Beoordelingen over Koopermoolen 2-sterren

Warmoesstraat 5, Amsterdam Centrum, 1012 HT Amsterdam, Nederland

#317 van de 410 hotels in Amsterdam

6,4

Slecht

Bijna geen daglicht in de kamer, verplicht de slechte verlichting aan maken voor meer zicht, raam dat niet open kon, daardoor erg benauwde kamer, vieze vloerbedekking, kraan die niet goed dicht ging, lange haar op wasbak bij aankomst, enge gedraaide trappen naar verdieping. Als klap op de vuurpijl ging s nachts heel hard het brandalarm af, na hevig geschrokken aangekomen te zijn bij de receptie, moesten we in het Engels!! proberen te achterhalen wat er aan de hand was. We kregen in gebrekkig Engels en Nederlands een vaag antwoord over iemand die het glas van het alarm had kapot gemaakt?!! Er was ook geen algemene mededeling voor alle hotelgasten wat er nu precies aan de hand was...

De perfecte ligging

Hotel ideaal gelegen maar onze kamer had weinig comfort.

We hadden een kleine kamer waarvan de venster zelfs niet open kon. Als je de gordijn opendeed, keek je bijna recht in een andere kamer, dus was je bijna verplicht de gordijn dicht te laten. Als je uit de venster keek, kon je zelfs geen lucht zien, laat staan daglicht. Bij de warme temperaturen op dat moment, was het toch wel aangenaam geweest de venster open te kunnen zetten. Bij de foto's op de website geven ze natuurlijk geen enkele foto van deze kamer. Het ontbijt was heel basic. Spijtig dat de kom met gesneden fruit, blikfruit was. Het verse fruit was aan de verlepte kant.

Het hotel is goed gelegen, tussen de shoppingbuurt en de walletjes. Ideaal voor wie wil shoppen en af en toe de aankopen wil wegzetten.

Na het indienen van de klacht dat het niet schoon was,...

- moeten vragen om een bewijs van betaling! - de eerste receptionist kon slecht Engels en nog slechter Nederlands, is erg moeilijk communiceren in je eigen land... - niet schoon, overal stof, kwakjes onbekende substantie tegen de muur, lakens waren schoon maar dekens roken zeer muf en naar zweet, schimmel in de douche, kabels van telefoon en elektriciteit lagen geknoopt, geen werkend luchtfilter en miniventilator onder het stof... - wij moesten begrijpen dat we niet meer konden verwachten van een 2sterren hotel...maar in mijn beleving heeft “schoon” daar niets mee te maken!

Na het indienen van de klacht dat het niet schoon was, hebben we uiteindelijk toch voor 1 nacht ons geld terug gekregen...de tweede receptionist was een stuk vriendelijker en kon ons prima te woord staan

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Ligging tov Centraal Station was perfect want we wilden op...

Plaatsing van het bed in de hoek (maar kan niet anders in deze kleine kamer)

Ligging tov Centraal Station was perfect want we wilden op ons gemak de TGV naar Parijs halen. Hotel ligt tussen café dus rumoerig, maar van geluidsoverlast was absoluut geen sprake. De internationale sfeer (veel jongeren) werd vooral duidelijk tijdens het geweldige (inclusieve) ontbijt.

sober, simpel, klein, maar ok

moesten voor t ontbijt buffet elders, 1 straat verder, was goed te doen, maar niet de afspraak,,

midden in centrum,, ideaal voor paar dgn amsterdam, geen luxe maar goed te doen voor paar nachten,,

Goede locatie!
    • Tweepersoonskamer met Spabad

De hygiëne. Het beddengoed was gelukkig wel schoon! Op de kamer alles erg stoffig en ontzettend smerige voegen en kalkaanslag bij de jacuzzi, bah!

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

erg jammer, een domper op ons uitje

prijs/kwaliteit slecht hotel is zeer gedateerd. Vloerbedekking overal vuil en versleten. Badkamer vies, tegels gescheurd en met tape gerepareerd

personeel was vriendelijk

Never again.
    • Appartement (6 Volwassenen)

Wij betaalden 360 euro (!) voor een appartement dat erg verouderd was. Er was gepoetst en het linnen was netjes, maar de muren waren niet proper en ook de gordijnen raakte je liever niet aan. Er was veel drukte buiten en doordat er enkel glas in de ramen zit, hoorde je elk geluid. Wij hebben dus niet veel geslapen. Bij het ontbijt waren de stokbroodjes erg hard en de schotel waar je normaal een eitje zou verwachten, bleef leeg. Het personeel was vriendelijk, maar sloofde zich zeker niet uit om te helpen.

