Beoordelingen over Fletcher Resort-Hotel Zutphen 4-sterren

De Stoven 37, 7206 AZ Zutphen, Nederland

#1 van de 3 hotels in Zutphen

ontbijt was heel goed

kamer was heel warm alleen een oud kleine fentilator en een klein raam waar de zon op stond en een te kleine badkamer met geen plankje om iets op te kunnen plaatsen

ontbijt was heel goed

voldoende, maar kan gemakkelijk beter.

De kamer was erg klein (dat lag waarschijnlijk aan de boeking bij Booking.com, aanbieding: het was de kinderkamer van een family-suite. Storend was het ontbreken van lakens: nu. testen we in de heersende hitte onder een dekbed slapen hetgeen niet ging.

het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam op een professionele wijze. De terrasconsumpties, het sobere ontbijtbuffet en het diner vonden wij goed. Tuin, terras en zwembad prima.

Ligging, personeel was uitstekend

Bedden die niet stevig waren, kamer was erg heet, ventilator die niet voldoende is om de kamer een bewtje af te laten koelen.

Ligging, personeel was uitstekend

Normaal gezien is het ontbijd altijd verzorgt, maar de...

Normaal gezien is het ontbijd altijd verzorgt, maar de eerste dag was dat zeker nu niet het geval. Ook ons lunchpakket konden we om dezelfde reden niet naar wensen maken. De man die het ontbijd opvolgt gaf dat wel ook toe, hij zei dat alles bijna op was. Maar het was pas 6.45. Dan verwacht ik ook dat er iets gedaan word ter compensatie, zonder dat je daar moet omvragen. En dat is niet gebeurd

Prima, maar ziet er op de foto’s beter uit

Viezige randjes en voegen in de badkamer. Stopcontact zonder stroom waardoor laptop ‘s ochtends niet opgeladen bleek. Geen info over zwembad en sauna in infomap op de kamer.

Er zat een insectenhor in het raam. Slapen met raam open zonder muggen en vliegen of airco was fijn!

Door bovenstaande wat triest beeindigd.

Ik heb mijn verblijf door ziekte van mijn vrouw 2 dagen eerder moeten afbreken maar kreeg hier geen compensatie voor. Al had men maar een tegoedbon gegeven.

Wat kleine kamers

De kamer was prima met een goed bed en dat was wat ik nodig had. geen gebruik van faciliteiten.

Er stond een antirookapparaat aan in de badkamer. Dat werd op verzoek snel weggehaald. Vreemd dat het naar rook ruikt terwijl er niet gerookt mag worden in de kamers. Bij aankomst wilde men mij een andere kamer geven dan geboekt. Ik moest 5 euro per nacht bijbetalen voor de betere kamer totdat ik mijn print liet zien. Toen kreeg ik de juiste kamer zonder probleem. ontbijt online was 16 euro. Toen ik aankwam kon ik het voor 9.50 krijgen. Vreemd.

betrekkelijke rust. bedden zijn goed.

Niet in centrum en toch dichtbij

Zeer kleine kamer met zeer klein raam. Geen mogelijkheid tot ventilatie. Kwaliteit van eten viel tegen. Droge tournedos, hamburgers waren waarschijnlijk niet vers. Daar hebben we niet erg moeilijk over gedaan. Bediening in restaurant en bar is echt ver beneden niveau. We moesten in het restaurant heel veel moeite doen om aandacht te krijgen bij een bestelling. Bij het afruimen van het voorgerecht zei de mevrouw “heeft het gesmaakt dank u”. Ik kreeg niet de kans iets te antwoorden want ze was al weg met mijn bord. We bestelden extra frietjes. Na een kwartier kwamen die, maar inmiddels was mijn bord leeg (werd koud). In de bar stond de barjuffrouw met de rug naar me toe met de nachtwaker te praten. De nachtwaker waarschuwde haar niet dat ik stond te wachten. Op het moment dat de twee uitgekletst waren, ging mevrouw iemand anders helpen. Toen ik hier iets over zei reageerden beide schofferend (nachtwaker zei grinnikend iets als “meneer voelt zich gepasseerd”). Receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam

Niet in centrum en toch dichtbij

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Het hotel voldoet aan de verwachtingen, net personeel en een...

