Beoordelingen over Kasteel De Vanenburg (BW Premier Collection) 4-sterren

#2 van de 20 hotels in Putten

• Beoordeeld op: 23 september 2018

geweldig
    • Compacte Tweepersoonskamer

wij waren er voor de eerste keer en hadden wat moeite om vanaf de parkeerplaats de receptie en later onze kamer te vinden. de mevrouw bij de receptie had het wel uitgelegd maar toch... ( het was donker en het regende)

de hele mooie locatie, het lekkere ontbijt en de schone kamer. de paraplu's die je kan gebruiken om heen en weer te lopen. Voor ons dan dat het 1 groot matras of topper was en 1 groot dekbed(huisje nummer G10)

• Beoordeeld op: 23 september 2018

De lokatie is fantastisch.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Kamertjes extreem klein. Bedden hard, je voelt de springveren van het matras. Navraag leert dat er geen top matras beschikbaar is ( 4 sterren ???). Spinnenwebben in de hoeken aan het plafond. Er kan geen raam open, dus aangewezen op mechanische ventilatie.

De lokatie is fantastisch. Hierdoor verwacht je ook wel iets van die 4 sterren. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Super !

Styling kamer

Heerlijk tweepersoonsbed ! Uitstekend ontbijt is nog zacht uitgedrukt fantastisch brood, vers gesneden beleg. Omgeving is groen en rustgevend. Huisjes voorzien van alle benodigdheden; kleine koelkast, tv, klein bureautje.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Aangenaam verblijf voor een tweedaagse fietstocht in de Veluwe
    • Compacte Tweepersoonskamer

Prachtige tuin met op de achtergrond het statige kasteel is een meerwaarde voor deze locatie. Rustige omgeving. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden gerust nog enkele dagen langer willen blijven!!

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Wij zijn maar een nacht geweest, maar het was geweldig deze locatie te ontdekken.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Zou het niet weten, aan alles is gedacht.

Eigenlijk was alles perfect, de kamer, het personeel maar ook het ontbijt buffet. Het was er ontzettend rustig, maar dat komt natuurlijk ook door de ligging midden in de bossen, voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Aanrader!
    • Compacte Tweepersoonskamer

Alles was goed! Een aanrader! Prachtige omgeving, vriendelijk personeel en goed en stijlvol dineren. De accommodatie was prima. We hadden een compact kamer en deze was ook compact! Maar van alles voorzien én het belangrijkste schoon en fris. Alléén maar lof en complimenten voor het complete plaatje. We komen zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Keurig voor een mooie prijs.
    • Compacte Eenpersoonskamer

Mooie omgeving; eerder geschikt voor een dagje weg dan voor de zakelijke reiziger. Prima ontbijt. Verblijf is niet in “het kasteel” maar in een bijgebouw. Gastvrij: de paraplu’s die overal hangen zijn exemplarisch hiervoor.

Mooie locatie

Voor deze prijs (en beoordeling op booking) hadden we iets meer verwacht. Het ontbijt is niet erg bijzonder en het personeel bij de receptie was soms wat kortaf. Een van de elektrische fietsen die we hadden gehuurd deed het niet, maar dat is netjes opgelost. Het hotel gaat op zondag dicht en je kunt dus ook geen spullen achterlaten oid.

Het is een mooie locatie en er is genoeg te doen voor een weekendje in de omgeving. De kamer was erg ruim.

Het was een heerlijk verblijf!
    • Deluxe Familiekamer

Er was een schemerlamp zonder snoer die dus niet aan kon op de kamer. En de waterkoker sloeg niet uit zichzelf uit...., waardoor de boel nat/ vochtig wordt.

We vonden het erg comfortabel dat er meerdere ruimtes waren en dat er een waterkoker met koffie , thee wijn en iets lekkers was. Veder fijn dat er openstaande deuren waren om naar buiten te kunnen, en super mooi gelegen!!!

Prima weekend gehad.

Wij wisten niet dat er bijgebouwen waren waar wij zouden logeren. De verwachting was dat we in het hoofdgebouw zouden logeren. Gelukkig was het goed weer, maar anders is de wandeling naar het ontbijt minder aangenaam.

Uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

De prachtige gebouwen en tuin
    • Compacte Tweepersoonskamer

Dineren op lokaties veel te duur. Misschien enkele goedkopere gerechten op de kaart toevoegen, zodat je de klanten wel blijven eten (en drinken) in het restaurant.

De prachtige gebouwen en tuin

• Beoordeeld op: 14 september 2018

De inrichting van de bungalows waren erg donker en gedateerd.

De afhandeling bij het afrekenen. we hadden een keer gedineerd voor een bedrag van 140,00 waarvoor ik een bon getekend had bij de eindafrekening werd er gezegd dat het ruim 170,00euro was er waren dingen op onze rekening gezet die wij niet gehad hadden en ook geen bon voor was. Na 10 minuten had ze eindelijk de juiste rekening die wij netjes betaalden Diegene die ons hielp maakten geen enkel excuus voor een fout door jullie, Jammer.

Het ontbijt was prima en we hebben een avond een heerlijk diner gehad

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prettig kort verblijf
    • Compacte Tweepersoonskamer

We hadden in de compacte kamer toch liever de wastafel in de badkamer gehad. De selectie theezakjes op het dienblad.

Het prachtige landgoed en de heerlijke lunch met mooi uitzicht.

Het was een heerlijk verblijf in een prachtige, goed verzorgde omgeving
    • Executive Tweepersoonskamer

Prima ontbijt, voor elk wat wils. Heerlijk gegeten in het restaurant! Complimenten aan de kok. En aan de bediening. Serveerster liet bij het hoofdgerecht de wijnkeuze van het huis proeven en een alternatief. Leuk gebaar om zo zelf te mogen kiezen.

Mooie locatie

Helaas hadden we de pech van vlekken in het matras en waren de hoeken in de kamer tegen het plafond niet goed schoongemaakt waardoor er spinnenweb zat. Ook nog een scheur in het gordijn deze was weliswaar klein maar zat er wel. Al met al wel een fijne kamer maar dit waren in onze ogen wel minpuntjes.

Het personeel, ontbijt en de locatie waren top!

• Beoordeeld op: 8 september 2018

We hebben een prettig verblijf gehad.

Links en rechts naast ons waren ook mensen "op leeftijd", dus rustig. Maar toch nog gehorig.

De kamer was prima, gelegen aan een hofje. Dus eigenlijk geen hotelkamer gevoel. De bedden en ook de badkamer waren prima. Goed schoon. Wel een beetje gehorig. Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prachtige locatie , zeer schone maar krappe kamer.
    • Compacte Tweepersoonskamer

De afmetingen van de kamer vielen erg tegen. Het bed stond slechts 20 cm. van de gordijnen af.

Omgeving en ligging uitstekend. ontbijt goed, maar niets bijzonders

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Het waren 2 heerlijke dagen in een bijzonder hotel.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Accommodatie was apart omdat het vrijstaande kleine bijgebouwen waren met 2 of meerdere appartementen/kamers. Onze kamer was niet groot maar had alle comfort die er nodig is om een prettig verblijf te hebben. Koffie/thee faciliteiten prima. TV aanwezig en prima bed. Voor oudere mensen die slecht ter been zijn is deze accommodatie minder aan te raden ivm afstand naar ontbijt/diner in het kasteel/hotel. Ontbijt is zeer verzorgd. Kasteel en tuinen eromheen zijn prachtig onderhouden en hele accommodatie ziet er fantastisch uit. Personeel ook zeer vriendelijk en service verlenend. Alles heeft net dat beetje extra wat dit hotel onderscheidend maakt van andere. Ik zal het ook zeker aanraden bij familie en vrienden. Vanwege de grote oppervlakte van het kasteel/hotel is het er zeer rustig, hoewel het helemaal vol is. Ook opvallend veel parkeer gelegenheden. De omgeving is zeer afwisselend om te fietsen. Vlakbij Ermelo en Putten. Bossen, agrarisch gebied, mooie fietspaden.

