Beoordelingen over Hotel Kasteel Bloemendal 4-sterren

Bloemendalstraat 150, 6291 CM Vaals, Nederland

#3 van de 8 hotels in Vaals

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Leuke badkamer en kamer. Ontbijt beetje prijzig maar wel echt de moeite waard met French toast en zelfs bubbels als je dat wil.

Vriendelijk personeel, dat ons een gratis upgrade gaf, zeer...
    • Luxueuze Kasteelkamer

Vriendelijk personeel, dat ons een gratis upgrade gaf, zeer schone kamer/suite, heerlijk ontbijt (ook later op de ochtend nog ruim voldoende keuze).

Prima locatie, mooie ruime kamer.

's morgens om zeven uur in de gang gaan stofzuigen!! niet echt prettig wakker worden. Dames aan de receptie, gasten met een lach begroeten, niet achter je computer blijven zitten, komt niet echt als een welkom ontvangst over!

Prima locatie, mooie ruime kamer.

Koninklijk verblijf in hotel Bloemendal
    • Luxueuze Kasteelkamer

Tijdens ons verblijf werd er aan de weg gewerkt waardoor het hotel slechter bereikbaar was.

Het eten in het hotel is bijzonder goed. Het ontbijtbuffet zeer uitgebreid Ook de bedden zijn comfortabel.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De meest luxueuze kamer geboekt met klein
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

De meest luxueuze kamer geboekt met klein buitenterras. Helaas was de deur naar buiten kapot zodat wij alleen maar naar het terras konden kijken, erg jammer.

Top hotel!
    • Luxueuze Kasteelkamer

Personeel, muv de receptie, liep er met een nogal sjacherijnig gezicht bij. Meerdere keren goedemorgen gezegd maar geen respons.

De kamer, uitzicht, het gebouw opzich al. Ontbijt was prima in orde al liep het personeel daar ook zonder veel lach op het gezicht.......

Gevoel van luxe en comfort

Het raap doorschenken/inschenken van wijn in het glas zonder dat gevraagd werd of je dat nog wilde.

Ja , goed. Helaas geen Alpro (soja) yoghurt aanwezig bij ontbijt.

Niets aan te merken

Een dagje baden in luxe. Begint al bij de entree t/m de bar en restaurant. Alles is zo mooi gestyled. Ook de kamers zijn helemaal af.

Van de Valk Exlusief doet zijn naam eer aan, vooral het restaurant is de moeite waard!

Zoals vaak voorkomt bij wat oudere hotels, de kamers onderling zijn vrij gehorig. Op de dag van aankomst waren er meerdere bruiloften gaande tot in de late uurtjes, in de hotelkamer zelf hoorde je er echter niets van.

Mooi hotel met ruime luxe kamers(wij hadden een comfortkamer), vrij nieuwe inrichting, erg netjes en schoon. Een uitblinker is het restaurant, de keuken, persoonlijke aandacht en bediening zijn echt voortreffelijk.

Nog niet af...

Kamer niet klaar. Kluis zonder batterijen. Geen groot gordijn. Geen boekje met details zoals ontbijttijd en uitchecktijd. Lift defect. UE luidspreker defect. Tv zenders die niet werken.

Ligging in centrum keulen. Kwaliteit ontbijt

Zeer comfortabele slaapkamer, grote flatscreen in de...
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Geen zeepbakje in het toilet of de badkamer.

Zeer comfortabele slaapkamer, grote flatscreen in de woonkamer en 1 grote flatscreen in de slaapkamer. Je kan zelf koffie of thee zetten op de kamer. We hebben gebruik gemaakt van roomservice, dit vonden wij echt super. Eten was heerlijk. Het was er heerlijk rustig.

Interessant gebouw, voormalig pensionaat voor meisjes van goeden huize.....

Persoonlijkere ontvangst door receptie zou prettig zijn.

Kamers zeer goed. Personeel eveneens, met uitzondering van de wat onpersoonlijke ontvangst door de dame bij de receptie. Buitenkant gebouw valt wat tegen, binnen mooi. Interessant historisch verleden van gebouw.

De bedden zijn enorm groot en hebben heerlijk schone witte...

De airco kan niet uit. Zelfs als de airco op 'off' staat, wordt elke paar minuten een beetje koele lucht de kamer in geblazen.

De bedden zijn enorm groot en hebben heerlijk schone witte lakens.

