Beoordelingen over Hotel de Koophandel 3-sterren

Beestenmarkt 30, 2611 GC Delft, Nederland

#15 van de 34 hotels in Delft

Wat een fijn hotel; ik kom zeker nog eens terug!

Het ontbijt was goed, maar iets aan de prijzige kant(niet inbegrepen)m.i.

Het voelde bij aankomst al heel prettig; het personeel is enorm vriendelijk en hulpvaardig; de kamer zag er schoon, fris en mooi ingericht uit. Ruim en rustig. Het bed was heel comfortabel; de locatie is zeer centraal

Goede service.

Het ontbijt was goed, maar het had iets meer variatie mogen zijn.

Goede service. Top plekje op korte loopafstand naar alle toeristische plekjes. Vriendelijk personeel. Leuk oud gebouw.

Fijn klein hotel in het hart van de stad.

De kamer kan wel wat gemoderniseerd worden. Behang, systeemplafond en vloerbedekking zijn gedateerd. De kussens zijn hard en slecht te vormen, niet comfortabel. Verse jus zou het ontbijt helemaal af hebben gemaakt.

Prima bedden, prettige badkamer. Op toplocatie midden in de stad aan reuze gezellig plein. Op kamer niets van lawaai te horen. Aardig personeel. Goed ontbijt. Parkeren kan in de ruime parkeergarage op loopafstand (15 euro p.d. ).

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Prima verblijf gehad.

Er is een soort van "ontsnappingsdeur"richting het dak en daar hangt geen gordijn voor dus komt er veel licht de kamer binnen. Daar een verduisterend gordijn zou fijn zijn.

We hadden dezelfde kamer als in 2017 en das een hele mooie kamer met een prachtig uitzicht op het marktplein.

Allemaal naar hotel Koophandel!

Hotel Koophandel ligt op een A1 locatie in het centrum van Delft, leuke restaurantjes en cafeetjes in de buurt (Moeke is een aanrader). Opvallend is hoe schoon en fris het hotel is, de kamers en badkamers zijn brandschoon! Kamers zijn gerenoveerd, bedden zijn uitstekend. 4-sterren waardig!

Gezellig kneuterig hotelletje op een geweldige locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Ontbijt wel prijzig , wel compleet!!

Heel gezellig klein hotelletje op een geweldige locatie, midden op de beestenmarkt. Te midden van alle terrasjes, restaurantjes en winkeltjes. Centrum op loopafstand. En met de tram sta je in een drie kwartier midden op scheveningen. Voor herhaling vatbaar, top locatie!!

Mijn verblijf had beter gekund

Ik vond het gedraaf over trappen geen feest. De kamer was aan de armoedige kant en dat geldt a fortiori voor de douche. Het ontbijt was niet bij de prijs inbegrepen en nogal gewoontjes. Het is ronduit onaangenaam bij Markt te moeten parkeren en dan 10 minuten te moeten lopen, zeker als je behoorlijk wat bagage hebt.

De situering in de binnenstad van Delft. Het is fijn dat je, als je opstaat, meteen in het historische stadshart bent.

Net hotel, midden in de stad nabij een plein met kroegjes waar je niets van hoort binnen. Top

De kamer was verrassend groot met goede bedden. Ideaal voor 1 of 2 nachtjes. Midden in het centrum aan een plein met kroegjes. Je hebt totaal geen geluid op de kamer (alleen de kerkklok op de achtergrond).

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Vriendelijk personeel, prima kamer, uitstekend ontbijt,...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Beestenmarkt is uitgaansplein in Delft. Dus wel rumoerig. Maar helaas is de muziek van het naastgelegen restaurant (De Beren) in sommige kamers duidelijk (tot diep in de nacht) te horen.

Vriendelijk personeel, prima kamer, uitstekend ontbijt, schoon

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Prachtig plekje middenin de stad Delft.

Dankzij de centrale ligging is er geen parkeergelegenheid dichtbij en ben je aangewezen op de prijzige parkeergarage een paar straten verderop.

Een prachtig plekje middenin de stad: echt de ideale uitvalsbasis voor een paar dagen Delft!