Verblijf was aangenaam, maar het was duidelijk dat het hotel het ook moet hebben van aanbiedingen.
    • Compacte Tweepersoonskamer

De kamers zijn gehorig en een van onze buren was nogal luidruchtig tot 22.30 uur. De uitstraling van het hotel geeft een zekere standing aan, maar gezien de prijsstelling werd het duidelijk, dat men het ook van aanbiedingen moet hebben.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was uitgebreid en goed. Uitstekend restaurant. De kamers in kleine paviljoens zijn leuk gesitueerd, maar het betekent ook dat men van buiten naar binnen loopt met het gevolg dat de vloerbedekking er niet altijd fris uitziet.

zaken en ontspanning
    • Deluxe Familiekamer

Het enige minpunt de huisjes zijn erg gehorig, de eerste nacht hadden we als buren ouders met een kindje dat s avonds huilde, ook het gepraat was erg goed te horen.

Mooie locatie, de hotelkamers zijn geschakelde huisjes wij hadden een apart slaap en zit gedeelte heel erg fijn als je er meerdere nachten verblijft. Goed ontbijt alles lekker vers. Het is ook een mooie locatie om van daaruit te fietsen en te wandelen. De kasteeltuin is ook het bekijken waard alles heel mooi onderhouden.

• Deluxe Familiekamer

De ligging is top, personeel erg vriendelijk. We verbleven in een familiekamer wat er keurig uitzag. Heerlijk ontbijt. Kortom het was een heerlijk verblijf wat ik een ieder zou aanraden.

de ligging van het hotel
    • Deluxe Familiekamer

vanwege warmte was een airco noodzakelijk. Het apparaat in de kamer was lawaaierig en absoluut ontoereikend.

de ligging van het hotel bedienend personeel tijdens diner in de tuin van het hotel

De accommodatie en ligging met historische verleden...
    • Compacte Eenpersoonskamer

Dat ik in een eenpersoon kamer geen airco had. Dat er bij sommige accommodatie, tafel en stoelen staan en andere niet . Is misschien een optie om dit overal te verwezenlijken.

De accommodatie en ligging met historische verleden fascineerde mij. De natuurlijk omgeving en het verzorgde uiterlijk van het personeel en bediening. Het prachtige pand met uitzicht op de grachten partij

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

mooie locatie voor een redelijke prijs
    • Compacte Tweepersoonskamer

Helaas geen raam wat open kon , voelde me erg opgesloten in het verblijf zelfs de dichtgeweven vitrage konden niet open geschoven worden . de koffie faciliteit was heel stoffig .

prima locatie mooie onderhouden tuin ,rondom het complex

heerlijk rustug en goede service! Een aanrader!
    • Compacte Tweepersoonskamer

we hadden 2 elektrische fietsen gehuurd, alleen was er 1 fiets voor veel langere afstand als de ander. Wij gingen niet zo heel ver dus voor ons ging het goed., maar als je verder gaat zijn 2 gelijkwaardige fietsen wel belangrijk!

Heerlijk ontbijt wat we buiten konden gebruiken in het zonnetje!

De kamer was perfect met bubbelbad en het ontbijt was...
    • Executive Tweepersoonskamer

De faciliteiten wat er aanwezig was wat matig had meer verwacht wat er aanwezig zou zijn

De kamer was perfect met bubbelbad en het ontbijt was heerlijk.

Leuke kamer, hele mooie omgeving , voor herhaling vatbaar

We hebben niets wat ons tegen viel ,gewoon boeken en genieten

Een beetje huiverig hier heen gegaan, na de oordelen van andere te hebben gelezen, maar het was in 1 woord GEWELDIG, neem een deluxe kamer en u verwachtingen komen uit, ontbijt was goed en lekker, genoten deze 4 dagen

Een hotel om terug te komen!

Alles was top bij dit hotel. Zeer mooi landgoed, alles perfect verzorgd en overal is aan gedacht. Ontbijt uitgebreid en lekker. Kamers comfortabel en modern. Personeel is vriendelijk en voorkomend.

Genoten. Het herhalen waard.

Doorkijk vanaf buiten de badkamer in. Had in halletje een gordijntje mogen hangen.

Kamer, locatie, omgeving, personeel allemaal zonder meer uitstekend.

De ambiance.
    • Executive Tweepersoonskamer

Er waren veel vlekken in de vloerbedekking. Er was lawaai van waarschijnlijk leidingen die klapten

De ambiance. Prima ontbijt. Diner goed. Menu van het seizoen was als voorgerecht een pate gevogelte welke door nogal wat mensen niet opgegeten werd. Misschien wanneer dit opgemerkt wordt vervangen. Verder vriendelijk en attent personeel

Privé ruimte rond de hotelkamer.

