Beoordelingen over Amadore Stadshotel Goes 3-sterren

Grote Markt 28, 4461 AJ Goes, Nederland

#7 van de 9 hotels in Goes

• Betaald WiFi

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Modern hotel met ruime kamer.

Het ontbijt was voldoende, maar erg sober. De presentatie was miniem, de koffie zat in een grote thermoskan en moest zelf gehaald worden. Er was helemaal geen bediening. Het ontbijtlokaal was ook erg ongezellig.

Heel mooie moderne en ruime kamer. Het was er erg rustig, niettegenstaande de centrale ligging op de markt in Goes. Het hotel beschikt over een groot verwarmd terras op de markt waar je heel lekker kan eten en/of iets drinken.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

voor herhaling vatbaar

de kast voor opbergen kleding ging nu wel, maar met meerdere nachten verblijf, valt de ruimte tegen.

kamer was keurig en schoon en ruim genoeg. wasgelegenheid was prima, ook aparte wc werd zeer op prijs gesteld. er was niet voldoende ruimte op 2 toilettassen neer te zetten.

Het eten was niet slecht en je kreeg waar voor u geld.

Veel geld voor 4 nachten , waarvan één dag niets aan de kamer is gedaan. Een avond werkte de tv. niet. Werd pas de volgende dag opgelost. Ook niet echt aangenaam om te ontbijten.

Het eten was niet slecht en je kreeg waar voor u geld. Het eten dat je betaalde. Het was ook centraal gelegen. Tof stadje.

Een stad met de vriendelijkheid van een dorp.

Jammer dat de gratis parkeerplaats continu bezet was waardoor we ruim 28 euro parkeergeld moesten betalen voor 3 dagen. Hygiëne is minder, met name in het hotel gedeelte. Dit zie je terug in de vloeren, volle prullenbakken ect. Wij konden merken dat het vooral draait om het restaurant en dat het hotel erbij zit. Dit zie je terug in de ontvangst, het ontbijtbuffet, uitchecken ect.

Perfecte ligging midden in het centrum, lekker gegeten bij het hotel. Ontbijt was voor ons prima, niet uitgebreid maar goed.

Een leuke plek in centrum Goes

Alleen jammer dat er geen lift was maar ondanks leeftijd ben ik goed boven gekomen. Ik krijg graag bodylotion bij de badkamer spullen . Verder was er niets wat echt vervelend was .

De plaats en het was erg rustig in de kamer , heel fijn . Badkamer en toilet zijn goed . Je kunt gelijk even winkelen en leuke bezienswaardigheden bekijken

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Pretig kamer en zeer aardig personeel

Het Ontbijt was niet erg uitgebreid , erg simpel en geen warme gerechten , zoals roereieren

Super leuke locatie , en erg vriendelijk personeel , erg mooi stad voor een city trip . erg leuke restaurants in de buurt van Hotel . Enige min punt was het ontbijt Mvg Carlos

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Het eten was niet zo zeer mijn smaak, wat weinig kruiding gebruikt, maar er zijn genoeg restaurants en bistro's in de buurt om uit te eten.

Vriendelijk personeel, grote kamers heel modern ingericht en proper. Fijn dat het hotel over een privé parking beschikt. Midden in het centrum gelegen, winkelstraat ligt vlakbij de accommodatie en de markt op dinsdag is super gezellig!

Heerlijk om er weer een nacht te logeren.

Niets!!!!!!!!!!

Het personeel is kundig en vriendelijk. De kamers ruim en netjes. De badkamer krijgt een tien. Ruim en schoon en een heerlijke waterstraal. Het ontbijt was voorzien van heerlijk vers brood en keus genoeg in beleg. Avonds op het terras was het heerlijk vertoeven. Lekker druk en een gezellige sfeer.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

zeer teleurstellend graag zouden we een gedeelte van onze betaling teruggestort zien

voor 100 euro per nacht verwacht je een mooie kamer maar dat was het niet geen bad en op de toilet kon je alleen scheef opzitten want de toilethouder zat in de weg graag aanpassen. ookwas er geen bijzettafel dus we moesten onze versnaperingen op de vloer zetten graag reactie op klacht en geen afdoenertje

het ontbijt was normaal

Mooie kamer in centrum van Goes, verder zeker geen aanrader.

