Beoordelingen over Grand Hotel Amrâth Kurhaus The Hague Scheveningen 5-sterren

Gevers Deynootplein 30, 2586 CK Scheveningen, Nederland

#14 van de 26 hotels in Scheveningen

6,4

Ip prachtig hotel, prijs-kwaliteit zou beter kunnen

Prijs kwaliteit verhouding kan beter. De prachtige entree zie je niet terug in de gangen en kamers. Gangen kunnen zeker wat renovatie gebruiken. Kamer erg klein, twee persoons bed was aan de kleine kant. Voor dat geld iets meer verwacht. Ontbijt erg lekker maar ook hier prijs kwaliteit verhouding ietwat scheef.

Entree en grote hal waren echt prachtig om te zien. Ook buitenkant hotel zeer stijlvol. Locatie geweldig. Badkamer prima in orde. Kamer ook schoon. Ondanks centrale ligging, heel rustig in de kamer.

Het verblijf was zeer teleurstellend zal hier nooit meer verblijven

Goedemorgen Helaas na 3 keer te zijn terug geweest bij de receptie nog niet de juiste verwachte kamer die we geboekt hadden ,als je niets zegt wordt je gewoon in een mindere kamer gezet ,de prijs van het ontbijt extreem hoog voor wat je aangeboden wordt ,Bij het boeken het parkeren onduidelijk en prijs extreem hoog . ElectroKabels steken uit de muur 301

De accommodatie is zijn algemeen en ligging van het Hotel

Mooi hotel en de omgeving is super.

De kamer is heel klein voor dat geld en niet kunnen genieten van de late avond uurtjes in Scheveningen omdat het water werd afgesloten om 23.00 uur..

Mooi hotel en de omgeving is super.

"Zet op uw bucket-list: "overnachten en ontbijten in het Kurhaus Hotel"...

Alles perfect! Echt een tophotel en een parel aan onze Hollandze kust!

Het zeer uitgebreide, prachtig uitgestelde en zeer overdadige ontbijt-buffet met uitzicht op boulevard, strand en zee.

• Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ik had aangegeven bij de boeking dat we een nieuw bruidspaar waren en of er iets als verassing klaar gemaakt kon worden in de kamer zoals rozenblaadjes etc. En daar is nooit op gereageerd en nooit iets mee gedaan. Bij uitckecken werd er wel gevraagd of we een leuke honeymoon hebben gehad. Beetje jammer gezien we nogal een prijs hebben betaalt excl. ontbijt etc.

De ligging is super.

Eerst kregen we een kamer toegewezen die bezet was. Daarna kregen we een kamer waar de vuile vaat nog stond. Zonde van zo een duur verblijf.

De ligging is super.

Prachtige locatie.

We werden ‘s avonds niet bediend op het terras. Moesten de drankjes zelf halen. Want er was personeelsgebrek, zo werd ons verteld. Dit vind ik niet vijf sterren waardig.

Prachtige locatie. Prachtig hotel. Heerlijke bedden. Uitgebreid ontbijt.

Jammer, hotel met zoveel allure een standaard hotel is geworden, men verwacht wel meer!!!

Champagne en bloemen vanuit spanje besteld, alleen de Champagne stond klaar met water(géén ijs). De bloemen waren ze vergeten en na 2 keer reclameren heeft men geld terug gegeven! Ook het geklop aan de deur (onze tweede dag) om 9.00 (door hotelpersoneel) is erg vreemd voor ontbijt en géén roomservice besteld. Restaurant is vol met stagieres en erg langzaam.

De locatie is uitstekend!

Leuk, gezellig

Tijdens het uitchecken werd ons verteld dat we nog een 215 euro open hadden staan van de bijboeking, maar deze was betaald. Na een uur gewach te hebben, hadden ze het eindelijk terug gevonden.

