Beoordelingen over Hotel Jo Van Den Bosch 3-sterren

Boschdijkstraat 39 A, 5211 VD Den Bosch, Nederland

#12 van de 19 hotels in Den Bosch

Prettig hotel met persoonlijke aandacht
    • Budget Eenpersoonskamer

Niets te klagen. Ik was alleen, maar met 2 personen biedt een open badkamer weinig privacy.

Prettig gelegen hotel, nèt aan de rand van het centrum van Den Bosch. De kamer was ruim met een fijn (redelijk zacht) bed. Waterkoker, altijd fijn, op de kamer. Apart toilet. Het ontbijt was prima en uitgebreid, verse jus, zalm, heerlijke kaas. Persoonlijke aandacht. Alhoewel niet in centrum van de stad, dichtbij leuke uitgelegenheid (Verkade fabriek) en terrasjes. Openbare parkeerplaats naast hotel (betaald tot 18 uur). Ik raad het hotel aan.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

fijn verblijf
    • Budget Eenpersoonskamer

Er is geen lift, wat niet handig is met meerdere koffers. Het hotel is ook gehorig door de houten vloeren

Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk bed en douche

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Super gastvrij en een uitstekende plek om te verblijven

Ik ben gewend om het zakje uit de pendaalemmer te halen en de lakens af te halen en de handdoeken/beddengoed bij elkaar te leggen, hierdoor kwam ik een bloedvlek op dekbed tegen🤭.

Dicht bij het centrum en super lief en gastvriendelijke mensen

Kon niet beter!

Het ontbijt was super, de kamers zijn prachtig en schoon, de ligging is goed en er stond zelfs taart op ons te wachten bij aankomst. Uitstekende service!!!!

Een nacht geslapen en uitgebreid ontbeten

Niks!

Het ontbijt was prima verzorgd, naast div.Soirten vers brood;broodjes; crackers; jogurt; fruit; scala aan powerfood; div kaassoorten ook flensjes en zalm enz enz. Prettig en attent personeel.Oh ja en slippertjes.

Prettig hotel met parkeergelegenheid letterlijk om de hoek.

Het heeft ons prima voldaan.

Ontbijt was prima verzorgd. Kamer meer dan oké en de badkamer is uitstekend. Voor mensen die minder makkelijk traplopen is het beter voor de begane grond te kiezen. En ook dat kan!

Het was een prettig verblijf.

Jammer dat het ontbijt niet bij de prijs inbegrepen was.

Het was een klein en knus hotel. Personeel erg vriendelijk en kamers waren erg netjes. Bedden waren erg fijn! En alles op loopafstand. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Fijn hotel met een klein nadeel: De tramkade

Wij sliepen aan de achterkant van het hotel. Hier hadden wij s nachts veel overlast van dichtbijzijnde cultureel terrein: de tramkade. Hier was tot half 4 een dj aan het draaien, waardoor veel geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Prima hotel voor congres

Erg vriendelijke ontvangst. Schone eenvoudige ruime kamer. Aan beetje drukke weg, maar heb goed geslapen. Hotel bleek naast Verkade fabriek te liggen waar diner was en dichtbij congrescentrum 1931, heel handig. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

• Deluxe Familiekamer

Zeer gastvrij ontvangen, heerlijk ontbijt. Lekkere koffie en warme appelstrüdel bij ontvangst. Je voelt je hier zeer welkom. Fijne lokatie met kleine wandeling zit je midden in de stad.

Prima basic hotel op goede centrale locatie

Ik vond de 3sterren wat overdreven. Gezien de prijs en de 3sterren had ik een luxere kamer verwacht.

De locatie was perfect en wat later uit checken was ook geen probleem. Badkamer ruim en schoon!

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Kamers ruim en schoon.