De kamers zijn wel verouderd (met name de badkamer). Behalve een zeeppompje heeft het hotel geen toiletartikelen, dus neem deze zelf mee

Het hotel voldoet aan de verwachtingen, net personeel en een fijn zwembad.

Leuk voor een snelle tussenstop, maar raad deze accommodatie niet aan.

Hygiene kamer en de eetruimte, Tafels werden erg laat afgeruimd en moest dus tussen de vieze borden plaats nemen. Het ontbijt werd niet aangevuld, dus droog brood en een koffie apparaat dat niet werkte. Moest alles vragen inplaats dat het gewoon geregeld was. Ook bij het uitchecken bleek de rekening niet te kloppen. Ik had weg kunnen lopen en de winst in mijn zak kunnen steken, maar heb dit uiteraard netjes gemeld. Kortom, het verblijf heeft niet aan onze verwachtingen voldaan.

Vriendelijkheid personeel

Prima hotel en handige uitvalbasis voor als U...

Hiervoor was het een Intel hotel en die hadden leuke tijdschriften op de kamer liggen. Verder geen negatief punt kunnen ontdekken.

Prima hotel en handige uitvalbasis voor als U Zutphen/Warnsveld en de omgeving achterhoek zou willen ontdekken. Fietsknooppunten liggen dichtbij. Op donderdag en zaterdag markt in Zutphen. Vooral de winkels onderaan de markt zijn een bezoek waard. Groeten en veel plezier, Willemzelf

Voldoende

Kleine kamer en badkamer

Kleine kamers, met name de badkamer is erg krap en verouderd. Het ontbijt was goed maar niet erg uitgebreid voor hetgeen je ervoor moet betalen.

Prima hotel voor een weekendje weg.

De douchekop in de badkamer schoot de hele tijd naar 1 kant, het is dat er een klein glazen wandje was, anders was de hele badkamer zeiknat geworden. De kamer was ook erg warm. Het zwembad viel tegen. Verouderd.

Aardig personeel. Het terras buiten had lekkere bankjes. Genoeg te doen: tennis, bowlen, squash.

Tegengevallen

Voor twee personen geboekt. Súper kleine kamer. Geen faciliteiten in de kamer en de badkamer. ( In de badkamer een zeeppompje dat was alles) Zéker geen 4 sterren waardig. Als klap op de vuurpijl ontbijt voor 1 persoon bijbetalen ( stond in de kleine lettertjes...) als je die nodig hebt, is er dus iets niet duidelijk.

Het hotel in algemene zin prima.

Het hotel in algemene zin prima. Goede matrassen , Alleen is niet een erg GEZELLIG hotel, echt zakelijk, waarschijnlijk door veel sporters gebruikt. Verder geheel in stijl ingericht met de nadruk op SPORT. Buitenkant van hotel is een kleine afknapper met die randen van Trespa, dit behoeft echt een update. Ziet er shabby uit, zeker als je het vergelijkt met het interieur. Personeel echter zeer vriendelijk.

Kleine kamer voor hoge prijs

De last minute hoge prijs van 158€ inclusief ontbijt staat in geen verhouding tot de 12m2 kleine kamer, tegenover de fitness ruimte en naast een kamer waarin een esoterische cursus werd gegeven. Dit pretendeert een 4sterren hotel te zijn, maar in de superkleine badkamer waarin de douchekop scheef hangt is alleen maar uni-zeep/shampo.

Het ontbijt was goed

Goed verblijf gehad

Het gebouw is "gedateerd". Hing een rioollucht in de kamer. Voor ouderen is het lastig om in een badkuip te moeten douchen

Prima ontbijt + zwembad

Goed bevallen!

De badkamer was tamelijk koud wat niet raar is aangezien er geen verwarming geplaatst is.

Prettig hotel met een goed en uitgebreid ontbijten voldoende zitplaatsen. De kamer is aan de kleine kant maar voldoende. Goede bedden een rustige omgeving dus fijn om te slapen.

Prima lokatie met prima ontbijt

Jammer dat ik ter plaatse er nog achter kwam dat ik maar liefst 16 euro moest bijbetalen voor een ontbijt, terwijl ik altijd zoek op overnachting met ontbijt

Ontbijt prima en een heerlijk bed

De kamer en badkamer is erg klein, beetje benauwend.

