1. Startpagina hotelbeoordelingen

Beoordelingen over Landgoed Ehzerwold 3-sterren

Ehzerallee 14, 7218 BS Almen, Nederland

#2 van de 5 hotels in Almen

Gebaseerd op 1997 beoordelingen over dit hotel

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 12 december 2018

Het dichtklappen van de deuren bij de hotelkamers, hier moet een oplossing voor komen, dit zien wij als heel vervelend.

Het ontbijt was weer uitstekend, de kamers prima en schoon.

• Beoordeeld op: 9 december 2018

Goed ontbijt buffet, locatie perfect, heel aardig personeel

Wifi dekking prima maar daadwerkelijke service matig. Geen waterkoker voor thee en koffie op de kamer.

Goed ontbijt buffet, locatie perfect, heel aardig personeel

• Beoordeeld op: 9 december 2018

De uitstekende ontbijtzaal/Serre, met uitzicht op de...

De hal en het trappenhuis bij de hotelkamers zijn erg steriel. Kunnen wat persoonlijke aankleding gebruiken. Dat zou ik prettig vinden.

De uitstekende ontbijtzaal/Serre, met uitzicht op de bomen. Daar hebben we erg van genoten.

• Beoordeeld op: 6 december 2018

Ik kwam vanwege het gebouw. Ik had van een collega gehoord dat er veel bewaard was gebleven van vroeger, toen het een sanatorium was. Ik heb genoten van de rondleiding.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

prima !

waterkokertje op de kamer.

kamer op de begane grond ( huisdiervriendelijke kamer ). Heerlijke eten. Prachtig gelegen in de bossen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

De kamer en omgeving.

Het was jammer dat we snachts overlast kregen van ruzie makende mensen en agressie. Geschreeuw en gebonk op de deuren en in de gang. Uiteindelijk zijn mijn partner en ik via het raam ( kamer op begane grond) weggegaan. Omdat we het niet veilig achtte om door de gang weg te gaan. Om één uur snachts weer neer huis gereden. Niemand bij de receptie waar we ook nog naar toe zijn gegaan. Het hotel ansich kan hier niets aan doen.

De kamer en omgeving.

• Beoordeeld op: 28 november 2018

Genoten van de prachtige natuur, maar toch niet tot rust gekomen.

Het is er verschrikkelijk gehorig. Dit was de vorige keer dat we er logeerden ook al het geval. Toen zijn we ook eerder vertrokken. Nu was er weer een luidruchtige groep onder onze kamer, waar we veel last van hadden, beide nachten. Het is zowiezo erg gehorig. We komen om die reden nu niet meer terug. Wie weet ooit in de huisjes die ze er aan het bouwen zijn, want de omgeving blijft schitterend!

Hondvriendelijke ontvangst. De omgeving is prachtig. Het eten was heerlijk. De kamer op zich ook best goed, zeker voor de prijs.

• Beoordeeld op: 25 november 2018

heerlijk

We hadden hele harde bed kussens, maar toen we dat de volgende morgen bij de receptie melden werd het meteen op gelost. Verder was alles prima.

ontbijt was prima. Omgeving is mooi was ons al bekent.

• Beoordeeld op: 23 november 2018

Prima locatie voor een fijn verblijf. Goede kamers. Fijne mensen die hostmanship verstaan.

Eigenlijk niets.

Goede ontvangst, flexibel t.o.v. inchecktijd. Fijne keuken voor de lunch en ook voor het dinerbuffet. Basiskamer is voldoende. Ik zag dat honden ook welkom zijn en dat doet mij deugd!

Goed bevallen

Massaliteit bij ontbijt en diner. In hotelaccomodatie sleetse en vlekkerige vloerbedekking, harde zitting in fauteultjes, in badkamer schimmels op plafond, roest op verwarming en geen afzuigsysteem, stofdraden in kamerhoeken wel prima bedden.

Riante locatie met redelijke accommodatie tegen aantrekkelijke prijs.

• Beoordeeld op: 21 november 2018

Het ontbijt was prima, verder was het personeel erg...

Twee keer een niet werkende sleutel was jammer. En we hadden hem echt niet bij onze mobiel bewaard. T was ook wel gehorig, maar wel op normale tijden

Het ontbijt was prima, verder was het personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 21 november 2018

Omgeving en het hotel zelf, mooi gerestaureerd met respect...

