Beoordelingen over Relais & Chateaux Hotel Landgoed Het Roode Koper 4-sterren

Jhr. Dr. C.J. Sandbergweg 82, 3852 PV Ermelo, Nederland

#2 van de 8 hotels in Ermelo

Het overtrof al onze verwachtingen. Top en klasse!
    • Comfort Kamer

Ik zou niks kunnen bedenken

ALLES aan dit hotel is formidabel, uitstekend, uitmuntend. Zowel de omgeving, de kamer, het personeel, het ontbijt, en de chef-kok voor het diner verdienen meer dan een 10 op 10! Het overtrof al onze verwachtingen. Wij komen zeker terug!

Geweldig verblijf, echt een aanrader!
    • Comfort Kamer

Voor 10 uur s'ochtends beginnen de tuinlieden al met onderhoud, dit resulteert in veel lawaai in de directe nabijheid van de hotelkamers.

De geweldige ligging en de schitterende staat van het landgoed en beplanting. Kamers riant, bedden zeer comfortabel, personeel vakkundig en behulpzaam. Ook het eten in het (michelin ster) restaurant is op hoog niveau, echter wel prijzig..

De zender NPO1 viel steeds weg op de avond dat ik arriveerde...
    • Comfort Kamer

De zender NPO1 viel steeds weg op de avond dat ik arriveerde, ik kon hierdoor geen talkshow zien. Ik heb de volgende dag erover geklaagd en het werd wel meteen opgelost.

Het is zeer klassiek hotel op een prachtige plek.
    • Familiesuite met 2 Slaapkamers

De prijs is net te hoog voor de kwaliteit en dat geldt met name voor het diner.

De aandacht die wordt besteed aan alles. Aan de mensen, aan het eten, de kamers.

De toegang tot het Koetshuis was defect .

Incidentmanagement

De toegang tot het Koetshuis was defect . S avonds na het diner bleek dit. Het personeel reageerde op dat moment niet adequaat. Had weinig oog meer voor ons. Wij konden niet naar onze kamers. Dat was erg vervelend. Duurde 3 kwartier tot dat een zoon het wel lukte.

heerlijk wandelen in de veluwse bossen
    • Comfort Kamer

Het is erg sjiek, daar moet je van houden. Er is geen keus om iets anders te eten dan in het Michelin restaurant. Maar dit klinkt erg verwend...

Het is een prachtig hotel op een mooi landgoed, midden in de Veluwse bossen waar je heerlijk kunt wandelen. We zagen herten lopen in het bos! Het personeel is zeer correct en vriendelijk. De kamer was smaakvol en comfortabel ingericht, met uitzicht op het bos. Het diner was prima en het ontbijt heerlijk.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Een hotel met een ziel
    • Comfort Kamer

Fijne locatie, mooie tuin. Wandelen vanuit het hotel. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Helemaal niet het gevoel van een (onpersoonlijk) hotel. Het restaurant heeft bovendien een michelinster

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Mooie kamer in het Koetshuis
    • Comfort Kamer

Wat meer aandacht voor het kwaliteit van het servies: bij het ontbijt had ik een glas met een scherpe rand omdat er een stuk uit was.

Mooie kamer in het Koetshuis Uitstekend restaurant

Prachtige locatie!
    • Comfort Kamer

Alles was eigenlijk top. Als ik toch iets moet noemen dan zou het fijn zijn als er naast een nespresso apparaat ook een klein waterkokertje met thee op de kamer zou staan.

Prachtige locatie midden in het bos, we hadden een mooie kamer op de begane grond met een terras. Het ontbijt was erg goed met verse sap of smoothie en ook pannenkoeken of wafels werden aangeboden. Vanwege het mooie weer ook nog gebruik kunnen maken van het mooie en warme zwembad, top!

