Beoordelingen over Hotel De Kroon 3-sterren

Gasthuisstraat 140, 5171 GJ Kaatsheuvel, Nederland

#4 van de 7 hotels in Kaatsheuvel

Helemaal top, en voor herhaling vatbaar!!

Douchedeur van douchecabine ging naar binnen toe open, waardoor het moeilijk uitstappen was vooral met kleine kinderen

Het ontbijt was top! Vriendelijk personeel en de kamers voldeden aan onze verwachtingen. Klein minpuntje, deur van de douchecabine ging naar binnen toe open, waardoor het moeilijk uitstappen was vooral met kleine kindjes.....verder helemaal top! Speelkamer voor de kinderen en op korte loopafstand van de Efteling! Zeker voor herhaling vatbaar en raad het iedereen aan die graag op korte afstand van de Efteling wilt overnachten.

Heel goed

Het ontvangst voor de tv was van mindere kwaliteit en voor ons was het bed iets te hoog

Het ontbijt was heel goed,veel variatie. Maar vooral het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en leuk hoteltje qua prijs kwaliteit

Er was minder variatie in het ontbijt, de eerste keer waren het potjes yoghurt waardoor meer keuze in smaak. En op de parking lagen er vijzen waardoor ik een platte band had. Wat jammer was waarschijnlijk door de werken er naast. Geur in badkamer was sterk aanwezig muntgeur. Warmte in de kamer misschien air-co voorzien. En er werd mij nog eens de rekening geserveerd, had hem al op voorhand betaald.

Vriendelijk onthaal. En ook dat er ruimte werd voorzien om de fietsen te plaatsen.

Heel vriendelijk ontvangst, we hebben een fijn verblijf...

Geen airco op de kamer, met erg warm weer is dat toch een afknapper....

Heel vriendelijk ontvangst, we hebben een fijn verblijf gehad, ook goed gelegen om naar de Efteling te gaan.

2 daags bezoek aan de Efteling
    • Kleine Tweepersoonskamer

Helaas zijn de kamers wel wat gehorig. Het hielp ook niet dat onze kamer de eerste was bij de enigste trap naar boven, elke gast komt hier dus langs gelopen.

Prima kamer als je met je partner weinig ruimte nodig hebt. Het sanitair is er netjes schoon. Ontbijt was goed geregeld, lekker vers brood van de bakker aan de overkant van de straat (denk ik). De loopafstand naar de Efteling was goed te doen, tussen de 5 a 10 minuten.

erg leuk mooie locatie goed ontvangst mooie kamers en goed vertoeven eten en slapen

met het ontbijt smorgens was een beetje druk ivm met zitten en was een beetje rumoerig .ontbijt was niets op aan te merken en ontvangst.

we hadden een boeking voor Guest House Hotel gekregen ivm overboeking .het was perfekt komen graag hier nog terug.Hotel de Kroon was ook altijd goed en goed ontvangst.komen graag weer terug top

Aanrader voor gezinnen.

Er liep een mier over het tafeltje bij de koffiemachine. Verder was het schoon, behalve de douchecabine. Zeepresten ( verkleurde voegen) en kalk. Ook liep het putje slecht door, waarschijnlijk door zeepresten en haren. ( ik trof in ieder geval een sliert haren aan toen ik het putdekseltje los haalde...

Ontzettend vriendelijk personeel. Leuke speelzaal vol met speelgoed, boekjes en spelletjes voor kinderen van alle leeftijden. Goed en uitgebreid ontbijt. En koffie en thee was gratis voor gasten.

Goed hotel voor een kort verblijf in de stad.

Iets secuurder schoonmaken.

Vriendelijk personeel! De kamers zijn ruim genoeg voor een gezin met in ons geval 2 kinderen. Ook prima douche! Heel dichtbij de Efteling, wat ons doel van het bezoek aan De Kroon was.

Wat aanvulling :ontbreken haardroger ,veel lopen bij het ontbijt buffet meer de eet en drinkwaren bij elkaar zetten ,de etenswaren voor de kinderen ergens neergezet in een soort nisje en werd in ons bij zijn niet aan gekeken door de aanwezige kinderen lijkt geen succes .Het zullen wat kinderziektes zijn omdat het hotel net 1 dag open was .Ons verblijf was uitstekend en het personeel top

prima hotel wij zaten in het nieuwe gedeelte guest house net geopend

Perfect nieuwe kamers, alles 100 % fris en netjes

Bar vroeg gesloten, plastic bekertjes bij wastafel ook nog eens in plastic verpakt, dat is niet echt milieubewust.

