1. Startpagina hotelbeoordelingen
  4. Hotelbeoordelingen Nederland
  5. Beoordelingen van It Ankerplak

Beoordelingen over It Ankerplak 2-sterren

Bleekstraat 36 A, 8754 CL Makkum, Nederland

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Hotel gaat helaas dicht per 1 oktober!!!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prachtig hotel, vriendelijk personeel,zeer behulpzaam. Mooie kamer met koelkast. Centrale ligging! Jammer dat het hotel dicht gaat ivm nieuwe gemeente regels en conflict vorige eigenaar!!

ruime kamer met goed ontbijt

Zeepdispensers bij de douche en het bad waren leeg, rioollucht in de badkamer. Wij vonden de kamerprijs aan de hoge kant.

goed ontbijt, ruime kamer met goede bedden

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Zeer goed.

Koffieapp. stond wat in de verdrukking, zeker als er meer mensen tegelijk koffie wilden.

Ontbijt was meer als voldoende.Werdt zeer goed gecontroleerd of er bijgevuld moest worden. Kamers waren netjes en schoon, Eigenaar vriendelijk en behulpzaam.

Juist voor te slapen en voor niets anders.

Absoluut geen service.

Er is absoluut geen service en geen receptive. Ik heb nooit niemand aanwezig gezien achter de desk. Om uw to Mogen inchekken of uitchekken of als jij een problem heb, daarvoor moet jij per telefoon bellen naar de bazine die woon naast het hotel, maar die nooit thuis is. Ik had geen telefoon met mij en heb een schriftelijke bericht in de brievenbus gelaten want had ik een problem die dringend moest opgeleost worden. Wel nu wacht ik nog altijd achter een eventueel reactive. Dit is onaanvaartbaar voor een 2 sterren hotel.

Nette schine kamers ,prima ontbijt.

Helaas eertse avond ,/nacht steeds een vieze riool,/poep lucht in de badkamer ,daardoor niet van het bad kunnen genieten .Bleek achteaf ook bekend probleem van het dorp te zijn bij bepaalde wind etc hele dorp last van . Op mijn verzoek luchtverfrissers in badkamer gezet. Vond het jammer dat ze niet gewaarschuwd hadden en standaard luchtverfrissers neer hadden gezet ,als het een bekend probleem is..jammer

Nette schine kamers ,prima ontbijt.Centrale ligging

De locatie in Makkum is prima.
    • Appartement

Personeel/ eigenaars niet betrokken bij de gasten. Ontbijt saai en de hele week vieze kleedjes op de tafels met o.a. koffievlekken. Kamers erg gedateerd.

De locatie in Makkum is prima. De ruimte in de kamer ook. De bedden waren schoon en sliepen goed. Ook gratis parkeergelegenhein in de buurt.

Friesland is erg leuk en mooi maar Ankerplak ga ik nooit meer naar toe
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

de hygiene bv. schone dekservetten en niet met koffie vlekken geen zout op tafel of lege potjes onze aparte douche/toillet ruimte is in die vijf dagen niet schoon gemaakt en het afvalbakje niet geleegd bij het ontbijt geen brood genoeg

de bedden waren naar behoren

Fijn dat de slaapkamer apart was van de...

Fijn dat de slaapkamer apart was van de huiskamer/keukentje. Verder ideaal dat er tafelkoelkast aanwezig was waar je je eigen drankjes etc. in kan doen. Douche en toilet waren ook apart van elkaar en dat is erg prettig.

Eenvoudig maar goed ontbijt.

De douchekraan werkte niet naar behoren. De douchekop was verkalkt. Ofwel was het weinige water dat eruit kwam te koud, ofwel te warm. De douchecabine is aan vernieuwing toe. De kamer is aan de straatkant onder het dak gelegen. Het was warm en er is geen airco. Daarom sliepen we met open raam maar er was veel straatlawaai.

Eenvoudig maar goed ontbijt. Mooie, ruime en nette kamer met een goed bed.

Prachtige kamer onder de balken in historisch Makkum

Mooie grote kamer onder de balken - met als plus enkele kamers aansluitend, dus zeer veel ruimte. Deur en ramen konden tegenover elkaar worden opengezet - prima koel in de zomer van 2018.

De gastvrijheid was goed, de locatie was goed
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De Hygiëne op de kamer sloeg een beetje tegen, ook al boek je een budget room ik vind dat het wel proper moet zijn. Er lag heel veel stof en er waren heel veel spinnenwebben.

De gastvrijheid was goed, de locatie was goed

prettig verblijf, niet zonder bezwaren
    • Appartement

Wat tegen viel was het formaat van het slaapgedeelte. Dat was afgescheiden van het ruime zitgedeelte en zeer klein. Er konden geen nachtkastjes bij en dat was opgelost door twee plankjes die over het bed heen uitstaken. Dat gaf kans op stoten. Ook de wc met douchegelegenheid was heel klein.