Ontbijt was echt heerlijk, en hebben echt genoten !

ontbijt was goed ,locatie is schitterend

jammer dat er niet meegedacht werd in flexibiliteit van de in en of uit check tijden , parkeer gelegenheid als gast kan je niet reserveren .

ontbijt was goed ,locatie is schitterend

Teleurgesteld

Geen airco zoals voorzien in de beschrijving. Ontbijt ondermaats geen verse vruchtensap, eieren gebakken uit pakjes niet verder, geen deftige afruiming van de ontbijttafel

Dé ligging

5-sterren onwaardig, prijs/kwaliteit staat in geen verhouding

Personeel druk en meer met elkaar bezig dan met de gasten. Kamers echt vergane glorie, slecht afgewerkt, houtwerk met scheuren en loslatende verf, ontbrekende plintdelen, ontbrekende schilderijen, niet werkende lampen.

Locatie is top.

Heerlijk genoten en rust gehad

Gordijnen sloten niet goed af omdat het los hing en er daardoor veel licht de kamer in scheen ( de buitenverlichting snachts)

Locatie en vriendelijkheid personeel

de "grand-dame" van de scheveningse boulevard
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

*het hoge parkeertarief. *de kamers met zeezicht op de 2e verdieping hebben een enorm stenen balkon, dus als je de zee wilt zien dan moet je blijven staan, zittend kijk je tegen de dikke rand aan.

heerlijk ontbijt en fijne bedden met goede hoofdkussens. de service van de receptie.... de airco was stuk op onze kamer en meteen werd er een andere kamer geregeld.

Tegen gevallen. Zal dit hotel niet meer bezoeken.

Veel te weinig personeel., geen bediening op het terras, droge tosti, droge broodjes bij hetontbijt, lang wachten bij uit- checken. Liften regelmatig buiten dienst. Zonneschermen erg vuil en kapot.

De ligging, mooie locatie. Kamers waren schoon en goed verzorgd. Goede bedden en kussens. Het personeel - voorzover aanwezig - was vriendelijk.

Erg leuk, vooral vanwege het 200 jarig bestaan.

De voegen van de badkamer waren niet geheel schoon. Vlekken in de vloerbedekking.

Dicht bij het strand, je kan lekker op het terras ontbijten en het strandleven moet nog opgang komen.

Zon zee strand

Wij hadden de goedkoopste kamer en gasten met duurdere kamers deden nogal neerbuigend over ons (was te merken in de lift 'oh ja zijn gaan er hier al uit he, wij gaan naar boven'; vooral de manier hoe het gezegd werd) en dat is wel jammer.

Beetje luxueuzer dan wat ik gewend ben. De rituals zeep in de kamer was een leuke verassing. Goede locatie voor strand en pier

Luxe gevoel voor een referentie als Kurhaus totaal afwezig en dringend nood aan diverse correcties!

De klantvriendelijkheid in restaurant Waves en het aangrenzende buitenterras was erg onvriendelijk en niet betrokken voor een fijne service te leveren. Aanbod ontbijt was correct maar prijs eerder hoog voor een weinig gepersonaliseerde service. Het aantal personeelsleden was totaal niet afdoende om de aanwezigen kwalitatief te assisteren en bedienen. Onwaardig voor een Sterrenhotel

Behulpzaam en vriendelijk personeel aan de receptie! Pluim hiervoor en vooral houden zo!

Krijgen een nieuwe kans
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alles. Maar het Kurhaus heeft onze klacht serieus genomen en we hebben een nieuwe overnachting ingepland on the house. Dus ze krijgen een tweede kans en dan zal ik mijn beoordeling wel of niet aanpassen.

Fijne kamer met zeezicht en terras.

Niet voor herhaling vatbaar

Verouderde kamers die dringend aan vernieuwing toe zijn. In de minibar troffen we een open pakje chips en geopend flesje water van de vorige gasten. Personeel was vriendelijk maar niet echt behulpzaam. In de spa waren er geen handdoeken te vinden en was er ook geen medewerker te bespeuren. Deze waren volop bezig met eigen telefoon om selfies te nemen. Moet dringend wat meer power in het hotel komen! Want jammer voor zo’n prachtig pand.

Mooie en vooral schone kamer.

De kamer had iets groter mogen zijn zodat er ruimte zou zijn voor een zithoek.

Mooie en vooral schone kamer. Het kosteloos gebruik kunnen maken van de minibar was een aangename verrassing bij het inchecken. Ook het ontbijt was zeer goed!