De ligging is zeer centraal, op ongeveer een kilometer van de Dam en in een autovrij straatje vol leuke winkels en restaurants.

Goed hotel voor 1 of 2 nachten

Ontbijt is prima, personeel is vriendelijk. Ondanks dat het niet echt een geweldig uitzicht is, hebben ze het wel opgefleurd met wat planten. Hotel ligt goed centraal en maar 5 minuten van het Amsterdam Centraal. Kamer was ook schoon.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

De vriendelijkheid van het personeel, goed ontbijt met keuze...

Niets...voor die prijs in die buurt...uitstekend

De vriendelijkheid van het personeel, goed ontbijt met keuze en we mochten onze koffers in de receptie laten staan na het uitchecken

• Beoordeeld op: 14 september 2017

alleen om te overnachten en niks meer

het hotel is afgeleefd, oud en versleten. De kamer was véél te klein voor 3 personen. Er was een venster dat uitgaf op een binnenkoertje van 1,5 m (dus geen rechtstreeks zonlicht). Ook kon er geen raam geopend worden.

de ligging is ideaal, dichtbij het centraal station en temidden van restaurantjes, café's enz.

slecht geslapen vanwege de matras en was erg gehorig. was zeker niet uitgerust. hoop ergenis.

Ramen die open kunnen. Maar 1 stopcontact op de kamer want een ieder wil zijn mobiel opladen. Verlichting die het ook doet. Haakjes in de badkamer je kunt nergens een handdoek of ochtendjas aan ophangen. Matrassen waren veel te zacht. En de badkamer zag er slecht uit.

De bereikbaarheid

Niet voor herhaling vatbaar.

Zeer klein aanbod van ontbijt dat in de kelder te gebruiken was. Duffe ruimte. Telkens andere mensen aan receptie. Zeer kleine lift waar slechts 2 mensen in kunnen, zonder bagage ! Zeer steile smalle trap. Kleine kamer Zaten op 4de verdiep, net onder dak dus schuine kanten. Verouderde badkamer. Moesten eind te voet gaan met bagage. Parkeergarage ligt op 10 min stappen.

De ruime goede bedden. De ligging in centrum. Parkeren naast station aan 15 € per dag.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Prijs-kwaliteit? Onder de maat.

Zie boven

De Koopermoolen bestaat blijkbaar uit twee delen. Deze indruk betreft het twee sterrengedeelte. We betaalden 125 euro voor een twee persoonskamer met ontbijt. Het inchecken verliep prima, vriendelijk en hulpvaardig. De lift (naar de derde verdieping) is veel te klein. De kamer is behoorlijk gedateerd. Het was wel redelijk netjes, maar het zag er in zijn geheel uit als vergane glorie. De badkamer was veruit het minste. De toilet had een kwartier nodig om de stortbak weer luidruchtig vol te krijgen. De kranen klemden of bleven doorlopen. Toen we om twaalf uur 's nachts aankwamen, bleek de elektriciteit in onze kamer uitgevallen. Volledige duisternis! Dat was in een kwartier opgelost, maar toch. De oorzaak bleek kortsluiting te zijn, wat het gevoel van veiligheid niet vergrootte. Het ontbijt was prima en werd goed begeleid.

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Een verblijf in de kopermolen is echt een aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Er was geen scherm of deur rond de douche ..dat was een beetje ongemakkelijk.

Het ontbijt was buitengewoon heerlijk en heel gezellig ingericht.Het personeel achter de receptie is heel erg vriendelijk.

goede ligging hotel maar slecht bed.

De matras van het bed was totaal op. Het bed was al klein maar als de matras dan ook nog zo slecht is dat mijn partner uit bed rolt dan mag hier toch wel wat aan gedaan worden.

De lokatie en de vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Centrale ligging en lekker geslapen, maar verzorging kan beter.

