Beoordelingen over Kapellerput Hotel 4-sterren

Somerenseweg 100, 5590 AB Heeze, Nederland

#4 van de 4 hotels in Heeze

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Voor eenmalig verblijf redelijk maar niet voor herhaling vatbaar helaas ondanks de prachtige plek.
    • Comfort Kamer

De kamer was erg gehorig. Je kon letterlijk verstaan wat de buren tegen elkaar zeiden, daarnaast was er een bruiloftsfeest wat ook de nodige overlast veroorzaakte.

Het ontbijt was prima verzorgd, ruime keuze en kwalitatief goed.

• Superior Kamer

Voor iedereen die nachtrust wilt, niet doen! Je hoort alles van de buren. Op de kamers staan ijzeren tafeltjes, je hoort iedere keer geluid als er wat op wordt gelegd. Ook als iemand zijn deur in en uitgaat. Helaas hoorden we ook het gezellig samenzijn van de buren twee deuren verder!! Uiteindelijk sliepen we pas om 02.30 uur, terwijl we er rond 11.00 uur inlagen. Daarnaast is er een glazen deur naar het toilet, naast het bed. Persoonlijk niet heel prettig als je met z’n tweeën bent. Ik geef de voorkeur aan een afgesloten douche / toiletruimte.

Aamgename trip
    • Comfort Kamer

- geen waterkoker op de kamer voor wat thee - gehorig door nachtfeestje maar

+ Goede bedden + Degelijke badkamer + Degelijke tv + Gezellige sfeer + Prachtig terrein + Mooi uitzicht + Een uur extra tijd om uit te checken + Lekker eten / koffie + meerendeel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Jammer. ligging is mooi. Helaas op vraag om buiten te kunnen eten, kwam het antwoord "liever niet".
    • Superior Kamer

Het hotel wil zich volgens het personeel meer gaan richten op de vakantiegast, om die reden is het restaurant aangepast, maar management heeft verzuimd het aanbod aantrekkelijk te maken. Concept is "eten wat de pot schaft". Vandaag gekookte aardappelen, dus gebakken aardappelen "kan niet". Salade bij de maaltijd "kan niet". Het dessert op de kaart van gisteren, die we in eerste instantie kregen, vragen voor vandaag "kan niet". Prijs hoofdgerecht € 22,50! Ontbijt van 7 - 9 uur, dan beginnen de workshops van de bedrijven. Ook als vakantieganger dan maar vroeg uit de veren.

Ontvangst receptie vriendelijk. Koffievoorzieningen om te gebruiken bij de receptie.

Hoe verschillend personeel kan zijn!!
    • Comfort Kamer

Enkel 1 vrouwelijke dame (bediening terras bij het schaakbord) die blijkbaar niet goed weet wat klantvriendelijkheid betekend.

Het diner was uitstekend! Prima keuken en bediening, met name: Theo Keunen, een man om te koesteren! Bedankt Theo om ons zo in de watten te leggen. We komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Mooie plek
    • Superior Kamer

Geen airco en dat is bij 25+ graden toch echt noodzakelijk. Ook geen kleine koelkast op kamer. Heel erg jammer. Weinig begrip bij personeel.

Kamer is prima, lokatie nog beter zelfs

Kamer en faciliteiten waren in het algemeen prima.
    • Comfort Kamer

netwerk was zeer traag en bijna niet bruikbaar kleine opmerkingen zoals: - Ontbijt was druk en daardoor wat duur - Badkamerlavabo een beetje klein, en te weinig licht in de badkamer - fietsen huren voor 2 personen, 2 dagen is 40 Euro en misschien wel duur... maar gezien de ligging wel interessant om te gebruiken.

Kamer en faciliteiten waren in het algemeen prima. Ligging prachtig

Veel plussen en een enkel minnetje
    • Comfort Kamer

Gedurende de periode dat wij er waren was het extreem heet. De kamer had (nog) geen airco, maar een fan was prettig geweest. De badkamer heeft geen raam dat open kan, alleen een mechanische ventilatie. Dat was in de huidige omstandigheden onvoldoende. Verder prima!

schitterende inrichting, geweldige locatie, vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Het bijzonder vriendelijke personeel zorgde ervoor dat we...
    • Comfort Kamer

Tegen viel dat er geen airco was in, toch een viersterren hotel... Op de site van Booking.com stond dat er gebruik gemaakt kon worden van een gratis ontbijt. Dit bleek bij aankomst niet het geval. Het werd opgelost door één van de twee ontbijten te berekenen.