De enige kritiek is dat krioelde van de mieren in de toilet/douche ruimte.

Privé ruimte rond de hotelkamer. Eigen terrasje. Diner in restaurant perfect.

Mooie rustige locatie.
    • Executive Tweepersoonskamer

Privacy ten opzichte van de buren beperkt. Entree naast gelegen appartement zit voor het slaapkamerraam. Appartement is ook vrij gehorig

Mooie rustige locatie. Verzorgde appartementen.

Prima hotel om met kinderen een nachtje te verblijven.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Een rustig en chique hotel met mooie tuinen. Nette en schone kamers, waar je (op een soort eigen terras) ook nog even heerlijk buiten kunt zitten.

Prima locatie op de Veluwe
    • Compacte Tweepersoonskamer

Wastafel in de kamer ipv in de badkamer. Verder prima kamer!

Prachtige locatie. Terras bij de (kleine, compacte) . Zeer klantvriendelijk personeel. Goed ontbijt, heerlijk diner.

Gezellig en genoten van de omgeving

Tijdens het diner is de bediening tussen de gangen erg snel. Amuse had ik nog in de mond en het hoofdgerecht werd al geserveerd. Zo ook na het hoofdgerecht , de koffie en thee meteen er na. Ook al eet men geen 3 gangen diner, hoef je nog niet binnen 3/4 uur buiten te staan. Erg jammer. Fietsen stalling was constant vol. Onze fietsen s’nachts in ons appartement binnen gezet.

De omgeving en de prachtige ligging

Mooie locatie.

Bij warm weer is het in de kamers niet meer comfortabel. Slapen wordt dan een probleem. Airconditioning is hier geen overbodige luxe. Ontbijt wel okay, maar paar kleine puntjes van kritiek: Zelf je glaasje verse jus maken is geen probleem, maar zorg wel dat de sinaasappels gekoeld zijn. Zou ook bij het broodbeleg gerookte zalm toevoegen. Je nuttigt het ontbijt tenslotte in een kasteel.

Mooie locatie. Restaurant waar het bij mooi weer erg sfeervol is buiten te eten. Het zomermenu kunnen we zeker aanraden.

Er heerst een fijne rust op dit landgoed en is dus een...
    • Compacte Tweepersoonskamer

Er heerst een fijne rust op dit landgoed en is dus een uitstekende lokatie om te onthaasten. Heerlijk om een wandeling over het park te maken. De prijs-kwaliteit verhouding is absoluut niks op aan te merken.

Fantastisch relaxweekend in Putten

Het was erg warm, airconditioning zou lekker geweest zijn

Erg mooie tuin en lekker ontbijt. Het personeel is zeer attent: tegen het einde van het ontbijt vroegen ze aan iedereen of ze nog wat wilden voordat het buffet opgeruimd werd

Mooie locatie

De mobiele airco op de slaapkamer was nogal luidruchtig en er zaten mieren binnen; het onderhoudspersoneel had wel een mierenlokdoos geplaatst.

Het ontbijt was heel goed, er was voldoende keuze wat brood en beleg betreft. De kamer was mooi en proper, grote tv; badkamer was goed.

Een dagje op een landgoed.
    • Deluxe Familiekamer

Het ontbijtbuffet was goed, maar had weinig verschillende keuzes in brood. Ook normaal bruin brood is gewenst. En zachte broodjes waren er ook niet. Onze kamer/huisje was voor 3 personen. Er waren 2 kamers, maar in 1 kamer was maar Airco en de TV. Dit had op beide kamers gekund.

De omgeving is mooi en rustig.

stijlvol hotel in prachtige omgeving
    • Compacte Eenpersoonskamer

Vriendelijke ontvangst en schitterende, stijlvolle locatie. Mooier dan dit is bijna niet voorstelbaar. De prijs/kwaliteitsverhouding van de kamer was uitstekend. Het eten was relatief wat duurder, maar heerlijk en uitstekend verzorgd. De bediening was prima. Bij elk gerecht werd uitleg gegeven. Heb hier slechts kort verbleven, maar genoten van mijn verblijf en zou niet aarzelen om hier opnieuw te boeken.