De ligging is prima! Dicht bij restaurants, het centrum en de haven. Goede parkeergelegenheid achter het hotel. Er was sprake van een kamer met kookgelegenheid. Dat hadden wij niet nodig, maar het kan handig zijn. Goede bedden.

Vriendelijke ontvangst door manspersoon.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Geen eigen badkamer/toilet. Matig ontbijt, onvoldoende Fries suikerbrood, geen koek. Wat norse vrouwelijke bediening in de ochtend.

Vriendelijke ontvangst door manspersoon. Goede bedden

Ik zag de wenteltrap naar de kamer niet aankomen, een small...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zag de wenteltrap naar de kamer niet aankomen, een small trappetje omhoog naar een klein verblijf. Benden douchen en boven het toilet, niet echt heel praktisch maar voor 1 nacht was het te doen. Ik vond het niet heel fris allemaal.

Heerlijk ruime kamer nr 7 boven ontbijtzaal, ruime...

Ontbijt was eenvoudig, helaas geen Fries suikerbrood noch versgebakken broodjes, verse kaas- en vleeswaren zouden niet misstaan. Dat zou t verblijf wel afmaken!

Heerlijk ruime kamer nr 7 boven ontbijtzaal, ruime eenvoudige badkamer. Zeer fijn bed!

alles goed geregeld

JA het ontbijt was goed mooie kamers goed geslapen wij zijn alleen vroeg weggegaan omdat ik op cursus moest maar bedankt voor de service groet uit regenachtig Deil bij Geldermalsen (Gelderland} 0

We hadden een aangenaam verblijf in "It Ankerplak".

Misschien wat fruitsla bij het ontbijt.

Goede ligging. Plaats om auto te parkeren achter het hotel. We konder onze fietsen stallen binnen de muren van de accomodatie.

Goede bedden, vriendelijk personeel, ontbijt goed.

Douches etc erg oud.

Goede bedden, vriendelijk personeel, ontbijt goed. Klantgericht, we deden mee aan Elfstedentocht en midden in de nacht stond ontbijt klaar.

Aanrader prijs/kwaliteit, met zeer goede ligging.

Badkamer. Douche ok, rest te klein...

Ligging midden in Makkum op honderd meter van centrum en toch zeer rustig, ontbijt ok. Ruime parkeergelegenheid aan achterzijde hotel. Zeer goed bed. In Makkum zijn er verschillende goede restaurants.

De locatie is perfect.

De kamer is erg gehorig en ruikt naar riool. Ontbijt karig, weinig variatie en de tafeltjes staan erg op elkaar waardoor je bijna niet kunt gaan zitten.

De locatie is perfect.

voldeed aan onze doelstelling
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

terecht heeft de eigenaresse opgemerkt dat je aan een budgetkamer geen hoge eisen moet stellen, maar voor 1 nacht was het geen (groot) probleem. Wel had booking.com zelf daar melding van moeten maken (op de website stond het duidelijk vermeld, maar was mij ontgaan)

De ligging in het centrum van het dorp, het parkeergemak, de fraaie eetzaal en het ontbijt

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Door ons bezoek aan sauna De Leliehof konden we pas laat...

Door ons bezoek aan sauna De Leliehof konden we pas laat inchecken. Dit hebben we telefonisch gemeld en was geen enkel probleem. De sleutel lag voor ons klaar en op een formuliertje konden we zelfs aangeven hoe laat we wilden ontbijten (ivm de warme broodjes). We waren de volgende ochtend met z'n tweeën in de eetzaal, maar alles was perfect verzorgd.

Ontbijt ok.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Booking.com meldde dat het de laatste kamer was, maar volgens mij waren wij de enige in het hotel! De matras/het bed. Wel heerlijk zacht, maar in een diepe kuil, dus aan vervanging toe.

Ontbijt ok. Locatie is prima, rustig. Goede parkeergelegenheid.

Voldeed aan alle verwachtingen.

De trap is wat moeilijk af te dalen met een koffer. Maar na een vraagje werden wij onmiddellijk geholpen.

Prima kamer met voorzieningen en huisbar. Uitstekend bed.

Het was min of meer een goed verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer had een heel vervelende trap om naar de douche te gaan. En we moesten ook van deze trap gebruik maken om in en uit de kamer te komen.

Het ontbijt was prima.

Fijne plek midden in jet centrum met heerlijk bedden. Aanrader: eten bij It Posthus!

Heeeel klein kritisch puntje: badkamer is echt wel wat verouderd en zou een opfrisbeurt kunnen gebruiken.

Heerlijk ruime kamers in een rustige straat gelijk achter de hoofdstraat. Verzorgd ontbijt, prima faciliteiten op de kamer. Heerlijk verblijf gehad en fijn ontvangen.