Het bijzonder vriendelijke personeel zorgde ervoor dat we één van de meest koele kamers kregen nu het zo warm was en het hotel niet in het bezit van airco is... De ligging van het hotel is prachtig!

Hotel goed, restaurant nooit meer.
    • Superior Kamer

Onpersoonlijk en ongeschoolde medewerkers. Restaurant echt flauw... Diepvries zalm moet je professioneel ontdooien en dan heb ik daar geen probleem mee. Maar fel oranje uitgedroogde moten... NEEN !

Leuke setting. Kamers zijn goed. Hadden een superieure kamer maar geen verschil met gewone behalve de prijs...

Prima hotel voor overnachting na festival. Komen vast nog eens terug voor een korte fietsvakantie.
    • Comfort Kamer

In de rij voor koffie-thee bij het ontbijt. Kannen met koffie en heet water kan ook prima.

Vlotte incheck, 24 uurs receptie. Zeer uitgebreid ontbijt. Goede bedden

De locatie is werkelijk schitterend.
    • Superior Kamer

De locatie is werkelijk schitterend. Wat een rust en stilte. Heerlijk buiten kunnen ontbijten. En leuk dat er stoelen, hangmatten, jeu de Boules en groot schaakspel aanwezig zijn.

Heerlijk ontspannen
    • Superior Kamer

Het hotel is prachtig gelegen en heeft een modern en goed verzorgd interieur. De eetzaal is prachtig en het ontbijt perfect verzorgd. Een prima locatie om lekker samen te verblijven, midden in het bos en dicht bij de Stabrechtseheide. We gaan zeker terug!

Onvriendelijke bediening en een borreltje was NIET mogelijk.
    • Superior Kamer

Wij wilden na het eten een borreltje drinken aan de bar en hebben echt 3 keer gevraagd of dat mogelijk was. Geen enkel probleem werd ons verteld ! Helaas, toen wij terugkwamen na een leuke avond en in de bar plaats wilden nemen kregen wij op een erg onvriendelijke toon te horen dat dit toch echt niet mogelijk was. Jammer hoor, echt een domper op de avond.

Zeer voor herhaling vatbaar!!
    • Superior Kamer

De gordijnen in de kamer waren erg dun en doorzichtig. Als het dan vroeg licht is, is dat niet zo prettig.

Prima ruime kamer met goede bedden. Heerlijk ontbijt. Erg vriendelijk personeel in het hele hotel.

Mooie landelijke omgeving.
    • Superior Kamer

Mooie landelijke omgeving. Prettige kamer, vriendelijk personeel en goed ontbijt. We hadden gevraagd om een rustige kamer. Er was die middag-avond ook een bruiloft gaande. ´s avonds terugkomend van een evenement hoorden we buiten op de parkeerplaats dat de bruiloft erg gezellig geworden was. En wat bleek ... doorlopend naar onze kamer .. serene rust .. mits deur en ramen van de kamer dicht. Top geregeld van het hotel!

Het allerbeste was toch wel de rust en stilte.
    • Superior Kamer

Tweepersoonsbed had 2-eenpersoons dekbedden.

Het allerbeste was toch wel de rust en stilte. Raam open en je hoort alleen de vogels en kikkers. Heerlijk zacht bed. Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgt.

Geweldig! Rust, natuur, modern en vriendelijk personeel.

Geen minpunten.

Ons verblijf was geweldig! Het hotel ligt in een prachtige bosrijke omgeving, wandelen kan direct in de landgoederen van het hotel. Er zijn fietsen te huur (10 euro per dag) en je kunt in de directe omgeving mooie fietsroutes afleggen. Het hotel is modern ingericht, fris, schoon en er is genoeg ruimte. Heerlijk ontbijt (verse sinasappelsap, pancakes, streekproducten, broden in soorten en maten, etc.) en de service is geweldig. Het personeel heeft het duidelijk naar hun zin en stralen dat uit naar de gasten. Er zijn spelletjes, tijdschriften en kranten te leen. Overtrof onze verwachtingen.

