1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Landgoed de Horst

Beoordelingen over Landgoed de Horst

de Horst 1, 3971 KR Driebergen, Nederland

#4 van de 4 hotels in Driebergen

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 12 februari 2019

Geweldig!
    • Kamer met Kingsize Bed

We misten een klein koelkastje op de kamer

Het uitzicht is ontzettend rust gevend. In de ochtend hebben wij het raam open gezet en je rook de geur van het bos en het gefluit van de vogeltjes. Kamers zijn erg schoon en modern. Het personeel is ook erg vriendelijk

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 8 februari 2019

Locatie ( slapen op de compound van de congreslocatie )
    • Economy Eenpersoonskamer

Kamer: geen ruimte voor koffer Vreselijk ongezellige verlichting Douche: slap straaltje: in-uitstap erg smal

Locatie ( slapen op de compound van de congreslocatie )

Verbleven in februari 2019

• Beoordeeld op: 30 januari 2019

Verrassend en voor herhaling vatbaar
    • Kamer met Kingsize Bed

Duidelijkheid over de bediening van de hoofdverlichting van de kamer en dat je ,met twee trappen aan de buitenkant naar boven moet

Ontbijt, de sfeer, de ontvangst de omgeving.

• Beoordeeld op: 29 januari 2019

Teleurstellende ervaring.
    • Budget Eenpersoonskamer

Ik had een kamer op een bovenste verdieping op een kale gang. Op de kamer vond ik een zeer gevlekte tafel (watervlekken enz.), waarvoor een plastiek stoel. Een bureaulamp ontbrak. Het tapijt zag er oud en vaal uit. In de badkamer geen bekertje voor de tandenborstel. De afscheidingsmuur tussen de kamer en badkamer armoedig. Een ijzeren raamkozijn, dat koude toch doorliet. Een lowbudget kamer uit de Lonely Planet in een ontwikkelingsland in plaats van een kamer op een gerenommeerd landgoed. De prijskwaliteitsverhouding: ver te zoeken. Geen 70 euro waard!

Het ontbijt en het slaapcomfort bed waren prima. Mijn klacht is door het personeel serieus genomen: er zijn aantekeningen van gemaakt. De ontbrekende bureaulamp is snel door het personeel gebracht.

• Beoordeeld op: 28 januari 2019

Mooie locatie, moderne kamer met goed bed, lekker ontbijt.
    • Kamer met Kingsize Bed

De zeer moderne kamer is ook wel wat minimalistisch: geen kapstok of haakjes om iets op te hangen en slechts 3 kleerhangers in de toch ook kleine garderobekast, schaars verlicht zeker ook in de badkamer, lichtknop bedlampje erg ver van het bed. Het is enerzijds heel mooi gedaan maar je levert wel in op comfort omdat je slecht je spullen cq kleding kwijt kan.

Mooie locatie, moderne kamer met goed bed, lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 januari 2019

Wat al ik zeggen.
    • Budget Eenpersoonskamer

De verschillende locaties voor receptie, overnachten en het ontbijt. De geluidsisolatie van de kamers. Je kan alles letterlijk mee luisteren. Geen internet op de kamer.

Het landgoed is rustig gelegen. Kamer is netjes en schoon. Een echte budgetkamer Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 januari 2019

Prima locatie voor een zakelijke overnachting.
    • Budget Eenpersoonskamer

Het bed was wat versleten, je kon duidelijk voelen dat het matras zijn beste tijd gehad heeft, Een extra kussen zou wel fijn. Kussens zijn vrij dun en klein. Helaas stond nog niet alles op het ontbijtbuffet toen ik ging ontbijten.

