Beoordelingen over Inntel Hotels Amsterdam Zaandam 4-sterren

Provincialeweg 102, 1506 MD Zaandam, Nederland

#5 van de 14 hotels in Zaandam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Heel erg aangenaam.
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

WiFi snelheid. Hij viel regelmatig weg. Dat is wel echt storend als je nog wat zit te werken.

Mooi en nieuw, erg leuke omgeving, goed parkeren. Erg leuk om na het werk een rondje te lopen een hapje te eten en te verblijven.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Leuk uiterlijk.
    • Superior Factory Design Kamer

Uitleg tevoren hoe je kan komen met de auto, infomap op kamer (bijv. tv bediening/info amsterdam), aankleding kamer kaal, herrie buiten (gillende jeugd in nacht die liepen van station de stad in), ontbijt duur (geen verse jus).

Leuk uiterlijk.

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Fotografie MPN

n.v.t.

Ik eet weinig 's-ochtends en dan is de prijs te hoog voor een broodje met een kop thee. Heb daarom buiten het hotel een broodje genuttigd. Uitstekend seminar gehad mede door het prima eten en de zeer bereidwillige bediening.

• Beoordeeld op: 6 november 2018

De moeite!
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

Enkel Hotel en doorgang naar station zijn die mooie gekleurde huisjes te zien.

Hotel ligt vlak bij parkeergarage, station, VVV, filmtheater en winkels. Omdat het station vlakbij ligt is een uitstap naar nabijgelegen steden (Amsterdam; Rotterdam; ...) zeer gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Leuke locatie.
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

We hadden kamer geboekt met kingsize bed en bad en aparte douche. De badkamer was in orde! Proper en ruim genoeg. De kamer zelf was echt klein. En het bed de grote was mss kingsize maar het comfort was verschrikkelijk! Het was een matras met veringen die je voelde zitten. Het lag verschrikkelijk hard! Voor het geld dat we betaald hebben verwacht ik meer comfort en ruimte.

Leuke locatie. Meteen in winkel straten. Vriendelijk personeel. Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Bezoek aan de Zaanze schans
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Slechte temperatuursregulatie, de kamers zijn erg warm en de airco maakt ontzettend veel lawaai. De matrassen bevatten een kunststoflaag, wat het erg warm maakt. Raam open is geen optie vanwege het omgevingslawaai. Slecht geslapen. Douchen in een badkuip; dus erg weinig ruimte. Geen koffiezet apparaat op de kamer, alleen een waterkoker met een blikje met daarin wat verdwaalde theezakjes en oploskoffie. Daarom vind ik de prijs-kwaliteitverhouding niet goed.

Goed locatie voor bezoek aan Zaandam en omgeving dicht bij het openbaar vervoer. Mooie ruime en stijlvol ingerichte kamers met gladde vloerbedekking.

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Tophotel !
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Tophotel ! Een echte aanrader , heel propere kamers , leuk gelegen nabij winkels in Zaandam en onmiddellijk met de trein in Amsterdam . Heel vriendelijk personeel !

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Locatie is perfect: dichtbij parkeergarage, dichtbij station...
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Grootte van de bedden. Erg smal en kort.

Locatie is perfect: dichtbij parkeergarage, dichtbij station en dichtbij de winkeltjes. Binnen 10-12 minuten sta je met de trein op Amsterdam centraal.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Verblijf goed, betaling vervelend.
    • Superior Factory Design Kamer

Kleine lettertjes mbt afwijkende betalings voorwaarden. Niet het "normale"Booking proces maar een apart traject waarin het Hotel zelf met je afrekend vooraf. Extra maails, extra handelingen, het hele idee van makkelijk boeken via Booking de deur uit! Ja als je goed zoekt kun je het ergens vinden maar erg ongemakkelijk en afhandeling onduidelijk. Erg Jammer.