Badkamer: licht boven spiegel kapot, wasbak liep niet goed door. Bed: geen tweepersoonsbed, maar twee eenpersoonsbedden tegen elkaar. Inchecken: erg zoeken naar een receptie, niemand die je helpt. Ontbijt: slecht. Weinig aanbod, en bovendien stond het tussen de schoonmaakmiddelen. Koffie/thee in thermoskannen die niet werden bijgevuld. Geen personeel in zicht, alleen poolse schoonmaakster die het niet begreep.

De kamer was prima.

Ongezellig ontbijt, ongeïnteresseerde medewerkers

Het ontbijt. Schoonmaaksters waren tijdens het ontbijt aan het stofzuigen en poetsen met Glassex! Bah! Een andere medewerkster gooide de ontbijtspullen van de tafels met veel lawaai in een grote bak. Desinteresse straalde van de gezichten af. Geen vriendelijke ontvangst ook. Spullen waren op en er was vaak alleen de schoonmaakster om iets aan te vragen. Op een gegeven moment gingen die twee zelf ontbijten en zetten ze de schoonmaakspullen op het buffet!

De kamer, die was prachtig.

Het ontbijt was lekker en op zich was het hotel ook in orde.

Echter was onze aankomst juist na een festival op het marktplein. Het restaurant en café was nog niet gekuisd, begrijpelijk. Maar de 2e en 3e dag kleefden onze schoenen nog aan de vloer door het gemorste bier en andere dranken tijdens het festival. Dit gaf een heel vieze en vuil gevoel tijdens ontbijt en ander bezoek aan café.

Het ontbijt was lekker en op zich was het hotel ook in orde.

Zeer mooie bijna nieuwe kamers

Sorry maar t ontbijt (7 tot 10) dat was om 9 uur zogoed als op, en om dat er maar één personeel lid was kon ze niks klaar maken in de keuken. Dat valt dan echt tegen.

Zeer mooie bijna nieuwe kamers

Leuk verblijf!

Parking was enkel beschikbaar als je er snel genoeg bij was. Check-in is vanaf 15u en niet van 14u zoals op booking.com vermeld stond...

Kamer was tip top in orde, apart toilet is een pluspunt. Lekker ontbijt. Ondanks Goes kermis geen geluidsoverlast door goede ligging van de kamers...

Stad Goes maakt alles goed.

Ontbijt is een ramp....dienster onbeleefd, niet hulpvaardig. Bij goed weer mogen we zelfs geen ontbijt nemen op buiten terras. Aanbod onvoldoende, presentatie ontbijt niet ok, wordt zo'n beetje in een hoek gepropt.

We komen reeds verschillende jaren naar dit hotel en waren steeds tevreden. Zeker na de renovatie van de kamers. Helaas waren we de laatste keer teleurgesteld over het ontbijt! Het was nooit een hoogvlieger, maar de kwaliteit is er op achteruit gegaan. Te weinig aanbod, lege borden, geen brood, geen fruitsap... En als je de dienster vroeg om aan te vullen kregen we een snauw. Echt niet ok.

kamers waren goed en netjes

het ontbijt viel enorm tegen - er lagen nog 2 croissants en 2 sneden kaas, er werd niets aangevuld ontbijt lag op de toonbank, vuil en heel slordig

kamers waren goed en netjes

Hoezo stadshotel, gewoon kamerverhuur

Ontvangst, het opruimen van de accommodatie hotel Ontbijt was zeer pover Manager heeft geen contact gezocht om parkeerprobleem of probleem met toeristenbelasting op te lossen; gewoon beschamend

Badkamer was prima en ook de bedden waren goed, de kamer was dus voldoende Ga gewoon een wand plaatsen tussen hotel en café en sleutel laten ophalen. Geen hotel noemen maar verhuur van kamers

Zeer goed adres maar met verbeter punten.