Kamers ruim en schoon. Bed was prima. Geweldig ontbijt. De eigenaars zijn trots op hun hotel en heel gastvrij zoals je van Brabanders kunt verwachten.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima locatie voor een weekend Den Bosch

Vriendelijk ontvangst en mooie kamer. De kamer was schoon en compleet. Gratis koffie en thee inbegrepen en drankjes kan je pakken in de "woonkamer" en later afrekenen. Ontbijt was goed, verse eieren worden gebakken.

Sfeervol, kleinschalig hotel op perfecte locatie en super vriendelijk personeel.

Wij lagen aan de straatkant en hadden daarom op zaterdagavond wel wat last van geluid op straat. Wij zijn hier wel aan gewend, maar kan voor sommige mensen vervelend zijn. De matrassen waren erg zacht, wat uiteraard ook een kwestie van smaak is.

De ligging was super, je bent met 5 a 10 minuten lopen in het centrum. Ook ben je met de auto zo van de snelweg snel op de plek van bestemming. Ideaal is dat je pal naast het hotel (betaald) kunt parkeren. Het hotel is heel sfeervol, schoon en van alle gemakken voorzien. Het personeel is zeer gastvrij.

Niet ver van centrum dus goede slaap plek met goed verzorgt onbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was erg koud in de kamer!!! We konden niet om 11:00 de kamer op wat wel aangegeven staat. Koud was het vervelendste

Het ontbijt was erg goed en knus en persoonlijk. Ziet er erg netjes uit binnen met vriendelijke gast vrouw en heer.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

De kamer was goed voor 1 persoon met goede voorzieningen
    • Budget Eenpersoonskamer

De kamer was heel warm. Werd s ochtends gewekt door schilders die de kamer binnen kwamen

De kamer was goed voor 1 persoon met goede voorzieningen Heel comfortabel bed.

Goed klein stadshotel. In Den Bosch is plaats voor groter hotel(-keten).

Buitenkant ziet er niet echt uit. Geen persoonlijke toets ( geen receptie ), te virtueel

Toch goede ligging, centrum bereikbaar, vlak naast Verkade cc.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Prima locatie, prima personeel, de hele nacht door herrie, kamers functioneel

Beetje gribus kamers. Op zich prima maar niet in verhouding tot de prijs die je ervoor betaalt. Veel geluidsoverlast van mensen die boven en in aanliggende kamers over houten vloeren liepen en gebonk van uitgaansgelegenheden in de buurt. Enige geluidsisolatie afwezig.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Heerlijk geslapen in een eenvoudige kamer.
    • Budget Eenpersoonskamer

Bij aankomst rond half 8 's avonds was er niemand meer aanwezig bij de receptie. De kamer was niet heel goed schoon (de kringen van glazen en het verloren dropje van de vorige gast nog op tafel).

Er werd persoonlijk een glaasje jus voor me geperst bij het ontbijt. Hartelijke service. Heerlijk rustige nacht gehad in een goed bed.

We hebben heerlijk genoten.
    • Deluxe Familiekamer

Het stapelbed boven had geen opstaande rand, dus in het begin dacht ik als er maar niemand uitvalt. Misschien is er iets in de maken wat je omhoog schuift. En dan vooral bij kleine kinderen

Het was een zeer mooie moderne kamer. Het ontbijt was heerlijk en er werd een vers sapje voor os gemaakt. Het eitje werd op verzoek gebakken of gekookt.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Prijs-kwaliteit verhouding slecht. Matig hotel.

125 euro exclusief ontbijt is veel te veel voor dit matige hotel. Was goed om te slapen omdat we in de buurt een feest hadden, anders was ik er nooit heengegaan.

Het ontbijt was top. Personeel zeer aardig. Kleinschalig hotel, dat is prettig. We waren te laat voor het ontbijt.... maar werd langer open gehouden

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

De gemoedelijkheid van de eigenaren.

Toch nog een eindje lopen naar het Centrum. Kwam misschien ook door de regen dat we dat zo ervaren hebben.