Leuk en mooi hotel. Heerlijke bedden. Op het hotel weinig aan te merken.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Tevreden
    • Junior Founder Suite

De dag voor vertrek werd één van de geboekte kamers gewijzigd, met keuze boeking te laten vervallen of een andere kamer accepteren. Heb dat gedaan, maar vind dit niet vertrouwenwekkend.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2018

Mooi hotel op een voor mijn doel perfecte locatie
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

De prijs van het ontbijt is echt aan de hoge kant, als je zakelijk moet overnachten is een simpel ontbijt voor een schappelijke prijs, meer dan voldoende.

Mooi hotel alleen jammer van de kleine (korte) bedden, een bed van 210cm of langer is meer van deze tijd, een bed van 200 cm kan echt niet meer

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

super hotel
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

misschien een extra spiegel op de kamers zelf naast die in de badkamer.

Hele mooie kamers, mooi hotel, wij wisten helaas niet dat er een wellness en zwembad was, dus helaas geen gebruik van kunnen maken doordat we geen spullen mee hadden. Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, leuke bar en goede locatie.

Aanrader, mooie locatie, nette kamer
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Duur parkeren en een duur ontbijt! Er was een glas raampje tussen slaapkamer en badkamer. Als je snachts de lamp aan deed in de badkamer was de hele slaapkamer verlicht. Beetje jammer voor degene die lag te slapen....

Nette en moderne kamer.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Zakelijk verblijf
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Het ontbijt begint pas om 07.00 uur, voor mij als zakelijke reiziger te laat. Keuze voor ontbijt op kamer is beperkt tot voornamelijk brood, jammer. Daarnaast wordt er bij de afrekening een borg van 50 euro extra in rekening gebracht. Onhandig voor zakelijke boekingen.

Prettig hotel midden in de stad tegenover een grote parkeerplaats. Diner was heerlijk. Makkelijk dat er een kleine fitnessruimte is.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

heerlijk ...genieten en tot rust komen in de zalige kamers ...
    • Junior Founder Suite

er viel ons niks tegen ...

alles beviel ons ....we gaan zeker nog eens terug ,,het hotel heeft een goede ligging het is een prachtig gebouw ,,zowel buiten als de binnen kant .. ook het ontbijt is heerlijk ...gezellig genieten .. voor de mensen die twijfelen ..niet doen ..gewoon gaan kijken ,, veel plezier ..

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Super genoten op een mooie locatie
    • Superior Factory Design Kamer

We hebben het meer dan prima gehad. Als ik dan toch een puntje zou noemen, dan is dat het parkeren best gratis zou mogen, je betaalt al genoeg voor het verblijf

Het personeel is super vriendelijk, mooie, schone kamer

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heel opvallend hotel!
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Heel opvallend hotel! Leuk om daar te verblijven. Mooie kamer! Veel restaurantjes / terrasjes in de buurt. Mooie stad om te verkennen en ook een de Zaanse Schans te ontdekken.

We hebben genoten van Zaandam en dit Hollands Hotel!
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren is prijzig, maar wel ideaal dichtbij en in de ondergrondse parkeergarage.

De locatie, vlakbij winkels en een gezellig uitgaanspleintje op loopafstand. Zwembad, sauna en stoombad allemaal erg fijn. Erg is veel zorg besteed aan het design en je waant je echt in het vroegere Holland!.

Veel zaken voor verbetering vatbaar
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bloedvlekken op het kussen. Super zachte matrassen. Een douche zonder waterdruk kwam amper water uit. Relatief duur parkeren 15 euro voor 1 nacht. Wake Up call vergeten na te komen. Investeer liever in goede bedden dan in de inrichting van de kamers.

Fijn hotel met een ideale ligging.
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. De kamer was ruim en netjes. Een fijne sauna en een lekker zwembad. Ligging is vlakbij het station, zodat je snel met de trein in Amsterdam kunt zijn.

perfecte locatie
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

Zwembad was koud. Smerig ventilatierooster badkamer

Prachtig hotel opgetrokken in oude Zaanse huisjes. Mooie kamers, goede bedden en uitstekend ontbijt. Station Zaandam om de hoek en met 13 minuten zit je op Amsterdam CS

Vriendelijke service, schone mooie kamer.
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij aankomst in de kamer bleek dat er een tweepersoonsbed stond i.p.v. de twee losse eenpersoonsbedden die we geboekt hadden. Bij navraag bleek het hotel volgeboekt te zijn. We hebben wel twee losse dekbedden gekregen i.p.v. een tweepersoonsdekbed.