Prima hotel en goede ligging

Extra kussen voor tv kijken vanuit bed

Ligging is perfect aan de Beestenmarkt. Receptie is super vriendelijk en denkt graag met je mee. Kamer is schoon en onrbijtbuffet is meer dan goed. Als je iets meer wilt, in mijn geval een extra kussen voor het bed, dan kan dat wel, maar je moet er wel om vragen: dan is er veel extra mogelijk.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

prima hotel midden in centrum met een goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

de Tv in kamer 12, maar dat werd door receptie goed opgelost. Ik zou het voortaan wel van te voren vertellen aan de gasten of een lijstje bij de tv hangen waar alle zenders zitten. Want dat rlt4 op 1382(ofzoiets) zit , dat kun je als gast nooit verzinnen! Kleine moeite om dit dus ergens te melden, zodat je geen irritatie krijgt bij de gast. Als was dat bij ons dus maar eventjes, totdat de receptioniste het had gevonden.

de ligging van het hotel midden in het centrum op de Beesten markt is perfect! Personeel aan de receptie was super vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was goed. Niet super de luxe, maar genoeg. Het enigste wat ik zou veranderen is geen vloerbedekking op de vloer van de kamer, maar verder prima hotel!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Aanrader. Mooie locatie, leuke pleintje, ideale plek voor een weekendje weg.

Ontvangst en service in het hotel is uitstekend. Vriendelijk, behulpzaam en zelfs bij het lenen van de fietsen kregen we geld terug omdat we niet een hele dag hadden gehuurd maar een halve dag.

Basic hotel zonder al te veel poespas

Slechte bedden! Erg warm in het hotel.

Goede locatie, vriendelijk personeel, basic maar prima ontbijt. Prima hotel zonder al te veel extra’s en luxe. Voldoet prima voor een nachtje.

Top hotel met een superlocatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Wij hebben niets negatiefs ervaren in dit hotel en er is ook niets tegengevallen.

De lokatie is perfect,midden in het centrum,wij hadden uitzicht op het gezellige plein vol met terrasjes en restaurants.Onze kamer was ruim en schoon,het ontbijt is goed,heerlijke verse broodjes,genoeg keuze uit beleg en heerlijke koffie.De parkeergarage is ong 500m lopen en dat is goed te doen,het best kun je de Zuidpoortgarage nemen.Wat ook heel fijn was,dat wij om 12.30 uur aankwamen en onze kamer al klaar was,terwijl inchecktijd pas om 14.00 uur was,top!!!.Wij hebben 3 heerlijke dagen gehad in dit hotel in Delft.

Delft is een mooie gezellige stad.

Het hotel was niet bereikbaar met de wagen, we moesten verder ondergronds parkeren en te voet naar het hotel maar het probleem was dat wij ook onze fietsen bij hadden zodat wij in de parkeergarage ook ons fietsrek moesten verwijderen.

Zeer mooie en propere kamers. Ontbijt was zeer goed, veel variatie. Zeer goed gelegen, te midden van terrassen en restaurants.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

het was heel relaxed

Het ontbijt was super voor elkaar. kakel verse eieren net vers gesneden fruitcocktails en vers afgebakken broodjes en croissants. alles was super voor elkaar bij het ontbijt.

Geweldig, zeker een hotel om bij terug te komen en aan te bevelen aan anderen

Wel erg veel trappen en gangen, voor mensen die slecht ter been zijn, wellicht problematisch (geen lift).

Supervriendelijk personeel, wij wilden heel vroeg uit het hotel vertrekken (wegens verplichtingen elders) en dat bleek nog voor de reguliere ontbijttijd te zijn. Het personeel was zo vriendelijk om eerder het ontbijt voor ons klaar te maken en dat was een ontbijt met alles erop en eraan. Geweldig. Mooie grote kamers en fijne badkamer!

Mooi wonen aan het plein.

Bed was (voor Nederlandse begrippen) redelijk klein. Badkamer verouderd. Kamer bovenin het hotel best warm (zeker zonder airco). Ontbijt sober maar in orde.

Mooie ligging en met kamer aan de achterkant gelukkig ook redelijk rustig (afgezien van het soms eindeloos klokkenspel van de Nieuwe Kerk).

Geweldige ligging!

Brandveiligheid? Ik vraag me af hoe je veilig en snel dit pand kunt verlaten bij een calamiteit.

Super ligging aan de gezellige Beestenmarkt. Erg schone kamers en ontbijtzaal, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Loopafstand tot parkeergarage is beperkt.

Heel mooi hotel. Met vriendelijke mensen

Op de bovenste verdieping is het er heet en laag.

