Beoordelingen over Hotel Restaurant 't Klokje 3-sterren

Rampweg 16-18, 4325 LH Renesse, Nederland

#6 van de 12 hotels in Renesse

Eeen WE-tje weg

Een ijsje was onbereikbaar vermits de keuken sluit van 16 tot 17u!?

Uitgebreid ontbijt, prima rustige kamer, vernieuwd; de badkamer heeft alles wat nodig maar is wat langer geleden ingericht. Alles proper. Het ligt wat afgelegen van het dorp maar schitterend strand. De keuken valt mee en het is lekker, Belgische normen zijn het niet voorbeeld: de sauzen zijn lekker maar lijken gerantsoeneerd zoals de peperroomsaus en de cocktail bij de garnaaltjes.

Goede ontvangst door vriendelijk personeel. Prima locatie voor een rustig verblijf.

geen opm

Prima ontbijt met steeds aanvulling van alle gerechten. De ongedwongen en rustige sfeer. Je voelt je hier meteen thuis. Goed restaurant met vriendelijke bediening.

Goed ontbijt.

De sauna is geen traditionele type. Niet echt warm genoeg om goed te zweten. Binnen zwembad wat mistroostig.

Goed ontbijt. Verzorgd en gezellig hotel. Zeer vriendelijk personeel. Parking .

Heerlijk een paar dagen uitgerust. Mooie omgeving kkm te fietsen. Heerlijk ijs in Renesse 😊
    • Standaard Kamer

Kapotte tegel in douchecabine, ook wat krap.

Kamer niet groot, wel mooi groot balkon. Prima bedden. Zeer vriendelijk personeel. Goed restaurant. Uitgebreid ontbijtbuffet. Afsluitbare fietsenstalling. Lekker dicht bij strand.

Onredelijk prijs kwaliteit en dan ook nog geen kans om op tijd bij het evenement te zijn.

Dat er geen mogelijkheid was om voor 1400 in te checken. Het hotel rekent de hoofdprijs vanwege Concert at Sea wat om 1400 uur begint kan je niet voor 1400 uur inchecken. Dus ik betaal echt fors meer vanwege het evenement kan je er niet op tijd bijzijn.

Qua accomodatie en eten uitstekend. Mooie ruime kamer.

Lekkere korte vakantie in eigen land.

Ruimte van zwembad is warm, zo fijn zijn als je rechtstreeks vanuit zwembad naar ligwei zou kunnen.

Goed hotel, dichtbij strand en dorp. Vriendelijke medewerkers. Uitgebreid ontbijt.

Te kort. Gaan zeker binnenkort nog eens terug. Voelden ons erg welkom.

Geen opmerkingen.

de hond was welkom en het stond zelfs een verassingmandje klaar. De kamer is erg netjes en modern. Ook rook het lekker fris. Fijn dat er een balkon bij de kamer zat.

Op dit laatste na was ons verblijf OK

Geen leggers in de kleerkast, enkel hangkapstokken. Hemden, T-shirts, ondergoed, pulls dan maar op de grond leggen, hè.

Correcte kamer. Ontbijt zeer goed. Ligging voor ons fantastisch.

Uitstekend en erg plezierig
    • Standaard Kamer

"Dat we weer naar huis moesten"

De vriendelijk en behulpzaamheid van personeel. De vragen en kennis over de omgeving enz. waren heel goed en plezierig. Een uitstekend ontbijt een goede menukaart. Het dagmenu was perfect.

mooie lokatie, goed hotel , mooie omgeving zeker een aanrader voor wie zoeken naar een korte vakanti
    • Standaard Kamer

bij aankomst in hotel bleek dat er op onze naam geen reservering stond, de baas des huizes ging zich achter zijn computer zetten en vond na enige tijd dat we in februari hadden geboekt en betaald hadden en dat er ook een annulering had plaats gevonden van wie was niet duidelijk. Hierop hebben we van het hotel uit een gezinskamer gekregen wat natuurlijk een mooie oplossing was. wat er mis was gegaan weet ik niet en waar de fout zat? misschien kan dat booking.com dat eens uitzoeken. Wat als het hotel was volgeboekt?

beiden waren prima geregeld

• Standaard Kamer

Een paar luidruchtige hotelgasten in het achterste gedeelte.

