Beoordelingen over Inntel Hotels Rotterdam Centre 4-sterren

Leuvehaven 80, 3011 EA Rotterdam, Nederland

#28 van de 58 hotels in Rotterdam

Heerlijke bedden, prachtig uitzicht, goede locatie en super...
    • Panorama - Design Waterfront

Enige kleine minpuntje : niet alle kamers hebben verduisteringsgordijn of -rolgordijn. Word je vroeg wakker van het licht.

Heerlijke bedden, prachtig uitzicht, goede locatie en super service.

Ontbijt was goed, maar prijs/kwaliteit toch te duur.
    • Speciale Verrassingsaanbieding - Kamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op de Stad

Zeer Onaangename geur bij binnenkomen hotel = slechte eerste indruk. Een van de dames bij de receptie was zeer kortaf en onvriendelijk bij onze incheck = voor de 2de keer slechte indruk.

Ontbijt was goed, maar prijs/kwaliteit toch te duur.

Goede locatie

Er lag een sneetje vlees bij het ontbijt met schimmel.

Goed hotel in het centrum. Niks overbodig maar voor een citytrip voldoende. Ontbijt let zicht op het water.

prachtige vakantie gehad!
    • Panorama Top Floors - Uitzicht op de Erasmusbrug

de tv kost geld. ik heb dit niet eerder meegemaakt en vind dat dit wel degelijk inclusief zou moeten zijn. er komt iemand je bed opmaken zonder het te laten weten. graag vooraf bekend maken

het uitzicht is mooi. locatie ideaal. lekker eten van de roomservice. geluidsdicht.

Niet geweldig.
    • Panorama - Design Waterfront

Via Booking.com een tweepersoons kamer geboekt met twee eenpersoons bedden. Komen we in de kamer, blijkt er een Queensize bed te staan. Gereclameerd bij de receptie, dat hadden we niet geboekt. Krijgen we als antwoord dat dat altijd een voorkeur is en nooit gerandeerd kan worden. Na veel gedoe een kleinere, mindere kamer gekregen. Het verschil in prijs werd niet cash betaald maar gegeven in de vorm van een ontbijtvoucher die we een volgende keer?! mogen inwisselen. In de kamer lag heel veel stof.

Het ontbijt is zeer uitgebreid, wel heel druk op zaterdagochtend. Maar wordt goed bijgevuld. Mooi uitzicht op de Erasmusbrug.

Personeel onbeschoft. Niet voor herhaling vatbaar.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

- Kamer vonden we wat stoffig - We gaven de opdracht om het matraslaken te vervangen want we zagen er allemaal vlekken op. - Douchewater sijpelde op de bodem van de vloer zodat we elke keer met een handdoek de vloer moesten dweilen - Personeel bij het ontbijtbuffet was met elkaar aan het kibbelen en bekvechten.. heel irritant om mee te maken - Personeelslid bonkte aggressief op de paskamerdeur bij de Wellnes want volgens hem waren we te lang in de kamer...

Locatie was super. We hadden een kamer met prachtig uitzicht op het water.

Verzorgd hotel, prima ontbijt en een zeer goede ligging. Dicht bij het centrm.
    • Panorama - Design Waterfront

Het welnessgedeelte valt klein uit voor zo een groot hotel. Dit maakt dat het er vrij druk was op een zaterdagavond.

Prima Ontbijt. Nette kamer. Een zithoekje was aanwezig maar er stonden geen zetels.

De locatie van het hotel is uitstekend en het personeel...
    • Panorama - Design Waterfront

Prijs/kwaliteit verhouding van zowel de kamer als het ontbijt vielen tegen.

De locatie van het hotel is uitstekend en het personeel vriendelijk en behulpzaam

• Onderling Verbonden Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Smacht rumoerig...ontbijt heel druk en geen goede service tijdens ontbijt.. Wel lekker ontbijt. Kamers stoffig...na nageven wel extra schoongemaakt

prima faciliteiten en mooie ligging als uitvals basis naar centrum en Ahoy.
    • City Kamer met 2 Aparte Bedden

ligging prima en de bar met groot scherm voor live sport te kunnen kijken; ontbijt zeer uitgebreid. ook de wellness was een aangename aanvulling als faciliteit

Mooi hotel voor weekend Rotterdam.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

tijdens het ontbijt om tien uur veel dingen op. en tafels werden langzaam afgeruimd waardoor je aan een vieze tafel moest gaan zitten. wij hebben hem zelf afgeruimd.

