Beoordelingen over Hotel Kasteel de Essenburgh

Zuiderzeestraatweg 199, 3849 AE Hierden, Nederland

#1 van de 1 hotels in Hierden

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Voor herhaling vatbaar ! Heel aangenaam verblijf in de natuur .

Badkamer was vrij eenvoudig , . Vraag om een stoeltje voor in de badkamer is direct in orde gekomen.Personeel is heel behulpzaam. .

Rustige omgeving, mooi park waar je kan wandelen, terras aan kasteel om iets te drinken . Goed ontbijt ,Vriendelijk en behulpzaam. Kamer in de Hoeve naast het kasteel is héél rustig , badkamer in je kamer . .

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

De ligging en omgeving van het hotel is prachtig.

Wij kregen een kamer in het bijgebouw ‘de Hoeve’. Wat een sfeerloos, zakelijk conferentiecentrum bleek te zijn. Een te groot contrast met het beeld dat tijdens het boeken geschept wordt. Kamer was benauwd, muf en sfeerloos in een zakelijke gang gelegen. Geen faciliteiten in dit gebouw, enkel in het kasteel.

De ligging en omgeving van het hotel is prachtig.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Het was een lekekr ontbijt en het gevoel dat jenkrijgt als...

De badkamer was heel erg klein en uit het jaar 0. Verder was het heel erg gehorig. Je kon het gesprek van de buren letterlijk verstaan

Het was een lekekr ontbijt en het gevoel dat jenkrijgt als je dr oprijlaan oprijdt is geweldig

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Een heerlijk verblijf in een prachtig kasteel.

De locatie is top. Prachtige omgeving. Kasteel is fantastisch. Personeel is vriendelijk. Eenvoudige kamer, heerlijk geslapen. Lekker eten. Prijs/kwaliteit ver boven verwachting. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

De omgevng was geweldig en het ontbijt goed, dus wij hebben het fijn gehad.

Wij hadden gedacht dat wij in het kasteel zouden overnachten en wij werden naar de hoeve gestuurd. Dit viel ons erg tegen. De badkamer rook naar beerput en de kamer was uiterst sober en de badkamer vloer was niet echt fris om te zien, veel kalk resten enz.

Het ontbijt was erg goed. Personeel was erg attent

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goed geslapen in een rustige omgeving met lekker ontbijt.

We gingen met de verwachting in het kasteel te slapen. Eenmaal aangekomen bleek dat we in een van de bijgebouwen sliepen. De verwachte beleving van het slapen in een kasteel werd hierdoor enigzins teniet gedaan. Was jammer.

Ontbijt wat prima. Bedden waren ook heerlijk. Douche was wat klein.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Prachtige lokatie, bij het diner dagmenu gekozen en dat is...

Badkamer in de hoeve is wat gedateerd maar voldoet .

Prachtige lokatie, bij het diner dagmenu gekozen en dat is een aanrader. Vriendelijk personeel en prima bedden.

Aanduiding bagage uitladen evt voor de deur en dan direct naar de parkeerplaats of van tevoren per mail of wahtsapp aangeven welke kamer is geregistreerd zodat niet onnodig met de bagage gelopen wordt naar de receptie en dan blijkt dat de kamer is gereserverd in de Hoeve. S.v.p op de site dit kenbaar maken.

Het diner was voortreffelijk zo ook het ontbijt. Jammer dat er mensen zijn die het brood snijden en dan vergeten dat het servet er ligt om het brood daarmee aan te pakken.

Het ontbijt was hemels.

Laatste dag werden geen verse handdoeken geleverd.

Het ontbijt was hemels. Vanaf het kasteel is het leuk fietsen. Onze kamer gaf op een rustgevende binnenkoer uit.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Het kasteel ligt op een prachtig landgoed

De ruimte en faciliteiten op de kamer. Het interieur is aan een update toe! Meubels in Restaurant (kelder) en ontbijtruimte zijn aan vervanging toe.

Het kasteel ligt op een prachtig landgoed

prima kamertje in schitterende locatie

Kamer beneden naast het ontbijtrestaurant was klein en wel een beetje gehorig. Gelukkig was het rustig in het hotel.