De tweede keer in dit hotel. Ontbijt is zeer uitgebreid. Kamers voor aan de weg zijn wat ouder maar schoon en de bedden zijn uitstekend. Voldoend parkeerruimte. Rustig gelegen, vlakbij het strand.

En prachtige omgeving, zeer aan te bevelen.
    • Standaard Kamer

De kamer was voor ons beiden te klein, er waren daardoor geen comfortabele stoelen. Het toilet in de badkamer was krap bemeten.

Het ontbijt was prima.

Leuke uitvalsbasis in Zeeland, een aanrader!

Er heeft mij niks gestoord

Leuke ontvangst, bijzonder vriendelijk personeel, nette en ruime kamer, zeer ruim ontbijt, mooie omgeving verkent met huurfietsen, alles perfect geregeld.

We hebben heerlijk genoten en komen in augustus terug
    • Standaard Studio

De slechte kwaliteit huiswijn past niet bij de goede kwaliteit van de accommodatie. Het niet kunnen dineren in het hotel met de hond.

De ligging, dicht bij het strand

Fijn hotel dichtbij het strand en bezienswaardigheden
    • Standaard Kamer

Boek geen kamer in het hoofdgebouw deze is heel gehorig. Je hoort letterlijk de buren praten en snurken. De appartementen daarentegen zijn nieuw en geluidsarm.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en er was genoeg op voorraad, werd goed bijgevuld.

Mooie goed onderhouden accomodatie met zeer dienstbaar personeel en uitstekend eten .
    • Standaard Kamer

Een kleine suggestie betreft de verlichting in de kamer. Om goed te kunnen lezen aan het tafeltje was een leeslamp welkom geweest.

Ontbijt was inderdaad heerlijk, maar ook 's avonds ' à la carte' eten was prima. Ook de bediening verliep vlot en vriendelijk en de restaurantruimte was rustig ruim en mooi. De nabijheid aan de overkant van de straat van vogelrijke plassen en riet met daaropvolgend de duinen en het strand. Meer moest dat echt niet zijn.

Een aanrader voor enkele dagen👍
    • Standaard Kamer

Misschien met etenstijd meer personeel, want wij wilden aan bar iets drinken en dat had tijd nodig.

Mooie kamers, tof terras en gezellig binnen zwembad.

Mooi hotel op een 5 tal minuutjes wandelen van het strand.

Mooi hotel op een 5 tal minuutjes wandelen van het strand. Zeer rustig gelegen. Mooie grote kamers en uitgebreid ontbijt. Personeel zeer vriendelijk! Een aanrader.

Handig met kinderen

Sfeer. Ondanks recente renovatie waardoor wel “netjes” oogt het jaren 80. Tegen kitsch aan. Balkon erg ongezellig. Ook ontbijtzaal oubollig. Maar alles wel functioneel en schoon, bedden ook prima. Afstand tot strand prima, tot Renesse toch wel ver.

Grote kamers, familiesuite met hal en aansluitend 2 kamers en 1 badkamer.

Qualitytime met de kleinkinderen. Zij kijken ernaar uit, wij ook.

Gaan zwemmen als het al donker is werd door de kleinkinderen als bijzonder cool ervaren. Klein ongemak: de jongste moest (overvloedig) braken in de kamer. Poetshulp kwam meteen opdagen en in een mum van tijd zag de kamer er weer piekfijn uit. Dank hiervoor!

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Fantastisch!!!!
    • Standaard Kamer

Uitzicht vanuit de kamer op het parkeerterrein

Prima gastvrije ontvangst.Prima comfortabele kamer. Prachtige locatie. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Op booking.
    • Standaard Kamer

Ondanks kwartier wachten dat de sauna moest opwarmen, was de sauna koud. Dus geen sauna kunnen nemen.