Lux ontspannend en relaxed

Eigenlijk niets,maar wij komen hier ook al heel wat jaren.

Het ontbijt is voortreffelijk,zelfs champagne, de kamers zijn modern heerlijk koel en rustig

Een upgrade kamer van kasteelkamer naar een suite.

Niets, volledig tevreden.

Een upgrade kamer van kasteelkamer naar een suite. Een hele mooie kamer met een heerlijk ontbijt op het terras in een schitterende entourage. Ook in de hotelbar was het personeel zeer klantvriendelijk en plezierig ondanks ons late tijdstip van inchecken was er nog de mogelijkheid om wat te drinken en een klein hapje te nuttigen. Perfect!

onvergetelijk hotelverblijf en super restaurant
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

We hadden een luxekamer geboekt, maar ze overtrof onze verwachtingen. Het was een heel grote kamer met veel licht en zalig bed. Badkamer met jacuzzi en stoomcabine. apart toilet met bidet.

Viel zwaar tegen!

! Kamers met de nummers beginnend met 101, 102, 103, 104, enzovoort,zijn niet aan te raden. Wij hebben 105. en 106. gehad. 106 heeft geen kraan op het toilet en moest dan naar de badkamer lopen om de handen te wassen. Het onderhoud . het (terras) is een aanfluiting!

Het ontbijt is heel goed, het is zelfbediening met een zeer ruime keus! koffie,thee,melk, jus de orange,enz. alles in overvloed. gebakken omelet met of zonder spek of kaas, u vraagt en zij bakken Verse yoghurt met vruchten noten(grote variatie) niets is teveel.UITSTEKEND!!

heerlijk!
    • Luxueuze Kasteelkamer

Kasteelkamer geboekt en deze zijn fantastisch. Mega bedden, grote luxe kamer met top badkamer. Ontbijt kost weliswaar € 16,50 maar absoluut de moeite waarde

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Heerlijk verblijf in prachtig kasteel

Confortabele kamer met balkon en mooi uitzicht op de tuin. Leuk detail dat de luiken van de badkamer open kunnen en je de kamer inkijkt. Ontbijt en diner zoals altijd voortreffeljjk! De prachtige klassieke inrichting met zitjes en verse bloemen maken dat je je hier thuis voelt.

Heerlijk ontspannen

Zeer luxueuze en comfortabele kamer. Top ontbijt. Parkeren was door allerlei groepsevenementen steeds problematisch. De bar was eveneens om deze reden veelal gesloten v publiek. Ik miste een zwembad.

Vakkundigheid en klantgerichtheid van personeel heel...

Vakkundigheid en klantgerichtheid van personeel heel hulpzaam. mooie locatie en goed onderhouden.rustige ligging en nabij centrum en wandelgebied. Het ontbijt (tot) 11.00 uur uitgebreid en kwaliteit. Goed bed. prima locatie om naar Aachen te gaan.

Uitstekend hotel, een aanrader

bruiloft partij was wel wat nadrukkelijk aanwezig, feest ruimte op begane grond nogal "gehoring", tip sluit de deuren in de gang zodat het hotel gedeelte geen geluidsoverlast heeft.

De kwaliteit en sfeer van de accommodatie Vakkundigheid en klantgerichtheid van personeel, vooral kwaliteit van de restaurant brigade viel op. "old-school hospitality" was een verademing !

Plezierig, maar kamer toonde gebreken

Niet zo plezierig bij de receptie ontvangen. Licht badkamer kapot, knipperde, Bediening bedlampjes? Klink terrasdeur stuk. Airco niet voldoende bij warm weer. Krakend bed en te zachte topmatras die van het bed schoof. Kranen badkamer niet handig te regelen met koud/warm. Douche hing onhandig in bad, daardoor overstroming tussendeur naar kamer (zelf opgeruimd) Badkamer geen tissues, schoonmaakster nam mijn flesje badzeep mee.

Eten prima, omgeving en entourage gebouw prima

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Heerlijk verblijf in prachtig Vaals
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

De kamer mag schoner zijn, daar waren we niet zo tevreden over, bijvoorbeeld haren in de badkamer. Handdoeken die niet lekker fris ruiken. Restaurant van het hotel is prima, maar prijzig.

