Beoordelingen over Kasteel Kerckebosch 4-sterren

Arnhemse Bovenweg 31, 3708 AA Zeist, Nederland

#5 van de 8 hotels in Zeist

Te duur voor weinig geboden.

Uitzicht vanuit de kamer, plat dak met ventilatoren en buizen, deze maakten lawaai overlast. Kamer had geen ventilatie, stik benauwd. Ramen open dan weer veel lawaai van ventilatoren.

De menagerie met het ontbijt.

Mijn gasten waren zeer ontevreden over het restaurant.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Mijn gasten waren zeer ontevreden over het restaurant. Kleine porties en zeer traag personeel. Voor een kort zakelijk diner hebben ze uiteindelijk 3 uur moeten uittrekken.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

kamer niet van deze tijd, douchen in bad hoef ik thuis niet...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

koffie of thee in kannetjes, hoef je niet elk kopje te vragen

kamer niet van deze tijd, douchen in bad hoef ik thuis niet eens dus verwacht ik zeker niet in hotel. ontbijt gezellig en lekker

Prachtige locatie en prima kamer

Het leek alsof het personeel het te druk had. Daardoor moesten we soms lang wachten en toen we vroegen of we buiten mochten ontbijten kwam er twijfelend antwoord en werd de tafel maar half gedekt. Niet onaardig maar gewoon te druk.

De accommodatie was prachtig.

Het hotel is uitstekend.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Jammer dat je als gast vaak zelf niet kan genieten van de fantastische hotel faciliteiten zoals een mooie bar en tuin omwille van de evenementen die er vaak gehouden worden, zoals huwelijken e.a.

Het hotel is uitstekend. Door alle randactiviteiten waardoor je als gast niet optimaal kan genieten,is gelukkig het personeel erg hulpvaardig,vooral Arne,die er alsnog een uitstekende ervaring van gemaakt heeft.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Hemels!
    • Torensuite

De orangerie naast het kasteel werd gebouwd/verbouwd. We werden om 8 uur gewekt door se bouwvakkers. Wij waren hier voorafgaand niet over geïnformeerd.

Het hemelbed was geweldig, net als het bubbelbad. De kamer had een hele fijne sfeer.

Gezellige kleinschalige accomodatie.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

T.V deed het niet, kon ook niet gemaakt worden. Fles bubbels vooraf besteld, vergeten op de kamer te zetten, later alsnog gedaan alleen toen weer de nootjes vergeten.

Onbijt was prima verzorgd.

buiten waar de vogels fluiten.....
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Dat personeel niet ingrijpt als een gast zich onbehoorlijk gedraagt. Dame zat te midden van andere gasten met oortelefoon in uitgebreid (45 minuten plus) en zeer luid te converseren via haar PC. Hufterig gedrag mag/moet aangepakt worden door hotelpersoneel.

De ruimte en atmosfeer binnen en buiten. Mooie tuin.

Niet de juiste kamer gekregen.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Niet de juiste kamer gekregen. In plaats van de superieur kamer met kingsize bed, in het oude gedeelte van het kasteel, en uitzicht op de kasteeltuin, is er een standaard kamer in een zijgebouw met uitzicht op parkeerplaats toebedeeld. Tevens was de volgende dag, nadat ik geboekt had (en betaald), ...de kamerprijs met meer dan 40,- gezakt op de site van booking.com. Wij bieden dezelfde prijsgarantie werkt totaal niet op de site van booking.com, dus het verschil terugbetaald krijgen ....vergeet het maar! Kortom, ik ben dus 2x belazerd!!!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Er was voor ons geen plek op t terras om te dineren, het koste wat “moeite” om binnen in de locatie

De aankleding mbt de sfeer in de gangen naar de slaapetages hadden weinig sfeer, kan vast beter in de “kasteelsfeer” aangekleed/geschilderd worden

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Een mooie onderbreking in een prachtig kasteel

Geen tegenvaller geconstateerd

Lokatie van het kasteel. Rustige omgeving. Kamer voldeed aan onze verwachtingen. 3 gangen diner inclusief wijnarrangement uitstekend. de juiste wijn geserveerd bij elke gang. Wanneer renovatie van orangerie klaar is, zal dat de sfeer tijdens het diner ten goede komen.