Locatie, prijs, uitzicht en voorzieningen. zwembad op achtste verdieping mooi.

eerder een goed driesterrenhotel dan een goed viersterrenhotel
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Amateurs in het restaurant: drie kwartier wachten op eenvoudige pastaschotel, we maakten daar geen enkele opmerking over, toch kregen we glas wijn kosteloos aangeboden ter verontschuldiging maar de pasta was bij aankomst onvoldoende warm om smakelijk te zijn. Vriendelijke kelners keken zelf nooit in de richting van de tafels om te zien of we nog een drankje wilden bestellen en het was (door de locatie) moeilijk om vanaf de tafel hun aandacht te vragen. Heb tas voor laptop onder het bureau gezet. Bleek daardoor onderaan helemaal bevuild.

Het is gemakkelijk om wagen in nabije Erasmusbrugparkeergarage te plaatsen.

Het uitzicht op de kamer was geweldig
    • Panorama Top Floors - Uitzicht op de Erasmusbrug

Van zo'n groot hotel verwacht je wel iets betere service in het geval van een melkallergie. Bij het boeken is dit doorgegeven. Bij ontvangst bij de receptie is dit doorgegeven, maar nog was men bij het ontbijt verrast dat er iemand met een melkallergie was. Het personeel kon bovendien niet vertellen welke ontbijtproducten er wel/niet geconsumeerd konden worden.

Het uitzicht op de kamer was geweldig

HEERLIJK ontbijt, FANTASTISCH uitzicht en nog wat werk aan de winkel voor een deel van het personeel
    • Panorama Junior Suite met Sauna en Uitzicht op de Rivier

De suite was niet stofvrij, alsof die weinig schoongemaakt was. Stof op koffiezet apparaat en tv. Heel bizar. We hadden een verstopte wc, dit werd wel snel opgelost. Het personeel was wisselend. Het is niet fair om de goeden te laten lijden onder de slechten, maar het bijschaven van dienstverlenende vaardigheden is ons inziens geen overbodige luxe.

Het ontbijt was heerlijk. We hadden de suite en de sauna was fijn en het uitzicht was GEWELDIG!!!!!

mooie, schone kamer met prachtig uitzicht
    • Panorama Junior Suite met Sauna en Uitzicht op de Rivier

We missen haken om jassen en badjassen op te hangen en we vonden de prijs-kwaliteit aan de hoge kant

De kamer was prima, goed schoon en zag er prima uit.

We gaan zeker spoedig terug
    • Panorama - Design Waterfront

Een futiliteit om maar iets te noemen: we hadden gratis koffie- en theefaciliteiten maar enkel kartonnen bekertjes en houten stokjes waren voorzien. Ook voor de frisdrank waren er enkel plastieken bekertjes. Voor een hotel van deze standing mochten er tenminste tassen, glazen en lepeltjes beschikbaar zijn.

Het ontbijt was fantastisch en zeer uitgebreid, zelfs een glaasje schuimwijn werd aangeboden. De ligging van het hotel was optimaal, we hebben alles te voet gedaan. We hadden een kamer met zicht op de rivier. Het grote raam bezorgde ons echt 'a room with a view'. Betaalparking was vlakbij en niet overdreven duur. In de kamer hadden we alle luxe, aan alles was gedacht.

Fantastische locatie met metrohalte voor de deur, mooie kamer met uitzicht op het water.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

De wifi was niet altijd even snel.

Zeer goede locatie dichtbij het centrum, ook de metrohalte ligt recht voor de deur. Personeel was vriendelijk en kamer was perfect in orde.

Voor herhaling vatbaar en een aanrader.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

We hebben niets dat niet beviel aan de accommodatie.

