Beoordelingen over Hotel Kogerstaete Texel 4-sterren

Dorpsstraat 230, 1796 CH De Koog, Nederland

#7 van de 17 hotels in De Koog

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Zeker voor herhaling vatbaar !

2 eenpersoons bedden. Stond vermeld bij omschrijving trouwens, dus was geen verrassing. Bedden waren verder prima van kwaliteit. Dit is het enige wat ik kan bedenken.

Fantastisch ontbijt. Erg vriendelijk personeel. Toplokatie, alles bij de hand. Lopend het dorp in. Strand, gezelligheid, restaurants, winkeltjes. Mooi uitzicht vanuit de kamer. Fijne douche.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Dit was een heerlijke ervaring die we niet hadden willen missen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

Het hotel is super! Het personeel en de eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, uitmuntende service!!! Het ontbijt was ook super! Algeheel een zeer prettige ervaring!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Texel blijkt een zeer leuke vakantiebestemming te zijn , zeker een aanrader .
    • Suite

Besteld, suite 2 personen aan 224.6€/dag exclusief toeristenbelasting. Er staat duidelijk vermeld op booking.com website (en Hotelwebsite) dat deze zich bevinden op begane grond en eerste etage, hierover is na bestelling ook nog telefonisch contact geweest met hotel. Ter plaatse aangekomen kregen we kamer 24 op de 2de etage. Waar de suites zich bevinden schijnt een verkeerde interpretatie te zijn (????). Deze kamer bevindt zich deels onder het dak, heeft geen aparte slaapkamer, 2 aparte eenpersoonsbedden..... Van een suite verwachten we wel iets meer. De kamer was goed maar niet tegen deze prijs en niet in overeenstemming met wat we boekten.

Ontbijt was heel goed . Locatie uitstekend . Kamer goed , maar niet volgens verwachting , en niet volgens prijs.

Goed ontbijt, nette kamers, vriendelijk personeel.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Geen balkon, om te roken. Wij roken allebei en moesten nu steeds naar beneden om te roken. Dus wij hadden liever een kamer gehad met balkon.

Goed ontbijt, nette kamers, vriendelijk personeel.

Prima verblijf; heel goede ligging.
    • Suite

Er had beter schoongemaakt moeten- en kunnen worden. In het stof van de salontafel kon je letterlijk schrijven; het putje van de douche liep niet door m.a.g. dat je met je voeten in het vieze water stond; de douchevloer was spekglad. 's Nachts met ramen open veel lawaai van auto's, motoren op doorgaande weg.

Heel goede locatie. Dicht bij dorp en strand!

Verder was het prima, een prima ontbijt, aardige mensen en...

We hadden een kamer aan de voorzijde. Het lawaai van de auto's en de mensen die laat langs liepen zorgden voor een matige nachtrust.

Verder was het prima, een prima ontbijt, aardige mensen en een ruime kamer.

Leuk hotel met overheerlijk ontbijt op een perfecte lokatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

De douche was in de kamer, had liever een aparte ruimte daarvoor gehad. Algemene schoonmaak kamer had beter gekund, hier en daar wat spinnenrag.

Goede kamer met balkon. Fijne bedden. Fantastisch ontbijt.

Mooie suite, gastvrij hotel. Schoonmaak kan beter.
    • Suite

De kamer was stoffig. Dit zie je overigens niet op het eerste zicht. Beroepsdeformatie: wij controleren op schoonmaak. Na sluitingstijd van de uitgaansgelegenheden (03.00 uur) behoorlijk geluidsoverlast van (dronken/aangeschoten) lallende jongeren door de straat.

Zeer ruime kamer met aparte slaapkamer, heerlijke bedden en keukentje met koelkast, magnetron en Senseo apparaat. Het ontbijt is erg uitgebreid en lekker.

Perfect uitgebreid ontbijt met vers zelf gebakken brood.

Perfect uitgebreid ontbijt met vers zelf gebakken brood. Het was wel behoorlijk warm op de bovenste verdieping, ondanks de ventilator waar we om gevraagd hadden. Maar goed het weer was dan ook uitzonderlijk warm.