Goed verblijf

Vriendelijk personeel en uitstekende service. Nette en schone kamer. Diner in het restaurant was heerlijk en een leuke ervaring. Locatie is in een bosrijke omgeving

Mijn verblijf was goed. Het personeel is over het algemeen vriendelijk maar kan servicegerichter

Te pretentieus. Te kleine slecht ingedeelde badkamer en te donkere kamer. Interieur van de slaapkamers is goed maar mag wat minder oubollig

De omgeving, de lounge, de borrelkaart en het terras.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Gunstig gelegen hotel met ruime kamers voor een schappelijke prijs.

Ontbijt viel een beetje tegen.

Ruime en rustige kamer met prima badkamer ; gunstige ligging kort bij de autoweg maar in een erg rustige beboste omgeving.

Prettig verblijf met vriendelijke ontvangst en bediening en bijzondere smakelijke gerechten in het r

Reeds besproken met de manager. Ondanks upgrade viel de kamer tegen. Klein, gedateerd en smoezelig ogend. Vooral de aankleding ( vloer en muren ) en de badkamer. Geen ruimte voor toiletspullen. Zeer gedateerd. Bedden waren goed.

De bediening was heel vriendelijk en persoonlijk. Het ontbijt werd ook heel persoonlijk daar wij de enigen waren en op onze wensen werden bediend. Waren getuige van de filmopnames wegens verkiezing Ondernemer van het Jaar!

Voor zakelijk verblijf heerlijk om te dineren, uit te rusten en eventueel te wandelen. Mooie locatie

Kamer was wat klein (badkamer met name) en materiaalkeuze wat gedateerd en beschadigd, maar er wordt binnen enkele maanden volledig gerenoveerd dus dan gaan we voor de herkansing! Manager pakte input erg goed op en kwam met super suggestie.

Locatie prachtig en personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Goede keuken.

G E W E L D I G
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Geweldig kasteel midden in de bossen met een sterrenrestaurant. Hans van Triest de eigenaar en chef maakt er met zijn team echt een feestje van. Sterren niveau gegeten. Je wordt echt in de watten gelegd. Komen zeker terug.

acceptabel

Het restaurant viel tegen, vooral de erg lange wachttijden tussen de verschillende gangen, bijna een uur per gang.Het personeel kwam arrogant over en ik had niet het gevoel serieus te zijn genomen bij een kleine klacht.

zeer vriendelijk personeel in het hotel, ( niet in het restaurant,)

Prachtig hotel, met uitstekende kamers. Bar is ook prachtig en het barpersoneel bijna net zo goed.

Barpersoneel had het druk met zichzelf. Glas wijn kost € 8,50 (!), zonder dat ik vroeg om een speciale wijn...

Prachtig hotel. Kreeg upgrade van kamer; zeer aardig.

top

de kamer iets ruimer,en in de hal zou een stijlvolle kroonluchter mooier staan;)

Prachtige omgeving,zowel binnen in het kasteel als Zeist en omgeving en het personeel zowel in het hotel als in het restaurant zeer behulpzaam en enthousiast. Ook heerlijk in de watten gelegd bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Het was koud in de kamer.
    • Torensuite

Het was koud in de kamer. De bruidssuite in eigenlijk een vrij standaard hotelkamer met prachtig antiek vieze vloerbedekking en een badkamer in vergane glorie. Teleurstellend.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Praktisch ivm werkdagen

Kamer grenst aan dak en daar staat een ventilator en afzuiginstallatie de hele nacht lawaai te maken. Personeel begrijp niet wanneer je langsloopt. Mijn bed was niet opgemaakt en vuile kopjes stonden er nog.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

voor herhaling vatbaar....

de kamer mn vloerbedekking was wel schoon maar met oude vlekken en das niet handig..., en het sanitair wat verouderd

lounge gedeelte erg mooi en sfeervol, fijne sfeer in het hotel

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

goed & correcte hotelfaciliteiten
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

het restaurant biedt een 3 tot 6 gangen verrassingsmenu aan in een mooi historisch kader, menu viel helaas tegen in versheid en beetje oubollige benadering van de gerechten

net & charmant hotel voor correcte prijs

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Zeer matig.