Alles was lekker schoon en heel fijn dat iedere dag de kamer werd gecheckt en netjes gemaakt. Ook de locatie beviel ons prima.

Prima hotel, met goede faciliteiten, op een goede locatie. Vriendelijk en beleefd personeel.

Geen communicatie over mijn preferentie. Toen ik hier zelf over belde werd dit keurig en begripvol opgelost.

We hadden een kamer met panorama view. Dit is leuk omdat je dan over het water uit kan kijken. Ondanks de eerdere berichten over gehorigheid/ geluidsoverlast hebben wij de hele nacht niets gehoord op de gang of waar dan ook. Terwijl het hotel volledig volgeboekt was.

prima verblijf in een mooie stad,is een aanrader

de kamers waren prima, maar hadden iets ruimer mogen zijn, prima verblijf

ideale locatie , het personeel was vriendelijk, goede bedden en het was er schoon, en het ontbijt was heerlijk een echte aanrader.

Prima verlijf op een top locatie!
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Het ontbijt is erg duur (23,50 per persoon), daarom hebben wij dit niet geboekt. Als dit voor een lagere prijs wordt aanbevolen is het meteen een stuk aantrekkelijker om te blijven. Wat ook jammer is, is dat in de lift niet is aangegeven welke faciliteiten op welke verdieping zijn, maar ach, als dat de enige minpunten zijn :)

De ligging van dit hotel is echt perfect, aan de voet van de Erasmusbrug en zo in het centrum en bij de Markthal. Inchecken ging vlug, vriendelijke receptioniste. Kamer was prima, heerlijk bed, wel wat harde matras daar moet je van houden, maar ik vond het heerlijk. Uitzicht op het water en op de Erasmusbrug. Badkamer is groot genoeg, met een bad en een douche in het bad. Koelkast, kluis, waterkoker op de kamer dus ook fijn om zelf in de ochtend je kopje thee te maken. Prima hotel!!

Perfect verblijf voor een weekend Rotterdam

Super goed hotel. Locatie is perfect ten opzichte van het centrum. Vriendelijk personeel, lekker cocktail gratis aangeboden, koffie/thee faciliteiten op de kamer en een heerlijk ontbijt. Prijs-kwaliteit meer dan waard.

Teleurgesteld door de kamer en slecht bed
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Het was een beetje een teleurstelling toen we in de kamer binnen kwamen. Ik had er meer van verwacht aangezien het imposante gebouw. Aan de raam lag een dode mug en veel vuil. Ik heb slecht geslapen door het oncomfortabel bed en slecht kussen. Ook was het jammer dat er geen parking aan het hotel was. We moesten gebruik maken van een openbare parking waardoor er nog eens 40€ kosten bij kwamen. Tijdens het ontbijt was het enorm druk waardoor er plaatsgebrek was voor alle gasten te kunnen zitten.

Prachtig uitzicht op de Maas en Erasmusbrug. Er was een makkelijke verbinding met de metro die vlak voor het hotel stopte. Het personeel was heel erg vriendelijk.

De kamer met uitzicht fantastisch
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Vind het ontbijt echt te prijzig dus ook niet gedaan !!! En zeker niet met een kind van 14 ! Waar je ook de volle prijs voor betaald Denk serieus dat als je het goedkoper maakt wellicht meerdere ontbijtgangers krijgt . In onze kamer hing er geen gordijntje tussen slaapkamer en badkamer .Vind echt dat dat moet .Daarnaast een rekening van de minibar terwijl er niets gepakt is ,redelijk apart . Daarnaast als er mensen in de nacht thuiskomen kletteren de deuren knalhard dicht .Dit was elke nacht het geval

Onze kamer was fantastisch, een prachtig uitzicht 1301 . Prima bed , Ontvangst door een alleraardigst meisje uit Almere .

De eigenschappen van de kamer kwamen zeer goed naar voor.
    • Panorama Top Floors - Uitzicht op de Erasmusbrug

Het raam was vuil, waardoor het uitzicht toch een klein beetje minder was. En er waren plekken op het plafond in de badkamer.

