Beoordelingen over Joops City Centre Hotel 2-sterren

Langeveerstraat 36, 2011 DB Haarlem, Nederland

#17 van de 19 hotels in Haarlem

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 5 november 2018

• Studio (3 Personen)

Het is wat rumoerig in de straat, maar daar hadden wij - als bezoekers van de stapstraat - niet zo veel last van.

Locatie was top. De mannen aan de balie (bij het nabijkomende hotel) waren erg aardig. Ruime kamers met fijne faciliteiten.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Vooral door de uitstekende locatie genoten van het verblijf in Haarlem
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Kamer is kaal, douche matig, jammer dat je geen thee of koffie kunt zetten Prijs is exclusief ontbijt

De ligging is geweldig, kamer is netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Het hotel voldeed niet aan de verwachtingen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel bij de ontvangstbalie was onvriendelijk en niet hulpvaardig. De kamer was om 15.00 nog niet klaar. De kamer zelf bevond zich in Joops Hotel. Dit is een dependance van het Ambassador Hotel en bevindt zich in een oud gebouw. Vooral de badkamer was erg verouderd, de vloer had scheuren en de verf bladderde van de muur. Het ventilatie systeem maakte veel geluid en kon niet worden uitgeschakeld.

Het ontbijt was goed, en de dames van de housekeeping erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

Erg teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er stond de hele tijd een ventilator aan . De tv deed het niet , wc liep door , bedrag 2x afgeschreven . Beloofde tegemoetkoming wegens klacht nog niet ontvangen.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Slechte prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gedateerde kamer. Foto's op de site kwamen niet overeen. Badkamer zeer gedateerd en niet schoon. Heel veel stof in de kamer. Personeel vroeg niet of alles naar wens was geweest, alsof ze wisten dat de kamer niet fraai was. Kamer was erg gehorig. Licht van de gang scheen onder de deur door en het bed stond direct naast de deur. Schaduw van mensen in de gang waren in de kamer te zien.

Locatie midden in de stad.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Het was prijs/kwaliteit voldoende.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bij mijn moeder was geen stoel op haar kamer, dat was jammer, omdat ze al de hele dag in een rolstoel zit. lift wwas voor rolstoel aan de kleine kant

Het was prijs/kwaliteit voldoende. Jammer dat onze kamer niet schoon was, maar dáárdoor wel een grotere en mooiere kamer teruggekregen Dat was goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Prima kamer, groot van formaat.
    • Studio (3 Personen)

Prima kamer, groot van formaat. Prima hygiëne. Alleen wat onduidelijk dat je bij inchecken naar de hoofdlocatie moet aangezien in dit hotel geen 24u receptie aanwezig is. Verder prima verblijf gehad.

Voldoende voor een korte overnachting, niet voor een langer verblijf
    • Familiekamer (5 personen)

kamer 56 op de 1e verdieping lag in werkelijkheid twee trappen omhoog na de 1e verdieping.....!!! Geen stoel(en) om op te zitten. keukendeel eigenlijk onbruikbaar.

belegenheid zeer goed.

Fijn maar slordig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen info tevoren over de verbouwingen, waardoor zowel innen uitchecken op een andere locatie, hiervoor weinig begrip van het personeel

Bed en douche en ligging

De bedden waren verrassend fijn!
    • Familiekamer (5 personen)

De bedden waren verrassend fijn! Top locatie! Wij hadden het geboekt ivm een festival in de buurt, enkel om te slapen dus. Geen luxe maar voor een fijn schoon bed is het perfect!

Nette prima kamer voor een pitstop rondom Haarlem en strand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamerinformatie was niet duidelijk op de site voor als je reist met 1 kind.

Nette prima kamer voor een pitstop rondom Haarlem en strand. Geen luxe, maar schoon en alles wat je nodig hebt. Ontbijt zeer uitgebreid en heerlijk! Inchecken en ontbijten elders is prima te doen. Prachtige locatie in hartje Haarlem.

De locatie is top, middenin het centrum!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

We sliepen in een ruime kamer, maar er waren weinig faciliteiten in de kamer. Een prullenbak en een extra ventilator waren wenselijk (het waren erg warme dagen).

De locatie is top, middenin het centrum! De bedden erg comfortabel en goede kussens.

