Beoordelingen over Family Hotel Kooyk 1-sterren

Leidsekade 82, Amsterdam Centrum, 1017 PM Amsterdam, Nederland

#291 van de 410 hotels in Amsterdam

Gebaseerd op 2015 beoordelingen over dit hotel

prima voor 1 nachtje, als je niet op je kamer wilt verblijven.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

We hadden wel een hele kleine kamer en een heel smal bed. De kamer was aan de warme kant.

De centrale plek van het hotel beviel ons goed, evenals het ontbijt.

Prettig en goed georganiseerd.
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De wc op de 2de is een beetje klein. Zelfs voor iemand van normaal postuur. De deuren van de buren maken onnodig lawaai bij het sluiten. De bedden(matras) op kamer 21 lagen net wat te veel door, waardoor we iets last van een stijve rug hadden de volgende dag.

Goed bereikbaar met de tram 1,2 of 5. Duidelijke naam aanduiding buiten. Prima telefoon contact. Lekker schoon. Het ontbijt zag er goed uit. Fijn wat foldertjes.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Fijne plek, lieve mensen en prima kamer!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer - Uitzicht op de Gracht

Raam kan snachts niet open omdat dit aan de straat grenst daar zou eventueel iets mee gedaan kunnen worden.

Gastvrij ontvangst door vriendelijk en behulpzaam personeel. Hiernaast een voor Amsterdamse begrippen echt ruime kamer grenzend aan de gracht. Om de hoek het Leidseplein en diverse tram stops. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Super.

Na middernacht was de straat van het hotel met een blokkeerpaal niet toegankelijk met de auto. Dan moeten zoeken naar een plaats ergens in de andere straten.

Gemengd vers fruit bij het ontbijt ... heerlijk!

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ligging, indeling van de kamer en inzet van de eigenaars om...

De kamer gelegen aan de straatkant van het hotel is zeer gevoelig voor straatlawaai. Er moet dringend geïnvesteerd worden in voorzetramen.

Ligging, indeling van de kamer en inzet van de eigenaars om probleem van straatlawaai op te lossen

Goed voor een student.

Beter dubbele beglazing nemen op de kamers want het was soms was fris. We voelde de wind buiten en hoorden de mensen buiten goed alsof de ruit nog openstond...

De croissants en donuts bij het ontbijt. Het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Goede locatie, goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Voor deze prijs moet je geen 5-sterren hotel verwachten.

Goede locatie, goede prijs-kwaliteit verhouding. Minder dan 50 euro voor een kamer met eigen douche/toilet en ontbijt inclusief. Dat is, ook in het laagseizoen, een hele goede deal in Amsterdam. Zeker voor die locatie (om de hoek bij het Leidseplein).

• Beoordeeld op: 15 december 2017

wij hebben ons voor de rest wel geamuseerd
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer Buiten de Kamer

Engelstalige ontvangst - kleine douche die de hele badkamer nat maakte - slechte meubelen in de kleine kamer Zou dit hotel zeker niet aan vrienden aanbevelen

goede ligging en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Meer en beter comfort en service dan we verwacht hadden. Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Eigen Badkamer - Uitzicht op de Tuin

Uitgebreid en mooi verzorgd ontbijt. Zoet broodbeleg gezellig in porcelein en niet in plastic cupjes! Persoonlijke aandacht van de eigenaresse. En de stilte 's nachts....stiller dan wij in ons dorp gewend zijn.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Gastvrij en netjes

De entree is niet aanlokkelijk. Gewoon 1 deur entree en halletje klein. Vonden we geen bezwaar, we waren er 1 nacht.

Voor de prijs was het goed. Ontbijt goed. Kamer netjes en goed. Lag wel een eindje uit het centrum. De tram genomen. Klein hotel, geen luxe.

We hadden er meer van verwacht

Lakens roken gebruikt, spinnenwebben op de muren en haren in de douche. Ontbijt was simpel, broodjes te kort afgebakken en zelf gevulde boter en jam potjes.. Veel geluidsoverlast van de bovenverdieping!

Je hebt een slaapplek in het centrum van A'dam, maar daar is alles mee gezegd.