Ik moest voor het ontbijt weg. Na aanvraag stond er een heerlijk ontbijtpakket voor me klaar. Top!

Kamer gekregen in bijgebouw was goed, niet overdreven groot,...

zeer kleine kamers in hotel zelf . TV hoog aan de muur Ontbijt goed. Bij boeking aangegeven kamer begane grond of met lift bereikbaar. Is daar erg moeilijk. Als er een trouwerij of ander evenement is, is parkeren moeilijk.

Kamer gekregen in bijgebouw was goed, niet overdreven groot, netjes en comfortabel.

Perfect voor het doel waarom wij daar waren (muziekfestival in Biddinghuizen).
    • Kasteel Tweepersoonskamer met Aparte Douche en Gedeeld Toilet

Ik zou t zo snel niet weten.

Perfecte omgeving voor twee die-hard festivalgangers die tijdens het LowLands weekend niet meer op een luidruchtige camping willen vertoeven. In die zin was deze accomodatie wel heel decadent, maar wel onwaarschijnlijk luxueus. Heerlijk geslapen, lekker en uitgebreid ontbijt.

De kamer/ badkamer waren wat aan de kleine kant. Ik miste een föhn en tafeltje met spiegel waar je goed licht hebt om make-up en haren te doen. En er was ook maar ruimte voor 1 stoel op de kamer. De deuren van de kast(magneet) maken veel lawaai bij open en dichtdoen. Dat is vooral ‘s avonds laat vervelend.

Kamers waren sober, maar prima, lekker ontbijt.

Mooie omgeving en uitvalbasis voor toerisme.

Het bijgebouw met de standard kamers kan een opknapbeurt gebruiken. Veel muggen. Ontbijt was heel gemiddeld.

Mooie locatie, beetje buiten de stad. Restaurant is top. Bediening top.

De locatie was zeer goed .

Accommodatie was een bijgebouw. Wat niet vermeld stond in de boeking. Kamers waren warm, matrassen waren slecht. Badkamer erg verouderd, vieze douch cabine.

De locatie was zeer goed . Vriendelijk personeel en een goede keuken. Niks op aan te merken.

Zwaar ontgoocheld door deze prefab bungalow

De kamer ... We zaten in de "hoeve", een gigantische prefab bungalow met een 20tal stijlloze 90s kamers ... Kamer is cheap en stijlloos. Muren zijn flinterdun, je kan letterlijk de conversaties van je buren meevolgen. "De hoeve" ligt op 500m van het kasteel, met zicht op de parking. Heeft dus helemaal niets meer te maken met het kasteel. Er zijn maar enkele (3?) kamers in het kasteel zelf, dus als je niet zeker bent dat je daar 1tje van kan krijgen, zou ik toch ergens anders gaan slapen ...

Personeel was extreem vriendelijk en behulpzaam. Zij weten goed genoeg dat 70% van de klanten zwaar ontgoocheld zijn omdat ze in de bungalow terecht komen, en doen hun uiterste best om de rest van je verblijf goed te maken.

Leuk hotel in Kasteel, prima voor kort verblijf, in een prachtig groen park.

De ontbijtzaal was wat krap. Het was druk in de ontbijtzaal dus je zat niet heel prettig.

Leuk hotel in een kasteeltje. De douches op de gang, maar wel elke kamer een eigen douche. Prima hotel voor een kort verblijf.

Ontbijt was zeer goed.

Ik had niet bij reserveren verteld dat mijn moeder slecht ter been was, had ik beter wel kunnen doen nu moest ze de trap op . Wel gemeld bij receptie ,er werd geen moeite gedaan om bv andere kamer er werd ook niet verteld dat er naar ontbijtzaal hellingbaan was (rollator),met moeite trap afgegaan naar beneden,dit hoorden we van andere gast,anders waren we bij hoofdingang trap opgegaan Ook miste mijn moeder beugel in toilet, misschien zijn er wel kamers met aanpassingen....?