Wij hadden de superior kamer, die is heel goed bevallen! Als je van bijzonder eten houdt en van Italiaans, is restaurant Schatull een absolute aanrader! Ontbijt in het hotel is uitstekend, uitgebreid.....

Voor herhaling vatbaar.

Prima ontbijt nette ruime kamer met mooie grote badkamer het personeel is vriendelijk en kundig. Het hotel heeft een mooie ligging voor het maken van fiets, wandel en autotochtjes (mergellandroute erg mmoi.

De prachtige Entourage

Voor aardig geld een kamer die niet heel mooi lag. We zaten aan de zijkant van het hotel, en keken uit over de parkeerplaats. Jammer.

De prachtige Entourage

In de voetstappen van Rose Fitzgerald......

De verwarming ging niet en op de kamer was het toch wel frisjes. Er werd onmiddellijk een elektrisch kacheltje gebracht....maar dit was een super vuurtje, na 10 minuten was de kamer meer dan warm zodat we nog een hele fijne avond hadden.

Het personeel heel hulpzaam. Ik vond het een mooie locatie en goed onderhouden. Het ontbijt alles was er voldoende en kwaliteit. Het diner had wel een speciaal menu maar was toch wel lekker.

Heerlijk hotel. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

Uitzicht op een bult grond.

Luxe kamer. Openslaande deuren/ramen vanuit de douche naar de slaapkamer was leuk en grappig. Grote kamer met ligbad en douche.

Voor 1 nacht ok maar te hoge prijs

We hadden een upgrade naar een kasteelkamer maar viel ons toch tegen..de prijs-kwaliteit verhouding is matig...en voor 16,50 pp ontbijt is ooj vrij prijzig

Ontbijt ok

Ontbijt was uitstekend!

Fietsverhuur. Zeer smerige fietsen, waarvan de bagagedragers ook nog eens kapot waren. Geen uitleg over het gebruik van de electrische fiets. Deze service mag wel beter. Ik heb de tuinman er bij gehaald, die ons een slang heeft gegeven zodat we de fietsen eerst schoon konden spuiten. Service om films te bestellen via TV ontbreekt. Er kropen mieren door het bed.

Ontbijt was uitstekend! Kamer was zeer ruim! Service en bedden waren goed!

Het waren 5 heerlijke dagen.
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Het personeel in het restaurant had wat gezelliger mogen zijn, te veel verstonden slecht Nederlands waardoor men zich op de achtergrond hield. De schoonmaak van de kamer kon beter en is ook doorgegeven aan het Hotel.

Mooie kamer schitterend uitzicht aan de achterkant van het Hotel van 3 hoog.

Fijne dagen in een prima hotel op een prima locatie.

Vanwege een "feest" elders op verdieping -1 was er geluidsoverlast tot diep in de nacht. 1 extra medewerker om het nachtelijk "verkeer"in de gangen te regelen is misschien geen verkeerd idee.

Fijn hotel op prima locatie. Hotel met luxe uitstraling.

Ontspannen

Bar/terras pas open om 18.00 uur en bovendien 2 x niet toegankelijk ivm reservering.

Prima rustige ligging en toch nabij centrum en wandelgebied. Goed restaurant en goed verzorgd ontbijt met ruime tijden (tot) 11.00 uur.

De lunch! Advies aan hotel: Het broodje carpaccio is een blamage! 2 plakjes carpaccio totaal op 1 kant van de bol gelegd .!!! Pijnboompitten onvindbaar. Dit voor ruim 10 euro. Die hier iets aan! Was voor ons direct een reden om niet te dineren en ook de volgende dag elders te ontbijten! Kan echt niet! Tevens was de dame aan de balie een sacherijn:(

De kamer was prima

Fantastisch!

Bijgerechten hoofdmenu

Locatie en authentieke inrichting geweldig. Ontbijt uitstekend met vers gebakken omelet. Restaurant sfeervol, gerechten erg goed. Helaas zit er bij elk gerecht hetzelfde (van der Valk) bijgerecht en te veel.

Prachtig hotel met uitstekende keuken.

Vond de handdoeken en slopen niet fris ruiken. Heb ander kussen gebruikt, omdat hij vettig rook.

Kamer was uitstekend. Wij hebben niet ontbeten, maar diner was heerlijk.