De kamer en badkamer is erg klein, beetje benauwend. De matrassen zijn te zacht en de bedden schuiven weg. Ook is de kamer te warm er is geen airco. Het ontbijt is redelijk maar te duur.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Een goede locatie waar ik vaker logeer als ik in Zutphen...

Het kunststofdak van het zwembad is erg vies. Kan wel een schoonmaakbeurt gebruiken.

Een goede locatie waar ik vaker logeer als ik in Zutphen moet wezen. Zwembad en sauna

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

De locatie op dat moment

Automaat met frisdrank werkte niet toen wij snachts moesten vertrekken, (niet in beheer van hotel), werd door een nachtmedewerker opgelost door ons wat frisdrank van het hotel aan te bieden. Pluim waard!

De locatie op dat moment

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

teleurstellend

Kamer zeer sober, klein, minimaal, geen vier sterren waardig. Hotel leek op een soort sporthotel. We hadden erop gerekend om gebruik te maken van het zwembad. Viersterrenhotel nietwaar? Edoch, toen we met onze badkleding voor de ingang van het zwembad stonden, bleek het sinds die middag gesloten. Geklaagd bij de receptie dat dit ons niet was gemeld bij aankomst. Reacties: 'Er lag wel een briefje op de balie. Ik kan er ook niets aan doen. Kwestie van overmacht etc'. Men had het ons ook gewoon kunnen melden bij aankomst. Geen enkele coulance van de zijde van het hotel. Teleurstellend. Een andere boeking voor 3 kamers en 6 personen in april hebben we daarop meteen geannuleerd.

Diner en ontbijt prima.

Prima plek om te overnachten.

Relatief kleine kamer, badkamer gedateerd

Simpele kamer met lekker bed. Goede orijskwaliteit verhouding. Aardig zwembad en leuk dat er spellen beschikbaar waren in de openbare ruimte (met openhaard).

Leuke activiteiten maar saaie omgeving

De locatie. Het is op een industrie terrein. Een halfuur lopen door woonwijken om in het centrum te komen. In het bed zat een kuil. In het bad lagen nog haren.

De faciliteiten waren leuk! Zoals de bowlingbaan en het zwembad. Ontbijt was ook erg goed.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Locatie prima, maar slechte wifi en gehorige kamers

De wifi deed het tijdens mijn hele verblijf niet. Gehorige kamers. Je kon de buren goed horen. Het eten in het restaurant is erg matig. Ik had roodbaars met tagliatelle besteld. De vis was goed, maar de pasta was erg vettig met teveel room.

De locatie is voor mij ideaal, omdat het dichtbij het ziekenhuis is (mijn werk). Het personeel is vriendelijk, maar niet heel behulpzaam.

Een prima uitvalsbasis voor fietstochten en het personeel is helemaal top

De grootte van de kamer, zeker nadat gezegd werd dat die ge-upgraded was naar een grotere kamer......nou de grote had nog steeds kabouterformaat maar nadat wij dit gemeld hadden kregen wij gratis een luxere kamer. De drukte op zondag bij het buffet, er stond steeds een lange rij bij de enige koffieautomaat..... De fietsenstalling was wel erg klein en niet overdekt

Het water van het zwembad had de perfecte temperatuur, elke morgen heerlijk gezwommen. Het eten in het hotel was erg goed, zeker de aanpassing na mijn speciale wensen, echt top.

Prima voor een zakelijk verblijf
    • Comfort Deluxe Kamer

De kamer was wat kleiner en minder 'luxe' dan ik had verwacht bij één van de duurdere kamers in een resort-hotel. Geen badschuim op de badkamer voor in bad. Geen stopcontacten naast het bed (is handig om telefoon op te laden - die gelijk dienst doet als wekker). Bij het ontbijt een tegenvaller; ik had ruim vantevoren gevraagd of glutenvrij mogelijk was; ja, werd mij verzekerd. In de avond bij het inchecken nog gevraagd of degene die dienst had bij het ontbijt in de ochtend, meteen de glutenvrije broodjes zou kunnen afbakken, omdat ik na de start van het ontbijt (07:00 uur) maar een half uur had voordat ik weg moest voor een zakelijke afspraak (en anders blijft er geen ontbijt-tijd over). Helaas wist men daar bij het ontbijt niet van, was het glutenvrije brood nog niet bezorgd, en kreeg ik het uiteindelijk pas om 7:25 uur, waarna ik dus nog maar 5 minuten had om even snel te eten... Dan is de prijs-kwaliteit voor het ontbijt wel érg uit balans. NB: mijn ervaring was dus met een speciaal dieet i.v.m. allergie, bij het reguliere ontbijt zal hier vast geen probleem mee zijn.