Ligt gelegen in het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was niet echt vriendelijk. Afstandsbediening tv afwezig. Werd niks aan gedaan. Plafond platen bruin uitgeslagen door lekkage. Heel veel stof in de badkamer.

Ligt gelegen in het centrum. Alles dichtbij!

Ligging perfect, weinig gastvrijheid
    • Studio (3 Personen)

Nauwelijks schoonmaak, vloer was alle dagen vies. Bij aankomst te weinig handdoeken en ongepoetste badkamer. Badkamer zeer klein. Verder moesten we vooraf het volledige bedrag betalen. Terwijl we tevens dmv verstrekken creditcardgegevens bij boeking garantie hebben gegeven voor betaling. Zeer onvriendelijke medewerkers bij de receptie, zowel bij aankomst als vertrek.

Ligging zeer centraal. Grote kamer en goede bedden.

Overal dichtbij, nette bedden, ruim, sober maar prima.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Koffiezetapparaat of waterkoker zou leuk zijn en wat meer stoelen en of een tweede bank Een douche scherm of gordijn zou handig zijn

Locatie, bedden...vier personen op 1 kamer, ruimte genoeg

Ligging centraal
    • Studio (3 Personen)

Dependance 100 meter verderop, absoluut geen hotel(gevoel). Struikelt over mensen en fietsen voor de deur. Prijs prestatie echt niet in verhouding.

Ligging centraal

Zeer matig personeel op een mooie locatie

Baliepersoneel zeer slecht, niet betrokken, niet gastvrij, ongeinteresseerd. De kamer was nogal sober ingericht en bij aankomst stonk de afvoer enorm.

Ligging van hotel fantastisch

De prijs kwaliteit verhouding was prima De locatie van de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de bij-kamer stonden bij aanvang van ons ontbijt op alle tafeltjes nog spullen van personen die al ontbeten hadden. In de ochtend werd ons gemeld dat de ontbijt tijd bijna verlopen was. ( dit week af van van de tijd die ons bij het inchecken gemeld was).

De prijs kwaliteit verhouding was prima De locatie van de accommodatie ligt echt in het centrum dus dat is fantastisch.

Locatie top. Comfort matig.
    • Studio (3 Personen)

Er was een keuken beloofd met een koelkast. Deze was niet aanwezig. Daarnaast werkten de rolluiken niet waardoor de slaapkamers erg licht waren niet en spoot de douche alle kanten op behalve de goede..Personeel had ook weinig zin om zaken op te lossen.

De bedden

goede ligging midden in het centrum
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

De (familie)kamer is erg gedateerd en vies. Schimmel aan de muren en bedden met bloedvlekken. (Na melding bij de receptie werden de bedden wel opnieuw verschoond). Erg stinkende lucht op de kamers en in de gangen. Er worden 2-sterren aan dit hotel gegeven, maar prijs/kwaliteit voor deze kamers (Euro 218,50/nacht) is volgens mij niet in verhouding.

goede ligging midden in het centrum

Smerig en gehorig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer gehorige, gedateerde kamer met (al gebruikt?) smerig beddengoed. Onbegrijpelijk dat het personeel bij het dekken van het bed deze (bruine) vlekken in het beddengoed niet gezien heeft. Gadver!! Ontbijt (in het Hampshire) had om 09.30u alleen maar lege displays. Trieste wanvertoning en niet passend bij de stad.

De stad is top. Dit hotel zeker niet.

Prima kamer om te slapen en in het centrum van Haarlem te zijn
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was erg donker. Slechts een klein raam dat op een dak uit keek. Schoonmaak was onvoldoende, onder het bed veel stofvlokken en de handdoeken die op de grond lagen waren niet verschoond.

Locatie in centrum was goed, veel leuke restaurants dichtbij

Voor 1 nachtje wel te doen.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Onze kamer had 5 bedden waarvan 2 in een aparte ruimte. Er stond een tv-kastje met tv en een kledingkast. Er is geen zitje. Er is geen stoel. De vloerbedekking is smoezelig. Er is een keukenblok maar geen inventaris en ook geen koelkast. De schilderijen stonden in de meterkast. De badkamer met douche, wc, wastafel en spiegel is in een kleine ruimte en heel erg eenvoudig.

Joops City Centre Hotel ligt heel centraal. De kamers zijn erg ruim. Het ontbijtbuffet met ruime keuze in hotel Ambassador is goed.

