Beoordelingen over Hotel La Colombe 2-sterren

#51 van de 51 hotels in Maastricht

5,2

5,2

Nooit meer!!!

Douche/wc en wasbak in een hokje van 2x2 mtr en handdoeken die hartstikke kapot waren,te bizar voor woorden!€210,- betaald Nooit meer!!!!

Het ontbijt was lekker!

Maastricht is een leuke, gezellige stad en we komen er graag nog een terug.

We zaten op de bovenste etage en moesten meerdere steile trappen op, waarvan bij de eerste trap de leuning los zat. In het gangetje van de kamer naar de trap stond een hoge ronde tafel, die de doorgang belemmerde. Die steile trappen waren de enige weg naar beneden. We vragen ons dan ook af wat we zouden moeten doen als er brand uit zou breken. Ook was op een lagere etage de vloer doorgezakt. Het bedienend personeel is chagrijnig (muv de bedrijfsleider)

De locatie was uitstekend voor het doel van ons verblijf en het terras was ruim. Als je vroeg was, was het ontbijt prima. De kamer was opgeknapt, dat veel me mee en bedden waren prima. De bedrijfsleider is een hardwerkende man die zich verantwoordelijk voelt dat het allemaal goed gaat.

Prijs kwaliteit is niet op orde

Personeel wat de Nederlandse taal niet beheerst. Kamers zijn heel klein en niet schoon. Hotel is heel oud en heeft snel een grote beurt nodig. Ontbijt is zeer beperkt zeker voor 10 euro p.p.

Locatie is perfect

Nooit meer naar dit hotel

Vieze kamer, geen comfort, douche ronduit slecht. Je kon er niet in bewegen zo klein en niet practisch en erg vies

Ontbijt was sober. Kamer ronduit slecht.

Geen prijs/kwaliteit verhouding.. veel te duur.

Eigenlijk alles wel: kamers echt piepklein, de badkamer is een kast met als wastafel een klein toiletfonteintje. En toilet zat heel krap tussen douche en wand in. Locatie was heel centraal en daarom fijn om de stad in te kunnen, daarentegen ligt het hotel tegenover een danscafé wat de hele nacht behoorlijk luid is en zo rond 06:00 uur dicht gaat waardoor weer iedereen op straat lawaai maakt... Bedden zijn heel zacht, wat prima slaapt maar niet als bank kan functioneren (wanneer men in het kippenhok tv wil kijken is op bed zitten niet heel comfortabel). Ontbijt op zich prima, maar wel heel erg basic... De prijs was ook veel te hoog achteraf, voor de faciliteiten en comfort.

De locatie is super (en ook weer niet).

We hadden een overnachting nodig en dat. Is gelukt.

Zeer oud en versleten gebouw. Ik vraag mij af of de brandveiligheid voldoende is. Kamer was erg klein. De badkamer/wc nog kleiner en de wc lekte. Erg veel lawaai op straat.

Ontbijt was goed. De ligging mooi Centraal in de stad. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bed was prima.

Prettig bed.

Kamer aan de warme kant. Lichte geluidsoverlast van de markt. Ontbijt niet heel gevarieerd.

Prettig bed. Adequate badkamer. Voldoende opbergruimte. Vriendelijk personeel.

Kansloze accomodatie op een toplocatie!

Is gewoon zwaar verouderd. Toilet stuk eigenaar die er geen zij meer in heeft. Alleen barvrouw was zeer gezellig en leuk en enthousiast. Accommodatie kansloos

de ligging! Is super!!!

Kamer was ok om er enkel te hoeven slapen.

Stopcontacten in de kamer waren gammel, draad om tv aan te sluiten raakte niet tot bij een stopcontact. Badkamer diende nog verder te worden opgeknapt (schimmel op plafond boven douche) Wifi op de kamer werkte niet!

Het ontbijt was basic maar zeker ok. Zeer vriendelijk personeel, hartelijke ontvangst

aan (bijna) alle wensen voldaan

zie voorgaande vraag

Personeel is erg vriendelijk ; ontbijt prima . let wel op dat je info krijgt hoe je laat op de avond binnen komt , dat was men bij ons vergeten en toen wij 27 mei om ongeveer 22.00 uur van een concert terugkwamen was alles donker en op slot . Gelukkig waren de buren nog bezig met opruimen en die wezen ons waar de nachtingang was.