Een heel fijn matras. Lekker ligbad. Prettig dat er een waterkoker is met theezakjes voor in de avond nog een kopje thee op de kamer!

Viel tegen

Bij het inchecken werd me een upgrade geboden voor €10. De kamer zou groter zijn en er zou een zithoekje zijn. Of de kamer groter was kan ik niet beoordelen maar het zithoekje bestond uit 1 stoel zonder tafeltje. Het was allemaal wat verouderd. Bij het uitchecken mocht ik betalen maar voor de rest werd niets gevraagd. Voor €89 per nacht voor 1 persoon vond ik het prijzig. Het ontbijt was wel goed.

zeer genoeglijk. mooie oud en nieuwviering

De bedden; het matras viel van het bed af. De bedden konden niet echt tegen elkaar staan, want dan viel je er tussen

De sloelbak, maar ere ontbraken drie stenen

Een prima hotel vlak bij het centrum van Zutphen en uitvalswegen.

Wij hadden een upgrade op de kamer. Deze zou groter zijn en nu vragen wij ons wel af hoe klein de gewone kamer is.

Het diner was voortreffelijk, maar ook bij het ontbijt was meer dan voldoende keus.

Prima verzorgd hotel.

Enige nadeel is weinig parkeerplekken omdat er een bowling en squash bij zit. En daardoor moest ik in de avond 3 rondjes rijden om een plek te zoeken.. hier zou je wel wat aan kunnen doen misschien, uitbreiding! En nog een nadeel, te weinig plek bij het ontbijt. Er stond een rij die vrij lang was.. het is wat krap opgezet vond ik. Personeel erg vriendelijk.

Prima verzorgd hotel.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

ruim voldoende

Kamers ietwat aan de krappe kant, douche en wc beetje gedateerd. Niet bepaald geluidsarm

Ontbijt goed en meer dan voldoende, prettige bediening. Locatie voor mij geschikt.

we hebben een fijn weekend gehad

toiletrolhouder schuin achter toilet.

ontbijt was goed,kamers schoon en alles was aanwezig opna een bedleeslampje.Entree,bar etc zag er allemaal gezellig/sfeervol uit.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Heel vriendelijk personeel ze gingen ook echt leuk met mijn...

Kamer was klein en in de badkamer rook het niet fris.

Heel vriendelijk personeel ze gingen ook echt leuk met mijn 5 jarige dochter om. Zwembad was leuk en had een heerlijke temperatuur.

We hebben een geweldige korte vakantie gehad.
    • Comfort Deluxe Kamer

Het ontbijt was uitgebreid. Voor iedereen was er wel iets. De kamers waren van alle gemakken voorzien. Er was een ligbad aanwezig. We hadden uitzicht op de mooi onderhouden tuin. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Er was altijd iemand aanwezig aan de receptie. Je hoefde nooit te wachten. Zelfs bij de hevige sneeuwval werd het gangpad en de parkeerplaats sneeuwvrij gemaakt. Een prima hotel!

actief genieten
    • Tweepersoonskamer met Dinerarrangement

prachtige aanbieding, zwemmen, fitness, prima ontbijt en diner en mooie kamer voor een lage prijs en nog kunnen bowlen ook. Geweldige minivakantie van 1 overnachting.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

EFFICIENT.
    • Comfort Deluxe Kamer

We kregen eerst een gewone kamer, terwijl we een "deluxe" geboekt hadden. In de omschrijving stond dat er douche en bad waren, maar het was een bad waarin je ook kon douchen.

Rustige locatie

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Te duur
    • Tweepersoonskamer met Dinerarrangement

Diner viel tegen, voor een side salad vroeg men extra geld terwijl er nauwelijks groenten op het bord lagen. Kamer gedateerd, geen koffie en thee faciliteiten. Kortom geen vier sterren waardig en geen evenredige kwaliteit prijs verhouding

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 november 2017

5,5
    Tijdens het boeken en op het scherm na de bevestiging stond...