Route naar parkeerplaats beter verlichten

Omgeving en het hotel zelf, mooi gerestaureerd met respect voor het verleden. Je kunt direct vanuit het hotel wandelroutes volgen die gratis aangeboden worden. Hondvriendelijk hotel.

Kamer is ruim.

Wanneer je als gast op krukken aankomt, lastig binnen kunt komen omdat de trapleuning door een rookpaaltje verspert wordt en vervolgens niet begroet wordt door de receptioniste omdat zij met een collega staat te overleggen dan is dat geen prettige start van je verblijf.

Kamer is ruim.

• Beoordeeld op: 20 november 2018

Viel erg veel tegen, ontevreden

De hele accomodatie, naar buiten voor je ontbijt, geen kennis van zaken in de bar, personeel deed zich veel te goed voor voor wat er geboden werd. Zelfs geen minibar/koelkastje op de kamer. Moest vragen om extra kussen, afstandbediening werkte op 1 meter afstand (dus niet vanuit bed). Verder waren er een aantal honden in de kamers tegenover ons. Dit maakte ons wakker 's ochtends (gejank, geblaf en gekrab aan de deur). Verder oude inrichting van de kamer en zeker de badkamer.

Het dekbed verder niets.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Centrale ligging voor uitstapjes naar Zutphen en Lochem.

Grootschaligheid van de accommodatie. Ontbreken van gastvrouw/heer bij binnenkomst en aanvang diner.

Centrale ligging voor uitstapjes naar Zutphen en Lochem. Mooie omgeving voor wandel en fietstochten. Ontstekend verzorgd diner.

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Mooi landelijk overnachten in een historisch pand.

Bedden kon beter Kamer was erg stoffig vooral onder t bed zag je stofplukken. Ook op het tapijt zaten haren van iemand anders. Dinerbuffet was goed maar niet bijzonder. Geen mini koelkast op de kamer

Omgeving was geweldig. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 november 2018

Een verblijf voor herhaling vatbaar.

Het hotel heeft een landelijke liging in de natuur. HeerJe bent ook zo in de naburige steden. Het was heerlijk om samen met de hond te wandelen. personeel is allervriendelijkst. Het onbijt en diner waren heerlijk.

• Beoordeeld op: 16 november 2018

De locatie en het gebouw zelf zijn erg mooi.

De foto laat een gezellige kamer zien maar er is niks gezelligs aan. Kil, kaal, erg oud

De locatie en het gebouw zelf zijn erg mooi. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Redelijk

Kamer was gehorig en zeer eenvoudig . Geen koffie of thee faciliteit ook niet in het bijgebouw waarin we werden geparkeerd . Diner bestond uit een buffet dat voor een prijs van 27,50 werd aangeboden . Echt duur voor dit buffet . Dessert was wel heel goed

Goed ontbijt mooie omgeving voor een stevige wandeling

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Prachtige locatie

Moest echt ff zoeken naar Mn hotelkamer die in een ander gebouw liggen

Ruim opgezet hotel. Je kan er aardig verdwalen. Goed ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Het was genieten, exact waarvoor we kwamen.

De prachtige locatie, de rustgevende omgeving, het overheerlijke eten en bovenal de vriendelijkheid van het personeel maakten dit uitje tot een waar succes! Mijn lief, mijn hond en ikzelf hebben genoten met gulzige teugen. Absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Personeel receptie.

Veel te weinig personeel s avonds bij dinerbuffet ! 2 personeelsleden op volbezetting! Met moeite drankje kunnen krijgen. Vieze borden bleven 2 uur staan.. Standaard kamer schoon maar eenvoudig. Gangen zeer sleets...

Personeel receptie..omgeving... Fietsen..

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Prima prijs/ kwaliteit verhouding voor een verblijf in de Achterhoek

Weinig poespas, misschien dekbedden wat aan de dunne kant. Lift deed het nogal schokkerig.

Prima kamer, met een kleedje op de grond voor onze hond en 2 kluifjes, heel attent. Lekker ontbijt. Glutenvrij brood was geen probleem. Prachtige omgeving, heerlijk gewandeld.

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Ik vond matras beetje te zacht, maar dat is persoonlijk. Vloerbedekking in de hal van ons deel van het hotel niet zo schoon/oud

Het ligt in een mooi gebied, prima ontbijt, diner okay

• Beoordeeld op: 6 november 2018

Goede lokatie, goede prijs kwaliteit verhouding, uitgebreid...

