Beoordelingen over Hotel 't Kruisselt 3-sterren

Kruisseltlaan 3, 7587 NM De Lutte, Nederland

#4 van de 6 hotels in De Lutte

Ons verblijf was te kort de volgende keer blijven we langer.h

Niets viel ons tegen Het weer was prima. Vriendelijke gasten en fijn personeel.. t

Ontbijt is prima, De sfeer op het terras is gezellig en ontspannend. Heerlijk rustig. Het kon niet beter.

Was hier met m,n oudste dochter en hebben een heerlijk dagje en nachtje De Lutte gehad

Misschien het uitzicht parkeerplaats. En E Bike gehuurd en had vet in m,n rok......

Het Diner was geweldig en het ontbijt ook . Personeel reuze aardig.

Goed en mooi gelegen hotel, prima restaurant, voorzieningen in de kamer onder de maat.

1. Gezien de normaal gesproken vrij hoge prijzen was het ontbijt "gewoon" goed, niet geweldig. Geen gebakken spek bij de scrambled eggs, matige koffie uit het apparaat (geen espresso stand). 2. De sauna bleek een infrarood versie te zijn, geen "echte" en kon tegen extra betaling voor 30 minuten gebruikt worden...no go voor ons. 3. Er zouden koffie- en theevoorzieningen op de kamer zijn, dit bleek alleen te gelden voor de Luxe kamers. 4. De TV was weliswaar een flatscreen maar uit het jaar kruik met een heel klein beeld dat ook nog analoog was met de kwaliteit van een oude VHS band. Dit kan echt niet meer anno 2018! Punt 3 en 4 bedierven wel ons plezier om 's avonds nog even lekker op bed TV te kijken met een kopje thee....

De Standaard kamer was prima, rustige ligging en ruim genoeg. Keurig en schoon sanitair, heel comfortabele bedden. Ook hebben wij heerlijk gegeten, lekker lang met 4 gangen en prettige bediening.

Leuk maar waarschijnlijk geen volgende keer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ontbijt kan wat uitgebreider! Kamer klein en stoffig. Bekertjes voor water niet verwisseld. Geen "Luxe uitstraling".

Vriendelijke bediening.

Comfortabel en zeer prettig

Een koffie/thee zet gelegenheid op je kamer

De accomodatie was mooi gelegen, schoon, buitengewoon vriendelijk. Het voelde heel comfortabel en op je gemak. Uitgebreid ontbijt met ruime ontbijttijden. Bij het diner werd niet moeilijk gedaan over voorgerecht (lekkere salade) met frites als hoofdgerecht.

We hadden heerlijk weer en hebben daarom erg genoten van ons verblijf in hotel 't Kruisselt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Jammer dat we een kamer hadden die grensde aan de parkeerplaats, dat verwacht je niet van een luxe kamer. Verder heeft geen één kamer een terras of een balkon, dat is wel erg jammer. Het diner dat we één keer hebben gebruikt in het hotel was op zich prima, maar wel weinig keus vonden wij, daarom hebben we de andere twee dagen elders gedineerd.

Mooie locatie, goede uitvalsbasis voor mooie fietstochten en wandelingen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Directeur hielp ook een ochtend bij het ontbijtbuffet, dat getuigt van hands-on-mentaliteit, prima! Fietsen waren prima, we hebben er elke dag zo'n 70 km. mee gefietst.

Vooral door uitstekende service voelt klant zich goed verzorgd.

Personeel was zeer professioneel en klantgericht. Leuk extra gebaar dat niet- golfers gratis n klein setje clubs mogen lenen om op n oefen green wat uit te proberen.

Prachtige ligging, gezellig en goed restaurant met...

Muggen op de kamer, nu al! Wel een hor aanwezig, maar blijkbaar voorafgaand aan onze komst kamer gelucht zonder hor.

Prachtige ligging, gezellig en goed restaurant met schitterend terras buiten. Leuke golfgelegenheid bij hotel.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Even onthaasten, prima plek!

Hier en daar achterstallig onderhoud! (B.v. Vloerbedekking gang boven, de deuren binnenzijde kamer) Trap was onhandig met de koffer!

Ontbijt en diner, het terras met uitzicht, vriendelijke bediening! Prima parkeren! Grote van de kamer (comfort kamer)

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Geen hoogvlieger in een prachtige omgeving

Het diner plus toetje, veel kant en klaar voor een hoge prijs. En de bedden. Er mag schijnbaar niet worden gevreeen in dit hotel.

Ligging en personeel

Mooi hotel in een prachtig rustig bosgebied.