Vriendelijke service, schone mooie kamer.

Prima verblijf!
    • Superior Factory Design Kamer

Wij vonden het bed te zacht en hadden het 's nachts te warm. Als we het raam open deden, hoorden we te veel geluid van buiten.

Het gebouw en de kamers zien er prachtig uit! Ontbijt was prima!

• Superior Factory Design Kamer

Onderhoud kamer werd op 09.08 niet gedaan wat tegenviel voor een hotel van deze klasse

We verbleven voor de tweede keer in dit hotel van 08.08 tot en met 11.08.2018. Zeer ruime kamer met zeer goede badkamer. Regendouche,handdouche bubbelbad met handdouche en zelfs een sauna. Ruim ontbijt. Behulpzaam personeel aan de balie. Dinervoorstel aan 29,50 euro overtrof de verwachtingen.

Midden in het centrum.
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Midden in het centrum. Vlakbij het station en parkeergarage. Je kunt bij de receptie kortingskaartjes voor de garage ontvangen. Het ontbijt was prijzig,maar er is genoeg te krijgen in het centrum.

Bijzonder Zaandam
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Parkeren, ondanks dat het hotel een kleine bijdrage levert, kost een dag staan toch nog € 15.

Mooie & bijzondere locatie. Ligt centraal t.o.v. diverse toeristische attracties.

Knap hotel, excellente uitvalsbasis voor bezoek aan omgeving, 3 gangen diner is top
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het water in het kanaal aan de achterzijde van het hotel lag vol vuiligheid. Zonde bij zo'n mooi hotel.

totaalconcept van het hotel binnen de inplanting van de stad Zaandam ruimte in de kamer/badkamer

We hebben echt genoten van ons verblijf in Zaandam!!
    • Superior Factory Design Kamer

Klein minpuntje vond ik dat er veel kalkaanslag in de badkamer was. En kreeg niet het idee dat er nou echt flink geboend was... lag nog stof her en der en wat kringen/vlekken op de vloer in de badkamer.

Kamers waren mooi, mooi interieur. Lekker ontbijt en prachtige locatie. Terras aan het water. Hotel ziet er indrukwekkend uit aan de buitenkant. Personeel erg vriendelijk!

Lekker genoten in Zaandam en omstreken vanuit het prachtige nieuwe Inntel hotel.
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Auto parkeren doe je in het Q-park. Hier betaal je dan met korting via het hotel 15 euro per dag. Let op geen dagkaart nemen maar gewoon een parkeerticket bij het inrijden bij de receptie afgeven bij vertrek.

Heerlijk uitgebreid ontbijt met lekkere verse producten. We hebben genoten s'morgens. Tevens zeer behulpzame mensen werken hier. Ze doen echt alles om het je maar zo aangenaam mogelijk te maken. Ideaal midden in het centrum van Zaandam. Heerlijk gefietst in de omgeving van Zaandam.

We hebben een heerlijke nacht gehad!
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Altijd zonde als je in een bad moet douchen. Het spettert en er komt altijd een plas op de grond, Het bad was vrij glad. Iets van antislip zou fijn zijn, zeker voor oudere mensen. Wij kwamen vrij laat aan, daardoor was het vrij onduidelijk waar je het best kon parkeren en hoe je vanuit de garage bij het hotel kwam!

De kamer was groot en had een leuke muur, wat de kamer sfeer gaf! Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Teleurstellende ervaring
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Voor de prijs die men denkt te kunnen vragen vond ik het een teleurstellende ervaring. Het meest tegenvallend vond ik de ongezellige (kleine) kamer en het ontbijt was slecht tot matig.