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

viel, gezien de prijs, niet mee.
    • Comfort Kamer

de ontvangst was niet hartelijk, de sfeer was een beetje zelfgenoegzaam en gehaast. wegens groepen konden we bij geen van beide haarden zitten. hoewel we het menu van de chef besteld hadden kregen we een verkeerd gerecht; correctie duurde erg lang, al met al zaten we - mede als gevolg van die groepen - ruim drie uur aan tafel. ook volgende dag bij het ontbijt kreeg ik iets anders dan besteld. de akoestiek in de eetzaal is zodanig dat je verstaat wat er aan andere tafels gezegd wordt, zachte achtergrondmuziek zou helpen.

heerlijke bedden; prachtige omgeving; goed eten, met name lof voor de patissier

We hebben genoten van de rust, de ligging vh het hotel is perfect.
    • Comfort Kamer

Ontbijtbuffet was heerlijk evenals het diner. Het personeel is heel vriendelijk en attent. Wij hebben, op fietsen vh hotel, daar in de omgeving heerlijk kunnen fietsen en wandelen.

De mengeling van zeer goed verzorgd en geschikt voor oudere...
    • Comfort Kamer

Een beetje de grote van de kamer

De mengeling van zeer goed verzorgd en geschikt voor oudere mensen, samen met de aanwezigheid van jonge gezinnen. Kortom : niet opgeprikt.

Heerlijk hotel midden in de bossen met fantastisch restaurant
    • Comfort Kamer

Vrij kleine kamer zonder airco. Ook enorm gehorig. Er waren families met kinderen in het hotel en we werden 's nachts wakker van een huilend kind. ' s ochtends hoorden we de kinderen en ouders letterlijk

Prachtig hotel in de bossen. Zeer rustige omgeving. Mooi faciliteiten en een geweldig restaurant.

Fantastisch en helaas te kort verblijf.
    • Deluxe Kamer

Fantastisch diner, alleszins de Michelin-ster waard, idem ontbijt, uitstekende professionele, persoonlijke en aardige service van al het personeel, geweldige locatie.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

We hebben werkelijk genoten, komen zeker terug en hopen dat het zwembad dan tip top in orde is!
    • Grande Luxe Suite

Badkamer is aan vervanging toe, douchedeur sluit niet goed, alles krap en gedateerd. Voor deze prijs wel onder de maat. Zwembad was net gereed, maar nog niet geheel af, losse steentjes op het terras en geen haakjes aan de muur, niet onoverkomelijk maar wel lastig...wordt wel aan gewerkt. Ook het zwembad was niet geheel zuiver, blad en wormpjes op de bodem, ook hier wordt aan gewerkt.

De sfeer in het hotel en is subliem, alle medewerkers zijn vriendelijk, niets is hun teveel. Het restaurant is geweldig met een deskundige en vriendelijke bediening, goede gerechten, heerlijke wijnen, kortom een aanrader! Alleen hiervoor kom je al terug. Het ontbijt is ook prima, echt genieten! Ook fijn dat er een mooi zwembad in de tuin aanwezig is. Daarnaast heeft Het Roode Koper een prachtige tuin, een prachtig terras en een prachtige omgeving.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Hemels
    • Comfort Kamer

Good value for money. Alles was zeer verzorgd. Prachtige kamer, veel plekken waar je rustig kon zitten en bovenal een fantastisch restaurant. Alles heel mooi aangekleed, w.o. hele mooie verse bloemen in de eetzaal.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Uitstekend en midden in een prachtige zeer verzorgde tuin in de Leuvenumse bossen.
    • Comfort Kamer

Een kleine waterkoker en theedoosje op de kamer. Er was nl. wel een nespressoapparaat maar geen theekoker.

Zeer sfeervolle kamers midden id natuur, heerlijk ontbijt, zeer zorgzame en vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Zalige rust!
    • Comfort Kamer

1 lavabo in een tweepersoonskamer is misschien wat onhandig. En het feit dat de koffie - die me bij aankomst als welkom werd gepresenteerd - aangerekend werd, verbaasde me toch wat... Maar dat zijn twee details in een verder heel aangenaam hotel!