Het is een prachtige locatie midden tussen de bomen. Het is wel een groot complex, de kamers zitten in verschillende gebouwen. De eenpersoons kamer was prima, netjes en schoon. Het ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 25 december 2018

Naar tevredenheid.
    • Kamer met Kingsize Bed

Dat de receptie/restaurant in een apart gelegen gebouw zit Er hing een half rolletje WC papier Uit de wasbakkraan kwam een douche-achtige straal!? Dat is niet echt handig met tandenpoetsen Beetje oubollig TV-tje op de kamer Geen fohn (althans niet kunnen vinden) De namen van de kamers. Toch liever kamernummers

Het enorm uitgebreide ontbijt! Het heerlijke kingsize bed De badkamer/inloop douche Parkeer gelegenheid Pracht omgeving De rust

• Beoordeeld op: 17 december 2018

Al met al hebben we toch een leuk verblijf gehad.
    • Kamer met Kingsize Bed

Het viel ons tegen dat je niet op het landgoed kon dineren, maar daarvoor langs een zeer donkere weg op een fietspad moest lopen om bij een restaurant te komen, waar we overigens heerlijk gegeten hebben. Wij misten ook de gezelligheid van een bar op het landgoed.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en de bedden lagen heerlijk.

• Beoordeeld op: 6 december 2018

Mooi uitzicht en leuk design.
    • Kamer met Kingsize Bed

Bar gesloten om 21:00. Geen drankjes standaard op kamer, zit een end vd receptie. Daarnaast was het parkeren niet heel duidelijk in het donker.

Mooi uitzicht en leuk design. Fijn dat ik wel een flesje wijn mee kon krijgen bij de receptie.

• Beoordeeld op: 26 november 2018

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, mooie plek in bosrijke...
    • Budget Eenpersoonskamer

Geen stopcontact naast het bed, pasje om binnen te komen werkte ook op andere deur toen ik per ongeluk voor het verkeerde kamer nr stond (zat in gebouw 5, Kamernr 226 en stond bij 326), geen föhn

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, mooie plek in bosrijke omgeving

• Kamer met Kingsize Bed

Helaas lagen er een paar haren in t bad en tandenstoker op de grond in de kamer.

De prijs kwaliteit is top! De kamer is prachtig! Mooi met de enorme ramen. Super uitstraling! Wel gehorig. Ontbijt was ook dik in orde De ligging is ook perfect, we komen graag nog een keer

• Beoordeeld op: 26 november 2018

Zeer uitgebreid ontbijt, met ook een diversiteit aan dranken...
    • Kamer met Kingsize Bed

Zeer uitgebreid ontbijt, met ook een diversiteit aan dranken (ook smoothies). Kamer ziet er mooi uit. Lekker bed, goede douche. Parkeren langs de accommodatie.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Weer eens wat anders dan een standaard hotelkamer met...
    • Kamer met Kingsize Bed

De verwarming was blijkbaar defect want ondanks het ophogen van de thermostaat bleef het onbehaaglijk koud

Weer eens wat anders dan een standaard hotelkamer met traditionele inrichting. Heerlijk 2 persoonsbed zonder middenspleet.

Goed bed, mooie omgeving
    • Budget Eenpersoonskamer

douche en toilet in te kleine ruimte - grootte van inloopdouche. Als je 's avonds douchte, had je nadien natte voeten als je naar het toilet moest.

Goed bed, mooie omgeving

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Een goede kamer tegen een goede prijs in een mooie omgeving.
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamers zijn in een apart gebouw, geen bar aanwezig. Te verklaren omdat de kamers in principe bij een groot congrescentrum horen. De kraan in de badkamer spetterde nogal, het gordijn hing los aan de zijkant en de verwarming is enigszins moeilijk te regelen.

Een goede kamer met prima bed. Een zeer rustige omgeving, in het bos. Een zeer uitgebreid ontbijt met veel fruit, in het weekend dus in het hoofdgebouw.

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Het ontbijt was perfect geregeld.
    • Budget Eenpersoonskamer

Bij aankomst stond ik níet op de lijst. Bleek geen dat het lijstje niet up to date was. Nogal slordig. Als tip wil ik meegeven svp geen aannames doen zoals misschien heeft u bij een ander hotel geboekt of zo. Eerst systemen raadplegen.

Het ontbijt was perfect geregeld.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Zeer de moeite waard en raad het zeer zeker aan
    • Budget Eenpersoonskamer

Waterkoker op de kamer vind ik altijd prettig, maar was niet aanwezig.

Voor een eenpersoonskamer een uitstekend bed en faciliteiten. Klein, maar erg fijn. Dat je in een ander gebouw moest ontbijten, vond ik erg leuk. Zeer vriendelijk personeel en gevarieerd ontbijt. De koffiemachine is het bijgebouw waar ik sliep, was een welkome aanvulling.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Goed, waarschijnlijk voor herhaling vatbaar.
    • Kamer met Kingsize Bed

Dat, de trappen, naar onze kamer op de tweede verdieping, buiten waren. Geen klein tafeltje om aan te schrijven (klein detail).