Wij komen al drie jaar op rij terug naar dit hotel, wij zijn dus zeer tevreden prijs/kwaliteit!
    • Studio (3 Personen)

Er was geschreven dat er koffie- en theefaciliteiten waren, maar die waren er niet in de studio. Er was wel een waterkoker, dus ik had oploskoffie gekocht, maar de waterkoker heb ik niet durven te gebruiken want die was heel vies. De douche is groot en de sproeier is heel goed, maar de badkamer loopt de helft onder water.

De studio heeft ons aardig verrast. Groot en modern en super bedden. Veel ruimte. Proper opgemaakt en meer dan voldoende handdoeken. Licht en veel ramen.

rustige kamer, heerlijk uit kunnen rusten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De koffie/thee mogelijkheden, verder was alles perfect.

Kamer was prima, alleen geen koffie/thee mogelijkheden...omdat deze locatie iets af is van de hoofdlocatie.

Goed verlopen bij reservering en inchecken. De kamer was netjes en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In Engeland zou je in een hotel bloemetjes behang hebben. Hier was het wat saai en strak.

Zeer behulpzaam bij de receptie. Mijn compliment. Verder net en verzorgd.

Centrale ligging in Haarlem, accommodatie niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Klachten werden niet serieus genomen. Naar lekkende wastafel zou iemand van de technische dienst komen kijken. Betrokkene gaf zelf aan om binnen een half uur te komen, is überhautp niet geweest tijdens ons verblijf. Bedden werden niet opgemaakt. Opmerking daarover bij de receptiewerd niet adequaat op gereageerd.

Ontbijt was prima. Zeer centrale ligging.

Centraal gelegen gedateerd hotel, maar prima voor een kort verblijf.

Check Inn kan makkelijker Douche slecht afgewerkt met bv douchecabine, scherm oid...

Psimpel, doch verouderd hotel. Kamer verder prima qua omvang en lekke centraal gelegen..

Sober ontbijt Kan wel wat beter
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sober ontbijt Kan wel wat beter Beddengoed lakens niet gestrken ook niet echt schoon Ik denk dat je eerlijk moet adverteren als de gasten via de achterdeur naar binnen moeten voro Joop zet dat er dan ook bij

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Hartstikke leuke lang weekend gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De entree van het hotel was wel erg sober. Trappenhuis en gang konden wel een opknapbeurt gebruiken. De douche was beroerd want het werd 1 groot zwembad. Niet eens een trekker om water weg te krijgen. Putje liep slecht door. Noodgedwongen handdoeken gebruikt voor de wateroverlast, die 1 x niet werden verwisseld. Het toilet stond naar onze mening te dicht op de muur. zodat je er schuin op moest zitten.

Het bed lag lekker, de plek van het hotel.

Hotel heeft goede locatie maar verder viel het erg tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op de we site is het onduidelijk dat je ergens anders zit. De kamer die wij hadden was zeer eenvoudig, de badkamer stonk en de faciliteiten waren zeer eenvoudig. Verder is het vreselijk ongezellig. We keken uit op een binnenplaats waar de kapotte meubels etc stonden. Het ontbijt in het andere hotel was niet zo. Wel uitgebreid, maar op zondag was het brood oud, afbakbroodjes en croissants niet gaar.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Receptie vriendelijk en aangename accomodatie voor 't ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontluchting van de badkamer in orde maken, douchegordijn aanbrengen , zodat niet de hele badkamer nat is, zelfs het toilet moet je eerst droog maken na 't douchen. Zogezegd een ouwe zooi.!

De kamer op de 4e etage van Joops City was zeer gedateerd. Schamel. Maar de zeer muffe lucht van de aangrenzende badkamer was beneden peil. Stonk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Locatie was top, midden in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is heel gehorig en ik ben een lichte slaper. Volgende keer zou ik oordoppen indoen. Verder prima

Locatie was top, midden in het centrum. Prima ruimte van de kamer

oke voor 1 nacht maar niet weer. we zijn niet echt hotelgangers.....
    • Studio (3 Personen)

verlichting kamer spartaans en ongezellig droge lucht en geluid verwarming veel lawaai van straat harde bedden ontbijt niet hoge kwaliteit, goedkope broodjes, wel lekkere croissants, onrustig

gemak van inchecken en gebruik pasje voor toegang kamer geen geluid van andere kamers centraal gelegen

