Beoordelingen over Hotel Garni De Karsteboom 3-sterren

Nieuweweg 76, 6301 EW Valkenburg, Nederland

#9 van de 52 hotels in Valkenburg

Geweldige locatie en ontvangst!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij waren zo vriendelijk en zeer persoonlijk onthaald door de eigenaren! Dit was zeer prettig na een drukke week en lange reis. Wij zaten meteen in de chillmode. Het hotel heeft 8 kamers en heerlijke bedden. Wat wij nog nooit hebben meegemaakt is dat er zelfs make up remover met wattenschijfjes in de badkamer ligt. Het hotel heeft een geweldige diepe tuin waar je lekker kunt vertoeven en kunt genieten van de uitzicht over de Cauberg. Wij zullen zeker weer terug komen!

Rust, service en een uitstekende accommodatie.

Helemaal niets!!!!!

Gastvrouw en gastheer doen er alles aan om het u naar de zin te maken. Van aankomst tot vertrek wordt u tot in het uiterste geholpen. We komen elk jaar in diverse hotels of appartementen maar wat we hier hebben gezien overtreft alle proporties.

Fijn hotel net buiten het centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt was heerlijk en vers. De eigenaren zijn super vriendelijk en gezellig. Kamers zijn schoon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. De ligging is voor ons perfect, buiten het centrum waardoor het heerlijk rustig is maar toch op loopafstand zodat je wel de drukte makkelijk kunt opzoeken. Wij komen zeker terug!

Volgend jaar weer!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was wel warm (wel extreem warm weer en kregen ventilator)

De goede service: vriendelijk en meedenkend (racefiets mocht binnen staan, eerder ontbijt mogelijk i.v.m. vroege start toertocht, extra laken). Heerlijk ontbijt, mooie tuin.

Mooie en rustige locatie

Niks eigenlijk

Zeer vriendelijke en betrokken eigenaren, goed bed, alles mooi schoon, lekker ontbijt, mooie en rustige locatie: buiten het centrum, maar je loopt in tien minuten naar de gezellige drukte toe.

prima locatie, dicht bij centrum, prima prijs kwaliteit
    • Kleine Tweepersoonskamer

Mensen die vroeg in de ochtend opstaan, mogen wel iets zachter doen. Maar dat heeft niks te maken met het hotel.

Prima hotel/B&B voor de 3 nachten die we daar verbleven. Dicht bij het centrum, goed bed, goede douche, prima ontbijt. Zeer aardige eigenaren, die alles doen om het je naar de zin te maken.

Een leuke kort verblijf met warm ontvangst.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Zon werende / verduisterende gordijnen en vooral met de hete temperaturen is dit aangeraden.

Personeel was enorm vriendelijk. Ontbijt was goed locatie was ook goed net buiten de drukte. Gastvrijheid was super ! Mevr. ging speciaal de avond van inchecken nog vlug om een Glutenvrij brood voor de verbleven dagen.

Het hotel is prima en voor de eigenaren is niets te veel om...

Het hotel is prima en voor de eigenaren is niets te veel om het naar je zin te maken. Ontbijt is ook goed. Er is een heerlijke tuin bij waar je kunt zitten met een drankje. Fietsen kun je binnen zetten. Kwartiertje lopen naar het gezellige centrum van Valkenburg. Het hotel ligt aan een doorgaande weg.

Leuke plek voor verblijf in en rondom Valkenburg
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ligt aan een wat drukkere weg

Ideaal om direct op de racefiets te stappen en om naar het centrum van Valkenburg te gaan of naar het station om zo naar Maastricht te gaan

geen aanrader bed slecht
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

slechte bedden kamer 2 slecht geslapen matras aan vervanging toe de gordijnen mogen wel wat donkerder veel lawaai aan de weg kant

dicht bij centrum goed ontbijt

Zeer vriendelijk onthaal, prima ontbijt en alles netjes...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer aan de kleine kant en ietwat gedateerd. Maar heel schoon. Prijs kwaliteit boven verwachting!!

Zeer vriendelijk onthaal, prima ontbijt en alles netjes schoon

Genieten met volle teugen!

Helemaal niets!