Het ontbijt. Indeling van de kamer (erg functioneel).

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Eenvoudige maar goede kamer op een mooi landgoed.
    • Kamer met Kingsize Bed

Er weinig opbergruimte en ik miste haakjes om kleren e.d. Op te hangen bij de badkamer.

Eenvoudige maar goede kamer op een mooi landgoed. Goed ontbijt en de gehele dag toegang tot goede koffie.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Voldoet aan de verwachtingen, maar de basic kamer is wel echt basic.
    • Budget Eenpersoonskamer

Ik had een basic kamer, die goed voldeed, maar wel wat prijzig was voor de grootte. De douche was een beetje vies (strepen op de muur), de rest van de kamer was schoon. Bij het ontbijt waren allerlei dingen op (yoghurt, sap, broodjes). Dat werd wel aangevuld als je erom vroeg, maar toch jammer. Het was wel lekker en uitgebried.

Het complex is mooi ruim opgezet, met ruimte om te wandelen en rustig. Voldoende parkeerruimte.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

6,0
    Geschikt voor vergaderen, niet voor weekend weg
    • Kamer met Kingsize Bed

Zit/lees plek niet handig en koud voor de ramen. Douche niet geschikt voor ouderen. Je moet in bad klimmen om te douchen. En te weinig licht. Wij waren hier met onze moeder van 83 jaar en die was slecht ter been.

Fijne bedden.

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Heel prettig verblijf - voor herhaling vatbaar
    • Kamer met Kingsize Bed

Er viel absoluut niets tegen.

Heerlijke bedden. Geweldig ontbijt Vriendelijk personeel. Een makkelijke stoel aan het schrijf-tafeltje zou fijn zijn, Nu is er niet echt zitplek voor 2 pers.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Voldoende...
    • Budget Eenpersoonskamer

Ik had niet verwacht dat ik ergens in een dependance moest slapen. Ik had verwacht gewoon te slapen in het mooie landhuis op de foto.

Het ontbijt was goed en de snelle hulp bij mijn autopech was top!

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Een goed gelegen opleidingsinstituut die kamers verhuurt.
    • Budget Eenpersoonskamer

Voor de gasten niet direct het opleidingsinstituut presenteren. "Ik wil graag gast zijn bij Landgoed ten Horst"

Een goed gelegen opleidingsinstituut die kamers verhuurt. Lekker dicht bij het werk als je tussen Amersfoort en Utrecht zit.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Mooie omgeving en heerlijk ontbijt.
    • Budget Eenpersoonskamer

de kamer viel een beetje tegen. Op zich was het goed, maar had wel licht achterstallig onderhoud, bijv. vlekkerig bureaublad, kapotte houten 'luxaflex'

De omgeving en het ontbijt waren super.

Aangenaam.
    • Kamer met Kingsize Bed

De (luxe?)kamer die we hadden, was minimalistisch ingedeeld. Miste een comfortabele stoel om naar de t.v te kijken en een stoel bij het tafeltje als je iets op moet schrijven.

Prachtig, rustgevend landgoed. Heel uitgebreide keuze bij het voortreffelijke ontbijt. Ruime parkeergelegenheid, brede paden naar de verschillende gebouwen. Superschoon.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Geen echt hotel, schoon, groot, lekker ontbijt, te hoge kussens en weinig privacy
    • Kamer met Kingsize Bed

