Beoordelingen over Hotel de Korenbeurs, Sure Hotel Collection by Best Western 4-sterren

Kerkstraat 13, 4921 BA Made, Nederland

#4 van de 5 hotels in Made

Noodgedwongen meer betaald dan wat er geboden werd.
    • Suite

Aan de dure kant voor hetgeen wordt aangeboden. De 'suite' is een ruime kamer met een raampje dat uitkijkt op een naastgelegen muur, zonder aparte slaapkamer, zonder airco, wel een ventilatortje op voet.

Vriendelijk doch zakelijk onthaal, goed ontbijt.

voldoende voor een maximaal twee nachten
    • Budget Tweepersoonskamer

ontvangst goed; ruime informatiefolders propere kamer voldoende maar wasgelegenheid ondermaats , erg krap om me bijvoorbeeld goed te scheren douche sober maar netjes , matrassen prima ; personeel vriendelijk ;ligging oké

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Alles was heel proper en de kamers waren mooi. In de suites was er wel geen airco niettegenstaande de info op de site. Er waren wel ventilators voorzien. In de mooie tweepersoonskamers werkte de airco perfect. Het ontbijt was heel goed. Wij hadden ook met de familie gereserveerd in het restaurant en in overleg een menu gekozen . Dit is voortreffelijk verlopen en kon niet beter. Proficiat ook aan al het personeel en bedankt !

Geen aanrader
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer stonk verschrikkelijk muf toen ik binnenkwam, ik heb deze eerst moeten luchten. Ik had het vermoeden dat deze al maanden niet was gebruikt. Een niet schone badkamer met haren welke NIET van mij waren. Tevens was het putje van de douche verstopt waardoor ik in een enorme laag (vies) water stond tijdens het douchen. Het ontbijt was zeer karig.

Aardige medewerkers

De sfeerloze kamer was zo'n afknapper dat niets meer...
    • Luxe Tweepersoonskamer

Hou je klant bij het boeken niet voor de gek met een mooie foto van een luxe kamer terwijl je die feitelijk maar één hebt onder de naam suite. Boek je een luxe kamer dan krijg je gewoon een kamer zoals op de afbeelding van een budgetkamer. En dat is écht budget! Zelden of nooit zo'n smaakloze kamer meegemaakt. En daar betaal je dan € 145 euro voor. Prijs/kwaliteit totaal niet in verhouding!

De sfeerloze kamer was zo'n afknapper dat niets meer goed is bevallen

Heb hier geen woorden voor
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen airco aanwezig was zo warm en benauwd je had een raampje die te kon openzetten geen waterkoker aanwezig voor die prijsklasse was het een dramatische kamer waar ik verbleef was gewoon oud!! kamers zijn niet gluidsdicht. Heb tot een uur of 2 in de nacht wakkergelegen begane grond van de hotel wordt als feestzalen gebruikt dus had tot een uur of 2 last van muziek overlast, bed leek op een trampoline kussens bestonden alleen uit een hoeslaken

Niks slechtste hotel van allertijden

Weekendje Efteling / Biesbosch
    • Suite

Achterstallig onderhoud, douchecabine niet goed afgekit, bedlampjes deden het niet.

Vriendelijk personeel, schone kamers, we hadden een familiekamer geboekt maar kregen een tweepersoonskamer en voor hetzelfde geld kregen we toen 2 tweepersoonskamer, prima ontbijt

We hebben heerlijk gefietst en de Biesbosch mooi gezien. Hotel gaan we nooit meer naar toe!!

De kamer en badkamer zijn klein en verouderd. Het bed mag wel vervangen worden. Slechte ventilatie. Badkamer wordt drijfnat bij het douchen in bad!! Ontbijtzaal is gewoon de feestzaal --> niet echt aantrekkelijk

De gastvrouw(en) is(zijn) goed en vriendelijk. Het restaurant is goed en leuk ingericht. .

We hadden een suite geboekt voor 4 personen, wij waren met...
    • Suite

We hadden een suite geboekt voor 4 personen, wij waren met z'n drieeen. We kregen een 2-persoonskamer waar uiteindelijk een stretcher bij werd gezet

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Teleurstellend
    • Luxe Tweepersoonskamer

Gastvrijheid en sfeerloos tijdens de kerstdagen. Geen personeel bij inchecken en ' s avonds toegangsdeuren op slot. Voordeur bel defect. Lastig als je slecht ter been bent.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Fijn hotel met super vriendelijk en behulpzaam personeel en een heerlijk ontbijt!