Het ontbijt en de kamers waren netjes

De eigenaars probeerde vriendelijk te zijn , maar het kwam niet goed over. Voor een 4 sterren hotel vonden wij dat er te weinig faciliteiten waren. Geen mogelijkheid voor lunch en diner,of een drankje erwas geen bar.

Het ontbijt en de kamers waren netjes

we hebben genoten van dit heerlijke eiland en de electrische fietsen waren een uitkomst.
    • Suite

Prijs - kwaliteit: wij betaalden 230 EUR per nacht dus verwachtte hier wel iets meer voor. Wij moesten om schone handdoeken vragen, gebruikte handdoeken werden weer opgevouwen en opgehangen.

De grootte van de Suite en de ligging op Texel. Ontbijt was ook prima(beperkt maar prima)

Het was geweldig!
    • Suite

Ontbijt duurde maar tot 10.30 in het weekend. Dat is op zich niet heel laat.

Het ontbijt was goed, veel keus met streek producten. Bedden liggen zalig en overall genomen is het een prettig hotel om te verblijven en centraal gelegen. Veel op loop en fietsafstand, Een geweldige ruime kamer met goede douche etc. Personeel/eigenaresse heel attent (wij waren jarig en kwamen op de kamer waar ze versierd hadden en een flesje wijn neergezet plus feestmuts). Veel info over de omgeving gekregen en goede service.

Niet voor herhaling.
    • Suite (4 personen)

Geen airco, was heel erg warm in de slaapkamers op de derde verdieping. Trap naar boven kraakt heel erg. Er zat geen kracht op het water uit de douchekop waardoor je onder een klein straaltje je haar moest wassen. Slaapkamer onder het schuine dak niet heel praktisch. Je moet lager liggen om je hoofd niet te stoten waardoor het bed relatief kort is. Voor de kwaliteit vonden wij de prijs te hoog.

Fijn kleine kitchenette. Mooie huiskamer. Geweldig ontbijt. Heerlijk vers brood en veel keuzes.

Te duur voor een erg kleine kamer waar je nog afgebekt word bij de receptie.

Prijs kwaliteit verhouding te duur. Afgebekt door personeel die beslist hun gelijk wilde hebben. Slechte parkeergelegenheid wie eerst komt eerst maalt. Piepkleine kamer met doorgezakte bedden. Ontbijt was wel ok. Snap niet waarom mensen hier zo enthousiast over zijn, het enige voordeel is dat het aan de rand van het centrum ligt.

Niks.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Overprized voor te kleine kamer en een grote bek...1x nooit weer....

Vreselijk kleine kamer waar je moet denken dat je je hoofd niet stoot aan de schuine muren, en erg gehorig. Vreselijk doorgezakt bed, erg slecht geslapen. Onbeschoft behandeld en grote bek van een vrouw bij de receptie toen er voor 10 uur s'avonds geen parkeerplek meer was kregen we de mededeling dat we verderop in het dorp maar moesten parkeren terwijl een van ons slecht ter been is. Ontbijt was wel aardig met opbakbroodjes van de Jumbo. Badkamer erg klein, je kan er je kont niet keren. Vreselijk overprized voor wat je ervoor krijgt....

Leuk hotel, wel wat duur voor wat je er voor krijgt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Het hotel ligt net te ver van het strand om er even heen te lopen. Onze kamer was aan de straatkant, dit geeft s'ochtends om 7 uur als het verkeer op gang komt erg veel lawaai. Op de balkons mag gerookt worden, dat deden beide buren ook waardoor wij onze balkondeur dicht moesten houden, en dat met 28gr. Er is ook geen airco, maar dat vonden we niet heel erg. Vanwege het roken zouden wij hier niet meer terugkomen. Vind dat dat gewoon niet meer kan. De hond mag overigens niet alleen op de kamer. Dat is gek want hij mag ook niet mee naar het ontbijt. Maar gelukkig waren ze zo flexibel dat de hond s'avonds wel alleen mocht zijn toen we uit eten gingen. Dat kan met onze hond ook prima.

