Beoordelingen over Bilderberg Hotel Klein Zwitserland 4-sterren

#1 van de 1 hotels in Heelsum

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Heerlijk, uitgebreid ontbijt.
    • Villa

Hier en daar mag men wat vernieuwen. Slapen met de terrasdeur op een kier gaf nogal veel lawaaioverlast 's avonds laat en 's morgens vroeg door de gasten die in groep buiten staan te roken en nogal luid stonden te praten.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Soms wel wat lang wachten op verse koffie. Zalige kamers met terras waardoor je 's morgens heerlijk in het zonnetje kan zitten.

Een aanrader! Zeker zijn prijs waard!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enig minpuntje: geen minibar op kamer en koffie/ thee. Wel de mogelijkheid om je persoonlijke spulken in de koelkast te plaatsen aan de receptie!

Heerlijk ontbijt! Zeer uitgebreid! Mooie ligging! Zeer net hotel. Een aanrader!

teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen water koker op de kamer ,wat er wel zou zijn in de informatie,en geen airco .terwijl we de bovenste kamer hadden dus bloed heet en niet kunnen slapen van de warmte,er stond een ventilatortje wat alleen de hete lucht verplaatste ,het leek daarom eerder op een fohn

het ontbijt was goed lekkere koffie

Gewoon een erg prettig hotel in een omgeving met grandeur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tegenvallen is een groot woord, maar het ontbijt kan beter. Jam in tinnetjes en sappen uit pak ipv vers: bij een hotel als dit moet dat eigenlijk niet. Dat verdient versgeperst en een regionaal geproduceerd jammetje ofzo.

Gewoon een erg prettig hotel in een omgeving met grandeur. Mooi restaurant naast de deur. Kamers wel wat gedateerd.

Ondanks minder restaurant toch een aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het eten in het restaurant was prijs/kwaliteit te duur en werd niet warm genoeg opgediend.

De faciliteiten en vooral de vriendelijkheid van het personeel

Prachtig hotel nog mooiere locatie
    • Villa

Als ik dan toch iets te zeuren moet hebben, de tennisbaan is aan vernieuwing toe.

Heerlijke bedden, mooie kamer prachtige locatie rustig en helemaal in het groen

Prima verblijf, mooie omgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het een en ander kan wel een likje verf gebruiken. Jammer van zo’n mooi gebouw.

Het ontbijt was prima. Ook het diner was prima. We hadden een kamer. Oor een mindervalide, deze was opzich prima voor met een rollator, maar als je rolstoel afhankelijk zou zijn is het krap. Als tip zou ik mee willen geven, doe iets op de vloer bij het douche gedeelte deze is erg glad.

teleurstellende ervaring qua kamer en ontbijt, wel een erg prettige omgeving.
    • Villa

Executive kamer was ouderwets en erg karig. Geen ijskastje, geen schrijfwaren, geen airco (stond wel in de advertentie op booking.com), en was tijdens de warme dagen zeer gewenst; op de foto's zag de kamer er misleidend veel groter uit. De badkamer was ook behoorlijk verouderd, wastafel was behelpen, heel klein straaltje water uit de koudwater kraan. Ontbijt was ook nogal beperkt, weinig keuze, geen cappucino.

de lokatie is erg mooi.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

5,5
    Kort en lawaaierig!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de airco bleek een losstaand lawaaierig geval te zijn waar wij naar verhouding veel voor moesten bijbetalen. Ik had verwacht dat het een geïntegreerde airco zou zijn en dat de kamer dus koel was bij aankomst. Helaas. Warme kamer en een brullende machine naast het bed.

de locatie

Tegenvaller op het eten na
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer waarvan in de badkamer een lamp het niet deed, de wc bril schuin op de wc zat en los zat. Daarnaast deed de ventilator het met vlagen ( wel nodig met dit hete weer) . Ook zat het beddengoed onder diverse haren van andere mensen. welkomsbrief van andere gasten lag nog op bureau en als topper had de schoonmaakster een smerig doekje in de wastafel laten liggen toen we er 1 nacht geslapen hadden. De laatste nacht zat er een groep die buiten onder ons raam enorm veel lawaai maakten. S nachts gebeld naar de receptie maar er werd gezegd dat ze er niks aan konden doen. Geen excuus niks. Dit heeft minstens een uur geduurd ... erg prettig was het dus niet.