De locatie.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De ongastvrije hand van zaken over de rekening

De locatie. Het hotel is verouderd. De vloerbedekking is vuil. Ongezellig. Behalve de locatie geen aanrader.😢

Een prima verblijf verder.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De hygiëne, met name de badkamer. En er zijn wel erg veel kleine dingen kapot in de openbare ruimten ... bijv. Plinten,fotolijsten, vloerbedekking, kozijnen enz. Dat maakt het een beetje slordig allemaal.

De locatie van het hotel.

Een deel van het personeel en de manager geven je niet echt...

Een deel van het personeel en de manager geven je niet echt het gevoel dat je als klant je erg welkom voelt. Na vele jaren Kurhaus zullen wij uitwijken naar een andere lokatie.

Mooie lokatie voor vieren 80e verjaardag Scheveningse oma, dit hotel kan veel en veel beter!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Interieur kamers is aan renovatie toe; personeel niet scherp en niet vriendelijk; ontbijtruimte veel te vol gestouwd met tafels, weinig sfeervol...

De locatie, de mooie Kurhaushal...

Tegengevallen voor bijna 290 euro

We zaten op het balkon toen er vanuit het balkon boven ons een enorm brok steen naar beneden viel gelukkig werden wij net niet geraakt. Toen we het melde bij de receptie werd daar enorm luchtig over gedaan alsof dit de normaalste zaak was. Levensgevaarlijk. En we hadden de avond tevoren gevraagd aan de receptie voor een rolstoel omdat mijn moeder moeilijk kon lopen die zou er de volgende morgen staan. Maar helaas was die er niet uitgeleend aan iemand anders. Dus kon ik niet doen met mijn moeder wat we wilden doen.

goeie service

de schoonmaakster kwam om 9 uur op onze kamer. terwijl we pas 11 uur hoefden uit te boeken. helaas konden we hierdoor niet meer uitslapen en waren we wakker.

we konden pas met 15.00 inchecken. we waren om 12.00 uur in Scheveningen en wouden onze koffers daar neer zetten.. toen konden we toch al onze kamer in. en dat was super

Is echt z’n prijs niet waard, kleine kamer, wel netjes maar...
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Is echt z’n prijs niet waard, kleine kamer, wel netjes maar het terras, schandalig, vieze tafel, vieze stoelen . Moet nodig aangepakt worden, achterstallig onderhoud. Voor die prijs moet alles in orde zijn, kan echt niet.

Totale beleving, goed bevallen.

Geen negatieve dingen kunnen ontdekken.

Een prima hotel op een toplocatie. Niet de goedkoopste, maar wel zeer bijzonder. De vele strandtentjes langs het strand maken de beleving compleet. Een aanrader om je geliefde te verrassen met een romantische uitje.

De locatie van het hotel.

Dat er veel ruimtes zijn waar rommel staat. Dat wil je niet als je naar een luxe hotel gaat. Dan moeten alle ruimtes netjes en opgeruimd zijn. Geen tafels en andere 'rommel' die zogenaamd opgeborgen zijn in de openbare ruimtes. En ik had verwacht dat de receptie wat meer luxe zou uitstralen, ook hier viel de 'rommel' op.

De locatie van het hotel. Keurige kamer en badkamer. Heerlijke bedden.

Afgezien van de administratieve strubbelingen. Genieten!

Verwarring, zowel bij incheck als uitcheck over de betaling van het ontbijt. Terwijl deze betaling onmiddellijk bij de boeking was gebeurd.

Massage en wellness.

Locatie, ambiance, prima personeel!
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Voor de prijs die we betaald hadden we hoge verwachtingen, echter vonden we de kamer aan de kleine kant. Prijs van het ontbijt bizar hoog.