Oud en zeer vies en slecht onderhouden hotel.

Oud en zeer vies en slecht onderhouden hotel. Kleine en smerige kamer; slecht functionerende douche; wc’s kapot. Wij boekten 2 kamers voor een nacht met ontbijt. De eigenaar op de hoogte gebracht van al onze ongenoegens. Hotel blijkt al enige jaren te koop te staan. Wordt niet meer bij gehouden en staat van onderhoud is miserabel. Prijsverhouding klopt van geen kanten. Wij hebben 50 % van de prijs terg gehad. Zonde om op zo’n mooie locatie zo’n hotel nog open te durven houden. Wij komen hier in ieder geval niet meer terug. Mijn advies aan Booking.com is om deze locatie te verwijderen uit hun systeem!!!

locatie prima

veel lawaii,buiten door krugen en markt,dag en nacht door,zelf met oordopjes niet te doen geen afstands bediening televisie,maar 4 zenders beschikkbaar had een 2persoonskamer en bed,wat net voor 1 person goed genoeg was,ers slechte matras,had 3 dagen last van rugpijn bijna geen ruimte,badkamer erg klein en ik was alleen in een 2 persoonskamer!!!,voelde als een gevangeniscel! daarvoor 87€ te vragen is brutaal!!

locatie prima

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Midden in het centrum

Geen trapleuning, om 7.30 werd het nietpistool al gebruikt voor de verbouw van de kamer naast ons. Luide muziek tot rond 5 u in de morgen en daarna de vuilniswagen. Klinkt erg!

Midden in het centrum

Redelijk hotel . Niet geschikt voor mensen die moeilijk traplopen . Goed voor 1 nacht . Niet langer

Trappen 3de verdieping met copd was kapot iedere keer als ik boven was .wc lekte iedere keer natte voeten . Douche en wc te klein haast geen ruimte . Achterstallig onderhoud

Perfect ontbijt . Iedere dag schone badhand doeken . Goed bed .

zie hier boven

Alles was prima aan het hotel, het ontbijt prima en personeel is vriendelijk, wel even een opmerking, er hangt nergens in het hotel wat je kan bellen een telefoonnr bij callamiteiten, er waren 2 mensen die konden hun hotel kamer niet in en niemand van het hotel was bereikbaar omdat het restaurant die middag was gesloten. Ik kom zeker nog een keer terug

Voor één nachtje ok.

Hygiëne. Tot laat in de nacht herrie van buiten, toilet en douche in één kast. Bedden, we lagen op de veren.

Ontbijt was goed, precies wat we nodig hadden.

Alles was vies!

Alles was heel vies. De kamer was heel klein, overal was stof en vieze spullen. Vieze glazen in de kamer en overal schimmel. Handdoeken waren vies, er zaten haren op en pluizen. Geen aanrader dus! De gang was heel donker, leek net een gevangenis, zie foto’s!

Tegenvallend, in jaren niet zo'n slecht hotel gehad.

Slaapkamer klein. Douchen in de ruimte van de wc die zeer klein is. Kan moeilijk uit en in douche stappen en de ruimte bleef nat! Veel te prijzig voor de geboden ruimte. Hotel was slecht onderhouden. Er is geen lift ( dit was wel bekend) maar een te krappe trap om met koffers naar boven te lopen.

De locatie.

Afschuwelijk, we gaan nooit meer terug.

Niet schoon en de kamers en hotel was aan onderhoud toe. Slechte badkamer, er was een lek geweest, schimmel zat nog op het plafond, wcknop ontbrak, doucheslang was lek, lampje hing half uit plafond, slot was kapot etc. De kamer zelf was verwaarloosd en kon nodig een verfbeurt gebruiken, gordijnen hingen half uit de rails etc. Ontbijt was karig, vers fruit ontbrak.

De ligging was goed en de bedden oke.

4,0
    Toplocatie! Accomodatie heeft echter nogal wat verbeterpunten!