Qua ontbijt was er genoeg keuze, maar de verzorging kan beter! Een lege schaal kaas of vleeswaren hoort niet plakje voor plakje met de blote hand door het personeel te worden bijgevuld in de eetzaal! En pindakaas horen gasten niet met z'n allen uit 1 pot te smeren... Onprofessioneel, zo ook het koffiezetapparaat (maar wél lekkere koffie!).

Prima ligging!

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Hotel voldeed voor mijn doel aan verwachtingen.

De hotelkamer zelf vond ik wel erg klein. Voor een langer verblijf, bijvoorbeeld in het kader van een meerdaagse stadstrip, zou ik een luxer hotel met meer voorzieningen kiezen.

Ik stelde weinig eisen, daar ik in het kader van een zakelijke reis voor een enkele overnachting + ontbijt ging. Gezien mijn declaratiemogelijkheden was ik gebonden aan een maximum prijs voor een overnachting + ontbijt. Dit hotel voldeed betreffende hiervoor genoemde aan mijn verwachtingen.

Ouderwets maar ok qua locatie.

Ouderwets hotel. Alles was er maar je mag niet op de details kijken.

Het was een rustige propere kamer heel dicht bij het station en direct aan het centrum.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Prima plek voor een nachtje.

Meubilair was aftands en er zat een scheur in de sprei/deken.

Het ontbijt, dat was perfect. Goede handdoeken en schoon sanitair. Ik vond het ook prettig dat het rustig was in het hotel. Dat was eerlijk gezegd niet mijn verwachting. We zaten aan de achterkant van het hotel. Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goed hotel voor een verblijf van enkele dagen in centrum Amsterdam.

het was een beetje kleine kamer en ook kleine badkamer.

heel goed gelegen in het centrum van amsterdam, heel dicht bij station. Geen last gehad van lawaai s' nachts. Wifi werkte heel goed. Ontbijt was OK. Heel vriendelijk personeel. Veel bezienswaardigheden en restaurants op loopafstand

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Toplocatie maar voor ons niet weer..
    • Tweepersoonskamer met Spabad

Twee (enge) trapjes op om bij de kamer te komen. Heel laag plafond en als je 2.00 meter bent is dat niet fijn. Spabad met douche midden in de kamer zonder enige privacy. Keihard bed. Aan de voorkant van het hotel geslapen en het was vreselijk lawaaiig dus we hebben geen oog dicht gedaan.

De locatie was super en het personeel was ontzettend vriendelijk. Ontbijt was goed.

Had excuses verwacht!

Bij aankomst werd de al betaalde kamer NIET geaccepteerd men wilde mij nogmaals laten betalen. Zeer onvriendelijk behandeld géén excuses!! Zéér onprettig!! Booking.com handelde geweldig👏🏽👏🏽 Op de kamer géén raam voor €119,00 !!

Dat het hotel in het centrum ligt.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Ik had een comfortabel verblijf, geen luxe maar is ook niet nodig als je de hele dag op stap bent.

Het was vrij donker in de hotelkamer 's avonds maar we kropen vrij snel onder de lakens zodat we er weinig last van hadden. In de badkamer miste ik een kapstok voor de handdoeken.

Prijs-kwaliteit een goeie verhouding om in het oude stadscentrum te kunnen logeren! Ik vroeg een rustige kamer aan de achterzijde en daar werd voor gezorgd. Het ontbijt was ook overvloedig. De uitbaters zelf gaven graag toeristische info. We logeerden er begin december en hoewel er ook jongeren logeerden in het hotel was het rustig. Eens je de uitgang doorgaat kom je direct in het bruisende uitgaansleven.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

matig hotel en zeker geen aanrader

service van de parking, volgens website was er een eigen koerier dienst maar bij aankomst was deze er niet. hebben 1 uur moeten aanschuiven voor parking

het ontbijt was goed, kamer was minder klein voor 2 personen. het hotel zou een algemene opknap beurt kunnen gebruiken.

• Beoordeeld op: 18 november 2016

Perfect voor een paar dagen weg.

Voor een paar dagen in Amsterdam rondhangen was dit hotel perfect. Niets op aan te merken.

Ontbijt gratis. De ligging is perfect. Het personeel is erg aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

dankzij goede ligging ok

hotel in het algemeen

Ligging,midden in beleving van hartje amsterdam

Prima.

