Beoordelingen over Hotel Montagna Delmondo 3-sterren

Grendelplein 15, 6301 BS Valkenburg, Nederland

#43 van de 52 hotels in Valkenburg

6,4

het bed was goed en de locatie en vriendelijk personeel.

De kamer was stoffig en de douche was wel erg klein. Erg luidruchtig geen parkeerplaats aanwezig hoewel dit wel beloofd was. Was een parkeerplaats enkele meters verderop voor €10.00 per dag. Geen handdoek aan de wasbak,

het bed was goed en de locatie en vriendelijk personeel.

Matig en ik zou daar nooit meer boeken.

Veel rommel rond het gebouw en een flinke opknapbeurt zou geen overbodige luxe zijn. Gebouw is gedateerd.

Slecht ontbijt en elke dag hetzelfde. Oude sneetjes brood en dat kan echt niet!

Erg gastvrij!

Bed is iets aan de kleine kant, maar het matras zelf sliep erg lekker!

Een gastvrij ontvangst gevolgd door schone kamers! S’ochtends wakker worden met een goed ontbijt maakt het verblijf compleet! Erg goed!

Eenvoudig
    • Driepersoonskamer met Douche

De kamer stonk enorm (putlucht). Alles oogte smoezelig ( behalve de bedden. Die waren prima)

De locatie lag midden in Valkenburg. Op loopafstand van het station. Ideaal voor een dagje Maastricht.

Het ontbijt was standaard.

De kamer was wel heel klein en de toegang naar de wc en de douche was heel smal en bijna niet te gebruiken.Heb alle heiligen uit de hemel gevloekt omdat ik mijn arm verwond heb aan de wc rolhouder bij het willen neerzitten op de wc.Een grote kras en een grote blauwe plek waren het gevolg.

Het ontbijt was standaard.Ham,kaas,salami,confituur,pindakaas en een eitje.De broodjes waren vers en ook de koffie liet zich wel drinken.

Zeer matig

Het bed dat lag nergens naar. Erg hard. Stof lag dik bovenop de kasten ( boven het bed) Tijdens het douchen liep het douchewater niet goed weg, waardoor je in je eigen viezigheid stond🙈 Heeel erg warm op de kamer Ontvangst was matig . Uitchecken daarbij werd niet eens gevraagd hoe het verblijf was geweest .. En goedemorgen kon er niet eens vanaf

Prima. Helemaal naar onze zin.

De ruimte van toilet in combinatie met douchecel.

De gastvrijheid en hulpvaardigheid van de eigenaar en de vriendelijkheid van het personeel. De kamers zijn goed voor een paar overnachtingen en zijn goed indien men niet teveel eisen stelt. Locatie vonden wij uitstekend, maar kan voor anderen misschien wat te lawaaierig en druk zijn. Is maar wat men wil.

Super leuk

De parkeerplaats tegen over het hotel veel te duur moest 20 euro afrekenen voor nog geen 24 uur

De eigenaar is super vriendelijk en behulpzaam het ontbijt was heerlijk

Heerlijke 3 dagen, Valkenburg is een prachtige plek om te bezoeken.

Eigenlijk geen minpunten. De kamer was wat klein maar wij waren weinig op de kamer dus dat stoorde ons niet.

Heel vriendelijk personeel. Niks te gek en een perfecte locatie!

Viel erg tegen

Het was niet zo schoon. In badkamer en hotelkamer overal stof en haren. Beetje viezig. Gammele deuren . Hele kleine tv. Prijs kwaliteit niet goed. Betaalde 160€ incl intbijt maar vond het dat niet waard. Meer 100€ waard in mijn ogen.

De ontvangst was goed, vriendelijke man.

Het was goed dat we mooi weer hadden

Grote van de kamer, deze was zeer klein, foto's komen niet overeen met hetgeen we kregen, normaal kun je op een hotelkamer vertoeven...nu wasje verplicht om weg te gaan,

Het was een goed bed, vriendelijk personeel

Heerlijk hotel, alleen jammer van dat afval onder het bed.