Koffie bij ontbijt was voor een echte koffie drinker slap en lauw, werd in een thermoskan neergezet. Smaakte naar goedkope vriesdroog koffie. Gang van grand cafe naar hotel zaten veel onnodige drempels en oneffenheden in. Deze was in de avond ook nog slecht verlicht ( punt van aandacht).

Bedden zijn top. Kamer en badkamer zeer mooi! Locatie supper midden in het centrum. Wel betaald parkeren van 09.00 - 18.00 uur €1,90 per uur.

Tegenvaller

Ontbijt was waardeloos. Om 9:20 was er geen ham, kaas meer noch zacht gekookte eitjes. Vroegen hierom, er was geen ham meer en ik heb 30 minuten moeten wachten voor een eitje. Koude koffie alles moest je bijvragen wat op was. Er was geen opvolging. Je betaald wel voor tv om je kamer maar die werkt niet. Ging het probleem melden en kreeg als antwoord ja en nu. ????? Beetje later ander antwoord, ja dat is al sinds gisteren zo. Als je al meer dan 24 uur weet dat er een probleem is dan ga ik ervan uit dat hè dat ASAP oplost zodat je klanten alle luxe krijgen waar ze voor betalen

Propere kamer en badkamer

Hotel is oud, maar kon veel charme hebben als er eens...

Hotel is oud, maar kon veel charme hebben als er eens grondig schoongemaakt zo zijn. Kamer niet schoongemaakt. Serveerster en ons zelf hebben de kamer schoongemaakt. We hebben daar geen avondmaal durven te benutten , want gans het hotel is vuil

lekker gegeten

Kledingkast zonder deur, geen lades om iets in te leggen. Geen informatie over omgeving. Geen echt hotelpersoneel, meer horeca gericht. Veel lawaai tot in de nacht, alle 4 de dagen op het plein festiviteiten, ons raam kon 's nachts niet open blijven. Ook de vloer in het ontbijtgedeelte en van de gang tussen het café en hotel plakte bij iedere stap en is in de 4 dagen die wij er waren niet schoon gemaakt. Parkeerterrein voor auto moeilijk te vinden.

prima bed, goede hygiëne, lekker ontbijt, vriendelijk personeel.

Ok

Het vinden van de parkeerplaats was een drama. Na telefonisch contact goed te vinden. Geef dit beter aan bij bevestiging. De rotzooi op de binnenplaats en achterin bar maken geen goede indruk als je naar de kamer loopt.

De kamer was prima

Heerlijk compact hotel voor de actieve reiziger die ook van de stad kan genieten.....

Niets eigenlijk, of we moeten gaan lopen zoeken naar iets maar daar zijn we niet zo goed in.

Leuk hotel maar je moet wel van wat reuring houden want het ligt midden in de stad aan het centrale plein. Kamers waren schoon, ruim en modern ingericht. Vanuit het hotel loop je zo het grand cafe binnen, handig voor je ontbijt dat je binnen maar ook buiten op het terras kunt nuttigen. De hele stad ligt binnen handbereik, shoppen, cultuur, wandeling, lekker uit eten. In- en uitchecken gaat snel omdat alles digitaal wordt afgewikkeld via een link nadat je hebt geboekt. Ook handig adres als je met de fiets bent, die kun je bij het hotel veilig stallen. Goed hotel als je wat meer wilt doen dan kijken/luisteren naar de vogeltjes.

Ruime kamer, mooie badkamer.

Tot 2.00 uur 's nachts hoor je de muziek van het café-restaurant in je kamer (kamer 4). Het lijkt werkelijk alsof je bed midden in het café staat. Amadore moet niet zowel café-restaurant als hotel willen zijn, tenzij ze beter isoleren. Een hotelkamer boek je om te slapen, niet om wakker te liggen.

Ruime kamer, mooie badkamer.

Gaan zeker nog eens terug !

Jammer dat receptie niet duidelijk stond aangegeven. Bij het ontbijt werd je maar een beetje aan je lot overgelaten. Personeelslid was meer met opruimen van andere dingen bezig ipv begeleiding van en uitleg aan de gasten.