Een zalig verblijf te midden van de Veluwse bossen. Vriendelijker personeel ben ik nog niet tegengekomen! De kamer was charmant ingericht.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Mooie locatie maar kan -gezien de prijs- wat meer bij (sauna, wellnes, fietsen, meer wandelkaarten)
    • Comfort Kamer

We kregen een rekening waar de Booking prijs niet was berekend maar de normale prijs (terwijl "via Booking" op de rekening was aangegeven). Het restaurant is prima maar personeel tikje pretentieus.

Prijs kwaliteit was niet goed. Ook geen aanbeveling dat men niet had geregistreerd dat we maar 1 ochtend hadden ontbeten ipv 2.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

natuurlijke omgeving met prachtig grove den, beuk,eik, douglas en wild harmoniert zo mooi met het la
    • Comfort Kamer

Kamer/badkamer was zeer ruim maar zou wat meer landgoed kunnen uitstralen.

Medewerkers waren top. Je merkt dat alle afdelingen enthousiast, kundig en met plezier hun vak uitdragen

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Locatie , fijne ruime en schone kamer met gashaard
    • Grande Luxe Suite

Het eten wordt met veel zorg en vers bereid Alleen zijn de technieken gedateerd en kan een update geen kwaad ( geglaceerde zwezerik bijv) Wijnkaart is uitgebreid maar desondanks niet allen wijnen voorradig . Voorts prima en zeer verzorgd hotel

Locatie , fijne ruime en schone kamer met gashaard Huisdieren mogen mee tegen betaling en parkeren Is gratis , Prima plek voor wandelen fietsen en paardrijden Eigen paarden kunnen mee en kunnen worden gestald op een bijzondere mooie ruime accommodatie incl. Weidegang In de zomer moet het een zeer mooie plek zijn met de tuinen en buiten zwembad ! Ideale ligging in Ermelo , alle paden liggen direct achter het hotel !

Heel fijn!
    • Comfort Kamer

De hotelbar valt wat uit de toon bij de sfeer. 'S nachts erg warm op de kamer. En de verwarming maakt een tikkend geluid.

De sfeer en entourage is echt heel mooi.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Heerlijke verwendagen op de Veluwe
    • Comfort Kamer

We misten een ijskastje op de kamer en er hadden wat ons betreft wat meer mogelijkheden mogen zijn voor een hapje en een drankje (maar waren daarvoor aangewezen op hun sterrenrestaurant).

Een mooi, kleinschalig hotel op een prachtige locatie! Prachtige, verzorgde tuinen en heerlijk rustig. Goed verzorgde kamer. Fijn zwembad buiten! Ontbijten op het mooie terras in het zonnetje was een heerlijke ervaring! Mooie omgeving,

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Perfecte verzorging
    • Comfort Kamer

Jammer dat we er niet op gewezen zijn dat er iedere dag een wisselend menu werd geserveerd.

Ligging, kamer, mogelijkheden, zeer behulpzame medewerkers. Tiptop verzorgd.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prachtig hotel op een mooie locatie
    • Comfort Kamer

Tijdens het ontbijt hadden wij een gekookt eitje besteld en die was niet goed gekookt en was koud. Toen wij daar iets van zeiden werd ons gezegd dat dit heel vreemd was want toen het ei werd gebracht was het nog heet, zo werd ons verteld. Wij vonden het een vreemde reactie want waarom zouden wij hierover liegen? In een hotel van deze kwaliteit kan dit echt niet. Wij vonden het ook jammer dat er bij het uitchecken niet aan ons werd gevraagd of we een prettig verblijf hadden gehad. Het zijn kleine dingetjes maar toch!

Een prachtig landgoed op een prachtige plek. De tuinen zijn schitterend onderhouden. Mooie kamers, goed bed en lekker douche.

Het geheel is uitstekend!
    • Deluxe Kamer

Het geheel is uitstekend! Een enorme aanbeveling verdient de accommodatie, de gastronomie en het personeel!

Zeer comfortabel!
    • Comfort Kamer

Ligging mooi zwembad algehele verzorging. En heerlijk dineren.

Rustig, privé en relaxed
    • Comfort Kamer

Diner en ontbijt waren perfect Chateaux straalt rust uit en geeft een prettig gevoel

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

We hebben genoten van de rust
    • Comfort Kamer

De omgeving van het hotel.