Alles met alles een goed verblijf.
    • Compacte Eenpersoonskamer

Eenpersoonskamer is met deze temperatuur te warm. Zelfs de ventilator kon hier niet tegenop. Een kleine aircooler zou beter zijn geweest. Maar gelukkig is er een verfrissende douche. Thee en koffie werd er aangeboden,maar een kopje voor de thee zou wel handig zijn geweest. Er stond een espresso kopje.

De accomodatie,buitenterras,jammer dat het in putten ligt. Ook de foto's voor de eenpersoonskamer moeten wel duidelijker,foto van buiten. Te weinig info.

Prachtige en romantische locatie zeer geschikt voor stelletjes en fietsers.
    • Compacte Tweepersoonskamer

Wij stellen het toepassen van de etiketten bij de bediening erg op prijs. Dus indien er geen voorgerecht wordt gegeten dat men het bestek hiervan weg haalt. Wanneer men het hoofdgerecht uitserveert dat het (lege) broodplankje wordt weggehaald en dat ook het amuse bestek wordt meegenomen.

Kamer was prima jammer dat de TV niet werkte in heel de accommodatie. Personeel was vriendelijk. Eten was zeer goed.. de mensen in de bediening waren erg vriendelijk, maar we merkte op sommige punten dat ze de etiketten of niet beheerste, maar dat deed niets af aan het feit dat het eten zeer goed was. De ober nam zelfs de moeite om na te vragen of het vlees van de amuse ook het vlees van het hoofdgerecht was. Iedereen deed zeer zijn best. De accommodatie is heel erg geschikt voor fietsers. Ook het ontbijt was erg goed verzorgd en werd goed aangevuld.. Overall oordeel zeer goed en mn erg mooie accommodatie....

Mooie omgeving en weer eens iets anders .
    • Deluxe Familiekamer

Was erg warm in de kamer ondanks een geplaatste airco die heel erg veel lawaai maakte.

Mooie omgeving en weer eens iets anders . De kamers wat gedateerd maar zeker niet negatief te noemen . Onbijt was zeker ok

Perfect verblijf in prachtige omgeving

Geen airco in de 1 persoonskamer...met deze hittegolf noodzakelijk..

Ontbijt was prima alsmede de prima 2 persoonskamer met airco..de 1 persoonskamer miste helaas de airco,maar had wel een fan..

Mooie rustige omgeving!

Toen wij aankwamen waren de kamers (slaap en zit) niet goed schoon gemaakt. Helaas was de dag erop onze kamer helemaal niet schoongemaakt (gewoon vergeten) en hebben wij, toen wij s'avonds terug kwamen, 2 x moeten vragen om schone handdoeken en dergelijke. De afhandeling vonden wij zeker niet professioneel !

Ontbijt was prima! Kamers lagen leuk verdeeld in hofjes. Heerlijk stille omgeving. 3-gangen diner was ook prima!

Top hotel!
    • Superior Suite

Ik had iets meer "luxe" verwacht voor de prijs die ik moest betalen. De suite zelf was heel erg mooi, maar op de foto's leek het allemaal net iets ruimer.

Het was een prachtige locatie en het personeel was ontzettend vriendelijk. Het huisje met de suite was erg mooi en comfortabel met een geweldig lekker bed.

aangenaam, ook door het mooie weer, voor herhaling vatbaar.
    • Superior Suite

de netheid van de kamer liet echt wel te wensen over voor dit prijsniveau. Wij verbleven slechts 1 nacht en het was al laat dus hebben wij dit gemeld bij het uitchecken. Dit werd genoteerd en wij ontvingen ook een kleine korting. Eigenaardigheid : op zondag wordt het ganse hotel gesloten wegens de regionale godsdienst. Beetje raar, ook als men er al is, kan men er niet meer blijven...

locatie en omgeving zijn uniek en zeer rustig, het park is zeer goed onderhouden, staff is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is, zeker met terras, aan te raden. Geen grote kaart maar wel alles vers. Wijnkaart langs de dure kant voor de aangeboden wijnen (prosecco 50eu ? kom nou...) Wel een mooie bierkaart. Het eten zelf is fijn, verzorgd met geen overdreven porties, net voldoende.