Vriendelijkheid van het personeel. Heerlijke bedden. Lekker ontbijt. De muren met mooie schilderijen bedrukt.

Paar gezellige dagen Delft bezocht. Leuke en mooie, indrukwekkende stad. Mooie uitvalsbasis.

Niets; helemaal goed

Prachtige kamer aan het plein. Top-locatie. Prima ontbijt. Veel gezellige restaurants aan het zelfde plein. Electrische fietsen konden binnen gestald en opgeladen worden. Auto op 5 minuten lopen in bewaakte parkeergarage.

Prima middenklasse hotel op perfectie locatie met erg aardig personeel.

Het hotel probeert blijkbaar toeristen aan te spreken met mooie gebrandschilderde ramen en de schilderijen op elke kamer. Maar dat is eigenlijk niet zo belangrijk meer een leuk iets.

Een vriendelijk middenklasse hotel met vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. De locatie is in de binnenstad en daarmee een perfecte uitvalbasis voor een bezoek aan de stad of de omliggende steden zoals Den Haag en Rotterdam. Rustig en schoon. Ruime kamers met prima faciliteiten. Ontbijt was heerlijk en volledig. Mooie prijs!

Prima hotel op een toplocatie.

Niets eigenlijk.

Ontbijt was eenvoudig, maar goed. De ontvangst was hartelijk. De kamers ruim en schoon.Parkeergarage praktisch om de hoek en betaalbaar. Maar top was de ligging. Direct aan de sfeervolle Beestenmarkt. Kan niet beter.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Tevreden

Stijl van de kamer was ouderwets, maar wel in stijl van Delft. Je moet ervan houden. Verder is de kerk 's ochtends erg vervelend en de draaiorgel ook, maar dit is alleen van toepassing als je wilt uitslapen.

De host was erg vriendelijk en locatie was top. Verder was het erg proper.

Aangenaam verblijf, mooi stadje gezellig en veel te zien.

Het ontbijt was in orde vers fruit warme broodjes alles was aanwezig, de kamer was ruim en de badkamer opgefrist, spijtig van het tapijt rook niet zo fris, en s'nachts veel lawaai omdat we gelijkvloers sliepen en de ligging is aan een groot plein met cafeetjes en restaurants. vriendelijk personeel heel goed ontvangen .

Verblijf midden in gezellig Delft.

We hadden een erg warme Hemelvaartdag uitgekozen voor ons bezoek. De kamer had geen airco waardoor het erg warm was op de kamer.

Het hotel is op 5min. loopafstand van parkeergarage "MARKT" erg goed bereikbaar. De ligging is perfect op de gezellige Beestenmarkt. Vol terrassen, restaurantjes en barretjes. Alle toeristische plekjes binnen 15 min.lopen. Super locatie!

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Zeer centraal gelegen hotel met erg vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Koffie kon iets beter, maar dat is een kleinigheidje.

Het hotel is heel centraal gelegen. Alles is dichtbij. Het personeel is erg vriendelijk en hebben een kleine attentie voor me achtergelaten in de kamer voor mijn verjaardag, wat ik erg waardeerde. We hadden twee kamers geboekt met uitizicht, kamer 12 en 13. Beide hebben een mooi uitzicht op de Beestenmarkt. De kamers zijn erg ruim, het bed bestond echter uit 2xeenpersoonsbed wat wel wat geupgrade mag worden omdat het erg klein en laag is. Het zou fijn zijn als er een kleine koelkast in de kamer zou zijn. Het ontbijt is prima.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Jammer, verder prima hotel.

Hele lange weg via trappen en gangen naar de kamer. Geen lift aanwezig en geen airco niet kunnen slapen van de hitte, jammer dat daarop bespaard is. Kamer verder top.

Heerlijk ontbijt en ideale locatie.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Het ontbijt was vanaf 08:00 maar we moesten om 08:15 al...

Het ontbijt was vanaf 08:00 maar we moesten om 08:15 al vertrokken zijn. Er is speciaal iemand voor ons gekomen om het ontbijt eerder te serveren. Enorm goede service! Ook super ontbijt. Er lekker geslapen op goede bedden. Prima locatie midden in hartje Delft.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Goede uitvalsbasis midden in het centrum van Delft.

De ontbijtzaal is ongezellig met die tegels op de grond. Een houtlook vloer zou daar wonderen doen. Wel een prima ontbijtbuffet.