Wat ons het meest tegenviel was de gehorigheid in het hotel. Hele nacht door kwamen mensen luidruchtig binnen, meubilair werd verschoven boven ons en 's ochtends 7 uur werden we gewekt door het eigen personeel dat ging stofzuigen. Ook ging het brandalarm af tijdens het ontbijt, als een soort afscheidstoeter;)

De ligging.

Zie boven, voor de rest was alles oké.

Wij hadden superieur kamer geboekt , hebben wij niet gekregen. Dit hebben wij uiteraard aangegeven, hoewel ze volhielden dat wij ook een supirieur kamer hadden was dit absoluut niet waar. Op de foto's bij jullie stond een andere kamer aangeduid. Aangezien dit niet altijd dezelfde kamer is, hadden vergeleken bij de supirieur een achter kamertje. We voelen ons beet genomen.

Aardig personeel

Geweldige ligging maar geen comfort en weinig service.

De kamer was onverzorgd, het was er veel te warm en in de badkamer rook het niet fris. Er hing schimmel aan het plafond in de douche. 's Ochtends om 6u werden we gewekt door de stem van iemand van het hotelpersoneel die non-stop aan de telefoon zat te bellen naar familie of vrienden. We konden onze bagage achterlaten voor ons vertrek, maar dan onbewaakt in een open kamer.

De ligging was geweldig. Versgebakken croissants en broodjes waren een pluspunt voor het ontbijt.

Het bed was enorm klein met 2 personen.

Het bed was enorm klein met 2 personen. Vreselijk. Super warm op de kamer. Keken uit op een zeer klein binnenplaatsje maar doordat gebouw zo hoog is kwam er geen frisse lucht van buiten de kamer op. De kamer was wel zeer netjes!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

we hadden een slaap plek veder stelde het niks voor

alles

de kamer was zeer warm totaal geeb frisse lucht heel klein en de deur niet veilig zo open te maken en zo vresselijk gehorig het was 2x niksmaar wel erg duur dan 89,50 was het niet waard.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Superhotelletje op 4 min lopen van het Leidseplein, aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De douche en toilet zijn op de gang maar zijn supermooi. Je moet de twee douches delen met 4 kamers, maar als je dat zoals ik niet erg vindt, is het prima te doen. En heel netjes en schoon!!!

Uiterst vriendelijk personeel en persoonlijke benadering

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Hotel is enorm gehorig, de kamer was slecht schoongemaakt, het stonk en de bedden waren vreselijk, matras was alleen een grote kuil.

De gemeenschappelijke douches zijn prima.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Kleinschalig met veel geluiden
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De WIFI was heel slecht, door dat het een oud herenhuis is hoor je alle geluiden door de deuren heen, de lakens die ze op de bedden legden waren niet proper (zat veel stof en hier en daar een haar op..), het ontbijt was 10€ per persoon per dag wat ik te veel vond, in de stad zelf had je al voor minder gegeten. Ik vond het persoonlijk te duur voor wat het was maar dat zal ook liggen omdat je vlak in het centrum van Amsterdam zit.

Het was wel fijn dat het hotel dicht in de buurt van het centrum zat, meteen aan het leidseplein en dat alles ook zo gemakkelijk te vinden was.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Super locatie, schitterende prijs-kwaliteit.
    • Vijfpersoonskamer met Eigen Douche maar Gedeeld Toilet - Uitzicht op de Gracht

Heerlijk ontbijt. Parkeren kan aan P&R Olympisch stadion voor 1 euro per dag! Dan een kwartiertje op de tram. Het hele centrum ligt op wandelafstand. Op 10 minuten sta je in het vondelpark.

P{rima lokatie en verrassend stil.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer Buiten de Kamer

De afwerking in de badkamer was niet goed gedaan. De badkamer oogt daardoor slonzig. Badkamer lag een eind weg van de kamer. Het raam van de slaapkamer kon open maar dan kon ook gelijk iedereen via de brandtrap je kamer in lopen.

P{rima lokatie en verrassend stil.

Fijn en voor herhaling vatbaar citytrip trip-je!

Misschien dat dubbele beglazing of beter isolatie het straatlawaai wat beter zou tegenhouden ? Wij sliepen aan de straatkant met idd zicht op het water maar dat bleek toch wel wat lawaaierig te zijn.