Onder het bed lag oud afval (pakje sigaretten, snoep, stof). Er had op de site vermeld moeten worden dat er parkeergelegenheid in de buurt is, maar dat dit betaald is. Bij t ontbijt misten we fruit en yoghurt

De locatie van t hotel is geweldig, de eigenaar is een aardige man. Prima hotel en zeker voor herhaling vatbaar

Locatie goed, maar kamer voor 3 personen te magertjes.
    • Driepersoonskamer met Douche

kamer voor 3personen heel klein ,geen airco is in zomer niet uit te houden. Ramen sluiten heel lastig met veel herrie buiten wel belangrijk, douche met vies douchegordijntje. Parkeren is €20,- per nacht is best wel prijzig.

locatie is perfect t.o.v. centrum. Ontbijt simpel broodjes met kaas ,cervelaat, ham en zoet,maar wel heel vers. Arrdige mensen.

Vies ,ouderwets ,en smerig,2 dagen geboekt en maar een keer schone handdoeken

Smerig,vooroorlogse kamers,is niet meer van deze tijd,liever iets meer betalen dan deze onhygiënische toestanden,maar nogmaals de chef en het personeel is super aardig,anders waren we denk ik vertrokken,Booking.com moet hier beter op toezien.

Personeel is vriendelijk

Veel geld voor deze accomodatie en service

Slappe koffie bij ontbijt(slootwater) Om 18.00 uur moesten we vragen om schone handdoeken Bedden niet opgemaakt Dat heeft de man zelf gedaan (hulp was ziek?) Dus snel snel

Bedden waren wel goed

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Simpel maar prima en schoon veblijf, supervriendelijke eigenaar!

De badkamer heeft misschien een kleine update nodig (de voegen van de tegels waren hier en daar beschimmeld, erg klein douchekopje, douchegordijn vind ik persoonlijk niet heel fijn maar ieder zijn eigen mening natuurlijk).

De kamer was erg simpel maar schoon. Iedere dag schone handdoeken. Het ontbijt was niet heel uitgebreid maar precies wat je nodig hebt (uitgebreid ontbijten kun je ook buiten de deur). De ligging van het hotel is geweldig, precies onderaan de Cauberg en heel centraal t.o.v. het centrum en de restaurantjes. Ontzettend fijn verblijf gehad!

Prima prijs/ kwaliteit verhouding en centraal gelegen/ incl ontbijt!

Kamer wat verouderd en klein. Geen stopcontact in badkamer.

Prima prijs / kwaliteit verhouding. Vriendelijke ontvangst, en zeer vriendelijke heer tijdens ontbijt en uitchecken. Kamer en sanitair schoon. Ontbijt ook prima. Centraal gelegen is de accomodatie

Prima verblijf qua prijs/kwaliteit.
    • Driepersoonskamer met Douche

Het is er wel geluidruchtig, in de zin van: letterlijk de conversaties van de kamers rondom te volgen.

Ligging midden in het centrum Prima kamer (wel wat gedateerd) Vriendelijk personeel Goed ontbijt

hebben ons goed vermaakt in de stad zelf zal niet weer naar dit hotel toe gaan.

wij waren er maar 1 nacht ging meer om het slapen waar wij 99 euro voor betaald hebben wat wij al aangeven bed lag goed verder erg oud en vuil veel te duur wat je er voor krijgt.

De kamers vielen ons tegen stoffig alleen het bed lag goed dat was het meer niet. Ontbijt was normaal was genoeg weinige keuze. Wij zullen hier niet snel weer naar toe gaan.

Ontvangst was top!

Erg Kleine basic kamer. De bedden waren echt vreselijk. Allebei nauwelijks geslapen en de volgende ochtend rugklachten. Het hotel is ook super gehorig. De snurkende buurman bevorderde de nachtrust dus ook niet. Ontbijt is oké maar vrij karig.

Ontvangst was top! Hotel/kamer is schoon. Perfecte locatie midden in het centrum.

goed hiotel om de kerstmerkt te bezoeken.

informatie over parkeervoorziening .Hadden gebeld over een parkeer gelegenheid. ipv te zeggen dat er 50 meter verderop een was, moesten we nu een stuk lopen vanaf degene dat het hotel gezegd had.

hotel in het centrum vlakbij de grotten. Schone kamer met een grote badkamer met heerlijke douche. Ontbijt is niet uitgebreid maar brood met beleg ,n eitje en koffie/thee was prima

Was een weekendje weg

Het uitzicht van de kamer.