De ligging van het hotel is voor iemand die met het openbaar vervoer reist uitstekend.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ontbijt start laat.
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Ontbijt start laat. Was prettiger geweest als ontbijt doordeweeks om 06.30 kan starten. Kwaliteit van de medewerkers varieert van vriendelijk tot passief.

De prijs-/kwaliteitverhouding is voor deze kamer scheef (max 100/125 Euro ipv 160 Euro).
    • Superior Factory Design Kamer

Ik had een specifieke kamer geboekt, die ik niet kreeg. Er werd nadien verteld dat het hotel vol was. Na meerdere malen te hebben aangedrongen dat ik de kamer wenste die ik had geboekt, kwam een tweede medewerker erbij die ons nog 3 kamers (het hotel was toch vol?) liet zien, waarvan we uiteindelijk degene kozen, die we ook hadden geboekt. Er kwam geen excuus van de desbetreffende (eerste) medewerker.

Het is een prachtig gebouw en een lust voor het oog. We konden buiten in de zon ons ontbijt nuttigen. De kamer was licht en modern ingericht.

Fijne wellness in het hotel (groot turks stoombad, prima...
    • Superior Factory Design Kamer

Fijne wellness in het hotel (groot turks stoombad, prima zwembad). Rustige kamer, hotel is niet gehorig. Grote badkamer, mooi uitzicht vanuit de kamer.

een feest!
    • Junior Founder Suite

Zaandam,en met name de lokatie van het hotel,is een zeer winderige omgeving..ik zou graag zien dat in de toekomst, iets gedaan werd met de beschutting tegen de harde gure wind op het terras. Verder alleen maar veel lof voor de staf,en de accomodatie!

Ik woon in Noorwegen,en heb vrienden in Amsterdam/Zaandam. Als ik in de buurt ben neem ik altijd Hotel Inntel als residentie. :) ook mijn Noorse vrienden ,die gezamelijke kennissen/vrienden hebben,doen dit.

Heerlijk ontbijtbuffet, mooie sauna en...

Heerlijk ontbijtbuffet, mooie sauna en stoomcabine/zwembad, mooie kamers en ideaal gelegen nabij station. Zaandam is een heel mooi winkelstadje. We komen zeker terug!!

Viel mee ik had meer verwacht voor zo een prijs.
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

Ik wilde voor het eerst in bad gaan en er lag een vies klein haartje in. In de koelkast lag een pakje melk half leeg. En ik kwam binnen maar wist niet dat als je stroom wilde het kaartje in dat witte ding moest doen. Er staat op de site geluidsdicht maar hoorde alles.

De bed en het bad lagen best lekker.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Netjes en vriendelijk personeel
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Er was nergens gemeld dat het zwembad voor langere tijd niet te gebruiken was ivm groot onderhoud. En ook niet dat de gratis uitrijkaart voor de parkeergarage alleen te gebruiken is als je niet met creditcard ingecheckt hebt bij de parkeergarage. Zonde van de ca. 16 euro.

Bijzonder hotel van buiten en mooi van binnen
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor € 17,50 had het ontbijt wel wat uitgebreider gekund en meer korting op de parkeergarage

Het is al een prachtig plaatje om naar te kijken van af de buitenkant. Er zit een wellness bij met een zwembad, sauna en Turks stoombad. Fijne badkamer met douche en ligbad en een tv aan het voeteneinde van je bed.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

het verblijf voldeed helemaal aan onze verwachtingen.

Helemaal niets!

Heerlijk uitgebreid ontbijt, gunstige ligging op 10 minuutjes met de trein van Amsterdam, Grote, nette kamer, vriendelijk personeel. Ook 's avonds kan je er zeer lekker eten. Zaandam is ook best gezellig om er rond te kuieren.

Kamer ontzettend netjes

Geen minpunten!