Dat de waterleiding in een deel van het gebouw was gesprongen en dat gasten om 7.00 uur knalhard aan het praten waren. Het hotel is zo wie zo zeer gehorig. Dit zou echt verbetert moeten worden.

Goede lokatie, goede prijs kwaliteit verhouding, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Een ontspannen verblijf te midden van de prachtige natuur.

Het avondeten was niet bijzonder. De tweede avond hebben we ergens anders gegeten

De lokatie was geweldig. Vanuit het hotel direct in de prachtige natuur.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Fijne, comfortabele uitvalbasis om de omgeving te verkennen!

Onze kamer bleek recht boven een rokerspunt te liggen, nl boven een uitgang met een grote asbak voor de deur... Ipv frisse lucht kwam bij iedere roker alles onze kamer in (en steeds pratende mensen onder het raam, ook laat op de avond). Hier zou een andere oplossing voor gevonden moeten worden, er is tenslotte ruimte genoeg! Sommige kamers liggen dichtbij parkeerplaats (maar nog steeds mooi uitzicht op bomen), tuinkant of het andere gebouw zeker mooier. Badkamer van de 1e kamer had schimmel in douche, en er lag een prop wc papier onder de radiator. 2e badkamer was schoon.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. S’avonds laat hebben zij na klachten over de kamer zonder probleem een andere kamer voor ons geregeld. Super! De rust en natuur rond het hotel zijn heerlijk. Hotel is ruim opgezet. Sfeer is rustig (gemiddelde leeftijd van de gasten droeg daar zeker aan bij). Fietsverhuur is positief punt, ook de beschikbare route informatie.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

We vonden het jammer dat ons verblijf gelijk viel met een...

We vonden het jammer dat ons verblijf gelijk viel met een behoorlijke aanwezigheid van een horde Cliniclowns, niet verwonderlijk daar grote groepen vaak luidruchtig het hotel overnemen.

Ontspannend

Het Buffet was minder verfijnd. Het was er ook heel druk en veel lawaai tijdens diner. De kamer deuren maken ook veel lawaai als ze in het slot vallen.

Prachtige omgeving! Tijdens lunch heel lekker gegeten.

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Mooie omgeving maar hotel is gedateerd en heeft snel aanpassingen nodig.

Slechte Wifi op de kamer. TV valt vaak uit. Hele nacht wakker ivm lekkages en stroomuitval. Handdoeken niet aangevuld. Twee keer 's-morgens op brood en koffie moeten wachten na melding dat het op was. Het hele complex is gedateerd en vloerbedekking in de gang vol met kringen en is smoezelig en ruikt onfris.

Vriendelijk en hard werkend personeel. De ligging van het hotel is prima en mooi. Schitterende wandel en fietsomgeving.

• Beoordeeld op: 1 november 2018

Prima ontbijt, jammer dat de koffie in kannen zat en er geen...

Er was een feest, en de tenten stonden op de parkeerplaats. Daardoor was er niet genoeg parkeergelegenheid en stonden de auto's, dus ook de onze, in het natte gras.

Prima ontbijt, jammer dat de koffie in kannen zat en er geen verse koffie kon worden gemaakt omdat het koffiezetapparaat kapot was. Verder uitstekend.

• Beoordeeld op: 1 november 2018

het was een heerlijk verblijf in een prachtig gebouw in een geweldige omgeving!

ik heb geen minpunten.

een verblijf met een verhaal, wat eens een ziekenhuis was is nu een hotel. De oude indeling, trappen,gangen zijn nog helemaal intact. De kamers in de bijgebouwen zijn prima en het geheel staat in een prachtige omgeving, een aanrader voor wandelaars en fietsers. Het buffetdiner is elke dag anders en prima!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

Prima prijs/kwaliteit hotel in een mooie omgeving.

Geen a la carte of desnoods dagschotel mogelijkheden. Hetgeen overigens wel aangegeven is hoor, maar jammer dat het er niet is. Er is wel een goede lunchkaart.