Ik kreeg een kamer recht boven de bar, terwijl duidelijk was dat er veel geluid vandaan kwam. Met de melding hiervan werd niets gedaan. Pas om 1 uur ‘s nachts werd het rustig. Het putje van de douche stonk, dit kwam zelfs de kamer in. De thermostaatkraan van de douche werkte niet goed. Al met al zeer matig. Met de opemrking hierover de volgende ochtend bij het uitchecken werd niets gedaan.

De locatie is goed en het kasteeltje is mooi.

Een culinair-romantische locatie met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het personeel heeft ons bijzonder vriendelijk geholpen. Wij zaten met een auto zonder accu en de gehele staff heeft alles in het werk gesteld om ons op weg te helpen, met succes!

Een deceptie
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Gebrek aan informatie voorafgaand aan verblijf over lawaaierig huwelijksfeest dat werd gehouden, zeer gedateerde kamers waar duidelijk geen onderhoud meer aan wordt gepleegd, na melden klacht werd ondanks toezegging geen contact opgenomen, omschrijving kamer komt absoluut niet overeen met werkelijkheid: kingsize bed is bij dit hotel een matig tweepersoonsbed.

Het ontbijt was heerlijk

1 van de radiators was defect, geen telefoon op de kamer, tapijt met veel vlekken, misschien wat verouderd.

Vlotte jonge bediening, persoonlijke benadering, sprookjesachtig omgeving, goede kamer prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Gastvrije bediening in een verouderd hotel.
    • Torensuite

Wij hadden de torenkamer. Alles is enorm verouderd, vlekken in het tapijt, gordijnen die te klein waren voor de ramen, erg onhandige badkamer. Veel trappen om naar de kamer te komen en ook nog in de kamer. Maar ze gaan renoveren, dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden.

Prima restaurant waar we heerlijk gegeten hebben, leuke bar, leuke ontbijtruimte met goed ontbijt aan tafel geserveerd als een soort high-tea, vreselijk aardig personeel. Leuke ambiance. En een nespressomachine op de kamer. Altijd fijn.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Mooi hotel met gedateerde badkamers op de kamer.

Mijn kamer stonk na de nacht naar rioollucht. De volgende ochtend ging ik uitcheken en toen ik aangaf dat mijn kamer naar afvoerputje-luchtrook. Zei de receptiemedewerker. "Dat is vervelend, ik zal het doorgeven"....... Wat heb ik daar dan aan dacht ik. Ik vond het een verbazend gekke reactie bij zo'n mooi hotel.

De bediening en het eten is subliem.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Fijn verblijf gehad! Wel meer verwacht van de kamer
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ik vond de kamer sfeerloos. Jammer dat je in de kamer niet terug kon zien dat je in een kasteel verblijft. Dit had ik wel verwacht van te voren.

De mooie oude elementen van het kasteel en het ontbijt en de goede service

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Romantisch weekendje weg
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ik had een 'superior' kamer met tweepersoonsbed geboekt. De kamer had twee eenpersoonsbedden tegen elkaar aangeschoven, dat was minder.

Prachtig gebouw in mooie omgeving. Smaakvol ingericht. Kamer had mooi uitzicht op de tuin.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Heerlijk en sfeervol verblijf

Badkamer had iets groter gemogen.

Heel prettig verblijf gehad in standaard kamer, fijne bedden, schone kamer, prettig dat ramen open kunnen. Uitgebreid heerlijk ontbijt met oa zelfgemaakt brood en jam. Kasteel heel sfeervol en luxueus met meerdere aparte zitjes en het ruikt overal heerlijk fris. Kortom: heerlijk!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Romantisch en relax
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De kamer was een beetje standaard. We hadden iets meer verwacht omdat de rest van het gebouw prachtig was.