Ontbijt was heerlijk , diner ook, personeel bij diner en ontbijt super vriendelijk.

Accommodatie niet geweldig, maar personeel was zeer vriendelijk.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn sterk gedateerd. Badkamer en toilet uit de jaren 70, evenals het zwembad, dat ook geen daglicht heeft. Bij het restaurant gaan ze om 21.30 of eerder opruimen omdat daar ook het ontbijt geserveerd wordt.

Locatie en personeel. Goede fietsen in de verhuur

Heerlijk, even lekker er tussen uit in mooie omgeving met heerlijk zwembad en sauna.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer met balkon, dit was een heel klein balkonnetje en ligt tegen buren aan.

Ontbijt en diner (bijgeboekt) prima. Check-out was heerlijk nog dagje tot 5 uur, voor maar 10 euro.

dit hotel staat zeker in onze top 5!
    • Villa

het ontbijt was geweldig, lekker gevarieerd, brood supervers, melk goed koud, koffie goed heet. terras buiten heerlijk in de zon snelle correcte bediening vriendelijk personeel. s'avonds in het restaurant van het hotel gegeten ook weer prima in orde . zeker voor herhaling vatbaar.

Een aanrader is het zeker. Wij hadden (eerste week mei) het mooie weer als extra-bonus.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet dat het ons stoorde, maar mensen die hyperallergisch zijn voor stof kunnen wel eens last hebben van het voltapijt in het hotel. Heeft natuurlijk wel het voordeel van geluidsdemping. Maar er mocht wel wat meer bergruimte zijn in de kamer: grotere kleerkast, bijv.

Uitstekende keuken, vonden we. En de vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel is beslist een pluspunt. Rustig gelegen hotel ook, middenin het groen. Heelsum ligt aan de zuidrand van de Veluwe en is een prima uitvalsbasis voor de Hoge Veluwe en het gebied t/m Apeldoorn. Niet in het minst omdat de wegenkwaliteit in het verrassend groene Gelderland (bij uitbreiding Nederland) echt wel top is. Als Belg vergelijk je natuurlijk met het eigen wegennet en dan krijg je onwillekeurig het schaamrood op de wangen als je terug over de eigen grens bent gehobbeld... En het gedisciplineerde rijgedrag van de gemiddelde Nederlandse chauffeur is eveneens een eigenschap die wij, Belgen, als voorbeeld mogen nemen.

Genoten van het begin tot het einde
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel erg genoten van ons verblijf. Wij hadden 2 kamers naast elkaar (1 voor onze (grote) kinderen en 1 voor onszelf). Beide kamers met uitstekende bedden. Personeel is steeds behulpzaam en vriendelijk. Welness, fitness en zwembad zijn vrij toegankelijk (zonder meerprijs). Heerlijk ontbijt, waar je niks tekort komt. Pluspunt is ook de lunchkaart en het restaurant (wel een beperkte kaart - maar heel lekker). Dit hotel is een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Bekend comfort in mooi hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is behoorlijk aan de prijs. Voor €15,- wil ik wel verse Jus d'orange en niet uit een pakje. Een vers kopje koffie hoort wat mij betreft ook tot de standaard bij de klasse van dit hotel. Verder is het natuurlijk best wel in orde