Tijdens het boeken en op het scherm na de bevestiging stond in de linker bovenhoek “incl. ontbijt” op de bevestiging die je uitprint om te overleggen bij het inchecken stond dat ontbijt 14 euro P.p.p.n. kost. Dit vinden wij heel erg verwarrend en misleidend!!

Wij raden dit hotel af, komen hier nooit meer terug, wel geschikt voor tennisliefhebbers
    • Tweepersoonskamer met Dinerarrangement

Het diner kwalitatief matig, werd geserveerd in de tennisbaan kantine slecht geen ster waardig, de kamer was klein wel schoon, als je niet naast het kastje of onder het bed keek, het bed was ingezakt, ik ben bij booking.com Duitse Hotels gewend, dit Hotel is een afrader en zeker geen 4 sterren waard. De bar was hetzelfde, een tennisbaankantine, de stoelen en de banken in de hal bij de open haard en de "dinerruimte" waren oncomfortabel, moderne plastic kuipstoeltjes en slecht zittende lage rugleuning, goed voor een hernia.

Het ontbijt was goed tot zeer goed in het restaurant, voor deze gelegenheid geopend. Het bedienend personeel bij het ontbijt was goed. Het personeel bij de receptie was ook goed.

Vanwege de tennisbanen een zeer geschikte locatie. Voor het hotel zou ik hier niet naar toe gaan

Kleine kamer. Hotel is beetje vergane glorie. Geprobeerd het hier en daar op te leuken maar is niet gelukt. Over het algemeen ongezellige bar en openbare zitruimte. Badkamer is echt verouderd en achterhaald

Ontbijt was uitgebreid en prima verzorgd

• Beoordeeld op: 4 november 2017

goed verzorgd ontbijt

gehorige hotelkamer. nog restanten van een appel gevonden op kastje slechts enkele vriendelijke personeelsleden gezien Zwembad was gesloten, was gereserveerd voor groep, alsof ik geen gast ben

goed verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mooi hotel, enkel jammer van het nachtlawaai door feestvierende jongeren...

Het hotel met uitgebreide sportfaciliteiten ontvangt ook groepen jongeren. Wij hadden de pech dat een groep Duitse jongeren, die een hele week in het hotel hadden verbleven om er een tennisstage af te werken, hun laatste avond niet onopgemerkt wilden laten voorbije gaan en dus stevig gingen vieren op de hotelkamer. Twee verdiepingen onder ons schoolden 10 jongeren samen op één hotelkamer en maakten tussen 00.15h en 0100h 's nachts vreselijk veel lawaai. Ondanks het feit dat de herrieschoppers twee verdiepingen onder ons zaten, werden we wel gewekt uit onze slaap. Na een poosje afgewacht te hebben (we dachten dat het van tijdelijke duur zou zijn) besloten we om 00.50h 's nachts de receptie te bellen (mede uit respect voor de andere hotelgasten die een goede nachtrust verdienen). De nachtwachter stond ons te woord aan de telefoon en heeft na het korte telefoongesprek vervolgens de jongeren aangemaand om te stoppen met feesten op die hotelkamer en te gaan slapen. De begeleiders van het sportkamp traden schijnbaar zelf niet op of waren nergens te bespeuren. Dergelijke toestanden met rumoerige jongeren verwacht je niet in een viersterrenhotel op een doordeweekse dag in november. Bovendien profileert het hotel zich als sporthotel en hanteert termen als gezonde voeding, rust, wellness,... De reactie 's ochtends van de receptioniste bij het uitchecken dat wij de enige gasten waren die getelefoneerd hadden 's nachts, vonden wij wel een beetje flauwtjes. 12 jaar werkte ik zelf in de reisbranche. Ik had dan ook zelf anders gereageerd als receptionist of hotelmanager. Wat te denken bijvoorbeeld van een korting bij een volgend verblijf omwille van de nachtelijke overlast. Tevreden klanten afleveren is zo belangrijk. Men stuurt nieuwe klanten niet weg met een uitspraak als 'jullie waren de enige die gebeld hebben' en aanvullende 'ja maar, nadat de nachtwachter had ingegrepen, was het probleem toch opgelost...'.