Op booking.com was het me niet opgevallen dat honden niet welkom waren in standaardkamer (misschien duidelijk mer vermelden?) Receptionist heeft dit goed opgelost door ons om te boeken naar een comfortkamer. Personeel heel vriendelijk. Uitstekende locatie.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

wij komen zeker terug

-het avond eten kan iets beter -te lang moeten wachten waarbij de kinderen op de bank bijna in slaap vielen

- het ontbijt - kindvriendelijk - diervriendelijk - ruime kamers - afzonderlijk slaap gedeelde voor de kinderen - kortom wij waren met 9 en toch hadden we een gevoel van vrijheid - wij komen zeker terug met of zonder kinderen en kleinkinderen

Goede uitleg bij ontvangst.
    • Standaard Kamer

Bij het ontbijt misten we de verse muesli. Het haakje in de badkamer voor handdoek/badjas was erg gammel.

Goede uitleg bij ontvangst. Prima kamer. Ontbijt was heerlijk.

Netjes, maar weinig smaakvol ingericht
    • Standaard Kamer

het gebouw en de inrichting is erg smakeloos. Alles is van nephout, kunststof gemaakt, de kamers zijn klein en heel erg gehorig. Je kunt andere gasten verstaan door de muur. Er is geen thee of koffiezet mogelijkheid op de kamer, geen koelkastje. Ook de grote ruimte waar je kunt zitten staat vol met kunststof banken en een nephouten bar. Erg ongezellig. De lokatie van het hotel was de reden voor boeken,nl aan zee. Maar we zullen hier nooit meer boeken, we hebben ons echt vergist nav de fotos.

Het hotel is keurig, personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Het was geweldig
    • Standaard Kamer

Alles, de honden waren meer dan welkom, wij hadden een comfort kamer, die was super schoon, zag er heel netjes uit, hele fijne bedden, het avondeten en ontbijt waren ook erg goed, en ook het personeel was erg vriendelijk, komen zeker terug

We hebben er fantastisch genoten van de eerste tot de laatste minuut !

Eigenlijk niets , behalve misschien het vroege uitcheck-uur ( 10.30u. )

Het was onze eerste kennismaking met dit hotel en , eerlijk gezegd , het was een voltreffer : we verbleven er met de dochter , schoonzoon en kleinzoon en wat was het personeel uiterst lief voor onze kleinzoon ! Niets was hen teveel , hij - en wij trouwens ook - werden in de watten gelegd ; volgend jaar gaan we zeker terug . Wij hebben ook genoten van een royaal ontbijtbuffet en hebben er ook 2x gedineerd : vlees en vis van uitstekende kwaliteit , voor frietjes nog even in de leer gaan bij de Belgen ...een geintje mag . Leuk vonden wij ook de barruimte waar je gezellig nog van een drankje kan nagenieten .

Super maar door bovenstaand voorval komen wij nooit meer!

Een discussie aangaan met je gast over wel of geen vers fruit in de sorbet en dat de sorbet bevroren was vind ik echt niet kunnen! Notabene gebeurde dit met de eigenaresse die perse haar gelijk moest halen. Mevrouw heeft nog nooit van empathie voor je gast gehoord. Zij kan nog een les leren van haar personeel! Als dit niet was gebeurd dan had dit hotel van mij een 10 gescoord. Ook niet geheel onbelangrijk, als dit voorval niet was gebeurd hadden wij nog veel meer geld uitgegeven. Hier had ik natuurlijk geen zin meer in.

Locatie perfect! Kamer ook perfect! Personeel super vriendelijk! Maar ik heb wel een grote maar, zie bovenstaand.

Zwembad was tijdje gesloten wegens onderhoudswerken zodat we maar 1 keer naar de sauna en het zwembad konden gaan.

Zeer hondvriendelijk Lekker eten Dicht bij het strand

Mooie accomodatie heerlijk rustig netjes en schoon erg vriendelijk en heerlijk eten.
    • Grote Studio

Wij waren vrijdag aangekomen en de kamer was erg koud verwarming open gedraaid maar na het diner was het nog niet warm dikke jogging broek en een warme trui lk snap dat het geen 30 graden moet zijn maar het was ernog geen 18 graden.warm welkom bij de receptie..maar niet in de kamer.