Perfect nieuwe kamers, alles 100 % fris en netjes

Beslits geen spijt dit hotel (in eerste instantie De Kroon) te hebben gekozen.

Eigenlijk alleen de faciliteiten bij het ontbijt. Onlogische indeling en bijvoorbeeld geen broodrooster te bedienen door jezelf. De theelepeltjes waren zoek!

De ligging en de grootte van de kamer en het opgewekte vriendelijke personeel. Het hotel was formeel nog niet geopend (eerste dag was pas op maandag 11 juni!!!).

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Leuk hotel, loopafstand van de efteling

We misten een airco op de kamer, het was echt heel erg warm.

Lekkere bedden, badkamer klein maar fijn. Echt maar 5 minuten lopen naar de efteling. Zeer vriendelijk personeel. Gratis koffie en thee de hele dag door. Ontbijt was prima verzorgd (gekookt ei, croissant, toast, yoghurt, bolletjes)

Dichtbij de efteling , prijs kwaliteit goed

Airco zou ideaal zijn. was snikheet

Simpel ontbijtje , maar alles wat een mens nodig had , niet teveel niet te weinig. Kamers klein , maar groot genoeg als je niet op de kamer blijft en enkel bedden nodig hebt.

Prettig overnachten
    • Grote Familiekamer

Er hing een vreemd luchtje beneden in de ontbijtruimte / speelruimte en ook boven in de gang. In onze kamer gelukkig niet.

Prima accommodatie om te verblijven bij een bezoek aan De Efteling. Lekker ontbijt, gratis koffie en thee. Aardig en behulpzaam personeel.

Goed en gezellig

Ons inschrijven. Ik had van te voren betaald en bij het inchecken werd mij nogmaals de rekening gepresenteerd.

Prijs kwaliteit was goed in verhouding. Personeel zeer vriendelijk en kind gericht.

Ideaal in combinatie met een dagje Efteling

Kamers waren eerder klein, maar wel oké gezien de prijs. Er waren werken aan de gang aan de achterzijde waar onze kamer was, heel vroeg in de ochtend al lawaai.

Fijn personeel, lekker ontbijtbuffet, alles gezellig ingericht. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en op wandelafstand van de Efteling. Auto mocht aan het hotel blijven staan.

Super leuk verblijf

De muren waren niet zo goed geïsoleerd, de kamer ernaast was nogal luidruchtig, maar na 1 waarschuwing waren ze rustig en konden we ook gaan slapen. In het nieuwe hotel zal dit verleden tijd zijn

Heel vriendelijk personeel. Ontbijt was voor ons voldoende, genoeg keuze. De kamer was ruim genoeg en alles wat nodig was, was aanwezig. Heel gezellig hotel. Volgende keer boeken we in het nieuwe hotel dat ze aan het bouwen zijn.

Perfecte uitvalsbasis voor dagje Efteling

Airco was fijn geweest om de warmte uit te kamer te krijgen.

Gratis (lekkere) koffie en thee, uitstekende service! Het personeel had de moeite genomen om op de kamer slingers op te hangen ivm mijn verjaardag. Zeer attent!

Net goed voor één nacht want ideale ligging ten opzichte van de Efteling.

Het hotel is dringend aan een opfrissingbeurt toe! Zeer kleine kamers en badkamer, slechte geluidsisolatie... gelukkig maar voor één nachtje. Het ontbijt was echt minimaal, een kleine inspanning zou dit toch kunnen verhelpen!

De ligging is ideaal voor een bezoek aan de Efteling.

Het hotel is aan te raden.
    • Grote Familiekamer

de vriendelijkheid van directie en personeel, de afstand tot de Efteling (10' te voet), de stilte bij het slapen, volgens de prijs goed ontbijt, de speelruimte palend aan de ontbijtruimte, ideaal voor kleinere kinderen.

Leuk en erg gezellig

Kamers maar dat had ik al hier boven beschreven.