De locatie is op loopafstand van het centrum. Het ontbijt was supergoed. Alles was aanwezig en erg lekker. Personeel ook erg vriendelijk, al gaan ze dan wel weg in november. Het hotel is verkocht, dus geen idee wie er daarna komen. De kamer was op zich ook prima en schoon, begint wel een beetje te verouderen. Fijn dat de hond mee kan hier.

Heerlijk rustig hotel, terwijl het centrum va De Koog op...
    • Suite (4 personen)

Heerlijk rustig hotel, terwijl het centrum va De Koog op twee minuten lopen is. Familiekamer / Suite is uitstekend uitgerust voor een familieverblijf. Gastvrije ontvangst. Behulpzaam en zorgzaam personeel. Goed ontbijt.

Goede locatie dicht bij centrum van De Koog en het strand.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Niet goedkoop, 185 euro voor één nachtje begin mei is vrij fors voor een kleine 2-persoons zolderkamer.

Goede locatie dicht bij centrum van De Koog en het strand. Lekker ontbijt, ruime keuze. Parkeren op eigen terrein.

Hotel op goede locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Het ontbijt was geweldig. Warm , vers, zelfgebakken brood. Alles goed verzorgd. Op loopafstand van dorp met vele restaurantjes. Eigen parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Top hotel, eigenaren en locatie!
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Wij zijn hier vaker geweest en we worden altijd hartelijk ontvangen! Na 3 jaar niet te zijn geweest, herkenden ze ons weer direct. Goede bedden, heerlijke douche, ruime keuze ontbijt (vers gebakken brood!) en een superlocatie, centrum en strand op loopafstand.

Ontbijt was keurig, met vers eigen gemaakt brood.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

De deluxe kamer was netjes maar niet overdreven ruim i.c.m. kinderbedje. Vooraf bekend dus tegenvallen is niet het goede woord maar wellicht iets voor herziening/overweging: voor het laagseizoen stevig aan de prijs en dan toeslag rekenen voor een baby die slechts 2 sneeën brood eet.

Ontbijt was keurig, met vers eigen gemaakt brood. Fijne infrarood sauna.

Prima, leuk contact met de eigenaars....

De kleine kamer

Ontbijt heerlijk! Kamer erg klein,men wilde ons echter een grotere kamer geven.vonden we niet nodig voor twee nachten....wel mooi gestyled en zeer netjes en schoon!

Vriendelijk personeel maar kamer voor onze wensen te beperkt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Ik had niet via Booking.com moeten boeken. Ik begrijp dat de prijzen dan veel hoger liggen. Bovendien klopt de beschrijving op Booking.com niet. Beter rechtstreeks boeken dan heb je de juiste informatie.

Het ontbijt was basis.

• Suite

Fantastische bedden, een heerlijk ontbijt en een zeer gemoedelijke sfeer. Dit hotel heeft de juiste omvang om goede faciliteiten te bieden toch zeer persoonnlijke bejegening .

Heerlijk weekend gehad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

De kamer was netjes en schoon maar niet luxe. Prijs / kwaliteit voor de kamer vond ik niet helemaal passend. Het ontbijt, de service en persoonlijke aandacht compenseerde echter enorm.

Het ontbijt was echt heerlijk! Vers gebakken brood en alles was aanwezig!

Aan te bevelen v.w.b. het gebodene (kamer met ontbijt en locatie).
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Gelet op de 4 sterren, welke het hotel (verdiend!) mag dragen, vonden wij de prijs wel ietsje aan de hoge(re) kant, in vergelijking tot andere door ons bezochte hotels.

Wij hadden een hele ruime kamer, met badkamer voorzien van douchegedeelte en ligbad. Daarnaast was er een ruim balkon ter beschikking, met uitzicht op het centrum. De kamer was verder voorzien van (gratis) gebruik van een kluisje, mogelijkheid tot het zetten van koffie/thee en een koelkastje. Wifi was in het hotel goed qua verbinding en snelheid.