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

prima lokatie voor weekendje Haarlem
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ontbijt viel tegen, eigenlijk was alles op toen wij kwamen

het hotel ligt midden in het centrum (inchecken doe je bij ander hotel om de hoek). Kamer is standaard maar verder prima.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Goed voor enkele dagen simpel verblijf zonder fratsen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De entree op onze (1e) verdieping leek wel een opslagruimte van allerlei oud meubilair, dit gaf een rommelige en haveloze indruk. De kamer zelf was functioneel, bedden en douche ok.

centrale ligging in het centrum was ideaal.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Prima voor de prijs en het doel waarmee we reisden
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je moet de sleutel bij een ander hotel ophalen, dat was een stukje lopen (minder fijn met een 7mnd zwangere buik) De kamer was koud, een wat dikkere pyama ofzo is geen overbodige luxe

De ligging Prima kamer midden in het centrum Fijn koffiezaakje aan de overkant om zelf ontbijt te regelen Dichtbij parkeergarage Dichtbij spaarne66, leuk restaurant

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Leuke stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche had geen verwarming en het stonk er gigantisch naar riool. Geen optie om de deur open te zetten om het warm te krijgen

De kamer was lekker warm en de bedden prima. Vriendelijk personeel

Eenvoudig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Entree locatie zou verbeterd kunnen worden zonder dat een permanente receptie bemanning noodzakelijk is.

Eenvoudig kamer, redelijk schoon. Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Jammer van dat ontbijt !
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Als je het ontbijt er in eerste instantie niet bij boekt betaal je volgens de Booking reservering €12,50. Dat moet je echter wel de dag ervoor melden anders is het €14,50. (x4 gasten) Dat staat NIET in de reservering van Booking en dat werd ons ook NIET bij het inchecken verteld. We lazen dat ( te laat dus) de volgende morgen in het infoboek op de kamer. Van enige souplesse aan de balie was geen sprake. "De computer kan dat niet veranderen....". Als gasten die hier al ruim tien jaar komen verwachtte ik iets meer 'meedenken'! Ontbijt was verder overigens prima.

Centraal gelegen in centrum Haarlem

Super fijne locatie alles binnen handbereik. OV op loopafstand. Maar veel herrie in het weekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het uitgaansgespuis gaat tussen 3 en 5 dronken de straat op. Waarschijnlijk gaan de kroegen dan dicht en gaan ze op straat schreeuwen fietsen omgooien lachen enz. Ach ja dat hoort erbij midden in de stad. Maar viel toch wel een beetje tegen. Bedden waren wel wat hard en het is erg warm in de kamer.

Top kamer! Alles is aanwezig zowel in het appartement als buiten. Echt de heerlijkste spare-ribs heb je direct als je de deur uitstapt. Ontbijten kan overal dit hebben we niet in het hotel gedaan.

Centrale locatie
    • Studio (3 Personen)

Hygiëne slecht: keuken en douche vies met zwarte schimmel, lakens met gaten, wietlucht op de gangen, personeel niet aanwezig op de locatie.

Centrale locatie

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Nooit meer! ( op déze kamer althans)
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hopeloos qua lawaai-overlast. Je komt om te slapen in een hotel. Laat dát nou net niet lukken met het Haarlem's uitgaansleven praktisch ín je kamer tot half 5 's nachts

We kregen een "upgrade" van Joop's naar het moederhotel. Wat aanvankelijk bij binnenkomst cosy oogde ( leuke historische sfeer ademend hotel|) bleek 's nachts echter bitter tegen te vallen...

Mooi centraal gelegen met ruime kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het in- en uitchecken en het ontbijt zijn op een andere locatie.

Zeer goede centrale locatie met een erg ruime kamer. Hoewel je midden in de binnenstad zit, heb je geen last van het geluid op straat ‘s nachts.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-bedden schoven erg snel uit elkaar dus al snel last van een spleet tussen de twee bedden Kamer van vrienden was aan straatzijde en zij hadden erg veel last van lawaai op straat

kamer die wij hadden was heerlijk stil.