De entourage was prachtig, personeel heel vriendelijk en gastvrij.

Plezierig verblijf erg naar ons zin gehad.
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Twee kapotte lampen. Schimmel in de badkamel. Wel een heerlijk bubbelbad

Prachtige entree, gezellige zithoekjes bij diverse open haarden. Ontbijt met bediening aan de tafel.

Tegenvallend verblijf in een kasteel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zeer verouderd, met beschadigingen, losse plankjes en vlekken in het tapijt. De prijs-kwaliteitverhouding was slecht. Voor 140 euro (zonder ontbijt) verwacht je een kamer waar niets kapot of beschadigd is en waar iets meer comfort geboden wordt. De kamer was koud toen we kwamen; je verwacht toch dat de verwarming aanstaat voor aankomst. Het duurde heel erg lang voordat er warm water was en dat werd ook steeds weer lauw en koud. Het voelde ook een beetje alsof het personeel weinig betrokken was bij de gasten.

het is een mooie locatie

Fantastisch verblijf in een wondermooi kader
    • Torensuite

In de torenkamer had ik slechte wifi, maar in de rest van het hotel wel uitstekend!

Heerlijk ontbijt, de torenkamer is een geweldige beleving! En het personeel is echt heel vriendelijk.

Prachtige locatie, gedateerde kamer.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

De kamer was kleiner dan bij boeking verwacht en wat gedateerd.

Prachtige plek, hotel waar je direct bij de openhaard een glas port wilt drinken. Sfeervol en historische uitstraling.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

teleurstellend

na 1 minuut douchen alleen nog maar koud water. Toen ik dat aangaf aan de receptie, was de reactie alleen: neen dat zou niet moeten ( met een glimlach). Bij aankomst overvol met deelnemers van een of andere meeting, geen personeel bij receptie, werd er wat tussendoor geholpen nadat er eindelijk iemand kwam. Geen lift naar de 2e etage.

kamer was schoon maar eenvoudig.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Heerlijke kamer, prima geslapen. Ontbijt was top. Aardige service.

De parkeerplekken zijn wat rommelig. Liggen in een soort bos rond het hotel. Donker en veel blad op dit moment. Onduidelijk (geen?) bewegwijzering richting receptie. Of wat verlichting langs een pad wat er naartoe gaat.

M.b.t. privacy. Mijn deur viel niet vanzelf in het slot. Ik heb dus de hele nacht met een open deur geslapen. Kwam ik achter toen ik de volgende ochtend vertrok. Verder fijne plek, fijne kamer, etc

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Prima voor 2 nachten.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kasteelkamer gedateerd, enkel glas, oude badkamer. Eten in de Bistoria, te duur, eten wat gecompliceerd.

Ontbijt was erg goed. Schone kamer en erg goed bed. Gezellige sfeer met open haarden beneden in de bar.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Goed hotel voor enkele nachten, in de Utrechtse heuvelrug
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Uitzicht van de kamer die ik aangewezen heb kregen, heeft uitzicht op de naast gelegen flat. Gelukkig was het al donker, waardoor ik mooi de gordijnen al dicht kon doen. Er zijn kamers met beter uitzicht, zoals op de tuin.

Een hotel met modern en historische elementen. Kamer bevat alles wat een zakenreiziger nodig heeft, bureau, stoel, zitstoel met bijzettafel, tv en niet onbelangrijk een groot comfortabel bed. Badkamer had een goede douche en fijn doucheproducten van Rituals.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Torensuite

De kamer viel in verhouding met de prijs verschrikkelijk tegen, het was een oude kamer, erg koud en de vloer kraakte er wanneer je er met schoenen aan liep. Er hing een muffe geur en er waren ook vreselijk veel beestjes/ die op wespen leken. Tot overmaat van ramp trof ik er ook nog sochtends een aan die liep over het dekbed waar wij onder sliepen. Was gelijk klaar wakker. Op booking.com staan nauwelijks foto's van dit verblijf, het word alleen zo mooi gepresenteerd en neergezet waardoor het een echte tegenvaller was.