We hebben het prima naar ons zin gehad ondanks het slechte weer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

Klein minpuntje geen voldoende licht om je op te maken(make up etc)

Ontbijt super. De kamer goed verzorgd en een heerlijk bed. We vonden het wel jammer dat alles in een vertrek was. We hadden graag dat er een aparte badkamer was

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Ruime kamer, prima ontbijt
    • Suite (4 personen)

Slaapkamers op andere verdieping, wel lekker ruim ... toilet niet aanwezig bij de slaapkamers, dus met de trap een verdieping omlaag om gebruik te maken van het toilet.

Mooi ruime kamer/appartement met kleine keuken, eettafel en zithoek, goed ontbijt ... wel de rust doordat de locatie net buiten het centrum ligt, maar op loopafstand van het centrum van De Koog.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Fijn hotel, goed ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Mocht nog iets schoner en geen deur tussen de kamer en de badkamer/wc (niet wenselijk voor een koppel dat pas met elkaar date)

Wellness room, sauna in de kamer

• Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Bij geen plek op parkeerplaats moet je texelvignet hebben. Dit moet beter worden gecommuniceerd.

Kleine kamer ruim voor 2 personen. Heerlijk ontbijt. Zeer dichtbij centrum

We voelden ons zeer welkom.
    • Suite (4 personen)

Het was erg warm in de slaapkamers.

Ontbijt was in de vorm van buffet en heel royaal, veel biologische producten. sfeervolle ruimte en heerlijke koffie! De suite met slaapkamers waren zeer comfortabel en smaakvol ingericht.

Kamer waar wij waren was gehorig. Kon de dames naast ons duidelijk horen. Ik was echter snotverkouden dus ook dat zullen zij van mij gehoord hebben

Heerlijk ontbijt

Goeie locatie om het eiland volledig te ontdekken
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

We hebben elektrische fietsen gehuurd in het hotel en dat viel wat tegen.Jammer dat de hoteleigenaar niet iets meer zorg draagt voor zijn fietsen en het was ook een stukje duurder dan in het dorp.

Onze 1e maal op het eiland Texel. We komen zeker nog eens terug.De gastvrouw was supervriendelijk,ze bracht ons enkele toffe ideeën aan om te bezoeken.

Perfect verblijf gehad en lekker kort bij het centrum en strand

Het was een super goed verblijf met een meer dan overheerlijk ontbijt en heel vriendelijke man en vrouw eigenaars uiterst tevreden voor herhaling vatbaar als ik nog eens naar Texel ga zeker naar dit hotel

Texel moet je eens gezien hebben, en in De Koog valt ook 's avonds nog wat te beleven.

Het weer kon beter ; haha

Zelf als Belg in Nederland moet ik toegeven dat het zelfgebakken brood bij het ontbijt heerlijk was. ;-) Zeker nu ook dorpskernen betalend parkeren zijn, is de privéparking achteraan belangrijk. Vermits iedereen steeds netjes geparkeerd stond, was er steeds plaats, ook voor onze wagen.

Leuke locatie met talloze activiteiten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

De prijs! Staat op uw website als 4 sterren, ter plaatse blijken er maar 3 te zijn... Hadden we dit geweten hadden we een ander hotel geboekt! Dus was misleidende info! Dus te duur voor wat het was.

Eerder B&B gevoel daar er enkel ontbijt was.

Geen restaurant, geen erco en gelukkig niet te warm want was kamer onder dak.Gelukkig in de buurt restaurantjes.Goed gelegen,proper maar duur hotel voor enkel hotel met ontbijt en niets ter beschikking.

Heel lekker ontbijt

Zeer schoon en gastvrij, aan alles is gedacht.
    • Suite

Zeer schoon en gastvrij, aan alles is gedacht. Wij waren met onze hond en hadden een suite op de begane grond naast de trap (als je wilt uitslapen is dat misschien het enige minpunt)

Geweldig hotel

helemaal niets!

Wat een heerlijk hotel. Mooie ruime kamers en erg mooi ingericht, zeer vriendelijke eigenaren. Ontbijt was heerlijk. Elke dag een snoepje voor de hond in de bak, wat een verwennerij ;-) Ligging dichtbij centrum De Koog. Handig alle winkels dichtbij en voor de rust rijd je naar een andere plek op Texel (plek genoeg). Wij komen zeker terug.