De eigenschappen van de kamer kwamen zeer goed naar voor. Het zicht op de brug was mooi, het bad met bubbel functie was leuk. Ook was de kamer voldoende ruim.

Spannend
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Sinds er het nieuwe 5 sterren hotel is naast de waterfront hotel worden de klanten van het gewone hotel wat verwaarloost. Geen parking faciliteiten meer en strikte controle rondom het hotel om zeker de gasten van het 5 sterren hotel niet te storen. Spijtig want dit is de eerste keer na veelvuldige bookings dat wij dit ondervonden hebben.

Een aanrader voor een bezoekje naar Rotterdam
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Het enige minpuntje was geen parking aan het hotel...kost toch wat geld om daar 2 dagen te parkeren.

Heel vriendelijk personeel en locatie was goed...Voor herhaling vatbaar.

Mijn verblijf daar was gewoon fantastisch

Niets gewoon zo doorgaat

Het ontbijt was prima en goed verzorgt er was voldoende Het personnel was vriendelijke en Stond altijd voor je klaar De parkeerservice was uitstekend

Rotterdam, leuke dagen gehad!
    • Panorama - Design Waterfront

Ontbijt op zich goed, maar fruit uit blik i.p.v. vers. De kamer was aan de krappe kant.

Nette (panorama)kamer, bijzonder hulpvaardige receptioniste. Goede parkeergelegenheid in parkeergarage onder Erasmusbrug. Centraal gelegen, tegenover Spido en historische tram (erg leuk).

Voor 1 nachtje was het prima..

Dat het hotel geen eigen parkeergelegenheid heeft.. en weinig keus bij het ontbijt. Werd ook laat aangevuld..

Kamer was netjes. In en uit checken ging prima..

Toplocatie, heerlijk bed
    • Panorama - Design Waterfront

Dat het restaurant of bar op de bovenste verdieping niet toegankelijk is. Dit is de 2e keer dat ik hier logeerde en weer was het niet mogelijk om van dat waarschijnlijk waanzinnige uitzicht te genieten. Waarom een rooftop bar hebben en deze niet gebruiken? Het ontbijt is goed verzorg maar zoals ik bij een vorig bezoek al had gemerkt veel te druk, lijkt wel een cheap all you can eat, en dat doet het hotel en het ontbijt geen eer aan. Ik ben nu in de elders gaan ontbijten. De gordijnen in de kamer waren veel te licht, na een avond in de stad was uitslapen met een verduisterend gordijn wel prettig geweest.

De Spa faciliteiten en de ligging zijn verreweg de beste punten van dit hotel. Complimenten voor de dames van de Hamam, een van de beste ooit. Bed is heerlijk, kamers fris en ruim.

Bij de receptie waren ze onbeleefd en het gaat echt...
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Bij de receptie waren ze onbeleefd en het gaat echt specifiek om 1 vrouw om haar privacy en haar toekomst te willen beschermen zal ik haar niet bij naam noemen !

Leuke stad met veel mogelijkheden andere kamers van dit hotel waren beter.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

De kamer was heel klein. Airco werkte niet of nauwelijks. Raam open bij een drukke straat hierdoor veel geluid van buiten. In de kamer stond het bed tegen de muur waardoor je er niet aan de zijkant uit kon aan 1 kant. Dit was gedaan omdat de kamer erg klein was.

Mooie plek in Rotterdam. Vriendelijk personeel.

de locatie is prachtig erg centraal als je Rotterdam wilt...
    • City Kamer met 2 Aparte Bedden

de locatie is prachtig erg centraal als je Rotterdam wilt ontdekken. De mensen vriendelijk. Echter de hotelkamers en zeker de gang waren enorm donker. De kamer was basic, toe aan verfrissende look. De volgende x voor mij een ander hotel.

Goed hotel op een mooie locatie

Ontbijt zeer uitgebreid en goed verzorgd. Kamer was schoon en netjes. Ligging perfect met uitzicht op de Erasmusbrug. Openbaar vervoer voor de deur dus binnen een paar minuten zit je midden in het centrum. Wij hebben genoten van het hotel en Rotterdam!