De kamer had een mooi uitzicht en we hadden heerlijke bedden.

Alles gewoon perfect

Alles gewoon perfect

Perfect
    • Suite met Sauna

De gastvrijheid

gezellig, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goede keuken
    • Comfort Kamer

Wij zijn harde matrassen gewend en dat kan beter.

Het ontbijt was zeer goed nep persoonlijke bediening is toch wel fijn.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Service, eten, omgeving

Service, eten, omgeving

Geweldig genoten!

Geweldige locatie, prachtig hotel en zeer vriendelijk personeel! Wij komen heel graag terug.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heerlijk ontbijt en diner.
    • Grande Luxe Suite

Heerlijk ontbijt en diner. Ook de kinderen zijn meer dan welkom.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Mooie herinnering

Ontbijt echt te duur

Het weer

Het super vriendelijk personeel maakt het plaatje compleet ! Puur genieten !
    • Comfort Kamer

Helemaal niets alles was top !

Ontbijt was overheerlijk !

Genoten op een prachtige locatie.
    • Deluxe Kamer

De locatie beviel ons het meest. Via een bospad kom je op een prachtig landgoed waar vandaan je aan alle kanten het bos in kan wandelen.

Luxe op een ontspannen landgoed

Service

Accomodatie ligt schitterend, faciliteiten zijn meer dan prima, het personeel is zeer plezierig!!
    • Comfort Kamer

Er word in Het Roode Koper alles aan gedaan om het je naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Erg vriendelijk personeel.

Erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Heerlijk ontspannen
    • Comfort Kamer

De grootte en de prijs van de kamer. Het matras werd erg warm.

Ontbijt, ligging, vriendelijkheid personeel.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

welness ontbreekt

welness ontbreekt

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

prachtige locatie, goed eten, fijne kamers
    • Comfort Kamer

geen bereik met telefoon, bijna niet te doen ivm mijn werk

prachtige locatie, goed eten, fijne kamers

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Super hotel
    • Deluxe Kamer

De bediening. De vriendelijkheid en rust die ze uitstralen

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Rust en gastronomie
    • Comfort Kamer

Prachtige locatie,rust , goede keuken en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Heerlijke dagen!

Kamer en diner

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Ontspannen

Prijs/kwaliteit ontbijt

Ambiance

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Prachtige locatie, uitstekend restaurant, comfortabele kamer.
    • Comfort Kamer

Prachtige locatie, uitstekend restaurant, comfortabele kamer.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Restaurant incl bediening, is top
    • Comfort Kamer

Geen koelkast op een kamer van deze Prijs een gemiste kans,

Restaurant incl bediening, is top

• Beoordeeld op: 6 september 2016

alles was perfect!
    • Comfort Kamer

alles was perfect! miste alleen een sauna

• Beoordeeld op: 4 september 2016

SUPER !!
    • Comfort Kamer

een oase van rust midden in de bossen! geweldige accommodatie voor ons paard! top-kok en verrukkelijke gerechten : GENIETEN!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Een droom die uitkwam en dat nog wel in Nederland!!
    • Comfort Kamer

Alles was in een woord super! Wat een verblijf en super vriendelijk personeel, maar dan ook werkelijk iedereen!

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

heerlijk uitgeruist en dat was de bedoeling
    • Comfort Kamer

het weer, maar daar kunnen ze niets aan doen

mooie kamer met terras, heel fijn diner en zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Heerlijk in de bossen, nostalgisch romantisch, kleinschalig...
    • Comfort Kamer

Heerlijk in de bossen, nostalgisch romantisch, kleinschalig intiem. En heeeeerlijk gegeten. Super personeel!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Omgeving en het restaurant.

Slechte internetverbinding

Omgeving en het restaurant.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Luxe
    • Comfort Kamer

Sfeer, lijkt Engeland wel. Heerlijk ontbijt .mooie omgeving en genoeg faciliteiten

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Het waren 2 heerlijke dagen, heerlijk eten, voortreffelijke...

Jammer dat er geen sauna of overdekt zwembad was.