Omgeving fantastisch, kamer wat minder.

Alhoewel wij een "deluxe" kamer hadden, was deze kleiner dan verwacht. Het was er ook zéér warm (geen airco). In de ramen zatten er geen vliegenraampjes, waardoor we nogal last hadden van muggen. Het is redelijk ver om met de bagage naar de kamer te gaan. Alhoewel de accomodatie beschikt over elektrische wagentjes, werden deze niet ingezet.

Het kasteel zelf en de omgeving zijn fantastisch. Het park rondom de tuin zéér interessant.

Aanrader !Prima, goed onderhoden locatie, gratis parking, vriendelijk personeel en goed ontbijt,

ontbreken van airco en op domein geen of zeer weinig vuilnisbakken aanwezig

Vriendelijk personeel, goed ontbijt, uitstekende locatie, gratis parking, alles mooi onderhouden, niet ver van centrum, leuke omgeving, mooie fietspaden

• Superior Suite

Kast in de hal was vuil, maar het personeel kennende hadden ze het graag direct opgelost. Heb het niet gemeld bij vertrek.

Hadden een suite geboekt. Uitstekende ruimte. zeer goede service door vriendelijk en behulpzaam personeel. Stagiare werd ook zodanig opgeleid. Prima hoor. Zeer goed restaurant. Heerlijk buiten gegeten. Uitstekende kok(s) en bediening. Niets is te veel gevraagd van hen.

Rustig, genoten van de omgeving
    • Deluxe Familiekamer

Geen koffiezetapparaat op de kamer, zoals werd aangegeven. De televisie deed het niet en de receptie stuurde iemand die zelf zei er geen verstand van te hebben. Kamer werd niet elke dag schoon gemaakt. Restaurant was ontzettend duur voor een baby portie aan eten, en we hebben daar voor enkel een hoofdgerecht twee en een half uur gezeten, omdat het zo lang duurde; dat was wel een domper van een eerste dag.

Het ontbijt is niets op aan te merken, voor alle type eters is er iets.

Prima plek voor een overnachting voor 1 persoon, prima ontbijt zonder overdreven luxe.
    • Compacte Eenpersoonskamer

Op terras bleek het borrelplankje voor 2 personen niet voor 1 persoon te kunnen worden aangepast. Hoe moeilijk kan het zijn, helft van de hapjes, hele garnering en vijftig cent bij de halve prijs op. Terras en restaurant lijken een wat luxe uitstraling te willen hebben, dan mag je gewoon geen "nee" verkopen voor zo'n simpele aanpassing aan een standaard hapje. Kamer was best goed schoon, behalve het plekje onder de bijbel op het nachtkastje. Was blijkbaar niet veel in gelezen door de recente bezoekers en wordt bij schoonmaken blijkbaar niet altijd even opgetild.

Locatie prima voor fietsen, wandelen, joggen. Koelkastje op kamer was erg welkom, ik was er op een warme dag met de zon pal op mijn kamer. Prima tv. Mooie bieren van brouwerij "t Hert op de kaart. Gebrek aan los tafeltje op de kamer viel prima op te lossen met het tafeltje van het terraszitje.

Fantastisch verblijf in een schitterende omgeving en met geweldig personeel in Kasteel de Vanenburg

Fantastisch verblijf gehad in Kasteel De Vanenburg. We waren hier met familie om het 50-jarig huwelijk van onze ouders te vieren. Geen moeite was het personeel te veel. Alles was uitstekend geregeld.

De prachtige, groene locatie.

De tv hing onhandig achter de deur van de slaapkamer.

De prachtige, groene locatie. Terrasje bij de kamer. Het landgoed ontdekken met de tuinwandeling is zeker een aanrader. Prima fiets en wandelomgeving

geweldig
    • Compacte Tweepersoonskamer

De lavabo in de kamer dat had anders gekund.

Het personeel is zeer vriendelijk.De ligging is prima,Het is een aanrader om in het kasteel te gaan eten,super lekker goede bediening.De tuin is prachtig.genoeg parking eraan.Alleen de indeling van de kamer/badkamer is niet ideaal.De fietsroutes van het hotel zijn heel mooi.