De gemoedelijkheid van de eigenaren. Alles was schoon en netjes. Prima ontbijt!

Schoon en simpel hotel met zeer vriendelijke eigenaren.
    • Budget Eenpersoonskamer

Ik had de eenpersoons kamer. Was klein, met een goede badkamer. Douche had voor mij een vervelende hoge uitstap. Mede omdat de vloer van de douche glad was bij zeepresten. Verder was er geen kast en moest ik vragen om hangertjes welke ik direct kreeg. Er was ook geen licht direct bij t bed. Na mijn verzoek werd er een lamp gebracht. Helaas moest ik nu nog steeds uit bed on de lamp uit te kunnen doen. Verder heeft dit hotel duidelijk regelmatig op zaterdag last van omgevingsgeluiden, feestvierders tot kwart over 4. Iets waar zij niets aan kunnen doen

Een goed ontbijt, vriendelijk eigenaren

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Het waren super gezellige dagen en we komen zeker een keer terug.

De kamer was uitstekend , schoon , lekker koffie op kamer de badkamer was schoon het ontbijt is prima verzorgd er word een eitje gebakken met verse jus O range. De service is fantastisch wij hadden al uitgecheckt mochten de tassen laten staan kreeg alsnog een sleutel mee en dan mocht je gewoon nog koffie pakken als je wilde super aardige mensen. Vlakbij centrum .

Prima uitvalsbasis voor een weekendje Den Bosch

Alles was in orde, maar als er een minpuntje genoemd zou moeten worden dan zijn het de hoge en harde kussens.

Schone, ruime kamers en voorzien van alles wat je nodig hebt voor een nacht/weekend weg. Prijs kwaliteit verhouding is ook zeer goed!

Jammer van 1 toilet voor de gasten beneden,mannen en vrouwen moeten op dezelfde toilet.

Een lampje wat altijd brand op de badkamer, voor snachts het toiletgebruik erg handig! Hoeft niet de fellle lamp aan gedaan te worden!

Super vriendelijk en schoon hotel

De kamer zou een kwastje verf wel kunnen gebruiken.

Wij waren verrast door de zeer vriendelijke hartelijke ontvangst, we kwamen rond 10.00 uur al aan, kregen koffie aangeboden, uitleg over de stad en het hotel, super vriendelijk allemaal. De kamers zijn zeer eenvoudig, maar schoon, de badkamer nieuw en schoon, het ontbijt uitgebreidt en heerlijk, onze koffer mocht tot in de middag op de kamer blijven, tot we terug waren van een stads wandeling, omdat hij in de avond niet verhuurd werd, dit hotel is echt een aanrader.

Netjes en vriendelijk

Volgens mij als we daar aggerekend hadden waren we goedkoper iit geweest als nu, terwijl wij dachten betaal maar dan is t klaar.

Kamers waren netjes, vriendelijk personeel

Je krijgt niet waar voor je geld

Kamers waren gehorig en kwaliteit en prijs verhouding vond ik niet goed. Eigenlijk om heel eerlijk te zijn een lachertje en ben ook voor gek gehouden vind ik. Voor dezelfde prijs had ik in een luxere hotel kunnen zitten.

T personeel

Leuk maar kamer viel erg tegen tov de foto's op website

Kamer was gedateerd en sommige dingen waren stuk (raam kon niet goed open/ douche kop/ schimmel in hoek van douche, geen afvoerstop in wastafel, badkamerdeur klemde en kon niet goed dicht)

Onbijt was erg goed en personeel heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Nette kamer en badkamer.
    • Budget Eenpersoonskamer

Nette kamer en badkamer. Goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede parkeer gelegenheid (gratis buiten winkelopeningstijden) en gunstige ligging net buiten centrum op paar minuten loopafstand.

Ongedwongen sfeer , aardige ontvangst

Kamer op de begane grond zeer veel lawaai van uitgangspubliek. Open douche op de kamer, zou wel verteld moeten worden vantevoren.