Ontbijt was goed,in de kamer zouden ze wel koffie en thee faciliteit neer kunnen zetten.uitkijk van de kamer was op een steeg.. Sommige dingen zijn aan vernieuwing toe.

voor twee nachten slapen te doen, maar niet voor een vakantie van een of twee weken

badkamer zag er onverzorgd uit, douch was niet goed te mengen, waar door het te heet was. Er was een deel van de schuifdeur weg, die vervangen werd door en douch gordijn. Deze bleef aan je lichaam plakken tijdens het douchen.

ontbijt en bed was goed.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Perfecte locatie, gastvrij ontvangst, goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Driepersoonskamer met Douche

Kamer was behoorlijk stoffig en het gebouw is nogal gehorig.

De locatie is echt perfect: dichtbij de grotten en in het centrum met genoeg restaurants en bars op loopafstand. Vriendelijk en behulpzaam personeel en een goed ontbijt in buffet vorm (let wel: niet te uitgebreid maar genoeg aanwezig voor een goede start van de dag)

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Heerlijke dagen gehad en zeer aardige mensen van het hotel.

Douche mag wat ruimer en is aan vernieuwing toe.

Perfekte locatie zo in het centrum, parkeren zo goed als voor de deur in de parkeergarage. Ontbijt was heerlijk, lekkere verse broodjes met meer dan voldoende beleg. Kamers waren schoon, douche wat aan de kleine kant en is wat verouderd de kamer zelf daarintegen was opgeknapt en 180/200 bed en goed matras.

Hele vriendelijke eigenaar, heerlijke muziek en lekker eten...

De kamer en badkamer waren ontzettend klein en het gebouw is vrij oud.

Hele vriendelijke eigenaar, heerlijke muziek en lekker eten in het restaurant. Perfect bed en goede locatie. De prijs-kwaliteit verhouding is erg goed.

eenvoudig maar lekker

parkeren in de garage kon niet, ivm kerstmarkt, daardoor erg ver lopen met koffers en twee bejaarde mensen die slecht te been zijn

eenvoudig maar lekker

Goed verzorgd, slechte bedden

De bedden leken in eerste instantie fijn (vrij hard matras). Na langere tijd worden ze minder fijn.

De kamers waren goed, we hebben enkel in het hotel geslapen en ontbeten, hiervoor zeer geschikt.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Leutig en gezellig.

Er viel niets echt tegen maar het hotel mag wel een opknap beurt hebben. En wij hadden een hele kleine badkamer, onze vrienden hadden dan weer een grotere badkamer maar dat was ten koste van de slaapkamer. De schuifdeur van de badkamer/toillet maakte wel veel herrie, ook die van de buren. Maar ach voor twee nachten een uitstekend hotelletje . O ja geen lift, maar dat is in kleinere hotels normaal vinden wij.

De ligging echt in het centrum van Valkenburg.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

de kerstmarkt was mooi locatie goed maar accomdatie slecht
    • Driepersoonskamer met Douche

het ontbijt ronduit slecht beslist geen variatie erg weinig keuze in broodgeen kwark geen fruit geen krentebrood gewoon voor het geld te slecht.

de bedden waren goed

Heel Vriendelijk personeel,fijne locatie dus overal dichtbij.

Het ontbijt was erg sober. Jammer dat t op de kamer heel erg warm was ondanks dat wij de verwarming uit gedraaid hadden.(er lopen helaas buizen door de kamer v d andere verdiepingen) Hier kan het hotel niets aan doen maar het was jammer dat we voor meerdere nachten een volle prijs voor parkeren moeten betalen.

Heel Vriendelijk personeel,fijne locatie dus overal dichtbij.kamer grootte,bed en douche waren prima!)

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Ontbijt was goed en genoeg,er had wel yoghurt en fruit...

voor ons in orde. Prachtige toplocatie.

Ontbijt was goed en genoeg,er had wel yoghurt en fruit bijgemogen. Gezellig restaurant en vriendelijke mensen.

ontbijt was voldoende

Presentatie van ontbijt kan beter. Op een gezellig gedekte tafel b.v Miste een haakje of plankje in badkamer. Snoeren over de grond levens gevaarlijk.

ontbijt was voldoende Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Het ontbijt is heel sober.

Ontbijt en locatie kamer. Zet er een mandje fruit bij en een pak yoghurt oogt het al anders.

Het ontbijt is heel sober.en heel erg gehorig en veel geluidsoverlast

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Voor kort verblijf prima!

