Beoordelingen over Relais & Chateaux Kasteel Engelenburg 4-sterren

Eerbeekseweg 6, 6971 LB Brummen, Nederland

#1 van de 3 hotels in Brummen

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Heerlijk hotel voor als je gezond bent en goed terbeen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de mindervalide kamer had zeer zeker beter gekund. Deze badkamer heeft wel enige aanpassingen maar voldoet niet volledig aan het predicaat mindervalide kamer. Ook de bedden niet en de ruimte naast het bed.

het restaurant / eten

Zeer plezierige ervaring in prachtige omgeving.

Jammer dat er voor de waterfles die wij als herinnering wild meenemen Euro 10 in rekening werd gebracht.

De gastvrijheid, het aperitief voor het diner en de prachtige verzameling single malts

Verwachtingen waren hoger

Kamer , voor deze prijs had ik verwacht dat het tot in de puntjes verzorgd zou zijn . Helaas was dit toch wel teleurstellend . Kamer staat overvol , maar 1 badjas i.p.v. 2, onvoldoende kussens, geen hor in de ramen waardoor veel vliegen . Water in de waterkoker van waarschijnlijk de vorige gasten . Douche is niet in hoogte verstelbaar waardoor je gebukt onder de douche staat. Had gehoopt in dit segment hotels wat meer persoonlijke benadering te vinden.

Prachtige locatie, goed restaurant, mooie gerechten en zeer vriendelijke ober.

Ideaal om het zakelijke met het aangename te combineren!

De practise is een beetje te ver afgelegen tov van het golfparcours

Ik moest voor de WTC 2018 in Apeldoorn zijn, het was een super meevaller toen de Relais & Chateau Kasteel Engelenburg ook in de aanbieding stond! Het was een schot in de roos onze gastheer en vrouw waren super charmant en zeer behulpzaam, ze hebben van het kasteel Engelenburg hun paradijs gemaakt! Een Relais & Chateau herkenning meer dan waardig! We voelden ons er direct thuis! Prachtig onderhouden domein met als extraatje een meer dan uitdagende 9 holes golfparcours! Mijn complimenten voor de chef, het eten 's avonds was een verademing en super lekker! Wij komen zeker terug !

Heerlijke verwenplek

Er is ambiance en een heerlijke omgeving en er zijn mooie gebouwen, maar het personeel maakt het verschil. Heerlijk ontspannen dagen, het ontbrak aan helemaal niets. We komen terug, some sunny day.

Lekker weekend gehad in een luxe ambiance.

Bij aankomst kregen wij een (gratis) upgrade naar een luxe kamer. Mooie kamer, schitterend gelegen landgoed, mooie omgeving, kortom, prima locatie voor een (kort) luxueus verblijf.

Heerlijk voor n weekendje

Kleine kamers. Geen slippers op de kamer en slechte koffie. Heerlijk voor

De comfort kamers zijn vrij klein en sommige ietwat bedompt, mede door de vloerbedekking. Het bed is prima en alles is schoon. Prijs aan de hoge kant voor het gebodene. Het personeel is , met name in het restaurant, zeer aardig en service gericht. Restaurant is een absolute aanrader! Heerlijk! Ook het ontbijt is zeer uitgebreid en goed. De ligging van het hotel is fantastisch. Prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Geweldig, een voorrecht te gast te zijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwarte mat entree is aan vervanging toe

Sfeervolle charmante kamer van alle gemakken voorzien. Kleine attenties zoals het prachtige gedicht van Oscar Wilde op bed

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

heel prettig verblijf

lounge was gereserveerd voor een ander gezelschap en de bar was te vol waardoor erg rumoerig.

Het fantastische diner en het voortreffelijke ontbijt en de gastvrijheid en professionaliteit van het personeel.

uitstekend diner en ontbijt, lekker rustige en donkere kamer.

Aan het einde ben je toch een redelijke pot met geld kwijt. Maar als je een keer decadent wilt doen, dan is kasteel Engelenburg een prima place to go

uitstekend diner en ontbijt, lekker rustige en donkere kamer.

Fantastisch lang weekend gehad!
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zou het niet weten. Het weer had beter gekund, alleen daar kan Engelenburg helaas niets aan veranderen.