De fietsen die verhuurd worden zijn aan vervanging toe! Maar voor een mega workout prima ;-)

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. We konden de kamer upgraden naar een luxe kamer maar mochten deze eerst bekijken en dan pas beslissen, upgrade tegen een schappelijke bijbetaling. Ontbijt was goed verzorgd en erg lekker. De fietsen bij het hotel hebben een flinke opknapbeurt nodig of moeten vervangen worden maar als je een giga workout wil dan zou ik z zeker huren want je trapt je een breuk. Wij hebben een top weekend gehad in dit hotel en vinden het zeker een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Personeel vriendelijk hotel max. 3 sterren verder eenmalig

Broodjes en fruit (los en gesneden )2e dag vooral keuze minimaal en oud en sponzig(fruitcocktail) in vergelijking met van der valk (ook 4 sterren) is alles minstens 1 ster meer waard bij de concurrentie :kamer veel luxer, mooi uitzicht echte lekkere versgemalen koffie eieren worden naar wens door de kok gebakken en dat voor een paar tientjes meer en dan heb ik het over 4 verschillende locaties het enige pluspunt is dat het 15 min. van Breda ligt en er aan de overkant diverse kroegen zitten

Het bed comfortabel

Prima voor een nachtje

Erg warm in de kamer en droge lucht. Vloer in badkamer wordt snel nat na douchen vanwege douche in het bad.

Het ontbijt was super en heel uitgebreid. Rustige omgeving. Makkelijk te vinden en dicht bij de uitvalswegen

Goede keus, faire prijs

Eén minpuntje: de vloer van de badkamer was niet goed schoongemaakt. Op de kamer zelf en het bed was niks aan te merken.

Geen opvallend hotel, gewoon goed voor een weekendje weg. De kamers zijn niet groot, maar wel compleet ingericht. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Speciale vermelding voor het ontbijt: dat is echt heel lekker!

Een fantasch WE met vrienden, lekker gegeten en gedronken en voor herhaling vatbaar!!!!

Niets te melden.

De kamers zijn proper, ruim met een ruime badkamer. Héél vriendelijk personeel. Het eten in het restaurant is lekker. Vriendelijke bediening, altijd met een glimlach en niets is teveel. Het ontbijt was zoals altijd fantastisch. Wij komen hier graag!

Heerlijk!

Tip: Het zitcomfort in de kamer zou kunnen worden verbetert, voor de wat oudere mens is het te laag en moeilijk opstaan. In de badkamer (waar een bad aanwezig is) een handvat( steun) om zich vast te houden met het uitstappen, voor de mens op leeftijd.

Het ontbijt was goed, genoeg keuze! Komen zeker nog een keer terug!

goed hotel met gratis parking, heel lekker ontbijt, goede matrassen, maar niet zo goede badkamer

badkamer verouderd, maar niet proper. Ook na een onderhoudsbeurt nog niet proper ... waarschijnlijk studenten/stagiairs die het niet zo nauw namen ...

parkeergelegenheid prima ! ontbijt overheerlijk !

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Goede bedden, prettige ontvangst, prima prijs...

Het restaurant bleek een a la carte restaurant, vrij prijzig en niet passend voor de hotelgasten. Er bleek een eenvoudiger mogelijkheid van dineren welke niet gecommuniceerd was.

Goede bedden, prettige ontvangst, prima prijs kwaliteitsverhouding.

Een thuis gevoel.

De verlichting om te lezen . Zou fijn zijn als er 2 lampjes zijn . In plaats van tl verlichting breedte bed.

Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Klantvriendelijk ingesteld. Personeel is top . Ontbijt geen gebruik van gemaakt.

Ontbijtbuffet was zeker in orde.

Er was een feestje in de buurt tot 1 uur 's nachts waardoor het toch even duurde eer ik in slaap lag. De geluidsisolatie is niet optimaal, maar dit zou me niet afschrikken om nog eens hier te verblijven.

Ontbijtbuffet was zeker in orde. voldoende keuze. De bedden waren zeer comfortabel en de kamer was proper.

Een heerlijk verblijf voor een weekendje weg.

Kamer was klein en warm, maar omdat wij niet veel op de kamer waren, hebben wij hier geen hinder van ondervonden. Vrij gehorig, maar het was een rustig weekend, dus hier ook geen last van gehad.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en een heerlijk maandmenu. Fietsen in goede staat, gehuurd tot 22:00 uur voor een redelijke prijs. Bedden waren ook goed.

Schitterend

Het vergeten v an handdoeken maar dat word geregeld

Het ontbijt was uitstekend dé kamer de matras was iets minder het was w.end en alles was niet goed aangevuld voor mij mag er wel een zijn in de badkamer maar bij alles waren zeer tevreden van onze korte vakantie en volledig tevreden ove,r booking.com we boeken zeker nog bij jullie en dat hotel is het zeker waard A

Door omstandigheden heb ik mijn verblijf met 1 dag moeten...