Midden in het entrum dus alles op loopafstand.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond 85 euro incl. Belasting veel voor een nachtje in een dependance van een hotel. Ook dat het ontbijt verhoogd is naar 14,50 als je op het laatst beslist vond ik niet handig. We konden in een ander hotel zo terecht voor 12,50

Midden in het entrum dus alles op loopafstand.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Perfecte locatie om Haarlem te bezoeken.

Het hotel zelf heeft geen receptie, restaurant en bar. Een minibar, koffie en thee op de kamer zou prettig zijn.

Perfecte locatie om Haarlem te bezoeken.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Mooie locatie - midden in het centrum
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onder het kamerraam scheen de lokale 'vrijdag-avond-gangplek' te zijn tot half 5 in de ochtend. Volgende keer een kamer aan de ochterkant van het hotel vragen.

Mooie locatie - midden in het centrum

Prima verblijf, lekker ontbijt en voor het doel: shopweekend met vriendinnen helemaal goed.
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Nogal gehorig. En jammer geen waterkoker, koffiezet apparaat of bv koelkasten aanwezig op de kamer.

Het ontbijt was goed verzorgd, veel keuze en lekker. Perfecte ligging in het centrum. Fijne bedden en ruime kamers.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Als je niet te kritisch bent, is het prima voor een of twee nachten. Komt vooral door de locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij zaten in Joop's City Centre. Het gebouw en de kamer zijn verouderd en smoezelig. Douche erg klein en behoorlijk vies douchegordijntje. Er zaten vlekken op de lakens. Bij aankomst meteen contant betaald. Vervolgens wordt er alsnog een bedrag gereserveerd op mijn creditcard. Deze reservering was na ruim twee weken nog steeds zichtbaar op mijn creditcard. Twee keer over gebeld en er werd tegen mij gezegd dat het automatisch komt te vervallen na 3 weken (in het eerste telefoongesprek werd gezegd dat dit zou komen te vervallen na 10 dagen....??). Tot op heden staat het bedrag nog steeds gereserveerd op mijn creditcard!

Locatie was uitstekend. Ontbijt was goed.

Dat het midden in het centrum van Haarlem is, geen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat het midden in het centrum van Haarlem is, geen geluidsoverlast van de straat. Prima onderkomen voor 1 nacht , het ontbijt was op de andere locatie , even naar toe lopen (goed). parkeren in de parkeergarage ,er zijn er 2 dicht in de buurt.

• Studio (3 Personen)

Voor de prijs had er niet echt iets beter gekund vind ik. De badkamer vond ik wel een beetje viezig eruit zien maar die was verder wel gewoon schoongemaakt dus dat lag aan mij.

De kamer was erg ruim en schoon en we hadden meer iets krakkemikkerigs verwacht vanwege de buitenkant.

Kamer was ruim.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit verhouding vond ik niet helemaal goed. Het was een ruime kamer met keukentje, dit werd niet vermeld bij de boeking, als je dit weet kan je bv zelf wat thee of een flesje wijn meenemen. Baskamer was niet erg luxe wat je mogelijk wel verwacht bij de prijs.

Kamer was ruim. Keukentje met waterkoker aanwezig.

redelijk voor een weekend
    • Appartement met 2 Kamers

joop's hotel is erg verouderd. wij moesten via een paar deuren, een gallerij en een paar trappen naar onze kamer, douche was merendeels koud, vloerbedekking met vlekken. Op de site staan mooie foto's van het ambassador hotel, daar moet je inderdaad inchecken en is het ontbijt, maar ligt 150 meter verderop. Ingang is een soort jaren 60 gallerijflat. Duur voor wat ze je bieden

goede locatie midden in de stad, prima ontbijt, mooi uitzicht vanuit de slaapkamer op de grote kerk

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Haarlem is een leuke stad om te bezoeken, er is veel te doen, het centrum is autovrij.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer heel basic. Uitzicht was er niet, uitzicht op een puntdak (vreselijk). Badkamer verouderd en niet goed schoon.

Ontvangst was prima, personeel is vriendelijk. Kamer direct in het centrum. Op loopafstand van de trein. Ontbijt is uitstekend.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Kamer was redelijk groot.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inchecken hotel moet bij ander hotel wat 10 min lopen verder ligt. Inchecken duurde 10 min per persoon met een hoop papieren die ze moeten printen. Had drie mensen voor me en heb dus 30 min staan te wachten. Kamers hadden twee stoffen stoelen staan die vreselijk vies waren. Prijs-kwaliteits verhouding is echt slecht.