Genoten!
    • Comfort Kamer

In vergelijking met de entourage, het personeel en het ontbijt (alle drie een 10) was de kamer ons een 7 waard. Maar helemaal prima verder, geen kritiek!

- erg vriendelijk personeel - geweldig ontbijt, kon niet beter - prachtige locatie met veel ruimte en bos

hotel in mooie omgeving gelegen
    • Superior Kamer

we hadden een luxere kamer geboekt, maar van die luxe was niet veel te merken. geen koelkastje, geen airco ( wel raam met hor gelukkig) kleine krappe badkamer met douche en wc,

super locatie, ruim opgezet en natuurvriendelijke visie

• Comfort Kamer

De zon stond de hele middag op de kamer waardoor het snikheet was op de kamer. Een airco zou de volgende keer erg aangenaam zijn om in te slapen.

Het was een mooie rustige omgeving

Heerlijk tot rust komen
    • Superior Kamer

Als je op zoek bent naar een goed hotel in een rustige omgeving is dit een fantastische plek. Het personeel is bijzonder vriendelijk, het ontbijt, de lunch en het diner is meer dan goed. Een aanrader.

Mooie omgeving voor fietsen en wandelen

Voor 9h ontbijten

Prijs kwaliteit oké.wel goed voorzien voor grotere groepen.ze gaan de ontbijtruimte meer aanpassen voor toeristen en dat zal een plus zijn

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Mooie bosrijke omgeving.
    • Comfort Kamer

Ongezellig ontbijt met weinig personeel en ongedekte grote tafels. Wel een lekker ontbijt overigens.

Mooie bosrijke omgeving. Vriendelijk personeel. Gemoedelijke sfeer. Keurige kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Wij hebben een heerlijk weekendje weg gehad en alles was...
    • Superior Kamer

Wij hebben een heerlijk weekendje weg gehad en alles was goed geregeld. We werden hartelijk onthaald, de kamer was fijn en het bed heerlijk zacht en zo midden in het bos. Het ontbijt was lekker en het is echt een oase van rust. Het lijkt me ook een zeer geschikte locatie voor teambuilding sessies of trainings sessies.

uitstekend
    • Comfort Kamer

de wificode werkte niet op de kamer. Zelf opgelost met de telefoon, maar klein smetje. Overigens had het personeel het waarschijnlijk wel opgelost. ik was te moe om naar beneden te gaan en de vraag te stellen. Dus stukje eigen verantwoordelijkheid.

Wat een prachtige locatie en een sfeervol interieur daar in Heeze! uitstekende kamers. uitstekend ontbijt en buitengewoon vriendelijk personeel. Als je er even uit wil zijn en een mooie plek zoekt niet te ver van Eindhoven, dan is dit een perfect hotel.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Hostmanship!
    • Comfort Kamer

Misschien iets aan de hotelkamerdeuren doen. Die slaan erg hard dicht

Voortreffelijk hotel, zeer vriendelijk personeel, heerlijk bed. Ontbijt met verse jus d'orange

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Vriendelijke ontvangst en snelle incheck bij aankomst.

Vriendelijke ontvangst en snelle incheck bij aankomst. De kamer, voorzien van vloerbedekking, was ruim en netjes. Een groot tweepersoonsbed, bureau met flatscreen televisie en informatiemap. Nette badkamer met een goede/grote douchekop. Zelf regelbare verwarming en dubbele gordijnen voor de ramen. De bar was in de middag geopend voor een drankje en een vriendelijk woord. Er werd zelfs aangeboden om een fiets te nemen van het hotel mocht men in de avond in de omgeving nog iets willen bezoeken. Daarnaast stonden er bij de ingang paraplu's voor bij minder weer. In de avond gereserveerd voor het diner. Er was een 2 of 3-gangen keuzemenu beschikbaar. Na een drankje werd er netje een plankje met brood, boter, tapenade neergezet. Vervolgens een heerlijk voorgerecht, gevolgd door een prima hoofdgerecht en een lekker toetje ter afsluiting. Hierna nog een verse muntthee genomen met honing. Het restant van de avond doorgebracht op de kamer, een boek gelezen en televisie gekeken. Na een heerlijke nachtrust opstaan en richting ontbijt. Het ontbijt staat vrij ruim verspreid, maar is van alle lekkers voorzien. Spek en ei of een hard gekookt eitje. Verse jus of andere sappen. Brood en broodjes alsmede croissants en hierbij heerlijk lokale kaas of vleeswaren of zoetigheden met huisgemaakte pasta of jam van de lokale ondernemer. Het was allemaal prima geregeld en ook het uitchecken verliep vlot. Kortom een kort bezoek, maar genoten van de geweldige service!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Perfect verblijf voor een bezoek aan Eindhoven en omstreken.
    • Comfort Kamer