Door omstandigheden heb ik mijn verblijf met 1 dag moeten inkorten. Zonder erom te vragen werd het bedrag in mindering gebracht. Bijzonder sympathiek !!

niet voor herhaling vatbaar

Kamers zeer gehorig, alsof de andere gasten in je kamer lopen, tikkende verwarming in de nacht, klepperende deur, geluid van alle aangrenzende kamers waar gedoucht wordt klinkt helemaal door. Uitzicht op een blinde muur en plat dak.

Kleine kamers, geluidshinder: je kon buren horen snurken, kerkklokken die vaak sloegen alsof je zelf in een kerk lag.

Vriendelijk personeel, nette kamers, parkeergelegenheid

Ontbijt was in orde, ruime keus, gezellige ontbijtruimte.

Kamer niet erg proper. Bv onder bed nog snickerpapier van vorige gasten, stoffig. Tapijt op kamer met hier en daar vlekken

Ontbijt was in orde, ruime keus, gezellige ontbijtruimte. Vriendelijk en behulpzaam personeel, vooral jonge ober was s avonds zeer behulpzaam en deed er alles aan om het aangenaam te maken.

Het ontbijt was prima, goed verzorgd.

Aanvullen van de zeepdispenser (op) en toiletpapierdispenser (bijna leeg) in de douche. Nu moesten we erom vragen maar lijkt mij door housekeeping simpel op te lossen door na het schoonmaken dit even na te lopen.

Het ontbijt was prima, goed verzorgd. Ruime keus alleen jammer dat we moesten vragen om een gekookt ei en croissants deze waren op en nog niet aangevuld

Kamer was comfortabel, uitgebreide keuze bij het ontbijt.

Heel veel lawaai, de hele avond tot na middernacht van buiten op het terras en de hele nacht van mensen in de gang die luid praten en roepen. Jammer dat er niet gevraagd werd aan deze mensen om de nachtrust van anderen te respecteren.

Kamer was comfortabel, uitgebreide keuze bij het ontbijt.

Goede lokatie

Wij sliepen aan de voorzijde waar recht tegenover een cafe gelegen is. Tot 02.45 wakker gelegen door de herrie van muziek en schreeuwende jongere.

Op een mooie locatie gelegen vlakbij de Biesbosch

Gezellig hotel met vriendelijk personeel

De muren waren denk ik heel dun want je kon heel goed horen wat er op de gang gebeurde en op de aangrenzende kamers. Je kon gemakkelijk de mensen horen praten wat dus iets minder leuk was als je wou uitslapen. Er was ook een kerk rechtover het hotel waardoor de klokken luidden op zondag ochtend.

Ontbijt was in orde, dagelijks vers fruit werd geserveerd, je kon eieren krijgen op 3 manieren, je kon zelf je spiegeleitje bakken op een bakplaat. Er was een haardroger aanwezig op de kamer wat heel aangenaam was.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Geen tweede keer.

Eerste nacht was erg slecht dronken mensen op de kamers en gangen die de meubels verplaatsen na een bruiloft. Volgende ochtend klacht in gediend kregen niet eens een reactie op onze klacht. De badkamer stonk naar riool lucht. Dit hebben we gemeld maar er waren geen kamers meer. Toen we af gingen rekenen betaalde we meer dan afgesproken prijs van Booking.com ongeveer €11,00 duurder

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

in een grotere kamer komen wij zeker terug

De grootte van de kamer, was erg klein. Er bleken grotere te zijn maar werd pas duidelijk bij uitchecken

Het ontbijt was prima, voldoende keus,koffie en thee faciliteit,

Netjes verzorgde kamers en een goed restaurant met redelijke...

Warmte op de kamers, ondanks de plafondventilator.

Netjes verzorgde kamers en een goed restaurant met redelijke prijzen. Zeer behulpzaam bij het zoeken naar bezienswaardigheden.

Bedankt Korenbeurs! We komen gauw een keer terug

Helemaal niets, je krijgt waar voor je geld. Gezellig hotel en in de warmte was het binnen lekker koel.

Het klantvriendelijke personeel en het lekkere ontbijt

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Goede prijs-kwaliteit

Er waren zeer weinig gasten waardoor bij het ontbijt de aandacht van het personeel wat verslapte, maar eigenlijk stoorde dat niet

Zeer hartelijke ontvangst door vriendelijke dame. Parkeren ging zeer vlot.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Omgeving was leuk om te fietsen

Ik zou het niet weten alles was goed . En je moet er zelf wat van maken niet op je kamer blijven zitten.