Goede en vriendelijke ontvangst. Nette kamer. Super mooie en schone douche en toilet. Gratis parkeren op de privé-parkeerplaatsen. Gezellig verwarmd terras.

De kamer zelf was zeker in orde, spijtig van het lawaai.

Er is praktisch geen gratis parking aan het hotel. Je moet direct bij aankomst al afrekenen. Er is veel lawaai, normaal lawaai wegens drukke buurt is te begrijpen, maar er worden ook steeds bakken met leeggoed op de binnenplaats gezet en dat gebeurd heel luidruchtig, hier kan men wel iets aan doen. Er is geen lift maar wel 2 etages. Het ontbijt wordt geserveerd in het café terwijl men daar ook aan het kuisen is.

De kamer was mooi en modern ingericht en de bedden waren uitstekend. Er bevond zich ook een waterkoker op de kamer met koffie en thee. We hadden een mooie propere en ruime inloopdouche. Er is een achteringang die heel praktisch is vanop de (betalende) parking.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Zeer goed hotel en uitstekende uitvalsbasis.

Het ontbijt was aan de karige kant. Maar luide discomuziek hoort echt niet aan de ontbijttafel, terwijl je juist langzaam wakker wil worden.

De kamer was zeer ruim en de badkamer heel comfortabel met een super grote inloopdouche.

Leuk voor een keertje

Wij hadden een kamer met een tweepersoonsbed, maar dat bed bestond uit twee aan elkaar geschoven eenpersoonsbedden waardoor mijn partner en ik constant in een gleuf vielen. Daarnaast waren er twee kleine dekens in plaats van één grote deken. Raar!

Het ontbijt was best wel goed en de douche was erg groot en mooi. De kamer was modern en we hadden geen last van lawaai of iets dergelijks. Het personeel dat er werkt deed hun best en was aardig tegen ons.

Voor 1 nacht prima

Tegels in de badkamer waren niet goed schoon, het ontbijt staat niet goed opgesteld. Achter in het hotel was een hele ruimte leeg, tip: maak daar het ontbijtbuffet, nu zo aan de balie is het onoverzichtelijk en loop je elkaar voor de voeten. Er was weinig variatie en keuze van producten. Glazen waten niet goed schoon. Personeel was gehaast, het personeel is ook van het restaurant dus veel te druk.

Kamers waren prima ingericht, goede bedden.

Klantgerichte houding en vriendelijkheid medewerkers.

Simpel en minder goed ontbijt: kleffe roerei, koffie uit kannen, geen tomaten, geen komkommer etc., geen verse yoghurt, oud fruit. Het enige 'gezonde' was de versie sinasappelsap.

Klantgerichte houding en vriendelijkheid medewerkers. Kamer was leuk ingericht en prettig. Koffie en thee op de kamer.

ligging is erg centraal,lekker ontbijt ,parking dichtbij.

erg luidruchtige kamer,indien u niet van plan bent om tot 1 uur s'nachts een feestje te bouwen ,dan slaapt u niet door dit feestje......als dit tegen 2 uur gedaan is komt de kuisploeg nog een uur de glasbak volgooien.......nee ,volgende keer een rustig hotel of b&b

ligging is erg centraal,lekker ontbijt ,parking dichtbij.

Prima.

Vond de bediening van het ontbijt matig. Ze deed wel haar best, maar een kopje van bovenaf vastpakken met 4 vingers hoort niet. Tip. Op de tafel mis ik een afvalbakje.

Kamer was prima en schoon. Geen last van herrie op terras

'

's Nachts last van de horeca medewerkers in de buurt die aan het opruimen waren. Niet heel raar voor een mooie locatie midden tussen de horeca maar wel lastig.

goed , maar wat onpersoonlijk

De gastvrijheid en de ontvangst voor het ontbijt kon beter. Ik kreeg ook verkeerde informatie . Over de telefoon werd gezegd dat we tot 12 u de sleutel konden halen. Later toen we aankwamen bleek dit o2oo te zijn.

de kamer was prima en netjes

Goed hotel

Parkeren, ze hebben wel een kleine parkeergelegenheid, maar in het weekend parkeren er ook andere mensen die niet van het hotel zijn, zonde daar moeten ze wat aan doen.