Kamer ontzettend netjes Prima roomservice Geluidsdichte kamers Omgeving Snel bij de trein Mochten we nog een keer in omgeving Amsterdam zijn, komen we zeker terug 👌🏼

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Mix van playmobil, Efteling en Bokrijk !
    • Junior Founder Suite

Er lagen nog speldjes van de vorige gasten in de badkamer, aan de overkant is een bouwterrein dus best oorstopjes meebrengen !

Mix van playmobil, Efteling en Bokrijk ! Leuk om te zien !

Aangenaam verblijf op 12 minuten van het centrum van Amsterdam!
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

De matrassen hebben de neiging weg te schuiven van het onderstel van het bed !

goed ontbijt met voldoende variatie en vriendelijke service ,alleen was de koffie niet lekker! Fantastisch restaurant met vlotte en vriendelijke bediening! Ik vind het altijd super dat je zelf een kopje koffie kan zetten op de kamer!

super, helaas jammer van het zwembad, dit had van te voren vermeld mogen worden!
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

dat het zwembad niet open was en dit niet was vermeld of dat de prijzen hierop waren aangepast

de bedden in de kamers waren heerlijk, het ontbijt overtrof de verwachtingen!

Zaandam/Amsterdam/Berverwijk
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Voor de 180 euro met ons 4 een was een ontbijtje erbij fijner geweest.....

prachtige aparte kamers,mooi ingericht alles mooi schoon,lekker een bad in de badkamer En de locatie is super,je loopt zo het hartje centrum in via de achterzijde. Ook het station is op loopafstand dus reizigers met openbaar vervoer komen ook niks te kort,Ja zou zeker weer komen hier!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Fijn verblijf in een goed hotel op een leuke plek midden in het centrum van Zaamdam.
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Als ik dan toch wat moet noemen; we hadden last van 'sneeuw' op het beeld van de televisie.

Mooi fris hotel met mooie nieuwe kamers. Mooie meubels en nette afwerking. Vriendelijk personeel en goede service.

Relaxed, luxe, in een fijne omgeving (locatie is erg mooi met de Zaanse gevels en bruggetjes!)
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerkosten in de nabijgelegen openbare parkeergarage.

Heerlijk ontbijt: veel keuze, met champagne! Zwembad was helaas gesloten terwijl ik voor dit hotel gekozen had voor het zwembad. Hiervoor netjes gecompenseerd met gratis drankje en ontbijt. Top!

niet voor herhaling vatbaar helaas
    • Superior Factory Design Kamer

De herrie in de kamer die volgens de receptie kwam door de harde wind. We hebben bijna niet geslapen. We sliepen op de 6e verdieping aan de voorkant van het hotel. We hebben midden in de nacht om een andere kamer gevraagd maar het hotel zat helaas vol. We hebben een klacht ingediend en daar is ok op gereageerd. Wij vonden niet dat je deze kamer met harde wind kunt verhuren. We zijn echt geen klagers maar het was bijna lachwekkend hoe hard de herrie was.

De kamer zijn ruim en luxe. Ontbijt is prima en het personeel is heel aardig. De locatie is ook prima (alles dichtbij).

Locatie is zeer goed!
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Bed was te klein (ik ben 2m, bed was 1.90 ofzo Douche was te laag Hygiëne kon beter Veel overlast andere gasten om 2.30 uur

Locatie is zeer goed! Ziet er echt leuk uit van de buitenkant

Voor herhaling vatbaar!
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

Onze kamer was niet heel groot, maar wel super netjes en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en een attentie voor mijn verjaardag was een verrassing! Bij het ontbijt ontbreekt het aan niets. Erg lekker.

heerlijk genoten van een dagje weg
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt en een perfecte rustige ligging direct naast het station (12 min naar hartje Amsterdam) Kamer was prima en van alle gemakken voorzien. Ook de wellness faciliteiten zijn goed

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Leuk vormgegeven hotel met mooie thema kamer .
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De mini-bar is niet gevuld ,ze hebben ook uitgelegd waarom. Wat wij verwacht hadden was een fles(je) water. Het ontbijt is compleet en uitgebreid maar het ontbijt personeel oogt wat rommelig qua organisatie.

