Beoordelingen over Kruisherenhotel Maastricht 5-sterren

Kruisherengang 19-23, Kommelkwartier, 6211 NW Maastricht, Nederland

#15 van de 51 hotels in Maastricht

Prima ontbijt.

De kamer was wat klein. Helaas was de badkamer echt te klein. Wel dubbele wastafel, maar je kon er niet met twee personen in.

Prima ontbijt. Vriendelijk personel, heel goede service. Goede kamer, luxe met sfeer. Alleen een beetje klein.

Viel tegen , misschien als ik kamer in het hoofdgebouw had, was het anders geweest .
    • Petit Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte kamer in een aparte gebouw , koffie apparaat , en telefoon werkten niet , veel lawai en last van auto’s van de we naast het gebouwtje waar mijn kamer zat. Totaal geen WiFi . Hoe kunnen ze zo een kamer verhuren en voor dat hoge bedrag?????

Geen WiFi in de kamer

Mooi hotel, maar drama prestige kamer
    • Prestige Tweepersoonskamer

De kamers waren zo licht dat ik 3 uur heb geslapen en mijn vriend maar 2 uur. De kamerdeuren waren van glas waardoor het licht van de gangen in onze kamer kwam. We hadden een prestige kamer, een luxere zodat we een goede nacht rust zouden hebben, maar dat was niet zo. Oplossing werd ook niet gegeven. Ze wilde er makkelijk vanaf komen door de parkeerkaarten te vergoeden, dat staat totaal niet in lijn met wat er voor de kamer betaald moest worden.

De ligging en de ambiance zijn geweldig!
    • Petit Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onwetendheid over de ligging van bepaalde kamers. Niet alle kamers liggen in het hoofdgebouw. Sommige liggen door de tuin in een tussenbouw.

De ligging en de ambiance zijn geweldig!

Vreselijk wat een tegenvaller.

Alles, wat een tegenvaller dit hotel. Max 3 sterren waard en geen ster meer. Alles is op, oud en versleten. Muren overal stuk en lelijk. Bedden een ramp. In de kamer, alles op, oud en versleten. Douchen door in bad te klimmen en dan er achter komen dat er bijna geen waterdruk is. Airco stuk, lijkt wel een boeing 747 de ganse nacht. Rol Gordijnen stuk en vol met gaatjes van de tand des tijds. Muggen en vliegen op de kamer en bergen stof. Je neus zit na 5 minuten vol. Parkeren (ziek duur) op 5 minuten lopen want voor het hotel mag je niet staan, geen vergunning voor de nacht??? Bij aankomst staat er een een half kaal geschoren medewerker je op te wachten! Binnen op de gangen allemaal karretjes en troep van vele dagen waar je om heen moet lopen dat echt overal staat en je stoot je hoofd al want alles is laag en er brand geen licht maar een soort disco lampjes in 4 kleuren. Wat een mega tegenvaller dit hotel. Echt maximaal 3 sterren waard. Prijs / kwaliteit compleet uit balans. Veel te duur. Ibis, Holiday Inn of Vd Valk vele malen beter. Ga hier niet slapen als je 5 sterren denkt te krijgen. Het is echt een totale aanfluiting en eigenaar zou zich diep moeten schamen om zoveel geld te vragen voor deze slaaphokken!

Het is van buiten een mooi gebouw.

Prachtig gelegen hotel, sfeervolle lobby doch zeer standaard kamers gezien de hoge prijs

Met stip het duurste hotel waar we ooit in geslapen hebben. Logisch dat de verwachtingen tav service en comfort behoorlijk hoog lagen. Een paar opvallende zaken: - bij inchecken werd iets te veel doorgevraagd waar we precies savonds gingen eten. Dat was niet zo discreet. Ook werden we niet ingelicht over het ontbijt, of dat wel of niet was inbegrepen (bleek de volgende ochtend van niet). Overigens kon je maar tot 10u ontbijten. Vreemd op een vrije dag (hemelvaartsdag). - Het oorspronkelijke kamernummer was doorgestreept en met de hand veranderd in een ander kamernummer. Dat oogde niet erg professioneel en exclusief - Mooie uitgebreide rij kranten in de lobby. Ah, wat een service van dit 5 sterren hotel! Eh nee.. toch niet. Je moet er gewoon apart voor betalen. Bizar voor zo'n exorbitante kamerprijs. - Een groot (opvallend slecht functionerend) Nespresso capsule apparaat. Maar tot onze verbazing geen decafe capsules, slechts twee koffiemelk cupjes en bij de drie theezakjes zat geen gewone standaard thee. Nogal sumier voor een vijf sterren hotel. Een waterkoker was ook een pré geweest. - Zelfde euvel bij de douche en shampoo. Vier tubetjes, van alles eentje dus, om samen te delen. In een 5 sterren hotel????? - Ik zou thuis de spin naast mn nachtkastje wel hebben weggehaald - Een pieperig kleine minibar, type simpel 1 sterren hotelletje - 's Nachts wakker gelegen van een harde hinderlijke dubbele brom van (waarschijnlijk) een airco die met korte tussenpozen uit en weer aangaat. Los van de luide verwarmingsleidingen en gehorige doorspoelbakken van het toilet van de buren behoorlijk irritant en weinig rustgevend. - Een heerlijk bad, absoluut. Maar waarom dan geen fatsoenlijke afscheidingswand erbij zodat niet alles in de badkamer kleddernat wordt? - over smaak valt niet te twisten, jedoch vonden we het plastic boomstam badkamerattribuut eerder kitsch dan kunst. De kamer oogde nogal oud overigens, qua staat van meubelen (de gebladderde oranje tafeltjes) en muren.