Eigen alles. De ligging, de sfeer, het personeel (zeer attent en vriendelijk) als ook het ontbijt en diner waren van hoge kwaliteit. Het is ideaal gelegen voor wandel- en fietstochten en een prima uitvalsbasis voor steden en musea bezoek.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prachtig domein , rust ,gezellig ,lekker eten . Genoten .

Kamer was prijs,kwaliteit te duur . Vloerbekleding aan vervanging toe . Opfrissen van de kamer zou een pluspunt zijn .

Omgeving ,rust, adembenemend mooi domein . Mooie badkamer,goede bedden . Lekker eten zeer vriendelijk .

Een mooie, gastvrije locatie !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was niet echt proper. Er hing een grote hoeveelheid stof onder de chauffage en ook aan de lampjes in de badkamer. Het ontbijt was goed. Alleen spijtig dat de charcuterie,kaas en vis niet onder een stolp werden gezet. Hierdoor was deze uitgeslagen en zaten er ook vliegen op.

Het uitzicht en het uitgestrekte landgoed. De hele hele vriendelijke en behulpzame personeelsleden.

Vorstelijk verblijf in rustige omgeving

Op kamer 405 staat de koffie/thee met kopjes zo ongeveer onder de ingeklapte parasol in uiterste hoekje vd kamer verstopt. Ziet er niet uitnodigend en fris uit.

Gastvrije ontvangst. Je voelt je echt welkom. Behaaglijke omgeving, zowel binnen als buiten. Mooie en comfortabele kamers. Genoten van heerlijk viergangen-diner in de serre met onze favoriete wijn: Menetou-Salon. Mooi serviesgoed en zeer vriendelijke bediening.

Uitstekende wining en dining op een prachtige locatie

Prijs (ontbijt mag inbegrepen zijn). Oubollige inrichting (aan designrestyling toe) .Tapijt in de kamer.

Keuken. Bediening. Locatie. Wijnen. Wandelroutes (suggesties). Oranjerie (uitzicht op vijver en golf). Koffie. Personeel.

Mooi en relaxed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer faciliteiten (nauwelijks mogelijkheid om je eigen spullen te plaatsen)

Mooie locatie, goede service, vriendelijk personeel, heerlijk gevoel van luxe

Dat is nog eens een weekendje weg.
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een paar héél kleine dingetjes in de badkamer: föhn had maar één stand, geen instelbare douchekop, spiegel in de badkamer wat klein. Ontbijt was uitstekend, maar maakt de prijs niet helemaal waar.

Geweldige ambiance. Heel mooi gelegen. De serre (diner/ontbijt) is een juweeltje. Mooie ruime kamer. Zeer vriendelijk personeel.

Romantisch en memorabel
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was een tikje warm (maar er was wel airco - die hadden we niet aangedaan, want vinden we zelf niet zo prettig).

Het dinner was heerlijk, de bediening erg attent. Geen ontbijt genoten, maar buiten aan het meertje nog wat meegebrachte gebakjes van vorige dag opgesmuld. Was heerlijk plekje. Kamer was sfeervol.

Een heerlijk rustig verblijf.
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een wat sober ontbijt buffet

De ligging. Heerlijk rustig. Mooie locatie en uitstraling. Leuke golfbaan. Goed restaurant. Mooie kamer, luxe variant, lekker ruim met de juiste faciliteiten.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Het geheel.
    • Suite met Terras

Op de afrekening stond dat een van drie gasten een pils had gedronken en dat is niet het geval geweest. Sommige medewerkers vond ik bijna te vriendelijk.

Het geheel.

Heel erg genoten in Brummen
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets (nou..... de koffie misschien)

Alles was bijzonder prettig en comfortabel. Prachtige kamer, heerlijk bed en bad, ontbijt in de serre met prachtig uitzicht op het park, borrel op het terras, en het diner was van een uitzonderlijke klasse. Net als de wijnen. Eigenaar en staf maken het gast-gevoel compleet; we werden in de watten gelegd. Dit alles met de boeiende historie van het Kasteel doen ons zeker terugkeren.

Unieke overnachting op een top locatie

De prijs van het onbijt, 21.50 p.p. is behoorlijk aan de prijs. Het ontbijt is goed en volledig maar zou het liever verwerkt zien in de kamer prijs tegen een wat redelijker bedrag.