Wij hebben met zes personen gebruikt gemaakt van twee kamers: 1x 2-persoon 1x 4-persoons. De kamers waren niet schoon en veelal in verval. Zo mistte er op verschillende plekken plinten of stukken laminaat, stopcontacten hingen los, de vloer loopt zo scheef dat je het voelt als je in bed ligt, de spotjes op de badkamer hingen los (je keek tegen de bedrading aan), het plafond in de badkamer zat vol met schimmel, de tv die er hing had geen stroom (de kabel was 1,5 meter te kort om bij het dichtstbijzijnde stopcontact te komen). Al met al ook geen veilige situatie, zeker niet met kinderen. De belangrijkste dingen hebben we aangegeven bij het personeel, ze zouden kijken wat ze er mee kunnen doen.

De ligging is perfect om de stad te verkennen! Heel centraal!! Het hotel heeft een gezellig terras om van een drankje te genieten en 'n hapje te eten! Vriendelijk personeel en een prima prijs!

Goedkope overnachting maar verwacht geen enkel comfort

Gevraagd om kamer aan de achterzijde om geen last te hebben van geluid van verkeer. Keurig gekregen. Helaas hier in de herrie van airco of afzuigsysteem. Én ik de rooklucht van onder raam rokend personeel. Raam sloot helaas niet dus geluid en rook niet buiten te sluiten. Douche en toilet echt op elkaar gepropt. Na het douchen dweilen om toch maar te voorkomen dat de onderburen nat zouden worden.

Vooropgesteld: de prijs van de overnachting is laag dus niet teveel verwachten. Het ontbijt was lekker en men deed niet moeilijk over een extra besteld drankje. Ligging geweldig, centraler kan niet. Café heeft leuke uitstraling en potentie!

Op de herrie 's nachts na, was het zeer geschikt voor het stedentripje met mijn dochters.

Het is net een oud studentenhuis met krappe, smalle gangen en steile trappen. De vloer is hobbelig en de verf is afgebladderd. De kamers zijn heel klein en de bedden zijn smal ( maar liggen heerlijk boxsprings). Je moet er niet aan denken dat er brand uit breekt. Maar het geheel is wel schoon!! Ik heb de hele nacht wakker gelegen vanwege het uitgaansleven. De kamers zijn erg gehorig en je zit midden tussen de kroegen en disco die tot 5.00 open is in het weekend, de taxi's staan snachts voor de deur). mijn dochters hebben met oordoppen in goed geslapen.

Hotel zit recht tegenover stadhuis, dus heel centraal in de stad. Terrassen zijn recht voor de deur. Vrijthof op 5 minuten lopen. Een absolute A-locatie. Je kan parkeren aan het einde van de straat ( kleine 10 minuten lopen sphinxparkeerplaats voor 13,- per 24 uur). Ontbijt was goed.

voor 1 nacht alleen slapen prima maar meer ook niet

Ik vond personeel ongeïnteresseerd. Niet echt hygiënisch. Dat hotel gedateerd is qua inrichting kan z'n charmes hebben maar hier waren dingen echt halfbakken (toiletknop kapot deurknoppen kapot). Ontbijt vond ik ook tegenvallen, broodjes waren oud, bestek in la was vies en weinig keus, werd ook niet bijgevuld, kwam je wat later denk ik dat je pech had.

locatie

Was redelijk, totdat zonder aankondiging of reden €100 extra van mijn creditcard werd afgeshreven!

Enkele dagen na uitchecken is zonder enige aankondiging en zonder enige reden €100 extra van mijn creditcard afgeschreven. Bij bellen en mailen (op normale toon) geeft men niet thuis. Ook Booking.com heeft getracht te bemiddelen, wat biet tot een oplossing heeft geleid. Ik voel me besodemieterd, en niet zo’n beetje ook. Belachelijk dat de hoteleigenaar ermee wegkomt. Het enige wat ik heb gevraagd is om in gesprek te gaan over de extra afschrijving. Het zou bijvoorbeeld een foutje kunnen zijn. Maar dat is al te lastig, laat staan het geld teruggeven dat onterecht werd afgeschreven. Kortom, dieven. Een ander woord heb ik er niet voor.