Ontbijt was heerlijk een gebakken ei zou wel lekker zijn geweest.en glaasje verse jus d’orange wij zijn in hotels geweest waar je standaard een glas bij ontbijt krijgt.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Om over te doen.
    • Grote Studio

Luxe studio was heel ruim en op gelijkvloers met tuintje en terras aan. Lekker ontbijt en diner, en met het hondje mochten we in het bargedeelte eten . Was een extra voor ons. Management en personeel geweldig. Veel zenders op de kabeltv. Heel rustig s nachts in het hotel.

uitwaaien aan zee,, wat letterlijk ook gelukt is, heelijk even ontspannend geweest

voor ons was het aanbod zeker hetgeen we ervan verwacht hadden !!!!

heerlijk ontbijt,, 5-gangen menu,, meerkeuze mogelijkheden, waren lekker en afwisselend, en super aanbod,, de saladebar,, ,, kamer ruim, gezellig, eigen terras,, en goede bedden

Heel aangenaam verblijf in een rustig hotel vlakbij de zee!
    • Standaard Kamer

Standaardkamer was wel gehorig, gesprekken en televisie van onze buren waren duidelijk hoorbaar. Gelukkig waren er op dat moment enkel rustige vakantiegangers.

Het personeel was heel erg aardig!

een aanrader, wij gaan zeker wel eens terug.

Niets op aan te merken

Zeer mooie en propere accommodatie, vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt (ruime keuze en meer dan voldoende), zeer goed qua faciliteiten (inpandig zwembad..., zelfs een afsluitbare fietsenberging).

voor hond en ons plek om terug te komen. Strand fijn dichtbij.

buren die s"avonds nog buiten zaten te praten in 'tuintje'naast ons. skyradio in de saunaruimte

Ingaan op individuele wensen t.a.v. de hond of graag stilte ipv muziek tijdens ontbijt. Zeer vriendelijke gastvrouw/receptioniste. welkom voor de hond. Prima ontbijt en kamer

super verblijf gehad lekker gegeten
    • Standaard Kamer

een handdoek rekje bij lavabo zou handig zijn

super ontbijt alles was er en alles vers ,goede parking ,fietsen staling oke ,goed gelegen kort bij strand en bij centrum . zwembad en sauna ook goed . vriendelijk personeel

Lang weekend in Zeeland in voortreffelijk hotel.
    • Standaard Kamer

Uitstekend hotel. Voldoend parkeergelegenheid op eigen terrein. Mooie kamers en goede bedden. Geen lift ! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel goed ontbijt. Goed restaurant en voor 's avonds een gezellige bar. Het hotel ligt op een rustige plek achter de duinen. Strand ( met strandpaviljoen ) op loopafstand.

Mooi,zeer leuk hotel en een fantastische keuken en een prachtige ligging.

Bij ons was alles naar wensen.

Het ontbijt was helemaal in orde, alles erop en eraan en als ie iets anders wilde van drank of dergelijke niets was teveel gevraagd. Super!!!! Onze kamer was ook tip top in orde, zeer ruim en netjes.

overweldigend en heerlijkheid

NIKS!

ontbijt was supper .dinner was overgeweldigend lang niet meer zo een goed biefstuk gehad top top top!!!! kamer was super mooi voor mij aan jullie een 10+

Ontbijt was prima, ik vond alleen dat het vroeg was van 8.
    • Standaard Kamer

Ontbijt was prima, ik vond alleen dat het vroeg was van 8.00 tot 10.00. Op de site staat alle kamers voorzien van een mini bar, dit was niet het geval.

zeer goede prijs/kwaliteit verhouding prima kamers

Op 1 e dag om 18.00 schnitzel besteld dit was ver onder de maat bijna verbrand en veel te hard. Povere groente Op basis van deze bevindingen niet meer gedineerd in het hotel

geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Topverblijf
    • Grote Studio

Heerlijk ontbijtbuffet, ideale fietsvertrekplaats, fietsen kunnen in een chalet geplaatst worden, fietsroutes voor 5 euro aan de balie, dorpskern renesse redelijk vlakbij en zeer gezellig, strand en zee 5 minuutjes wandelen 😁

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Prima hotel voor een weekje strandvakantie.
    • Standaard Kamer

Geen Airco op de kamer. Kamer lag op zonkant. Temp. buiten rond de 28 graden. Balkonnetje zeer krap.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede bedden. Dicht bij strand.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Dit hotel is een echte aanrader!