Ontbijt was zeer goed.verse producten,veel keus, goed verzorgd Minpunt was roerei, vonden we allemaal zurig,laten staan

Prachtig locatie, heel goede service, unieke ervaring in...

omdat de binnenmuren in een oud gebouw heel dun zijn, moeten mensen voor uitbundig gedrag in hun kamer gewaarschuwd worden. Families met kinderen misschien niet direct over het restaurant plaatsen ivm slaapenstijden van kinderen

Prachtig locatie, heel goede service, unieke ervaring in kasteel.

Aanrader, prachtige locatie en zeer goede prijs/kwaliteit!
    • Kasteel Tweepersoonskamer met Aparte Douche en Gedeeld Toilet

Geweldig om 1 jaar na onze trouwdag opnieuw in de mooie kasteelkamer te overnachten. Wederom een fijn verblijf hier gehad en vooral het wederzien van de night manager maakte het top! Bedankt Essenburgh!

Korte fietsvakantie rondom Harderwijk .

Eerlijk gezegd vond ik de badkamervloer niet meer van deze tijd en niet hygiënisch. Er zaten dikke vieze gele kalkvlekken op. En in de douch zou het fijn zijn als er een extra plankje was om tijdens het douchen je spulletjes op te zetten.

Het ontbijt was prima en keurig verzorgd.

Leuk hotel met erg gedateerde kamers

De kamers waren erg gedateerd en zijn echt toe aan een renovatie. Het bed was wel nieuw is sliep wel prima

Locatie en ontbijt waren top. Ook het personeel was vriendelijk.

Genoten van de rust op een prachtige locatie in een mooie omgeving!

Prachtige locatie (kasteel op groot domein) in een hele mooie omgeving! Genoten van de rust. Kamers zijn basic maar zeker oké voor de prijs. Ontbijt met ruime keuze. Mooi terras waar je lekker kan eten. Een aanrader!

Fijn hotel met goed ontbijt

Dat het ventilatie kanaaltje in de douche op de badkamer helemaal vol stofpollen zit. Even een stofzuigermond id zoveel tijd zou dit voorkomen.

Leuke locatie. Prima bedden

Niet voor herhaling vatbaar
    • Kasteel Tweepersoonskamer met Aparte Douche en Gedeeld Toilet

Het brandalarm wat s nachts 25 min lang afging. Vloerbedekking en de muren zitten vol met vlekken in de kasteelkamer. Tevens in het restaurant ook geen enkele stoel kunnen vinden die schoon was. Is erg gedadeerd allemaal en heeft een metamorfose nodig

Super locatie

Niets,alleen jammer dat er niet "gewoon"biefstuknof ossenhaas op de kaart stond

Personeel heel behulpzaam, diner en ontbijt heel goed, goede kwaliteit/prijsverhoudingsuper locatie voor ons gezin, vijf volwassenen en twee jonge kinderen, wegens 40 jaar getrouwd

prachtig kasteel, landgoed en omgeving;

eerste kamer was erg warm en vochtig maar die konden we de tweede nacht gelukkig ruilen voor een zolderkamer in de Hoeve die beter beviel

prachtig kasteel, landgoed en omgeving; hele aardige bediening, goede prijs

Als je even helemaal tot rust wilt komen op een bijzondere locatie

De kamer was wat eenvoudig en niet helemaal meer van deze tijd. Wel schoon en netjes. Helaas geen airco, het was dan ook erg warm op de kamer. De 2 grote dakramen 's avonds dan ook flink open gezet.

De locatie was prachtig! Heerlijk buiten kunnen zitten! Aanrader: de proeverij van de nagerechten :)

Prachtige omgeving en heerlijk rustig .

Prachtige omgeving en heerlijk rustig . Onze kamer was in een bijgebouw van het hotel en de parking was precies tegenover de ingang , echt ideaal . Kamers waren ruim , netjes , maar geen luxe van bijvoorbeeld airco of koelkastje . Ontbijt was prima en uitgebreid .

Mooi maar gehorig.

