Beoordelingen over Klein Zwitserland 4-sterren

Grensweg 11, 6277 NA Slenaken, Nederland

#3 van de 11 hotels in Slenaken

Prachtig relaxhotel dichtbij!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Omdat er een besloten feest was konden we geen lunch en diner op het terras met fraai uitzicht gebruiken, dat was jammer. Neem geen standaard kamer hier, inrichting is sterk verouderd!

De luxere kamers met balkon hebben zicht op de Limburgse heuvels en zijn prachtig! Vooral het zwembad met ligbedden binnen en buiten en de wellness vond ik erg aantrekkelijk om nog een keer naartoe te gaan! Kwaliteit van het eten ook zeer goed! Personeel uiterst vriendelijk!

Een heerlijk verblijf in prachtige omgeving.

Enige nadeel was dat er geen douchewand of douchegordijn was, waardoor de badkamer snel nat wordt.

Kamer in oude vleugel was ruim en schoon. Ontbijtpersoneel en ontbijt zelf uitstekend! Heerlijk zwembad. Prachtig uitzicht vanaf terras en zwembad (achterkant hotel, glooiende heuvels met tevreden ogende koeien!) Goede ventilatie in badkamer,waardoor nooit beslagen spiegels.

Een aangenaam verblijf samen met vrienden op een prachtige locatie, niet goedkoop maar super gegeten

De eerste kamer waar we verbleven had een douche van 50cm op 50cm (kraan in de rug en douchegordijn tegen de buik gekleefd.) De tweede kamer waar we verbleven was super de luxe mooi maar er hing een riool geur die niet te harden was.

Het terras waar het diner geserveerd werd, het eten was extreem lekker, het zwembad, de locatie, de ruime parking die gratis was.

De vriendelijkheid en de behulpzaamheid van ieder persoon...
    • Suite met Spabad

Ruikhinder in de kamer van uit de badkamer. ( afvoer ) Kamer kan niet voldoende verduisterd worden. Ontbijt, als het druk is te weinig personeel.

De vriendelijkheid en de behulpzaamheid van ieder persoon die daar werkt.

Zwembad ontbijt uitzicht vriendelijkheid

Geronk op slaapkamer en extra licht via venstertje in badkamer - we hebben een upgrade genomen want de standaardkamer a 174 euro is echt heel oud en riekt erg muf

Zwembad ontbijt uitzicht vriendelijkheid

Ontbijt heerlijk , hygiëne goed en prachtig terras met...

Prijs kwaliteit verhouding diner; sommige personeelsleden hadden een wat onpersoonlijk en niet erg vriendelijke houding

Ontbijt heerlijk , hygiëne goed en prachtig terras met uitzicht.

Heerlijk!
    • Suite met Spabad

De kamer was zeer luxe en wat een uitzicht! Het restaurant is ook zeer goed met zeer vriendelijk personeel en heerlijk zelfgemaakt ijs voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Lamp naast bed was niet echt geschikt om te lezen. Ander licht er bij aan, moet wel uit worden gedaan bij de deur. Iets minder prettig als je leest om in slaap te raken. Dat was een zeer minor point.

We hebben genoten van een fijn hotel, vriendelijke menden, heerlijk rustige kamer, prima bed.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Slechte prijs-kwaliteit
    • Super Deluxe Kamer

Slechte prijs-kwaliteit verhouding. Wellness is inclusief maar daar heb je niet veel aan. De sauna is nl. alleen beschikbaar tussen half 4 en half 8. Het zwembad is wel open maar daar staan maar 6 ligbedjes dus die waren continue bezet. Sauna en zwembad liggen op verschillende verdiepingen waar je met de lift naartoe moet. De kamers zijn gemoderniseerd maar verder is het wat gedateerd. De verlichting is slecht en met het bedlampje kun je niet lezen. De badkamer was mooi maar klein en de douche is open dus de hele vloer wordt nat en douche wisselde steeds van temperatuur. Het ontbijt was prima, maar wel erg standaard voor deze prijsklasse. De grootste misser was dat op de rekening €4 werd gerekend voor de twee mini-koffie die wij op de kamer hadden gedronken met het nespressoapparaat dat daar stond (er was overigens geen waterkoker, dus thee was niet mogelijk). We zijn in veel hotels geweest en koffie/thee op de kamer is een redelijk standaard service waarvan we nog niet eerder hebben meegemaakt dat hier €2 per cupje voor werd gerekend. Op een rekening van bijna €500 voor 2 nachten was dit een bevestiging van ons gevoel dat de prijs-kwaliteit hier volledig zoek is.