Makkelijk met de fiets te vertrekken naar het centrum van Zutphen. Goede ontbijtfaciliteiten Nette kamer en badkamer

Het hotel is “oké”
    • Comfort Deluxe Kamer

Het hotel is erg oud en moet zeker gerenoveerd worden want het voldoet zeker niet aan verwachtingen. De afbeeldingen zien er mooier uit op booking.com dan dat het werkelijk is. Fitnessruimte was erg klein, 4 apparaten. Ik moest zelf de stekkers in de stopcontacten doen van de apparatuur en daarna nog even afstoffen.

Wat erg leuk is dat je kan bowlen en kan tennissen in dit hotel. Let op: wel even reserveren.

Ontbijt is prima!

Receptie is op spitstijden onderbemand, duurt dan lang tot je geholpen wordt >5 of zelfs >10 minuten. Ontbijt en diner is erg druk. Desserts zijn erg klein. Bij de buren (Floor) kun je erg lekker eten, wel wat duurder, maar betere ambiance en persoonlijke aandacht.

Ontbijt is prima! Erg uitgebreid

Prima en fijn verblijf

Fijn, net en schoon hotel. Heerlijk dat er een sauna en zwembad bij was. Lekker op fiets afstand van het station en het centrum en een prachtige omgeving. Prima locatie om van het prachtige Zutphen te kunnen genieten.

Dat ik s'nachts 20 min voor een dichte deur stond en de...

Dat ik s'nachts 20 min voor een dichte deur stond en de nachtwaker niet op zijn plek zat en op de een of andere manier zijn telefoon niet werkte zodat de melding van de bel niet doorkwam. Heb nu zelf de deur opengemaakt door ze uit elkaar te trekken. Op de gang kwam iok de nachtwaker tegen.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prettig verblijf in een keurig hotel.

De ligging op 3 km van het centrum van Zutphen noodzaakte ons steeds met de auto naar da centrum toe te rijden en daar parkeergeld te betalen.

Ik vond het heerlijk na een wandeling even in het zwembad te kunnen zwemmen.

ontbijt is prima, heerlijk vers brood en beleg, fruit,...

ontbijt: de scrumbled eggs vallen erg tegen, eigenlijk weinig tot geen ei in te proeven. kamer: Wat echt ontbreekt is de mogelijkheid zelf een kopje thee of koffie te maken. zelfs een waterkoker is niet aanwezig! Zijn wij teveel verwend of ?????.......

ontbijt is prima, heerlijk vers brood en beleg, fruit, granen e.d. onze kamer was klein, het bed prima. douchen moet in bad met douchegordijn! prijs kwaliteit klopt dus wel een beetje.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Prima geslapen, fijne kamer.

Kreeg eerst sleutel van kleinere en goedkopere kamerdan ik had gereserveerd. Na tonen van mijn reservering kreeg ik toch de juiste kamer, maar dit gesprekje verliep onplezierig.

Prima bed, rustig.

Een ontspannen en rustgevende en gezellige omgeving
    • Comfort Deluxe Kamer

DeLuxekamerinfo kwam niet helemaal overeen met de werkelijke ligging vd kamer: geen uitzicht op tuin en tennisbanen, maar op het dak van het zwembad. De geluidsoverlast de eerste nacht van medegasten

De rust en de ruimte in het restaurant en de gezellige aankleding. De dagelijkse kranten.

lekker ontbijt;

kleine kamer; ontbijtbuffet propperig, was lastig om bij producten te komen, en personeel moest er dan ook nog tussendoor om aan te vullen; Rond het zwembad en sauna vond ik het niet schoon

lekker ontbijt; schone kamers; mooi hotel; vriendelijk personeel

De ligging van het hotel.
    • Comfort Deluxe Kamer

De ligging van het hotel. De foto's doen anders vermoeden. Wanneer je verwacht dat je in een resort komt, valt het tegen. In onze optiek was het een veredeld hostel a la sport en centrum. Ik zou het niet aanbevelen voor een romantisch weekend. Wel voor een simpele overnachting na feest of iets dergelijks. Dan is het een prima hotel.

voor 1 nacht aanvaardbaar, maar niet meer!!