Het is enorm gehorig! Je hoort buren praten, douchen, muziek luisteren, de wc doortrekken. En in de ochtend wordt je om 5 u wakker door de krijsende haan en om 6 u door de kerkbel bovenop het kasteel. Dit beïnvloede onze slaap. Buiten dit is het echt top!

Het ontbijt was goed, mooie omgeving en tuin.

badkamer temperatuur in de kamer jammer dat we niet in het kasteel sliepen, maar was aangekondigd dat dit in een bijgebouw kon zijn

helaas geen tijd voor het ontbijt omgeving beviel het meeste kamer was eenvoudig, wel warm, douche niet bijzonder maar voldeed bedden prima prijs prima

Goed hotel,mooie fietstochten gemaakt

De stoelen op de kamer.

Ontbijt was goed veel keus en verse producten. Kamer in De Hoeve was ruim en netjes, prima bedden Het restaurant was ook goed lekker eten. De tuin en de grachten rond het kasteel geweldig.

Ondermaats

De hygiëne in de badkamer was alles behalve. Enkele haren van voorgangers hingen in en buiten de douche. Het bed zelf lag allesbehalve, je moest op 1 punt blijven liggen want anders lag je naast het bed. Het ontbijt was basic, niet meer of minder.

We waren veel te vroeg maar meteen werd daar flexibel mee om gegaan terwijl wij aangaven best even te kunnen wachten.

Prima verblijf voor 3 nachten
    • Kasteel Tweepersoonskamer met Aparte Douche en Gedeeld Toilet

Een tv was voor ons niet noodzakelijk, maar en radio was wel fijn geweest. Badkamer was oud, maar wel goed schoon, heet water en een lekkere douchekop.

Ontbijt is goed. Wat koud hoort, is goed koud en warm idemdito. Tot einde ontbijt ruim aangevuld. Zeer vriendelijk personeel.

Ik vond het een leuk verblijf in een mooie kasteeltuin...

De ouderdom van de vloerbedekking.

Het ontbijt werd goed aangevuld! De locatie ademde echt de sfeer van een verblijf in een kasteel uit. Ik had de indruk dat alles langzamerhand vervangen wordt. De vloerbedekking zal ongetwijfeld ook nog aan de beurt komen...

Prachtig landgoed, we hebben er een mooie wandeling over...

Kamer in bijgebouw was behoorlijk basic. De bedden waren best hard.

Prachtig landgoed, we hebben er een mooie wandeling over gemaakt. Het personeel was ook erg vriendelijk

De plek was voor ons echt magisch, wat een rust en vrede...

Jammer dat de uitcheck tijd redelijk vroeg is.

De plek was voor ons echt magisch, wat een rust en vrede daar en erg mooi om te zien als je aan komt rijden! We hebben lekker spelletjes kunnen spelen met een drankje in het lounge gedeelte en het ontbijt de volgende ochtend was ook heerlijk uitgebreid

Ontbijt was erg uitgebreid, prima kamer, wel primitief, maar...
    • Kasteel Tweepersoonskamer met Aparte Douche en Gedeeld Toilet

Aparte badkamer is wel erg klein

Ontbijt was erg uitgebreid, prima kamer, wel primitief, maar dat kan je verwachten in een kasteel. Ook het restaurant (diner) is een aanrader.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Omdat wij naar een evenement gingen konden we vervroegd aan...

Kamer was sober, geen kluis, geen koelkast. Verouderd meubilair. Weinig ruimte om douchespullen kwijt te kunnen

Omdat wij naar een evenement gingen konden we vervroegd aan het ontbijt. Super! Bedden waren prima!

Goed geslapen, schitterende omgeving in een klooster

Receptie spartaans, geen wificode mee. Kamers zijn verouderd. Netjes, maar voelbaar het spartaanse klooster. Badkamer is flink gedateerd. Douche enorm klein.

De tuin en kasteel zijn schitterend, het ontbijt goed, bediening vriendelijk. Receptie spartaans. Krijg geen wificode mee.

Mooie en rustige plaats

Een te kleine kamer, beetje gepasseerd Een zeepje voor 2 personen Geen zakdoeken Geen haardrogers.