De prijs-kwaliteit is prima. Eenvoudig; met schone kamers. Hoofdpand en terras zijn prachtig. Ligging is prima. Helaas 's avonds alleen buffetmogelijkheden, maar als je daar een liefhebber van bent, is het prima.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Voldeed prima aan onze bedoeling een comfortabel onderkomen te hebben voor ons bezoek aan vrienden

Ontbijt was wat summier in keuzes Deuren vielen hard dicht

Vriendelijke behandeling, duidelijke instructies. Prima bedden. Charmant gebaar door een kleedje voor onze hond op de kamer met daarop twee kluifjes. Prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Wij hebben het in alles heel goed naar onze zin gehad.

alles oke! Ons viel niets tegen, het was zoals we hoopten en konden verwachten voor deze vriendelijke prijs.

wij troffen een eenvoudige maar goed onderhouden kamer met ruime badkamer. Alles was keurig onderhouden en plezierig vertoeven. Ook het ontbijt was prima!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Afgezien van de genoemde minpunten, een fijn weekend gehad in een prachtige omgeving.

Geblaf en aanwezigheid van honden in hotelkamers (te ruiken ook) en restaurant. Daarnaast een huilende baby (hier kon het hotel uiteraard niets aan doen maar hield mij wel uit mijn slaap) Beide erg hinderlijk door de zeer gehorige kamers en dichtslaande deuren door de deurdrangers.

Heerlijke bedden. Vriendelijke servicegerichte medewerkers. Prachtige omgeving. Goed ontbijt- en dinerbuffet.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Fantastische locatie en een prima verblijf in Ezherwold!

Stoelen in kleine eetzaal zijn te laag ten opzichte van de tafels; je zit hierdoor in elkaar gedoken te eten.

Maaltijden zijn prima en smaakvol, zowel ontbijt als diner. Locatie is prachtig: o.a. parkeermogelijkheid uitstekend

Prima om te overnachten voor 1 nacht

De kamers waren wel luidruchtig: ik kon de buren redelijk goed horen. De douchedeur ging moeizaam dicht.

Het ontbijt was top: er was meer dan genoeg keuze, doch het brood / broodjes waren van mindere kwaliteit (ik bak m'n eigen brood, wellicht vandaar). Eitje - spek was voortreffelijk en de keuze van het drinken is uitermate prima.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Voldeed niet helemaal aan onze verwachtingen.

We hebben al aardig wat weekendjes weg gehad, en dus wel wat ervaring met hotels. En "Landgoed Ehzerwold": Het klinkt landelijk, warm, gezellig. Maar hoewel de kamer (no. 606) voldoet, is de eerste indruk als je de deur opendoet ongezellig. Hard licht, witte muren, zeer sober en steriel ingericht; laat hier maar eens een stylist op los gaan! De badkamer is ook zeer basic, zeep in een dispenser aan de muur, een gewone wastafel, en behalve een planchet is er geen ruimte om spulletjes neer te zetten. Geen douchegordijn zodat de hele badkamer nat is na het douchen. Ook hier krijg je de indruk dat de badkamer goedkoop is aangekleed, met niet bij elkaar passende tegels en kleuren. De gebouwen waar de hotelkamers zich bevinden zijn erg gehorig. De wifi was de eerste avond zo slecht dat het niet te gebruiken was. Dit kwam doordat er teveel mensen tegelijk gebruik van maakten hoorden we als verklaring. Tja.... Het ontbijt was op zich goed, en fijn dat het tot 11 uur gebruikt kon worden, maar er was weinig bijzonders of extra, behalve de eieren met spek die je zelf kon bakken. Hoewel ik het toch prettiger vind om hiervoor niet in de rij te hoeven staan; bij de meeste hotels liggen het gebakken spek en de eieren al warm klaar.

De bedden waren goed; lekkere matrassen, niet te hard, niet te zacht. De omgeving is bosrijk en heel rustig. De serre waar we ontbeten is leuk met mooi uitzicht. De douchestraal was goed. Bonus: een wekker naast het bed. En paraplu's staan klaar voor het geval het regent: Je moet toch buitenom naar het hoofdgebouw voor de maaltijden.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Fijne, ontspannende korte vakantie. Een aanrader!

Er was een probleem met de WIFI. Ik kreeg wel alle berichten, maar ik kon zelf geen e-mailberichten versturen. Bij de receptie boden ze aan om me te helpen, maar om privacy redenen ben ik daar niet op ingegaan.

Het ontbijt was overvloedig en heerlijk.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Ondanks het bovenstaande was het verblijf weer een succes.