Wij hadden een gezinskamer. Op zich voor 1 nacht prima maar vond het in het algemeen klein en jammer dat allebei de bedden in 1 ruimte waren. Als de kinderen na veel lol trappen dan eindelijk slapen kan je zelf niet even lekker relaxen in een stoel of bank. Was fijn geweest als de kids een eigen slaap ruimte hadden gehad. Verder was het super leuke speel ruimte netjes en schoon. Ontbijt was ook goed.en het lopen naar de Efteling was ook perfect heel goed te doen met 2 kids. Zal zeker als we weer een dagje Efteling willen doen en een slaap plek zoeken bij jullie terug komen. Bedankt voor alles👍

Koffers werden al s'morgens gebracht terwijl incheck...

Koffers werden al s'morgens gebracht terwijl incheck vanaf 15.00U is. Koffie en thee gratis, ontbijt zeer goed en voor de kleine kinderen speelgelegenheid binnen. Personeel zeer vriendelijk,attent en behulpzaam.

Heel gezellig en gemoedelijk hotel en Ruud was top!
    • Grote Familiekamer

Eigenlijk viel ons Niets tegen maar de veiligheid om het hotel heen was echt slecht

Allies was heel leuk goed ontbijt heerlijke bedden en seer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Klein, maar fijn.

De kamers zijn vrij klein. Prima voor een nacht. Wij hadden een stapelbed en een tweepersoonsbed

Het ontbijt was heerlijk. Op loopafstand van de Efteling.

Eenvoudig hotel met vriendelijk personeel met veel Efteling foto’s aan de muur
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kleine kamer was wel heel erg klein (kamer 4), zeker voor 2 personen, en aan de prijs. In centrum Londen grotere kleine kamers voor betere prijs gehad.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en op 10min lopen van de Efteling

Fijne plek, perfect gelegen!

Het zou handig zijn, om ook bij het onderste bed van het stapelbed een hekje te plaatsen. Zo kunnen de kids er niet uit vallen.

Fijne speelkamer voor klein én wat groter. Enorm vriendelijk personeel. Prima kamers.

Gemoedelijk hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Gezellige gemeenschappelijke ruimte waar we als groep volwassenen 's avonds (tot 23.00 uur) met z'n allen nog één van de vele aanwezige bordspellen hebben gespeeld. Gratis gebruik van koffieautomaat met lekkere koffie. En ideaal gelegen ten opzichte van de Efteling!

De kamer was perfect in orde
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het feit dat de kinderen hun speelplek hebben in de ontbijtzaal zorgde ervoor dat er van een rustig ontbijt geen sprake was.

De kamer was perfect in orde

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Ligt op 5 minuten lopen van de Efteling

Het is allemaal wel oud. Ze verhuizen binnenkort naar een nieuw gebouwd hotel 10 meter verderop.

Ligt op 5 minuten lopen van de Efteling Ontbijt is prima en er is een mooie speelgedeelte, gratis koffie en thee. Zeer vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Zeer vriendelijk personeel, prima kamer en ontbijt.

Zeer vriendelijk personeel, prima kamer en ontbijt. Zowel de Efteling als diverse restaurants op loopafstand. Als we weer naar de Efteling gaan, komen we ook zeker terug bij Hotel De Kroon!

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Six stars out of five.

Niets eigenlijk.

Vriendelijk, behulpzaam personeel. Zelfs bieden ze spontaan hulp bij activiteit 'out-of-the-box'. Brabantse gastvrijheid ten top!

Ideaal voor een bezoek aan de efteling

Wij hadden liever een tweepersoonsbed gehad en geen twee eenpersoonsbedden tegen elkaar geschoven. Was wel wat minder.

Het personeel was ontzettend vriendelijk. Vanaf de deur openging voelde je je al meteen welkom. Zeer uitgebreid ontbijt. Wat heeft ons dat gesmaakt. Voor ieder wat wils.

Aantrekkelijk als je na een dagje Efteling wilt overnachten in een fijn hotel.

De matrassen sliepen niet fijn, waardoor we allebei klaagden over rugklachten de volgende morgen.

Personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Prettige sfeer.

Leuke voor een korte Eftelingtrip.

Toch wat te basic kamers, ha diets ruimer gemogen voor de prijs die we betaalden, maar wel schoon en in orde hoor. (Geen lift!)

Gunstige ligging, nabij efteling, makkelijk parkeren. Goed ontbijtbuffet en vriendelijk personeel.

Super aangenaam verblijf in De Kroon , we komen zeker terug.

Ventilatie in de (zeer kleine) badkamer.