Het is zeker geen hotel in de letterlijke zin van het woord. Wij sliepen ergens op het hele grote terrein in een gebouw waar je via buiten 2 trappen op moest. Het had wel wat weg van een galerijflat zeg maar. Vanaf de galerij stond je ook direct in je kamer, zonder hal oid. En je loopt ook via de andere kamers, dus je gordijnen moest je wel dicht houden als je privacy wilde :-). De kamer zelf was heel groot, superhip en met een tof groot raam. Ook het bed was heel groot (wel erg hoog, je kan er denk ik ook in bevallen). De kussens waren daarentegen ook écht groot, maar dan ook écht. Veel te hoog dus dat sliep zeer oncomfortabel, jammer dat er geen keuze was hierin (waren nl 2 kussen, heel groot en heel erg groot). En het was een soort loft dus ook het toilet staat als het ware in de kamer..En nu was ik mijn mijn vrouw en daar hou ik heel veel van, maar om elkaar nu naar het toilet te horen gaan, is toch wel wat al te vrij. Een afgesloten toilet is wel echt serieus fijner. Dat de douche open is, is uiteraard prima. Het ontbijt was in een ander gebouw, was erg lekker, de ruimte wel heel erg groot dus vrij onpersoonlijk (meer een kantineachtige sfeer), het is duidelijk dat dit terrein doorgaans gebruikt wordt voor conferenties e.d.

Grote kamer, mooi in de bossen, schoon en hip! Ontbijt was lekker!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

heb goed geslapen en PRIMA ontbeten
    • Budget Eenpersoonskamer

de kamer viel niet tegen maar van een budget kamer mag je ook niet te veel verwachten

Het zeer uitgebreide ontbijt en de vriendelijkheid van de recepcioniste in de avond toen wij aankwamen

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Uitstekende locatie.

Geen opmerkingen.

Het complex is ingericht voor presentaties enzo, doch als reiziger voor andere doeleinden ook zeer geschikt. eten is uitstekend, zowel ontbijt als diner. Ze bieden vaste menu's aan met voldoende keuze mogelijkheid. Internet is goed. Prijs lokatie zeer goed.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Verrassende moderne accommodatie, midden in de natuur
    • Kamer met Kingsize Bed

Uit de informatie bleek niet dat we een kamer hadden in een nieuw en modern pand buiten het oude, historische hoofdgebouw.

Prachtige ligging met grote glazen gevel waardoor je je echt in het bos waande. Ook de moderne inrichting was heel smaakvol Ontbijt was helemaal super, want zeer uitgebreid met voor ieder wat wils en een heel vriendelijke dame die daarbij hielp

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Hele leuke ervaring!
    • Kamer met Kingsize Bed

Praktischer was het geweest om i.p.v. een bad een douche te plaatsen. Dan was er meer ruimte rondom de wasbak geweest. Theezetten,toilet spullen e.d. En waarom alleen thee en geen koffiezakjes?

Ontbijt heerlijk,kamer heel leuk,prima bed. Zelfs het prachtige nazomer weer hadden jullie goed geregeld!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Heel prettig, voor herhaling vatbaar!
    • Budget Eenpersoonskamer

Dat er geen eetgelegenheid op het park was voor diner, echter uitstekende eetgelegenheden op loopafstand.

Totaalplaatje, de omgeving, personeel, accomedatie

Lekker genoten
    • Kamer met Kingsize Bed

Gordijnen van de accomodatie zijn te kort ( in de breedte) en wat haakjes voor kleding zou ook handig zijn.

De locatie is fantastisch ...uitzicht op het bos. Ontbijt was ook een dikke prima

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

De kamer was prima, het onbtbijt ook.
    • Budget Eenpersoonskamer

De kamer was prima, het onbtbijt ook. Het enige wat mij niet opgevallen was toen ik het boekte was dat je over het landgoed moest lopen om bij de kamer te komen. De aanwijzingen die ikkr kreeg om daar te komen waren niet helemaal duidelijk maat gelukkig kwam er net iemand van de thechnische dienst langs die mij vertelde dat ik in de bezemkast probeerde binnen te gaan 😀. Het landgoed is wel prachtig en ik heb er in de morgen nog van genoten door te schommelen.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Prima voor een overnachting, mooie omgeving.
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer was ruim en schoon. Ontbijt goed, maar aanvulling van borden, servetten en roomboter liet te wensen over. Zelfs als personeel in de ruimte een 'rondje' deed, werd niet geconstateerd dat hier een tekort aan was.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Echte aanrader voor rust en natuur!
    • Kamer met Kingsize Bed

Prachtige ligging in de natuur. Leuke en unieke kamers. Goed gebruik gemaakt van de ruimte in de kamer. Uitstekend ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Overal op het prachtige landgoed staan zitjes, bankjes, stoelen ed om lekker te genieten. Onbeperkt gratis koffie en thee in het hoofdgebouw vind je nergens meer, behalve hier! Wij komen zeker terug!