Leuk vormgegeven hotel met mooie thema kamer . Fijne badkamer heerlijk ontbijt.Fijne bedden .

Mooi hotel (Zaanse stijl) midden in Zaandam Centrum.
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

De parkeerkosten hadden t.o.v. de hotelkamer en de totaalprijs ervan inclusief moeten zijn. Nu 1 overnachting incl. ontbijt voor 2 pers. + parkeerkosten (€15,-) + toeristenbelasting €146 betaald.

De kamers waren wat simpel, maar alles zat erin en alles was keurig schoon. De badkamer ook erg netjes. Heerlijk bed. Aandachtspunt: In de hele kamer zaten alle hang-accessoires scheef of los. We hebben heerlijk gedineerd in het hotelrestaurant. Aanrader! Zaanse Schans op 10 min afstand met auto.

• Craft Deluxe Tweepersoonskamer

Het bed lag verschrikkelijk op 2 persoonsbed rol je naar het midden. En de kussens zijn zo dik dat je met nekpijn opstaat. Dit viel erg tegen slecht geslapen.

Het hotel heeft een hele goede ligging, veel leuke dingen in de omgeving om te doen. Personeel is erg vriendelijk, goede service!

Fijne overnachting met relaxte plons en sauna
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

Waren wat spin/stofraggen aan plafond en ze hadden geen zaanse duivenkater... gemis.... voir een zaans hotel met zaanse thema's

Mooi hotel met voor mij herinneringen aan de foto wanden

Dit hotel is een aanrader in originaliteit, ligging, comfort
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

De gratis WiFi is nogal onstabiel met geregelde uitval momenten...de handvaten aan het meubilair zijn erg onhandig en in ons geval was de ijskastdeur los van het openingssysteem...maar dat zijn echt maar details...ook de privacy in de wellness kon beter...

Ongetwijfeld de ligging / locatie: het station is aan de achterzijde van het hotel, aan de voorzijde begint het shopping center, de parkeergarage is bijna naast het hotel, ook Albert Hein en bioscoop Pathé....de looks van het hotel: uniek: pittoresk aan de buitenzijde, design en comfort van binnen...het hotel is omringd met waterlevels en een heuse waterval...dit is de perfecte uitvalsbasis naar oa Amsterdam, nauwelijks 10 minuten....het personeel is jong er zeer vriendelijk, keuken is top...het ontbijt een aanrader...het centrum van Zaandam is pittoresk met de nodige bekende winkels, het restaurant wezen is er echter een beetje tricky met vooral op het plein wat minder goede eetgelegenheden...aanrader zijn Roezemoes (vlak aan het hotel) en Que Pasa / Nachos ( Mexicaanse en Spaanse keuken)....

Onwijze tegenvaller!
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Het bed! Had 2 eenpersoonbedden geboekt, maar kreeg een mini tweepersoonsbed, wat leek op een uiklapbed. Aangezien we laat waren hebben we de volgende dag dit teruggekoppeld. Het kwam er op neer dat ik direct had moeten klagen, dus dikke pech.

Niets specifieks

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het was een heerlijk ontspannen verblijf.
    • Junior Founder Suite

We vroegen wat informatie maar het leek alsof die ene mevrouw geen zin had om een gesprek aan te gaan. De andere receptioniste bij inchecken was wel vriendelijk.

De kamer was super, met een heerlijk groot bed en fijne bad(met bubbel functie), douche en sauna. Makkelijk in gebruik.

Superhotel met een punt voor verbetering.
    • Junior Founder Suite

De tafels bij het ontbijt werden wel afgeruimd maar niet schoongemaakt, dus alle kruimels en resten ei bleven overal liggen. Dat vind ik voor zo'n hotel echt niet kunnen.

Heerlijke bedden; super badkamer met bubbelbad én sauna (heerlijk!) en perfecte locatie om de stad in te gaan. Ook van buiten een bijzondere vertoning: moet je een keer overnacht hebben!