Zeer vriendelijk personeel. Parking mogen gebruiken, ook voor dag nadien. De locatie, op loopafstand van de Efteling.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Prima hotel, zeker in combinatie met bezoek aan Efteling (loopafstand)

De kamers zijn wat gehorig.

Gelegen niet ver van de Efteling. Bar aanwezig (open tot 23.00 uur). Koffie en thee gratis de gehele dag. Aardig personeel. Goed ontbijt met voldoende keuze. Meerdere sappen, vruchten, yoghurt etc.

Prima voor een nachtje en bezoek aan de Efteling

Bedden hadden iets harder gemogen. Hotel is erg gehorig. Je kunt woordelijk gesprekken volgen die op de gang worden gevoerd. Bij inchecken werd aangegeven dat de volgende dag betaald kon worden. Toen we aangaven al betaald te hebben werd dit ontkend, waardoor wij begonnnen te twijfelen. Volgende dag bij uitchecken werd de rekening gepresenteerd, waarop we opnieuw aangaven al betaald te hebben. Wederom werd dat bestreden. Pas nadat ik mijn bankrekening ging checken op afschrijvingen zag de receptioniste ineens dat we toch betaald hadden. Verder wel vriendelijk, maar we vonden dit wel wat slordig.

Hotel is op loopafstand van de Efteling gelegen.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Fantastisch verblijf, zeker een aanrader!!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ipv een tweepersoonsbed die we geboekt hadden waren het 1 persoonsbedden. Maar had dit jammer genoeg niet gezien voor de receptie sloot, ik ben er vrij zeker van dat ze dit anders zouden rechtgezet hebben

Immens vriendelijk!! Onmiddelijk hulp voor boeken van een tafel bij restorant aangepast aan vegitarisch, we kregen 2drankjes op de kamer cado, en voor de verjaardag van mijn vriendin hadden ze bij het ontbeit ballonnen en een kaartje gelegd. Aan alles werd een zeer persoonlijke toets gegeven :)

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Ideaal gezinshotel
    • Grote Familiekamer

De bedden sliepen goed voor een nacht, maar voor een week zou dit minder comfortabel zijn. Vrij zachte matrassen.

Het personeel was heel gastvrij, alles was netjes en schoon, het is kleinschalig en ideaal voor gezinnen met kinderen vanwege de speelruimte en familiekamers.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Fijne kindvriendelijke locatie

Kamers waren niet groot maar volgens mij wel goed geïsoleerd want de buren hebben geen last gehad van onze drukke kinderen in de vroege morgen!

Erg kindvriendelijk en lekker dichtbij de Efteling!

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Aangenaam en goed voor de prijs

Toen dat we na ons ontbijt met het idee van we gaan nog even op bed liggen naar tv kijken, want we waren nog te vroeg voor de opening van de Efteling maar helaas konden we niet meer binnen in de kamer deze waren ze al aan het kuisen. Maar verder alles goed!

Super vriendelijk!

Netjes maar na elf uur had ik nog wel een borreltje gelust met mijn collega's,..
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het bed is smal maar voor één persoon goed te doen. Moet je wel midden in het bed gaan liggen anders kukel je er uit. Dat betekent wel dat je een 1 persoonsdekbed midden in de nacht aan de kant schuift die vervolgens wel weer moet worden gewassen. Dat vind ik zonde.

Voor een zakelijk verblijf is het in orde. Geen zaken die extra goed bevielen.

Goede uitvalsbasis voor een dagje Efteling met de kids.

Geluidsdichtheid van de kamer was ondermaats voor een hotel. Voor je nachtrust ben je in zekere mate afhankelijk van de andere gasten. Een airhockeytafel in een ontbijtzaal ervaar ik persoonlijk als storend. Mijn zoontje daarentegen vond het een prima idee!

Vriendelijk personeel, schone kamer en lekker ontbijt! Gratis parking en ligging op wandelafstand van de Efteling.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Rustgevend

De erg vuile verwarming in de badkamer naast het toilet. Misschien die even met bleekwater en een schuursponsje onder handen nemeb

Heel erg vriendelijke mensen en ondanks kleine kamers waren ze prima ingericht! Alles was prima! Ook lekker ontbijt gehad en leuke speelruimte voor de kindjes

Ontspannend behalve het lawaai op de gang

Lawaai door kinderen op de trap en houten vloer, de ganse zondagmorgen van zeer vroeg

Veel ontspanningsmogelijkheden voor kids en gezellige bar, hulpvaardig personeel, voldoende variatie ontbijt

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Matig.