De locatie, ambiance, Nespresso apparaat, minibar.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Vergane glorie

De kamer zag er heel anders uit als op de foto. Een lift was steeds kapot. Er was maar 1 stoel, 1 badjas, geen ladenkasten, zoals op de foto, waardoor heel weinig bergruimte

De locatie, en het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prachtige locatie

- incompetent ongeïnteresseerd laks niet client georiënteerd personeel (met ongetwijfeld uitzonderingen) - hopeloos verouderd interieur. Viezig - voelt allemaal te massaal aan nog massaler dan het in feite is (ook knap) - concept helaas niet meer van deze tijd waar de reiziger meer wil dan vergane glorie zeker als de daarbij behorende charme er niet is. - hotel moet eigenlijk plat om er dan op die plaats iets bijzonders voor terug te zetten. - wel positief is dat we er erg om hebben moeten lachen.

Prachtige locatie

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

We hadden een gewelig fijne midweek vakantie, het strand is heel erg schoon in Scheveningen.
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Op de bodem van het zwembad lag veel zand en de zeepcontainers waren leeg. Na dat ik hierover een opmerking had gemaakt kwam hier geen verandering in. Jammer.

Het was een fantastische kamer en een overheerlijk ontbijt!

Locatie uitstekend.

Onvoldoende service bij bagage. Een trolley naar de kamer laten komen lukte niet. Uiteindelijk zelf maar opgehaald.

Locatie uitstekend. Goed ontbijt, Maar minder dan voorheen.

Super locatie, maar status is op basis van oude tijden.

Personeel achter balie is niet echt vriendelijk en begrijpt niet wat klantvriendelijkheid is. Tapijten in gangen, trappen en liften zijn ronduit smerig en versleten

Locatie is geweldig, kamer zelf is schoon

wat een tegenvaller was dit hotel , oud en gedateerd

lange wachtrij bij inchecken bij geen lift willen gebruiken, bijna onmogelijk om een trap naar de kamer te gebruiken, ik was pas de 2 de persoon die niet met de lift durfde? Na veel overleg, wachten,en weer in de rij staan was er wat geregeld.

locatie

Prachtige plek met grandeur duidelijk gerund door een keten.

Lange wachtrij bij het inchecken. Na een avond Scheveningen niets meer te snacken in Waves, terwijl het personeel zelf aan de bar zit uit te hangen. Losse precies passende onderlakens op het bed.

Sfeer.

Te kleine kamer, smal bed, airco die het niet deed, zilvervisjes in het bad. Geen informatie over in en uitchecken. Geen tijden bekend wanneer je kon ontbijten. Prijs kwaliteit valt tegen.

ligging hotel
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

kamer geboekt met zeezicht maar voldeed niet aan het uitzicht keken op een flat balkon was heel vies en ook kamer was niet schoon voor een vijssterren hotel mag je wel meer verwachten ook de klachten werden niet serieus genomen

ligging hotel

Hygiëne, kamers zijn erg gedateerd, vieze vloerbedekking, gaten in gordijnen. Trappenhuis echt te vies voor woorden. Vergane glorie helaas. Heel erg gehorig. Echt jammer want je betaald best een aardige prijs voor een kamer.

Prachtige locatie, gelijk aan het strand.

beetje dure ontbijt prijs waardoor we die niet hebben genomen.....

Prachtige locatie, gelijk aan het strand. Aardig en behulpzaam personeel dat meeliep tot aan de kamer met onze koffers! Mooie kamer gekregen net sise-view van de zee

Iets meer luxe verwacht

Kamer is klein, vrij standaard met 2 aparte bedden waarin kuilen zaten. Badkamer is klein, douche in bad met een hele hoge instap. Erg gevaarlijk! Je betaald meer voor de naam dan voor de kwaliteit

Locatie is perfect

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Tegenvallend (voor een hotel met zoveel pretentie)
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het was fris aan zee en in de kamer en er was geen extra deken. Er is geen nachtlampje in de badkamer dus het is daar 's nachts of veel te licht of pikkedonker. De kraan van de wastafel is zo krachtig dat je jezelf natspuit. Er zijn geen handige kleine handdoekjes. Een instructie voor bediening van het (ingewikkelde) espressoapparaat ontbreekt. Er waren maar vijf schamele hangertjes in de kast. De ramen waren vuil (en er wás al mist op zee....)