Het is natuurlijk altijd wel goed bij de Bilderberg hotels. De een is wat mooier dan de ander maar kwaliteit staat voorop. Het Klein Zwitserland hotel is hier en daar wel wat sleets en zou wat renovatie kunnen gebruiken. De prijs van de kamer echter was zeer aantrekkelijk. De kamer was zeer ruim en comfortabel. De badkamer kon wel iets meer aan deze tijd voldoen, maar alles wat nodig is was er wel.

prachtige gesitueerd hotel wat qua prijs/kwaliteitsverhouding niet meer voldoet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Plaatje van de slaapkamer vd website is mooier dan de werkelijkheid. Ontbijt is heerlijk, maar dat mag ook wel voor € 15,00 pp. Er was te weinig personeel aanwezig, waardoor we met een aantal mensen 20 minuten moesten wachten voordat we een bestelling aan de bar konden doen. We moesten langer dan 30 minuten wachten voordat onze badjassen naar de kamer werden gebracht. Zijn toen zonder badjassen gaan zwemmen!

Uitstekende ligging qua wandel en fietsmogelijkheden.

We hebben genoten van een paar nachtjes weg en het hotel heeft daar zeker aan meegewerkt! Bedankt!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betaalde WIFI en het aangelengde sinaasappelsap.

Het welkom in het hotel was zeer vriendelijk. De kamer beviel ons goed. We hebben gebruik gemaakt van de sauna. Lekker in deze tijd van het jaar. Gezellige lounge! Kranten in overvloed. Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Minpuntje: sinaasappelsap was veel te waterig. Verder een lekker gevarieerd ontbijt. Jammer dat er voor WIFI betaald moet worden. Een hotel waar we zeker nog een keer terug zullen gaan.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Echt een goed bed!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een hele vieze riool lucht in de zwembad en vooral saunaruimte. Staat ook al eerder bij de opmerkingen, lees ik nu. Had adequater op gereageerd kunnen worden. Verder alles een klein beetje out-dated.

Echt een goed bed!

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Was prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inrichting kamer. Zitje te dicht op het bed in een hoekje en de tv hangt niet op een gunstige plek.de bar/lounge zeer ongezellig ingericht.

Lekker eten in de krommedissel

Heerlijk ontspannen weekend met goed eten.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers en badkamer zijn wel aan renovatie toe. Zijn gedateerd van inrichting. Het restaurant was savonds erg koud.

Uitstekende keuken in het hotel-restaurant en zeer vriendelijk en professioneel personeel.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Een erg prettig en comfortabel verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De waterdruk in de kamer is erg laag.

Het ontbijt en diner waren heerlijk. De kamer was erg comfortabel met een fijn bed. Het personeel was erg vriendelijk.

Tip. Vanwege qlimax waren we aanwezig met nog 70 personen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tip. Vanwege qlimax waren we aanwezig met nog 70 personen. veel hadden late uitcheck gedaan. Misschien toekomst een late ontbijt / buffet te organiseren voor de mensen!! Prima hotel.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prachtige kamer met heerlijke grote bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt koffie uit een thermoskan. Plaats hier een mooie WMF. Douche gordijn.

Prachtige kamer met heerlijke grote bedden. Vriendelijk personeel. Rustige ligging.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Geen aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het sterk verouderde geheel van vloerbedekking/gordijnen/slaapkamer/interieur, al met al alles!!! Entree een blauwe gloed in de draaideur van perplex. Gordijnen vies op kamer, vloerbedekking in de bar was grijs

Het personeel

• Beoordeeld op: 8 november 2017

De kamer was ruim met lekkere bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De hygienne in het zwembad viel tegen. De sfeer in het restaurant was erg ongezellig en in de bar zakelijk.

De kamer was ruim met lekkere bedden. Het ontvangst was zeer vriendelijk gedurende het gehele verblijft. Het ontbijt was uitgebreid.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gedateerde badkamer, douchegordijn kan echt niet meer. Prullenbakje oud en geoxideerd, spiegel kapot enz

Het bed was schoon en goed, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goed en comfortabel in een mooie omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kastruimte, opbergruimte voor kleding te weinig. Eetkamer is ongezellig. Kaart is te klein. Bad in badkamer onvoldoende beveiligd tegen uitglijden. Mijn vrouw heeft een pijnlijke knie omdat ze bij het uitstappen met haar been weggleed. Had overigens wel de uitstapbeugel vast! Jammer.