Het ontbijt was idd heel lekker met alles wat je nodig had en/of graag hebt. Onze kamer was heel ruim en had een eigen badkamer in de kamer. Zalig en genoeg warm water voor de douche was voorhanden.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Toplocatie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Ontbijt mag wel iets vroeger dan 830 uur. Sommig personeel die niet of nauwelijks Nederlands spreken.

Prima hotel prijs/kwaliteit goed. Aardig personeel. Top locatie!

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf.

niets, alles was prima!

Alles prima in orde, kamer heel proper, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel en erg sympathieke eigenaars! Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Voor kort verblijf ok-basic, schoon hotel op goede locatie

Uitzicht op tuin bleek uitzicht op binnenplaatsen met containers. Personeel telefonisch eerst bot, zelfs onbeschoft. In 2e instantie professioneel vriendelijk.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding op goede locatie.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

compleet niet klantvriendelijk
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

op booking.com stond een kamer met twee slaapkamers, die ik had gereserveerd. Toen we daar aankwamen was het een piepklein kamertje met een mini tweepersoons bed. De man van de receptie was ronduit onbeschoft en was niet klantvriendelijk en wilde ons niet helpen. De klantenservice van booking.com heeft mij uiteindelijk geholpen en een grotere kamer geregeld, waarvoor het hotel ons extra liet betalen!!

locatie is top

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Prima hotel in deze prijsklasse
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Badkamer was keurig, maar de stopcontacten waren gammel (in de slaapkamer) en het matras heeft ook z'n beste tijd gehad.

Prijs-kwaliteit in verhouding. Nette kamer, goedwerkende WiFi, prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

de kamers waren heel netjes en de badkamer was proper, dat...
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

niet echt een min punt .

de kamers waren heel netjes en de badkamer was proper, dat is voor mij al op zich een heel pluspunt, de kamer was klein,maar dit wisten we op voorhand, maar tenslotte ben je de ganse dag op stap, het ontbijt was ook in orde, en super vriendelijk onthaald ik kom zeker terug

• Beoordeeld op: 22 november 2016

het in de prijs inbegrepen ontbijt was zalig lekkere warme...

geen opmerking

het in de prijs inbegrepen ontbijt was zalig lekkere warme broodjes,eitjes,spek groenten, vers gesneden fruit enz niks tekort dit hotel is supergoed gelegen wij hebben heel Amsterdam te voet gedaan en was super handig met zo een goei gelegen hoteletje Het personeel was stuk voor stuk even vriendelijk de kamer was gewoon, een bed en een kast en een douche,meer heb je toch niet nodig.... maar super proper, dus een aanrader

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Komen graag nog eens terug.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer Buiten de Kamer

Badkamer: douche en wc in 1 kleine ruimte. Na douchen volledige vloer nat. Beetje onpraktisch maar niet onoverkomelijk.

Zeer vriendelijke uitbaters. Nachtreceptie. Toplocatie. Basis-ontbijt maar ruim voldoende. Propere kamer. Goede WiFi. Voldoende handdoeken. Zou er zo terug naartoe gaan.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Ligging, goede matras, vriendelijk personeel, prijs-kwaliteit

Er zou beter een deur geplaatst worden tussen de inkomhal en de gang waar zich kamers op gelijkvloers bevinden. We hadden last van lawaai door klaarzetten ontbijttafel 's avonds, gezang en gehoest en gepraat vh personeel, doorgang naar tuin,... dat was tot middernacht.

Ligging, goede matras, vriendelijk personeel, prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Geen hotel maar eerder een veel te duur ondermaats hostel.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

- De ontvangst was niet bepaald vriendelijk. - Zeer steile trap. - Klein kamertje met toilet en douche op de gang. - Geen zeepje voor de lavabo. Zelfs geen plastic bekertje om je tanden te poetsen. - TV werkte niet want geen afstandsbediening aanwezig. Deze kon enkel verkregen worden door betaling van een borg! Maar je betaalt dus wel voor die aanwezige TV. - Het kaartslot was stuk en weigerde open te gaan en in het holst van de nacht kon ik niet meer terug binnen op mijn kamer na toiletbezoek. Dat zorgde voor een genante vertoning toen ik vrijwel naakt de nachthulp moest gaan zoeken voor hulp. - Zeer dunne, gehorige muren. - Veel te duur voor het aanbod.