Mooie en rustige plaats Lekker eten Zeer mooie en rustgevende tuin Parking

Heel best voor een overnachting.

Instap van de douche is vrij laag, ik ben zelf om en nabij de 1.95 De opnamen van sinterklaas, Je loopt snel in beeld of in de weg.

We hebben goed geslapen, goed ontbeten.

Het park is erg mooi en er is voldoende gelegenheid om te...

Te kleine kamers met te weinig faciliteiten. Badkamer was voldoende.

Het park is erg mooi en er is voldoende gelegenheid om te wandelen. Het kasteel en de omgeving is om van te genieten

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Kamers waren niet goed schoon. Vlekken op de spiegels. Spinrag in de hoeken van de kamer. Dikstof op het tafeltje. Badkamer was zwaar verouderd. Kamer was heel erg warm en het was niet mogelijk om de ramen te openen ivm hoge hoeveelheid muggen.

Goed ontbijt. Nabij de zwaluwhoeve en snel bereikbaar vanaf de snelweg. Mooie omgeving

Niet nog een keer.

De badkamer was te eenvoudig en zaten vlekken op de vloer. Kamers waren een beetje vies, vlekken boven bed en muur. En dit in 3 verschillende kamers!

Super mooie locatie! 10/10 hiervoor! Alleen vanwege de omgeving zou ik terug komen. Het personeel van de receptie is ook echt top! Barpersoneel wat nors.

Heerlijk verblijf. Rustige omgeving weinig overlast van kamer buren. Prachtige natuur.

Geen wifi op de kamer. Ik had graag nog wat zakelijke mails af willen handelen.

Goed ontbijt, jammer dat de yoghurt voorverpakt is. Jam was voortreffelijk.

Prachtige en goed verzorgde locatie!

Wij hadden de eerste kamer vanuit de hal en in deze kamer hadden wij bijna geen waterdruk in de douche, verder was het water afwisselend warm en koud. Dit was jammer, maar voor ons wel het enige min puntje....

De oprijlaan van het kasteel alleen al is prachtig. Het kasteel ziet er super uit en is omringt met een super mooie tuin/park waar je zelfs een wandeling door kunt maken van een half uur. Er is een prachtige hal en heeft vele mooie kamers zoals je die “gewend” bent van een kasteel. Het ontbijt was in de kelder en goed verzorgd en lekker. Wij verbleven in de hoeve, we waren met 3 koppels en lagen op de begane grond en hadden daar de 3 kamers naast elkaar gelegen. Deze kamers waren netjes maar verder niet heel bijzonder. Wij waren met motoren onderweg, deze kon je veilig parkeren en de omgeving van het kasteel is prachtig om te Touren maar zeker ook om te wandelen en te fietsen.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Gezien het een oud gebouw betreft is het af en toe wel een doolhof om je weg te vinden.

Kamer met dubbelbed was goed voor één persoon, met zijn tweeën lijkt het me wat krap.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Het was een super locatie!

De kamer waar wij sliepen kamer 38 konden wij het raam niet van openzetten. dwz kon wel open maar dan konden er mensen zo naar binnen komen. Idee; draai-kiepramen maken op de kamers die zich op de begane grond bevinden

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Uitstekend.
    • Kasteel Tweepersoonskamer met Aparte Douche en Gedeeld Toilet

Enige minpuntje dat we kunnen bedenken is dat er op de kamer ( kamernr. 10 ) 1 stoel aanwezig is. We begrijpen dat de ruimte misschien wat beperkt is maar 2 iets kleinere stoelen zou wat ons betreft welkom zijn.

Tegenvallen en niet voor herhaling vatbaar.

De kamer was erg klein en erg gehorig. Ik boek het kasteel, maar krijg een klein achterkamertje in een bijgebouw dat niets 'kasteelachtigs' heeft.

De omgeving en het kasteel

Prachtige locatie.

Helaas was het ontbijt niet in een oude ruimte van het kasteel. Rond 9.50 werden de rozijnen en chocolade broodjes niet meer bijgevuld.

Prachtige locatie.

Bediening, hygiëne en vriendelijkheid tiptop in orde.