Ruimte, uitzicht en bedden waren prima in orde . Grootte van televisie was goed. Ontbijt was goed. Vriendelijk personeel en goede koffie

Goede uitvalsbasis om de prachtige omgeving te verkennen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel op het terras (rond borreltijd) was nogal ongeinteresseerd, net niet onvriendelijk, maar een cursus gastvrijheid zou hier beslist geen kwaad kunnen... De volgende dag gingen wij om 12 uur nog een kop koffie drinken op het terras na een fietstocht en toen stonden de restanten van onze borrel van de vorige dag nog op tafel, zeer slordig! Ook in het restaurant was het personeel niet echt gastvrij, correct, meer niet. Restaurant is behoorlijk ongezellig, eten was prima, keuken is top.

De ontvangst was allervriendelijkst, personeel in de receptie was prima. De kamer was geweldig, ruim, schoon, uitstekende bedden, badkamer prima, en een apart toilet, dat is een enorm pluspunt voor mij. Klein minpuntje, heel klein, alleen een afvalemmertje in de badkamer, dus niet in de kamer en het toilet, een beetje onhandig.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Goed maar niet bijzonder...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptie dames erg koel en star- terwijl je met hen in gesprek bent kijken ze voortdurend op de PC - tikken zelfs tijdens een gesprek en breken het gesprek zonder meer om de telefoon op te nemen..

Eten zowel ontbijt als diner was heel goed... bediening ook vriendelijk en deskindig... in het restaurant veel lawaai - slechte akoestiek..

Mooie plek!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik was niet heel,enthousiast over het restaurant (Kriekel), vond daar de prijs kwaliteit niet helemaal oke. Soep was heerlijk, maar in de maaltijdsalade ontbrak de sla.

Prachtig, comfortabel hotel, aardig personeel, lekkere bedden, prima locatie voor diverse activiteiten en sightseeing in de omgeving

goede kamer en bedden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

bij ontbijt nog filterkoffie en geen expressomachine, is niet meer van deze tijd waternivo in zwembad veel te laag, geen 1.4m maar 1.10m wifi te lage snelheid, 2Mb/s

goede kamer en bedden.

ontbijt was lekker.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ons hondje werd niet toegelaten in restaurant. Wel in lounge, maar daar zaten we bijna volledig alleen. Dit was een teleurstelling.

ontbijt was lekker. Parking OK.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Faciliteiten: airco aangeboden maar is er niet. Slechte verlichting op kamer. Een redelijk gedateerd hotel, waar een aanpassing aan de huidige maatstaven niet zou misstaan. Free wifi aangeboden, echter zeer beperkt. Gewone free wifi tegen € 10,00 per dag. Prijs huisdier niet in verhouding.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Goede organisatie.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

De gastvrijheid, personeel was zeer beleefd en behulpzaam.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douche werkte niet optimaal, was een dun straaltje...heb dit ook gemeld toen we uitcheckte

De gastvrijheid, personeel was zeer beleefd en behulpzaam. Ontbijt heerlijk en zeer uitgebreid.

Mede door de mooie ligging hebben we genoten van ons verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden een mindervalide kamer die was op zich prima. Alleen de drempel naar de badkamer was erg lastig ivm met de rolstoel. Daar moest bij geholpen worden om in de badkamer te komen

Hotel lag heerlijk rustig. Gezellig terras en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

heerlijk rustiek verblijf met een mooi zwembad en sauna.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

douche in bad. dus geen aparte douche. Vooral voor slecht ter been medemens misschien wat lastig.

mooie authentieke rustgevende locatie met grote kamers.