Het ontbijt was heerlijk, vooral het zelfgebakken ...

kan niets bedenken

Het ontbijt was heerlijk, vooral het zelfgebakken brood en alle natuurlijke producten. De stoomdouche was ook heerlijk. kamers waren heel schoon, en waren leuk ingericht

de gastvrouw/heer waren zeer attent en vriendelijk.

de gastvrouw/heer waren zeer attent en vriendelijk. een spelletje voor mijn zoon van 14 klaar gelegd, snoepjes op de kamer gebracht, net even meer dan standaard. en alle dagen een heerlijk ontbijt gehad! een aanrader.

paar daagjes Texel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

Niet handig een open douche in de kamer. Het fijnst zou zijn in een soort badkamer. De eigenaar deed veel zelf, daardoor te weinig tijd voor zijn gasten.

Gastheer was zeer vriendelijk. Prima accommodatie.

geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

De deur van de kamers moet je elke keer van de binnenkant op slot draaien met de sleutel het was handiger als er een draaiknop of een ander systeem op zat

Mooie ruime kamer en ochtends een Super ontbijt

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Super!!!

Alles was perfect👍🏼

Supervriendelijke gastvrouw en heer, schone nette kamer, ontbijt was top met vers eigen gebakken brood, ligging goed, rustig en je loopt zo naar de drukte als je dat wilt! Echte aanrader👍🏼👍🏼👍🏼

Ge-wel-dig
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Jammer dat we aan de 'grote' weg zagen. Jeugd wat uit het dorp kwam op zaterdag avond en met heel wat geluid door de straten liepen

De kamer was mooi! Prachtig zelfs goed onderhouden en volgens mij vrij nieuw. Daarnaast was het ontbijt zo uitgebreid en goed verzorgd dat het de moeite waard was om vroeg op te staan! En er heerlijk van genieten!

Heerlijk hotel, enigszins aan de prijs
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Top en uitgebreid ontbijt met ruime keuze uit sappen, melk e.d. Ruime kamer met groot bed en heerlijke kussens. Dicht bij de barretjes en restaurant gelegen. Supermarkt om de hoek alsmede een fietsverhuur.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Goed voor 1 overnachting

Ontbijt was goed alles aanwezig, behalve gebakjes. Kamer was OK, doch voor deze prijs hebben we al op betere locatie gelogeerd. Score die gegeven werd aan hotel vonden wij tamelijk hoog.

Weekendje weg

Als je laat kwam was er geen parkeergelegenheid meer. Moeten bij het hotel betaald parkeren.

Fijne personeel. Goede comfort en hygienische hotel. Goed ontbijt.

Heerlijk verblijf op texel met honden.
    • Suite

In het hotel viel niets tegen. De koog als dorpje is een echte toeristtrap maar daar hoef je niet naar toe te gaan. Genoeg mooie plekken op Texel. En het hotel ligt buiten het dorp dus van de drukke toeristenbars heb je geen last. Standtenten op het strand bij de Koog zijn wel erg leuk.

Heerlijk ontbijt, alles vers en zelfgemaakt. Keuze uit veel verschillende dingen. Fruit, yoghurt, musli, zelf gebakken brood. Goede koffie. Wat ook super was dat er een oppas voor de honden geregeld kon worden zodat we s avonds uitgebreid uit eten konden.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Uw site is veel te ingewikkeld.
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Uw site is veel te ingewikkeld. Veel te veel informatie en waarschijnlijk niet conform de realiteit aangaande het aantal personen die de site samen kijken en dat er nog maar een kamer vrij is,enz. Het hotel had nog veel kamers en grotere vrij toen wij nadien vroegen of er veel bezet was en daarmee hebben we een grotere kamer in hetzelfde hotel gemist.