Mooi kader, nette kamers en vriendelijk personeel
    • Luxueuze Kasteelkamer

Het hotel gaf me een minderwaardige kamer die ik niet reserveerde. Ik reserveerde (en betaalde) via booking.com een luxe kasteelkamer met afzonderlijk salon. Ik kreeg een veel kleinere kamer zonder dit afzonderlijk salon. Toen ik dit meldde bij het onthaal kwam er een verwarrende uitleg over dat sommige kamers wat kleiner waren dan andere. Ik consulteerde intussen de website en zag dat ik een kasteelkamer gekregen had maar geen "luxe kasteelkamer" zoals gereserveerd. Ik betaalde dus voor iets dat ik niet gekregen heb. Ik voel me hierdoor bekocht.

Mooi kader, nette kamers en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Echt genieten
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Klein min puntje, zijn toch wel de vlokkenkussen als je op zon heerlijk kingsize bed ligt verwacht je ook een lekker kussen. Neemt niet weg dat we erg genoten hebben.

Kamer was erg mooi en super groot, heerlijke sauna/douch en lekker bubbelbad.

lekker en rustig!
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Het bed was niet goed. Als je, op je 25ste huwelijksnacht, wil knuffelen, gaan de bedden wel erg snel uit elkaar. Dat was echt een domper. Ik heb de bedden 3 keer weer tegen elkaar aan moeten schuiven. (en nee, zo wild waren we niet :)

Het stoombad in de badkamer, en de champagne bij het ontbijt :)

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Nespresso automaat ik kamer hoort bij 4* hotel, slechte namaak cupjes niet. Slechte kwaliteit dunne dekbedden

Vriendelijk en behulpzaam personeel Nette kamers Goede bedden Ontbijt

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Zalig
    • Luxueuze Kasteelkamer

Klein dingetje: wij hadden ons ontbijt op onze kamer laten komen, behoefte aan privacy en rust, en men kwam vanaf een half uur nadat het gebracht was 3 x kijken of we al klaar waren. Dat was heel jammer en daardoor zaten we niet meer op ons gemak.. misschien logistiek niet handig maar ik zou het toch maar na het uitchecken pas weghalen.. (was een uurtje)

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Fantastische ervaring
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Eigenlijk zijn er geen minpunten, maar dec 2 delen van het kingsize bed schuiven wat makkelijk uit elkaar

Fantastische entourage. Uiterst vriendelijk en correct personeel.

De kamer was geweldig overtrof alle verwachtingen.
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

De kamer was geweldig overtrof alle verwachtingen. Hebben reeds eerder een overnachtiging gehad met een perfecte kamer maar deze was onvoorstelbaar!!!!!!

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Alleen de aankomst al deed je beseffen dat je hier echt te...

Alleen de aankomst al deed je beseffen dat je hier echt te gast bent. Prima bedden. Prima ontbijt. Alles mooi aangekleed in kerstsfeer. Was heerlijk om je een paar dagen helemaal verwend te voelen.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Mooie en goed onderhouden locatie.
    • Luxueuze Kasteelkamer

Het enige minpuntje was dat er nog steeds geen opladers voor elektrische auto's zijn op het terrein. De auto omrijden naar het fietsenhok en dan met een verlengkabeltje prutsen is niet meer helemaal van deze tijd. Even regelen lijkt me.

Mooie en goed onderhouden locatie. Personeel ook uitermate vriendelijk. Eten prima.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Het was jammer dat je in de suite geen glaasje kon drinken daarvoor moest je naar de bar
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Had suite geboekt. Dan verwacht je een flesje wijn en glazen in de minibar. Beide waren niet aanwezig.Alleen een flesje water, niet meer en niet minder.

Kamerindeling

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Supergeweldige accomodatie 😁
    • Luxueuze Kasteelkamer

Niets, alles was gewoonweg super !

Ik had de luxe kasteelkamer geboekt, deze was gewoon top ! Weekendje geboekt voor mijn man zijn verjaardag als verrassing, hij was zeker tevreden, bij diner super getafeld en ook een ontbijt dat aan alle verwachtingen voldeed !

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

In drie letters: top

Ik zou het begot niet weten!

Wat onze reis ervaringen betreft was dit top of the bill! Geen verre reizen meer naar kastelen in Frankrijk, in Bloemendal vindt je het ook op een goed uurtje rijden vanuit Leuven! Voor herhaling vatbaar.