Dat de kamer warm/benauwd was. Dat kamer klein is. Dat er geen ventilator is.

Locatie. Schoon.

Gezellig en vriendelijk hotel.

Douche was stuk.

Gezellig en vriendelijk hotel.

Groot bad op 4de verdiep - ruime kamer

Straatlawaai

Groot bad op 4de verdiep - ruime kamer

Degelijk en gevarieerd ontbijt.

Vergeten dat er geen haardroger ter beschikking was.

Degelijk en gevarieerd ontbijt. Goed koffie. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Piepklein kamertje daardoor veel te duur.

Piepklein kamertje daardoor veel te duur.

Ligging van hotel

Geen raam in kamer

Ligging van hotel

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goede locatie

Wiet lucht en vieze vloerbedekking

Goede locatie

Ontbijt was goed

Ontbijt was goed

Nette basic kamers, prijs-kwaliteit oké.

Matrassen zijn aan vervanging toe.

De kamers waren basic maar proper in orde. Goed onbijt, genoeg keuze en alles netjes. Prijs-kwaliteit oké!

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Leuk voor een nachtje dichtbij het station

Mooi schoon hotel. Leuk personeel.goede locatie. De moeite waard

Dagtrip naar Amsterdam
    • Appartement (6 Volwassenen)

Hygiëne en kwaliteit accommodatie

Het ontbijt en het personeel, en de ligging

Bubbelbad kamer goed, prima bedden

Bubbelbad werkte niet

Kamer met groot bad was super(ook al deed het bubbelbad het niet). Ruime kamer en het ontbijt was goed. Vriendelijk personeel

Gehorig

• Beoordeeld op: 24 december 2017

goed ontbijt!

Meer stopcontacten in de kamers..

Dichtbij het station

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Midden in het centrum, sober, karig ontbijt, geen thermostaatkranen op de douche

Ontbijt viel tegen, ongezellige kamer, naar kussen, wietlucht

Midden in het centrum

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Hartje Amsterdam beleven

Eenvoudig

Ligging e en personeel

• Beoordeeld op: 2 december 2017

precies zoals verwacht

het ontbijt was prima personeel bijzonder aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 2 december 2017

niet uitzonderlijk

vindt de prijs en kwaliteit niet helemaal in verhouding voor een twee sterren hotel

perfekt

kamers klein

ontbijt normaal niets te kort dicht bij alles

Voor een verblijf in Amsterdam is dit een geweldige locatie

Super locatie

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Prima prijs/kwaliteit verhouding

De bedden

Uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Vooral praktisch, niet comfortabel

Zeer smalle, kleine kamers met een raam dat uitkijkt op een muur. Geen natuurlijk daglicht gezien dus.

Locatie is top, erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Het hotel is niet klantvriendelijk, men voelt dat het...

Het hotel is niet klantvriendelijk, men voelt dat het enigste doel winst maken is.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Voor herhaling vatbaar!

Iets meer licht op de kamer.

Het vriendelijke personeel!

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Goed voor één nachtje...

Het bed, de ontbijtzaal, de lage gangen en schuine kanten waardoor ik continu moest bukken om mijn hoofd niet te stoten.

De locatie in het centrum

• Beoordeeld op: 23 november 2016

locatie geweldig

ontbijt

locatie geweldig

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prima hotel voor de prijs.

Prima hotel voor de prijs. Leuke locatie.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

hotel was vrij slecht

ontbijt, eigenlijk heel het hotel op zich. was best vuil nog enzo..

de ligging

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Hotel valt tegen, omgeving niet

Kamer super klein en niet schoon

Ontbijt was uitstekend en alles was dichtbij

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

In het centrum van Amsterdam, verzorgd eenvoudig hotel

niks viel tegen

gewoon goed

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

fijn in t centrium , heerlijke jacuzzi, geweldig

de jacuzzi

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Mensen uitermate vriendelijk, voor die prijs en lokatie een...

Het viel absoluut niet tegen, maar een extra hulpje om het ontbijtbuffet aan te vullen is geen overbodige luxe

Mensen uitermate vriendelijk, voor die prijs en lokatie een prima hotel!

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

De verhouding prijs-kamer was veel te duur.