Mooie omgeving. Nette gemoderniseerde kamer met mooi uitzicht. Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Heerlijk weekend waar we goed verzorgd werden in een heerlijke ambiance.

Ontbreken van douchegordijn of spatscherm bij het bad waardoor de vloer nat werd na het douchen.

Het hotel beschikt over een geweldig goed restaurant ("Puur") en het ontbijt is uitstekend. We hadden een ruime kamer, met goede bedden en mooi uitzicht over de Zuid Limburgse heuvels. De mensen van het hotel zijn zeer gastvrij en gaven ons het gevoel zeer welkom te zijn. Het hotel ligt perfect in een geweldig wandel- en fiets gebied.

Zeer attent en professioneel personeel op een schitterende locatie

De verlichting op de kamer was vrij zwak. Liever een echte douche dan een bad met douche.

Zeer attent en bekwaam personeel Lekker en uitgebreid ontbijt Mooie wellness ruimte en zwembad

Ontbijt is pas vanaf 8uur. Dus veel te laat als je nog moet reizen. Van te voren aangegeven dat we op tijd weg moeten. Er zou gezorgd worden voor een lunch/ontbijtpakketje. Er was echter niemand aanwezig en er was niet gezorgd voor een pakketje. Bovendien was de prijs niet aangepast naar een verblijf zonder ontbijt

Uitzicht en de kamer was erg mooi

zie hierboven

verzocht om te wekken helaas -vergeten- werden gelukkig iets later zelf wakker Reataurant gezien prijs kwaliteit verhouding zeer matig

Kamers zeer goed Personeel zeer goed

Dat het verbruik van de nespresso cupjes op de kamer...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Dat het verbruik van de nespresso cupjes op de kamer afgerekend dienden te worden. Voor deze kamerprijs mogen de drie cupjes per dag wel inbegrepen zijn.

Geweldige accomodatie in een heerlijk rustige omgeving.

Kamer was vrij warm. Geen douche-wand bij het bad: badkamervloer nat

Ruime kamers met zeer goede bedden. Restaurant heeft zeer goede gerechten en ruime wijnkaart. Prima ontbijtbuffet. Welness is zeer goed.

hotel is een toplocatie en zeker te boeken, met sauna, turks stoombad, goed zwembad, inbegrepen

eerste avond in restaurant a la carte gegeten - uitstekend tweede avond menu - smakeloos hotel is top, maar restaurant hebben we twijfels bij

toplocatie en service en een uitgebreid en lekker ontbijt met vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Een verwenverblijf.

De koelkast deed het niet. Bij 30 graden niet fijn. Geen oplossing.

De lunch was heel lekker. Het diner was geweldig! Het zag er allemaal mooi uit en het was heel lekker en verfijnd van smaak. Top. De schoonheidsspecialiste is erg goed.

Prijs-kwaliteit kan beter.

Sauna was OK, maar klein. Daarnaast alleen open van 15:30-19:30, oftewel net na check-in tot tijdens dinertijd. Erg kort. Enorme tegenvaller was het stofzuiger geluid om 08:00 waar ik wakker van werd. Daarnaast redelijk rumoerig op de gang. Restaurant had nog wel een plekje over, maar alleen binnen: ze konden niet buiten serveren ivm personeels tekort, erg jammer.

Onze junior suite was een ruime kamer met prachtig uitzicht. Helaas wilde in eerste instantie de schuifdeur niet open, maar dat werdt snel gerepareerd.

Rustig gelegen hotel in prachtige omgeving, zijn naam...