Voor herhaling vatbaar!!

super ontbijt, ook s'avonds in het restaurant werd gevraagd of er allegieen waren om desnoods het menu aan te passen. Kamers waren heel mooi en perfect in orde. Kortom nergens iets op aan te merken.

Prima ligging en een goed ontbijt.
    • Luxueuze Kasteelkamer

Tijdens ons verblijf was er een feest in de kelder, dit gaf veel geluidsoverlast van muziek en luid pratende vertrekkende gasten midden in de nacht.

Prima ligging en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Niet datgene wat er er van verwacht hadden. Erg jammer.

Aan de housekeeping kan het hotel nog wel het nodige verbeteren. Bedden niet goed opgemaakt. Handdoekjes vergeten. Badkamer niet echt schoon. Prijs/prestatieverhouding niet geweldig. Prijs ontbijt absurd hoog. Raam in de kamer op de begane grond biedt alle mogelijkheid de kamer binnen te komen. Deur naar terras niet afsluitbaar met sleutel. Niet aan te bevelen in de nacht. Buren staan te roken op het kleine terras voor de hotelkamer waardoor gedwongen raam te sluiten.

Kamer was voldoende groot. Goede bedden. Badkamer voortreffelijk uitgerust alleen niet erg schoon, veel te warm en de afvoer stinkt!!! Goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Superluxe verwenvakantie.

In onze kamer rook het bij tijd en wijle naar riool. Geur kwam uit de badkamer (wrs de drain van de douche). Wij hebben er geen melding van gemaakt.

Bijzonder uitgebreid en vers ontbijt buffet. Goed aanbod aan glutenvrij (mijn man moet dit gebruiken). Heerlijk diner en vriendelijke en vakbekwame bediening. Mooi restaurant met ook veel aandacht voor de reinheid van de tafellakens en servetten. Verder: Ons nespresso-apparaat werd door een nieuw vervangen, nadat we hadden aangegeven dat het ding niet deugdelijk was. Heerlijk bed, comfortabele fauteuils etc.

Top locactie, ruime kamer, alles was perfect schoon en hygiënisch, stijlvol en een aanrader.

Parkeerplaats zaterdagavond! er was een besloten feest met TE veel auto's toegangshek gesloten en telefonisch gevraagd deze te openen.

Ruime opzet van de kamers, zeer behulpvaardig en gastvrij personeel.

Hotel netjes verzorgt, kamer prima ( nu hadden wij wel de bruidsuite )en hotel zeer mooi gelegen.
    • Luxueuze Kasteelkamer

Er is ons weinig tegen gevallen, alles was keurig verzorgt. Wat mij wel opviel tijdens het uitchecken ( zie dit als opbouwende kritiek en als verbeterpunten binnen de organisatie van het hotel ) is dat er een ouder (Duits) echtpaar naar mijn schatting in de leeftijd van ca. 70 jaar en ouder ook hadden uitgecheckt. De vrouw was slecht ter been en deed een poging ( zonder haar loopstokken ) om naar beneden te komen terwijl haar echtgenoot de auto aan het halen was. Ik heb deze dame toen geholpen beneden te komen en heb de koffer en loopstokken ook naar beneden gebracht. Dit vond ik erg jammer om te zien terwijl het allemaal zo goed verzorgt is in het hotel en kwam mij zeer vreemd over. Ik vroeg mezelf af waarom ( en al helemaal bij de uitchecken op het tijdstip van 11:00 uur ) er op dit moment van uitchecken geen mensen van het hotel zijn om de mensen in deze leeftijdsgroep even de helpende hand te bieden. Nu zijn wij nog jong :-) en goed ter been en hebben geen hulp nodig, maar juist net dat laatste stukje service/hulp aan te bieden zal het geheel compleet maken en vele mensen blij maken.

Ontbijt is prima en goed. Diner was prima en goed. Accommodatie hotel is zeer verzorgt, schoon en vriendelijk personeel.

Mooie ervaring in het Limburgse land.

Eigenlijk niets.

Geweldige entourage met mooie grote luxe kamers. Mooi en schoon sanitair. Het geheel in een mooi, stijlvol en goed onderhouden complex. Uitstekend ontbijt. Ook het restaurant is van prima niveau.

Mooi hotel 200 meter van het centrum Vaals.

Mooie grote kamer. Zeer uitgebreid ontbijt, wat voor € 16 pp ook wel verwacht mag worden. Omdat wij met de hond verbleven, werd voor ons aparte tafel in wijnbar gereserveerd.