Wij vonden het briefje voor het ontbijt een beetje knullig. Was een uitgeknipt stukje papier met gegevens over de etenstijden. Als je dan toch zo'n briefje mee moet nemen naar de " Eetkamer " lamineer het dan, zodat het in plastic komt er professioneler uitziet dan nu.. Blijft dan ook langer goed.

De ligging was prima, wat een rust. Mooi zwembad en prima infrarood cabine waarvoor je bij de receptie een muntje kon kopen. Prima ontbijt, prettig personeel.

Het personeel is geweldig.

Zwembad was wat fris. Prijs voor de infra rood sauna vonden wij te hoog.

Het personeel is geweldig. Overal vriendelijk geholpen, we voelden ons direct zeer welkom. De huiskamer is heerlijk. Gezellig, bar, kachel en hoekbank en overal tafeltjes, lekker eten en drinken. Top

Zeer gastvrij en behulpzaam personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Qua diner ging men er vanuit dat min of meer iedereen een arrangement zou hebben met daarin een vast menu. A la carte viel derhalve qua bijgerechten wat tegen. Niettemin lekker en amuse vooraf.

Zeer gastvrij en behulpzaam personeel. Gezellige hotelbar en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Heel aangenaam.

Dat er op toiletten geen beugels waren. Er komen best veel oudere mensen voor wie dat heel prettig zou zijn!

De rust van de locatie en het vriendelijk personeel.

heerlijk 2 nachtjes weg met het gezin in een prachtige omgeving

warm klimaat in het hotel

ontspannend sfeer en gastvrije ontvangst. Het zwembad was heel fijn voor de kinderen om te spelen, aangezien het regenachtig weer was.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

We hebben heerlijk genoten in dit prachtige verblijf. Ik vond het een verwen weekend !

Nou geen klachten eigenlijk.

Alles zo lekker fris en schoon. Kussens lagen zelfs goed. Douche in Prima staat. Personeel zeer vriendelijk. Het voelde als een dikke verwennerij.

Aangenaam, goede kamer, zeer gezellige lounge, goede parkeerfaciliteiten, diner kan iets royaler.

We hadden geen arrangement met menu o.i.d. Dus a la carte gegeten. De grootte van mijn a la carte gerecht vond ik ( en ik ben echt geen grote eter) in verhouding tot de prijs onder de maat. Ik ga vaak uit eten in dezelfde prijsklasse maar deze "maatvoering" heb ik zelden meegemaakt.

Zeer vriendelijk personeel op alle niveau's

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Heel aangenaam, rustgevend en voor herhaling vatbaar.

Helemaal niets. Wanneer hier iets negatiefs wordt geplaatst, is dat gelogen!

De gemoedelijke en vriendelijk sfeer in een rustige omgeving beviel ons zeer. Je voelt je er erg op je gemak door het vriendelijke en beleefde personeel.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

zwembad is niet groot waardoor baantjes trekken niet echt te doen is daarom is het zwembad water ons inziens een graat of 5 te koud. stoelen in de eetzaal zijn zeer oncomfortabel waardoor bij ons de keus snel was gemaakt om buiten het hotel te dineren want meer als 1 uur wil je op deze stoelen niet doorbrengen

ontbijt was niet overdadig maar goed kamers zeer netjes fietsen stalling mooi en compleet. wandelen en fietsen in de omgeving 10 punten ook veel routes verkrijgbaar in de lobby van het hotel. gezellige sfeervolle bar annex huiskamer.

Eenvoudig maar goed.

Het is een eenvoudig hotel, inrichting is erg saai en niet echt gezellig. De eetzaal was netjes maar heel eenvoudig. Sfeer ontbrak ons in dit hotel.

De rust in de omgeving was goed, een net hotel met goede voorzieningen. De ontvangst was goed en de kamer was netjes in orde gemaakt, helaas vielen de bedden iets tegen, die waren wat aan de harde kant. De flatscreen tv was naar huidige maatstaven aan de kleine kan (maar misschien zijn wij verwend)

Prima hotel voor kort verblijf , vriendelijke bediening,...

Prima hotel voor kort verblijf , vriendelijke bediening, vriendelijke receptie. Ontbijt was uitstekend en hitel is schoon! Prachtige omgeving , hotel ligt in de bossen en heeft een oar 3 golfbaan voor de deur! Zeker voor herhaling!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

We hebben erg genoten.

We waren heel tevreden,dus viel niets tegen.

Prima ontbijt. Alles aanwezig wat we nodig hebben. Bijv.donker bruin volkorenbrood. Kamer niet groot maar heel gezellig en praktisch ingericht.