De nachtrust!

Het ontbijt was prima alleen een slapeloze nacht gehad doordat er een groep congresgangers het nodig vond om van 1 tot 3 uur een feestje te gaan vieren op o.a. de gang.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Vriendelijkheid personeel

Kamer rook, ondanks de goede hygiene, niet fris. Bij aankomst werden nog renovatiewerkzaamheden verricht op andere kamers in de gang.

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Zeer geslaagd!!
    • Grote Familiekamer

We hadden een familie kamer geboekt, deze was perfect, ruim, schoon en gezellig. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Er was genoeg parkeergelegenheid.

Prima overnachting voor bezoek aan Efteling

Niets eigenlijk. Een restaurant in het hotel was wel handig geweest al zitten er wel een aantal op loopafstand.

Prima hotel om de Efteling te bezoeken, die is om de hoek zo ongeveer. Zeer geschikt voor kinderen. Vriendelijk behulpzaam personeel. We werden eenmaal thuis gebeld over een vergeten knuffel die ook keurig is opgestuurd. Altijd fijn.

Aanrader,prima ligging t.o.v. Efteling. Voldoende gratis gemeenteparkeerplaats rondom het hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer

De eetzaal mist "sfeer" . Daarentegen is er veel speelplek voor kinderen en is er een prima ontbijtbuffet.

Gratis koffie/thee uit de automaten. Goede kwaliteit, keuze uit meerdere koffievarianten: cappucino, latte machiato e.d. Thee ook meerdere varianten. prima verzorgd. Speciaal lof voor medewerker Daan: een echte gastheer

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Vriendelijkheid van de ontvang - vrije koffie -...
    • Kleine Tweepersoonskamer

Het restaurant in de buurt : "Bistro De Lekkernij" : de zaal is te lawaairig - mijn drievisschotel was niet warm en smaakloos, evenals de pasta's van mijn kleinzoon - echt jammer !

Vriendelijkheid van de ontvang - vrije koffie - parkeermogelijkheid - ontbijt lekker - speelkamer voor kleuters - komfortabele en gezellige kamer - rustige buurt - vrije wifi - 8 minuten lopen van het park Efteling en een reeks restaurants - hartelijk dank aan de ploeg

Ontbijt was lekker maar wel jammer dat harde broodjes niet werden bijgevuld toen ze op waren, andere zaken wel. Per kamer is er een tafel voorzien/gereserveerd, dus er is dan wel altijd plaats maar het zou wel veel netter staan dat tafeltjes uitgeruimd worden. De ontbijtruimte is al gedateerd, volle vuile tafels staat wat rommelig. Kamers vrij gehorig, als een kind over de gang rent is het net alsof hij vlak langs je bed af gaat.

Kamers netjes en schoon. Frisse moderne badkamer.

Prima verblijf en lekker dicht bij de Efteling.
    • Grote Familiekamer

Hmm, het enige wat ik kan bedenken is dat de stoelen van de ontbijt ruimte wat versleten waren. Maar ze zaten goed en de uitstekende koffie maakte het weer goed.

Totaal plaatje, kamer, ontbijtbuffet personeel was prima. Prijs ook in verhouding met het geboekte. Locatie is uitstekend qua afstand naar de Efteling.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Fijn verblijf voor een dagje Efteling!

Het personeel was meer dan vriendelijk. Er is geen restaurant bij het hotel, maar indien gewenst kunnen ze een tafel voor je reserveren bij een restaurant in de buurt. De kamer (4persoons familiekamer) was eenvoudig maar schoon. Het ontbijt was prima, maar niet meer dan dat. Als uitvalsbasis voor de Efteling is dit een top hotel! De Efteling is op loopafstand en de prijs/ kwaliteitverhouding van het hotel is gewoon goed.

We hebben 2 nachten in hotel de Kroon geslapen.

We hebben 2 nachten in hotel de Kroon geslapen. Het verblijf is ons uitstekend bevallen. Vooral de oprechte vriendelijkheid van het personeel, het uitstekend ontbijt en de speelkamer voor de kids. Kinderen zijn hier echt welkom en dat merken ze ! De efteling ligt heerlijk dichtbij, 5 minuutjes lopen en ook de Beekse Bergen ligt op 20 minuutjes rijden van het hotel. Kortom wij komen hier beslist weer terug. De kinderen hebben echt genoten en dat is voor ons het belangrijkste ! Een echte aanrader dit hotel !!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima verblijf dicht bij de Efteling.