De verhouding prijs-kamer was veel te duur. Niveau 5 moeilijke trap. Bed met alleen een laken. Ontbijt was goed. Een persoon werkte steeds met hetzelfde doekje om dingen schoon te maken. Fijn dat de koffer later opgehaald kon worden.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Lekker ontbijt,vriendelijk personeel en de ligging!

We merkten dat er binnen het hotel wordt gerookt. Voor ons als niet rokers ruikt dat echt smerig! Dat is wat ons betreft echt een verbeterpunt!

Lekker ontbijt,vriendelijk personeel en de ligging!

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

De locatie was top!

Het uitzicht was een muur, meubilair was oud.

De locatie was top! Dicht bij Centraal station en centrum. Wat je nodig hebt voor een kort verblijf is aanwezig. Personeel was aardig en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

De kamer was ideaal voor een groepje jongeren die niet echt...

Ik vind het jammer dat de lift maar voor 2 personen bestendig was...

De kamer was ideaal voor een groepje jongeren die niet echt naar luxe kijken... Zalige bedden,propere badkamer... Heel fijn dat onze handdoeken iedere ochtend vers waren... Goede ligging en super vriendelijk personeel! Bedankt om ons zo'n aangenaam verblijf te geven...

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

nacht peroneel geeft de verkeerde ontbijt tijden door.

nacht peroneel geeft de verkeerde ontbijt tijden door. Bed was veel en veel te zacht. Kamer heel erg klein. Als je op het toilet zat, brandde je je benen aan de kachel. Ontbijt werd spontaan op een andere lokatie buiten het hotel geserveerd. Hier binnenkomend was het een grote chaos en hebbenwij dus besloten om niet te ontbijten.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Kamer 2111 is verschrikkelijk. Ligt boven de ingang. Je hebt het gevoel dat je op straat slaapt, je hoort iedereen die langsloopt, en ruikt elke sigaret die mensen onder je raam roken.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

- Personeel was erg vriendelijk.

- Sigaretten geur in de kamer. - Locker room voor bagage voor iedereen toegangkelijk. Er is geen enkele vorm van controle wie welke bagage meeneemt. Niet erg geruststellend.

- Personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 april 2015

Het zeer vriendelijke personeel

Naast het slapen en het ontbijt waren er geen verdere voorzieningen. Voor ouderen een bezwaar, want die verblijven na een dag Amsterdam graag 's avonds op tijd in het hotel.

Het zeer vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

Personale, frokosten, beligenheten, heisen :D vaskehjelpa...

Trappene... men har aldri likt dem heller:/ vaskehjelpa kan væra litt påtrengenede!

Personale, frokosten, beligenheten, heisen :D vaskehjelpa altid flinke!

• Beoordeeld op: 19 februari 2015

Hygiëne van de kamer was heel goed.

Onze kamer (room 132 op de derde verdieping)die we oorspronkelijk kregen was met een klein raam dat niet open kon. Dit gaf en zeer donkere, onaangename en beklemmende indruk.

Hygiëne van de kamer was heel goed. Omdat de ons oorspronkelijke toegewezen kamer ons qua verluchting niet beviel kregen zoals gevraagd een andere kamer( kamer 131 op de derde verdieping). Deze was klein, langs de straatkant maar was veel beter. Het ontbijt was ok.

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

De locatie, vriendelijk personeel, mooi oud gebouw.

De waterkraan onder de douche was moeilijk, eigenlijk niet te regelen. Warm-koud

De locatie, vriendelijk personeel, mooi oud gebouw. Midden in het centrum. Fijn bed.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Prima ontbijt met uitgebreide keuze.

Onze (bij de reservering gekozen) rookvrije kamer bevatte een recent gebruikte asbak. De handdoeken hadden een onfrisse geur. De geur die rond de bagagekamer hing, tartte elke beschrijving. Serieuze rioleringsproblemen.

Prima ontbijt met uitgebreide keuze.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Goede locatie, vriendelijk personeel

Ruimte vd kamer, badkamerdeur kon niet volledig open.

Goede locatie, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 mei 2016

Dicht bij centrum

Dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Ligging en ontbijt

Geen daglicht in de kamer en bijna geen stopcontacten Slechte bedden

Ligging en ontbijt

Er zijn ook 34 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Koopermoolen