Ik zou de volgende keer wel voor de kasteelkamers gaan want onze bedjes waren aan de kleine kant... Ook de badkamer was nogal duister...

Bediening, hygiëne en vriendelijkheid tiptop in orde.

Mooie locatie en vriendelijk personeel.

Slot v d deur was aan vervanging toe en douche was koud. We sliepen in het bijgebouw en dat was een tegenvaller

Mooie locatie en vriendelijk personeel. Heerlijke bedden. Ontbijt was goed maar gewoon.

Kasteel is mooi, maar een kamer in de Hoeve is zwaar teleurstellend

Het kasteel ziet er romantisch uit, maar een verblijf in de naastgelegen Hoeve is het tegenovergestelde van dat. Meest sfeerloze hotel waar ik ooit geweest ben. Douche is 's avonds koud en 's ochtends nog kouder. Poepstrepen van de vorige gast zitten nog in het toilet.

Ligging van het kasteel en omgeving zijn mooi

Zeer teleurstellend.

De douche was niet schoon en er was geen warm water. We verbleven er 1 nacht. Hebben snel ingecheckt en kwamen laat in de avond terug in de kamer. De volgende ochtend pas gemerkt dat er geen warm water was. Bij het uitchecken geen enkel excuus voor de vieze douche en het ontbreken van warm water. De Dane achter de balie was alleen aan het vertellen wat zij moest gaan regelen.....

Ontbijt was prima. Kamer was groot genoeg en de bedden zijn prima.

Een aanrader!!!

Badkamer was wat verouderd, maar wel een fijne douche. De korte wandelroute van een uur zou iets makkelijker omschreven kunnen worden.

Heerlijk vers ontbijt. Mooie ruime kamer in de Hoeve met heerlijke bedden. Heel fijn dat we de koelkast van het restaurant mochten gebruiken voor babyvoeding. Prachtige omgeving met mooie wandelroutes. Leuke restaurantjes in de buurt. Vlakbij bezienswaardigheden.

Prachtig kasteel, behalve als je in het bijgebouw slaapt!

Sliepen in het bijgebouw, naast het kasteel. Erg sober en behelpen, vooral de badkamer. Erg licht op de kamer, omdat er gaatjes in het rolgordijn zaten.

Prachtige omgeving en kasteel een plaatje. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Gewoon doen.

Badkamer was functioneel. Maar ook niet meer dan dat.

De omgeving en het hoofdgebouw zijn geweldig. Gewoon doen. Het is een plek waar je prima vertoeft. Qua ontbijt, oké.

Het personeel was vriendelijk.

Kasteel zag er prachtig uit. Wij hadden een kamer in een bijgebouw, deed wat scounting-achtig aan. Tv kon alleen aan wanneer je het grote licht in de kamer aan had. Dit was in de avond niet prettig. Badkamer gedateerd.

Het personeel was vriendelijk. kamer was schoon.

Leuk verblijf als tussenstop, prima keuken met passend kasteel diner.

De kamer in de Hoeve geeft geen kasteelsfeer, We hadden verwacht te slapen in een gebouw geschakeld aan het Kasteel. Kamer en badkamer simpel maar weerspiegelt de prijs/kwaliteit verhouding.

De uitstraling van het kasteel, de ijsbaan ervoor. Mooie rustige omgeving met gelegenheid tot een wandeling of fietstocht. Voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Mooi zonder luxe

De kamer waar ik verbleef is erg ouderwets. Klein met een nog kleinere badkamer met toilet. Geen mengkranen en erg luidruchtige ventilatie. Koud in de winter!

Prachtig kasteel op geweldige locatie!

Jammer

Kasteel suggereert dat je daarin slaapt maar je slaapt in een soort bijgebouw zonder enkele charme van een kasteel, meer hoetelachtig

Wij kwamen s avonds aan en het oprijpad was prachtig

Mooie ligging, ideale wandelomgeving en genoeg parkeerplek

Slechte kussens op het bed. We lagen in het bijgebouw en het leek alsof de muren van karton zijn, erg gehorig, je kon horen wat er op de gang en in de kamer ernaast gezegd werd!