• Deluxe Familiekamer

Op de 3-5 persoons kamer lig je op een bedbankje. Heel erg oncomfortabel. Ook had de schoonmaakster alle kachels op vol open gezet dus we kwamen ‘S nachts in een sauna aan. Personeel rookt buiten in het zicht van de gasten.

Voor herhaling vatbaar!
    • Compacte Tweepersoonskamer

Dat er geen raam open kon. Bij binnenkomst was de kamer erg benauwd. Tip: uitleg over airco. Tip: mogelijkheid om buiten te ontbijten! Tip: aanwijzingen om de trappen te omzeilen.

Alles!

Fantastisch!
    • Compacte Tweepersoonskamer

Het enige wat ik niet prettig vond was dat de terrasjes tegen elkaar aan lagen. Heel fijn als je met vrienden of familie bent, maar wel heel dichtbij als er andere mensen naast je verblijven.

Het ontbijt was prima, de kamer goed, het personeel zeer vriendelijk en de omgeving was haast sprookjesachtig!

Luxueus verblijf op een prachtige lokatie

We misten een parasol bij het appartement (veel te heet om in het achtertuintje - pal in de zon op het zuid-westen - te zitten). Kussentjes op de harde tuinstoelen en een deurmatje zou prettig zijn. Verder uitstekend en comfortabel appartement.

Prachtige locatie - appartement op het terrein van een oud landhuis (kasteel De Vanenburg). Prima appartement - rustig gelegen. Heerlijk ontbijt en koffie met zeer vriendelijk personeel.

Genoten van het stijlvolle verblijf

Als je buren hebt, die niet in de gaten hebben, dat het gehorig is, heb je daar last van.

Prachtige locatie. Schitterende tuin, perfect onderhouden. Mooi terras bij het hoofdgebouw om bijv. te borrelen. Prima bedden, douche, zitje buiten voor de kamer. Ook het ontbijt was top!

Heerlijk verblijf gehad in een prachtige omgeving

Helemaal niets

Eigenlijk was alles top, vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooie en rustige kamer, fijn terras om te zitten en een prachtige omgeving.

Locatie is prachtig!

Het rolgordijn op slaapkamer is stuk, tapijt was niet schoon bij binnenkomst, en er stonden flesjes shampoo leeg op muur van de douche!

Locatie is prachtig!

wij vonden het een mooi verblijf

ik had geklaagt over een vieze molton.die is wel van mijn bed gehaald maar niet vervangen dat vond ik niet prettigwij vonden een mooi verblijf

de kamer was prima en het ontbijt heerlijk

Niets negatiefs

Alles was prima. Ik moest voor 7u vertrekken en er lag zelfs een ontbijtpakketje klaar. Zeer goede service. Eerste hotel in de streek die ik heb gedaan die dit doet. Ik ga zeker terug

Het was heerlijk!

één nacht hadden we een lawaaierige buurman met harde muziek midden in de nacht.

Het was een soort mini-huisje, echt heel knus'! Het ontbijt was prima en het diner was geweldig, er werd goed rekening gehouden met mijn dieet.

Plezierig!

Het ontbijt was prima, maar gezien de locatie & ambiance & prijs had ik toch iets meer keuze verwacht. Badkamer vrij klein. Wastafel op de kamer ipv in de badkamer (beetje vreemd, ook ivm hygiene - nl. tapijt op de vloer in de kamer).

Prachtig gelegen, ruim opgezet, en vanuit je kamer meteen op het terras!

Heel fijn weekend gehad
    • Compacte Tweepersoonskamer

We konden op onze kamer geen raam openzetten voor de nacht . Dat had ik wel fijn gevonden heel

Prachtige locatie , leuk opgezette hofjes . Heerlijk gegeten . Goed ontbijt

Prachtig, rustig kasteelhotel voor een fietsvakantie in de Veluwe

- de derde dag kregen we geen 'housekeeping' over de vloer : dus geen propere handdoeken, geen bedden opgemaakt, niet gepoetst. Na een telefoontje om 16u30 naar de receptie, bracht men ons toch nog propere handdoeken. Ons groene kaartje hing nogthans reeds om 10u15 aan de deur ! - onder het bed vonden we, tijdens onze check-out controle de laatste dag, een pantoffel achtergelaten door vorige gasten - geen enkele Belgische nederlandstalige tv-zender (wel Spaanse en Franse zenders, El Jazeera, .....)