Prachtige locatie mooie kamers een unieke overnachting in een zeer mooie omgeving. Bediening zeer netjes en galant

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Een verblijf waar je het gevoel hebt dat je als gast echt belangrijk bent.
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kasteel Engelenburg bestaat uit meerdere gebouwen in Engelse landhuisstijl die zijn gelegen in een mooi park. De kamer waarin we verbleven was zeer ruim. De inrichting was bijzonder in positieve zin en smaakvol. Vanuit het hotel zijn er diverse wandelroutes en er is genoeg te zien in de omgeving. Je zit op de grens van de Veluwe en de Achterhoek met naast prachtige natuur diverse kastelen en landgoederen die bezocht kunnen worden. We kwamen op zaterdag en konden in de middag meelopen bij een rondleiding over het park met uitleg over de geschiedenis van het kasteel. De service in het hotel is zeer goed; het ontbijt is wat prijzig, maar wel goed. Het dineren in het restaurant is een aanrader: kunststukjes op je bord die overheerlijk smaken met een prettige bediening.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Prachtige plek met relaxte sfeer
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie locatie en goed onderhouden. Het personeel was heel vriendelijk en goede service voor onze voorkeuren (later uitchecken, glutenvrij eten). Bij het ontbijt stonden de glutenvrije broodjes al voor mij klaar, echt top.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Een aanrader.

Wij hebben niets meegemaakt wat tegenviel.

Een prachtige locatie gecombineerd met ontbijt en diner - wijnarrangement was super goed. Het aanwezige personeel maakte het qua bediening helemaal af! Wij gingen voor een relax weekend. Dit kwam helemaal goed! Een aanrader.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Stijlvol verblijf in chateau Engelenberg

De prijzen zijn hoog, maar dat is wel begrijpelijk. We moesten door een personeelsgangetje om naar het gedeelte te gaan waar we dineerden, een beetje achteraf. Maar eenmaal daar zaten we prinsheerlijk, heel rustig.

De ligging en entourage zijn prachtig; warme ontvangst, de bediening was perfect, het eten verrukkelijk! Met name de bediening bij het diner was zeer professioneel en vriendelijk, heerlijke wijnen uit zuid Afrika. We kregen een gratis upgrade naar een kamer in het Zuid Africa huis.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

De ligging en het historisch kasteel zijn onbeschrijfelijk...
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs voor het ontbijt, niets bijzonders maar wel echt duur

De ligging en het historisch kasteel zijn onbeschrijfelijk mooi. De kamers zijn superbe en uitermate comfortabel.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Heerlijk ontbijt in een prachtige ambiance.
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nadat we hadden ingecheckt, onze bagage op de kamer hadden gezet zijn we naar Zutpen vertrokken. Bij terugkomst bleek er iemand op de kamer te zijn geweest hetgeen te zien was aan het bed. Wie of wat? Geen idee.

Heerlijk ontbijt in een prachtige ambiance.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

De koning te rijk
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is te eenvoudig naar de prijs die ervoor betaald moet worden. Slechte ervaring met heel droog krentenbrood. We hebben gedineerd en gebruik gemaakt van het 3- gangenmenu met wijnarrangement. Ik ben geen grote eter, maar de porties waren heel klein.

De locatie, de ruime kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Bedden okay

Ontbijt nogal prijzig Oppassen dat je in het donker je hoofd niet stoot aan de schuine wand boven het bed Een schoonloopmat voor/achter de deur van de kamergebouwtjes

Bedden okay Personeel erg vriendelijk en behulpzaam Golfbaan ziet er zeer aantrekkelijk uit

Ligging, service , rust

Restaurant minder goede prijs kwaliteit verhouding

Ligging, service , rust

heerlijk
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen airco in het restaurant een lange broek voor heren verplicht

de ambiance

bedden

bedden

Goede sfeer, mooi hotel

Goede sfeer, mooi hotel

Was heerlijk en ontspannend

Nietswas

Ontbijt was heerlijk : tuinen geweldig om heerlijk in te vertoeven.

Het eten diner was heel matig en klein cijfer 5 .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten diner was heel matig en klein cijfer 5 . Zeer duur in verhouding met wat je krijgt.

In een landhuis

Eigenlijk niks.

Fijne sfeer, heerlijk rustig en het voortreffelijke 5-gangendiner

Alles was top!
    • Suite met Terras

Alles was top! Schitterend personeel met ongedwongen enthousiaste houding! Aanrader !