De ligging is prachtig en ideaal De bedden zijn lang en heel comfortabel De entree, ontvangstruimte en lobby zijn oogverblindend mooi. De hotelgangen zijn zeer sfeerrijk Er is een mooie binnenplaats, maar die is geheel betegeld, wat nogal steriel aandoet. Wij hebben niet ontbeten.

zeer aangenaam en ook lekker gegeten
    • Petit Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

temperatuurregeling op de kamer was niet 100%, plaats waar ontbijt staat is wat 'smal'

zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, leuke kamers, schitterend kader

Prachtig en kwalitatief goed hotel

De kleine kaart viel wat tegen, als het restaurant vol is, kun je wel op de kamer eten, maar niet in de bar, misschien hadden we om room-service in de lobby moeten vragen bedenk ik me nu!

Ontbijt was heerlijk, helaas mocht ik van mijn vrouw niet meer eten :-) Echt heel goed personeel, aardig en behulpzaam. Perfect hotel om in te eindigen na het lopen van het Pieterpad.

Heerlijk in de watten gelegd!

Er is geen zwembad aanwezig, geen groot probleem voor mij. Als opbouwende kritiek zou ik mee willen geven dat er misschien iets beter schoongemaakt kan worden. Over het algemeen erg schoon maar bovenop tussenmuurtjes lag een redelijke laag stof. Ook een toiletborstel miste ik eigenlijk.

Ik verbleef er tijdens TEFAF, dat heb ik als erg plezierig ervaren. Smorgens ging ik eerst ontbijten (voorkeuren werden onthouden door personeel voor de dagen erop). Het ontbijt was uitgebreid en als je iets miste of speciale wensen had (ik hoorde een andere gast vragen voor een lactosevrije cappuccino) dan was dat geen enkel probleem. Na het ontbijt nog even opfrissen en kon ik in de verlengde BMW 7-serie met chauffeur stappen die voor mij klaarstond om me naar de TEFAF te brengen. Toen ik weer terugkwam van de TEFAF hadden ze m'n bad vol laten lopen en stond er een glaasje champagne klaar, fantastisch! Je zit heerlijk centraal in het centrum en op maar 5 minuutjes lopen van het Vrijthof waar je avonds ook gezellig nog wat kan drinken. Ik ga binnenkort zeker mijn kamer weer boeken voor TEFAF volgend jaar en wellicht plan ik nog een tussentijds bezoek.

Het was allemaal prima en het personeel was erg vriendelijk.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Het was allemaal prima en het personeel was erg vriendelijk. De kamer was echter vrij standaard en al met al verwacht je (veel) meer voor de prijs die je betaald. Een volgende keer kies ik een ander hotel.

het verblijf was hoedan ook een belevenis
    • Prestige Tweepersoonskamer

wat beter had gekund is de restaurant boeking. Het restaurant was volgeboekt zodat wij niet in het hotel hebben kunnen eten. Dat was erg jammer en daarvan waren we pas achteraf op de hoogte gesteld.

Kamer was buitengewoon goed en het ontbijt was prima verzorgd. De bediening verdiend een compliment. ze waren vriendelijk, correct en gaven het gevoel dat je echt klant bent.

Service was goed.
    • Petit Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We moesten €34 per nacht betalen voor parkeren omdat er "geen auto's 's nachts mochten blijven staan op de parkeerplaats" en toen we terug kwamen van het eten om 23:00 stonden er allemaal auto's geparkeerd terwijl het restaurant van het hotel leeg was. Wij voelde ons toen behoorlijk genaaid. Sowieso is alles in het hotel mega duur. naar mijn idee is de prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken. Sommige dingen in het hotel zijn buiten proportioneel duur.