- deze keer boekten we een luxe kamer omdat de standaard kamers vrij klein blijken volgens reviews van andere gasten. Er is hier wel geen bubbelbad of nespressomachine zoals in de executive kamer van vorige keer. - Slaapkamer met grote flatscreen en airco - kleine badkamer met douche/lavabo/wc - aparte zitkamer met 2 zeteltjes, tafeltje en bureau met stoel en minibar -terras met 2 stoeltjes en tafeltje. Zowel het raam in de slaapkamer als in de zitkamer kunnen open (geen vliegenramen). Vasttapijt in slaapkamer en zitkamer. - ruime parking - prachtig restaurant met terras waar ook koffie met lekker gebak, kan gebruikt worden - heel rustig slapen (niets gehoord van de trouwfeest) in de aparte slaapéénheden in het prachtig onderhouden kasteelpark - uitgebreid ontbijt (vers appelsiensap/2 goede koffiemachines voor cappuchino/koffie/latte..) in de kelder van het kasteel. Bij goed weder kan je buiten op het terras ontbijten. - vriendelijk personeel aan de receptie - zeer goede prijs/kwaliteit (83 eur per nacht/ontbijt inbegr)

Het ontbijt was heerlijk, niet te groot en toch genoeg keuze!
    • Compacte Tweepersoonskamer

We wisten niet dat we niet in het hotel sliepen, dit viel tegen, vooral bij mijn dochter van 9 jaar.

Het ontbijt was heerlijk, niet te groot en toch genoeg keuze!

Lokatie uitstekend

Twee aparte kamers een slaapkamer met tv en een kamer met 1 bureau en twee stoelen en een zijtafel. Ongezellig om daar te zitten!!!

Geweldig ontbijt....aandacht en met zorg!!! Pwersoneel aardig.

Het hoofdgebouw met restaurant is goed onderhouden en goede...
    • Compacte Tweepersoonskamer

Kleine campingachtige vieze kamers. Alle hotelkamers liggen buiten het hoofdgebouw. In de kamer rook het erg muf en onfris. Naast het voor ons veel te harde bed zit de wastafel naast je bed bij het gedeelte van het hoofdkussen. De glazen die er hingen daar zaten nog de mondafdrukken van de vorige gasten op. Er zaten smerige rood-bruine vlekken tegen de muur in de badkamer. Haren in het doucheputje van de vorige gasten en op het nachtkastje. s-Morgens bij het ontbijtbuffet slechte service. Wij kwamen 9.40 en het ontbijt is tot 10.00 uur. Veel schalen waren leeg en het koste aardig moeite om het personeel zo ver te krijgen nog wat eten aan te vullen.

Het hoofdgebouw met restaurant is goed onderhouden en goede service en bediening in de avond.

Ook al ga je één nachtje, je hebt echt vakantie!
    • Compacte Tweepersoonskamer

Het enige nadeel was dat er veel mieren in onze kamer liepen. We hebben dit doorgegeven en dat zal ongetwijfeld nu opgelost zijn.

Het ontbijt was heerlijk. Het landgoed prachtig. Wandelmogelijkheden genoeg. Stil en veel vogels te horen. Goede bedden. Ruime douche.

Mooie verzorgde locatie
    • Compacte Tweepersoonskamer

Kleine kamer zonder raam. Het diner prima maar de organisatie erom heen kan wel wat beter

Ontbijt heerlijk. Locatie geweldig. Heel mooi park erom heen.

Mooie plek, service minder.

Om 08.45 werden we ons bed uitgejaagd door lawaaiige bladenblazer bij ons gebouwtje. Het zen-gevoel met vogeltjes was meteen voorbij. Kan dat niet wat later op de ochtend? Service in de avond toen we drankje wilden was matig, we hadden er meteen een plankje kaas besteld en het snijden van wat kaas duurde 20 minuten, we waren de enige gasten, plankje kwam pas toen de drankjes op waren. We wilden maar 1 drankje. Voelde niet echt vriendelijk. Verder mooie plek.

Prachtige plek op mooie lentedag, kamers prima .