Lekker ontbijt alleen erg duur in verhouding

Prijs

Lekker ontbijt alleen erg duur in verhouding

Prachtige locatie

Kamers goed verzorgd ,inloop douche was top

Voortreffelijk

Het personeel was geweldig

Het personeel was geweldig

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Rust

Rust

Bij Orangerie zouden er afscheidingen tussen het terras van...
    • Suite met Terras

Bij Orangerie zouden er afscheidingen tussen het terras van de kamers moeten komen. Weinig privacy, je zit vlak naast de buren in hun zwembroek.

Ontbijt was redelijk, maar niet erg vers of uitbundig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was redelijk, maar niet erg vers of uitbundig. Geen vergelijk met het voortreffelijke diner!

Diner was prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer te donker; te weinig ramen

Diner was prima

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

alles was prima, vriendelijk personeel e.

alles was prima, vriendelijk personeel e.c

Geweldig genoten!

Geweldige service van het personeel het voelt of je zelf op het kasteel woont. En het diner was fantastisch lekker!!

Een sprookje

Superieure hotelbeleving!

De prachtige locatie de kwaliteit van alle elementen

De prachtige locatie de kwaliteit van alle elementen

echt een aanrader!

Kamer, diner en ontbijt "TOP"

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

We kregen een extra mooie kamer

We kregen een extra mooie kamer

Heerlijke mooie kamer met goed bed en mooie badkamer.

Geweldig mooie kamer

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Elegante warme omgeving met alle comfort
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Warm , hartelijk , voorkomend personeel. Hele prettige kamer, sfeervol en prachtig uitzicht. Uitmuntend gegeten.

Een nachtje wanen in luxe.
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen een upgrade van onze kamer. Dus dat was uitstekende service en zodoende was de kamer boven verwachting.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Fantastische sommelier!

Kleine kamer

Fantastische sommelier!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Alles was prima in orde !

Niets aan te merken !

Alles was prima in orde ! Zelfs meer dan dat.

De kamer

Diner

De kamer

Prachtige locatie, perfecte service

Upgrade gekregen en ontzettend in de watten gelegd. Super mooie locatie, prachtige kamer en goede bedden.

Prachtige locatie

De bar sloot wat vroeg.

Prachtig gelegen, ideaal voor wandelingen, golfen of fietstochten.

Sfeer

Sfeer

super top

helemaal niets, een grote verwennerij

Voor onze huwelijksnacht de kamer erg sfeervol versierd, heerlijk ontbijt op bed. Onvergetelijk.

Het ontbijt en het dinner waren uitstekend

Het ontbijt en het dinner waren uitstekend

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

geweldige ambiance

alles

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

prachtig kasteel en domein. De kamer en het comfort was minder

kamer

onbijt heel goedprachti

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

heerlijk rustig gelegen in mooi park

helemaal niets

mooie ruime kamers met zorg ingericht

Prachtige locatie, attente bediening en heerlijk restaurant!

1 overnachting is te kort!

Prachtige locatie, attente bediening en heerlijk restaurant!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Mooie kamer met een heerlijke douche/bad.
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie kamer met een heerlijke douche/bad. Uitstekend gegeten en de aandacht van het personeel was uitzonderlijk. Kom zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

het ontbijt was heerlijk en het aanbod was ruim voldoende
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het weer, maar dat ligt uiteraard niet aan jullie!

het ontbijt was heerlijk en het aanbod was ruim voldoende

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

uitstekend
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

restaurant was voortreffelijk, aangenaam personeel, prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

klasse
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

alles was top, uitermate vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Mooi rustgevende luxe omgeving
    • Aanbieding - Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het grote 2p bed bleken toch 2 losse bedden tegen elkaar aan te zijn. Vreselijk die spleet in het midden.

"Kasteel" gevoel. Mooie omgeving

Een absoluut tophotel!

Een absoluut tophotel!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Bijzonder weekend op een mooie historische lokatie, omringd door gastvrije hotel professionals.

Personeel was zeer vakkundig en professioneel. Eigenaar was zelf zeer nauw betrokken bij zijn product.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

het is een hele goede combinatie van goede kamers...

Het koekje bij de thee a smaak b kreeg een van ons jeuk van

het is een hele goede combinatie van goede kamers vriendelijke mensen en aangename spijzen