Pracht locatie.
    • Budget Eenpersoonskamer

Op de kamer zelf kon ik niets drinken behalve water. Ik had liever gehad dat er een koffie machine of een waterkoker was geweest om koffie of thee mee te zetten. Het was me ook niet duidelijk of ik elders in het gebouw iets kon drinken. Ik heb er ook niet naar gevraagd en het is me niet verteld. Dat had anders gemogen, maar was geen probleem.

Het ontbijt was heel goed. De locatie/omgeving is prachtig. De omgeving waarin je verblijft is werkelijk prachtig, een cadeautje. De 1persoons kamer was sober ingericht, maar dat is geen probleem. Wat ik nodig had was aanwezig en het was er schoon. Dat is voor mij het belangrijkste. Zeker in dit geval, het was een zakelijk gerelateerde overnachting. Wanneer we met z'n 2 romantisch willen overnachten had ik iets anders verwacht.

Geweldig voor natuurliefhebbers
    • Kamer met Kingsize Bed

De open badkamer was geen probleem, we miste wel een bad. Het open toilet vonden we vreselijk.

Het bed was geweldig. Schoon en lekker fris. Geweldige omgeving en natuur.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Ik heb redelijk geslapen maar zou niet nog een keer komen
    • Budget Eenpersoonskamer

de gezelligheid en comfort van de slaapkamer, de afstand naar de ontbijtlocatie, een ander gebouw ( ik ben slecht ter been), was niet aangekondigd de slechte slaapkamerverlichting

de mooie omgeving en, ook al was het wat koud geworden, het ontbijt was prima. Maar voor een kopje koffie moest je weer een eind lopen!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Prachtige locatie in een mooie omgeving.

Geen minpunten!

Prachtige locatie in een mooie omgeving. Geweldig gelegen kamer, prima faciliteiten, een heerlijk en uitgebreid ontbijt en erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

geweldig, voor herhaling vatbaar
    • Kamer met Kingsize Bed

de bedlampjes waren op een niet handige plaats,. de kamer was erg koud en wij kregen de verwarming niet aan.

de plaats, geweldig om te wandelen. geweldig goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

De ligging midden in de natuur.
    • Budget Eenpersoonskamer

Dat ik moest uitchecken en niet langer mocht blijven.

De ligging midden in de natuur. Uitstekende accommodatie. Brandschoon en opgeruimd. Aardige ontvangst. Perfect ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Alles staat in dezelfde ruimte.
    • Kamer met Kingsize Bed en Rolstoelgeschikte Douche - Geschikt voor Gasten met een Lichamelijke Beperking

Alles staat in dezelfde ruimte. Toilet staat in dezelfde ruimte met het bed, staat slechts een muurtje tussen die niet tot het plafond gaat (licht voor toilet, douche en wastafel is bovenop dit muurtje geplaatst).

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

aardig voor een nacht.
    • Kamer met Kingsize Bed

badkamer met alleen bad is echt niet meer van deze tijd.

opzet als conferentie oord, geeft wel aparte dynamiek. Eten in restaurant is alleen dagmenu tegen redelijke prijs. Wel 5 min lopen van hotelkamer naar restaurant. Eten tussen alle conference mensen en cursisten in. Mooie hotelkamer, heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

• Kamer met Kingsize Bed

Design van de kamer nogal onvolmaakt: nachttafeltjes te laag en met gleuven, tv te laag en te schuin opgesteld, lamp niet boven leesplek - geen stoel of tafel - ventilatie werkte niet

Ontbijt - ligging - prijs -extra groot bed

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Heerlijk weekendje gehad. Personeel was verder erg vriendelijk
    • Kamer met Kingsize Bed

We kregen een rauw ei geserveerd bij ontbijt. De klacht werd wel in ontvangst genomen, maar geen excuus. Op nieuw ei moesten we lang wachten.

Kamers origineel en verrassend. Omgeving is prachtig. We

het viel ons tegen.