Mooie ligging, ideale wandelomgeving en genoeg parkeerplek

Het ontbijt was heerlijk.

Tijdens ons verblijf stonk het in de badkamer van het bijgebouw naar rioollucht. We hebben er wat van gezegd maar kregen het idee dat ze er niks mee deden!

Het ontbijt was heerlijk.

Mooi kasteel en goed restaurant. helaas erg verouderde kamers, die niet passen bij de verwachting.

Kamers zijn echt niet meer van deze tijd; bijzonder goedkoop "opgeknapt", fantasieloos ingericht en zwaar verouderd sanitair, waar helaas in vieze lucht vandaan kwam.....

Restaurant en ontbijt waren goed. Locatie en personeel ook goed.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De buitenkant van het hotel en dat de jongeman van de...

Voor de prijs van 70 euro pn was dit een kamer (standaard) wat niet een juiste prijs/kwaliteit verhouding had. Na dit gemeld te hebben en met een vraag kwam dit tot een juiste oplossing

De buitenkant van het hotel en dat de jongeman van de receptie ons goed had door verwezen na het vragen naar hun zuster hotel: Best Westen Hotel Baars

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Een aanrader

De douche was aan de kleine kant maar wel groot genoeg voor ons want wij hadden de hele dag in de sauna rondgehangen. De eetzaal en het restaurant zijn wat ver bij de 'hoeve' vandaan. Gelukkig hebben wij een droge overtocht gemaakt.

Een leuk kasteel in een mooie omgeving. Jammer dat deze sfeer niet in het bijgebouw terug was te vinden al waren het nette kamers. Het was er eenvoudig maar netjes modern ingericht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, je voelt je echt te gast. Een leuke plek om te ontspannen en om een heerlijk te wandelen en te fietsen.

Heerlijk verblijf aan te raden voor zowel mooi als minder goed weer!
    • Kasteel Tweepersoonskamer met Aparte Douche en Gedeeld Toilet

Op één avond werd door andere gasten gerookt in de kamer: dat stonk vreselijk. Hebben we aangegeven maar zou fijn zijn als dat door hotelpersoneel zelf werd aangepakt.

Ontbijt was heerlijk! Ruim genoeg, prima tijden. De ruimte zou nog iets meer kasteel-sfeer mogen. Verder duidelijk zoals op de site omschreven. Ook warm genoeg en in de kasteelkamer fijn eenpersoons bed sliep goed. Beter dan op de meeste plaatsen 2 bedden tegen elkaar aan. Doucheruimte was buiten de kamer maar ook duidelijk op website en prima te doen met bijgeleverde badjas en badslippers. Ook dineren zeer de moeite waard!

Niet voor herhaling vatbaar

Bij het boeken krijg je het idee dat je in een mooi kasteel verblijft, maar in de praktijk zit je in een soort buurthuis. Het ontbijt was ook niet top. hoop kleffe beleg op elkaar gestapeld, geen verse jus.

Schone kamer

Voor een gezellig restaurantje of wat levendigheid moet je naar een dorp/stad verderop. Ong 15 tot 30 minuten rijden.

Prachtige locatie. Vriendelijk personeel. Bereikbaarheid naar de zwaluwhoeve was top.

ontbijt, bedden, personeel.

kamer eenvoudig en klein, raam vochtig ( enkel glas ), kleine badkamer was gedateerd lekkende doucheslang, verstopte wastafel

ontbijt, bedden, personeel.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

Wifi op de kamers in het kasteel is slecht en valt vaak helemaal weg.

De stijlvolle, sober ingerichte kamers, het uitermate vriendelijke personeel en de schitterende ligging van het kasteeltje.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prima ontbijt.

Kamer was erg warm (begane grond in de Hoeve). Factuur gekregen op aankomstdag, bij uitchecken bleek dat nog toeristenbelasting moest worden betaald, beetje onhandig... wilde snel weg in de ochtend.

Prima ontbijt. Dichtbij parkeren.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Kasteel de Essenburgh