Eten en bediening waren top.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Geweldig.

Vond het dekbed wat kort, had het koud en mistte 'n extra deken. Het ontbijt beetje matig.

De ligging op de mooie markt, midden in het centrum. Mooie, ruime kamer. Goede bedden. Moderne complete badkamer met regendouche, en 'n apart toilet. Koffie/thee voorzieningen. En heel fijn, 'n kluisje.

matig tevreden, niet voor herhaling vatbaar

de boeking afronden kon niet ivm niet-werkende link "mews" begrip of eventueel aanbieden van een andere kamer na opmerkingen over lawaaiige omgeving was niet aan de orde; deze ventilatoren waren nodig voor de vriesruimte.

ontbijt niets op aan te merken. kamer : zie boven; kamer 8 met name

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

het hotel is ideaal gelegen voor een overnachting in Goes

Geen parkeermogelijkheid voor het hotel. Voor ons was dat geen probleem, maar voor oudere of minder valide personen kan dat een nadeel zijn. Het hotel zou dit moeten vermelden, en aanduiden waar je wel kan parkeren (er is voldoende parkeergelegenheid in de buurt). Bij aankomst was het koud in de kamer, de verwarming is 'verstopt' achter de gordijnen, geen ideale plaats om de kamer te verwarmen.

Mooie, ruime kamer met heerlijke regendouche. Het personeel was vriendelijk en correct, maar je voelt wel dat dit geen klein familie hotelletje is.

Goed.

De kamer was erg koud, de verwarming achter de gordijnen, dus het werd in grote (mooie) kamer niet warmer. Geen extra dekbed oid om over het dunne zomerse dekbedje te leggen.

Ontbijt was goed, koffie slecht, heel waterig.

Ons verblijf was goed

Helaas was er geen glutenvrij ontbijt geregeld wegens te weinig tijd.Ik kreeg yoghurt aangeboden wat wel weer aardig was

De bedden waren super goed,de kamer ruim,mooie inloopdouche

Goed verblijf in t centrum met vriendelijk personeel

Jammer dat er op de kamer naast de vuilbak nog een lege fles champagne van de vorige gast stond. Vuil en vergeten papiertjes achter buro (zie je bij open en toe draaien van radiator....). Verstopte afloop van de wasbak in de badkamer. Slecht/geen uitzicht op gelijkvloers achteraan

Fantastische lokatie, bar naast je bed zonder hinder van lawaai. Centrum stad en historisch centrum

Doucheruimte zonder deur. Met partner geen probleem, maar met vriendin bv toch gebrek aan privacy

Konden geen gebruik maken van ontbijt omdat mijn man nuchter in ZH moest zijn. Was geen probleem om daarna lunch te nuttigen. Top geregeld.

Het was oke maar zeker niet meer dan dat.

- personeel voor in -en uitchecken zijn de obers/personeel dat dit niet gewoon is, verliep nogal slungelig met weinig info - kamer 1 op het gelijkvloers: 's nachts slecht geslapen owv de muziek uit het cafe/resto, deuren die dichtknallen,..,.. - onze kamer gaf uit op het terras waar ook alle bakken met lege flesjes staan: in het midden van de nacht worden de flessen gesorteerd, met het nodige lawaai en gerinkel + gelach en geroep van het personeel terwijl ze dit doen. - ontbijt : brood en croissants lekker, voldoende variatie, alleen jammer dat de roer-eieren volledig uitgedroogd waren + hetzelfde verhaal voor de kaas en de charcuterie. Tafels waren niet afgekuist en de koffie stond er al een hele tijd, maw: niet verzorgd - glazen raam in de kamer vol vingers + hing er op de lavabo iets wit plakkerig, geen idee wat het was maar wel weggekregen met een tissue :) CONCLUSIE : het was oke maar zeker niet meer dan dat.