Geen duidelijke informatie over het feit dat de receptie en het verblijf zo ver uit elkaar lag, geen informatie over de werking van de lift, geen informatie over het openen van de kast, die aanvankelijk niet gevonden werd, de slechte toegang bij de receptie voor minder-validen, geen mogelijkheid om handdoeken en andere dingen in de badkamer kwijt te kunnen.

Het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Volgend verblijf in deze omgeving weer bij de Horst.
    • Kamer met Kingsize Bed

Geweldig en kwalitatief ontbijt. Hotelkamer had aparte indeling qua slaap/douche gedeelte. Geweldig bed en hygienisch verder. Rustige omgeving in het groen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prachtig hotel maar matig personeel
    • Kamer met Kingsize Bed

Geen gastvrij personeel. Bij het inchecken wisten ze niets van onze voorkeuren. Konden ook niet ruilen van kamer. Erg gehorig gebouw. Bij uitchecken werd er niet eens gevraagd hoe het verblijf was geweest. Dit personeel is hard toe aan een cursus gastvrijheid. De ontbijt medewerker was wel heel gastvrij.

Prachtige kamers, modern, zeer schoon, en prachtig gelegen op het landgoed. Ontbijt was ok maar niet heel uitgebreid.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Net hotel op prachtige locatie.
    • Kamer met Kingsize Bed

Op de kamer was wel thee, maar geen koffie. De ramen waren erg vies aan de binnenkant met heel veel handafdrukken.

Prachtige locatie, heerlijke bedden en een goed ontbijt. Personeel was erg vriendelijk en de kamers met thema is ook erg leuk.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Geweldig ontbijt en een mooie stille locatie.
    • Kamer met Kingsize Bed

Er is naast de slaapkamer en de bar geen algemene ruimte om te verblijven. Zelf had ik hier absoluut geen last van. Maar het is handig om te weten.

Geweldig ontbijt en een mooie stille locatie. Er is aandacht voor biologisch eten en duurzaamheid. Het is een congres en trainingslocatie verspreid over verschillende gebouwen. Dat maakt het anders dan andere hotels, maar de sfeer is heel fijn.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Kamer en vooral uitzicht waren ontspannend.

Open toilet is voor mij een No-go. Niet fijn ivm luchtjes. Terrein en ontbijtkamer waren zakelijk. Prima voor een cursus maar voor ons ontbrak de authencititeit van t landgoed.

Kamer en vooral uitzicht waren ontspannend.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Heerlijke kamer in bosrijke omgeving, fijn en uitgebreid...
    • Kamer met Kingsize Bed

De douche, er zat nul waterdruk achter, waardoor er maar een heel dun straaltje water uitkwam.

Heerlijke kamer in bosrijke omgeving, fijn en uitgebreid ontbijtbufet. Vriendelijke servicegerichte medewerkers.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

het was zeker ter verhoging van onze feestvreugde van een weekendje weg

geen minpuntjes...

enorme gastvrijheid/ personeel met een smile... met na onze sportactiviteit ook nog de mogelijkheid te mogen douchen en het mogen nuttigen van nog een kopje koffie..., zeer goede en uitgebreide ontbijtmogelijkheden, heel fijn bed en bijzondere kamer

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Heerlijk uitje in het bos
    • Kamer met Kingsize Bed

Hoewel het hotel veel als conferentiecentrum wordt gebruikt, was het toch ook heel leuk om hier als privé persoon te verblijven. Hele moderne kamer tegen het bos aan. Was heel bijzonder wakker worden met prachtig bosuitzicht. Heerlijk bed met lekker kussens om direct in weg te dromen... Ook het ontbijt was erg goed. Veel keuze uit verse producten, heel lekker vers brood ! Je loopt zo het bos in voor een schitterende wandeling

• Beoordeeld op: 24 september 2018

overnachting in mooi kader met heerlijk ontbijtbuffet
    • Budget Eenpersoonskamer

Het was voor mij de eerste keer dat ik hier verbleef. Bij aankomst was er niemand aan het onthaal toen ik toekwam. Ik heb toen een willekeurig iemand moeten aanspreken om iemand van het personeel te vinden in het andere gebouw. Misschien handig dat als de receptie onbemand is er een berichtje achtergelaten wordt voor nieuwe gasten. Er was geen haardroger op de kamer aanwezig, wel aan de receptie te verkrijgen

Het was een uitgebreid lekker ontbijt. De omgeving is zeer rustig en denk dat het fijn is om te wandelen, maar het weekend dat ik er was regende het zeer hard. Ik was voor een training in Doorn, en had dus enkel de plaats nodig om te overnachten en te ontbijten, en hiervoor was het voor mij zeker goed Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Het was een zeer aangenaam verblijf.
    • Economy Eenpersoonskamer

Had graag over een schrijftafeltje in de logeerkamer willen beschikken.