Een pluim voor de super vriendelijke eigenaars, ze zijn enorm begaan met hun hotel en proberen het de gasten zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Enorm genoten van de prachtige tuin met een fantastisch uitzicht. Heel rustige omgeving, midden in de natuur en toch op loopafstand van het centrum van Valkenburg. Echt een aanrader!

Heerlijk!

Geen kommentaar.

Bianca en Martin zijn ontzettend vriendelijke mensen. Kamer heeft alle voorzieningen en is heel schoon. Ontbijt is goed. Parkeren kan aan de overkant. Uitstekende basis om Valkenburg en de omgeving te verkennen.

Verwennerij
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het ontbijt is heerlijk, met aandacht gepresenteerd. Ambachtelijke broodjes wit en bruin en vleeswaren van de slager. Vers fruit en jonge- en oude kaas. De kamer en badkamer waren blinkend schoon. Aandacht van de eigenaren. Je voelt je echt een gast.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Rustige locatie, prima bedden en kussens.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Beneden in de ontvangstruimte en eetzaal was het erg koud, ondanks dat de verwarming aan stond. En we misten een gezellig zitje.

Rustige locatie, prima bedden en kussens. Alles heel schoon. Erg goed ontbijt

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Super. Voor herhaling vatbaar.

Niets. Alles was goed.

Het ontbijt was heerlijk. Heel lekker brood! Het was er heel gemoedelijk. De grootte van de kamer viel ons mee. Alles was heel schoon.

• Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets wat ik zou kunnen bedenken.

Bianca en Martin zijn enorm gastvrij. Zij stellen hun gasten voorop, dat merk je duidelijk aan alles. Het ontbijt is heerlijk en verzorgd, de kamers zijn netjes en schoonmaak wordt zorgvuldig en dagelijks gedaan.

Prachtige omgeving en mooie stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Kamer was achteraf voor mij erg krap. Als ik nog eens terug kom pak ik toch een grotere kamer.

Prachtige omgeving en mooie stad. Eigenaars heel gastvrij!!

Het ontbijt was heerlijk.

Het ontbijt was heerlijk. Genoeg keus. De slaapkamers waren simpel maar schoon en goed. Op loopafstand van het centrum. De eigenaren waren aardig en spraakzaam en gaven ons nuttige tips.

Het ontbijt was voldoende en het was er wel schoon.

De accommodatie was te ver van het centrum af en de kamer was niet echt gezellig om te zitten. We kregen bij welkom een kopje koffie aangeboden dachten wij maar bij weggaan kregen we daar de rekening voor gepresenteerd gemiste kans lijkt mij.

Het ontbijt was voldoende en het was er wel schoon.

Ontbijt was heel goed geregeld met een glaasje bubbels voor...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ontbijt was heel goed geregeld met een glaasje bubbels voor de kerstsfeer! Alles was goed schoon en maakt een verzorgde indruk ondanks dat het pand iets ouder is.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Hartelijk onthaal en zeer uitgebreide voorzieningen om het ons als gasten naar onze zin te maken
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Om het lawaai van de straat te vermijden werd ons gratis een upgrade aangeboden aan de tuinzijde. De kamer was ruim, stil, voorverwarmd. In de badkamer waren alle voorzieningen voorhanden, ook degene die er doorgaans niet zijn in een hotel, zoals een washandje, ontsminkingsdoekjes en huidreinigingslotion. De matrassen waren uitstekend. Idem wat de badkamerverlichting en leeslampjes betreft. Het ontbijt was heel gevarieerd en uitgebreid en Bianca en Martin waren bijzonder behulpzaam in het geven van uitleg over de bezienswaardigheden in Valkenburg

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Zeer aangenaam. Zeker een aanrader en wij keren zeker nog eens terug :-)

Er is ons eigenlijk niets tegengevallen.