- receptie om 21:30 per telefoon niet bereikbaar - TV in de kamer werkte niet - vloer oppervlak van z.g. 'Balance' kamer kneuterig klein - zelfde voor de badkamer - bij inchecken vooraf betalen? OK, maar heel ongebruikelijk - 4 Sterren hotel? wat ons betreft 2 sterren, niet meer!

Goede uitvalsbasis om de streek te verkennen
    • Comfort Deluxe Kamer

Het hotel ligt een paar km buiten het centrum, waar vele restaurants zijn. (maar we wisten dit!)

We hebben s'avonds steeds genoten van het zwembad en de sauna. Leuk om buiten op het terras te ontbijten bij de ochtendzon.

Ontbijt was in orde, kamer netjes, Zutphen is sowieso een...
    • Comfort Deluxe Kamer

Prijs/kwaliteit was dit een tegenvaller. Lijkt me eerder geschikt voor iemand die volop gebruik wenst te maken van de sportaccomodatie. Zwembad biedt m.i. geen meerwaarde vermits het erg klein is en het water te warm is om in te zwemmen.

Ontbijt was in orde, kamer netjes, Zutphen is sowieso een erg mooi stadje

Vriendelijke staff, veel te zachte bedden

Bedden waren echt dramatisch zacht en bij uitchecken werd er niet eens even gevraagd hoe we onze overnachting in dit hotel hadden ervaren.

Stil hotel, vriendelijke staff

goede accomodatie voor een fietsvakantie van 3/4 dagen
    • Comfort Deluxe Kamer

de natte cel is te klein - nooit meegemaakt dat er geen kast op de kamer is, waardoor de kleding verspreid in de kamer neergelegd moet worden

de sportfaciliteiten - ruim terras en bar - goede restaurantvoorziening/goede keuken

sportief ontspannend en lekker

zwembad klein, sauna klein, tapijt in de kamers vrij oud

Heerlijk ontbijt, mooie ligging met sportmogelijkheden, gezelschapsspelen aan de receptie, fietsverhuur... Ook lunch zeer lekker en schappelijk van prijs.

Ruim voldoende voor de geplande overnachting.

Deur was lastig open (en dicht) te krijgen vanwege een haperend slot. Heb dat gemeld aan de receptie, is een "dingetje" voor de onderhoudsmonteur.

Prima ontbijt, zeer goed verzorgd met vriendelijke personeel. Kamer in orde, fijne bedden, goed sanitair.

Goed gelegen en aardig personeel

Het was erg warm op de kamer, warmte hing natuurlijk nog binnen. Er stond wel een ventilator maar toch stik benauwd. Wat mij ook tegenviel was dat de ruimte op het toilet in de badkamer vrij smal is. (Ben zelf aan de brede kant ;-)

Wij waren met onze hond en hiervoor stond een etensbak en lag er een botje op de kamer! Super

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

We werden vriendelijk ontvangen en dat bleef ook zo.
    • Comfort Deluxe Kamer

Vriendelijk. ze hebben aandacht voor je. Er wordt voor je gezorgd. De hond kreeg een botje met een verwelkomkaartje aan. We mochten met onze kleinkinderen waar we een paar dagen voor zorgde komen zwemmen.

geen probleem

Standaard kamer erg klein

Standaard kamer erg klein. Ontbijt uitstekend. Wij hadden een lage prijs voor kamer en ontbijt, dan is prijs kwaliteit uitstekend! Echter voor de prijs die wij later op booking.com zagen, n.l 50% hoger valt de prijs kwaliteit tegen.

Vervelde hotelervaring

Geen airco. Een klein ventilatortje bij 30 graden hitte. TV werkte slecht, ook na verwisselen van de batterijen in de flipper. Lawaai van de jongens voetballertjes tot 23:00 uur. Bij het inchecken betaalde ik het afgesproken bedrag per creditcard. Bij vertrek kreeg ik een onbegrijpelijke rekening met voor twee nachten twee verschillende prijzen berekend en bleek dat de prijs voor het ontbijt niet was inbegrepen, maar later op de reeds betaalde prijs werd gezet. Voor 234,25 € verwacht ik een goed hotel.

hotel goed te vinden. Mooi hotel. we zijn heel tevreden over ons verblijf. Ook al was het maar voor

nvt

personeel behulpzaam en vriendelijk ontbijt goed verzorgd hotelkamer schoon en comfortabel receptie vriendelijk en snel omgeving schoon voldoende activiteiten

Matige kamerkwaliteit

Kamers. Bedden slecht, kamer krap en oubollig. Slecht werkend sanitair.