Binnenkomst bij de receptie en de vriendelijke balie medewerkster. De badkamer was zeker een plus !

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Bistro-restaurant was heel goed
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Het zg echte restaurant heeft een pretentieuze kaart, maar maakt dat in ieder geval wat bediening betreft absoluut niet waar!

Bistro-restaurant was heel goed

• Beoordeeld op: 12 november 2017

rustig bijkomen in een mooie omgeving, fijne kamer, maar persoonlijke aandacht kan wel beter

bij het ontbijt ging het een aantal keren mis, en de badkamer is erg klein

de sfeer is rustig, de kamer is prettig, het bed was heerlijk, het ontbijt wordt geserveerd aan je tafel, dat is heel speciaal, maar ze vergaten mij dingen te geven die wel bij het ontbijt hoorden

Mooie lokatie, sfeervol.

Kleine kamers; onrustige muziek. Zetten ze op verzoek zachter, prima. Maar draai liever easy listening. Dit is geen muziek voor personeel om bij te ontbijten of dineren. Zorg dat de sfeer klopt, de locatie is te mooi om dat te laten. Jammer dat het ontbijt geen buffet is.

Mooie omgeving; goed bed; lekkere wijn; prachtig hotel; casual sfeer.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Hoge verwachtingen, viel zwaar tegen

Kamer. Heel veel lawaai Restaurant: de prijs van een top restaurant, uitstraling van een doorsnee teataurantje Ontbijt: buffet in de keuken? Fruit moest ik om vragen, hetzelfde geldt voor melk bij de koffie

Fijn, maar over de top qua prijs.

Meer mogelijkheden voor wat betreft het eten. Ook wat( minder exclusief ) eten. Zodat je de keus kunt maken

Ontbijt goed . Kamer verhoudingsgewijs erg duur.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Het ontbijt viel tegen,ik het dit hotel onwaardig,summier...

Zoals reeds gezegd,ontbijt summier,prijs 14,50 € daarvoor had ik meer verwacht; geen gebakken ei,geen Engels ontbijt. Vloerbedekking in de kamers was poezelig. In de badkamer/douchehoek een eenvoudig douchegordijntje.

Het ontbijt viel tegen,ik het dit hotel onwaardig,summier ontbijt. Hal/entree is prachtig. Ontbijtbuffet geen mooie opstelling.

een aardig stukje geschiedenis uit het begin van de 20ste eeuw
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ik wil aanraden om minder zuinig te rekenen : we waren met 2 op de kamer en moesten goedkeuring van het management krijgen om van het kamermeisje een dubbele set shampoo en zeep te ontvangen. De verwarming werd niet aangezet ondanks herhaaldelijk vragen omdat het koud was; het avondmaal in het restaurant was ok voor een vrouw, maar te weinig voor een man. Goed geïsoleerd tegen geluid, behalve langs de deuren waar veel geluid van de gangen door komt Inzake parking vraag ik me af of dat niet op een kleinere parking kan geoptimiseerd worden. Beetje jammer dat je in 3 op de vier kanten van het hotel op auto's uitkijkt

zeer goede voorbereiding en ontvangst door de receptionist. leuke aanpak om ons voor te bereiden op het verblijf en op wat er in de omgeving te doen is via e-mail. Nette kamers & lekker ontbijt, lekker avondmaal - zeer mooie kamers als iets aan de minder punten gedaan wordt heeft dit historisch pand heel veel charme

Gezellig kasteelhotel, helaas mist het kwaliteit op vele vlakken.