Smerige kamer!
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Veel stof, kraan liep niet door, irritant gezoom in de kamer. Uit eindelijk een andere kamer gekregen wat wel luxer was maar ook een hoop stof op de kamer!

Laat uitchecken

Prima hotel op een zeer centrale plek in Rotterdam
    • City Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was niet heel erg ruim (maar we kwamen er ook alleen maar om te slapen). Verder niets op aan te merken.

Lokatie is perfect, aan de voet van de Erasmusbrug en dichtbij musea als de Kunsthal en Boijmans van Beuningen. Ook dicht bij het winkelgebied. Bedden waren erg goed, ook voor de wat langere gasten (beide tegen de 1,90) en ook het sanitair was prima in orde. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar ook dat zag er erg goed uit.

Ondanks bovenstaande goed
    • Panorama Junior Suite met Sauna en Uitzicht op de Rivier

We hadden een sauna kamer met kingsize bed. De sauna was wat aan de kleine kant voor twee, het kingsize bed bestond uit 2 geschakelde eenpersoonsbedden met een tweepersoons topping eroverheen. Dat voorkwam echter niet dat het niet echt als een echt tweepersoonsbed aanvoelde, kan echt veel beter. Desondanks dat een prima verblijf hoor.

De locatie, het hotelpersoneel.

Op de kamer was een koffie service aanwezig met papieren...

zie boven

Op de kamer was een koffie service aanwezig met papieren koffiebekers en onvoldoende creamer ten opzichte van de aantallen zakjes koffie. Voor de overnachtingsprijs van een TOP comfort kamer met een overnachtingsprijs van € 173 was dit teleurstellend.

De ligging en de wellness
    • Onderling Verbonden Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Familiekamer was overboekt kregen 2 aparte kamers. Van te voren glutenallergie gemeld en was geen probleem, maar eenmaal daar niks geregeld. Uiteindelijk de volgende ochtend een compleet glutenvrij ontbijt aangeboden in het aansluitende mainport hotel. Dat was super!!

De ligging en de wellness

Was top.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Kamer en badkamer iets aan de kleine kant, maar viel wel mee.

Het ontbijt was dik in orde, veel variatie. In- en uitchecken was in orde, goede uitleg. Betaling van parking is ook interessant, je kan zo uitrijden.

mooi uitzicht op het water
    • Panorama Junior Suite met Sauna en Uitzicht op de Rivier

Ontbijt was goed maar niet WAUW. Bijna geen informatie gekregen bij het inchecken (dame was ook niet vriendelijk). Er was daags voordien een trouwfeest en genodigden bleven overnachten met als gevolg: ontbijtruimte is veel te klein als hotel volzet is. Lang moeten wachten voor plaats te hebben en zeer druk en rumoerig en personeel konden niet tijdig aanvullen en zeeeeer lang moeten aanschuiven voor koffiemachine. Intell in Amsterdam/Zaandam is voor ons toppie in vergelijking Intell Rotterdam.

mooi uitzicht op het water

Tegenvaller!!
    • Onderling Verbonden Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De avondploeg die aanwezig was vanaf 15.00 heb ik als niet prettig ervaren. Er kon geen glimlach vanaf bij de dames. Terwijl de receptie het visitekaartje is van het hotel, de eerste indruk doe je op tijdens het inchecken. Bij het inchecken werd er niet gevraagd of ik ontbijt wou bijboeken, geen uitleg hoe ik bij het welness gedeelte kon komen(terwijl ik een massage had gereserveerd) kortom geen vriendelijk personeel.

De massage was geweldig en het ontbijt was goed. Personeel in de ochtend was vriendelijk en behulpzaam!

Het vooraf moeten betalen van de kamer is onprettig.
    • Panorama Top Floors - Uitzicht op de Erasmusbrug

Het vooraf moeten betalen van de kamer is onprettig. De mails hierover en de herinneringen zijn erg dwingend. Terwijl je de camera geboekt hebt met een creditcard.