Snelheid diner, voor een 5 gangenmenu moet u rekenen op 2,5 - 3 uur.

Rustig gelegen hotel in prachtige omgeving, zijn naam "klein Zwitserland" waardig.

Erg prettig

Voor wat oudere mensen (boven de 65), of mensen die moeite hebben met de knieen, is het in bad douchen een beetje een probleem. Een douche op vloerhoogte zou dan prettiger zijn.

Ontbijt was prima, personeel uitermate vriendelijk en behulpzaam. Er is, naar mijn beste weten, geen zwembad in Nederland met een mooier uitzicht.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Heerlijk zwembad + mooie sauna

Ik bezocht het hotel voor de tweede keer en het was nu ook weer heerlijk. Prachtig zwembad en zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Avondeten hebben wij niet bij het hotel gedaan. De nieuwe kamers zijn aan te bevelen. Wij hadden nu een niet gerenoveerde kamer en die zijn op zich prima maar wel wat gedateerd. De nieuwe kamers zijn prachtig.

Toplocatie met heerlijke wellness faciliteiten
    • Super Deluxe Kamer

Liever 1 tweepersoonsbed dan twee aaneengeschoven losse bedden.

Diner en debgastheer was supervriendelijk, behulpzaam en professioneel. Heerlijke kamer en top omgeving.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Relaxen in een rustige omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het komt niet gastvrij over als je in de kamer moet betalen voor koffiecups. Maak desnoods de kamer iets duurder.

De rust en de welness waren fantastisch.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

heerlijk weekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

We hadden geen reservering gemaakt om te eten s'avonds in het hotel. En aangezien het restaurant vol zat konden we eenmaal in de bar helemaal geen eten bestellen van de kleine (borrel)kaart. Na een reis van 3 uur viel dat beetje tegen. Personeel liet wel heel aardig kaas aanrukken. Dus dat werd ons 'diner'. Met beetje trek naar bed ;-)

Geweldig mooie (bad)kamer!

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Goede keuken maar prijs kwaliteit toch te duur ( 500 euro...
    • Suite met Spabad

Op kamer 33 was in de badkamer een venster waar avondlicht doorkwam die we niet kon-den afsluiten,dit licht stroorde in onze kamer want tussen de bad-en slaapkamer is er een glazen want ! In de kamer is er te weinig licht om te lezen,men moet onder een leeslampje kruipen !

Goede keuken maar prijs kwaliteit toch te duur ( 500 euro voor 2 personen slapen en ontbijt ) voor 2 nachten .

• Beoordeeld op: 10 december 2016

• Suite met Spabad

Nespresso op de kamer aanwezig maar voor gebruik moest twee euro worden betaald per cup.

Geweldige kamer, prachtig uitzicht, goed ontbijt, lekkere Limburgse wijn.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Wij vonden het ontbijt erg matig, weinig keus en als je om half 10 kwam waren er al diverse dingen op, die niet meer aangevuld werden. Dat vind ik vreemd, want je betaalt er wel voor. Het viel ons ook erg tegen dat de sauna pas om half 4 open was, dit beperkte ons wel in ons idee van dit weekend. De sauna in kunnen wanneer wij dat wilden. Dit betekende ook dat je zondagochtend dus geen gebruik meer van de sauna kon maken, erg jammer. Bij de fitness misste ik de crosstrainer, een apparaat die nl. voor iedereen geschikt is.

Ontzettend vriendelijk personeel. De kamer die we hadden geboekt kwam niet geheel overeen met de foto's op internet (we hadden het groter ingeschat), maar we hebben een andere kamer gekregen tegen een kleine bijbetaling. De sauna was heerlijk, mooi en hygiënisch. Alleen jammer dat het zwembad 3 vediepingen hoger zat. Het is altijd heerlijk om na de sauna nog even in het zwembad te liggen of in een bubbelbad.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Lang (verwen)weekend

Vanaf binnenkomst tot uitchecken. Je krijgt een rondleiding door het hotel, waar het zwmbad en sauna zijn. E.d. De kamer is ruim. Het ontbijt en diner heel goed.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Mooi maar te duur