Een onfrisse rioollucht in een van de kamers. Werd wel vlot verholpen.

Voor de paar dagen dat wij een bezoek brachten aan de Kerstmarkten een prima verblijfplaats. Eigenaar zeer vriendelijk. Reageerde ook meteen en alert op probleem met stank in een van de door ons gehuurde kamers. Kamers zeer eenvoudig. Wel een goed bed. Ontbijt eenvoudig, maar voldoende. Restaurant 's avonds al vroeg gesloten. Een drankje voor het naar boven gaan zat er dus niet in.

Het is goed dat we alleen hoefde te slapen en een ontbijtje mager ontbijt

Rare gastvrouw en kamer geeft het idee van stacaravan. Bijna gat in de deur en krap en slecht onderhouden. Ontbijt was slecht, brood was niet vers en weinig keus. Geen yoghurt, fruit of croissant. Geen eigen keus in thee smaak.

Het matras was niet slecht, ik hou van een wat steviger matras.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Nooit meer..

De kamer was niet schoongemaakt, en na schoonmaak nog steeds niet echt schoon. De badkamer stonk naar een rokershok. Er was veel overlast van de bovenste kamers en het ontbijt was heel erg mager. Het personeel deed er helaas ook niets op uit toen wij de klachten uitten.

aangenaam verblijf voor 1 of 2 nachtjes maar jammer van de parking.

de slordige gordijnen die niet goed meer afsloten doordat gordijn niet meer ophing aan de ringetjes...

Ontbijt zeer goed en vers. Kamers verouderd maar vooral gordijnen gingen schots en scheef, slordig geverfd (verf hangt aan meubels). proper en goede bedden. parking kostte ons 20 euro voor één nachtje. openbare overdekte parking 2 keer 10 euro dagkaart.

Kamer was klein en wat gedateerd, net als de rest van het...

Kamer was klein en wat gedateerd, net als de rest van het hotel; maar je gaat niet naar Valkenburg om op je kamer te zitten. Wel een prima bed, dus per saldo goed. Ontbijt was simpel maar ruim voldoende. Het meest verrassende in positieve zin was het Italiaanse deel van de menukaart van het bijbehorende restaurant. Echt geweldig lekker gegeten.

Valkenburg is leuk, hotel minder

Het ontbijt was zeer eenvoudig, ham, salami, kaas, jam 2x, pindakaas, hagelslag 2x, ei, roomboter, wit/bruin brood, kaiserbolletje en pistoletje. Koffie, thee, melk, appelsap en sinaasappelsap. Geen fruit of salade. 3-pers.kamer is tweepersoonsbed met een kapotte slaapbank, kamer was niet schoon, veel stof op de grond. Badkamer is douche in bad met je billen tegen een douche gordijn.

Leuk gezellig hotel en op loopafstand van alle horeca's en bezienswaardigheden.

Eigenlijk niets het was prima zo, ik ben snel tevreden.

Kamer was klein maar netjes en schoon, ontbijt was goed, niet luuks maar dat hoef ook niet, heerlijk verse broodjes, word steeds aangevuld, de eigenaar was erg vriendelijk.

De hotel kon schoner, bed lag niet lekker. Goede locatie!

De hygiëne, spinnenweb en insecten. De bed lag totaal niet lekker en onvriendelijke hotelmanager. Vieze geur in de gang maar gelukkig niet in de kamer.

Valkenburg is top maar voor ons niet meer in dit hotel

Het hotel viel erg tegen de kamers waren erg klein, gehorig, stoffig en zeer zeker was het verder ook niet schoon. ruikt muf en de nacht ingang is verre van ideaal. De deur sloot niet goed, dit gemeld wel opgelost. verder melding gemaakt van viezigheid maar daar werd niets mee gedaan.

Valkenburg is en blijft prachtig voor een paar daagjes ontspanning en gezelligheid

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Meer restaurant dan hotel, prijs/kwaliteit een 6,5
    • Driepersoonskamer met Douche

Hygiëne moet beter Spinnenwebben onder de bedden & plafond + verrotte stopcontacten driepersoonskamer geboekt, het tweepersoonsbed dikke prima, het eenpersoonsbed was versleten Geen parkeerplaatsen bij hotel

Ligging hotel Elke dag schone handdoeken Prijs Ontbijt, sober maar prima

Summier maar goed
    • Driepersoonskamer met Douche

Het ontbijt is summier en om 07:00 worden de containers met een hoop kanaal geleegd

Vriendelijk personeel en dichtbij bezienswaardigheden en restaurants

Wel wat sober maar verder wel voor 1 a 2 nachten te doen!

kamers waren na zegge opgeknapt..maar er ontbrak van alles geen nachtkastjes of tafeltje naast het bed geen leeslampjes naast het bed nergens in de badkamer iets van haakjes om handdoeken op te hangen die moest je op grond leggen! De bedden waren nieuw en goed!