1. We hebben al vaker Ehzerwold (voormalig ziekenhuis/sanatorium) bezocht. In beide paviljoens waar de kamers zich bevinden is er sprake van geluidoverlast van de gangen, kamers en dichtklappende deuren. Het is er erg gehorig. 2. In de paviljoens op de gangen en in de kamers ligt overal vloerbedekking met veel grote vochtvlekken. Die vloerbedekking is onhygiënisch. 3. Ehzerwold wordt vooral bezocht door ouderen. Daarom begrijpen wij niet waarom er geen seniorenbedden staan.

Het totaal en de omgeving bevielen ons het meest.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Plek om (telkens) terug te komen als ik in de buurt ben.

Is geen echte tegenvaller maar een waterkokertje op de kamer zou wel handig zijn.

Kamers compleet, netjes en ruim. Omgeving is prachtig. Personeel attent. Ontbijt en dinerbuffet ook erg goed. Aanbod en variatie oké. (Daarbij vindt ik het fijn dat er niet zo een overdaad (overkill) staat als in bekende hotelketens zodat verspilling tegen wordt gegaan) De rust in hotel en omgeving.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Zijn al vaker geweest, iedere keer is het alsof je thuiskomt

Kaasbeleg ontbijt zou wat meer variatie in mogen zitten

De kamers zijn vrij eenvoudig maar prima, wordt meer dan goed gemaakt door de geweldige ligging! Ook de ontbijtruimte is erg gezellig en ontbijt is ruim voldoende. Geheel ademt een gemoedelijke sfeer uit.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Heelijk genoten van een paar dagen in een prachtige omgeving.

Dat er geen koffie-en thee faciliteiten zijn op de kamer.

Het ontbijt is prima. Vooral de keuken heeft een erg mooie oude stijl en ademt een fijne sfeer uit.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Het verblijf heeft voldaan aan onze verwachtingen.

Muggen op de kamer en misschien daardoor ook veel vlekken op de muur. Verder was de kamer prima.

Het ontbijt was heerlijk en werd zeer regelmatig aangevuld. Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

de moeite waard om nog eens heen te gaan!

prachtige locatie, ruim opgezet heerlijk ontbijt, inclusief in totaalprijs mooie omgeving en lekker rustig genieten op terras in de zon! (half oktober!) ontbijt zonder dienbladen: zeer goed idee om "volladen" tegen te gaan!

De omgeving

Tijdens het drukke ontbijt loopt het vriendelijke personeel een beetje achter de feiten aan. Diverse dingen zijn op, telkens net te laat met aanvullen, tafels opnieuw dekken voor de volgende gasten, e.d.

De omgeving

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

voldeed aan de verwachtingen.

geen opmerkingen.

totale accommodatie is goed. De kamer is niet romantisch maar efficient/goed. de omgeving leent zich zeer goed voor wandelen en fietsen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

De beide buffetten, echt super.

Dat er geen hondenuitlaatplaats is, nu met eigen ogen gezien wordt er zelfs nabij de ingang van ons gebouw lekker gepiest. Dat is echt n minpunt

De beide buffetten, echt super.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Rustgevend.

Wellicht ludiek en nostalgisch bedoeld maar een ouderwets fornuis waar je zelf een eitje met spek kunt bakken, werkt niet als er tientallen gasten rondlopen en er voor slechts 2 personen plek is aan het fornuis.

De bos-/parkachtige omgeving met buitenterras. Rust. Overall heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Het ontbijt was zeer eenvoudig. De vloerbedekking in de hal is ronduit smerig. De badkamer was niet schoon. De foto's zijn goed genomen en laten het veel beter lijken dan het is.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

ontbijt was goed.

ontbijt was goed.De zaal heel gezellig.Daar hebben we van genoten.In wintertijd lijkt het ons niet prettig om buitenom naar de eetzaal te moeten.Deze kamer was beschikbaar.Er werd ons geen andere aangeboden.Zijn er luxere kamers in het hoofdgebouw? Of zijn alle kamers hetzelfde?

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Heerlijke relaxte in een mooie omgeving kort verblijf.

De verlichting op de kamer was te vel,heb ik vergeten te vermelden, betreft de verlichting op de bedkastjes.

De kamer was prima , groot genoeg, lekker rustig geen geluid van verkeer. Ontbijtbuffet ,genoeg keuze,was ook prima.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Het bed was goed en de omgeving was mooi

WiFi deed het niet goed. Beetje oubollige sfeer, uitstraling en er werd veel gerookt op het terras waar je ook ontbijtte.