- ligging van het hotel - gratis parking - ruime kamer - honden toegelaten - goede douche - zij-ingang waardoor de parking vlakbij was - verwarmd terras

ivm feest aan het plein, naast hotel, prima locatie. netjes niet top

Kamer is aan achterzijde van bars. Midden in de nacht een hoeveelheid flessen gegooid in glasbak. Ontbijt oké qua aanbod, doet wel smoezelig aan. P was niet benoemd (er is geen P), was er wel (bleek bij de aanmelding aan de bar)

kamer was netjes en schoon, ligging super centraal

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Rustige ligging

Het feit dat de overnachtingsprijs twee keer van mijn rekening is afgeschreven en dat dit niet onmiddellijk is hersteld nadat ik telefonisch daarover had geklaagd. Op dit moment is de fout nog steeds niet hersteld. Bovendien werd ik door de telefoniste bijzonder onprofessioneel te woord gestaan.

Rustige ligging

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Goed, maar ga niet meer terug

Bedden zakken door, dag 2 was het ontbijt erg matig, er waren maar 4 gasten, dus vond het personeel niet nodig om eieren te koken

Kamer is prima, badkamer, heerlijke douche, midden in centrum, je kan er 's avonds heerlijk eten

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prijs-kwaliteit op prachtige locatie

Er is geen echte receptie, je komt binnen in het restaurant. Als het er vol zit sta je daar maar ongemakkelijk te staan wachten... Niemand heeft tijd. Het is tenslotte ook een hotel.

Goed maar niet super

Jammer dat er nergens duidelijk word aangegeven waar je kan inchecken , dit gebeurt dus achter het bar gedeelte. De badkamer is Wat aan de kleine kant en is gewoon open (geen deur) bedden zijn aan de zachte kant . Ontbijt was basis

De kamer was proper en comfortabel. Mooi gelegen centraal in goes kort bij alles .

165 euro voor twee personen van oud op nieuw is veel te duur. Er was ook weinig te doen rond het hot

Weinig volk op het marktplein..

Het is een zeer mooi hotel en zeer gezellig. Het eten was lekker en personeel zeer vriendelijk. Voor oudjaar was wel te prijs veel te duur voor 1 nacht.165 euro zonder avondeten.

Niet voor herhaling vatbaar.

Gewoon, het ontbijt was in het café, vloer zeer vuil. Kamer was muf, tapijt. Uitzicht op houten hekken en onkruid, lawaai van dampkap. Overgang van kamer naar cafè was vuil, rekken om tussendoor te stappen. Ook niet zo rustig als vermeld.

Bed, matras, kussen en badkamer waren goed.

Op de afwezige handdoeken na, een prima verblijf

Wij ontdekten pas 's ochtends dat er geen handdoeken waren. De receptie was toen zeer slecht bereikbaar en de handdoeken werden veel later gebracht. Parkeren was ingewikkeld door de kerstmarkt voor de deur. Verder prima

DE LOCATIE WAS PERFECT. DE KAMER HEEL RUIM en SCHOON!

Goed centraal gelegen en nette kamers. Bij aankomst weinig informatie . Geen receptie.

Het ontbijt was slecht geregeld. Tafels werden niet afgruimd. Moest zelf de tafel dekken. Scrumbeld eggs waren koud en zondag op. We kregen wel een gebakken ei. Zondag kregen we verse koffie uit de automaat en maandag filterkoffie uit de thermoskan. De muziek stond erg hard en was niet onze smaak. Het brood en beleg waren verder prima.

De ligging van het hotel is uitstekend centraal gelegen.Nette kamers. Prima douche.

We hebben een super verblijf gehad in hotel Amadore

Het ontbijt viel een beetje tegen, niet uitgebreid , wat me opviel was dat er geen jam was, wel honing en pindakaas.

De kamers waren uitstekend met een grote mooie badkamer. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

heeel goed

het ontbijd is niet slecht maar wat klein en staat op ongelukkige plaats vind ik

de kamers zijn mooi ingericht en netjes en hotel licht op top plaats overal dicht bij

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Somber

Reservatie werd bij aankomst niet teruggevonden. Kamers achter restaurant/feestzaal met veel lawaaihinder van onder meer de motor afzuiging keuken. Muziek tijdens ontbijt veel te luid.

Goede ligging van het hotel

Hotel is niet duur, maar ik ga er niet terug naar toe.