• Craft Deluxe Tweepersoonskamer

We hadden speciaal een Craft Deluxe kamer geboekt, omdat deze een langer bed heeft (2,10 ipv 1,80). Mijn vriend is ruim 1,90 lang en hem in een bed laten slapen wat maar 1,80 lang is, is niet comfortabel. Toch werden we eerst in een andere kamer geplaatst (met een korter bed) en werd er gezegd: "nee hoor, u heeft deze kamer geboekt!" Ik moest eerst een beetje boos worden (ik boek niet voor niks een duurdere kamer!), maar daarna was het snel opgelost.

Het ontbijt was heerlijk! En (uiteindelijk) de bereidheid ons "om te boeken" naar een andere kamer (zie hieronder) was gelukkig aanwezig.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Mooie kamer.
    • Junior Founder Suite

Veel lawaai van een kunstmatige waterval voor het hotel. In het hotel aangekpmen moest ik 50 euro borg betalen. Dit was niet op mijn reservering aangegeven. Ik vind dit ook belachelijk om te vragen voor een kamer die reeds via booking.com is betaald. Ik heb dit dan ook geweigerd, wat nogal commotie gaf.

Mooie kamer.

Een heerlijk verblijf in een verzorgt hotel midden in de stad, dus genoeg te doen.
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets ruimere kamer en betere douche, er was weinig waterdruk.

Mooie uitstraling, vlakbij een bioscoop, winkels en restaurants. Een goed verzorgde ontbijttafel en vlakbij Amsterdam.

Ontspannen en een prachtige plek om naar andere plaatsen te reizen per trein.
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Het parkeren is wel goed zoeken, maar dat is een detail.

De gemoedelijke sfeer en de inrichting van het hotel is prachtig, de bedden liggen heerlijk en de kamer was super schoon.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

van buiten een prachtig hotel, van binnen teleurstellend
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Van binnen is dit een grauw en middelmatig hotel. Het personeel behandelt je alsof je een toerist in Amsterdam bent. De gangen zijn donker. De automaat met drank en snoep deed het niet. De kamer is onpersoonlijk en krap. Tot overmaat van ramp is de hygiëne niet op orde. Er zaten drie dikke zilvervisjes in de badkamer (een in bad, eentje rende over de muur en de andere over de wastafel).

de buitenkant, het is een aardig gebouw

Grote suite met heerlijke privé sauna, wel prijzig.
    • Junior Founder Suite

De tv deed het niet, is niet over nagedacht hoe die gemonteerd is. Het lijkt of je hem kan ronddraaien maar eigenlijk kan het niet. De prijs van de kamer is behoorlijk hoog. Airco was kapot. Ze verwachten dat je 's nachts belt om dan ze het probleem dan verhelpen, daar zit je echt niet op te wachten.

De ruime suite met een prive-sauna.

verrassend
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

2 persoonskamer pijpelaatje. In advertentie kleurige fotowand nu zwart wit. weinig ruimte om in en uit bed te stappen aan 1 kant

prima ontbijt. uitstekend dinnermenu

Helemaal goed
    • Superior Factory Design Kamer

Het ontbijt was wat aan de dure kant, 17,50 pp en ook het parkeren in de nabijgelegen parkeergarage van het winkelcentrum is niet ideaal, want het is behoorlijk duur, 14,50 per nacht( door korting van het hotel) en je moet even zoeken waar je naartoe moet voor het hotel.

De kamer was geweldig, heel mooi, met een mooi groot bed en grote badkamer met apart bad en douche. Er waren ook koffie en thee faciliteiten, airco op de kamer en een leuk uitzicht op het water. Het personeel was erg vriendelijk en het hotel zag er mooi en apart uit aan de buitenkant. De mogelijkheid om de koffers na het uitchecken daar beveiligd achter te laten was goed. Zo konden we mooi een dagje Amsterdam in.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Aanrader en je bent direct in Amsterdam met de metro naast het hotel
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is uitgebreid maar word niet voldoende aangevuld als er iets op is

De kleurrijke gevel van het hotelen de gezellige winkelstraat direct als je buiten komt. De welnessruimte is een leuke ruimte om te ontressen voor je naar het geweldige restaurant gaat waar je culinair verwend word . Het ontbijt s*morgens is uitgebreid

Modern ingerichte kamers.
    • Superior Factory Design Kamer

Ik vond de kamer zelf aan de kleine kant (badkamer was daarentegen erg ruim).