Het ontbijt was lekker wel eenvoudig! vriendelijke eigenaar en vriendelijk personeel!

eenmalig

de bedden waren volgens ons niet echt verschoond roken zeer muf ontbijt stelde niks voor,doche was moeilijk in verband met wc er direct naast ,er hingen stopcontacten los aan de muur

• Driepersoonskamer met Douche

De 2-persoons kamer was nogal klein voor 3 volwassenen.

Vrij kleine 3-persoonskamer, maar weinig last van wat toch steeds on the move. Prima ontbijtbuffet en lekke eten.

We hebben 2 heerlijke dagen in Valkenburg gehad.

We hebben geen verbeterpunten. Het was misschien wat lawaaiig, maar dat kun je verwachten wanneer je midden het centrum zit. Voor ons geen probleem.

De ligging van het hotel was perfect. In het centrum en dicht bij een parkeergarage. Het ontbijt was heerlijk. Niet heel uitgebreid, maar erg lekker en ruim voldoende.

Tegenvallend.
    • Driepersoonskamer met Douche

Erg slecht schoongemaakt. (Haren in de douche, toilet niet fris en kamer stoffig) Heel erg ouderwets, informatie boekje dateerde van 2010. Geen melding van WiFi, moest je om vragen. Viel om de haverklap weg. Eigenaar glimlachte wel, maar kwam helaas niet verder dan dit met vriendelijkheid.

De locatie, het hotel ligt prettig qua afstand wanneer je alles te voet wilt bekijken. Ontbijt was karig, maar netjes weggezet.

Super bedden !!
    • Driepersoonskamer met Douche

Niets , in verhouding wat de kosten voor dit hotel zijn .

Het ontbijt was prima , hotel ligt centraal bij parkeerplaatsen , centrum en vele bezienswaardigheden . Je kunt in het restaurant heerlijk eten . Maar voor mij heel belangrijk !! De bedden waren SUPER .

We waren blij dat we weer naar huis konden.
    • Driepersoonskamer met Douche

De kamer was veel te klein voor drie personen. Het was er snikheet .Regelmatig kwam er een walm uit de riool naar binnen. Het paadje naar de nachtingang was erg vies we betraden het met grote tegenzin. Het ontbijt was alle dagen krek hetzelfde.

Slecht locatie om te overnachten!

Ontbijt was zeer karig met afgebakken te harde Aldibroodjes, weinig keuze van beleg. Een pot gezette thee en surrogaat sinaasappelsap. Zeer krappe wc en doucheruimte die verre van schoon waren. Een slaapkamerlamp die t niet doet en loshangend stopcontact en amper ruimte om het bed. Gordijnen die loshangen. We gaan hier zeker niet meer naar toe!

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Voor een overnachting zeker goed te doen voor een betaalbare prijs.
    • Driepersoonskamer met Douche

Badkamer/toilet is niet ruim maar op zich wel te doen. Op onze kamer (26) was het warm en geen airco dus noodgedwongen met de ramen op kiepstand waardoor geluid van verkeer en muziek van terras goed te horen is. Oordopjes hadden uitkomst kunnen bieden.

Ontbijt was goed met voor wat ons betrof genoeg variatie. De locatie is fantastisch, je zit midden in het centrum met een keur aan eetgelegenheden.

Gezellig maar zal volgende keer dit hotel niet meer nemen.
    • Driepersoonskamer met Douche

Meer broodjes waar je uit kon kiezen dus meer keus gezelliger ingericht het ontbijt. Ook de parkeergarages waren erg duur dat vonden wij echt tegen vallen.

Het ontbijt vonden wij tegen vallen alles was op de bar geplaatst zag er niet gezellig uit sommige broodjes waren te hard gebakken er was niet veel keus. De koffie was goed.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Ontspannen
    • Driepersoonskamer met Douche

Eigenlijk niets aan te merken , prijs kwaliteitverhouding was prima .