Helaas heb je als niet roker soms weleens last van de rook van de buren als zij op het balkon zitten te roken.

De kamers zijn zeer ruim De keuken is voortreffelijk

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

We hebben heerlijk genoten van onze korte vakantie.heerlijk gefietst en gewandeld.het voldeed prima
    • Standaard Kamer

de kamers zijn wel gehorig,

gunstig gelegen en het ontbijt was prima en uitgebreid. ook het avondeten was erg lekker en een ruime keuze. ook een fijn balkon

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Zeelandig

geen honden naast elkander in kamers of om en om, door de warmte moest of de raam open of de schuifraam (daardoor kunnen honden ontsnappen!)...bij de stop contacten een klein tafeltje voor opladen mobiele apparaten (fototoestellen/camera's, mobiele telefoons, tablets, laptops etc)

het ontbijt en de sfeer & s'avonds geen geluid hoorbaar dus heerlijk geslapen....

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Perfecte uitvalsbasis voor een ontspannend verblijf op Zeeland. Leuk hotel met alle voorzieningen.
    • Standaard Kamer

Geen airco op onze kamer. Bij open raam kon je de etensgeurtjes uit het restaurant waarnemen.

Zeer dicht bij het strand, dat er bovendien kraaknet bij lag. Nette kamers, heel vriendelijk personeel, lekkere lunch. Ter plaatse fietsen beschikbaar van goeie kwaliteit aan schappelijke prijs.

Prima prijs kwaliteit verhouding.
    • Standaard Kamer

Een heerlijk rustige ligging, dus geen verkeerslawaai. Heel dichtbij het strand. Het ontbijt was echt top. Vriendelijk personeel. Schone kamer met een fijn bed.

Goede uitvalsbasis om de verschillende eilanden van Zeeland beter te leren kennen.
    • Grote Studio

Avondmaal (facultatief) - en zeker wanneer men de dagmenu's neemt en niet à la carte eet, valt tamelijk flauw uit. En verder moet alles duidelijk snel gaan, wat misschien voor businessklanten wel OK is, maar minder voor de doorsnee toerist...

Proper hotel in een rustige buurt. Vriendelijk personeel. Ontbijt was prima, zowel naar keuze als naar kwaliteit.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Voor herhaling vatbaar.

Jammer van de koffie uit de koffie automaat. Ik persoonlijk vind dat echt geen lekkere koffie. DE heeft prachtige koffie automaten met Latte en Capuchino. Misschien een aanrader. Maar smaken verschillen natuurlijk.

Hond is ook welkom. Prachtige locatie en ligging aan het strand. Mooie kamer. Aardig personeel. Prima ontbijt.

Ver van alles, maar dicht bij de zee!

De kleinkinderen waren gek op de kamer (gelijkvloers) die de indruk van een eigen huisje gaf, vooral omdat zij in een nevenkamer liepen. De speeltuigen waren fijn, maar vooral het zwembad viel in de smaak.

Klantvriendelijk genieten!

Geen negatieve opmerkingen

Prima ligging,parkeergelegenheid. Berging voor de fietsen was voorzien. Mooie accomocatie, zeer rustig gelegen. Vriendelijke en correcte service van de medewerkers.

Prima verblijf direct aan het strand
    • Standaard Kamer

Goed ontbijt, uitstekend diner en een uitstekende studio. Ligging is perfect als je direct aan het strand wilt verblijven en iets minder goed als je ook direct het dorp in wilt wandelen. De studio was niet goedkoop

Op wandelafstand van het strand en het centrum van Renesse ,...

Op wandelafstand van het strand en het centrum van Renesse , rustig gelegen, grote kamer met directe ingang. Onze hond was er welkom. Goed ontbijt. je kan er ook lekker eten en niet te duur.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Een thuis gevoel

Zou het niet weten .