Erg knus hotel direct aan de beestenmarkt. En toch totaal geen lawaaioverlast s nachts. Prima ontbijtbuffet, zelfs met glutenvrij brood. Erg leuk met overal Hollandse meesters schilderijen. Receptie heeft nog apart contact gezocht met het rondvaarttocht bedrijf voor ons. Service hoor.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Hotel in het centrum

Het is allemaal wel wat gedateerd

Prachtige centrale ligging aan een leuk plein. Veel oude details zijn bewaard gebleven, met name de glas in lood ramen zijn fraai.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Mooi hotel aan een gezellig plein.

Geen ontbijt bij de prijs inbegrepen. Prijs van de kamer is zodanig, dat daar wel een ontbijt bij inbegrepen kan zijn.

Mooie, ruime en vooral schone kamer met uitzicht over de Beestenmarkt. Leuke restaurantjes aan het pleintje bij het hotel. In de zomer waarschijnlijk nog leuker met terrasjes.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Vogende keer weer!

Ik kan echt niets bedenken.

De kamer was groot. Geen overlast gehad van andere gasten. Badkamer was erg netjes en de kamer zag er goed uit. Personeel was erg vriendelijk. En de ligging van het hotel was top. 's Avonds kun je heerlijk op het plein voor het hotel zitten (de Beestenmarkt). Zelfs in december nog erg gezellig.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Een goed en persoonlijk hotel op een superlocatie!

Klein puntje: hoewel het najaar was, vonden we het nu al erg warm op de kamer, ik denk dat in de zomer de ventilator geen overbodige luxe is

De locatie is echt geweldig, de Beestenmarkt is een erg gezellig plein. Het ontbijt was super, kamer ruim en schoon en personeel aardig.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

De Koophandel is inderdaad zoals anderen al aangaven op...

We zouden graag de mogelijkheid hebben om wat later te kunnen ontbijten.

De Koophandel is inderdaad zoals anderen al aangaven op internet, ondanks de ligging, een rustig hotel.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Aardig hotel, mooie locatie. Jammer van het comfort van de bedden en het karig ontbijt.

Het ontbijt was zeer matig, droog oud brood en eigenlijk weinig keuze, gezien de prijs die je voor een overnachting betaald. De matrassen waren erg hard.

De locatie is echt super, aan de Beestenmarkt waar veel leuke kroegjes en eettentjes te vinden zijn. Sowieso is het hele centrum van Delft prima te belopen in een paar minuten vanaf het hotel.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

De ligging is perfect voor een stadstripje.

Het was erg koud op de kamer toen we aankwamen. De verwarming aangezet en toen was het een paar uur later lekker warm.

De ligging is perfect voor een stadstripje. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Gezellig en goed gelegen maar te duur voor wat geboden wordt.

Parking kan enkel in parkeergarages buiten het centrum. Dus met bagage niet echt handig; Er is alleen een trap dus niet geschikt voor minder valide bezoekers.Het ontbijt en de kamer waren vrij basic voor de prijs die je betaalt.

Locatie is perfect voor toeristen die Delft willen bezoeken. De Beestenmarkt is een gezellig plein vooral s'avonds.Zeer vriendelijk onthaal en heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Gezellige lokatie, prima kamers.

Parkeerplaats in buurt lastig te vinden. Geen mogelijkheid voor diner in hotel zelf.

Prachtige lokatie aan gezellig pleintje in centrum. Zeer vriendelijk ontvangst. Rondom plein veel eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Helemaal prima!

Het was erg warm, dan is een kamer bovenin ondanks de grote ventilator niet af te koelen.

Kamer is goed en ruim, personeel buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Centrale ligging aan de gezellige Beestenmarkt

Bij het boeken stond op de site dat er korting gegeven wordt op het dagtarief van de parking. Bij het uitchecken bleek dit niet mogelijk. De uitleg die we kregen was dat het systeem niet werkt en ze de info van de site zouden halen (is ondertussen ook gebeurd). Men had dit wel mogen compenseren met een geste.