De kamer was uitstekend, het eten in het restaurant...
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

De inchecktijd was aangegeven tussen 10-11 maar uiteindelijk pas om 13.00u in de kamer terwijl ze zeiden dat we max een uurtje moeste wachten, maar het verblijf in zijn totaal maakt alles goed. Niks op aan te merken, echt een supergoed hotel waar zeer vriendelijke en hulpvolle mensen werken.

De kamer was uitstekend, het eten in het restaurant voortreffelijk en over het personeel valt maar 1 ding te zeggen: Top! Zeker waard voor een volgend bezoek Kijk er al naar uit!

Kamer stonk enorm naar sigarettenrook.

Kamer stonk enorm naar sigarettenrook. Dit werd opgelost door spuitbus met een luchtverfrisser. As van de sigaretten van vorige bewoners is gedurende hele verblijf op balkon blijven liggen, deze wordt dus niet schoongemaakt. Storend vond ik het reserveren van 400 op de Creditcard, bijna dubbele van verblijfskosten. Barman niet echt gastvrij. Kortom: volgende keer ander hotel.

Zeer goed bevallen! Prijs kwaliteit heel goed!

Eigenlijk niets. Op de zwarte shutters van de badkamer kon je je naam schrijven...zijn stofnesten helaas, heel mooi maar arbeidsintensief. Dat is t enige...

De kamer/bedden/badkamer heerlijk. Ontbijt prima, alles wat je wil, zalm/brie/fruit/homemade omelet...super!

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Heerlijk even weg

In de kamer liep het douchewater niet goed weg. Kwam onder de deur vandaan waardoor de hele badkamervloer telkens onderliep.

Goed ontbijt en mooie locatie. Leuk ook om tot 2x toe 2 mooie bruidjes te hebben gezien.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

We hebben vorstelijk genoten en ontstrest.
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

De kamer was super de luxe en perfect in orde. Het diner dat we nuttigden in het restaurant was fantastisch met dito bediening. Aan het uitgebreide ontbijtbuffet kom je absoluut niets tekort. Het personeel was enthousiast, heel vriendelijk en behulpzaam.

Top locatie voor een heerlijk verblijf!

stoeltjes op eigen balkon ontbraken.

Uitgebreide ontbijtkeuze, super menu van de chef, totaalplaatje van het hotel qua ligging en entourage. Servicegericht personeel.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

prima, maar met een paar onverwachte minpunten
    • Luxueuze Kasteelkamer

de wc is IN de grote douchecabine geplaatst. Dat is op zich niet prettig maar overkomelijk ware het niet dat de vloer niet naar 2 kanten op afschot was gemaakt waardoor er juist zich om de wc pot water stond wat niet weg kon. ( ca 12 uur lang) uitermate knullig was het feit dat de enige mogelijkheid ( ook te voet!) om later op de avond binnen te komen was via de intercom bij de slagboom. We waren er 2 avonden en beide avonden werkte dit niet. Via eigen mobiel met receptie gebeld . De week na ons vertrek zou er overigens een monteur komen. Voor een hotel van dergelijke allure verwacht echter je dat ze een back-up voor kapotte intercoms hebben.

goed bed , ruime badkamer en ruime kamer

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Te duur, met een paar kleine aanpassingen zou het een uniek verblijf kunnen zijn. Erg jammer.

Vind te service van de receptie, te commercieel, voelde me vanwege de opstelling van de receptie geen gast. Wij hadden een kamer op de begane grond/kelder, bij het doortrekken van de toilet, rook je een vieze riool geur. De bedden zijn prima, alleen is de box-spring voorzien van sky, de dunne topper op de boxspring is niet voldoende, waardoor bij het draaien je veel geluid maakt en je meer transpireert door het sky dan normaal. Viel ons erg tegen. Je kan je handdoek na gebruik in de badkamer niet goed ophangen.

Uniek pand, met een mooi park, goede parkeerplaatsen. Mooie grote kamer, prima ontbijt. Heerlijk gegeten, maar voor een van der Valk, zijn de gerechten fors aan de prijs. Goede airco, heerlijk terras in het park.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Heel goed

Ontbijt was prima! Ik eet veganistisch en glutenvrij. Kreeg heerlijke glutenvrije broodjes en een breed assortiment vegan broodbeleg. Verder heel vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar en absoluut een aanrader !
    • Luxueuze Kasteelkamer

Ontbijt was tot 11.00u maar uitcheckuur ook. Op een zondagmorgen in een dergelijk hotel vinden we dat toch wel vroeg.