Ontvangst goed ontbijt een tien en alles er om heen perfect .Geeft je een goed gevoel.keuken een geweldige ervaring.Alles bij elkaar een aanrader. Cor en ans van Den akker.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Voor herhaling vatbaar!

De badkamer is duidelijk aan renovatie toe. De douche en vooral de kraan van de wastafel. Maar desondanks was het wel heel verzorgd en netjes.

Honden welkom! Het ontbijt was lekker en verzorgd! Onze kamer was aangenaam en warm ingericht en heel netjes! Het personeel gaf je het gevoel welkom te zijn! Zeer kort bij het strand en de zee! Waren onze sleutel verloren! Geen probleem! Dat werd zo voor ons opgelost! Waarvoor nogmaals dank!

• Beoordeeld op: 11 april 2017

het is een goed en vriendelijk hotel en ondanks enkele punten komen wij er beslist nog eens terug

De kamers kunnen beter wat ruimte betreft, douches eenvoudig en te klein, geen bad aanwezig.

de keuken was uitstekend, ontbijt en de kok dus voltallig personeel uitstekend, kamers zijn eenvoudig en klein maar wel schoon, was nergens te merken dat er honden aanwezig zijn geweest, alles schoon.

Het was prettig te vertoeven in 't Klokje

Een extra koffie/thee automaat lijkt ons wel wenselijk.

Het ontbijt was goed verzorgd. Voldoende aanbod. De bedden waren goed en de badlaken, handdoeken en washandje goed verzorgd. De kamer was weer goed verzorgd bij terugkomst.

Geen prijs kwaliteit verhouding
    • Standaard Kamer

Lawaai van de buren op de slaapkamer en het eten in het restaurant s avonds. 5 gangen menu was geen fijne keuken. Bij het ontbijt te weinig koffie automaten waardoor lange rijen om aan te schuiven

Zeer tevreden mbt verblijf algemeen: grote kamers/ruime parking/accomodatie ontbijt/-diner/personeel

een detail en niet belangrijk mbt beslissing voor een volgend verblijf: het terras was (nog) niet opgekuist...

ligging van de kamers - ruim/ perfect met huisdier.. op etage - ineens buiten! perfect!

Een rustige omgeving, fijne kamers en dichtbij het strand. Heerlijk!
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het ontbijt is veelzijdig, inclusief lekkere koffie en broodjes. Alles was goed aangevuld en schoon. Parkeren was prima geregeld, gratis en er is voldoende ruimte. De locatie is fijn. Personeel is vrolijk, wat uiteraard zeer belangrijk is!

Het plaatje klopte voor ons. Zonnig heerlijk weekend wij keren zeker weer!
    • Standaard Kamer

Het balkon was vrij klein vonden wij om de kamer luxe kamer te noemen.

Prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Prima service. Mooie locatie. Luxe kamer gekregen voor de prijs van standaard kamer, kamer prima stel me wel de vraag of de standaard kamer niet wat klein is want ik de vond de luxe kamer prima maar dit was voor ons eigenlijk wat standaard kamer zou moeten zijn 🤔

• Aanbieding - Tweepersoonskamer

volgende de keer ga ik vermelden om een kamer te reserveren waar geen huisdieren zijn toegelaten. spijtig van aparte matrassen

ontbijt en restaurant was zeer lekker,personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Heel goed maar ook minder...?.
    • Standaard Kamer

Zwembad, fitness en sauna moest je aangekleed en al voor naar buiten. Soms incl. jas, muts. De kamers boven de hoofdingang waren klein en erg gedateerd, de wc-pot was "antiek". De spiegelrand in de badkamer was helemaal "bruin". Deur naar de gang zat zeker 3 cm speling in en daardoor heel erg gehorig. Gevaarlijke trap naar boven. Gezien de prijs viel dit tegen. Dit gedeelte van het hotel is erg aan renovatie toe!!!!! De kamers en appartementen die later zijn bijgebouwd ademen meer luxe uit en zijn ook moderner. Toch zal ik het Klokje bij iedereen aanbevelen.