Prettig, maar niet dineren

Het diner viel erg tegen. Erg weinig en niet bijzonder . De volgende dag in het dorp gaan eten. Geweldig lekker, jammer dat we daar de 1e dag ook niet waren geweest.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers prima, schoon en comfortabel. Het personeel vriendelijk

Heerlijk voor een weekendje weg, genoeg te zien in de omgeving

Vloerbedekking op kamer ivm allergie, maar is meer een persoonlijk iets

Gewoon een goed hotel met prima prijs/kwaliteit verhouding op een mooie locatie

Ontspannen dagen gehad in een hotel waar je je snel thuis voelt.

De kwaliteit van de keuken viel tegen, ook als opmerking doorgegeven. Bij echte klacht, geen reactie van de chef.

Het ontbijt is goed verzorgd, relaxte sfeer met erg vriendelijke en behulpzame medewerkers.

mooi verzorgd hotel

Geen balkon/ terras. Het ontbijt vond ik niet echt geweldig in verhouding tot de prijs (12,50 euro per persoon)

De omgeving van het hotel, heerlijk om te fietsen en te wandelen.

Mooie vakantie op een toplocatie met een heerlijke keuken!

Lawaai in de kamer door de filters van het zwembad en niet echt helemaal verduisterd.

Het hotel is zeer goed gelegen om te wandelen/fietsen.Het personeel is vriendelijk,behulpzaam. Genoten van een uitgebreid,heerlijk ontbijt en het diner was gewoonweg geweldig...topkok aan het fornuis

Een hotel om tot rust te komen!

Dinerkaart vonden wij wat beperkt, dus geen gebruik van gemaakt. Op korte afstand zijn genoeg restaurants te vinden.

Prachtige locatie in het groen, een heerlijk buitenterras waar je uren kunt ontspannen, met prettige bediening. Ruime nette kamer met mooi uitzicht. Compacte badkamer, maar wel mooi ingericht en schoon. Kwalitatief goede huurfietsen en volop beschikbaar, mooie omgeving om te fietsen. Prima ontbijtbuffet. Kortom; een heel prettig verblijf, wij komen hier zeker terug!

Heerlijke perfect gekookte eieren, goeie koffie,...

Geen tomaten, komkommer of sla bij het ontbijt, is juist zo lekker op een broodje.

Heerlijke perfect gekookte eieren, goeie koffie, vriendelijke bediening. Super mooie omgeving.

Lekker ontspannen, lekker gegeten enz!

Wij hadden wel een paar opmerkingen die wij ook in de enquête hebben ingevuld! Nl: * kozijnen hebben een likje verf nodig * de douch heeft geen gordijn of deur, dus alles was kletsnat *de fietsroute die bij het hotel liggen, maar die verre van klopte. Hier hadden meer mensen opmerkingen over. * wij lagen op kamer 1 ( wij denken personeelsingang) , daar hoorde je steeds hard de deur dicht gaan. Het zijn aandachtspunten!! Mss komen wij over een jaar of 10/15 terug, want wij zijn al eens ooit geweest in dit hotel, en dan is dit allemaal veranderd!😄

Het ontbijt was goed! Lekkere bedden! Leuk zwembad. Mooie omgeving!

Een zeer prettig weekend verblijf

Een kleinigheid. Een douche kop die hoger opgehangen kan worden, zodat ik er ook mijn hoofd rechtopstaand onder de doche kan staan.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!!. Rustige plek Niet heel erg gehorige kamers.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Kamer was goed

2 nachten geboekt met ontbijt,een keer gebruikt gemaakt van diner a la carte,een van de voorgerechten was carpaccio was goed van smaak alleen jammer dat er stukken v/d carpaccio vast zatten an het bord,aan bediening doorgeven er werd gezegd dat het doorgeven zou worden aan de keuken verder niks meer van gehoord,minpuntje........

Kamer was goed

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Het hotel is een beetje tegengevallen maar de omgeving is prachtig.

De standaardkamers waren een stuk kleiner als verwacht, op de foto's op internet groter afgebeeld. Het eten was matig.

Het hotel is mooi gelegen en het personeel is vriendelijk. De fietsen zijn goed die erbij waren inbegrepen. De omgeving is prachtig.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

De Lutte en omgeving is top!

Wij hadden een aanbieding waardoor de prijs-kwaliteit verhouding erg goed was, dus weinig reden tot klagen.