Ongedwongen sfeer , aardige ontvangst

We hebben ern heerlijk weekend gehad
    • Deluxe Familiekamer

We wisten niet dat het raam open kon. Was onduidelijk. Daardoor soms erg warm in kamer. Airco aan was niet altijd fijn.

Het was een mooie frissen schone kamer. Dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Gezellig hotel voor een aardige prijs.
    • Budget Eenpersoonskamer

Afwerking van de kamer mag wat beter (gordijnen gingen lastig dicht, muursticker hing half van de muur, bedlampjes op een onhandige plek boven het bed)

Gezellige kamer, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

gewoon een goed verblijf

We werden keurig ontvangen en daarna wegwijs gemaakt. Alles werd uitgelegd en we konden ons eigen gang gaan maar als er iets was of we hadden iets nodig dan werd er direct actie ondernomen. Geslapen in prima bedden (box-spring) en daarop een uitgebreid prima ontbijt. Zeker de moeite waard om daar nog eens heen te gaan of het te adviseren aan anderen.

Praktisch hotel
    • Budget Eenpersoonskamer

Kamer zelf wat oudbollig / karig - mijn kamer was ook wat gehorig.

Praktisch hotel net buiten het centrum van Den Bosch. Attent personeel en mooie badkamer.

AANRADER

Niets, was alleen niet duidelijk of ontbijt bij de prijs zat.

Het was een prima ontbijt en een goede prijs. Bed lag prima en nieuwe douche met moderne douchekoppen

Kom graag weer eens terug
    • Budget Eenpersoonskamer

2 trappen op met de koffer.. viel even tegen.

De goed georganiseerde sleutel overgave, prima kamer, uitgebreid ontbijt, waarvoor ik helaas niet verl tijd had.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Uitermate verzorgd ontbijt, alles was er in voldoende mate.
    • Deluxe Familiekamer

Uitermate verzorgd ontbijt, alles was er in voldoende mate. Glaasje jus d'orange werd gemaakt en geserveerd. Perfecte kamer voor 3 of 4 persoonskamer, net gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Een warm onthaal in Den Bosch
    • Deluxe Familiekamer

Neem sloffen of slippers mee, want de vloer is wat koud.

We hadden de familiekamer, smaakvol ingericht, heerlijke bedden, zowel het tweepersoonsbed als het prachtige, speciaal gemaakte stapelbed. En een regendouche! Super!! Aardige ontvangst, goed verzorgd ontbijt, parkeerplaats aanwezig, kortom: een aanrader!

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

In een kamer met een gewone vriend vind ik het niet fijn dat...

In een kamer met een gewone vriend vind ik het niet fijn dat de douche in de kamer is. Daarnaast ontvangen worden via de intercom, terwijl we binnen de inchecktijden waren gekomen, vind ik belachelijk voor zo'n prijs.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Vriendelijk, klein en schoon hotel aan de rand van de stad.
    • Budget Eenpersoonskamer

Het is allemaal keurig, echt allemaal. Alles is aanwezig, alles is schoon en netjes, maar ik miste waarschijnlijk een vrouwelijke hand (en dat als man). De prijs-kwaliteit verhouding is niet optimaal.

Persoonlijke aandacht was keurig, ontbijt met grote variatie en vers. "Hoe wilt u uw eitje?" Top. Vriendelijk, klein hotel aan de rand van de stad. Schoon.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Fijn hotelletje, gezellig en gemoedelijk!

De airco hing boven je hoofd, het was niet erg warm te krijgen op de kamer.ook de kamer aan de straatkant, toch wel snachts wat lawaaierig.