Wij waren met 10 personen. Bij aankomst bleek er een bruiloft waardoor wij door de zaal waar het bruidspaar lunchte met onze koffers moesten lopen. 's Middags een drankje doen bleek niet mogelijk doordat het bruidspaar de bar en de andere zitruimtes hadden afgehuurd. Kamers zijn zeer eenvoudig en de badkamers uitermate klein. Geen slopen om enkele kussens en geen glazen om je mond te spoelen en je kan niet met je mond onder de kraan. Met 10 personen moesten wij een menu nemen terwijl wij van te voren hadden aangegeven dit niet te wensen. Het was erg koud in het restaurant (buiten 3 graden en wij zaten bij een oud raam waar de wind dwars doorheen vloog) en de verwarming ging/mocht/kon niet aan. Na 3 x vragen werd er een oliekachel naast onze tafel gezet. Ook 's avonds waren de bar en de zitruimtes niet open voor andere hotelgasten maar voor het bruidspaar. Sterker nog: het werd ons verboden om bij de open haard te gaan zitten. Noodgedwongen in het restaurant moeten blijven zitten voor een drankje. Dit onder het "genot" van het feestmuziek van het bruidspaar. Heel vreemd onlogisch opgesteld "ontbijtbuffet" in de keuken. Wij vroegen ons af of dit om hygienische redenen wel mag. Scrambled eggs bleek mogelijk, een gebakken eitje niet. Vreemd.

Gezellige ambiance van het hotel. Eten was erg goed, helaas wat weinig. Fijne bedden.

Een prachtig kasteel met Zeist en Driebergen binnen handbereik.

Een prachtig kasteel met mooie en ruime kamers. Perfect voor een rustig nachtje weg. Een lekker bed en het was geen probleem om later uit te checken zodat we konden uitslapen. Ik zou zeker terugkomen!

Tegenvaller

Onze kamer was erg klein, normaal zou ik dit een eenpersoonskamer vinden. er was een lamp zonder kap die ook nog kapot was. In de kamer was de afzuiging (van de keuken?) de hele nacht hinderlijk te horen. Ook de douche was erg klein, er kwam weinig water uit de douche en de temperatuur was bijna niet in te stellen. In de Bistoria kwamen de gerechten erg traag door en er werden fouten gemaakt door de bediening, zo was er wel een glas wijn besteld, niet geleverd maar wel op de factuur gezet. Alles bij elkaar vroegen wij ons af wat er mis was, hadden wij toevallig alle pech bij elkaar of is er iets mis met de personele bezetting of het management van dit hotel. In ieder geval erg jammer van zo'n mooi hotel met meer ambities dan het waar kan maken.

We hebben hier last minute geboekt voor een overnachting tijdens onze fietstocht. Het hotel ziet er prachtig uit, mooie buitenkant, mooie hal en lounge. De kamer was te klein voor een 2 personen maar wel leuk ingericht en schoon. In het restaurant (Bistoria) hebben we heerlijk gegeten.

prachtig gebouw.

ontbijt was wat prijzig. voor 17,50 verwacht je toch wat meer dan brood met maar enkele soorten beleg en geen yoghurt of tomaatjes/sla/komkommer voor op je brood

prachtig gebouw. fijne sfeer. mooi gelegen, zeker voor als je met de fiets komt

Ligging en uitstraling afwegen tegen comfort

Beperkte ruimte van de kamer (kamer 11). Warmtekanaal wat door de kamer liep. Gaf veel warmte af. Terras bij de kamer zou beter benut kunnen worden wanneer er meer privacy zou zijn. Je keek nu zo in de kamers van de andere gasten. Badkamer gedateerd. Douchegordijn net te kort. Personeel zou iets beter op zijn gasten kunnen letten. Bv in de lounge vragen of er nog iets gewenst wordt. Euro 15 voor het ontbijt vonden wij aan de hoge kant.

Fijn dat de hond mee mocht. Werd alleen niet toegestaan in het restaurant. Wel tijdens het ontbijt. Ligging en uitstraling is mooi. Bij het uitchecken aantal zaken aangegeven en dat werd goed opgepakt door de receptioniste.

Mooi sfeervol kasteel voor een lekker weekendje weg in Zeist.