Service was goed.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

prachtig en prijzig

Alle net iets te prijzig (ontbijt, valet parking). Kamers eigenlijk eerder 4*. Onze kamer precies naast utility, maat tussen middernacht en één verslapen van stoelen en tafels...

prachtig hotel, uitstekende locatie

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

4,5
    Er zaten op het raam twee enorme spinnenwebben (ingekapselde...

Er zaten op het raam twee enorme spinnenwebben (ingekapselde webben dus die zaten er al een paar weken/maanden). Kan echt niet in zo'n duur hotel met nogal wat pretenties. Na een klacht hierover zijn ze matig weggehaald. Hoe moeilijk kan het zijn om dan gelijk het hele raamkozijn even af te zuigen met de stofzuiger. 's-Nachts ging de douche 3x vanzelf lopen. Toen wij daarvan melding deden de volgende ochtend was de reactie: oh...we gaan er naar kijken. Op zijn minst excuus en compensatie lijkt mij. Hotel voldeed verder aan de verwachtingen maar de hygiene is dus ver te zoeken.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Fantastisch en een 10 als we een prestige kamer ahdden gehad met een groter raam.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Zoals ik bij alegemene opmerkingen al zei, de Prestige kamer die wij hadden vond ik te donker, met een veel te klein raam.

Het ontbijt was heerlijk, de ambiance onovertroffen. Kamer was weliswaar heel mooi, maar onlogisch ingedeeld. Wat we heel erg jammer vonden was dat we een piepklein raampje hadden. We hadden een prestige kamer, waarvan we de indeling vreemd vonden. De plek waar het piepkleine raam was, zat in het badkamergedeelte waardoor de kamer nogal donker en een beetje beklemmend aandeed. Als alle prestige kamers zo zijn, raad ik deze kamers af. Verder niets dan lof voor hotel en personeel.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Matig. Enkel de inrichting van bar, restaurant, inkomsthal kon ons echt bekoren.

Wij kregen een hoekkamer, voelde letterlijk aan alsof we weggestopt werden. Oncomfortabele kamer waarbij we regelmatig ons hoofd stootten aan de schuine wand als we in of uit bed wilden. Minimale verlichting in badkamer. Vroegen expliciet voor twee enkele bedden, kregen we niet ondanks dat de vraag goedgekeurd werd op voorhand. Parking was 34 Euro, dit ondanks dat de bovengrondse parking leeg was (en gratis). Basis ontbijt. Receptie ontvangst en vraag voor factuur niet correct verlopen. Voor de prijs waren ze niet professioneel en ondanks de ligging voldeed dit niet.

De ligging en inrichting van de algemene delen van het hotel waren subliem

Entree, lobby en restaurant zijn schitterend.

De kamer is modern en vrij onlogisch ingericht. Daar moet je van houden.

Entree, lobby en restaurant zijn schitterend. Een oude kerk meets modern design.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prachtig hotel met zeer vriendelijk personeel

Unieke locatie in oud klooster. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Fraaie design elementen verspreid in het hotel. Ontbijt in entresol tussen de kloostermuren is uniek!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Uitzonderlijk kader maar .....

De hygiene in de kamer was niet onberispelijk ! In verscheidene hoeken van de kamer was er onzorgvuldig gereinigd. In de badkamer was het rooster van het lucht verversingskanaal volledig met stofpluizen bedekt ! De WIFI werkte zeer traag en was nauwelijks te ontvangen op de kamer hetgeen resulteerde in veelvuldige onderbrekingen ! Bovendien werd de aangeboden wifi oplossing door mijn virusscanner als uitermate onbetrouwbaar aangemerkt! Het personeel bij de receptie was niet bepaald "onthalend". De houding was uitermate zakelijk, hetgeen mag en kan, maar de grens met arrogantie is zeer nabij. Voor de betaalde prijs (447€) per nacht per kamer vindt ik het niet kunnen dat men deze opmerkingen moet neerschrijven !

Wij verbleven hier reeds meerdere malen. Het kader blijft verbluffend. De ligging in het hart van Maastricht is eveneens onovertrefbaar

Verblijf was goed, met een mooie bad, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Suite

Wij hadden iets meer verwacht van de bad in de suite. Had wat ons betreft iets moderner mogen zijn.

Ontbijt was heerlijk en goed geregeld en personeel was erg vriendelijk.

Locatie en inrichting alleen al zijn de moeite waard om hier...
    • Petit Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

's Nachts is er behoorlijk wat lawaai op straat. Ligt dat aan het weekend?

Locatie en inrichting alleen al zijn de moeite waard om hier te verblijven. Heerlijk diner en prima ontbijtbuffet. Prima centraal gelegen om Maastricht te verkennen.

Centraal gelegen.

Ontbijt was niet inbegrepen. Schandalig voor zo’n prijs. Duidelijk verschil van kwaliteit in restaurant op zondag in vergelijkimg met vrijdag. Andere chef. Zondag stuk mindere kwaliteit.