Reparatie aan de pooltafel achter ons had na het ontbijt beter uitgekomen. Kamers waren wel iets gehorig.

Mooie en rustige locatie. Geweldige entreehal. Heerlijk ontbijt. We waren 1 van de weinige gasten dus we hadden een eigen tafel met een uitgebreid ontbijt daarop uitgeserveerd. Veel te veel natuurlijk en daardoor erg van genoten.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Prima, maar wel wat afgelegen.
    • Comfort Kamer

Douche gordijn en wat rumoer bij het sluiten van hotelkamerdeuren.

Ondanks dat het een conferentie oord is, is er toch een mate van gezelligheid geschapen. De bar is een aanrader.

Perfecte tussenstop tijdens een tweedaagse fietsvakantie!
    • Comfort Kamer

Een pareltje in de natuur. Bijzondere inrichting, heel vriendelijk personeel. Kleine attenties op de kamer, snoepjes, nespresso-koffie, stroopwafeltje... Diner en ontbijt waren heerlijk!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Fijn, gezellig.
    • Comfort Kamer

De matrassen waren heel erg zacht en allang aan vervanging toe. De muziek: wat mij betreft liever geen muziek, en al helemaal niet nederlandstalige meezingers.

De ligging is geweldig, zo ook het interieur. Veel kunst aan de muur, mooie meubels. Vriendelijke personeel dat meteen reageerde op feedback (1 theekopje en 1 koffiekopje per tweepersoonkamer werd meteen gecorrigeerd).

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Als de bediening en eten weer goed is komen we terug. Vooralsnog niet.
    • Comfort Kamer

Bediening bij de borrel en avondeten slecht. Personeel was niet al te best, Eten was ook slecht. Prijs kwaliteits verhouding ver te zoeken. Geen aanrader daar te eten.

Ontbijt en kamers gied

Geweldig (mede door het mooie weer).
    • Superior Kamer

Hotel alleen in weekend goed geschikt voor recreatiegasten. Op weekdagen veel conferenties en zakelijke drukte.Het blijft natuurlijk ook een conferentiehotel.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. Kamers wat aan de kleine kant. Heel vriendelijk personeel met veel aandacht voor de gasten.

Prima, mooie ligging, mooie kamers, maar geluidsoverlast in avond
    • Comfort Kamer

Geluidsoverlast van bar en mensen die buiten op terras zaten te praten, terwijl wij wilden slapen (na 23.00u), voor mijn partner was het te warm op de slaapkamer

Moderne inrichting, prachtige ligging in de bossen

• Comfort Kamer

Dat je zo vroeg moet uitchecken !

Omgeven worden met rust, door de landelijke omgeving, het interieur en het ecologische en biologische karakter wat alles heeft.

Fijn hotel in prachtige omgeving.
    • Comfort Kamer

Badkamer was niet ideaal. Klein en zo n naar douchegordijn. Was wel schoon .

Prettige sfeer. En prachtige ligging. Vriendelijk personeel. Uitgebreid en lekker ontbijt.

Prima hotel in mooie omgeving
    • Superior Kamer

De designkamer is niet erg design. Lange rijen bij het koffieapparaat tijdens ontbijt. Wat geluidsoverlast door bruiloft.

Prachtige locatie, erg vriendelijk personeel, lekker ontbijt

prachtige omgeving, prettige en vriendelijke sfeer en...
    • Comfort Kamer

geluidsoverlast van doortrekkende wc's kranen en deuren die vroeg in de ochtend al goed te horen waren

prachtige omgeving, prettige en vriendelijke sfeer en personeel

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Redelijk
    • Comfort Kamer

Waren daar voor een bruiloft en volgens het bruidspaar was er een mogelijkheid voor korting voor de onvernachting nah het aangegeven te hebben zouden ze iets regelen , het kon toch niet omdat we bij booking.com hadden geboekt en niet via het hotel zelf .Ontbijt voorzieningen,1koffieautomaat voor ontbijtruimte ,weinig aanvullende schalen voor vlees ,fruit ,brood. De raamverduistering minimaal.