De locatie is perfect.

We hadden een kamer met een tweepersoonsbed gereserveerd, maar kregen een kamer met 2 éénpersoonsbedden. ''De hotelmanager maakt de verdeling, dus de kamers met tweepersoonsbedden waren al vol'', kreeg ik als antwoord hierop. We mochten de bedden tegen elkaar schuiven, maar iedereen weet dat dat alles behalve ideaal is.

De locatie is perfect. De tv heeft alle normale Nederlandse zenders, waardoor je écht tv kunt kijken.

voor 1 nacht prima

de dreun van bassen tot 5:30 in de ochtend en om 6:00 kwamen van de gemeente de bladblazers om het plein schoon te aken

Prima ontbijt, er was genoeg keuze en de broodjes waren vers

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

We hebben genoten van hotel,alles op loopafstand, leuke markt op vrijdag

De badkamer was wat aan de krappe kant. Er was wat achterstallig onderhoud. Ietwat geluidsoverlast van de tegenoverliggende nachtclub, maar dat weet je als je midden in de stad wil zitten. En dat vonden we ook niet zo erg.

Het personeel was zeer vriendelijk. De ligging perfect,midden in de stad. Bedden lagen heerlijk. Het ontbijt was super, er was veel keus. We hebben het erg maar ons zin gehad

was maar voor 1 dagen en nacht, maar goed hoor!

Er was maar 1 nachtkastje, de lamp aan het plafond was stuk, dus weinig licht. De gordijnen mogen wel iets beter opgehangen worden.

De ligging van het hotel is echt mooi. Alles dicht in de buurt, leuk voor een weekend en het ontbijt is goed!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Alleen om te overnachten was het voldoende.

Veel te krape badkamer. De vloer was stuk pleintjes vallen er af. Vedder is alles wit zonder schilderijtje of so

Het hostel lag in het centrum van Maastricht. Veel uitgaanscentrum en horica in de buurt.

Vriendelijk personeel.

Prijs kwaliteit is niet in verhouding. Achterstallig onderhoud in de eerste kamer die bovendien wel erg klein is om als twee persoonskamer te verhuren tegen bedrag van 140 euro per nacht. Achtergebleven zooi onder de bedden van voorgangers. Trappenhuis shabby.

Vriendelijk personeel. Meewerking aan (iets van) een oplossing.

Voor 1 nacht goed te doen.

Wij hadden een kamer op de 3e verdieping. Echter na de 1e verdieping was er geen trapleuning meer, wat heel onveilig aanvoelde. De grootte van de kamer viel tegen. Ook het toilet en de douche was minimaal qua ruimte.

Het ontbijt waar heerlijk en de bedden waren goed.

Geen aanrader!

De vieze douche, met transparante folie was de douchekop bijelkaar gehouden. Beloofd 2 persoons bed en waren 2 aparte! Het was koud. Bedden waren slecht

Dat we de volgende dag weg gingen en voor €17 meer heel luxe geslapen hebben bij Vaeshartelt!!! De locatie is in het centrum

Dat de kamersleutel een pasje was.

De smerige douche, er lag nog een scheermesje van de vorige gast. Dat was heel ranzig. De tocht die bij het raam vandaan kwam.

Dat de kamersleutel een pasje was. De ligging van het hotel.

Gezellig hotel op supercentrale plek, op de markt en vlakbij...

Gezellig hotel op supercentrale plek, op de markt en vlakbij de Muziekgieterij, Lumiere en Pathe. Ook het Vrijthof is om de hoek. Eenpersoonkamer was klein maar had alles wat je nodig hebt voor een nachtje.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Perfecte plek helaas veeeeeeeel te koude kamer met smalle bedjes en vloer liep schuin af

Veel te koud op de kamer!!! Geen haakjes voor je kleding, kast viel kleding naar beneden, tv deed het niet, smalle bedden en vloer liep schuin af, geen waterkoker

locatie was perfect!!

Zorgelijke accommodatie mbt veiligheid, wel goed geslapen.