Prijs/kwaliteit. Het was een prima overnachting, geen grote fouten. Maar, voor deze prijs verwacht ik meer van een hotel. Kamer was erg sfeervol, maar het zit hem in de kleine dingen. TV signaal viel vaak uit, de douche stroomt over, het licht is slecht geregeld (bedlampjes zitten op centrale lichtknop waar je de hele ruimte mee uitzette), de sauna was niet voldoende heet en de stoomkabine was voorzien van zo'n degelijke afzuiger dat er weinig stoom overbleeft. Ontbijt vinkte alle boxjes, maar dat krijg je ook bij een van der valk voor de helft van de prijs. Oftewel, een mooi, te duur hotel.

Mooi hotel, prima faciliteiten. Ontbijt was basic, maar in orde.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Heerlijk verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

We hebben 3 heerlijke dagen gehad in slenaken, 2 keer heerlijk gegeten (menu) in het restaurant. Personeel was erg vriendelijk en locatie was zeer geschikt als uitgangspunt voor diverse wandelingen en fietstochten.

Klein Zwitserland heel veel voor zich maar de bediening in het restaurant kan beter.

We werden weggekeken door een stel dat onze tafel had willen hebben en de bediening ging hier niet adequaat mee om. De prijzen van het restaurant zijn hoog, het eten is goed, maar er miste bestek en het wachten op het dessert duurde heel erg lang. De badkamer van de kleinste kamer rook onfris en er was een storend harde afzuiger in de buurt van de kameringang. De ruimte naast de bedden is erg beperkt,

Het ontbijt was geweldig en de bediening van de ontbijtzaal uitstekend. Het zwembad heeft een prachtig uitzicht en het restaurant ook. De grootste kamer was mooi.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Een schitterend hotel op een schitterende locatie !

In feite kan ik niets bedenken wat tegenviel. Het was echt een super weekend.

De inrichting van de kamer was perfect, met een ruime badkamer en een gezellige zithoek. Er was eveneens een bakje met lekkere appeltjes aan de lift geplaatst, zodat je op tijd en stond van een gezond stukje fruit kon genieten. Het eten was culinair top. We hebben tweemaal de suggestiemenu genomen en het was allemaal heel lekker.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Ik ben hier terecht gekomen doordat Van Der Valk vol zat.
    • Suite met Spabad

Ik ben hier terecht gekomen doordat Van Der Valk vol zat. Ik heb voor 2 nachten + ontbijt €460 euro betaald, ( suite). De kamer leek meer op een standaard kamer welke zeker dit bedrag niet waard is. Weinig keuze in ontbijt, viel ook tegen.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Erg vriendelijke ontvangst.

Verouderde kamer en de nieuwe waren slechts 10€/p.n duurder. Ik had gerust betaald voor een upgrade.

Erg vriendelijke ontvangst. prima verzorgd ontbijt. prachtig zwembad

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Ideaal voor een welness weekend en als uitvalsbasis om Limburg te ontdekken

Toegankelijkheid niet optimaal door oudere bouw. Tijdens ons verblijf veel vliegen op de kamer!

Zeer gastvriendelijk personeel. Ietwat gedateerd hotel maar zeer goed gemoderniseerd. Ruime kamers en mooie welness ruimtes

Leuk weekendje weg in mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Heel lekker ontbijt. Heel vriendelijk en hartelijk personeel.

uitstekend

douche; geen afscherming voor water; risico van 'waterballet'

Goed ontbijt; fijne kamer

super

de ligging en uitzicht

Super ontspannen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Kwaliteit van de bedden. Deze waren erg doorgezakt.

Ontbijt, diner, kamer, hygiëne, klantvriendelijkheid, locatie en uitzicht.

top uitzicht, top ontbijt, super vriendelijk personeel

top uitzicht, top ontbijt, super vriendelijk personeel

Zeker de moeite waard!

Heerlijk ontbijt en prachtige omgeving!

Heerlijk!

De rust, het zwembad, prettige kamer, prachtige locatie, heerlijk gegeten.