Ontbijt voldoende. Leuk waren de tennisbanen. Goed geregeld. Restaurantgedeelte weggestopt, geen leuke ruimte.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Het ontbijt en de fitness

De kamer. Kleine badkamer met bad waarin je moet douchen. Geen balkon. Personeel wat elkaar voor de voeten loopt. Irritant als je zit te ontbijten. En de schoonmakers maken teveel lawaai en kloppen op je deur als je nog ligt te slapen.

Het ontbijt en de fitness

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Een fijn comfortabel hotel aan de rand van de stad dichtbij uitvalswegen naar mooie plaatsen.

Ik mis de airco in de kamer. Het raam kon open maar met warm weer is dat niet voldoende.

Ik ben vaker geweest in dit hotel en het bevalt elke keer prima. Het hotel ligt gunstig aan allerlei uitvalswegen naar mooie dorpen, steden, natuur. Vlakbij is er een recreatieplas en daarbij aangelegen restaurant en saunacomplex. Wandel- en fietsroutes kunnen vlakbij het hotel worden opgepakt. Het ontbijt is voortreffelijk, de kamer is comfortabel, het zwembad heel fijn en het is ook mooi dat je in de tuin bij het zwembad kan relaxen. Het restaurant in het hotel is goed, het personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

We hebben genoten van ons verblijf in hotel INNTEL
    • Comfort Deluxe Kamer

We hebben de kamer gereserveerd tussen 12:00 uur en 13:00 uur echter toen we aankwamen was de kamer nog niet klaar.het was nog vuil.we moesten lang wachten we waren moe van de lange reis,ik had wel een excuses drankje verwacht op het terras maar niets van dat alles!Rond 2 uur was de kamer eindelijk klaar en mochten we erin En hebben we er van genoten.

De kamer was goed.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Ontbijt niet gebruikt

De ruimte voor de twee bedden was te klein: de bedden moesten strak tegen mekaar staan. Sommige personeelsleden waren niet erg betrokken

Ontbijt niet gebruikt Badkamer was klein, maar schoon Diner, dagschotel, was goed

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Voor ouderen ( beiden dik boven de 80 ) is de sportaccomodatie minder belangrijk.

De administratieve afhandeling bij de afrekening. Het vragen om vooraf al te betalen is ook niet symphatiek.

Ontbijt en de aandacht voor kunst. Hulpvaardigheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Prima hotel aan de rand van Zutphen

Kreeg eerst een verkeerde kamer. Rekening van het bowlen was er niet, zelf maar gezegd dat ik dat nog moest betalen.

Leuk dat je kon bowlen, mooie kamer (wel iets duurder, 2 eenpersoonsbedden en koffie/thee op de kamer), uitgebreid en goed ontbijt.

Jammer dat we er niet langer waren om gebruik te kunnen maken van alle faciliteiten, zoals zwembad

2 kleinigheidjes. Toen we binnen kwamen waren ze achter de receptie met 4 dames in gesprek. Op mijn goedemiddag kreeg ik niet direct iets terug. Voor de allereerste indruk voelde dit niet helemaal goed. Daarna was de receptioniste trouwens erg vriendelijk. Ik rekende het ontbijt direct af. de kamer had ik al betaald. Er werd niet direct gezegd dat ik de toeristenbelasting ook nog moest betalen. Dat werd pas de volgende ochtend bij vertrek gezegd. Had ik gelijk de dag ervoor kunnen doen.

Leuke aanbieding gevonden. Inchecken ging soepel. Kamer was netjes en schoon. Eten was prima. Lekker bed.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Er even tussenuit

Prima hotel om even bij te komen. Zwembad en sauna zijn prima in orde (badkleding verplicht). Scrubzout bij de sauna was een leuke bijkomstigheid. Kamerfaciliteiten zijn goed, er liggen tijdschriften om lekker doorheen te bladeren.