Centraal gelegen. Goed restaurant, mooie wijnen.

Maastricht is geweldig en ons verblijf in het hotel minder aangenaam dan gehoopt
    • Petit Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Superkleine kamer, licht van de gang schijnt in de kamer gedurende de nacht, palletje voor ventilator is defect waardoor de halve nacht de ventilator heeft staan loeien...

Prima ontbijt, aardige mensen, geweldig gebouw van buiten, prima locatie met t Vrijthof op loopafstand

Heerlijk verblijf in een prachtige entourage

Doordat de oorspronkelijke indeling van de kamers behouden is gebleven ontstaat het merkwaardige effect dat de badkamers bijna even groot zijn als de kamers zelf. Maar een bad ontbreekt, wat je wel zou mogen verwachten van een hotel in deze prijsklasse. De douchekabine lekt water. Ontbijt werd automatisch aan onze rekening toegevoegd terwijl we dat niet hadden besteld.

De entourage van dit hotel is prachtig. Het diner viel in positieve zin op, evenals de bedden (en beddengoed en kussens). De kamers zijn smaakvol ingericht. Goede roomservice.

geweldig genoten Ook het diner in het kruisherenhotel was uitermate goed en in heel mooie ambiance
    • Prestige Tweepersoonskamer

Echter het ontbijt zat niet in bij overnachting van bijna 300 euro en ontbijt kostte 25 pp ! Dat was veel te gek. De kamer vond ik niet mooi wegens muurvullende foto van carnaval ; echt lelijke kleuren en ik had rustige kamer verwacht.

het design van het hotel is geweldig en het personeel zeeeeeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

genoten

ontbijt hebben we beter gehad. bubbelglazen stonden er maar geen fles, omdat het rustig was verdroogden de vleeswaren Onze vrienden vonden jammer genoeg hun kamer onhandig ingedeeld qua openslaande deuren en geen 180,- per nacht waard.

het blijft de mooiste locatie en aankleding van heel Maastricht. Alleen al het zitten tussen de kerkramen in de zon is een genot. Personeel buitengewoon vriendelijk zoals altijd. Carnavalskamer met vasteloavond ontzettend leuk.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Prijs kwaliteit kamer is slecht. Op zich mooie kamer maar niet deluxe. Erg warm op kamer en raam kon niet open wegens lawaai weg. Ontbijt was niet inbegrepen maar dat bleek pas achteraf bij betalen.

Ligging ambiance

De sfeer, de over-all beleving, genieten in alle rust van de...
    • Suite

Ik kan niets negatief opnoemen

De sfeer, de over-all beleving, genieten in alle rust van de unieke ervaring. Top ontbijt en culinaire genieten tijdens het gangen menu.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Schitterende plek. Beetje aan de dure kant en bed kan beter.

Erg jammer van het bed. Beetje monniken bed. Dure garage voor een nacht.

Uitstraling hotel binnen en buiten is heel bijzonder. Locatie is uitstekend en centraal voor alle wandelingen door de stad en over de Maas

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Unieke locatie in de mooiste stad van het land; een ervaring om niet te missen.
    • Petit Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij ontvangst stond er op aanvraag prosecco klaar met een kleine borrelhap. De glazen en restanten bleven echter het hele weekend staan. Dat had opgeruimd kunnen worden.

Medewerkers waren erg aardig en behulpzaam. We waren zeer verrast met de persoonlijke attentie van de hotel directeur ter gelegenheid van ons zevenjarig jubileum.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

voor 600 euro hed ik net iets meer verwacht
    • Prestige Tweepersoonskamer

de kamer viel zeer tegen, op alle foto's dat we zagen op het internet, was met themakamers, je zag het kerkglas door de kamer, kamer met uitzicht op het binnenplein, wij kregen een kamer in een bijgebouw, we moesten door de regen om te gaan dineren in de kerk, een hotelletje van de zelfde allure heb je voor 120 euro, ik betaalde 363 euro, 43 euro voor autoparking, 50 euro in de bar beneden, 160 euro voor het diner, ,ik werd in de luren gelegd, niet ok

ontbijt was super het diner was super

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Leuk weekend gehad maar de volgende keer een ander hotel.