Lekker gemoedelijke sfeer.gratis koffie en thee.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Knus hotel met een zeer vriendelijke waard

Het ontbijt was fantastisch, met onder andere een heerlijke verse jus d'orange en een zachtgekookt eitje. Bereid door een zeer vriendelijke hotel-eigenaar. Helaas was de boiler en de verwarming kapot, waardoor ik niet warm kon douchen. Niets aan te doen, maar zeer vriendelijk opgelost door de eigenaar, die me een gratis ontbijt gaf voor het ongemak!

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

het was zowel bij boeking als opende bevestiging niet te...

het was zowel bij boeking als opende bevestiging niet te vinden of we ook ontbijt hadden bijgeboekt. kosten voor het ontbijt stonden ook nergens vermeld.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

basic maar ok

de kussens zijn veel te hoog waardoor je last van je nek krijgt omdat je niet normaal kan liggen. Verder stond er buiten een of ander apparaat de hele tijd herrie te maken wat irritant was.

ontbijt is prima. Personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima prijs/kwaliteit verhouding, verder degelijke

Weinig eigenlijk. Wat last van lawaai een nacht

Ontbijt was prima; vers gebakken eitje en vers geperste jus. Ligging is net buiten het centrum dus is wel een wandeling van 10min maar daardoor wel buiten het gedruis

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Service van personeel was super.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kussens zijn iets te dik/hard. En wij hadden kamer aan de weg. Oordoppen zijn geen overbodige luxe, al neemt verkeersdrukte wel goed af later op avond.

Service van personeel was super. De kamers prima. Centrum is prima op loopafstand.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Ontbijt.

Voor de prijs die we betaalden: Matige inrichting van kamer Verwarming was uit bij aankomst Stoffige vloer Geen lift

Ontbijt. Zeer vriendelijke mensen

Zeer vriendelijke, hartelijke mensen.
    • Budget Eenpersoonskamer

de kamer was niet 100% proper, nl. kringen van koffietas op bureau, sterke sigarettengeur in de badkamer.

Zeer vriendelijke, hartelijke mensen. Zeer fijn dat je 's avonds nog thee, koffie, ... in de ontbijthoek kon nemen. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

een zeer prettig verblijf!!

De kamers waren prima! Flesjes water stonden klaar, je kon een kopje koffie maken. Ontbijt was perfect! Bedden waren heerlijk. En wij konden de koffers achterlaten, om deze later weer op te halen en mochten ook nog een kopje koffie nemen, super! Wij waren erg tevreden over dit hotel, zeer hartelijk ontvangen....

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

• Deluxe Familiekamer

Douche ruimte in kamer moet afgesloten kunnen worden

Gastvrije ontvangst,mooie kamer,gedurende 2 dagen gebruik kunnen maken van ontbijtruimte voor gratis koffie/thee/fris. Prima ontbijt.

Top! Schoon, warm en vriendelijk!
    • Deluxe Familiekamer

Geen tegenvallers, alleen maar pluspunten!

Een warm welkom met koffie en appelstrudel. De kamer was superschoon en zag er netjes en verzorgd uit. Geen dure minibar in de kamer, maar vrij te pakken dranken voor normale prijzen, af te rekenen bij vertrek. Ontbijt was top, 'u vraagt wij regelen'.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Aardig hotel net buiten stadscentrum

De entree schrok ons in eerste instantie af, wat een buurt maar kamers en ontvangst en ontbijt waren prima.

Ruime kamers en goed ontbijt. Je kunt de hele dag koffie thee en fris pakken met wat lekkers.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Dicht bij het centrum met top ontbijt!

De kamer zelf was klein. Dat is op zich niet heel erg voor 1 nacht maar door de prijs verwacht je iets meer. Tip: Met een paar haakjes aan de muur kun je wat meer kleding kwijt.

Het bed lag heerlijk. Het ontbijt was top!De ontvangst hartelijk. Fietsen konden in de berging binnen en de auto konden we gratis parkeren. Naast de oude Verkade fabriek waar je gezellig kunt eten op bijzondere locatie en naar voorstelling of film kunt gaan. Erg mooi ingericht. Verder zit je op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Gezellig, klein en modern en gastvrij hotel
    • Deluxe Familiekamer

Buitenzijde ziet er wat verouderd uit.