Ik vond de accommodatie gevaarlijk. Houten trappen, 4 verdiepingen van hout. Vluchtroute, houten steile trappen zonder leuning. Knopjes verlichting kapot, aan en uit zetten met kans op vonken.

Het ontbijt was ok. Personeel vriendelijk. Voor de prijs mag je misschien niet meer verwachten.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

De kamer is prima om een nachtje te verblijven.

Stopcontact was stuk, hierdoor konden we ten eerste één van de twee stopcontacten bij het bed niet gebruiken en daarbij is het ook nog eens gevaarlijk.

De kamer is prima om een nachtje te verblijven. Kamer was goed schoon. Personeel is ook erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

het ontbijt en het avondeten waren lekker.

kamer en badkamer.wel goede bedden geen hotel om op je kamer door te brengen voor paar uurtjes.enkel slapen en eten.

het ontbijt en het avondeten waren lekker.de ligging is excelent.

Redelijk sobere en gedateerde accommodatie voor een of twee dagen indien je niet teveel eisen stelt.

De ontvangst was best rommelig en verwarrend. Iets meer hartelijke vriendelijkheid zou welkom zijn. De trappenopgang was best wel achterhaald en erg smal. Niet ideaal voor oudere mensen of gasten die niet goed ter been zijn. De krapbehuisde douche-en toiletruimte is niet meer voor dez tijd en onmogelijk voor oudere of minder slanke of lenige gasten. Het buitenrraam sloot niet helemasl wasrdoor enig geluidoverlast van buiten. Binnen is het zeer gehorig.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Ze zijn bezig met renoveren en dat is ook echt wel nodig voor het hotel. Persobwel behulpzaam en vriendelijk ontbijt was proma bedden prima schoon en fris

Los van dat t aan opknap beurt toe is, een fijne plek

Veel in de kamer was kapot, maar wat vooral niet heel veilig was, was het kapotte stopcontact met kapotte snoeren,

Het personeel is echt enorm aardig en relaxt, echt heel prettig en de locatie is fantastisch

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Een prima plek in Maastricht war je qua faciliteiten niet te hoge verwaxhtingen van moet hebben

Spoelknop toilet. De stortbal bleef hangen waardoor hij veel lawaai maakt en veel tijd nam om vol te lopen.

Het is een klein hotel op een geweldige locatie. De prijs is laag. De faciliteiten zijn minimaal, kleine kamer, geen lift. Stortbak toilet was stuk, werkte wel maar er zat geen spoelknop.

Ranzig

Hotel is ranzig. Kamer was wel schoon maar de gangen waren werkelijk smerig. Muren vies. Kapotte klink.

Ontbijd was goed, veel keuze. Gezien weinig gasten ontbijt aan tafel (geen buffet)

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Kamperen in een hotel

4 stijle trappen op, klein, benauwd, oud. Alles kraakt. Het water uit de douce liep de kamer in. Viezigheid op de vloer. Plekken op plafond, schimmel in badkamer. Gaten in lakens en handdoeken. Veel herrie van boiler, Op het dak? Veel dingen onafgewerkt of kapot. Passief personeel, niet service gericht.

De locatie, aan het marktplein midden in het centrum van Maastricht. Bedden sliepen goed.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Maastricht is zeker het bezoeken waard

Informatie over toeristische plekken/activiteiten in Maastricht. Bar zou open zijn tot 01.00uur, maar was eerder dicht. de tweede avond in ieder geval voor 22.30uur

Ontbijt goed verzorgd, keuze genoeg. Bedden prima. Badkamer plafond was voorzien van zwarte vochtplekken, ziet er smerig uit. Douchen zelf was prima. Bedlampjes aan 1 kant deden het niet, er zaten zelfs geen stopcontacten (waarom dan de lampjes ophangen???) alleen maar gaten op die plek. Over het geheel kan het hotel wel een onderhoudsbeurt gebruiken. Maar dit alles heeft ons er niet van weerhouden om een paar gezellige dagen in Maastricht te hebben door gebracht.

Vergane glorie

Toilet nogal aan kleine kant. Bouten uit het bed braken. Dus een deel van de nacht geslapen op een matras wat op de grond lag. Miste een tafeltje/bureautje. Plafonnières ontbraken beide.