Het was 25 graden op de kamer.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Het was 25 graden op de kamer. Na melding zou het opgelost worden maar ‘s nachts was het nog steeds ontzettend warm. Raam opengezet maar daardoor weer herrie. Niet fijn geslapen dus.

Veel belovend langs buiten, minder van binnen.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Verourderde en zeer kleine kamer. Geen eigen parking. Er zijn alleen vijf laad en los parkeerplaatsen voor twee hotels! Parkeren doe je in de openbare parkeergarage Boompjes aan 20 euro per nacht. Klein lift, smalle gangen, donker receptie hall (wel vriendelijk personeel) claustrofobisch gevoel...Voor een vier sterren hotel en de prijs die wij betaald hebben, mocht het iets meer zijn. Jammer want de locatie is wel prima.

Correct ontbijt met mooi zicht op de haven.

OK hotel, voldeed, maar ook niets meer.

De eerste kamer rook heel erg naar rookgeur. Na melding hiervan kregen we onmiddellijk een andere kamer, die in dat opzicht ok was. Kamers waren ok, niet echt top. Bovenverdieping van het hotel met uitkijkpunt, een trekpleister van het hotel, was niet beschikbaar wegens tv opnamen. Het ontbijt vonden we te duur (23,-/persoon) en hebben we niet genomen.

In verband met de Marathon Rotterdam zochten we een...
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Een heel klein puntje: de wegwerpbekers vervangen door servies.

In verband met de Marathon Rotterdam zochten we een slaapplek, Inntel Rotterdam Centre was perfect! De start was recht voor de deur. Al het personeel was uiterst vriendelijk!

Bovengemiddeld
    • Panorama Junior Suite met Sauna en Uitzicht op de Rivier

Kamer en met name de lakens van het bed was enorm stoffig

Uitzicht vanuit het hotel is prachtig! Goede service na de marathon met het kunnen verfrissen in de Spa! Uitzonderlijk goed geregeld!

Leuk verblijf in een goed hotel aan de Erasmusbrug
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

De meeste receptionisten waren vriendelijk niet allemaal

Het ontbijt was goed en ondanks dat mijn partner ziek is geworden hebben we het geld teruggekregen.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Fijn verblijf
    • Panorama Junior Suite met Sauna en Uitzicht op de Rivier

Wij hadden de suite met sauna geboekt. De sauna was erg klein (1-persoon). Daarnaast vonden wij de kamer een beetje steriel/zakelijk.

Top locatie met uitzicht op de Erasmusbrug. Lekker lang ontbijten en 12u uitchecken.

Hotel is centraal gelegen, verzorgd maar duur ontbijt.

Kamer eerder aan de kleine kant. Gezellige bar, maar als de zon ondergaat te koud.

Hotel is centraal gelegen, verzorgd maar duur ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede bedden.

Wij komen terug!
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

het was erg druk bij inchecken, 4 dames aan het werk. Idee is mogelijk een volgnummer uit te delen. De ruimte voor het hotel ten behoeve van laden/lossen van bagage blijft lang bezet. Daar zou een betere doorstroming moeten zijn.

de kamers zijn goed, een beetje krap, ontbijt was uitstekend, de bar gezellig en de locatie is prima. Het weer liet te wensen over maar dat ligt niet aan jullie. Prettig het opstappunt van de watertaxi. Dit was ons 3e verblijf en een 4e volgt!

Perfecte hotel voor een zorgeloos verblijf.
    • Panorama Top Floors - Uitzicht op de Erasmusbrug

De aparte bedden tegen elkaar gezet is zeer onhandig. Vooral de wieltjes zorgen ervoor dat ze uit elkaar komen als je in het midden wilt liggen.

Het ontbijt is altijd heel uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Prima locatie en verblijf
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

De kamer kon wel een opknapbeurt (lees: likje verf en stofdoek) gebruiken, daarom vonden wij de prijs-kwaliteitsverhouding een beetje tegenvallen. Daarnaast viel de wellness zeer tegen. Niet vanwege de faciliteiten - die waren klein maar fijn - maar vanwege de hollende en schreeuwende kinderen. Misschien een 'no kids allowed' beleid invoeren?