Vergane glorie

Om 18.15 pas een kamer beschikbaar,geïrriteerd personeel,slecht onderhouden en kamer smerig.lange haren in bad

Dat ik het 1 keer meegemaakt maar nooit meer

Kurhaus bestaat op basis van mooie historie, maar is in werkelijkheid een standaard hotel

Prijs-kwaliteitverhouding, Dit hotel heeft een rijk verleden, maar ik vind het vergane glorie. De kamer heb ik zelf schoongemaakt. In het putje van bad zat een bos haar, het ontbijt is standaard, op zich wel goed, personeel klaagt en heeft geen aandacht voor je, behalve receptie en valet-parkers/gastheren.

De omgeving is natuurlijk heerlijk.

Was prima, maar prijs kwaliteit had ik er echt wel wat meer van verwacht

Het hotel is wel verouderd. Doucheputje was verstopt waardoor je de douche 3 keer moest uitzetten om het putje weer door te laten lopen. Bij het ontbijt was al veel weg en niet meer aangevuld en dat zalen waren een rommeltje (tafels niet afgeruimd)

Klantvriendelijk personeel

tsja, het had heel mooi kunnen en moeten zijn maar door pech met de kamer viel het toch tegen
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Veel problemen gehad met de kamer, slechte TD, voor een 5-ster hotel zeer matige dienstverlening. pas bij het uitchecken en na wat discussie tot een redelijke vergoeding gekomen. Spa is klein en snel volgeboekt in het weekend. de omgeving is fantastisch maar kom met het OV want parkeren is qua kosten extreem duur.

Ontbijt was goed maar relatief duur, ligging is prima voor dagje strand, theater etc. Personeel was over het algemeen vriendelijk maar wil je iets gedaan krijgen dan kun je maar beter direct vragen naar een leidinggevende.

Locatie geweldig!

Prijs-kwaliteit toch wat uit balans. Kamer was prima maar klein, uitzicht op bouwput en alles oogt wat verouderd.

Locatie geweldig! Ontbijt uitgebreid. Goede service.

Het hotel is ons enorm tegen gevallen, we hadden sfeer en klasse verwacht.

Het hotel is "Vergane Glorie", ooit een schitterend pand op een prachtige plek waar weinig tot niets van over is. De buitenkant is nog mooi maar binnen is het sober, eenvoudig, verouderd, versleten en totaal geen sfeer.

vriendelijke mensen bij de receptie

echt genoten van ons verblijf op deze mooie plek met heerlijk diner en ontbijt

Prachtige locatie, prima kamer, heerlijk gegeten in het restaurant, met uitzicht op zee. Ontzettend uitgebreid ontbijtbuffet, alles wat je maar kunt bedenken was aanwezig én lekker.

De centrale ligging

Personeel is een bende. Geen duidelijke structuur. Receptie onwetend bij het inchecken., de terrassen worden bediend door ‘internationaal personeel ‘ welke de taal slecht beheerst. Fout op fout word er gemaakt. Daarnaast is er al lang niet meer geïnvesteerd in het hotel. Versleten tapijten, achterstallig onderhoud, tv die niet werkt op kamer, etc etc... zoals meer te lezen VERGANE GLORIE

De centrale ligging

Heerlijk voor ons. Duur voor de omgevingsfacoren.

Beetje vergane glorie. 1 lift was stuk en dat vind ik niet kunnen. Mijn partner zit in een rolstoel en dat is best lang wachten met 1 lift. Buiten op het terras lagen omgevallen bloempotten. Slordig is dat voor 5 sterren hotel. En er is maar 1 rolstoel parkeerplek voor het hotel. Erg weinig.

De kamer. Rustig, schoon en goede bedden.

Een teleurstelling. De belofte van de naam en de gevel worden niet meer waargemaakt

Achterstallig onderhoud, hotel jazz-bar is weg, mooie ontbijtzaal was leeg geruimd. Kamer was schoon maar gedateerd, muffig.