De lokatie en mooie gebouw . De hangmatten op het buiten terrein

De kamer vonden wij tegenvallen: klein.

De ruimte

De kamer vonden wij tegenvallen: klein. Kleine badkamer en douche met douchegordijn. Verder wel netjes. Er was bij het bed maar een lamp, dat is onhandig.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Hier is zoveel meer van te maken door de prachtige lokatie!
    • Superior Kamer

Hele kleine badkamer met douchegordijn. Ontbijt was heeeel erg slecht! Prima voor een bed and breakfast, maar een koffiemachine die 1 kopje per keer zet voor 100 mensen is vervelend! Alles was op en werd niet bij gevuld, tafels werden niet afgeruimd. Veels te weinig personeel

De ligging is perfect!

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Goed maar kan altijd beter.
    • Superior Kamer

Herrie op zaterdag. Assortiment gebak 0,0 Douchegordijn ...dat is niks. WC. Stinkt!! Beetje chloor zou beter zijn. of afzuiger hele dag aan.

Ontbijt...bedden. Mooie accomodatie. Mooie plek.

Prijs/kwaliteit matig
    • Comfort Kamer

Prijs, kwaliteit, matig, kleine kamer​. Badkamer matig/ventilatie slecht. Geen koffie/thee voorziening, staat wel op de site Voor 119 euro te weinig, sorry

Vriendelijk personeel, mooie locatie

😟
    • Comfort Kamer

Ontbijt viel tegen Veel was op werd niet voldoende bijgevuld en vond de vleeswaren niet vers ,niet gemotiveerd jong personeel konden het niet aan In de rij voor koffiemachine

Mooi hotel Mooie kamer keurig 👍🏻👍🏻Supermooie omgeving

De kamers en het hotel zelf waren zeer goed en zeer netjes.
    • Comfort Kamer

Ontbijt was slecht georganiseerd alles was rond 10:00 nagenoeg op. Wordt later wel bijgevuld maar was matig en minder vers.

De kamers en het hotel zelf waren zeer goed en zeer netjes.

Sfeerloos hotel
    • Comfort Kamer

Restaurant een aanfluiting !! Allemaal sausen uit een pakje en diepvries produkten Ondanks dit toch een stevige prijs

Dat we de andere dag vertrokken

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Het personeel was bijzonder hartelijk en allemaal even...
    • Comfort Kamer

Het restaurant. De menukeuze viel erg tegen. We kregen dezelfde keuzes (zonder prijzen) als grote groepen die aanwezig waren i.v.m. congressen ed. Het restaurant was meer een eetzaal. Bij het ontbijt hadden we de pech net na een paar grote groepen aan te schuiven, wat de keuze aanzienlijk beperkte.

Het personeel was bijzonder hartelijk en allemaal even vriendelijk.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Het hotel biedt op dit moment niet voldoene gastvrijheid en sfeer voor individuele gasten!
    • Comfort Kamer

De kamers zijn erg zakelijk en voor 3 nachten is er geen bed verschoning geweest. Dit hoort wel bij een 4 sterren accommodatie.

Het ontbijt was goed en uitgebreid de eetzaal te groot en onpersoonlijk voor 2 mensen. Tot 9.30 ontbijten is vroeg voor vakantiegangers.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

sterke basis, verbeterpunten voor individuele gast
    • Comfort Kamer

muffe lucht bij aankomst in kamer / slechte geluidisolatie tussen gangen en kamer waardoor je goed goort als mensen op gang voorbij lopen en praten en andere kamerdeuren openen / kamers strak maar daardoor niet erg knus in aankleding / koffie apparaat op kamer zou echt verbeterpunt zijn / individueel eten in restaurant is geen aanrader want daarvoor is de inrichting nogal open en niet knus

omgeving en modern sanitair / inkom en hal bij receptie knus en mooi met kunstvoorwerpen

De omgeving is erg mooi degelijke bedden
    • Comfort Kamer

Wederom nachtlawaai jammer genoeg Geen waterkoker op de kamer .