Ontbijt was heel goed alles wat je wilde hebben was er

Prima voor die prijs.

Wij hadden een vroege afspraak op zondag. Er was aangegeven 'ontbijt v.a. 7u'. Daar was echter iets fout gegaan. Om half 8 kon er uiteindelijk worden ontbeten. We vonden het ook behoorlijk gehorig. Er was geen toiletborstel in het badkamertje en we misten een extra handdoek haak.

Mooi centraal gelegen, vriendelijk personeel. Buiten het menu van het restaurant was er ook nog een redelijk geprijsde 'Bistro-kaart'.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Het ontbijt was vrij traditioneel, op zichzelf oké, maar in de huidige tijd verwacht ik dat er ook een salade is samen te stellen bij het ontbijt. Het gesneden fruit was chemisch van smaak.

De aanwezigheid van een bad

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Hoe belangrijk zijn gasten?

Ik wilde een kamer zonder ontbijt. Men zou daar over tergbellen, maar dat moet nog gebeuren. Op zaterdag kan men daar pas om 7.30 ontbijten. Wat schetst mijn verbazing, bij het uitchecken om 6.40 zaten 4 gasten te ontbijten. Die konden wel omdat ze plotseling extra waren gebleven en moesten werken. Tja...

Het restaurant met de uitstekende kwaliteit en bediening.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Nou ik was voor het eerst met een meisje zij 75 ik 69 wij...

bij binnenkomst van kamer was 22 gr. erg warm als je daar wilt slapen, en misschien onze eigen schuld maar de airco machine was erg storend, het leek wel een waterval, we hadden hem uit kennen zetten.

Nou ik was voor het eerst met een meisje zij 75 ik 69 wij zijn gaan slapen na veel napraten werden om 11.00 gebeld door schoonzus of we nog uit bed kwamen, te laat voor ontbijt maar kregen toch nog 2 koffie en 2 heerlijke broodjes, van een zeer vriendelijke medewerkster, helemaal Top.

• Beoordeeld op: 17 november 2016

Goed hotel voor een nacht

Er was niemand bij de receptie toen we in wilden checken (op een regulier tijdstip). Niet leuk als je een lange reis achter de rug hebt. Pas na 20 minuten kwam er iemand die ons een kamersleutel kon geven. Gelukkig konden we wachten (met een gratis kop koffie) in het restaurant.

De kamer was klein maar wel netjes en compleet. 's Ochtends een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Ideaal als doorreis

Geen toiletborstel, toeristenbelasting kwam op 4euro voor 2 personen voor 1 nacht. Terwijl de website aangeeft 1 euro per persoon per nacht

Ideaal gelegen, in het hart van Made, op 2 minuten van de snelweg

• Beoordeeld op: 12 november 2016

gezien de prijs/kwaliteit een aanrader.

Toilet papier zijn allemaal losse velletjes. Bar op de kamer werd niet dagelijks aangevuld. Vloerbedekking zat vol vieze plekken.

Het ontbijt was goed. De kamer was schoon. Net sanitair.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Uitstekende lokatie, zeer prettig verblijf.

De kwaliteit van het eten was uitstekend en ook zeker het geld wel waard, maar prijzen liggen iets hoger dan het gemiddelde. De prijs van een glaasje Southern Comfort ligt een fractie lager dan 1/3 van de consumentenprijs van een hele liter, en dat is iets overdreven ;-)

Prima hotel, gezellige bar, uitstekend restaurant. Keurige kamers, en vriendelijk personeel. Kamerprijzen ook zeer acceptabel.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Prima hotel maar geen 4* waard

De hygiëne op de kamer. Het was erg stoffig, terwijl ik dit van tevoren had aangegeven dat het voor mij belangrijk was vanwege mijn huisstofmijt allergie. Zelfs na het vermelden hiervan, bleef het even stoffig.

Het ontbijt en het eten!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Eerst relaxte nacht, vervolgens op bezoek bij de kinderen.

De enorme herrie aan de overkant van de straat. Geroep, geschreeuw, tot diep in de nacht. Met raam dicht niet te doen, zélfs niet met oordoppen. Er was in het hotel ook een feest met stampmuziek. De krappe kamer.

Laat inchecken- lekker ontbijt- goed bed- goede waterstraal in douchegedeelte.ook al was de keuken dicht er werden toch na wat aandringen bitterballen gebakken.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

vakantie

kamers erg gehorig alles kraakte. badkamer een muffe geur en bij douchen kwam het water onder het toiletpot vandaan. verder zou ik adviseren om de bedrading van de tv even na te kijken omdat de ontvangst zeer slecht was,

het ontbijt was prima en het personeel uiterst vriendelijk zowel bij receptie als in restaurant.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Aangenaam verblijf met lekker ontbijt en goede bedden.