Het is een prima locatie, met de metro en tram ben je zo in het centrum. Vanuit de kamer hadden wij uitzicht op de Rotterdamse haven. Het bed ligt zeer comfortabel en is ruim genoeg voor twee personen.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prachtig hotel met fenomenaal uitzicht.
    • Panorama Junior Suite met Sauna en Uitzicht op de Rivier

Dat we overgeplaatst werden naar een andere kamer toen bleek dat de tv stuk was op onze kamer. De saunafacililiteiten op de kamer waren super. De welness in het hotel ook. Uitzicht was fenomenaal!

Kamers waren klein maar goede grootte, zeer net en schoon!
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Kamers waren klein maar goede grootte, zeer net en schoon! De welness was een aangename toets. Tip: neem de panoramalift naar de hoogste verdieping, dan heb je een prachtig uitzicht over de erasmusbrug (indien de zaal open is).

Prima hotel, beetje aan de dure kant.

Er was allemaal miscommunicatie, we werden semi nukkig geholpen, het arrangement dat we hadden geboekt klopte niet, we werden 3x gecheckt of we wel echt ontbijt hadden bijgeboekt en niet geloofd, de sauna die op de foto's staat is van het vijfsterren-gedeelte waarvoor moet worden bijbetaald en de kamer was een beetje beschadigd.

Het ontbijt was erg lekker en de kleine sauna in het complex ook. De locatie is top.

Armoe
    • Panorama - Design Waterfront

Het ontbijt was ronduit slecht en in verhouding zeer duur! De kamer was klein en de vier sterren was het niet waard. Zelfs geen glas op de kamer en de ruimte zeer beperkt. De toiletten beneden in het hotel vies en het personeel was onvriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Het ontbijt was heel goed verzorgd!
    • Panorama Junior Suite met Sauna en Uitzicht op de Rivier

Jammer dat er in de welness redelijk wat volk was dus ook veel lawaai, door groepje mensen die begonnen zingen en echt wel lawaaierig waren. Wel sauna en bubbelbad op kamer, gelukkig konden we ons hiermee dan troosten :-)

Het ontbijt was heel goed verzorgd! Lekker gegeten. Ook de gezelligheid in de bar ‘s avonds was heel tof.

Redelijk
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Geen glazen op de kamer maar twee plastic bekers die bij het uitpakken al kapot waren.En voor de koffie of thee kartonnen bekers Dat was echt heel slecht.

Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Locatie was toppie.
    • City Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer erg gehorig, hoorde helaas de boven ‘buren’. Ik mocht geen foto / selfie maken vanaf de bovenverdieping (uitzicht op de Erasmusbrug) want dit waren niet toegankelijke vergaderzalen. Gekke reden want deze waren op zaterdag niet in gebruik aldus de vriendelijke housekeeping dame. Volgens mij was dit een typisch gevalletje luiheid 2.0 van het (receptie) personeel dat er niemand even mee wilde lopen.

Locatie was toppie. Ik was mijn scheerspullen vergeten en kreeg een gratis kitje. Ontbijt lekker en goede service.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

De ligging van het hotel.
    • City Kamer met 2 Aparte Bedden

De prijs ten opzichte van de geleverde kamer extreem duur. Reis zelf in veel landen en kom in grote steden maar dergelijke dure kamers in verhouding met deze kamer komt zelden voor. De prijs van het ontbijt! Voor een paar broodjes en beleg € 23,50 erg duur. Men kan kan kiezen uit een breed assortiment maar als ontbijt eet je nooit voor € 23,50. Dit zijn prijzen in dure hotels als bv in Miami, Buenos Aires. Maar voor Rotterdam lijkt me dit aan de dure kant.

De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Ondanks duure kamer toch fijn verblijf gehad in Rotterdam.
    • Panorama - Design Waterfront

wij hadden meer van de kamer verwacht. Kregen zelfs eerst een kleine kamer net boven een afdak. Gelukkig boden ze een ander kamer aan met beter uitzicht, echter was deze ook niet wat wij ervan gedacht hadden. Een andere kamer met super uitzicht en iets ruimer beviel ons wel. Wij moesten hiervoor echter 20 euro extra betalen. Dit was het echt niet waard. Hiervoor heb je bij Van der Valk een hele luxe kamer voor.