Heerlijk weekend gehad!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Stoomdouche

Heerlijk ontbijt! Echt een aanrader ook met hond! Zeer gastvrije eigenaren,prima locatie, 100 meter verderop tal van leuke En goede restaurants, vlakbij het strand kortom een fanfastisch weekend gehad

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima verblijf op een prima plek tov strand en centrum

Prijs kwaliteit kleine kamer. Oploskoffie ipv Nespresso Geen badmatje Vloerbedekking persoonlijk niet gewenst in hotelkamer

Uitgebreid ontbijt , parkeergelegenheid mogelijkheid om eerder in te checken.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Tophotel, topservice met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding op een toplokatie
    • Suite

nada, niente, zilch, zippo.

Zeer nette suite, mogelijkheid om koffie/thee te zetten en een keuken met magnetron en servies. Comfortabele en nette badkamer, met douche en bad. Goed bed en uitstekende kamerservice. Uitstekend en zeer uitgebreid ontbijtbuffet met vers gebakken brood (!), verschillende vormen van ontbijt (vers fruit, yoghurt, gebakken en gekookte eieren, ....), verschillende soorten koffies en thee. De lokatie is zeer aangenaam, want dichtbij centrum van De Koog, maar ver genoeg af om geen last te hebben van stadslawaai. Ook op loopafstand van het strand en een aantal strandpaviljoens. Wij hadden een suite aan de voorkant met balkon. Het geluid van de aangrenzende weg kan overdag goed gehoord worden in de kamer, maar is s'avonds en s'nachts minimaal (lees: het is er doodstil). Faciliteiten als supermarkt zijn dichtbij. Eigenaren zijn zeer aardig, zonder opdringerig te zijn. Topervaring dus.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Het ontbijt was conform de verachting en de locatie was...

In de kamer was een lichtkoepel die niet te blinderen was waardoor je te vroeg wakker was.

Het ontbijt was conform de verachting en de locatie was gezien de uitgaansgelegenheden op een perfecte afstand gelegen.

heerlijke ruime gezinssuite
    • Suite (4 personen)

Heerlijke ruime kamers, goed voor een gezin met grotere kinderen. Ontbijt uitstekend, alles was heerlijk vers en ruim voldoende. Vriendelijke eigenaren.

Eerste bezoek aan Texel, zeker niet de laatste!

Internet is te traag.

De locatie: dichtbij het centrum, het strand, het bos. Heerlijk kunnen wandelen! De ruime kamer (suite). Heerlijk ontbijt: 's ochtends de geur van versgebakken brood! Heel vriendelijke mensen. Leuke attentie voor de hond bij aankomst. Erg leuk!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Zeer overgewaardeerd door eigenaren
    • Suite

Jezelf uitroepen tot beste hotel van nederland. En daarmee prijzen vragen alsof je het Hilton bent ! Hygiëne : bedden werden dicht geslagen , met moeite gestofzuigd, de badkamer word al helemaal niet na gekeken ! Kopjes en borden alles met vlekken Eerst maar zelf afwassen. Voor gebruik comfort: Bedden zijn voor een SUITE zeer smal en hebben twee losse bedden. Ontbijt : was Ok , het ontbijt maakt ook van dit hotel geen Hilton ! Conclusie : Ok hotel maar niet meer dan dat , prijs niet Ok alles bij elkaar is een suite max euro 90 waard inclusief ontbijt ! Alles behalve beste hotel van nederland !

• Beoordeeld op: 11 april 2017

super mooi en gemoedelijk. rustige en gezellige eigenaren. Geef ze een 9,5
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

de glazen schuifdeur voor de badkamer. Heb het gemeld en ze zouden het fixen.

heerlijke bedden, en een verrukkelijk ontbijt met vers gebakken brood, lokale producten of zelfgemaakte, gebakken{!} ei, vers fruit, yoghurt, heerlijk!

We hebben het super goed naar onze zin gehad hier!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

In kamer met sauna en zonnedouche een 'open verbinding' aan 2 kanten tussen slaapkamer en toilet (waardoor geuren en geluiden direct 'door komen'), en ditzelfde toilet zonder deur/afscheiding direct in zicht als de kamerdeur open gaat vanaf de gang.

Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, heerlijk ontbijt, leuke aankleding kamer, goede parkeergelegenheid en uitstekende bedden!