Goed geslaagd.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het zwembad was super met een onovertroffener zicht. De omgeving.

Mooie sauna en schitterend uitzicht

Koelkast was warm

Mooie sauna en schitterend uitzicht

een aangename verrassing

niets eigenlijk

Hartelijke ontvangst, vriendelijke medewerkers, uitstekende keuken.

Weekend zuid Limburg

Verouderde bakamer

Verder alles

Heel fijn.

Vriendelijkheid van personeel en goede bedden,ruime kamers

Ontzettend schoon en heel mooi qua interieur.
    • Super Deluxe Kamer

Ontzettend schoon en heel mooi qua interieur. Heerlijk ontspannen omgeving en het uitzicht is als een schilderij.

pachtig en relaxed.
    • Super Deluxe Kamer

de wellness (sauna's, zwembad), ligging van hotel

Verwennerij

Personeel, gratis faciliteiten, relaxed

Op-en-top relaxen

Heb niets aan te merken

De netheid en comfort van gehele accommodatie

Het hele hotel

Personeel iets te gehaast

Personeel iets te gehaast

Geweldig genoten...word zeker herhaald!!
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Ontbijt mag wat later....avond eten hetzelfdd

Geweldige kamer...prachtig uitzicht achter...heerlijk eten...super aardig personeel

prima ontvangst , vriendelijke bediening , zeker komen nog eenkeertje terug

ontbijt uitstsekend kamer = misschien iets moderner had gemogen ( kleine badkamer )

Super verblijf voor herhaling vatbaar !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Iedereen super vriendelijk !!!

geweldige bestemming
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

vriendelijk personeel, mooie sauna en geldig lekker eten

spa geweldig - lokatie ook
    • Super Deluxe Kamer

voor die prijs mag het ontbijt iets beter

spa geweldig - lokatie ook

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Een fantastisch kort verblijf.

Eigenlijk niets.

Rust op alle gebied. Wat een mooi zwembad! Echt leuke wellnesszone en ik was er alleen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Badkamer, kamer temperatuur ,

Klant vriendelijkheid

Voor herhaling vatbaar!
    • Suite met Spabad

Het uitzicht van uit onze kamer(met groot terras)was adembenemend !

Perfect

Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Verblijf was fantastisch

Badkamer verouderd en geen douche

De omgeving was fantastisch. Personeel was zeer vriendelijk en hotel faciliteiten waren super

Een aanrader, ideaal voor een heerlijke break en een goede keuken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Prima verblijf gehad, vriendelijke bediening en goede en nette kamers.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Sproeier bad werkte niet.

Sproeier bad werkte niet. Ook niet gerepareerd

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Genieten!

Geweldige wellness- en relax-faciliteiten, unieke view vanuit het zwembad, heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 22 december 2016

ontbijt was erg goed

ietwat gedateerd hotel

ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Alles was goed.ligging hotel.kamer lekker warm

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima accommodatie voor stedentrips ( Maastricht, Aken ) en/of wandelvakantie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Prima ontbijtbuffet. Zwembad boven met geweldige zonsopkomst !!!

• Beoordeeld op: 7 december 2016

zalig relaxweekend in rustige omgeving met prachtige natuur, ondersteund door lekkere gevarieerde ke
    • Suite met Spabad

geen directe (slechte) opmerkingen!!!

ligging met uitzicht op schitterende natuur, nabijheid mooie wandelmogelijkheden,deftig spa-center

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Lekkere sauna en, mooi uitzicht vanuit lounge

Enorm gehorige kamers! Uren wakker gelegen vanwege pratende en stommelende buren...

Lekkere sauna en, mooi uitzicht vanuit lounge

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Fantastische locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Fantastische locatie. Comfortabele kamer. Zwembad met uitzicht over de heuvels.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Ff bijtanken
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Wellness is erg mooi en fijn Riante kamer met balkon Prachtige ligging Gezellige familiesfeer Goed restaurant

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Heerlijke wellness, prachtige uitvalsbasis voor wandelingen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Heerlijke wellness, prachtige uitvalsbasis voor wandelingen.