De kou. 's Nachts ging de centrale CV ketel uit. Ik werd wakker van de kou. Ook in het restaurant was het koud. Matig ontbijt en de koffie uit een thermosfles was niet lekker. Parkeerplaats was 5 minuten lopen met koffers. Geen pretje

Het personeel was heel aardig. Het bed was goed. De stilte 's nachts.

Een aanrader!

Ontbijt sober en beperkt in hoeveelheid Wij hadden kamer vijf en daar had je geluidshinder van naast gelegen accommodatie, bij openen deur muziek en het wegsmijten van leeggoed was goed hoorbaar

Kamers waren heel proper en modern. zeer vriendelijk en beleefd. Ideale locatie om te winkelen. Lekker gegeten, prijs/kwaliteit in orde

Prima hotel voor een nachtje Goes

Omdat het hotel op de markt was gelegen was er 's nachts veel lawaai. Dit was te horen op de hotelkamer. Een ander minpunt was dat wij het oncomfortabele bedden vonden. Maar voor een nachtje is het prima te doen.

Het hotel was gelegen op de markt van Goes. Midden in het centrum Dit was een prima locatie. De kamer was erg ruim met aparte toilet en grote badkamer. Het ontbijt was prima, niet heel uitgebreid maar alles was aanwezig.

heerlijke kamer

het "verse" fruit bij het ontbijt, de trap is erg stijl, veel rommel op de begane grond omdat er blijkbaar ook wel eens een DJ speelt. onduidelijk waar de receptie van het hotel is.

de kamer, de badkamer

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Goede service, mooie kamer, had schoner gekund.

Kamer was heel stoffig, de glazen deur in de badkamer was nog vies en de koffiekopjes waren ook niet schoongemaakt..

Ruime kamer, heerlijke douche, aardig personeel en een ruime keuze qua eten 's avonds.

Medew. ontbijt op zaterdagochtend zeer vriendelijk. Alles top geregeld. Op zondag stuk minder, jammer.

2e dag ontbijt miste boter en gebakken ei. Was op en geen personeel te zien. Bij uitcheck drukker met kletsen dan met gasten.

Locatie, ondanks drukke plek geen geluidshinder. Gezellig direct op de markt.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Goed hotel voor mooie prijs

Parkeergelegenheid nabij, gang naar hotelkamer beetje rommelig/viezig. Ietwat chaotische sfeer maar er waren werklui bezig.

Ontbijt lekker en genoeg keus, heerlijk geslapen, goed bed. Douche ook fijn. prijs/kwaliteit is goed.

De kamer is geweldig, heerlijk bed, heel rustig, hele ruime...

Er was wifi beloofd, dat was niet beschikbaar in de hotelkamer.

De kamer is geweldig, heerlijk bed, heel rustig, hele ruime aangename badkamer. Lekker vers fruit bij het ontbijt. Aardige jonge mensen als personeel, niet uitgesproken professioneel.

Zeer ruime en propere kamers.

Ontbijt was correct, iets uitgebreider was leuk geweest.

Zeer ruime en propere kamers. Onze hond vormde geen probleem, in tegendeel. Zeer vriendelijk personeel, toplocatie.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Mooie locatie, mooie kamer

Parkeren. Iets geluidsoverlast van dichtvallende deuren 's nachts. Ik heb geen wifi code gekregen, maar ook niet om gevraagd.

Mooie locatie, mooie kamer

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Mooie accomodatie.

Kussen was niet zo fijn. Ontbijt (9.15 uur) stond al even en er waren wat dingen op. Werd karig bijgevuld. Vreselijke muziek in de bar.

Prachtige ruime kamer, nog vrij nieuw. Heel fijn dat toilet apart van de badkamer is. Goede douche! Warm en goede straal. Voldoende opbergruimte. Fijne televisie. Mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Locatie op het plein in Goes was helemaal geweldig. 's avonds nog lekker een wijntje op het terras gedronken. Binnen heel sfeervol ingericht, beetje art nouveau met glas in lood, mooie ronde zitjes waar je privacy had. Mooie bar.