Het bed was goed en de omgeving was mooi

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

heel prettig, voldeed aan onze verwachtingen, een aanrader

Ik houd persoonlijk niet zo van dinerbuffetten. Alles werd goed warm gehouden, varkenshaas was zelfs nog enigszins rose, gebakken vis kan goed, was ook redelijk tot goed.

De locatie is geweldig, prachtig landhuis, reusachtige bomen. De omgeving leent zich voor mooie fietstochten, rondom het landgoed groene natuur. Goed toeven op het terras. Goed ontbijt.

De ligging is erg mooi.

De kussens waren slecht: één en al klonten en ook is het gehorig. De deuren kunnen alleen dicht met een harde klap, dit gaf enorm veel overlast.

De ligging is erg mooi.

Prima verblijf.

Als je spek en eieren wilt moet je dat zelf bakken. Dat is leuk alleen doordat het fornuis niet echt heet is duurt het erg lang voordat het eten gaar is. Als je wat minder tijd hebt om te ontbijten omdat je moet werken is dat erg lastig.

De bedden zijn fantastisch!

Redelijk goed

Oudere badkamer en dat men niet meer kon eten na 19.30u, zelfs niet van de kleine menukaart zoals een toasti of hamburger....

Mooie omgeving, ruime kamers

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

In zo'n groot hotel willen wij niet meer logeren, interesse t.a.v. wel en wee gasten, ontbreekt.

Comfort in de badkamer was matig. Toilettas en de inhoud van de toilettas moet op de grond staan. De inloopdouche zag er wat armoedig uit. De gehorigheid in het slaapgebouw is groot. De tv viel herhaaldelijk uit. De keuzes in het ontbijtbuffet zijn wel redelijk maar niet echt bijzonder: bruine harde broodjes zijn er niet; het vleesbeleg is van het varken afkomstig. We misten runderbeleg. Toen wij bemerkten hoe lang het duurde voordat de tafeltjes werden afgeruimd besloten wij geen gebruik te maken van het dinerbuffet. De vloerbedekking voor de liften en in de gangen vertoonden grote vlekken. Al met al was dat zeer armoedig om te zien.

De ligging van het hotel is prachtig. Aardig personeel!

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Ondanks deze tekortkomingen toch erg genoten.

De bedden en de kussens. Het massale ontbijt vaak chaotisch ( ontbijt buffet ). Erg korte doucheslang en geen douchemuts aanwezig en dat de doucheruimte helemaal nat wordt. Dinerbuffet vonden we ook niet geweldig. Het eten koelt snel af en het staat te lang. Daarom hebben we andere dagen ergens anders gegeten.

de omgeving. Personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Aardig behulpzaam personeel. Leuke fietstochten in de omgeving en wandelroutes.

Goed uitgebreid ontbijt, ook uitgebreid glutenvrij. Gebakken eitje was moeilijk bij te kunnen, sommigen gingen hier erg breed voor staan, misschien toch een personeelslid laten doen.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Volgende keer een persoonlijker verblijf.

Het was te massaal. Het was zoeken naar een ontbijttafel of eettafel. Het eten was in buffetvorm, wel goed en je kunt zoveel krijgen als je wilt. Maar erg onrustig. Erg in trek bij de oudere garde. Hoewel we zelf daar ook al langzaam aan toe behoren ervoeren we dit als een bejaardenclub die op reis was.

Mooie omgeving: bossen, Zutphen en museum More.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Kort verblijf, maar in orde

Als je last heb van allergie vraag dan om een kamer waar geen huisdieren in zijn geweest.

Ontbijt en diner (buffet) waren o.k. Kamers wat sober maar wel schoon. Goede prijs / kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Prachtige omgeving. 's Avonds heel erg stil en fantastisch die duisternis ( sterren te zien ).

Heb gevraagd of het ook mogelijk is om een kamer met een tweepersoonsbed te reserveren indien ik samen kom met mijn vrouw. Antwoord was helaas dat de kamers allemaal identiek zijn met twee losse éénpersoonsbedden. Dus geen kamers met een double bed of kingsize bed.

Gebouw / Omgeving en de historie daarvan.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

De omgeving is heel mooi en rustig.

De kamers zijn gehorig. Ook is het ons niet gelukt om een (legaal) parkeerplekje te vinden, die waren allemaal bezet. Een en ander is niet duidelijk aangegeven, zeker niet als je bij donker arriveert.