We hadden de Kasteelkamer geboekt. Ruim en mooi ingericht. Niks aan op te merken m.u.v. een klein minpuntje : de douchedeur sloot niet volledig goed af waardoor er veel water in de badkamer terecht kwam. Verder allles TOP!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Aangenaam verblijf met enkele schoonheids foutjes

Eten was matig e vloer en tafel bladen waren vuil. Het terrasje aan de kamer was ook vuil en afvoer verstopt.

Mooie, moderne kamers en uitstekend ontbijt

Eigenlijk niets.

Wat was er niet geweldig? Ik kom uit Zuid Limburg dus snap wat ik kan verwachten.. Hotel-locatie: top, klassiek, stijlvol, ruim, super kasteeltuin, volop terrasjes. Kamer (3e etage): groot,stijlvol,ruime badkamer met bubbelbad, aparte douche en wc. Ontbijt: ik heb veeeeel hotels gezien en dus ook vele ontbijten..maar deze is perfect. Veel keuze en personeel dat ook tegen je praat..ook buiten zitten mogelijk. Fijn parkeren. Mooie pittige wandeling naar Drielandenpunt en binnen 25 min in omliggende steden (zoals Valkenburg, Maastricht).

Ruim, rustiek en heerlijk Bourgondisch eten maar helaas iets verouderde kamerfaciliteiten.
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Karige kamers met verouderde tapijten en tegenvallend ontbijt

Het ontbijt was matig, weinig variatie. Maar het diner was voortreffelijk. Wij hebben 2 keer gegeten, 1 keer 5 gangen diner met wijnarramgement en 1 keer a la carte, beide keren erg goed.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

heerlijk hotel!

aparte rookplek maken op terras. niet fijn als je buiten ontbijt en iemand staat naast je te roken, maar dat blijft lastig

zeer comfortabele kamers, uitstekend ontbijt en prima personeel

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

uitstekend

voor mindervaliden is er nog wel iets te verbeteren op sanitair gebied parkeren in een ondergrondse garage is bij regen- en windbuien ook comfortabeler.

kamer was heel goed

Alles top hier!

Personeel zou wat meer mogen lachen...

Prachtige accommodatie, schitterende lokatie en het restaurant was boven verwachting! We hebben hier heerlijk gedineerd. Erg gezellige bar. Mooie moderne, ruime standaard kamers met een klein balkon. Goede bedden en Nespresso op de kamer; alles top hier! Prijs/kwaliteit; prima.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

super verblijf, voor herhaling vatbaar

Niets, behalve een lichte geur uit de afvoerbuizen van de badkamer , maar dit was te verhelpen door wat water in bad en douche te laten lopen; daarna geen probleem meer.

Uitstekend hotel met mooie tuin om in te wandelen, alsook in het ernaast gelegen park. Door het prachtige weer volop genoten in de zon op het gezellige terras. Ook het avondmenu was top: heerlijke en verzorgde keuken. Veel mogelijkheden om te wandelen in de omgeving.

Het aanbod bij het ontbijt is vergelijkbaar met andere...
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed

Kamers netjes, maar net niet je dat . Gastendoekjes ontbraken , leeg flesje drinken onder bed , water op onze kamer ontbrak en er lagen hier en daar hoopjes grond waarschijnlijk van de sportschoenen van het poetspersoneel . Glazen salontafeltjes niet goed gepoetst ; in de lobby zouden ze zo'n mat , vol met vegen glas niet dulden.

Het aanbod bij het ontbijt is vergelijkbaar met andere hotels , zelfde klasse . De kwaliteit van de produkten was wel van een hoger niveau dan in veel andere hotels . We hadden een luxe-suite en die was mooi en ruim met zeer goed bed.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Ontspannen verblijf in paleisachtige omgeving

Het te dure ontbijt

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Vond de prijs te hoog! In andere landen zou het mij de helft kosten. De kamer beviel heel goed, het uitzicht op de tuin was geweldig, koffie en thee op de kamer was prima en bedden en badkamer waren uitstekend. Ruim parkeerterrein en goed wifi