Heel vriendelijke eigenaars. We zijn daar zeer goed ontvangen. Het ontbijt was super lekker ( heerlijke verse pistolets, brood, vers sinaasappelsap, alle andere nodige dingen waren ook aanwezig ). Er werd telkens koffie bijgemaakt en de toespijs werd altijd aangevuld.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Beter dan verwacht voor deze prijs!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

De loopafstand naar de kerstmarkt was toch wat verder dan verwacht. Gelukkig gaf de eigenaresse ons een hele goede tip voor een parkeergarage dichtbij het centrum, daarmee stonden we direct middenin het centrum en was alles geweldig dichtbij. Parkeerkosten waren ook prima te doen.

Geweldig vriendelijk personeel en hele schone kamers.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Aangenaam en de kerstsfeer met de parade was zeer mooi.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Niets , alles was volgens wens.

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was zeer netjes. De hoteluitbaters waren gastvrij , we kregen zelfs een grotere kamer dan voorzien.

Geweldig gezellig en de kerstmarkt in de grotten is zeker een aanbeveling

als je van der Valk hotels gewend bent dan valt de grote van de kamers en de badkamer iets tegen, maar voor een nachtje was het helemaal goed, en het enthousiasme van het personeel was geweldig je voelt je echt thuis, ontvangen met een heerlijke kop thee en een verser dan verse vlaai

Een prima hotel/pension lekker dicht bij het centrum van Valkenburg en alles goed te belopen. Ontbijt was prima.

Gastvrije ontvangst, kamer prima, geweldig ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt was heerlijk vers en uitgebreid (gekookte eieren, veel soorten brood en beleg, fruit, yoghurt). Gastheer en gastvrouw ontzettend gastvrij, mogelijkheid om vanwege goed weer ontbijt in de tuin met mooi uitzicht geserveerd te krijgen, etc.

Heerlijk!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer is prima en schoon, het ontbijt is goed, mooie tuin met uitzicht en de eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is ook goed, op loopafstand van het gezellige stadje.

Verblijf in dit hotel heel aangenaam.

Geen opmerkingen.

Eigenaren (Martin en Bianca) bijzonder spontaan, gezellig en gedreven om dit hotel te runnen. Kamer en overige algemene ruimtes kraak net, ook mooie tuin. Als je daar eventueel iets wil drinken zijn de consumptieprijzen bijzonder democratisch.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Heerlijke en praktische locatie, top bed en super gastvrij

Niets......Echt niet, alles top!

De gastvrouw en heer zijn erg vriendelijk en gastvrij, parkeren aan de overkant - gratis en prima wandeling naar centrum, de bedden zijn helemaal top en de kamer met badkamer zeer schoon! Ontbijt erg goed, kortom een prima plek om te zijn!

Goed verblijf voor weekendje Valkenburg!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het onderhoud aan de binnenkant zou iets beter kunnen (bijv. muren kamer, afwerking tussen ontbijtruimte en relaxruimte).

De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam. De tuin is heerlijk en rustig om in te zitten. De bedden sliepen goed. De kamer en de badkamer waren netjes en schoon. Ontbijt pas prima voor deze prijs. Prijs-/kwaliteitverhouding is goed. Centrum op loopafstand, maar toch rust in de kamer en tuin.

Wij hadden een fiets vakantie en deze locatie was prima gelegen en voldeed aan al onze verwachtingen

Het totaalplaatje was prima. Eigenaren deden al het mogelijke om het ons naar de zin te maken. De verschillende terrasjes in de tuin waren prima om 's-avonds even te gaan zitten.

• Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Niet zoveel, het is allemaal een beetje oud, maar dit zijn nieuwe eigenaren en het heeft wel iets kneuterigs, het hoort erbij.

De vriendelijke eigenaren die zeer behulpzaam waren.

Een klein hotelletje met een huiselijke sfeer en hele aardige eigenaar en eigenaresse.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Een kleine opmerking is misschien de auto's die af en toe langsrijden. Als het raam open is dan hoor je die wel.

De kleinschaligheid en daardoor ook de persoonlijke benadering van de uitermate vriendelijke eigenaar en eigenaresse. Heerlijke bedden en verder wat je nodig had was er. Niets teveel en niets te weinig.

Prima gezeliig

Wij hadden de kamer aan de weg hoorde wel veel verkeer. Was wel een hele ruime kamer.