Ontzettend vriendelijke eigenaar ,en een fijne ontspannen sfeer . Hotel is echt aan te bevelen als je niet te duur een overnachting wilt. Inrichting van de kamer sober en beetje gedateerd maar schoon en goede bedden . Hotel ligt aan een drukke weg dus daar wat geluid van maar dat wisten we van tevoren .Ontbijt is niet erg uitgebreid maar genoeg keuze . Wij hadden voor 30€ pp overnachting plus ontbijt en waren voor deze prijs erg tevreden . Aanrader is de cappuccino .

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Waren er 1 nacht ivm Pinkpop.

Waren er 1 nacht ivm Pinkpop. Zijn erg vriendelijk ontvangen en kregen gelijk om 12 uur een kamer, zodat we onze spullen kwijt konden. Sochtends stond er een heerlijk ontbijt voor ons klaar.

Een nette en schone kamer!

Het ontvangst was matig, geen warm en vriendelijk welkom door het personeel. Ook het diner 's avonds was matig. Geen gemotiveerd en vriendelijk personeel. Het ontbijt 's ochtends was goed maar stelde niet veel voor. (ook een goedemorgen wensen kon er nauwelijks vanaf)

Een nette en schone kamer! Fijn bed met fris en schoon beddengoed. Ideaal zo midden in Valkenburg, als we het hotel verlieten stonden we midden in het centrum.

De ligging was ideaal.
    • Driepersoonskamer met Douche

We zijn daar 1 keer blijven eten 'savonds,de pizza's waren zeer lekker maar de spaghetti bolognese met Parmezaanse kaas voor onze dochter was een afknapper! Veel te waterachtige saus,geen stukje gehakt te vinden en ook geen kaas....spijtig want de pizza's waren wel superlekker! De badkamer was klein,douche met douchegordijn en je stond bijna met je neus op het toilet als je douchte.

De ligging was ideaal....we hebben goed geslapen zachte matrassen ,geen last van lawaai... Het ontbijt was goed,lekkere pistoletjes,verschillende soorten beleg,gekookt eitje,fruitsap,appelsap en werd ook voortdurend aangevuld.Er was wel geen luxebeleg of chocoladekoeken maar voor die prijs mag je dat eigenlijk ook niet verwachten.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Echt een aanrader.

Wat iets minder was was de douchecabine. Maar we hebben een top weekend gehad

Hele goede bedden en echt alles op loopafstand. Eigenlijk een top weekend gehad

Goed!

Ontbijt was goed, maar niet erg uitgebreid. Geen scrambled eggs of bacon. Wel kaas, ham, snijworst, bruin en wit brood en pistoletjes Ook hing er bij binnenkomst een vieze rioollucht in de kamer. Dit is direct opgelost door de eigenaar. Gelukkig waren mijn vriendin en ik niet zo lang, maar het bed in onze kamer was niet heel erg lang. Dit kan een probleem zijn voor hele lange mensen.

Mooie locatie, midden in het centrum maar niet aan een hele drukke straat. Erg vriendelijk personeel!

Het ontbijt was voldoende. broodjes en vleeswaren vers maar niet altijd netjes open te snijden maar dat komt door de botte messen. (maar dat heb je in 99% van de hotels).

Goede prijs; als de verwachtingen niet hoog zijn.

Het is allemaal aan de oude kant. Kitranden niet netjes in de badkamer en sloten niet erg soepel van de kamers. Erg gehorig alles. Slechte tv.

Ontbijt was prima simpel maar goed genoeg. Bedden slapen lekker.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

matig goed

Er wordt maar oppervlakkig gekuist, Er lag op verschillende plaatsen tamelijk wat stof, badkamer was niet helemaal proper. Het water van de douche was te heet om er u te kunnen in wassen, was dus niet goed te regelen.

Het ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima verblijf op een toplocaties met vriendelijk personeel

Er hadden croissantjes bij het ontbijt gemogen en de elektriciteit in de badkamer was afgeplakt met tape. Dat mag beter verholpen worden, zeker wanneer je er met kinderen komt.