Kamers zijn verouderd. Verf bladert van de muren. Geen airco, maar wel een ventilator op het bureau. Erg jammer dat dit niet in verhouding met de rest van het kasteel is.

Mooie kasteel met originele elementen. Lobby en restaurant zijn erg mooi. Kamers zijn ruim. Personeel is vriendelijk en de tuin is erg mooi mits het droog is. Ontbijt is niet uitgebreid, maar goed en de koffie is lekker. Parkeergelegenheid is er ruimschoots en gratis.

Het eten is uit de kunst
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Er was een feest aan de gang, dat was minder prettig toen we aankwamen Veel drukte en muziek

De hartelijkheid vh personeel en het voortreffelijke eten en dat samen op een prachtige lokatie. Helemaal top

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Fantastisch.

Klein min puntje is dat je met zonnig weer natuurlijk lekker buiten wil ontbijten. Je moet dan alleen klein stukje lopen om naar buiten te gaan vanuit het ontbijt buffet.

Het hele weekend heb ik genoten, kom zeker nog een keer terug!

Prima hotel voor kort verblijf

Personeel kwam wat chaotisch over, duurt lang voordat ze langs komen voor bediening op terras en bij ontbijt.

Nette kamer, sfeervol hotel met een mooi terras, gelegen in een mooie omgeving

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

super locatie

ontbijt:wel zelfgemaakte jam, maar nauwelijks fruitsalade en geen gebakken ei spek worstjes enz.

heerlijke tuin en terras. ok, het weer zat vreselijk mee.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Comfortabel kasteeltje midden in het Utrechtse Heuvelruggebied
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Douche in bad en geen stukje zeep. Geen echte tuin. 's ochtends nergens een krant te bekennen.

Hele fijne kamer, ruim en licht met 2 ramen (we zaten op de hoek). heerlijke bedden met lekker dik katoenen beddengoed. Mooie loungeruimtes. Fietsverhuur. Rituals badspulletjes. Uitstekend restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Tophotel, kom zeker terug.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Fantastiche eten in een kasteel met vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij het parkeer terrein stonden allemaal borden met de tekst "Parkeren op eigen risico" dat gaf mij geen fijn gevoel.

Ik was aangenaam verrast door de hoogwaardige kwaliteit van het restaurant.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

uiterst plezierig en comfortabel

Mij is niets speciaals opgevallen waarvan ik zou vinden dat het beter zou kunnen.

Het was gewoon goed, prima locatie, rustig. Heerlijk terras om nog even na te genieten. De hele inrichting en ambiance van het hotel zijn geweldig. Hotelkamers zijn vaak erg warm, gelukkig kon ik 2 ramen tegen elkaar openzetten. Ook de synthetische topper op het ondermatras heb ik eruit kunnen halen.

Prachtige locatie maar niet waar voor je geld

Hotelkamerverblijf te duur, € 129,00 voor betaald is het zeker niet waard: beschrijving kamer klopt niet je kijkt niet op de prachtige tuin maar op het platte dak met lawaaiige ventitaloren, kamer rook naar schimmel of vocht komt omdat het nergens goed geventileerd kan worden, kamer veel te heet waardoor je het raam open moet zetten en dus het lawaai van de ventilator moet aanhoren in combinatie muziek trouwfeest tot 00:45 uur. We konden rond.19:30 uur aan tafel en kregen om 21:30 uur nog steeds niet ons voorgerecht, ik moest er om vragen en daarna wel gelijk gekregen. Personeel was steeds druk met steeds dezelfde tafels, rare gewaarwording. Het viel me heel erg tegen. Niet bijzonder, maar te duur!!! € 70,00 was beter geweest. Ik ken betere locaties.

Kraakhelder schoon, vriendelijk personeel, pand is prachtig

Kort maar heel mooi
    • Torensuite

Ontbijt was vrij karig. 1 kopje koffie of thee. 1 eitje. Je mocht dat zelf niet bijpakken. 1 croissant en 2 plakjes oerbrood. Wel veel vlees en kaas.