De omgeving is heel mooi en rustig. De kamers zijn ruim.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Als altijd naar wens.

Douche functioneerde niet goed. Ondanks diverse meldingen bleef de lantaarnpaal op het pad naar restaurant al die dagen defect. Daardoor erg donker met gevaar van vallen.

Sfeer en omgeving

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

FANTASTISCH

Niets viel er tegen, alles was prima !

Alles was perfect, niets aan te merken. Het was de eerste keer dat wij in Ehzerwold logeerden en wij maken al plannen om volgend jaar terug te gaan.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Geweldig!

Niets, het was goed zo.

De vriendelijke ontvangst en goede zorg voor mij. Ik kom hier graag terug een perfecte locatie met heel vriendelijke mensen en een prima keuken!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Geen aanrader als je een goede nachtrust wilt.

Ik vond de kamer erg tegen vallen, er werden faciliteiten beloofd tijdens het boeken maar die heb ik niet op de kamer gevonden. Het was erg ouderwets, daar moet je van houden. Wij waren er voor een simpele overnachting i.v.m. een bruiloft die we moesten filmen voor werk. Het hotel was enorm gehorig, om half 12 s’nachts kwamen onze “buren” luidruchtig thuis. Tot half 3 hebben wij wakker gelegen ivm harde televisie die aanstond en veel lawaai, er is een medewerker langsgekomen wegens meerdere klagende mensen maar de herrie ging gewoon door. Toen wij de receptie wilde bellen om te klagen, kwamen we erachter dat er geen telefoon op de kamer was en dat de dichtsbijzijnde telefoon aan het begin van de hotelgang te vinden was. Onze wekker ging om half 05:30, toen wij om 07:00 onbeten hadden en wilde uitchecken kregen we te horen van een (niet vriendelijke!) medewerkster dat dat niet mogelijk was, pas vanaf 08:00. Beetje lastig als dit niet aangegeven word en wij om 07:30 bij het bruidspaar voor de deur moesten staan ;) Oftewel, veel geld uitgegeven om in de buurt van de bruiloft te kunnen overnachten zodat we uitgerust zouden zijn op de grote dag en dan zo’n slechte nacht hebben gehad, big no-go.

Het enige positieve wat ik tijdens mijn verblijf ervaren heb, was dat het ontbijt lekker was en tijdens het inchecken werden we enthousiast begroet door een lieve medewerkerster.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Een heerlijke ontspannen omgeving in een prima verblijf

Ik had liever gehad dat er bacon en eggs waren i.p.v. dat je het zelf moest maken. Het fornuis werkte niet zo geweldig.

Heerlijk ontbijt, ik miste wel de aanwezigheid van roggebrood

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Goed te doen, locatie is bijzonder, maar redelijk standaard verzorging.

De te warme slaapkamer met synthetisch beddengoed en weinig ventilatie. De verwarming werkte zelfs wanneer die helemaal UIT stond!

De omgeving per fiets verkennen.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Geslaagde korte vakantie in eigen land

Deuren die iets zachter zouden kunnen sluiten. (drangers erop ?) De prijs van een glaasje spa blauw.(en ook rood)

De prachtige omgeving. De heel vriendelijke en attente medewerkers. De fijne bedden en de ruime kamer en badkamer. Het eenvoudige maar heerlijke ontbijtbuffet (het krentenbrood vooral) De toetjes bij het diner buffet.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Fantastisch hotel en super eten.

Niet echt iets wat was tegen gevallen maar de badkamer was niet meer zo up to date. Alleen de wcpot van onze kamer was helemaal onderin zwart/bruin telkens als je naar het toilet moest was dat niet echt fris om te zien. Maar verder was het een super hotel.

Het eten was fantastisch

• Beoordeeld op: 26 september 2018

goede parkeer gelegenheid. Ontbijt was prima Op verzoek van ons hebben wij een andere kamer toegewezen gekregen (van kmr 103 naar 101) De reden hiervan was dat in de toilet/douche ruimte een vieze urine licht hing. Verder geen aanmerkingen

• Beoordeeld op: 24 september 2018

ligging van het hotel is perfeckt

uitchecken duurt erg lang en door de inloopdouche wordt de gehele vloer in de badkamer nat moesten zoeken voor een ontbijttafeltje door de drukte

Mooie ruime kamer, ontbijt was prima

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Landgoed Ehzerwold