Kamer was groot genoeg voor een persoon.

de lokatie is top midden op de markt

de W C en douche

de kamers waren niet af ,te kleine douche stopcontacten stuk , geen douche matje, tafeltje dat stuk was in kamer 4 , er moet nog veel gebeuren en wat er gedaan is , is het net niet

De locatie van het hotel lag perfect alleen het hotel was zelf alleen goed als je alleen bleef slape

De kamers waren niet helemaal schoon. Er lag veel stof onder de bedden en op de plankjes.

Het hotel zat op 2 minuten lopen van het centrum en tegenover uitgaansgelegenheden

goed voor een nacht als je in de stad moet zijn

dat de kamers slecht een zeer onderkomen waren en absoluut niet de prijs vertegenwoordigden die je er per nacht voor moest betalen het ontbijt was matig verklaring was dat het de afgelopen nacht nogal laat was geworden

de locatie het is perfect gelegen in de stad

Slechtste verblijf dat ik ooit heb gehad !!!!!!!

Kamer viel tegen , verschrikkelijk koud , veel lawaai ( zou de boilers zijn volgens de uitbater ), geen gordijnen dus hele nacht de kamer verlicht van buitenlicht , badkamer leek koelkamer geen temperatuur om te douche , lagen op bovenste verdieping met zeer oude beklede trap wat tevens de nooduitgang was . Dit hotel is zeker geen aanrader en de prijs veel te veel voor wat je ervoor krijgt . Snap niet dat zoiets aangeboden wordt door Booking.com.

Ideaal verblijf voor een weekendje Maastricht, zonder veel meer.

Op de kamer was een zeer irritant geluid aanwezig van de boiler/water/badkamer/geen-idee-wat. De badkamer + vloer was zeer koud, dus niet aangenaam om te douchen.

Ideale locatie. Zeer dicht bij alles in de stad. Vriendelijk personeel. Wij sliepen op de hoogste verdieping dus zeer veel trappen, maar dit wisten we op voorhand dus geen probleem!

Ik ken de stad , het hotel en de mensen .....daarom kom ik er al 45 jaar !

De hotelkamers zijn erg klein , bijna rudimentair haha ! Alles werkt wel en is schoon , maar wat wil je voor die prijs .... Maar hé , je leeft in de stad en slaapt alleen in die kamer ...de matrassen waren prima overigens .

La Colombe ligt direct aan de Markt en zowel Vrijthof als Lieve Vrouwenplein ( mijn favoriete locatie ) bevinden zich op een steenworp afstand . Parkeren achter het oude Sfinks gebouw ( inmiddels omgetoverd tot bioscoop en museum ) , 5 minuutjes van de Markt , via de Boschstraat. Ongeveer 100 ontbijt en eetgelegenheden ( incluis La Colombe ..probeer de gluhwein met rum daar eens mmmmm ! ) binnen handbereik .

Het ontbijt was heel goed, en de bedden lagen heel lekker,...

Dat het alsnog 2 lossen bedden waren, hadden liever een tweepersoonbed gewild.

Het ontbijt was heel goed, en de bedden lagen heel lekker, het hotel heeft in het geheel een gezelliger sfeer.

Goed ontbijt

De wc/badceldeur kon niet dicht en moest open blijven (te groot voor de sponning) Bij het zitten op de wc moest je de armen voor je houden, zo klein. Overal achterstallig onderhoud, stopcontact los, deurgreep los. Geen trapleuning op zeer smalle steile trap, je moest de treden vasthouden. Resten vuil(planten ed) op de grond. Geen wastafel maar een wc wasbakje. Bij het ontbijt zei chef/personeelslid dat we niet te veel mochten eten anders zou de prijs ( die toch al prijzig was in verhouding met de geboden kwaliteit) omhoog moeten!op de onderzijde van het wc handenwasbakje, en goed in zicht stond met grote letters vies geschreven, vast van een vorige klant! We zijn maar eerder terug naar huis gegaan.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Oud en vies hotel.