Uitstekende accommodatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg donker m.n. overdag. Je kan haast niet zonder verlichting.

Kamer is keurig verzorgd, eindelijk weer eens een hotel waarbij een extra kussens op de kamer aanwezig was. Ontbijt was prima, goede diversiteit aan brood e.d.

Natuurrijk relaxend verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De service in de bar/lounge in de ochtend had meer oog voor andere zaken dan voor de gast. Toen we eenmaal ons drinken hadden werd er verder niet meer naar ons gekeken. In de kamer lagen geen badjas en slippers, zoals we gewend waren van andere Bilderberg hotels. Ivm gebruik maken van het zwembad en sauna is dit toch wel prettig. Hier moet je ervoor betalen.

De kamer was goed verzorgd en hygiënisch. Het zwembad en de sauna waren heerlijk om even te relaxen en genieten. Het ontbijt was lekker, voldoende keus en de sfeer was fijn om gezellig te kunnen genieten. De locatie was mooi met veel natuur.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

relaxte dagen met heerlijk eten en een top sevice in in enigszin gedateerd hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is door de jaren heen niet veel gedaan aan vernieuwing/onderhoud zoals schilderwerk kozijnen binnen en buiten. Dat was voor mij opvallend aangezien ik ong 12 jaren geleden dit hotel heb bezocht. miste een paar dames magazines om even te lezen (waren wel veel boeken )

de service was super !!!!! personeel van restaurant helemaal top!!! niets is hun te veel moeite. de jarenlange ervaring van de obers is direct merkbaar. de eerste kamer was boven een airco systeem met een hinderlijk geluid, de dames bij de receptie hebben veel moeite gedaan een andere kamer te vinden voor 2 nachten ,welke ik direct kon bekijken . royale kamer op de 2 e verdieping met super bedden . De rust in het hotel als wel in de omgeving onthaast onmiddellijk.

relax,en ontdek de omgeving,fietsen naar " de veluwe" wandelen in de omgeving en lekker eten
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is een beetje verouderd ,doch alles is in orde. Het balkon aan veel kamers zijn zonder afscherming van de volgende kamer en zijn niet direct aantrekkelijk om even buiten te gaan zitten. Zoals in vele hotels tegenwoordig hadden zij ook een communicatie probleem en moesten we voor ons verkregen (rechten) opkomen. ook de afspraken via Booking.com bleken niet gekend.

De rust in en rondom het hotel valt op , een zwembad binnen zodat je even kan relaxen na een lange fietstocht in "de Veluwe " of wandeling in de prachtige natuur . Dit alles op zeer korte afstand van het hotel. Ook Nijmegen is op een doenbare afstand en is de moeite waard. Er zijn twee restaurants , in het hotel is lekker en niet duur . Het tweede situeert in een originele schuur , mooi gerestaureerd direct naast het hotel aan de parking , dit restaurant is wel duurder maar heeft dan ook al 46 jaar een Michelin ster ( langste ster in Nederland) Voor de liefhebbers is dit restaurant zeker een aanrader "De kromme dissel" Bij goed weer is het terras voor iets te nuttigen best gezellig. Iedereen is er vriendelijk en behulpzaam , en er is altijd iemand aan de receptie zodat je direct je vragen kan stellen.

Zeer vermoeiend!
    • Villa

Dat het personeel niet heeft ingegrepen! Als er zo'n grote groep komt logeren zorg dan dat de overige gasten aan de achterkant liggen of zoiets. En neem actie tegen lawaai na twaalven. We hadden gedineerd in de Kromme Dissel (fantastisch!!!) en als afsluiter van die luxe verbleven we een nachtje in het hotel. Wat een sof zeg! We houden zelf absoluut ook echt van een feestje maar in een hotel hou je je in toch? Of is er personeel dat ingrijpt!