De zorg die uit alles sprak (vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan, de smaakvolle inrichting van het gebouw, goede en schone voorzieningen) en de rust in en om het gebouw.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Uitdagende architectuur die onze verwachtingen ver te boven gingen.
    • Kamer met Kingsize Bed

Wij kwamen laat in het donker aan en het vinden van de ingang was erg lastig. In eerste instantie leek het alsof wij op een fietspad reden. Moet beter worden aangegeven.

De zeer minimalistische inrichting van de hotelkamer. Echt fantastisch en zeer hygiënisch! Een super uitgekiende inrichting die het verblijf zeer aangenaam maakte.

leuk voor een keer
    • Kamer met Kingsize Bed

Dit is een fantastische kamer voor een alleengaande gast. Voor een stel mis je een tweede stoel. Maar voor ons als echtpaar was het niet prettig het toiletgebruik van de ander te horen en te ruiken. design is leuk maar privacy is ook wat!

Mooie locatie, prima ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Afgezien van de douche, is het mij prima bevallen.
    • Budget Eenpersoonskamer

De douche gaf maar een heel zacht straaltje water. het was erg lastig om de shampoo uit mijn haar te wassen.

Prima bed! Heerlijk ontbijt. Uitchecken heel praktisch geregeld.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Het ontbijt was heel lekker en de keuze was groot.
    • Budget Eenpersoonskamer

Mijn kamer lag naast de inkomdeur van de verdieping en dit verstoorde de rust

Het ontbijt was heel lekker en de keuze was groot. De kamer had alles wat ik nodig had, een haardroger was een pluspunt geweest

Mooie locatie om uitgerust de omgeving te ontdekken
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamer heeft een open badkamer wat misschien niet altijd even ideaal is.

Rustig landgoed in een prachtige omgeving. Kamers zijn ruim en zeer schoon. Ontbijtbuffet erg uitgebreid en goed.

Wel design maar erg onpractisch
    • Kamer met Kingsize Bed

Geen lift naar tweede verdieping. Weinig zitcomfort in de hotelkamer. Afstand kamer naar ontbijtruimte en lounge groot. Lounge erg sober.

Ontbijt goed. Omgeving mooi.

Ontbijt was prima, de mogelijkheid overdag, in de avond...
    • Budget Eenpersoonskamer

De kamer was bijzonder klein en de badkamer meer een 'douche/toilethok'.

Ontbijt was prima, de mogelijkheid overdag, in de avond overal koffie etc. te pakken prima!

Tegenvaller helaas
    • Kamer met Kingsize Bed

Je moet eindeloos lopen naar je kamer, die vervolgens onlogisch is ingedeeld. Verlichting onpraktisch, sombere kunst op de plek waar een goede tv had moeten hangen; het was allemaal hoogdravend fung shei, maar onhandig tot en met. Ontbijt was mager, geen koffie op dezelfde plek: helaas het geld niet waard. En tot overmaat van ramp gaat het brandalarm (onnodig) af vroeg in de ochtend en gaat een overijverige bhv-er eerst iedereen persoonlijke bekijken alvorens te rotherrie uit te zetten. Geen excuses: niets. Echt onprofessioneel.

Locatie is prachtig in de bossen, bed is goed, kamer ruim en uitzicht fijn.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Zakelijk correct
    • Economy Eenpersoonskamer

Hygiene in de kamer, nogal stoffig op de minder logische plekken en vlekken op de houten vloer die niet traceerbaar waren???? Kleine kamers zijn ECHT klein.

Vriendelijk en gastgerichte houding

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Een kleine, simpele kamer, maar met alles wat je nodig hebt om alleen te overnachten!
    • Budget Eenpersoonskamer

Was fijn geweest als er een föhn aanwezig was geweest. In de ontbijtzaal stonden merendeel lange tafels. Niet een paar tafels voor 2 pers.