Prima hotel voor een stedentrip

Ontbijt was prima maar onhandig neergezet op een bar. Deksels kan je moeilijk kwijt en dan sta je met één hand te prutsen. Dure kamer.

Prima kamer van alle gemakken voorzien. Prima locatie midden in de stad.

LEUK

De ontbijtdame moet dringend ander werk zoeken zo onvriendelijk. Bij de inschrijving hadden we wel heel vriendelijk personeel. Jammer dat we onze fiets niet tot 12 u in fietsenstalling mochten laten staan, om 11u moest alles weg .

mooie kamer, rustig gelegen langs de achterkant van het hotel.Heel netjes.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

De kamer was ronduit geweldig.

Het personeel was heel wisselend. Van heel vriendelijk en alert tot aan het randje van onbeschoft. ( eet smakelijk zeggen , diner, terwijl ze met een collega blijft praten, vinger in de soep, koffie bijna op tafel gesmeten, onvriendelijk welkom bij het ontbijt.) Het ene alerte meisje daargelaten, zou ik de rest van het personeel een onvoldoende geven. Behalve de kok die krijgt een 10 + .

De kamer was ronduit geweldig. En het eten in het restaurant vond ik verrassend goed. Daar was ik vol lof over.

Niet tevreden, prijs kwaliteit verhouding niet goed.

Slecht te bereiken en slechte parkeervoorziening. Hotel en restaurant niet schoon en prijzen consumpties veel te hoog, bijv 7 euro voor een Irish Coffee en 9 euro voor een matig gemengd bittergarnituur. Daarentegen redelijk ontbijt en vriendelijke medewerksters.

1 bed NIET verschoond, volgens de medewerkster waarschijnlijk een vergissing. Kamer verder niet echt schoon, laag stof op de binnenzijde van glazen kozijn en deur naar het sanitair gedeelte en bij verwarmingsbuis vloer badkamer. Ook in het restaurant gedeelte ontbijtruimte bij het raam stoffig, verveloos en slecht onderhouden,

Heerlijk ontspannen, midden in het centrum van Goes.

Iets meer variatie in het ontbijtassortiment was fijn geweest, zeker bij een verblijf van meerdere dagen (zoals wij hadden).

Keurige kamers, een fijne douche en dagelijks schone handdoeken. Zeer vriendelijke en gastvrije bediening door Nina bij het ontbijt.

voor geen tweede keer vatbaar

het ontbijt viel tegen er was te weinig variatie voor een tweede tas koffie moest ge het gaan vragen aan de bar waar dikwijls niemand .ruiten waren ook dring aan een poets beurt toe

de kamer was in orde maar er was geen lift en er waren 30 treden met de trap er werd alle dagen gekuist en iedere dag propere handdoeken

Value for money!

Ontbijt was matig. Niet zo zeer de kwantiteit maar de kwaliteit. Ontbijt was van 8 topt 10. Wij kwamen om 9 uur. Scrambled eggs verdroogd, glazige plakkjes kaas. Wel vriendelijke bediening.

Uitstekende kamer en zeer schoon, vriendelijke personeel en 's avonds lekker gegeten.

Zeker voor herhaling vatbaar

De openstaande prullebak naast de bar , had een zeer vieze deksel, ( zowel binnen als buitenkant) . Niet fris voor de eettafels ( wij dus ) die daar zicht op hebben .

Hele fijne gemoedelijke sfeer, fijn personeel, jong maar enthousiast , midden in stadscentrum , met verwarmd terras, en uitstekende menu kaart, en prima gratis ontbijt, . En meestal is gratis parkeren op eigen terrein mogelijk, ( helaas niet vooraf te reserveren)

Een aangenaam verblijf midden in een historische stad.

Bij aankomst op het lunchuur was het even moeilijk een verantwoordelijke gastvrouw of gastheer bereid te vinden mij te ontvangen. Daarna was ook de persoonlijke service voortreffelijk.

Het hotel ligt aan de Markt, dus midden in de historische stad Goes. De kamer is modern en efficiënt ingericht; dus van alle gemakken voorzien. Bovendien rustig gelegen achterin (en niet aan de Markt).