Mooie ligging van het hotel en prima matrassen.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Centraal gelegen, goedkoop hotel. Paar - puntjes.
    • Driepersoonskamer met Douche

Konden pas 2 uur later dan de inchecktijd gebruik maken van de kamer, omdat de schoonmaker nog niet klaar was. De matrassen waren heel erg hard. Werden met pijn in ons rug wakker. Erg gehorige kamer. Konden de gesprekken en de buren letterlijk volgen.

Ontbijt was simpel, maar prima. Locatie was goed. Centraal gelegen in het centrum, op loopafstand van de grotten.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

zeer zeer slecht, niet voor herhaling vatbaar

De kamer was vuil, schimmel stond in de plastic bekertjes, rail van gordijn hing half uit de muur, schimmel tegen de muren, stopcontacten die niet werkten, geen verwarming op badkamer, zeer koud om te douchen

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Redelijke optie, maar alleen als alle andere hotels zijn volgeboekt.
    • Driepersoonskamer met Douche

Geen afzuiging in badkamer waardoor er schimmel zat. Dat rook je door de hele kamer. De kamer is gehorig, je ontbijt beperkte keuze, de WiFi is matig en de douchekop kon niet op normale hoogte dus haren wassen en douchen is een uitdaging. Daarnaast misten we ons kopje koffie / thee op de kamer en ook een minibar werd niet gevonden. Samengevat geen aanrader, zeker niet voor 125 Euro p.n.p.k.

Ligging centraal in Valkenburg.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Zeer centrale ligging, zeker in de Kerstperiode super!

Kleine kamer, niet zo hygiënisch, was niet zo goed schoongemaakt, ontbijt was simpel, koffie was echter niet om te drinken.

Vriendelijke ontvangst.Centrale ligging, overal vlakbij. Bed was prima.

Het ontbijt was simpel maar wel goed.

Bij aankomst kamer was nog niet schoon, kamerdeur was/is met moeite te sluiten, TV was stuk na melding werd hij 2e dag vervangen.

Het ontbijt was simpel maar wel goed. Locatie t.o.v. Valkenburg (alles binnen een héél korte loopafstand) maar ook t.o.v. Maastricht (per OV) prima centraal gelegen. Een prima hotel (prijs/kwaliteitverhouding) die ik ook anderen zal/kan aanbevelen.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

De drie-persoonskamer was niet groot, maar de ruimte was...
    • Driepersoonskamer met Douche

Wat had er beter gekund? De sfeer onder het personeel was om te snijden! En dat was heel vervelend.

De drie-persoonskamer was niet groot, maar de ruimte was zeer goed ingedeeld met o.a. voldoende kastruimte.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima locatie, goede keuken, hygiene twijfelachtig.

Schimmelvorming bij bad. Kastdeurgreepjes zaten los, op de kamer. Lawaaioverlast-containers vullen en legen op ongepaste tijden. Het aquarium in het restaurant was een ramp. Jammer, had een mooie verfraaing kunnen zijn. De hotelkamer vloeren zijn van hout (oud) en zeer beweeglijk allemaal. De hygiene laat te wensen over. De afwerking is zeer matig wat betreft vitrage boven, oud en ze passen niet, ziet er onverzorgd uit.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Ideaal gelegen
    • Driepersoonskamer met Douche

Schoonmaak op de kamer. In de avond stonk het erg op de badkamer. Raar om te zien dat ze wijnflessen vulde uit een tapwijn en daarna ook nog in die fles een glas leeg goot. Dop erop en in de koeling om het weer te gebruiken.

Personeel was vriendelijk.konden direct op de kamer.centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Wijn waren er 3 nachten dat is lang genoeg, voor langer zou ik toch weer een appartemend nemen.
    • Driepersoonskamer met Douche

Bedden waren uitstekend behalve van de 3e persoon op de kamer deze was gewoon slecht. Hotel is na het weekend om 22.00 uur al gesloten dus kan je niet meer ergens gezellig zitten. Wel in de omgeving van het hotel.

Locatie is geweldig midden in het centrum Vanuit Valkenburg kan je met het openbaar vervoer overal naar toe.

Ik ben gehandicapt en heb van te voren gevraagd om zo weinig...

Ik ben gehandicapt en heb van te voren gevraagd om zo weinig mogelijk trappen en een douche . Dat was echter niet geregeld dus kon niet douchen in het ligbad en 2 hele lange steile trappen dat viel erg tegen toen ee erom vroegen hadden ze de kamers onverwacht verhuurd . Ook geen excuus erg jammer