Vies en oud hotel,slechte bedden,afzuiging badkamer vol met schimmels,badkamer vol met schimmels,kleine kamers,onwijs veel herrie buiten vanwege een discotheek die tot zes uur smorgens geopend is,eigenlijk is er geen pluspunt op te noemen en da voor bijna 70 euro per nacht.Wij zijn één dag eerder vertrokken en gaan contact opnemen met Booking.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Vriendelijk personeel en uitstekende locatie. Prijs is zeer aantrekkelijk!

De kamer is erg oud. Douchekop stuk, dus douchen was erg lastig. Alleen standje "verbrand levend" of standje "ijskoud". Douchekabine is sowieso aan vervanging toe of op zn minst opnieuw kitten en goed reinigen. Overnachting was erg goedkoop, dus prijs/kwaliteit is prima. Voor zo'n laag prijsje viel er ook niet meer te verwachten.

Erg vriendelijk personeel, goede locatie (midden op de markt) prijs/kwaliteit is prima. Bed was prima.

Een zeer triestige kamer.

Een zeer triestige kamer. Let op, onze verwachtingen waren niet super hoog, maar dit leek eerder op een kajuit dan om een kamer. Tip: kleed deze kamer in op een thematische, kleine manier. Dan lijkt het niet alsof je gasten met licht schaamrood op de wangen in een kleine kamer duwt waar het sanitair zeer klein is.

3 fijne dagen gehad in Maastricht. Ligging van het hotel is super!

Al eerder vermeld dat de kamers wel pietepeuterig zijn en gedateerd. Daarnaast niets op het personeel aan te merken.

Het ontbijt was goed en genoeg keus! De kamers zijn heel erg klein, zulke kleine hotelkamers heb ik nog niet meegemaakt! Het personeel daarentegen uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een restaurant in de buurt: Pieke Potloed is een aanrader!

Beoordeling

De kamer en vooral de douche was eigenlijk te klein. Ook het opstapje naar de douche is gevaarlijk.

De vriendelijkheid en gastvrijheid van het personeel.

Veel op pad, dus kamer mee te leven

Het lawaai van buiten. Een feest aan de overkant ging de hele nacht door. Er zijn zoveel kleine dingetjes die wat mankeren in de kamer, dat het er erg shabby uit gaat zien. Zonde.

De locatie zo dicht bij het centrum is natuurlijk fantastisch

• Beoordeeld op: 16 december 2017

is niet de beste ervaring van al de hotels die we tot nu bezocht hebben.

Verouderd gebouw en dat merk je aan de vele details. verwarming op de kamer was niet toereikend en zeker niet in deze koude periode. Douche afvoerputje bevatte nog haarrestanten van vorige bezoekers. WiFi is niet overal beschikbaar. Als men daar reclame voor maakt moet je het ook waarmaken.

Ontvangst was zeer hartelijk. Vriendelijke en behulpzame eigenaar. Ontbijt was basic maar lekker.

heerlijk genoten

de badkamer die rook erg muf

het ontbijt was goed niet uitbundig maar simpel en goed. Het personeel was vriendelijk vooral Stefan de chefkok was erg aardig. Het hotel ligt lekker in het centrum

Mooie locatie voor een kort verblijf in de stad

Het ontbijt, droge croissants, er was fruit maar had gesneden kunnen worden plakjes tomaat , gekookte eieren net dat beetje extra bij het ontbijt misten we. Dan de kamer, bed, tafel 2 stoelen, gordijnen die niet sluiten, bleek dat er rolgordijnen waren om de kamer goed donker te maken. Kamer had geen sfeer. Lekkende douche , geen douche mat om op te staan na het douchen. Personeel was wel hartelijk genoeg, en gastvrij.

De locatie van het hotel, dichtbij alles in het centrum.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Helemaal top op een top locatie

De gastvriendelijkheid en een warm gevoel een perfecte locatie met een geweldige prijs kwaliteit verhouding zeker een aanrader en een geweldige keuken.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

gezellig mooi evenement maar kamer viel wat betreft verzorging zwaar tegen

de kamer was klein(dat kan voor dat geld) maar hij was vies en stoffig en de bakamer had scimmel en loslatende profielen in de douche met veel schimmel(kamer 5)

ontbijt en de klantvriendelijkheid

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Centraal, makkelijk bereikbaar maar basic...