De uitstraling van het gebouw en de locatie

perfecte locatie

dame in het restaurant werkte met veeeel tegenzin, we mochten niet op terras gaan zitten want ze waren onder bemand vertelde ze alhoewel ze daar met vier garcons rondliepen voor 27 personen en al wat je vraagde was met lange tanden, al een geluk dat de garcons vriendelijk en attent waren

ontbijt perfect, knap hotel met perfecte ligging , goede welness

Gebouw is prachtig , maar voor ons niet meer

Het ontbijt viel erg tegen , vooral voor die prijs Op de tafeltjes had ik tenminste een placemat verwacht We wilden buiten eten was prachtig weer de tafels en stoelen zaten onder de vogelpoep het terras lag vol met troep er werd weinig afgeruimd

De kamer was keurig , net sanitair

Prima overnachting in een oké hotel dat sterk lijkt te teren op haar naam

Gedateerd hotel, nodig aan revovatie toe. Slechte parkeergelegenheid Standaard kamers zijn erg basic en klein vergeleken met andere hotels in dezelfde prijsklasse Personeel tijdens het event was hopelijk ingehuurd want zeer slecht.

Goede ligging, uitstekend personeel van het hotel (niet het (ingehuurde?) personeel tijdens het event)

Wij hebben genoten !!!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Misschien toch wel wat slijtage in de kamer (muren en kasten leken net iets teveel gebruikt voor deze prijsklasse)

De ligging, terras met zicht op zee, vriendelijk personeel en de algemene sfeer.

Prima medewerkers met uitmuntende conciërges.

Lastig parkeren maar dankzij de conciërge wel gelukt.

Prima medewerkers met uitmuntende conciërges. Mooie kamer, prima uitzicht, uitstekende airco die was nodig in een zonnig Scheveningen

Heerlijke dagen gehad op een toplocatie maar erg duur logeeradres.

Prijs - kwaliteit. Een ontbijtje 25 euro pp. Niets bijzonderder dan bij een ander hotel. De kamers zijn erg klein. En dus duur naar verhouding.

De locatie is fantastisch. Je loopt naar buiten en staat op de boulevard en strand.

Was geweldig

Ontbijt vond de keuze beperkt en roer ei was echt niet lekker. Het kan veel beter voor een 5 sterren hotel

De kamer was ruim en mooi uitzicht. De mini bar was gratis inbegrepen. Er word feest georganiseerd daar en dat bracht een geweldige sfeer in de hotel. Airco werkt perfect had ik lekker koud in de kamer

Mooie locatie, hotel is snel toe aan renovatie.

Het hotel heeft betere tijden gekend, dit kun je zien aan de staat van...eigenlijk alles. De binnenzijde is stoffig en oud, de liften stammen uit de prehistorie en sommige kamers vallen uit elkaar bij binnenkomst. Verder is de spa ook wat aan de kleine kant, gezien het aantal bezoekers wat het hotel aan kan.

De locatie is perfect, midden op de boulevard met genoeg opties om lekker te genieten van een hapje of een drankje. Verder is het personeel vriendelijk en ziet de hal/entree er van binnen imposant uit.

oude grandeur herleeft niet
    • Executive Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Tijdens ons korte verblijf 2x lift uitgevallen. Thais restaurant (gepacht!) zeer slechte bediening. Meubilair restaurant wat goedkoop aandoend. Maar heb begrip dat het moeilijk is zo een hotel rendabel te maken. Grote zaal steeds in gebruik voor party.

geef het hotel benifit of the doubt, maar de echte grandeur is ver te zoeken. Ontbijt uitstekend, medewerkers ok, ligging natuurlijk mooi, maar overlast van meeuwen door de vreetschuur die de boulevard. Wellness center goed verzrgd. En zee blijft natuurlijk altijd mooi. Bad en minibar zeer goed verzorgd. Vallet parking prima evenals receptie.

Hoge verwachtingen, grote teleurstellingen

Het hotel maakt een verwaarloosde en gedateerde indruk met vieze gangen en een lege ontvangsthal. Onze eerste kamer op de eerste verdieping hebben we na 5 minuten verlaten: de badkamerdeur kon niet open, er hing een douchekapje over de rookmelder en voor het raam lagen allerlei bouwmaterialen. De tweede kamer op de derde etage was klein maar beter. De sauna en het zwembad vallen erg tegen, de laatste vanwege de akoestiek waardoor je na de sauna niet even rustig kunt liggen als er kinderen in het zwembad liggen.