Erg nette en moderne kamer, heerlijk ontbijt waar de verse jus nog voor je geperst wordt en aan tafel wordt geserveerd.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

prima verblijf op een goede locatie.

de kamer inrichting is ouderwets en zou al snel een leuker uiterlijk hebben als de vitrages zouden worden verwijderd voor iets moderners voor de ramen.

ontbijt was erg goed verzorgd, personeel heel behulpzaam. De kamer was heel schoon, alles aanwezig wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

een prettig verblijf
    • Budget Eenpersoonskamer

Ik werd s'nachts wakker van mensen die hard aan het praten waren op de trap. Het is best gehorig.

mooie ruime kamer met moderne badkamer. Ontbijt was prima. Vriendelijk en betrokken personeel.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Goed hotel
    • Deluxe Familiekamer

Geen raam wat open kon op de kamer. Beetje benauwd.

Vriendelijke ontvangst, konden meteen de kamer in ook al waren we goed op tijd. Prima ontbijt, eitje wordt naar wens klaar gemaakt. Prima hotel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Goed hotel aardige mensen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niks viel tegen. Als alles schoon is en er is een lekker bed wat wil een mens nog meer.

Vriendelijk ontvangst, ligging van het hotel. Het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

De ligging naast de Verkadefabriek vonden we geweldig.
    • Deluxe Familiekamer

De ligging naast de Verkadefabriek vonden we geweldig. Ook de korte loopafstand naar het centrum was prima. De combinatie met een schoon en rustig appartement maakte het geheel compleet.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

De locatie (nabij Verkadefabriek en binnenstad).

Ruimte op de kamer wat klein. In de ontbijtruimte geen contact met buiten. Prima hotel voor een weekend, maar voor ons geen hotel om een week of langer in te verblijven.

De locatie (nabij Verkadefabriek en binnenstad). Ontbijt. Kleinschaligheid. Vriendelijke eigenaren.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Sfeer van een oud hotel maar wel uitstekend onderhouden

Afzuiger in de toilet maakte veel geluid. Gelukkig kon deze ook uit.

Service bij te vroeg aankomen om in te checken en de mogelijkheid om de fietsen binnen te stallen.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Verrassend grote kamer.
    • Deluxe Familiekamer

het is niet een heel goedkoop hotel, jammer dat het ontbijt niet inbegrepen was!

Verrassend grote kamer. Mooi ook. En van alle gemakken voorzien. Locatie dicht bij het centrum, top!

Nette en ruime kamer

Ruime kamer en badkamer.

We misten een waterkoker op de kamer.

Ruime kamer en badkamer. Alles was prima maar t was ietwat gedateerd.

Super!

Helemaal niets!

Gastvrij ontvangst, super service! Zeer de moeite waard!

Prima ontbijt, mooi gelegen naast de Verkadefabriek!

Prima ontbijt, mooi gelegen naast de Verkadefabriek!!!

Wij hebben het erg naar ons zin gehad bij jo

Heerlijk ontbijt , super gastvrij en dicht bij het centrum

De gastvrijheid met gratis koffie en appeltaart, het uitstekende ontbijt en de prima locatie.

In 1 woord fantastisch!

De vriendelijkheid en betrokkenheid van de gastheer en gastvrouw

Vlak bij het centrum, rustig, schoon, vriendelijke mensen.

Betaald parkeren.

Vlak bij het centrum, rustig, schoon, vriendelijke mensen.

Klein maar fijn
    • Budget Eenpersoonskamer

Wifi, zeer slecht (2e verdieping)

Ontbijt, hygiene, prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Zeer goed ontbijt

Zeer goed ontbijt

Prima ligging

Service, klantvriendelijkheid en het ontbijt

De kamer en badkamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Jo Van Den Bosch