Dichtbij centrum en uitgaansgelegenheden zonder dat je er last van hebt. (in naseizoen i.i.g.)
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Mijn vriend is 1,90 en een langer bed had super geweest. De bedden zijn standaard 2 meter. Maar dat is eigenlijk overal. Maar anders hadden ze een 9 gekregen.

Heerlijk ontbijt. Het hotel is van een familie en dat merk je. Ze doen extra hun best voor je👍🏽

Heerlijk uitgewaaid.

Jammer dat er geen restaurant in het hotel was,voor de ambiance 'savonds maar er zijn voldoende restaurants in de buurt.

Fantastisch ontbijt, heerlijk versgebakken brood.

Perfect verblijf.

Niks.

Het ontbijt was uitstekend. Persoonlijke touch. Kamer was heel leuk ingericht en comfortabel. Er is een lift. Privé parking. Ligt rustig en toch vlak aan het centrum. Ideaal.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Prima Hotel

De badkamer was koud en de douche gaf erg weinig water. Er is een kacheltje aanwezig en die heeft de badkamer zo warm maar de vloertegels blijven ijzig koud!

Het ontbijt was gewoon geweldig, alles was er wat je maar bedenken kunt, is er in overvloed!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Zeer vriendelijke ontvangst met goede uitleg over faciliteiten van de kamer. Op loopafstand van leuke restaurantjes in De Koog. Kamer mooi ingericht, goed bed en alles netjes schoon. Ontbijt uitgebreid met heerlijk vers gebakken brood.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

Geweldig, genoten, Texel in combinatie met hotel Kogerstaete een topper👍🏽👍🏽
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Niets. Alles was perfect👍🏽👍🏽 Echte aanrader!

Gastvrouw ontzettend vriendelijk en behulpzaam, ontbijt geweldig!! Iedere ochtend vers gebakken brood, heerlijk!!! Alles was vers én heerlijk! Kamer super schoon en gezellig en zeer sfeervol ingericht. Geweldig hotel en kamer👍🏽👍🏽👍🏽👍🏽

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

prima, gezellig, kleinschalig hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Geen diner mogelijk, maar door de uitstekende ligging meerdere opties voor avondeten in de directe omgeving. Prijs van de kamer zou iets lager kunnen.

Persoonlijke, aangename ontvangst. Zeer schone kamer met moderne faciliteiten en moderne badkamer. Prima ontbijt.

Prijs kwaliteit was te hoog. Een overnachting voor 210,- is to much!
    • Suite

Badkamer deurkrukken vervangen, zaten los.Spiegel was beschadigd in badkamer. Geen badmat, geen toiletpapier aanwezig.

Het ontbijt was goed! Kamers ook maar had niet veel weg van een suite. Meer een appartement.

Ontbijt was heerlijk, we sliepen in een apartement met 2...
    • Suite (4 personen)

Het is niet goedkoop.... en het zou leuk zijn als het hotel een lounge had (maar waarschijnlijk is het daar te klein voor)

Ontbijt was heerlijk, we sliepen in een apartement met 2 aparte slaapkamers, en klein keukentje met koffiezet apparaat (Nespresso), magnetron, koelkast, waterkoker en eierkoker.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Absolute aanrader!
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

Fijne kamer. Heerlijk ontbijtontbijt met voor ieders wat wils. Openbaar vervoer stopt voor de deur en vlakbij het strand en de winkelstraat met winkeltjes en restaurants

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

aangenaam

fietsenstalling wat groter

ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Heerlijk en uiterst gastvrij
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Geweldig ontbijtbuffet. Zelf gebakken brood! Erg vriendelijk en toegewijd personeel/eigenaars. Veel lof

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

prettig en dicht bij centrum en strand
    • Kleine Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Douche

heb niets wat ons tegen viel.

Kamer was goed. Ontbijt zeer uitgebreid

• Beoordeeld op: 14 september 2018

dat doen we meer!

iets kleine parkeer plaats

uitstekende ruime suite met kleine keuken prima ontbyt en goede werkzame WIFI

Prima familiehotel, tikje oubollig maar mooie locatie

Beetje bedompt en gedateerd

voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

vriendelijk personeel, goed ontbijt, lekker dicht bij het centrum van de koog