We hadden een kamer op zolder en dat is een kamer die helemaal niet lijkt op de foto's die bij het boeken getoond worden. Volgens het hotel was het wel een Deluxe kamer maar dan zonder ruimte, geen kunst tegen de muur, geen lederen zithoek, niet in bed komen door schuin dak en balken die in de weg zitten. En het raam was zo groot als een postzegel. Kortom een helemaal witte zolderkamer. Eerlijk gezegd was dit onze duurste stedentrip in de afgelopen 10 jaar, maar absoluut de eenvoudigste kamer die we ooit hebben gehad. Blijkbaar kun je aan de receptie bij aankomst wel vragen om meerdere kamers te zien. Maar moet men niet gewoon leveren waarmee men adverteert? Zoiets als het adverteren met een bruidstaart en een Limburgse vlaai afleveren. Nu zijn die vlaaien erg lekker, Maastricht een prachtige stad en het hotel verder erg mooi. Maar de prijs/kwaliteitsverhouding klopt helemaal niet wat betreft de kamer.

Mooi hotel, lekker ontbijt, fijn personeel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Verrassend bijzonder mooi.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Ontbijt werd minimaal bijgevuld. Geen schone lakens als je 2 dagen verblijft, zou je in zo'n hotel wel verwachten. Parkeren voor 2 dagen is ook wel erg duur.

prachtig hotel, binnenkomst verrastte ons meteen. Vriendelijk personeel. Mooie kamer ook, leuke attentie voor de kindjes: een panda beer in bed. Dineren ook echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Een aanrader voor een hele speciale gelegenheid!!!!

Beetje stoffig in de kamer. Geen douche of beschermingswand tegen spatten. Het ontbijt is druk en er ontbreken vers gemaakte eieren.

Het binnenkomen is overweldigend. Het diner was subliem met een fantastische service. Voor mijn man's verjaardag, was er een taartje op de kamer gezet. Heel attent. De medewerkers zijn erg beleefd zonder arrogant of te familiair te worden.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Prima hotel voor een weekeinde in in kerstsfeer gehuld Maastricht.

De bediening in het restaurant was chaotisch. Ze probeerden wel het zo goed mogelijk te doen.

De kerk en het klooster, waarin het hotel zit, is prachtig. Zeer smaakvol gedaan.

Geen 5 sterren waardig, hooguit 4 sterren.
    • Prestige Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer. Dat er geen badolie of badschuim was. De kamer was niet gezellig. De hoge parkeerkosten voor valet parking.

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Maastricht is een heerlijke stad en het Kruisherenhotel staat er midden in!
    • Prestige Tweepersoonskamer

Schilderwerk is achterstallig, had wat schimmel in de badkamer. Niets verrassends op de prestige kamer. Een stukje fruit of iets dergelijks is niet ongebruikelijk bij dit niveau.

Ontbijt is prima. Niet verrassend maar zeer goed. Locatie is top. Personeel zeer vriendelijk en auto (Tesla) werd zonder vraag volledig volgeladen terug gegeven. Erg attent! Pand is echt ongelooflijk mooi gerenoveerd.

Lakens niet verschoond in drie dagen!
    • Prestige Tweepersoonskamer

Lakens niet verschoond in drie dagen! Hadden gemeld dat iemand met krikken liep krijg je prestige kamer die het verst ligt en ook nog twee trappen op!!! Valet parking belachelijke prijs

OK voor 1 nacht.

de handdouche werkte niet en werd ondanks melding niet gerepareerd. Ontbijt was gemiddeld. geluidsoverlast van verkeer langs het hotel.

mooi verbouwde kerk/klooster, faciliteiten waren niet in verhouding tot de prijs. het bed was goed.

Het ontvangst was heel plezierig, onze kamer was nog niet...

Het ontvangst was heel plezierig, onze kamer was nog niet klaar, de bagage werd aangenomen en de auto geparkeerd. Helaas was het restaurant vol die avond maar de receptioniste heeft een heel mooi alternatief weten te regelen bij Rozemarijn. Uitermate tevreden.

Fantastische lounge, bar & een prachtig restaurant met...
    • Prestige Tweepersoonskamer

De prijs stond voor ons niet in verhouding tot de kamer op de niet zo sfeervolle zolder van het bijgebouw. Dus vraag naar een kamer in het hoofdgebouw!

Fantastische lounge, bar & een prachtig restaurant met heerlijk ontbijt

Uniek maar aan de prijs
    • Prestige Tweepersoonskamer

1/ prijs valetparking (verrassing, dacht dat de auto bij het hotel kon staan) 2/ minibar prijzig (in plaats van -zoals de volgende dag toevallig) inclusief/gratis

Toevallig de volgende dag in een hotel voor een kwart van de prijs met hetzelfde niveau bed, slaap- bad-kamet etc. Kruisheren Is ok maar niet extreem.

Prachtig design hotel in een oud klooster. Luxe uitstraling,behulpzaam personeel. Veel mooie details

Ontbijt te duur (25 euro per persoon!) en daarom niet van genoten. Kamer erg warm en lastig te koelen. Weinig licht van buiten.

Mooi design in het hotel. Veel mooie details en fijne uitstraling. Kamer van alle gemakken voorzien maar niet heel erg ruim.