Het hotel heeft een goede ligging in een rustige buurt met de belangrijkste museums vlakbij.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Prima verblijf, bijzonder aardige en gastvrije eigenaren

De kamer was prima maar er steeg een vieze lucht op uit de badkamer of toilet zodat die deur gesloten moest blijven

Ontbijt was heerlijk, verse broodjes, koffie en veel keus.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Prima locatie voor een nacht met gezin.

Zouden toilet op kamer hebben. Toilet op de gang die we moesten delen.Fout ligt bij boeking.com

Goed ontbijt en fijne bedden. Ook de locatie is top, snel in centrum.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Gezellig en gemoedelijk!

Het enige nadeel was, maar dit ligt niet asn de accommodatie maar aan booking.com is dat er aangegeven staat op de site in het Nederlands en op ons boekings formulier dat we wc op de kamer hadden. omdat dit een pre was voor ons viel het tegen dat dat dus NIET het geval was. In het hotel begrepen ze ons maar werd ook verteld dat ze deze klacht vaker hadden gekregen en het niet aangepast werd bij booking.com. Ze hebben ons ook laten zien dat idd als je in het Engels boekt het er wel bij vermeld staat dat er geen wc op de kamer zit. Achteraf dus meerdere keuzes en ook goedkopere hotels kunnen kiezen met wc apart. Maar hotel was top dat maakt veel goed 😀

Locatie, bedden, personeel was top!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Eenvoudig maar net hotel.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er is een zeer simpele kleine tv op de kamer die zeer slecht beeld gaf. Douche en toilet moest gedeeld worden (geen probleem) maar was erg klein en eenvoudig.

Personeel was erg aardig. Het was er netjes maar eenvoudig. Je moet geen hoge verwachtingen hebben. Maar voor een nachtje in Amsterdam was het prima.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

voor een nachtje prima, maar voor langer verblijf vind ik dit niet aan te bevelen.

Er was maar een toilet, terwijl er toch een flinke groep mensen er gebruik van maken. Daarnaast was deze erg krap, waardoor je als je handen waste de vloer nat werd. Daarnaast onvoldoende stopcontacten, of ze waren defect, sommige nachtlampjes waren stuk of te onveilig om te gebruiken.

De knusheid van de kamer dat je met stel vriendinnen op een kamer kunt slapen, het uitzicht op de grachten.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Voldeed prima aan de verwachtingen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer Buiten de Kamer

kamer wel er klein en bedompt. Oogt allemaal wat vervallen. Zou er voor meer dan 1 of 2 nachten niet heen gaan.

Toplocatie, vlak bij Leidseplein. Zeer vriendelijke eigenaar.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

De locatie is geweldig!

Geen wc op de kamer terwijl dit wel tijdens het boeken op de site stond. En de wc die er was, op de gang, was zo klein dat je er amper je broek op kon trekken...

De locatie is geweldig!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

basic, vriendelijk, schoon
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Wel erg basic kamers, wc en douche op de gang en deze moesten wel door veel mensen gedeeld worden...

Locatie fantastisch, personeel super vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

prima locatie met een goed ontbijt

We werden wakker (7.30 uur van het personeel die bezig waren met overleg en snijden van komkommer o.i.d. (er zat geen deur voor de gang naar de kamers) We hadden een kamer met openslaande deuren (prachtig) grenzend aan de tuin. Prachtige buitenplaatsruimte alleen was het een rommeltje en er waren geen stoelen. Jammer van deze onbenutte kans om er prachtige stadstuin te de maken waar de gasten na een drukke dag kunnen relaxen

Ontbijt prima. Douche goed. Locatie top!

• Beoordeeld op: 20 juli 2016

Voor één nacht perfect, een simpele maar ruime kamer op een mooie locatie in Amsterdam.

Kapotte lades,douchegel dispenser, schakelaar. Geen afstandsbediening bij tv. Een raam kon maar open.