Goed ontbijt en een fijn bed.

Aanrader!!!
    • Kamer met Kingsize Bed

Wat we miste was een kapstok konden onze jas alleen in de kast kwijt niet lekker als hij nat is.

Schone kamer met heerlijk bed en goed ontbijt met verse producten. En al het personeel was relax en erg vriendelijk.

Prima prijs-kwaliteit
    • Budget Eenpersoonskamer

Toen ik in de kamer die mij was toegewezen aankwam met mijn toegangspasje, bleek deze nog niet te zijn schoongemaakt. Terug bij de receptie kreeg ik meteen een nieuwe kamer en een welgemeend excuses van de medewerkster, dus dat is prima opgelost.

Vriendelijk personeel, kleine, maar zeer fijne kamer. Zeer geschikt voor eenpersoonsverblijf. Het ontbijt is erg lekker en uitgebreid. De ligging van het hotel is prachtig, middenin de bossen in het mooie Driebergen. Restaurants en supermarkten dicht in de buurt.

Grandioos
    • Budget Eenpersoonskamer

Alles was zeer netjes verzorgd. Ik heb niks aan te merken wat betreft de vervelende/negatieve zaken.

Wat een fantastisch verblijf! De kamers waren zeer netjes verzorgd en het eten was uitstekend. De omgeving was prachtig. Personeel was erg vriendelijk. Ik raad het zeker aan als je in de buurt van Zeist bent!

Hotelkamer is superschoon, architectonisch een juweeltje, maar ongeschikt als hotelkamer.

Ik sliep in het appartementengebouw Eb & Vloed. Architectonisch een juweeltjes. Fraai gestileerde design meubels. Echter volstrekt ongeschikt als hotelkamer. Door positionering TV is deze slechts vanaf 1 zijde van het bed te zien. Ongemakkelijk bankje. Geen kledingkast. Geen legruimte voor een koffer. Brede spijlen van het blad naast het bed met tot gevolg dat een glas water zomaar omvalt. Geen stoel met een klein werkblad voor een laptop of om wat te schrijven. Enz. enz. De architect zou er zelf eens moeten gaan slapen met zijn echtgenoot. Ook installatietechnisch energie onvriendelijk concept en weinig comfortabel (vloerverwarming i.c.m. natuurlijke ventilatie).

Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de balie. En de locatie!

prachtige omgeving
    • Kamer met Kingsize Bed

Geen haakjes voor je spullen in de badkamer. Geen mogelijkheid om je jas op te hangen. Weinig plek voor het opbergen of stallen van je kleding- koffer. De kraan van de wastafel spatte het hele badmeubel nat de enigste plek om wat neer te leggen!

heerlijk bed, totaal niet gehorig. De waterkoker op de kamer, ik lust geen koffie.

voor een 1 of 2 dagen is het een uitstekende keus..
    • Kamer met Kingsize Bed

kleding kast veel te klein ,bij de kamer met de open badkamer wc rekening houden met de raam..(zichtbaar) bij regen rekening houden met groot afstand lopen naar de eetzaal (wel Paraplu ,s aanwezig) bij een uitgang een poller (uitzinkbare paal die omhoog komt)

veel keus bij ontbijt ,gratis koffie thee ,veel kranten etc. je kunt terplekke fietsen huren, veel parkeerplek auto fiets (stalling) etc. kamer, badkamer ,schoon en vrij nieuw, goed box spring vriendelijk behulpzaam personeel ,groot wandel en fiets gebied......

Waardeloos, behalve het ontbijt
    • Kamer met Kingsize Bed

De kamer was een zware tegenvaller. Op de site staat het mooie witte gebouw, dan denk je dat je daar ook een kamer krijgt. Krijg je een kamer in een vreselijk houten gebouw!! Super ongezellige kamer waar nog geen stoel in staat, alleen een iel bankje. Kamerpas werkte tot 2x toe niet, teruglopen naar de receptie...……………..

Het ontbijt was erg goed, ook het personeel tijdens het ontbijt zeer vriendelijk en behulpzaam.

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Landgoed de Horst