Kamer was redelijk groot.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Te duur voor zo’n sober verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zelden zo’n sobere kamer meegemaakt; blind paard kan er geen schade doen. Werkelijk niets gedaan om het gezellig te maken. Toen ik mijn gordijnen open deed bleek een oud, neergevallen zonnescherm ook nog het uitzicht over Haarlem te belemmeren (dat deze kamer nog enigzins wat sjeu had kunnen geven).

Goed bed en prima douche, midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Te veel geld voor deze kwaliteit.

De kamer voor 4 was nog redelijk netjes, onder t bed wel veel stof. De douche was een zielig straaltje en een douchegordijn was handig geweest. De kamer voor 2 personen (was in een van de appartementen) was ronduit ranzig. De slaapkamer zelf kon er nog mee door. De woonkamer, hal etc niet. Ondefinieerbare vlekken in het tapijt, vieze vlekken in vitrages en de stoelen voelden klammig en vies aan. Zelfs voor 2 sterren mag je meer verwachten.

Lokatie

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima prijs kwaliteit verhouding
    • Studio (3 Personen)

De badruimte had iets schoner kunnen zijn

De douchekop bleek kapot en werd direct gerepareerd. De locatie middenin het centrum was fantastisch. Het is geen luxe appartement, maar alles wat je nodig hebt is er.

tevreden, we zijn al vaker geweest en komen zeker terug.
    • Studio (3 Personen)

let op, schoonmaken van de kamer ....

Ontbijt was goed, echter door de drukte was geen plaats genoeg en bloedheet ( geen ventilatie) met z'n 3 en aan 2 persoonstafeltje gezeten. beetje jammer

wij hebben het met elkaar super gezellig gehad, Haarlem is een prachtige en gezellige stad!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

- het personeel was niet erg gastvrij - handdoeken werden weggehaald maar vervolgens niet op nieuwe neergelegd. Vervolgens 3x achteraan moeten bellen, waarop ze bij 3e keer aangeven dat we ze zelf ook hadden kunnen ophalen. (Wij zaten op een ander locatie dan de receptie)

Dat er de mogelijkheid is om met zijn vieren op een kamer te slapen

Als we dit vooraf hadden geweten hadden we hier niet geboekt.
    • Appartement met 2 Kamers

Als we dit vooraf hadden geweten hadden we hier niet geboekt. Na een bijna vijandige receptioniste die werkelijkwaar super onbeschoft overkwam , moesten we honderden meters lopen naar een appartement met twee huistrappen die je met gevaar voor je eigen leven met koffers moet beklimmen op een compleet uitgewoond complex Zeer zeer droevig echt het geld niet waard.

Ik vond de locatie in het hartje centrum het grootste...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg sober ingericht. Geen aankleding, dat zorgde voor een ongezellige indruk. De douche was ook minimaal, geen douchegordijn waardoor de hele badkamer nat wordt als je doucht.

Ik vond de locatie in het hartje centrum het grootste pluspunt

Prachtige stad, prijs kwaliteit hotel kan beter
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-Dat er gerookt is in de hotelkamer!!! -Slechte onderhoud raamwerk -Geen scheiding bij douche waardoor badkamer helemaal nat wordt en waardoor het badkamer kastje helemaal uitzet -ongezellige ingang/trappenhuis -ontbijtbuffet erg prijzig

Hotel direct in het centrum. Goede ontbijt mogelijkheid Stortdouche

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We misten de airco! Het was vreselijk warm op de kamer. Door een vroegere ervaring met een inbreker had een van ons geen relaxed gevoel erbij om het raam op de 1e verdieping wagenwijd open te zetten, om vervolgens ook relaxed in slaap te vallen. Ook met het raam op een kier was het daardoor -voor mij in dit geval- helaas geen goede nacht.

waterkoker/koffie/thee was op de kamer aanwezig en vind ik altijd erg fijn, bedden waren goed en badkamer was ook netjes en schoon, en gelukkig konden de ramen open!