De omgeving is erg mooi degelijke bedden

• Beoordeeld op: 20 september 2018

We hebben erg genoten van ons verblijf daar
    • Comfort Kamer

We misten nog een tweede stoel in de hotelkamer

Het heerlijke ontbijt en vooral de prachtige ligging van het hotel

Personeel is enorm behulpzaam en zéér vriendelijk

Barservice

Personeel is enorm behulpzaam en zéér vriendelijk

Prachtige kamer, super ontbijt

Prachtige kamer, super ontbijt

Prachtig ingericht en gedecoreerd
    • Comfort Kamer

Benauwde badkamer. Klein en te weinig frisse lucht

Prachtig ingericht en gedecoreerd

Leuke ervaring

Restaurant......beneden kwaliteit.....had meer verwacht

De rust....stilte

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Prima, voor herhaling vatbaar!!!
    • Comfort Kamer

Het ontbijt was uitzonderlijk goed, zelden zo goed ontbeten in een hotel!!!!!!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

heerlijk ontbijt prima bedden

de grootte van de kamer

heerlijk ontbijt prima bedden

• Beoordeeld op: 1 september 2018

WE hadden een overnachtings adres die zeer zeker is aan te raden

niet

Kamer voldeed aan de verwachting, Ontbijt ruim voldoende

Mooie rustige plek in de bossen.
    • Superior Kamer

Mooie rustige plek in de bossen.

vriendelijk personeel, goed ontbijt

Geen stopcontact/priese bij het bed

vriendelijk personeel, goed ontbijt

Hangmatten tussen de bomen
    • Superior Kamer

Matras hol Drink-Glas stukje eraf scherp

Hangmatten tussen de bomen Locatie is top

Uitgebreid ontbijt en zeer rustgevende omgeving

Kleine kamers

Uitgebreid ontbijt en zeer rustgevende omgeving

Omgeving, uitgebreid ontbijt.
    • Superior Kamer

Gehorigheid kamers/luidruchtigheid gedrag andere gasten.

Omgeving, uitgebreid ontbijt.

kwaliteit eten uitstekend.
    • Comfort Kamer

klungelig personeel. kamer erg basic, matig afgewerkt. zeker geen "comfort" kamer

kwaliteit eten uitstekend. ligging/locatie prachtig.

prettige plek met vriendelijke ontvangst
    • Comfort Kamer

Koelkastje en evt bad op kamer zou fijn zijn.

Prima ontbijt, vriendelijk, gastvrij personeel.

Ontbijt was heerlijk.
    • Comfort Kamer

Er is geen airco, het was erg benauwd op de kamer.

Ontbijt was heerlijk.

Relaxt

Beachbikes

Rustgevend

Hotel in het groen
    • Superior Kamer

Mooie inrichting in de kamers. Mogelijkheid om buiten te ontbijten. Fietstochten verkrijgbaar bij de receptie.

De kamer was mooi ruim, ontbijt is zeer uitgebreid.
    • Superior Kamer

Er was geen airco of ventilatie in de kamer.

De kamer was mooi ruim, ontbijt is zeer uitgebreid. De ligging van het hotel is prachtig

Voor deze prijs hadden wij meer verwacht
    • Superior Kamer

geen koelkastje op de kamer wat voor deze prijs wel had gemogen , ook geen ventilator .

Het ontbijt was goed & de kamer was proper

Mooi locatie;
    • Superior Kamer

Airco/ventilator was prettig geweest.

Mooi locatie; heerlijke, rustige omgeving. Superior kamer was netjes, ruim en modern.

Het ultieme rustgevoel
    • Comfort Kamer

De rust die het hotel uitstraalde. Het bos en vooral de heerlijke hangmatten tussen de bomen, gaf mij het ultieme relax gevoel

Fijne nacht in een mooie omgeving in een zeer goed hotel

Voor ons niets

Prima ontbijt, kamers, personeel en omgeving

Super locatie en aangenaam personeel
    • Superior Kamer

Dat men niet vroeg hoe mijn vlees moest gebakken zijn.

De locatie. Fietsen en wandelingen in de natuur