Goed hotel en restaurant. Er bestaan betere hotel in de zelfde prijsklasse. Schitterende locatie!ver

Donkere kamers (eerder klein maar dat wisten we op voorhand gezien vorige bestemming als kerk), veel straat- en hotellawaai.

Locatie was geweldig - zowel de ligging als het concept. Enorm vriendelijk personeel. Parking aan hotel met valet service.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Een bijzondere ervaring in hartje Maastricht!

De deur naar het halletje in de kamer zelf (kamer 108) was erg groot en zwaar. De badkamer had geen eigen plafond anders dan het hogere plafond van de kamer zelf dus was de hele kamer verlicht als je nog laat onder de douche wilde terwijl je kamergenoot al sliep.

Het interieur is erg bijzonder! Een mooie combinatie van historie en design. Het ontbijt was heerlijk en de service erg vriendelijk.

Groot probleem was dat de nachtrust slecht was.
    • Petit Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Groot probleem was dat de nachtrust slecht was. Er was een constante zoom in de kamer die niet te stoppen was. Daardoor slecht geslapen. Zou niet mogen in een dergelijk hotel.

Schitterend hotel, top service en personeel, locatie.

De badkamer en kamer zelf redelijk eenvoudig voor de prijs van het gebodene. Kamer grensde aan straatkant, te veel nacht lawaai

Service van het personeel en de stijl en inrichtingvan het hotel

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Waren hier 10 jaar geleden. Zo lang duurt hetblijkbaar om te vergeten. Komende 10 jaar niet terug.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Maar een hotel, ho maar. Geen begin van gastheerschap. En dit in Limburg.kil, koud, onvriendelijk en onprofessioneel.sterren en bekroningen zijn dus grwoon te koop.3+ sterren maximaal. Kamers oncomfortabel en niet schoon gemaakt. Diner in restaurant: veel theater maar kwaliteit ronduit slecht.

Geweldig design hoewel jet langzaam wat gedateerd is. De locatie in het centrum is prima.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Aparte sfeer in een kerk, mooie bar.

Geen extra verwarming in de badkamer,wel een deur om badkamer en slaapkamer te scheiden, maar boven de deur helemaal open zodat het eigenlijk nog extra koud was als je je in bad aan het douchen was, want er was geen douche.Voor die prijs mocht dat anders. Ik veronderstel dat dit niet zo is in alle kamers.

Aparte sfeer in een kerk, mooie bar. Lekker ontbijt met vers geperst fruitsap. lekker restaurant, vriendelijk personeel. Dicht bij het centrum.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Geweldig sfeervol hotel waar je zeker weer terug wil komen.

Er is geen douche, wel een bad(douche). Deze is onhandig met een hoge rand. De bediening van de kraan is ook niet echt praktisch. Verder zijn de sanitaire faciliteiten overigens uitstekend. Een diner beviel ons wat minder, vrij duur voor wat je krijgt en matige wijnen.

De entree en de grote lobby en het restaurant in het oude kerkgebouw zijn echt super mooi. Sfeervol gedecoreerd, leuke loungehoekjes, gezellige bar. De kamers zijn ook mooi ontworpen en gedecoreerd. Het ontbijt is uitstekend met verse jus d'orange een zeer ruim assortiment van lekker brood en streekproducten. Wij werden aller hartelijkst begeleid tot aan onze kamer.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Fantastische lokatie, uitgebreid ontbijt en prima kamer met...

Slecht zitcomfort in restaurant, op de kamer en in de bar. Niet aan te raden voor mensen met rugklachten, prijzig parkeer arrangement

Fantastische lokatie, uitgebreid ontbijt en prima kamer met uitstekende bedden

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Goed maar ik had meer verwacht,onze kamer was minder, veel te klein en veel beschadigingen.

Wij hadden twee deluxe kamers gereserveerd,de een was groot de andere veel kleiner.De prijs wat gevraagd werd voor deze kamers vond ik heel duur,dus dan verwacht je ook iets speciaal en daar was ik toch in teleurgesteld vooral de kleine kamer.Helaas was de kamer niet volledig schoongemaakt,stopcontact los en de badgel vorige gasten lag nog op het muurtje van de badrand,slordig!

Ontbijt was in orde,locatie prima en valet parking is super handig.

Speciaal

Kamer is iets kleiner dan gedacht, maar de indeling is goed dus uiteindelijk helemaal in orde.