Ontbijt perfect ontvangst zeer vriendelijk.Gastheer en gastvrouw zeer vriendelijk

super om te verblijven in Valkenburg
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

parkeren is gratis,maar ook veel vergunninghouders

Het is zeker een aanrader,de kamer was niet groot maar het was super schoon en overal was aan gedacht.Het onbijt is prima alles vers,lekkere koffie.En dan die prachtige tuin wat een heerlijkheid en de eigenaars zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt,je kunt er een heerlijk drankje nuttigen,super.Het is tien minuten lopen van het centrum,goed te doen.Eigenaars super vriendelijk voor iedreen een praatje

Een heel fijn hotel in een heel mooie omgeving
    • Kleine Tweepersoonskamer

Niets viel tegen. Alleen de parkeermogelijkheden. Aan de kant van het hotel alleen plekken voor vergunninghouders. Aan de overkant van de zeer drukke weg waren wel plekken maar de meeste bezet.

Het ontbijt was heel goed; vers en veel. Eigenaren zijn bijzonder aardig en vol belangstelling. Ze hebben ook leuke tips wat je kan doen in de omgeving.

UITSTEKEND ! niet twijfelen, gewoon boeken.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De ontvangst door Martin en Bianca was hartstikke vriendelijk. Super aardige mensen. De kamer die wij hadden was niet super groot, maar dat hoefde ook niet. Overdag zijn we toch niet aanwezig. Het was er echter super schoon, lekker tweepersoonsbed, kleine maar fijne douche, goed toilet, goed werkende tv. Niks mis mee. Het ontbijt was eenvoudig maar het ontbrak aan niets en was PERFECT in orde. (waarom moet je ook keuze hebben uit 12 soorten beleg en 5 soorten kaas en weet ik veel allemaal... ik persoonlijk ben het overvloedige, de ontzettende meerkeuzes die je tegenwoordig allemaal hebt, een beetje zat) ALLE LOF VOOR DIT HOTEL! Als ik weer het voornemen heb om naar Maastricht te gaan, dan zal ik zeker hier weer verblijven!

prima overnachting, goed ontbijt,

zie bovenstaande

eenvoudig hotel, prettige leiding, schoon, goed ontbijt, lekkere koffie, verzorgde tuin te veel plastic bloemen, beetje ouderwetse vloerbedekking zie het als opbouwende kritiek ontbijtzaaltje leuk gemoderniseerd. badkamertje o.k goede douche, fijne handdoeken en ook washandje, goede tv, ramen konden goed open.

Prettig hotel, zeer vriendelijke eigenaar, op goede locatie

Kamer aan de kleine kant, tweepersoonsbed van 140 is erg klein

Goede service van zeer vriendelijke eigenaar. Goed ontbijt. Kamer netjes en schoon. Loopafstand naar het station voor trein naar Maastricht.

Prima hotel met voortreffelijk ontbijt!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Fijn hotel met schone kamers, erg vriendelijk personeel en een uitstekend verzorgd ontbijt! Hotel ligt aan de rand van Valkenburg, maar het is slechts een paar minuten rijden naar het centrum.

superlocatie

De koffie bij het ontbijt was goed maar nog steeds filterkoffie uit kannen. Een goede moderne koffiemachine zou fijn zelf om zelf een vers bakje koffie te kunnen maken.

Goede en ruime kamer, goede douche en vooral de zeer vriendelijk en gastvrije eigenaren.

een open, vriendelijk en behulpzaam ondernemerspaar
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

prijs /kwaliteit was in een perfecte verhouding; het gebruik kunnen maken van de prachtige tuin was zeker een bonus. ook het streven om authentieke onderdelen van het pand te behouden en naar voren te brengen vinden wij een zeer loffelijk streven. bovendien is men zeer enthousiast aan het ondernemen en staan zij de gasten bij in vragen en mededelingen. Wel alle vrijheid, maar geen afstandelijkheid, prettig om te verblijven.

Wat een gastvrijheid!

Wat een gastvrijheid! Leuke locatie met n heerlijke tuin! Wij hebben genoten van het verblijf. De kamers zijn prima en ontzettend schoon. De gastheer en vrouw doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Het ontbijt is heerlijk en goed verzorgd met zalige verse broodjes. Dit hotel is een aanrader.