Het is wat gehorig, maar we hadden er geen last van. Het is dan ook een familiehotel.

Vriendelijke ontvangst. Kamer en badkamer netjes en schoon. Bedden confortabel, heerlijk op geslapen. Prima ontbijt, genoeg keus. Heel dicht bij de Efteling.

Heerlijk en voor herhaling vatbaar.

Betere afzuiging in de douche zou een verbeterpunt kunnen zijn. Verder geen minpunten te melden.

Een heel leuk famieliehotel met zeer vriendelijk personeel, een vriendelijke ontvangst met goede uitleg over de nachtingang. Personeel loopt met je mee om je de kamer te wijzen. Onbeperkt koffie en thee. Het ontbijt was meer dan voldoende.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

prime voor dat moment andere vaste hotels waalwijk waren vol
    • Kleine Tweepersoonskamer

had kamer tegenover trap, kamer zeer gehorig , heb iedereen horen gaan/komen

vriendelijke mensen, bijzonder goed Wifi, nette schone douche/wc

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Klant en zeer kindvriendelijk hotel met vriendelijk...

Niks.

Klant en zeer kindvriendelijk hotel met vriendelijk personeel .een aanrader voor gezinnen en echt op wandelafstand van de Efteling. Kamers net groot genoeg en rustige omgeving .voor herhaling vatbaar

Een aanrader

Kleine kamer, maar was wel verzorgd en goed voor 1 nacht. Heerlijk ontbijt en leuk met die kinderspeelhoek ernaast. Zéér vriendelijk personeel. Efteling is te voet te bereiken.

Goed ontbijt, locatie voor eftelingbezoek perfect

Hadden 2 aan elkaar geschoven 1persoonsbedden met 1 persoons dekbedjes, was niet groot genoeg. Bizar dat je naast 12 euro per nacht voor een babybedje (wat ik al een behoorlijk hoge prijs vind) ook nog 1.50 servicetoeslag per nacht moet betalen voor een baby van 10 weken oud. Sowieso is de servicetoeslag belachelijk, daar betaal ik de kamerprijs al voor. Al met al toch reden genoeg om de volgende keer een wat babyvriendelijker hotel uit te zoeken, dit is echt meer gericht op de peuters & kleuters.

Goed ontbijt, locatie voor eftelingbezoek perfect

Lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel!
    • Kleine Tweepersoonskamer

Wij sliepen in kamer nummer 5; net voor de kamer ligt een krakende plank die ervoor zorgt dat telkens er iemand langs de kamer gaat wij wakker werden. Dit is echt jammer.

Lekker ontbijt, heel vriendelijk personeel!

Prima hotel voor een kort verblijf met kleine kinderen om bv Efteling te bezoeken

parkeerplaats was niet beschikbaar terwijl we dit per mail hadden nagevraagd. Dus uiteindelijk in de straat geparkeerd.

Kamers zijn simpel, maar netjes. Het ontbijtbuffet was super, zeker voor een kleiner hotel. Heel fijn dat alles steeds netjes werd bijgevuld.

De ontvangst was super vriendelijk.

De ontvangst was super vriendelijk. Leuke speelkamer voor de kinderen. Hotel ligt op korte loopafstand van de Efteling. Prima verblijf voor of na dagje Efteling.

Meer moet dat niet zijn !
    • Grote Familiekamer

In het restaurant zelf kan men 's avonds niet eten ; maar in de omtrek is er een enorme keuze aan restaurants

Onze kamer voor 4 personen was een mooie ruime kamer. Propere badkamer Grote keuze bij het ontbijt Apart speelhoekje voor de kinderen Vriendelijk personeel

Goed verblijf. Spijtig genoeg met een slapeloze nacht.
    • Kleine Familiekamer

Het enige wat eigenlijk tegenviel was de kamer. Er was een ventilator voorzien, maar ondanks dat was ze veel te klein voor ons en daardoor ook veel te heet. Veel te gehorig ook. Ik heb geen oog dicht gedaan en iedereen lag in een ander bed de ochtend erna. Maar ondertussen heeft het hotel laten weten bezig te zijn met de renovatie van de kamers. Ik zou na de renovatie zeker nog eens terug willen gaan om het nog eens te testen.