Restaurant: ontbijt en diner zijn heel goed. Zithoek in de bar: heerlijk zitcomfort en goed voorzien van leesgerei. Iedere dag de krant!!! Alles prima. De bedden (matrassen) waren prima. Alles was wel schoon. Bediening, personeel was erg vriendelijk en voorkomend.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Lekker uitwaaien en heerlijk eten, vlak bij de zee en de duinen

De bedden zijn aan de erg zachte kant. Je komt bijna je bed niet meer uit 😄

Locatie vlak bij het strand. Heerlijk met de hond. Goede service en vriendelijk personeel

Prima hotel met restaurant. Hygiëne was minder.

Het bad was niet schoongemaakt en de spiegel ook niet. Ook vond ik een nagel van de vorige bewoner in het tapijt.

Locatie was prima met een hond. Lekker dicht bij het strand en ook niet zo ver van het centrum. Goede parkeergelegenheid bij het centrum. Lekker ontbijt met ruime keuze.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

aanrader!

niets op aan te merken

klant- en kindvriendelijk hotel. Personeel supervriendelijk. Ontbijt tip top in orde. Restaurant (3x prima gegeten), mooi binnenzwembad, prima ligging. een absolute voltreffer!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

er hing helemaal geen thuisvoelend gevoel in het hotel!

wie pretendeert dat hij een 3* is met faciliteiten van een 4* mag wel gratis koffiepads op kamer geven, gratis sauna ed meer. fietsen te huur 9euro, waar dit in *de zeeuwse stromen* (een echt 4*) 7 euro. over het avondeten kan ik niks zeggen aangezien ik 2 avonden heerlijk gegeten heb in de zeeuwse stromen.

het was ok maar dan ook niet meer!! het was ook maar 2e keuze en goed voor 1 keer!

• Beoordeeld op: 28 september 2016

- Goed, uitgebreid ontbijt

- half pension (avondeten) prijzig - beetje afgelegen om te voet te doen (ok met fiets)

- Goed, uitgebreid ontbijt - Fietsenstalling gratis - voldoende (gratis) parkeerplaatsen - rust (ondanks volgeboekt was)

• Beoordeeld op: 27 september 2016

super rustig en super proper verblijf!!!

de prijs voor de avondmenu vonden wij nogal veel, en de afstand tot het centrum was toch wel iets tever om tevoet te doen;

geweldige ruime luxestudio met 2 slaapkamers, heerlijk ontbijt, zelf een mandje met hondensnoepjes en handdoekje voor de hond!!!!

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Er even lekker tussenuit
    • Aanbieding - Tweepersoonskamer

Erg warm op de kamer, geen ventilator..(Maar het was buiten ook erg heet) Kamers zijn gehorig.

Super vriendelijk personeel, hele prettige ontvangst. Prima lokatie, gratis parkeren, en tegenover de zee. Fietsverhuur ook de optie om electrische fietsen te huren.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Prettige sfeer.
    • Standaard Kamer

Wij zijn niet zo van de huisdieren mee op vakantie. Dus dat viel nog weleens tegen op een terras. En een tip. Als jullie een "besloten feestje geven" is het verstandig daar de mede vakantiegangers van op de hoogte te brengen. Misschien een notitie op een bord bij het ontbijt of iets dergelijks. We hadden net die avond gepland om te eten en te relaxen in het hotel. Nu was daar geen ruimte voor. Dat was jammer.

Prettige sfeer. Ongedwongen.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Zeer goed hotel personeel en baas gaan goed met elkaar om doordat ze samen eten en dat straalde ze u
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was goed aankomst was verrassend ze hadden de kamer versiert omdat wij daar onze huwelijk reis hadden en de volgende morgen bij het ontbijt ook de tafel versierd,de douche was goed goed druk op het water zeer hard en heet voor ons een reden om er nog een keer na toe te gaan. Niks

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Wij komen terug!

Airco op de kamer is geen overdreven luxe bij meer dan 30 graden!

De kamers waren heel proper en netjes onderhouden. De luxekamer is ook goed ruim. Vriendelijk personeel!!

• Standaard Kamer

De bedden. Beter 1 2 persoonsbed. De bedden schuiven steeds uit elkaar.

De locatie is prima!