Vriendelijke ontvangst, centrale ligging aan de gezellige Beestenmarkt (geen geluidshinder), ruime kamer.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

goed en gezellig

absoluut geen op- of aanmerkingen!!

de kamers waren zeer netjes, en het ontbijt was goed en ruim voldoende. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam! De ligging van het hotel was op een gezellig marktje.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prima uitvals basis voor Delft

Kamer was te warm, geen airco. Wel een ventilator aanwezig maar dat is iets luidruchtiger

Alles was mooi verzorgt. Vriendelijk personeel. Leuke reproducties van bekende schilderijen op de kamer en gang

Ruime kamer, goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Ruime kamer, goed ontbijt. Zaten aan de voorkant maar hadden geen last van drukke plein

De bedden

De bedden

Zeer centraal gelegen

We zaten op de bovenste verdieping, onder een plat dak, daar was het warm

Zeer centraal gelegen Mooie kamer Goed ontbijt

Fijn verblijf in hartje Delft ....

Locatie en de ruime kamer ....

goed genoeg voor het doel maar hield niet over. Wel prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Personeel zat valk voor de ingang te riken en de lucht trok het trapportaal in Niet prettig.

Lokaal personeel aardig en voorkomend

helemaal prima, voor herhaling vatbaar

airco op de kamer

vooral de locatie vonden wij super. Verder vriendelijk geholpen, heerlijk ontbijt

Stilte

Geen lift

Stilte

De ligging van het hotel

Ontbijt viel tegen. geen scrambled eggs bijvoorbeeld. Weinig keuze qua beleg e.d Duur hotel voor wat men biedt

De ligging van het hotel

Super vriendelijk personeel!

Er hing een raar luchtje in de kamer.

Super vriendelijk personeel!

LOCATIE

LOCATIE

De locatie en het personeel

De locatie en het personeel

Simpel hotel met simpel ontbijt voor te hoge prijs.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

Prijs erg hoog voor simpel hotel met simpel ontbijt. Geen tweepersoonsbed mogelijk.

Leuk uitzicht over de Beestenmarkt. Fijne douche.

prachtige locatie aan de Beestenmarkt

parkeren is niet mogelijk in de directe omgeving van het hotel

prachtige locatie aan de Beestenmarkt

Koningsdag gevierd in Delft, was super

Heerlijk ontbijt, grote kamer midden in het centrum!

keurig Hotel, vriendelijke gastvrije ontvangst

keurig Hotel, vriendelijke gastvrije ontvangst

Kamer simpel maar geweldig uitzicht op de Beestenmarkt.

Kamer simpel maar geweldig uitzicht op de Beestenmarkt. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Perfecte locatie, prima ontbijt en prettig personeel

Heerlijk ontbijt in rustige sfeer

Prachtige kamer zicht op beestenmarkt.

Harde matras

Prachtige kamer zicht op beestenmarkt.

mooie lokatie, heerlijk ontbijt, personeel doet goed z'n...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Stad

geen parkeergelegenheid bij hotel, dus duur parkeren.

mooie lokatie, heerlijk ontbijt, personeel doet goed z'n best.

Locatie was perfect, stemmige kamer

Ontbijt had iets uitgebreider gekund

Locatie was perfect, stemmige kamer

De kamer was wel wat somber/ donker

Het ontbijt was heel lekker en de locatie was top!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Ruim, en op een goede locatie

Ruim, en op een goede locatie

Mooi hotel met een mooi gestylde inrichting , moderne Delfts blauwe borden aan de muur. Stijlvol.

Kan even niets bedenken.

Ruime zeer comfortabele kamer met goede en schone badkamer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ideaal voor een stedentrip

De locatie is centraal gelegen in Delft

geweldig

Niks!!

Hotel was prachtig ! Ligging perfect schone kamers goed ontbijt!

Heerlijk weekendje weg in Delft op een centrale lokatie in een goed hotel.

Enige minpuntje was de begrenzing op de warmte van de douche.

De centrale locatie op de Beestenmarkt, het gezelligste plein van Delft.

Zeep was op en geen lift maar de receptioniste droeg onze koffer naar boven

Rustige kamer met een goed bed en een inloop douche

Plezierig hotel midden in het centrum.

Kamer was te warm. Raam klepperde, dus kon niet open.

Goed, maar eenvoudig ontbijt.

Uitstekende accommodatie met prima ontbijt!

Keurig hotel met vriendelijk personeel midden in gezellig Delft.

geweldig

vloerbekleding in de kamer

supper ontbijt alles was aanwezig, midden in het centrum vlakbij alles , zeer vriendelijk personeel , zeer netjes!!!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel de Koophandel