Hemelbed, prachtig kasteel

Voor een dag je werkelijk de dame & heer van een kasteel voelen. Een sprookje.
    • Torensuite

Het personeel is geweldig, heel vriendelijk en behulpzaam. Je krijgt een fijn/veilig thuis gevoel maar wel de luxe behandeling van in een kasteel zijn. Het ontbijt is heerlijk en lekker uitgebreid. Voor onze hond hadden ze prachtige bakjes klaar gezet op een mooi matje met in 1 van de bakjes een berg snoepjes. Dit soort kleine details heeft het voor ons echt geweldig gemaakt.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Toplocatie, wel rekening houden met bruiloften in de weekenden.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Niet alle faciliteiten waren beschikbaar door de vele bruiloften in de weekenden, zoals tuin, restaurant en bar. Het ontbijt werd elders geserveerd door de bruiloften, daardoor minder comfortabel. De kamers waren prima maar ietwat gedateerd en soms gehorig.

Mooie locatie in de bossen.

Omgeving goed, verblijf had beter gekunt
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Superior dubbel room viel qua inrichting tegen. Leek op een verzorgings huis qua inrichting ook de geur hiervan was aanwezig! Föhn werkte niet tv werkte niet,

Uiterlijk van kasteel was mooie

Veel comfort, prachtig hotel en omgeving.

Erg warme kamer met geen goede mogelijkheid tot luchten vanwege geluidsoverlast (naast het raam stond een grote ventilator van de keuken te ronken) Telefonisch was 'alles helemaal vol'. Daarna via booking.com geboekt en bij aankomst was er gewoon een kamer beschikbaar...

Veel comfort, prachtig hotel en omgeving.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima ontbijt, prachtige fiets omgeving, vrijdag 4 mei...
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

Wel hadden ze eerder mogen zeggen dat de keuken gesloten was, en niet 3 dagen voor aankomst, anders had ik het geannuleerd.

Prima ontbijt, prachtige fiets omgeving, vrijdag 4 mei opening keuken chapeau.Verblijf was ronduit prima.

comfortabel verblijf
    • Suite met Uitzicht op de Tuin

kamer was verouderd, badkamer gewoon oud. Het restaurant was gesloten wegens verbouwing, en we konden ter plaatse niet meer reserveren voor de cateraar.

goede bar en aangenaam lounge gedeelte

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Het Kasteel wordt verbouwd
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het hotel ligt behoorlijk buiten de voorzieningen van Zeist, niet echt loopafstand. Dan is het uiterst pijnlijk als bij aankomst blijkt dat de twee restaurants in het kasteel 'verbouwd' worden. Een restaurant gesloten, de andere draait op halve kracht. En 's ochtends wordt je wakker van de werkmannen voor de verbouwing. Niets hierover toen we ons inschreven. Hotel is verder ouderwets qua inrichting, de kamers stralen helemaal niets uit, en het beloofde kopje koffie ontbrak.

De bereidheid van het personeel om er toch iets moois van te maken.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Kiningsnacht in Zeist de geboorteplaats van mijn partner
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Men had ons niet geïnformeerd dat het restaurant gesloten was wegens verbouwing Dat was erg jammer We kregen als compensatie een gratis ontbijt

• Beoordeeld op: 28 april 2017

viel een beetje tegen

Er was een feest voor heel Zeist wat nergens vermeld stond. De keuken zou klaar zijn maar die was niet klaar en ontbijt verliep enorm rommelig, croissants nooit ontvangen omdat die nog in de oven zaten, geen glazen bij de sapjes, gekookt eitje besteld maar kreeg hem gebakken.

Kamer was prima.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed ontbijt en vriendelijke personeel.
    • Torensuite

De grote van de kamer, ik had de torenkamer geboekt. Vond toch wat klein. En geen telefoon op de kamer wat toch erg normaal is in deze tijd. En de kussens waren te hard.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Kasteel Kerckebosch