Hetgeen wat mij het meeste beviel was de uiterst vriendelijke manier waarop het personeel met de gasten om ging. Een dikke pluim voor hen! Verder was het ontbijt zeker ok. Ook de wifi en de parkinggelegenheid was super.

Personeel is vriendelijk!

Kamer was niet echt proper, er lagen druiven op het tapijt en een aansteker onder het bed!in hoever is er dan gepoetst geweest?

Personeel is vriendelijk!

Buitengewoon positief.

Probeer kamer 5 te vermijden, die bevindt zich net aan de trap en de vloer voor de deur kraakt, zodat passage wel wat hinder oplevert.

Uitstekende ligging, waardoor ook kleine kinderen moeiteloos te voet in de Efteling kunnen raken. Hotel is gericht op kinderen: een kleine binnenspeelplaats, snoepjes aan de balie, geïnteresseerd personeel. Een serieuze aanrader.

Kort, maar zeker goed!

Iets warms, zoals omelet/spek, miste ik een beetje. De sandwichen waren wat uitgedroogd..

Het is duidelijk te merken dat het hotel inspeelt op voornamelijk gezinnen met (kleine) kinderen. Speelkamer aan de ontbijthoek vind ik top! En het personeel super vriendelijk!

Goed verzorgd en zeer vriendelijk personeel

De kamer was echt wel te warm. Er is wel een plafondventilator maar dat is eigenlijk niet fijn met slapen, het maakt lawaai en tocht op je ogen. Bij vertrek aangeven, men is er mee bezig!

Gastvrije ontvangst, behulpzaam. Kamer niet groot maar wel keurig netjes en schoon! Ontbijt netjes verzorgd, personeel zorgde steeds dat er voldoende aanwezig was voor iedereen. De dames zijn ook super vriendelijk, een dikke pluim voor hen! Locatie top icm een dagje Efteling. Parkeren bij hotel (gratis 😀) en 5 tot 10 minuutjes lopen naar de Efteling!

Erg vriendelijk personeel, heel behulpzaam, gezellige bar...
    • Grote Familiekamer

Warme kamer, geen airco en straat te luid om ramen open te zetten. Eén bekertje in badkamer was vies bij aankomst.

Erg vriendelijk personeel, heel behulpzaam, gezellige bar met gratis koffie, thee en chocomelk de hele dag door. Leuke kinderspeelhoek - ideaal voor een overnachting bij bezoek aan de Efteling. Wandelafstand van de Efteling. Aanrader voor verblijf met kinderen. Geen restaurant maar ze reserveren met plezier een tafel in één van de restaurantjes op loopafstand.

Super verblijf waar je bij aankomst meteen in de watten geled wordt.

Het onthaal is uitzonderlijk aangenaam, je voelt je je meteen thuis. Heel kindvriendelijke omgeving, naast de ontbijtruimte is een grote speelruimte. Wanneer de kinderen zich beginnen te vervelen, weten ze meteen de juiste weg te vinden! Proficiat aan het team!

Tof hotel! Voor herhaling vatbaar! Ideaal voor een uitstap naar de efteling.
    • Kleine Familiekamer

Het enige wat tegenviel was dat het enorm heet was op de kamers. Maar het personeel was er van op de hoogte en er werd nog gewerkt aan airco.

Het personeel was enorm lief en vriendelijk. Lekker basisontbijt. Tof dat je hele dag kon genieten van lekkere koffie, thee of chocomelk.

Aanwezigheid Familiekamers voor 5 personen, lokatie,...
    • Grote Familiekamer

Het was erg heet en er was geen airco ( wisten we wel van te voren) En geen conditioner terwijl dat ergens stond vermeld en erg weinig shampoo / douchespul voor 5 personen. terras en ontbijtruimte niet zo gezellig

Aanwezigheid Familiekamers voor 5 personen, lokatie, parkeergelegenheid

Perfect

genoemd is al de airco

Kamer had helaas nog geen airco en het was een warme benauwde nacht! Qua gastvriendelijkheid en kind vriendelijkheid was het perfect, evenals het ontbijt. De afstand tot aan de Efteling is prima en de prijs-kwaliteitverhouding ook.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel De Kroon