• Kleine Tweepersoonskamer

de wasbak was wat groot voor de badkamer waardoor hij in de weg zet als je op de WC zit.

Ontzettend vriendelijke gastheer en vrouw, kamer was spic en span ! Mooie rustige omgeving, wel even een stukje lopen vanaf het station, maar goed te doen als je niet veel bagage hebt. Bushalte is voor de deur. Leuke tuin aan de achterkant met een prachtig uitzicht. Zeker voor herhaling vatbaar

Prima locatie om te overnachten bij gastvrije beheerders.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Parkeren is lastig, je moet er als het tegenvalt een stukje voor lopen. Locatie is uitermate geschikt voor overnachting. Voor het overige zijn er geen faciliteiten.

Ontbijt is top. Bijzonder gastvrije eigenaren. Vragen ook naar ervaringen van hun gasten. Dat levert hen info op voor andere gasten. Mooie tuin met leuk uitzicht. Keurig sanitair en fijne douche.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Wij hebben het als prettig ervaren
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Het personeel was erg vriendelijk en stond voor al onze vragen klaar en kwamen ook naar ons voor een praatje. Wij wilden nog even buiten zitten en daar kwam de eigenaar met kussens aan voor op de stoelen en bracht ons ook nog een kopje thee.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Schoon, zeer gastvrij!
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Parkeren is zorgen dat je op tijd bent in een druk weekend in valkenburg.

Super gastvrij ontvangen, warm welkom met heerlijke koffie in de tuin. Hotel is wat ouder maar super schoon en alles netjes, eigenaren zijn aan het renoveren. De moeite waard om nog eens naar terug te gaan. Op loopafstand van het centrum van valkenburg.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

DE eigenaars zijn super lieve en behulpzame mensen, parking...

zie hierboven

DE eigenaars zijn super lieve en behulpzame mensen, parking is een minpunt (voor de deur als er plaats is) de tuin is super , beter dan op de website, kamer niks op aan te merken en voortreffelijk ontbijt kortom een aanrader niet direkt in het centrum maar zover was het nu ook weer niet en de rust van de tuin en het uitzicht van daaruit heel aangenaam wij hebben genoten van ons verblijf!

heerlijk weekend in goede accommodatie op loopafstand van centrum
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Zit er dicht uit moet even aanbellen om binnen te komen. Bordje zou helpen

Heerlijk ontbijt en de mogelijkheid om in de tuin een koffie of drankje te nuttigen. Ook al waren we (te) vroeg, aller vriendelijkst ontvangst en mochten gelijk op de kamer

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Een rustig verblijf in een goed hotel.

Vriendelijke ontvangst en bejegening. Rustig hotel met goede bedden en een heerlijk ontbijt. jammer dat we vanwege het weer niet van de mooie tuin hebben kunnen genieten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Geschikte locatie om te gebruiken als je Valkenburg wil ontdekken en veel buiten de deur zal zijn!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Locatie lijkt wat gedateerd. Interieur is niet echt op elkaar afgestemd (kan ook een kwestie van smaak zijn). Maar in onze beleving was het "het allemaal net niet". Grootte van de hotelkamer valt tegen. Weinig kastruimte, kleine badkamer (met douchegordijn), klein bed. Geen ruime voor bagage.

Het ontvangst door de eigenaren was uiterst vriendelijk. Een warm welkom en een uitgebreide uitleg over de bezienswaardigheden van Valkenburg. Kamers zijn prima, vooral als je het alleen gebruikt als locatie om te overnachten. Ontbijtje was prima, verse broodjes van de bakker.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Heerlijk genoten en prachtig weer.

Een ruime kamer en het bed lag heerlijk, nog niet op zo'n lekker bed geslapen bij een ander hotel. De douchekop hing hoog genoeg voor mij ( ik ben 2 meter lang). Het ontbijt was ook heerlijk, alles vers. Een echte aanrader voor als je een paar dagen naar Valkenburg gaat. De gastheer en gastvrouw tevens eigenaren waren heel aardig en ook nog geïnteresseerd in je en je kon ze alles vragen :) Top.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Perfect, zeker voor die prijs hoef je niet verder te zoeken
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik ben een klager... een echte! Maar alles was gewoon goed!