Niets beviel!!! Vreselijke nacht gehad door overlast overige hotel gasten! Om half 2 's-nachts kwamen er gasten zingend en lachend thuis en gingen uitgebreid staan feestvieren op het terras een dik uur lang. Wij sliepen daarboven! Haal die mensen naar binnen! Daarna bleven er nog wat mensen praten op het terras tot half 5! Om 4 uur dan toch maar eindelijk naar de receptie gebeld, gasten verdwenen onder ons raam maar gingen een eindje verderop verder. Om 5 uur werd het eindelijk rustig!! Wat een slecht beleid van het hotel!

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Charmant stijlvol verblijf in een droomomgeving.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De beknoptheid van de menukaart in het restaurant.

Het is ontbijt heeft een ruime keuze van kwaliteit producten. Het hotel ademt ook een charme uit van oude rust. Het is gelegen in een prachtige, rustige en groene omgeving.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Kamers zagen er keurig uit en mooi ingericht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beperkt menu kaart in het restaurant en pittige prijs voor een glas witte wijn 6.50 euro!!

Kamers zagen er keurig uit en mooi ingericht. Hotel heeft een mooie ligging en was verder rustig in de omgeving.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima met af en toe een klein missertje.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet klaar in inchecken. Uur moeten wachten. Wel toegezegd dat we gewaarschuwd zouden worden dat kamer klaar, niet gedaan. Plint lag los. Balkon is prima maar -erg vreemd- moet gedeeld worden met de bewoners van de kamer naast je!

Keurige grote kamer. Lekkere grote bedden. Fijne badkamer. Nette Tv.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Alles was goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Relatief: super dat onze hond mee kon, er stond zelfs een kleedje en een drinkbak klaar. Maar handiger een kamer op de begane grond aan te bieden ipv de tweede verdieping

Alles was goed

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

redelijk tot goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een vooruitbetaalde boeking werd toch in rekening gebracht ondanks dat bij inchequen was verteld dat deze betaald was. Zeer slecht van Bilderberg!

De ligging.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Verwachtingen van De Bilderberggroep waren hoger dan ervaren.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ons toegedeelde kamer hebben wij geweigerd omdat er een enorme afzuiger van de airco voor onze balkondeur stond en deze (logischerwijs) niet afgezet kon worden. Op de andere kamer was 1 bedlamp stuk: na melding werd deze niet gemaakt. Er zijn geen stopcontacten bij het bed. Bij het bureau 1 stopcontact en op de grond bij de tv ligt een stekkerblok, waar je dan de tv uit kunt trekken om een 2 de telefoon op te laden: niet van deze tijd. Het kastje onder de tv heeft zijn langste tijd gehad. Uit de douche komt bijna geen water; de vraag is hoe je een bad vol zou kunnen laten lopen. Slechts één haakje in badkamer, verstopt achter handdoekenrek, om je kamerjassen op te hangen. Kamer is overdag door halve blinde muur erg donker. Dat het parkeerterrein sneeuwvrij gemaakt wordt is prima; dat dit echter 's morgens (op zondag)om 5.45 gebeurt is wel minder. Hotel is enigszins gedateerd. Het ontbijt is "netjes" en voor de prijs wel aardig. De opstelling van het ontbijt is knullig; iedereen loopt continue elkaar in de weg. Onze verwachtingen van een hotel van De Bilderberggroep waren hoger dan door ons ervaren.

Medewerkers zeer vriendelijk. Aperitief ruimte bij open haard is leuk. Het diner in De Kromme Dissel was meer dan voortreffelijk; echt grote klasse.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Gezellige sfeer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te harde en niet aangepaste muziek. Storend voor oudere mensen Receptie personeel erg gehorig als ze aan de telefoon praten ,irritant in de lounch.

Gezellige sfeer. Prettige lounch

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Heerlijk hotel met mooie kamers en faciliteiten in een prachtige omgeving met cultuur in overvloed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat er voor het diner geen uitgebreidere keuzekaart is.