Modern ingerichte kamers. Thema "Zaandam" was leuk doorgevoerd in de kamers, restaurant ... Prettige grote badkamer (met losse douche).

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima verzorging eten en drinken.
    • Superior Factory Design Kamer

Te weinig toelichting op de website hoe het beste te parkeren. Als je zelf geen parkeergelegenheid hebt, dan is het wel belangrijk om dit uitgebreid toe te lichten.

Prima verzorging eten en drinken.

Heerlijk relaxt ontspannen tijd gehad.
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

Parkeren, alleen dure parkeergarage beschikbaar waar je elke keer als je je auto gebruikt moet je betalen. Erg hinderlijk als je maar even weg moet.

Prima ontbijt, schone kamers en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. het hotel ligt op een prima locatie, centraal station, winkels en bioscoop om de hoek.

aanrader voor kortverblijf
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

parkeergelegenheid in nabije publieke ondergrondse parking, prijzig ondanks korting hotel

Perfecte locatie om zowel Amsterdam als Zaanse Schans te bezoeken, lekker ontbijt, kamer was ruim en netjes, badkamer zowel bad als douche, proper, heerlijk zwembad en welness

Slechte ontvangst en een matig verblijf in dit transitie hotel.
    • Craft Deluxe Tweepersoonskamer

Tijdens het inchecken wordt er om een id oid gevraagd. Met de booking is mijn naam, adres en E-mail adres al opgegeven. Na het inchecken wordt er ook 50 Euro borg gevraagd. Dit ondanks dat het om een bestaande klant gaat, en, in geval van calamiteiten de adresgegevens ook bekend zijn. Deze 50 Euro borg krijgt men ook niet terug. Zonder te vragen hoe men het restant wil betalen, is dit al verrekend met de borg. Dergelijk gedrag komt bij mij over alsof men de klant niet vertrouwd en bovendien handelt men, zonder accoord van de klant, met diens geld.

Schone moderne kamer met prima bed, douche/toilet ruimte en mooi uitzicht. Na het inchecken, bagage op de kamer zetten zijn we wat gaan drinken in de bar. Tijdens het afrekenen gevraagd of er 's avond wat eten gebracht kon worden naar de kamer. 'S avonds bij binnenkomst in het Hotel waren wij opgevallen bij de betfeffende ober, welke ons een menukaart mee gaf naar de kamer. Attent en behulpzaam vonden wij dit. !

Echte aanrader voor een rustig verblijf en vlakbij Amsterdam (trein)
    • Taste Tweepersoonskamer 2 Aparte Bedden

We hadden 2 bedden die tegen elkaar stonden en deze zijn 's nachts verschoven. Er staat een mat glas tussen de badkamer en kamer dus wie 's nachts het licht in de badkamer aandoet, verlicht heel de kamer.

Zeer vriendelijk ontvangen! De parking was onder het hotel en ticket voor parking kan tegen korting in het hotel worden aangekocht. De kamer was ruim en proper met een zeer leuk uitzicht. Hotel ligt naast het station waar je op 12min met de trein in hartje Amsterdam aankomt. Uitgebreid en verzorgd ontbijt! Aanrader!!

Leuk hotel, ik kom zeker nog terug
    • Junior Founder Suite

De TV'tjes op de kamers zijn wel heel klein en gedateerd. Een update hiervan zou leuk zijn zodat je op zijn minst makkelijk een laptop kan aansluiten met HDMI (Apple TV is natuurlijk nog aangenamer ;) )

Mooie ruime kamers Het zwembad en de wellness maken het voor mij af.