Het ontbijt was super! Niet te overdreven maar gewoon lekker, vers en voldoende! Eigenaren zijn meer dan behulpzaam en geven maar al te graag advies obv eigen ervaring en de kamer is brandschoon! Als je gewoon een goede kamer wil zonder al teveel overbodige luxe (bubbelbaden etc.) is dit echt het perfecte hotel. Alles is goed op loopafstand en het parkeren is voor de deur gratis. Ook is dit hotel een prima uitvalsbasis voor als je naar bijvoorbeeld Maastricht wil. Het station is op 3 minuten lopen maar je hoort er niks van. (Totaal geen overlast). Nogmaals een topverblijf!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Heerlijk rustig wandelweekend in Zuid-Limburg gehad :)
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamers zouden misschien iets sfeervoller kunnen.

De eigenaren waren heel vriendelijk, we voelden ons welkom en zij hebben ons goed wegwijs gemaakt in en rond Valkenburg. De locatie was top, dichtbij het station en de stad, maar wel op een rustige plek.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Valkenburg - Maastricht met een kerstmarkt
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ruimte in de kamer is wat aan de kleine kant. Een praatje met klanten is een welkom, maar mag soms iets minder uitgebreid (er zijn ws meer "ochtend"mensen).

Heel vriendelijk stel welke het Hotel beheerd. Moesten even bellen en wachten bij aankomst voor we het Hotel in konden, maar de ontvangst was des te hartelijker. Voor een nachtje Valkenburg/Maastricht zeer goed te doen. Na een goede nachtrust een gepast ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Aanrader voor een verblijf in Valkenburg

Niets eigenlijk.

Het is een echt familie hotel inclusief een warm onthaal en een erg informele sfeer. Je voelt je echt welkom. Verder erg snel internet, lekker typisch Hollands ontbijt en een schone kamer met een comfortabel bed en badkamer. Ik wil zeker nog een keer terugkomen.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Geweldig !

Nog nooit zo vriendelijk personeel ontmoet! Dik compliment voor de service en het sociale contact. Hier nemen ze letterlijk de tijd en moeite om het hun gasten naar de zin te maken! Chapeau. Bovendien schone kamers, goede locatie en goed ontbijt !

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Was gezellig en warm!
    • Kleine Tweepersoonskamer

De douchevloer!! Was echt te glad en had geen zeep gebruikt maar wel heel hard gevallen Heb er nog dagen last van gehad

Ontbijt en de vriendelijkheid

Enorm meegevallen
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ik miste een haardroger in de badkamer die wel een beetje aan de heel kleine kant is.

De (kleine) kamer was netjes en dik oke voor één overnachting. Het ontbijt was ruim en lekker, met alles erop en eraan. De ligging, iets buiten het centrum, is géén probleem.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Gezellig weekend gehad

Het is toch wel wat verouderd badkamer vooral weinig plek om iets neer te leggen behalve een randje boven de toilet dus zorgen dat de klep dichtzit

Het ontbijt was heerlijk verzorgd door de eigenaren en zeker een familiair gevoel

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Superontvangst
    • Kleine Tweepersoonskamer

Eigenlijk niets. Wat dichter bij het centrum zou misschien gemakkelijker zijn, maar nu hadden we telkens een mooie wandeling

Supervriendelijke uitbaters. Lekker en vers ontbijt

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Vriendelijk personeel / eigenaar.

Wat last gehad van de straat / gehorigheid.

Vriendelijk personeel / eigenaar. Persoonlijk ontvangst en persoonlijke behandeling tijdens verblijf. Gemoedelijk.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

De gastvrijheid, mensen zijn geweldig.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Hadden de kleinste kamer, maar we hebben ook andere kamers gezien en die waren aanzienlijk groter.

De gastvrijheid, mensen zijn geweldig.Willen het je echt naar de zin maken.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

We voelde ons welkom in de huiselijke sfeer.
    • Kleine Tweepersoonskamer

We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. De kamers waren schoon en fris. T ontbijt was prima verzorgd met overheerlijk vers brood en ook bij t ontbijt waren de eigenaren erg gastvrij. Bij t uitchecken werden we uitgezwaaid door deze zeer gastvrije mensen.