Moeilijke en smalle trap en we zaten op 3 hoog. Mogelijk stond het aangegeven dat er geen lift was, doch die vermelding heb ik dan blijkbaar over het hoofd gezien. Mijn fout... Bij het betreden van onze zeer basic kamer, teleurgesteld over het feit dat er een serieuze beschadiging zat in de muur. Dat het basic is tot daar aan toe, maar er mocht toch minstens iets gedaan worden om die beschadiging te verdoezelen. Al was het maar plaatselijk herstellen: verwijderen gescheurde wandbekleding, weghalen loszittende delen, uitvlakken met één of andere snelpleister en overplakken met een soortgelijk behang. Zou esthetisch al een stuk schelen. Verder onhandige opstelling van toilet en douche plus weinig tot geen kastruimte.

Toplocatie, centraal gelegen en makkelijk bereikbaar op wandelafstand van het station. Vriendelijk personeel 👍.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

het restaurant, daar was het warm en werden we netjes...

kamer was op zolder en niet warm te krijgen, terwijl het buiten vroor. lagen met jas aan in bed. ook werde kamer niet schoon gemaakt en werden de gebruikte handdoeken niet meegenomen maar bleven in de badkamer achter.????

het restaurant, daar was het warm en werden we netjes geholpen

Eens maar nooit meer.

Badkamer erg vies en klein. Kon niet normaal voor de wasbak staan. WC bril vies, kamer erg oud en veel te klein. Aan vernieuwing toe. Eens maar nooit meer. Locatie erg gehorig. Raam kon niet normaal dicht. Jammer.

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Prima ontbijt, aardige mensen

Slecht (of niet) werkende wifi, lekkende te kleine douche, veel nachtelijke geluidsoverlast van nachtclub (24.00 - 06.00 uur) aan de overkant

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Aangenaam, kindvriendelijk hotel

Er is helaas wel wat nachtlawaai van de cafés aan de overkant van de straat.

Het personeel is heel (kind)vriendelijk en behulpzaam! Het ontbijt is goed, de kamers en het sanitair zijn proper.

Personeel was onzettend aardig daar lag het zeker niet aan.

Personeel was onzettend aardig daar lag het zeker niet aan.Kamer was volgens ons in geen maanden meer schoon gemaakt.Was een stofnest onder de bedden incl confetti van de carnaval(2017).Wij waren er eind november(2017).Recht boven onze kamer waren de booilers die onzettend veel herrie maakten.Wij dachten eerst vuurwerk maar na navraag hoorden wij dat het de booilers waren.Heb r geen verstand van maar het leek me niet nodig dat ze zoveel herrie maakten dacht zelf aan lucht bleef continu rommelen(Was bij het personeel bekend maar blijkbaar word r niks aan gedaan).Hier kan het hotel niks aan doen zowel op Zaterdag en Zondagochtend om 06.00 begon r een schoonmaker met een bladblazer 3 kwartier lang en daarna een veegwagen.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

had wel iets anders verwacht

kamer klein, helemaal als je bovenin het hotel wordt geplaatst. 4 trappen op erg nauw en stijl. vloerbedekking vies en sanitair niet te fris. personeel stug en soms kon je niemand vinden als je ze nodig had.

goed ontbijt locatie uitstekend

Prima locatie. Hotel was een ramp. Nooit weer

De kamer was zwaar verouderd. We moesten 6 oude trappen op om er te komen met koffers en dochtertje van 4. Erg slecht. Veel geld voor zo'n enorme bende.

Het ontbijt was simpel maar prima

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Blij verrast en waar voor je geld

Misschien een opbergplaats voor koffers buiten de kamer bij eerder vertrek

Ondanks de slechte beoordelingen was het allemaal goed in orde, vriendelijk persoon

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Voor die prijs was dit hotel best voldoende.

De steile en nauwe trap naar boven.

Heel lekker ontbijt met ruime keuze.Kamers zijn misschien wat oudbollig maar goed voor kort verblijf.De matrassen en bed waren wel ok.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel La Colombe