2 nachten om kennissen en Makkum te bezoeken.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Het ontbijt was prima. We hadden een kamer zonder badkamer. De douche en w.c. waren op de gang, dit vond ik niet fijn. Verder is er alleen ‘smorgens iemand bij de receptie. Wij hadden gelukkig onze sleutel meegenomen, anders hadden we weer moeten bellen naar een nummer dat bij de receptie hing. De bedden waren niet opgemaakt toen we ‘savonds terug waren. De locatie is prima, midden in het stadje.

Ruime maar basic kamer (Ikea meubelen) maar wel een heel...

Ontbijt is vrij volledig doch met basic kwaliteit - goedkope - producten. Koffie uit een automaat die je ook in benzinestations aantreft (siroop met warm water). Gelukkig was er ook wel een senseo. Verse broodjes worden maar karig bijgevuld. Van die fabriek sponsjes (bolletjes op z'n nederlands) zijn er wel in overvloed.

Ruime maar basic kamer (Ikea meubelen) maar wel een heel goed bed. Wij hadden ook een redelijk grote ijskast wat handig is. Koffie & Thee faciliteiten. Patio om even te verpozen. Kamer is inderdaad gehorig maar weet je op voorhand als je de reviews naleest. Zie ik dus niet als negatief punt.

Prima. Mooi gelegen. Voor herhaling vatbaar !
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Badkamer niet gelegen in kamer, maar een aantal deuren verder op. Wel eigen badkamer dat door ons afgesloten kon worden. Krakende vloeren 1e etage.

Zeer vriendelijke eigenaar. Fijne locatie. Alles op loopafstand.

Mis zitruimte voor kleine groep (lounge).

Onze kamer was uitstekend, hele zolderverdieping. Zag er keurig uit. Ontvangst zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was prima.

Uitstekend verblijf in een prachtig monumentaal pand midden in het authentieke centrum van Makkum!
    • Appartement

Echt een prachtig monumentaal pand! Heel sfeervol ingericht de kamers en appartementen! Uitstekende bedden! ' s ochtends heerlijk ontbeten! Personeel ontzettend vriendelijk en flexibel! Een aanrader wat ons betreft!!!

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Zie hierboven.

Wisten dat het n budgetkamer betrof. Is geen hotel meer maar kennelijk een B&B. Weinig faciliteiten. Bijzonder goed en uitgebreid ontbijt. TV en WiFi werkten prima. Koelkast en koffie/thee mogelijkheid aanwezig. Kamer was niet echt schoon te noemen. Geen zeepje of dergelijke in doucheruimte. Handdoeken te weinig verschoond ondanks dat deze gebruikt in de douche werden achtergelaten volgens aankondiging. Eigenaar gaf aan dat de kamer nog gerenoveerd moest worden. Erg gehorig. Niet groot en alleen via erg smalle wenteltrap slaapkamer bereikbaar (=Kamer 6). Douche was beneden bij ingang. Wenteltrap is niet makkelijk omlaag te lopen, achterste voren naar beneden was t veiligst. Andere kamers hebben we niet gezien. Hebben desondanks daar prima geslapen.

Ipv 1 kamer kregen we een appartement .

Kan niets verzinnen wat be

Ipv 1 kamer kregen we een appartement . Was schoon en ruim. Ook het ontbijt was heerlijk . Vriendelijk personeel , gaan zeker weer een keer naar dit hotel.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Voor een volgend keer zeker doen. Het hotel ligt in een rustige buurt. En alles is op loopafstand.

Alles was naar wens.

Heel goed ontbijt erg veel keus. Wij hadden het kleinste kamertje, maar alles was aanwezig. Waterkoker koffie thee en tv. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Binnenplaats waar je heerlijk kunt zitten.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Douche

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Alles niet schoon
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles niet schoon Als ok de eigenaar was zou ik kamer 6 nooit meer verhuren!

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Heel prettig.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie moeilijk te vinden.

Rustige kamer op de begane grond. Algemene informatie was interessant en nuttig. Ontbijt uitstekend.

Alles was schoon.

zie boven

Alles was schoon. Badkamer en toilet zijn wel wat gedateerd. Twee uiterst vriendelijke dames bij ontvangst/receptie

de ruime kamer

het ontbijt , zeker op zondag.

de ruime kamer

Voor ons was het geslaagd!
    • Appartement

Vriendelijk onthaal Lekker ontbijt leuk appartementje rustige ligging

Ruime kamer en een lekker ontbijt.
    • Appartement

Warm op de kamer, geen airco.

Ruime kamer en een lekker ontbijt.

Een prima locatie en een goede keuze!

Niets viel tegen.