Een heerlijk nazomer weekendje in Valkenburg
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Af en toe even een bibbermoment onder de douche omdat het warme water kort wegviel. Maar verder een lekkere stevige straal :)

De ontzettende gastvrije uitbaters die afgelopen April het hotel hebben overgenomen deden er alles aan om het ons naar de zin te maken. Ze dachten mee over de kamer (we hadden een kinderbedje mee) hadden tips over de omgeving en 's ochtends stond er een heerlijk ontbijt klaar. Een beetje Bed en Breakfast sfeer die wij wel konden waarderen!

Zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Zeer vriendelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Ze deden alles om het je naar de zin te maken.Klein en gemoedelijk hotel met alles wat je in principe nodig hebt..Kamer was eenvoudig maar schoon met prima bedden en douche en gratis koffie en thee.Het hotel was slechts 10 minuten lopen van het centrum van Valkenburg. Wij komen hier zeker nog eens terug.!

Het ontbijt was heerlijk en de eigenaars zeer vriendelijk!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het ontbijt was heerlijk en de eigenaars zeer vriendelijk! We hebben ook heerlijk geslapen, rustig hotel. En op een kleine loop afstand naar Valkenburg.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

We voelden ons er welkom.
    • Kleine Tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Kamer een beetje klein, maar gezien de prijs in orde.

Gezellige gastvrouw en gastheer die erg hun best doen om het je naar de zin te maken. Leuke eettentjes 15 loopminuten verderop.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Prijs/kwaliteit prima!

Zeer vriendelijke mensen..Ik had na 1 nacht niet lekker geslapen te hebben verteld dat het waarschijnlijk aan het matras lag...zonder dat ik er om vroeg hebben ze voor de volgende nacht andere matrassen in ons bed gelegd waardoor ik in de 2e nacht prima geslapen heb.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Waar voor je geld

Niks.

Heel vriendelijk en gastvrij onthaal, comfortabele bedden, heel lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, op 10 minuten wandelen van het centrum van Valkenburg en op 10 minuten rijden van Maastricht. Goeie prijs-kwaliteitsverhouding!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Gedateerd, vriendelijke gastvrouw+gastheer

Kamers zeer gedateerd,onpraktisch,vouwdeur in douche,zeer kleine gedateerde tv,muffe lucht bij binnenkomst in hal,

Gastvrouw zeer vriendelijk, goede ligging,heerlijke verse broodjes +koffie bij ontbijt,ondanks zeer gedateerde kamers ,wel goed schoon+ Goede bedden

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Goede prijs/kwaliteit

Geluidsisolatie kamers aan doorgaande weg moet worden verbeterd.

Goed ontbijt. Gunstige ligging t.o.v. Valkenburg centrum. Zeer vriendelijk, servicegericht en informatief ontvangst. Goede prijs/prestatie verhouding.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Veel goeds voor weinig!

Wij hadden niet het weer om van de mooie tuin te kunnen genieten.

Zeer vriendelijke ontvangst, ook daarna. Een wat ouder hotel (met nieuwe enthousiaste en opbouwende eigenaar). Schone ruime kamer met fantastische bedden. Doucheruimte niet al te groot, maar voldoende. Ontbijt heerlijk en goed gesorteerd (vergeet niet zelf het nog warme meergranenbrood af te snijden!). Prima wifi, en gratis parkeerplaatsen en bushalte direct tegenover. Lopend ca 15 minuten naar het centrum. Terug (ietwat omhoog en met volle maag) ca 20 minuten. Een mooie achtertuin, voor een ontbijtje of borrel bij mooi weer.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Een warm welkom als start van een aangenaam verblijf.

Keurig ontbijt, dat continu werd aangevuld. Zeer vriendelijke eigenaars, die er alles aan doen om de mensen een aangenaam verblijf te bezorgen. Schattig aangelegde tuin met uitzicht over het glooiende landschap. Diverse zitjes om van deze tuin te genieten.