Omdat er een trouwfeest was, was er veel nachtlawaai. Zeker als je op de eerste verdieping slaapt.

Het ontbijt was heel lekker. De kamers voldoende groot en de badkamer is heel proper en modern. In de slaapkamer ligt er wel tapijt. De bedden zijn heerlijk zacht en er is een mooie tv aanwezig. De boottocht in Biesbosch is de moeite en je kan daar heel lekker eten aan het water. In Made zelf is er niet veel te zien.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Prima hotel om te fietsen en een dagje te Golfen

Kleine kaart in restaurant verder alles naar wens.

Vriendelijk/behulpzaam personeel en de ligging van het hotel en de goede parkeer gelegenheid auto/fiets.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Met deze hitte is een plafond ventilator echt niet voldoende. Jammer dat iedereen van onze groep airco en wij niet.

Fijn personeel. Al vond ik dat de kamermeerderheid vroeg best herrie maakten.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Goed voor 1 nacht....ontbijt maakt veel goed.

De kamer. Erg klein en smoezelig. Vloerbedekking, douchen in bad, uitzicht op een muur. En erg gehorig.

Het ontbijt. Fantastisch! Ontbijten met bubbels en appeltaart :-) Binnen 5 minuten in Drimmelen.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

de centrale ligging van het hotel

avondmenu werd voorgesteld als menu van de week, maar we moesten uiteindelijk een surplus betalen. Had dit graag op voorhand geweten

de centrale ligging van het hotel

• Suite

De bijzet bedjes en we konden het ontbijt niet annuleren.

ontbijt 's avonds diner

geluidsniveau in eetzaal ['s avonds] te veel lawaai van overige gasten.

ontbijt 's avonds diner

Helaas geen airco op de kamer.
    • Suite

Helaas geen airco op de kamer.

Goede ligging. Lekker ontbijt
    • Suite

Extra bedden voor kids waren ondermaats. Luchtbed op een vering ... onze dochter heeft inbond bed bij geslapen

Ontvangst

Ontvangst

Correct hotel

De kamer wordt stilaan wat gedateerd.

Ideaal gelegen om koningsdag te vieren in Made.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Kamer!
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer! Veel te duur voor gevoden inrichting!

• Budget Tweepersoonskamer

Diner kwaliteit goed, maar duurde erg lang voor een tafeltje van twee personen

Personeel en het ontbijt.
    • Budget Tweepersoonskamer

Badkamer erg klein en een heel kleine wastafel.

Personeel en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Algemeen

Algemeen

Wij hebben er alleen geslapen en gegeten ontbijt ivm verjaardag
    • Budget Tweepersoonskamer

Goede en snelle in check vooraf was de kamer gecontroleerd

Goede prijs kwaliteitverhouding
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamers zijn gerenoveerd maar op sommige punten nog duidelijk te zien dat het gerenoveerd is.

Vriendelijk personeel en goed ontbijt.

Heel goed bevallen.

Prima ontbijt.

Volgend jaar weer

Dit was de 6de keer dat wij hier hebben overnacht. Alles top geregeld en verzorgd! Fijne bedden en schoon.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Studieweekend in locatie twgenover Korenbeurs. Prima!

Gehorigheid en vieze vlekken in vloerbedekking

Ontbijt prima. Bed ook. Gehorige kamers.

Wel ok, kleine kamer

Voortdurende herrie van airco-installatie buiten, maar men bood ongevraagd compensatie

Goed uitziende bar/restaurant

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Prettig

Muziek buiten het hotel; is niet nodig en kan storend werken.

Heerlijk uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 1 december 2017

4,0
    goede bediening in het restaurant en kwaliteit van het eten...

kamer was niet proper, klein en dringend aan renovatie toe

goede bediening in het restaurant en kwaliteit van het eten was in orde

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Het was niet aangenaam

Kamers koud

verstoorde nacht rust

zeer luidruchtig/gehorig

het personeel erg aardig en vriendelijk

Heerlijk om je na het werk ergens thuis te kunnen voelen!

kan niks bedenken

Goed bed, mooie kamer en lekker ontbijt

Gezellig hotel in een klein dorp aan de rand van Breda
    • Luxe Tweepersoonskamer

De bedden zijn een beetje zacht/soft. Verder was de kamer ruim en met een goedwerkende airco

Zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Oude kamers.

Kamer zijn ouderwets en niet meer van deze tijd.

Personeel is erg vriendelijk.