De gunstige ligging van het hotel maakte wel iets goed, maar dit hotel was eens en nooit meer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. De accommodatie was afschuwelijk. We hadden een kamer geboekt, maar kregen een appartement omdat alles al volgeboekt was. Om het appartement te bereiken moesten we via twee wenteltrappen naar boven. Het trappenhuis stonk naar urine, en je keek uit op een studentenonderkomen. Het appartement was heel erg oud en de vloerbedekking en de gordijnen zaten onder de vlekken. Snel weer naar buiten gegaan, en toen we 's avonds terugkwamen zagen we dat de douche (ook heel erg oud) en de wc helemaal niet waren schoongemaakt: overal haren. Wij vinden het ongelooflijk dat deze appartementen met goed fatsoen worden verhuurd. Wel vriendelijk geholpen door het meisje achter de receptie. Zij gaf aan dat er vaak klachten kwamen over dit appartement.

De ligging van de accommodatie is prima;
    • Appartement met 2 Kamers

Erg gedateerd appartement met vieze vloerbedekking; kan zeker een opknapbeurt gebruiken. De schoonmaak van het appartement had daarnaast beter gekund.

De ligging van de accommodatie is prima; hartje centrum. De bedden en douche waren goed.

Haarlem geweldig!
    • Familiekamer (4 Volwassenen)

Het enige positieve was dat het een ruime kamer was! Teveel berekend, dit al doorgegeven bij inchecken en uitchecken maar kunnen hier miet meteen iets aan doen. Kamer was echt niet goed schoongemaakt ook niet naar de 1ste nacht. Veel last gehad van uitgaanspubliek en buren. Geen toezicht in deze accomodatie. Voor ons nooit meer naar Joops!

Totaal geen klantvriendelijkheid bij ontvangst van de...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Totaal geen klantvriendelijkheid bij ontvangst van de receptie. Niets was mogelijk en dat op een botte manier gezegd. Daarnaast zijn de meeste kamers aan de straat kant waardoor je erge last hebt van mensen die uitgaan. Het was warm op de kamer dat het raam open moest maar dan was de overlast weer erger van buiten. erg rottige nacht gehad. Ik zou Joops nooit meer boeken, helaas

Geen overbodige luxe
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen schone handdoeken,bedden niet opgemaakt.waren ze vergeten, sorry aangeboden. Als je je douchen is de hele badkamervler nat

Goede ligging, ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Op het hotel en personeel niets aan te merken. Haarlem zelf een ramp voor mindervalide mensen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidswering. Wij hadden een kamer aan de voorkant en konden geheel meegenieten van het uitgaanspubliek en daarbij behorende herrie. Tot een uur of zeven aan toe, toen de bezemwagens kwamen. Twee nacht sliep al veel beter, want toen waren we er al wat aan gewend.

Heel goed ontbijt. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed bed, hoewel wel warm, maar dat schijnt bij de zomer te horen. ;) Prima badkamer en alles zag er fris en schoon uit.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

over het geheel zeer tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

tijdens het wachten in de lounge naast de balie op transport (circa 2 uur )geen kopje koffie aangeboden gekregen

acomodatie heel goed ongekend rustig zo midden in de stad geen nieuwschirige vragen tijdens verblijf

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Beroerd
    • Appartement met 2 Kamers

Alles viel zo ongeveer tegen. Vieze vloerbedekking/luidruchtige buren/slecht personeel aan de balie/moeilijk te vinden (geen aanwijzingen gekregen/ slechte prijs-kwaliteitsverhouding

• Appartement met 2 Kamers

Het is heel erg oud en overal vieze vlekken op de vloerbedekking. De ramen kon je amper door heen kijken zo vies. In de woonkamer zijn de meubels heel erg oud en de bank heel vies en versleten. Ze zeiden dat wij op de 1e etage zaten. Toen wij met de lift op de 1e etage aankwamen moesten we nog een deur door met twee stijlen trappen omhoog en de vloerbedekking daar ziet er helemaal niet uit. Licht deed het niet daar. Het is belachelijk wat wij moesten betalen voor de kamer. Badkamer heel smoezelig en heel oud, douche gordijn helemaal bruin en geel aan de onderkant

We hebben ons goed vermaakt in Haarlem en de omgeving.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was klein en er werd niet goed schoon gemaakt. De foto's op de website vond ik misleidend. De dependance zag er heel anders uit. Weinig sfeervol. De foto' s waren vooral van het Ambassador City Centre Hotel. We hebben heel wat betere hotels gehad voor veel minder geld.

De ligging van de accommodatie was prima.