Ontbijt was prima. Het avondeten kon op het terras genuttigd worden. Een service die je als hotelgast ten deel komt. Erg prettig.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

de locatie

de ontbijtzaal was ongezellig, donker vanbinnen: de markiezen waren onder alle weersomstandigheden constant naar beneden, ze konden niet naar boven gehaald worden volgens de receptie.

de locatie

badmat in douche ontbrak: gevaarlijk gladde vloer

badmat in douche ontbrak: gevaarlijk gladde vloer

Zeer Prettig

Ontbijt goed Kamer goed

Veel te kort, komen zeker nog een keer terug.

Vriendelijke ontvangst, heerlijk diner en uitgebreid ontbijtbuffet. Heerlijk rustige omgeving.

ontbijt prima.

diner eerste dag was minimaal, tweede dag beter1

ontbijt prima.

Ligging in de bossen.

Oud, gedateerde kamers. Douche rook muf, geen airco.

Ligging in de bossen.

Ontspannend verblijf in een mooi stukje Nederland

De golfbaan, uitvalbasis voor wandelen en fietsen, vriendelijk personeel en goed ontbijt

Niets!!!

Het ontbijt was geweldig!!!

prima verblijf

prima hotel

oke

????

alles oke

De rust, het personeel en de locatie maken dit hotel tot een...

De rust, het personeel en de locatie maken dit hotel tot een super plek om te verblijven!

Prachtige omgeving.

Prachtige omgeving. Vriendelijk personeel.

Aanrader, zeker als je een golfer bent.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Het hotel is erg verouderd

Het hotel is erg verouderd

Heerlijke plek!

We hebben genoten wat een fantastisch personeel!

Prachtige omgeving en leuke animatie

De lage bedden.

Prachtige omgeving en leuke animatie

Het was fijn met mooi weer.

Het was goed

De kamer was goed en ook het ontbijt was goed

Ligging van hotel

Heel fijn

Perfect ontbijt uitstekend restaurant

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Vriendelijkheid.

Sfeer in de kamer en afwerking. Uitstraling restaurant, beetje ‘donker’ naar mijn smaak.

Vriendelijkheid.

gezellige ontspannende sfeer.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Heerlijk!

Het lawaai van dicht klappen deuren.

Ontbijt was prima,zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

kamer uitstekend

kamer uitstekend

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt in een prachtige omgeving!

n.v.t.

Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel

Komen zeker terug.

Alles beviel ons. Ontvangst, kamer en ontbijt waren helemaal naar ons zin. Bedden prima, badkamer keurig en alles zeer schoon!

Goed verblijf voor paar dagen

De kamer was beetje saai. Niks aan de muur. Geen warmwaterkoker voor thee/koffie.

Ontbijt was prima in gezellige ruimte

Fijne,ruime,propere kamers.

Fijne,ruime,propere kamers. Ook goede gelegenheid,stoelen + tafeltje, om even te lezen,tv te kijken.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

De rust en ongedwongen gevoel

Genoten van alle faciliteiten, ontbijt (voldoende) en het diner; goede hulp bij afspraak proeverij.

De vriendelijkheid en de gastvrijheid van het personeel.

Het ontbijt was uitgebreid en het diner was heerlijk, bediening was erg vriendelijk. Kamer was prima, bedden erg goed.

Een heerlijk hotel voor een weekend weg.

Het diner is doorsnee. Dat zou iets beter mogen. Vlees niet echt mals.

Ontzettend vriendelijke medewerkers!

Netjes en vriendelijk personeel bij receptie

Het restaurant. Maar 1 menu en kleine portie.

Netjes en vriendelijk personeel bij receptie

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Gezellig hotel met plezierige bediening in wen mooie omgeving

Menue kaart was beperkt

Gezellige zitkamer

Eigenlijk niets, misschien alleen de minder goede kwaliteit van de televisie.

Heerlijk ontbijt en mooie omgeving

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Locatie/ goede fietsenstalling voor elektricefietsen

Locatie/ goede fietsenstalling voor elektricefietsen

Voor herhaling vatbaar !

2e ochtend misten we de bruine croissants !

Heerlijk uitgebreid ontbijt !zeer schone kamer en badkamer !

We hebben enorm genoten

Geen idee

Personeel

Genoten van met name de prachtige ligging en het mooie fietsgebied rondom.

Kamer, zoals in alle hotels, veel te warm!

Ontbijt en diner helemaal prima!

uitstekend in alle rust

geen opmerkingen

De bediening, zeer vriendelijk en correct

in een woord geweldig!

Alles was goed in het hotel en een prachtige rustige omgeving. Fijn gefietst en een mooi wandel gebied.