Ontbijt heerlijk en uitgebreid. Gevarieerd. Ook Friese producten. Kamer sober, maar goed. Bedden goed.

Heel gastvrij, een heerlijke plek om te verblijven.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel gastvrij, een heerlijke plek om te verblijven.. Wij hebben genoten. Maakt je vakantie compleet.

In het centrum en toch fijn rustig

Gastvrije benadering..knusse omgeving..ontbijt prima..mooie licatie

Gastvrij hotel

Mooie omgeving

voor 2 nachtjes voldoende
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we moesten met een hele smalle wenteltrap naar onze kamer er zat een akelige verhoging naar de kamer

Mooi hotel, mooie plaats, prima ontbijt!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bijzonder grappige budgetkamer met inpandige wenteltrap. Alles keurig op orde.

Prima gelegenheid

Kamer en toiletgroep gescheiden

De plek in het centrum met parkeergelegenheid erachter en de stalling van de e-Bikes

matig

Soort pension met karig ontbijt, prima plek voor 1 nacht maar meer ook niet, wel voldoende restaurantjes op loopafstand.

In centrum van het dorp.

Locatie en personeel zeer vriendelijk
    • Appartement

Verwarming stond aan bij 25graden. Kon niet uitgezet worden.

Locatie en personeel zeer vriendelijk

Eigen woonkamer

Eigen woonkamer

Kamer no.

Kamer no. 1 grote kamer met veel ruimte, heerlijk bed en extra zitje. Prima minibar met eerlijke prijzen.

Prima verblijfplaats tijdens het rondje zuiderzeeroute. Leuk dorp.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Zeer vriendelijke ontvangst. Fijn rustig zitten op de patio.

het ontbijt
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het ontbijt ruim voldoende assortiment zeer goedz

Ontbijt was voldoende.

Ontbijt was voldoende. Niet gewldig. Eetkamer te krap. Maar we hebben een heel prettig verblijf gehad.

Fietsvakantie door Nederland.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn erg gedateerd.

Ontbijt was goed en personeel erg vriendelijk. Bedden waren goed

Back to basics
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een leuke overnachting tijdens onze GR wandeltocht

Het hotel is rustig gelegen en toch vlakbij het gezellige centrum. Het is een super mooi pand.

Een dagje ontspanning
    • Appartement

De badkamer wat schoner kon hoop kalk aanslag.

Super leuk ontvangen en een goed ontbijt

prima ruime kamer, zitje voor de deur, douche en toilet...

prima ruime kamer, zitje voor de deur, douche en toilet apart ontbijt goed verzorgd

Tevreden.

Prima ontbijt fijne kamer.

Geweldig genoten van een gastvrije ambiance

Ontbijt was goed met alles rop en eraan. Personeel zeer voorkomend en vriendelijk. Ook ontvangst was super.

Vriendelijk personeel dat hielp bij het plannen van de...

Vriendelijk personeel dat hielp bij het plannen van de activiteit de volgende dag. Mooie kamer ook!

Super flexibel.

Super flexibel. Konden zo vroeg ontbijten als we wilden (ivm fietselfstedentocht). Fijne bedden en veel ruimte!

Zeer vriendelijke eigenaren.

Zeer vriendelijke eigenaren.

Aangenaam

De rust en de omgeving

Aardige mensen, lekker ontbijt

Bank zat niet super

Aardige mensen, lekker ontbijt

ff Korte vakantie in Friesland en dan is in dit hotel zeker een aanrader.

Alles was super geregeld van inchecken tot uitchecken. We hadden zelfs een prive in en uitgang

goed voor 1 of 2 overnachtingen in de budgetkamers.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

hygiëne kamer , 24 uur geluidsoverlast van ventilator die aan de achterkant hangt.

vriendelijkheid ,parkeergelegenheid, omgeving

Netjes en gezellige accomodatie.

Doolhof aan kamers

Netjes en gezellige accomodatie. Vriendelijk personeel.

Aangenaam verrast bij binnenkomst van het hotel. Per accommodatie meerdere kamers ter beschikking.

Huiselijk hotel. Gezellig ingericht. Goede locatie.

was prima. leuk hotel

geboekt voor mijn zussen die een weekend in Makkum waren en ze waren erg tevreden

Vier dagen heerlijk in de omgeving gefietst.

Voor deze prijs/kwaliteit hebben wij geen minpuntjes.

H et hotel lag mooi tegen het centrum aan dus alles op loopafstand.

Voor een nachtje met goed en prima ontbijt te doen
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen ontvangst, niemand aanwezig, parkeerplaats zelf moeten zoeken, vrij parkeren voor hotel niet mogelijk, blauwe zone bleek.

Ontbijt prima

redelijk
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ruimte was zeer klein, eigenlijk te klein, de t.v. moet draaiend worden

de bedden waren o.k. maar de kussens waren slecht.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!