Bijzondere ambiance op loopafstand van het centrum. Personeel uiterst behulpzaam, vriendelijk en correct

• Beoordeeld op: 25 november 2017

ontbijtzaal, ontvangst

kamer was slechts met trap bereikbaar, niet geschikt voor gehandicapten. dit was ons niet bekend / niet opgevallen bij het boeken

ontbijtzaal, ontvangst

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Geweldig!
    • Prestige Tweepersoonskamer

Weet ik eigenlijk niet....Hotel bevindt zich in hartje Maastricht met alles wat er toe doet op loopafstand. En wij hebben de intocht van Sinterklaas mogen meebeleven met vele Maastrichtenaars!!

Historische sfeer, geweldige architectuur om een hotel/restaurant in een kerk te bouwen en niet een kerk tot hotel te verbouwen! Personeel gaf je een thuisgevoel, eten en drinken was geweldig mede ook door ambiance.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Tophotel in Maastricht!

Nix

Ik had de verkeerde datum geboekt, zodat we 1 dag te vroeg aankwamen. De dame aan de receptie heeft het subliem opgelost en hebben we zelfs een upgrade gehad. Voor ons de 4 x en blijven terugkomen.

toplocatie!

Wellicht de parkeerkosten. 34 euro is behoorlijk, ondanks dat het wel valet parking is.

Geweldige entourage, mooie ruime kamer, heerlijk bedden! We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt of restaurant omdat we dat in Maastricht centrum wilden gebruiken. Dat kan prima want de ligging is heel centraal.

De locatie prachtig. Maar wel te duur.

Ontbijt..matig. voor die prijsklasse. Kamer..wat klein. Kon niet eens aan beide zijde van het bed lopen. Voor ruim 300 euro per nacht...

De plek. Het gebouw.

ontbijt, grote keuze aan verse producten, aangename...

Personeel wat stuntelig niet zelfzeker, vooral in de ontbijtruimte en aan het onthaal

ontbijt, grote keuze aan verse producten, aangename ontbijtruimte in sfeervol kader. Kamers modern en netjes, mooi ingericht

matig

Kamers zijn veel te klein voor de prijs die gevraagd wordt en te gehorig. Deuren veel te zwaar en kunnen niet tegelijkertijd open. Er is betaald voor valet parking terwijl auto niet eens verplaatst is.

De uitstraling en de ligging

Prima , mensen heel vriendelijk , erg jammer dat we niet konden eten .
    • Prestige Tweepersoonskamer

Voor de prijs die je betaald mag je wel verwachten dat je er plaats is om te eten , dat was er niet dat was een grote teleurstelling . Verder de tv werkte niet . Niet prettig om te moeten bellen naar de receptie en je weer aan te moeten kleden omdat er iemand naar komt kijken , volgende ochtend zelfde verhaal .

Ontbijt goed , bediening goed

Geweldige locatie met geweldige service in een geweldige stad

Het is een prachtig design hotel met een top service, geweldige sfeer en hele vriendelijke mensen. De valetparking is een aanrader. Het hotel ligt centraal en met een paar minuten lopen ben je op het Vrijthof. De receptie kan je goed helpen met het zoeken naar mooie restaurants.

Het hotel was super en hebben met heerlijk weer twee dagen...

De douche in het bad. Het bad was behoorlijk hoog. Voor wat oudere mensen met een heup of been probleem niet onder de douche te komen.

Het hotel was super en hebben met heerlijk weer twee dagen gefietst.

Romantisch verblijf in een prachtige locatie.

Prachtige setting van dit hotel. Onze ruime kamer had het mooie zicht op het oude glasraam van het klooster. De leuke attentie nav ons huwelijk vonden we zeer aangenaam. Het avondeten in het aanwezige restaurant was heel lekker en de bediening vriendelijk.

Super!!!!

Fantastisch hotel op een top locatie! Middenin het centrum. Schone en mooie kamers (om 19.00 uur werd onze kamer altijd nog een keer netjes gemaakt, heerlijk voor als je 's avonds terugkomt!) Ontbijt goed en uitgebreid. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Echt geweldig gehad!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Teleurstellend voor de toch wel dure prijs.
    • Prestige Tweepersoonskamer

Prijs/kwaliteit valt zwaar tegen. Hadden de prestige kamer geboekt voor best wel wat geld. Helaas was deze kamer gelegen in de kelder van een bijgebouw. Je zou dit eerder verwachten van de goedkoopste kamer. Geen uitzicht en 0,0 privacy op het terras. De kamer kon je ook niet perfect verduisteren waardoor je ook inkijk had van voorbijgaande hotelgasten. Voor deze prijs ontoelaatbaar. De kamer zelf was vrij proper, maar ook niet kraaknet. Kleine defecten aan het toilet en ook de douche werkte niet naar behoren. De TV is flink verouderd en geeft ook weinig kijkopties. Het ontbijt was zeker lekker en vond plaats in een mooi decor, maar voor deze prijs al beter gehad. Vooral het slappe brood was toch een minpunt. Het aanbod van fruit en groenten was ook zeer beperkt.