De ligging is prima. Mooi uitzicht vanuit de 14e verdieping.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

We vonden het jammer dat de kamer nogal basic was.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Het douchen in de badkuip; de dunne handdoeken; de zachte matras. Op de parkeerkosten werd maar 1 euro in mindering gebracht.

de locatie midden in het centrum van Rotterdam.

Superfantastisch

Kamers waren een beetje klein...

Het ontbijt was super lekker! Vriendelijk personeel, mooie locatie en mooi hotel! Hebben een kamer met uitzicht op de haven gekregen en dat was prachtig!

Viel tegen
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

De badkamer was niet zo schoon, kamer was minder luxe dan het voorstel deed vermoeden en lawaaierig in de nacht (geluiden van gang erg goed te horen), uitzicht viel tegen terwijl dit hotel daar juist mee adverteert.

Hotel is op loop afstand van museumkwartier.

Lekker ontbijten en confortabel verblijven op wandelafstand van het centrum van Rotterdam.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

We logeerden in een zogenaamde 'panoramakamer'. Echter we hadden slechts een zicht op de straat en geen echt 'panoramisch zicht' over de stad of de Erasmusbrug. Ook had de kamer enkel een kleine douche en het Queen-size bed bleken 2 smalle één-persoonsbedden te zijn.

Ontbijt was voortreffelijk: zeer lekkere koffie, vruchtensappen en broodjes, voldoende kwaliteitsvol beleg, een degelijke methode Champenoise en smaakvolle yoghurt met fruit en noten. De bar/restaurant 'water' was eveneens het bezoeken waard, lekker gegeten en degelijke kwaliteits/prijs verhouding van het diner.

Heb het prima naar mijn zin gehad
    • City Driepersoonskamer

Het was goed niets veranderen

Het ontbijt was uitstekend en de kamer was goed alleen Waren er geen badjassen en geen bekers voor de thee zijn wel nagebracht het uitzicht was goed

super goed mooi verblijf met de nodige voldoening aan de verwachting

klein minpunt is dat je je wagen in een andere parking moest plaatsen maar dit lag dan wel vlakbij het hotel dus niet zo zeer een groot minpunt

Ontbijt was zeker in orde ...alles wat je verwacht bij een ontbijt keuze genoeg....kamer was wel beetje aan kleine kant maar wel heel proper

Het personeel was aardig.

De televisie deed het slecht. De douche werd steeds wisselend koud en heet. De kamer was ook aan de kleine kant. Ik vond het ook raar dat we borg moesten betalen en dat we dit contant retour kregen. Wellicht is terugpinnen een idee?

Het personeel was aardig.

Goed hotel voor bezoek aan Rotterdam.
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

Spijtig dat er een bad was in de plaats van een douche.

De kamer was in orde, maar niet super modern. De ligging van het hotel was subliem voor een bezoek aan Rotterdam. Het ontbijt was prima. Het hotel is zeker een aanrader.

Veel geld voor alleen een overnachting.
    • Onderling Verbonden Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De familiekamer was niet echt een familiekamer maar twee gewone kamers aan elkaar. Niet geschikt voor een verblijf met twee kinderen van 4.

Fijn hotel voor een weekendje weg

- Welness was aan het eind van de middag best wel druk - Fitness was klein

- Er was veel keuze bij het ontbijt - De welness was erg fijn - Ze wisten dat ik jarig was en benoemden dit. Erg leuk!

de locatie, het uitzicht en de 8e verdieping (spa,zwembad...
    • Waterfront - Uitzicht op de Haven - Queensize Bed

erg kleine badkamer, maar één luie stoel in de kamer voor 2 personen, slechte tv ontvangst. Problemen met uitrijden parkeergarage (hotelkaart)

de locatie, het uitzicht en de 8e verdieping (spa,zwembad,sauna etc)

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Inntel Hotels Rotterdam Centre