Ontbijt top. Locatie top. Vriendelijke personeel. Goede prijs kwaliteitsverhouding. Goede wifi. Fijne incheck tijden.

Verbleven in juni 2016

Prima verblijf voor een nacht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer Buiten de Kamer

Er mag meer aan het interieur gedaan worden..

Ontbijt super. Zeer vriendelijke mensen.

geslaagd!

bed had geen hoofdsteun

Locatie, ontbijt en vriendelijkheid

Twee daagse trip Amsterdam
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Kabaal voor het hotel, aardigheid personeel, geen airco aanwezig.

Sfeer en vriendelijk personeel

Alles oke

Sfeer en vriendelijk personeel

Beoordeling Kooyk

Geen airconditioning

Vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Prima verblijf op top locatie.

Vriendelijke mensen. Standaard hotel met dat wat je nodig hebt. Locatie is perfect. Ontbijt prima verzorgd

• Beoordeeld op: 7 april 2018

prima en alles op loop afstand

water loopt onder douchegordijn, tip: lijm een klein dorpeltje op de tegels als waterkering !!

Ontbijt was super en goede gastvrouw

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Goeie locatie, zo bij het de la Mar theater. Goed ontbijt.

Locatie en grote van kamer, goed ontbijt.

Mensen met hart voor hun zaak

Heerlijke kamer. Ontbijt super. Locatie top

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fijn hotel

Een beetje gehorig

Heel vriendelijk personeel, super prijs-kwaliteit! Heel schoon en prima kamers, de ligging en het ontbijt was helemaal top!

geweldig!

Goed ontvangen. Prima kamer voor 5 personen Mooi uitzicht/goede locatie Vriendelijk personeel bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Is te gehorig

Hadden liever een kamer gehad WG van d straat aangezien we er 3 nachten verbleven. Kleine badkamer

Locatie. Prijs kwaliteit prime. Super schoon

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Ontbijt perfect uitgebreid goed

Ontbijt perfect uitgebreid goed

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Vrij gehorig

Locatie top, hotel flop.

Locatie top, hotel flop.

Prima uitvalsbasis midden in de stad
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Onze kamer lag aan de voorkant, boven de ingang. Dat was luidruchtig.

Schone kamer op een goede locatie

Ontbijt was prima!

Sfeer/gezelligheid, aankleding kamer.

Ontbijt was prima!

• Beoordeeld op: 7 december 2017

De locatie is enorm centraal.

De locatie is enorm centraal. Een degelijk, comfortabel hotel waar je prima kunt verblijven voor een heel redelijke prijs.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Perfecte plek voor een nachtje Amsterdam
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het is heel erg gehorig. Oordoppen mee!

De locatie! Echt top

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima verblojf

Kan niks negatiefs opnoemen

De ligging van het hotel, perfect

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Mooie locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden - Eigen Badkamer Buiten de Kamer

Personeel sprak geen of gebrekkig Nederlands en Engels was soms moeilijk

Mooie locatie Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Gezellig hotel

Hartelijke ontvangst door de eigenaresse Mooie kamer kamer met uitzicht op de gracht Prima ontbijt Goeie prijs kwaliteit vrrhouding

De locatie is percect
    • Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Allemaal verouderd wel netjes. Steile trap naar de 1e verdieping. Erge kleine toiletten

De locatie is percect

We hebben genoten van de stad met ons gezin, hotel was redelijk.
    • Vierpersoonskamer met Eigen Badkamer

Het hotel was dag en nacht erg rumoerig.

Dat we een redelijk ruime kamer hadden met iutzicht op een gracht.

Eenvoudig maar zeer vriendelijk

Zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijtje, proper, goede prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Uitstekende ligging.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

matige faciliteiten (geen wifi, vrijwel geen tv).

Uitstekende ligging.

Is goed meegevallen

Voor mij althans wat weinig vers fruit.

Het ontbijt was heel lekker!

goed hotel voor enkele nachten ;goede locatie

het vroege uur dat de brandmelders werden getest 7.30uur

goed bereikbaar

Slecht

Leuk hotelletje

Gemeenschappelijke wc op de gang was erg klein 😎

Aardige mensen, heel vriendelijk

Heerlijk ontbijt en de ligging van het hotel