De geweldige service van het personeel, met name stagiere Emmy, toen in onze kamer de douche defekt bleek te zijn. We kregen gelijk een andere kamer en werden geholpen met de 'verhuizing'. Heel attent.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vloerbedekking in het hele hotel is oud en vind ik een niet frisse indruk geven. het ontbijt was uitgebreid, maar werd niet goed aangevuld. Koffie (5 kannen) was op, roerei was op e.d. Duurde even voordat het er wel was. Kost 15 euro pp.

Prima kamers, heerlijke bedden, mooie ligging. Mooi zwembad. Openslaande deuren naar balkon. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Mooi oud pand, maar mag wel naar de standaarden van deze tijd gebracht worden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inrichting kamer, bijv. koelkastje + koffie/theefaciliteiten ontbreken op de kamer.

Zeer vriendelijke medewerkers. Lekker zwembad, met ruime openingstijden.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Lekker gegeten;
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gebouw is aan renovatie toe; gebroken tegels in de badkamer, een douchegordijn is toch echt van vorige eeuw, net als douchen in een badkuip, ingezakte fautteuils (en vlekken in de zitting); het raam kan open maar niet vastgezet

Lekker gegeten; vriendelijk personeel, klantgericht.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

diner mogelijkheden

diner mogelijkheden

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Volledig de verwachting

Ontvangst

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Dat de kamers zo schoon waren.
    • Villa

Dat ze s avonds in de bar alleen nootjes serveerden en niets aan bittergarnituren ofzo.

Dat de kamers zo schoon waren.

Alles was goed geregeld

Prijs ontbijt

Alles was goed geregeld

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Heerlijk genoten!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs van fietsenverhuur vond ik erg hoog!

Het ontbijt was voortreffelijk!

• Beoordeeld op: 7 september 2018

zeer goed verblijf
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

heerlijk ontbijt en een zeer goed avondmaal de sauna en zwembad waren heerlijk zeer behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Aangenaam verblijf en mooi weer

Uitstekende keuken Rustige ligging

Het ontbijt, de ligging.

Het ontbijt, de ligging.

De omgeving
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijzen van de drank zijn overdreven

De omgeving

De kamer en het wifi bereik beide lang niet wat er van...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en het wifi bereik beide lang niet wat er van mochten verwachten

Ontbijt is prima, kamer groot en netjes

Het sanitair is gedateerd

Ontbijt is prima, kamer groot en netjes

Geen airco in hotel en restaurant wel in de slaapkamers een...
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco in hotel en restaurant wel in de slaapkamers een verrijdbare airco! Hotel kan wel een make over gebruiken,

Prima verblijf, goed ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima verblijf, goed ontbijt. Hotel is prima maar is wel aan een verfrissing toe.

Goed hotel, maar niet uitzonderlijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen airco, geen minibar. Inrichting netjes maar verouderd

Goed hotel, maar niet uitzonderlijk

Uitgebreid ontbijt , vriendelijk personeel en gezellige...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitgebreid ontbijt , vriendelijk personeel en gezellige accommodatie met zwembad , sauna en fitness ruimte. Buitenterras , restaurant etc

Kamers klein en geen airco

Kamers klein en geen airco

Lokatie

Airco maakt veel geluid

Lokatie Bedden Personeel

geweldig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de eend op zondag had beter gekunt

hoi ont

Heerlijk ontspannen, prima kamer, lekker een ventilator op de kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas is er geen openbaar minder valide toilet in het hotel.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima, net als het diner.

Airco in de kamer, ruim balkon.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zachte matras, smal bed, radio in de kamer was defect.

Airco in de kamer, ruim balkon. Prima ontbijt, vriendelijk personeel. Mooi zwembad.

Zeer prettig in een rustige omgeving en goede accommodatie .
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk viel niets tegen je voelt je gelijk thuis.

De uitstraling en de rustige omgeving.

te duur

te duur