Het bed was prima

Lang naar uitgekeken maar werd een teleurstelling

Het hotel is dringend aan een grondige renovatie toe, vlekken tegen de muur, op het tapijt in de gang, kamers hebben vuile plinten, krassen opt parket, vogelpoep tegen de ramen ...

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

er was voldoende keuze bij het ontbijt, het is echter zeer...

toen wij er waren hefft het steeds zeer hard geregend en we vonden niet genoeg accomodatie in het hotel om s'avons nog iets te drinken

er was voldoende keuze bij het ontbijt, het is echter zeer druk, de kelners konden niet alles optoijd bijvullen en de tafels werden ook niet op tijd afgeruimd door de drukte

Fantastisch verblijf in een prachtig hotel op bijzondere locatie!

Wij hebben geen enkel punt voor feedback dan alleen de prijs voor het ontbijt, 25,- p.p.

De accommodatie is werkelijk prachtig! De kamer luxe, schoon en van alle gemakken voorzien. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. De ligging van het hotel is geweldig, je staat meteen op de boulevard en op het strand. Wij kozen er voor om te ontbijten en te dineren bij de eetgelegenheden direct aan het strand.

de locatie en het uiterlijk van het hotel

de telefoon lijn met de receptie werd tot 6 x verbroken. Toen we naar het nummer van het hotel belden werd deze wel beantwoord. De kamer was niet echt schoon, stoffig, en er zat uitgesmeerde chocolade op het nachtkastje

de locatie en het uiterlijk van het hotel

Mooie kamer met balkon en prachtig uitzicht over zee.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Schade aan de muur in hotelkamer, opener miste in minibar, schemerlamp welke niet werkte. Is na melden wel meteen geregeld !

Mooie kamer met balkon en prachtig uitzicht over zee. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Heerlijke bedden en behoorlijk grote kamer. Minibar gratis, en wordt dagelijks bijgevuld. Perfecte ligging , sfeervol hotel. Personeel redelijk vriendelijk.

Ontevreden

Het terras niet in orde was een geen bediening en geen kussens een uur moeten wachten op diner vergeten door te geven aan de keuken en nog veel meer wil graag nog meer zeggen jullie laten veel geld liggen taak van management

Goede Locatie, verouderd hotel

Usb werkt niet, 1 uur gewacht tot er iemand kwam om er naar te kijken, maar die kwam niet... Toen vertelde men bij de receptie dat geen van de usb aansluitingen in de kamers het doen. 1 lift defect, waardoor je soms erg vaak voor een volle lift kwam te staan. De kamers zijn erg verouderd.

Goede locatie, gratis minibar incl alcohol. Al met al geen slechte deal voor €120 per nacht.

Zeer slecht en zeker niet het bedrag waard die enorm duur was.
    • Executive Tweepersoonskamer

Geen correcte behandeling en klant laten wachten 3 u lang op kamer omdat ze onze voorziene kamer met dubbel bed in orde gingen maken maar geen respons meer. Bij uitchecken alleen het woord sorry hiervoor . Eten was miniem en weinig keuze, ontbijt was koud .

Als we er weg waren.

Ontbijt is goed, maar wel te duur

Ontvangst, inchecken ging langzaam. Kamers waren al betaald, toeristentax moest vooraf worden gepind, alsnog een CC garantie nodig (waarom dan niet alles op de cc?) Kamerkaartjes met de hand schrijven, niet efficiënt. Geen uitleg hoe op de kamer te komen, waar en hoe laat het ontbijt was, waar onze gereserveerde zaal was. Hotel is gedateerd, niet meer de glans en glorie van hoe het hotel bekend staat. Slecht onderhouden, bleekvlekken in tapijt op de gangen en kamers, vreemde vlekken op de muren in de hotelkamer, tappenhuis is verre van 'representatief'.

Ontbijt is goed, maar wel te duur

Goed verblijf gehad

De prijs kwaliteit verhouding vind ik matig. Het is een prachtig hotel met prima kamers. Alleen de kamers zijn achterhaalt en zien er oud uit. Bedden zijn prima, alleen verschuiven snel.

Het ontbijt was top. Fijn was ook dat de minibar inbegrepen was