Originele setting. Goed bad en bed in de prestige kamer.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Te duur voor geboden diensten.

Heel onrustig geslapen door slecht geïsoleerde kamers, bedden erg smal en staan los van elkaar schoven van elkaar af! Douchen onder een wel erg matig straaltje water staand in een badkuip, en niet erg warm. Totaal niet 5 sterren waard, zie geen verschil met een 3 sterren hotel. En dat voor € 250 voor een nachtje!

Vriendelijke personeel, zeer mooie accommodatie.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Leuke ervaring voor één keer.
    • Suite

Slechte communicatie betreft de parkeerkosten bij hotel. € 34,00 per nacht. Om daar ook nog voor te rekenen........ Dames receptie te zakelijk, vriendelijkheid nodigt meer uit.

Het ontbijt was erg goed. Het hotel zeer origineel gebouw in fantastische staat en een prettige architectuur.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prachtige gebouw, maar oog voor detail ontbreekt

De prijs voor een kamer is stevig, en voor dat geld vond ik de staat van de kamer teleurstellend(schimmelaanslag in de badkamer), slijtplekken en ontbijt is gemiddeld.

Hotel is prachtig verbouwd en is relatief rustig gelegen

Uniek en aangenaam hotel op een uitstekende locatie.
    • Petit Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lawaai te horen van buitenaf, maar ook lawaai van in de gangen en trappen was zeer duidelijk hoorbaar. Ondanks de goede bedden, wel 5-6 keer wakker geworden door lawaai (heb hier normaal nooit last van). Jammer van dit minpunt want dit hotel is echt schitterend.

Speciale decor (Klooster), mooie kamers, anders dan een standaard hotel op een positieve manier. Vriendelijke ontvangst met persoonlijke begeleiding naar de kamer + extra uitleg over het hotel zelf. Kamerfaciliteiten werden ook allemaal uitgelegd. Heel tevreden!

Teleurstellend

De kamer in een bijgebouw, een stalen bunker terwijl je in het oude hotel wenst te slapen. Erg slecht en had dit niet verwacht. Voor mij dus geen aanbevelingen.

Het pand is overweldigend. Wanneer je echter een overnachting boekt en dan in een stalen bunker mag gaan slapen, valt er 98% van de romantiek van deze reservering in het water. Niet blij dus

Prima maar het gevoel wil ook wat....
    • Prestige Tweepersoonskamer

De "gratis" wifi werd door de beveiligingssoftware op mijn smartphone en tablet als gevaarlijk bestempeld ! Het gebruikte SSL certificaat is niet geldig ! Dus eigenlijk is er geen "veilige" wifi aanwezig. Anderzijds vond ik het onhaalgesprek bij de receptie nogal stroef verlopen. Ik hou in principe wel van een recht toe recht aan aanpak maar de grens tussen assertiviteit en arrogantie is zeer nabij en hier werd ze enigszins overschreden. Wel moet ik vermelden dat er correct gezorgd werd voor het boeken van een restaurant. Voor een 5 sterren hotel zou men op gebied van receptie en wifi toch iets meer mogen verwachten.

De locatie en het kader zijn uitzonderlijk. De kamer biedt alle faciliteiten en alles werkte naar behoren

Leuk maar veel te duur
    • Prestige Tweepersoonskamer

Ik verblijf privé en zakelijk vaak in hotels. Ik heb dus enig referentiekader. Een weekendje weg mag best geld kosten. Daarom boekte wij in dit hotel voor EUR. 345,- 1 kamer/1 nacht. Dat is echter niet in verhouding tot hetgeen geboden wordt, namelijk een standaard kamer Prestige Zonder ontbijt. Inclusief ontbijt waren wij voor 1 nacht, 1 kamer en 2 personen EUR 395,- kwijt. Dat is echt teveel. Hotel is een aanrader maar zeker niet tegen elke prijs.

Het hotel bevindt zich in een bijzondere locatie, een voormalig klooster. De ambiance is daardoor bijzonder.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Een mooi hotel in het centrum van Maastricht als uitvalsbasis om de stad te verkennen.
    • Petit Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Douchen in het bad in een vijfsterrenhotel...:-( Geen wellness-mogelijkheden, zoals zwembad, (Turkse)-sauna Geen info gekregen over de mogelijkheid om als hotelgast elders te zwemmen Het af te rekenen bedrag viel hoger uit dan hetgeen Booking.com had aangegeven!

Het kan wat gehorig zijn.

Heel fraai hotel, op loopafstand van het centrum. Bijzonder ook met een eetgelegenheid 5 meter boven de begande grond. Gezellige zitjes in de verschillende nissen en aan het einde een bar voor de gezelligheid. Attent personeel dat je tips meegeeft voor de stad en omgeving.