Het waren 2 heerlijke dagen, heerlijk eten, voortreffelijke wijnen en een mooie kamer! We hebben genoten.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Kamer was ruim.

geen thee/waterkoker op kamer geen aparte douche ipv geintegreerd in bad (hoge instap en waterballet). Goed maar overpriced diner.

Kamer was ruim. Lokatie is uitstekend. Erg vriendelijk personeel Ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 20 maart 2016

Prachtige locatie, huiselijke sfeer, uitstekende keuken,...

Prachtige locatie, huiselijke sfeer, uitstekende keuken, vriendelijk personeel. Leuke inrichting, je voelt je er helemaal thuis. We hebben prachtige wandelingen gemaakt vanuit het hotel. De tuin is top onderhouden en leuke kaarsen en vuurkorfen branden. We kunnen niet wachten om terug te komen in het voorjaar of zomer om de natuur te bekijken. Zelfs nu in de winter is het mooi daar.

• Beoordeeld op: 15 maart 2016

De bijzonder attente dames bij de receptie.

Prijs van de fles water aan tafel. Deze is exceptioneel. Graag zouden wij gewoon kraanwater bij het diner krijgen.

De bijzonder attente dames bij de receptie. Ook het bedienend personeel was uitstekend. Heerlijk diner!!!!

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Ontspannnen midden in de bossen.

Ontbijt tot 10.00 uur op zondag is erg krap. De bar kan levendiger en gezelliger.

Ontspannnen midden in de bossen. Leuk restaurant voor 's-avonds. Ontbijt is origineel en van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

De omgeving van en de sfeer in het hotel beviel ons...

De bijbetaling voor de wisseling van een gerecht binnen het gekozen menu, door een gerecht, dat op de kaart goedekoper was dan het ingewisselde gerecht, viel een beetje tegen.

De omgeving van en de sfeer in het hotel beviel ons uitstekend. Het hotel is buitengewoon gezellig en knus met prima kamers, inclusief eigen Nespresso apparaat.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Super gastvrij en een fantastische omgeving.

Helemaal niets

Super gastvrij en een fantastische omgeving. Ook voor de honden waren er bedden klaar gezet. Het restaurant is de Michelin ster zeker waard.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

natuur locatie ambiance

douchen in bad niet kunnen ventileren zonder gevaar dat er iemand je kamer binnenstapt ik weet, want we zijn er vaker geweest, dat er betere kamers zijn in die categorie maar we hebben via booking.com geboekt en dan moet je er blijkbaar om vragen

natuur locatie ambiance

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Prachtig hotel in een bijzondere omgeving.

Misschien een kwestie van smaak, maar we vonden de sfeer en het interieur behoorlijk 'ouderwets'. Bediening was wat afstandelijk en niet altijd even professioneel. We kregen de indruk dat er wat 'reservekrachten' waren ingevlogen (wilt u nog een 'wijntje', een gerecht met aDvocado).

Prachtig hotel in een bijzondere omgeving.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Ligging midden in de bossen, doodstil, prachtig.

Klein puntje is dat de kamer wat gehorig was.

Ligging midden in de bossen, doodstil, prachtig. Heel mooi ingericht hotel, excellente service en goed eten.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

het prachtige uitzicht op de tuin tijdens het diner

wil graag een kopje thee kunnen zetten op mijn kamer ,sta nog al vroeg op.dit heeft mij zeer verbaasd.

het prachtige uitzicht op de tuin tijdens het diner

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

kamer ruim , moderne badkamer, voldoende gratis parking.

Dat de kamer een eindje lag (moesten naar buiten )van waar er ontbeten werd en ontbijt duur voor wat ge krijgt en ondanks het weinige volk moest je regelmatig bijbestellen wat ontbrak(zoals fruit) en keuze erg beperkt. Het was koningsdag en in het hotel zelf niets te doen. Gewoon een oude bar met stille muziek.

kamer ruim , moderne badkamer, voldoende gratis parking. Personeel wel vriendelijk. Kasteelachtig hoofdgebouw. Vooral bedoeld voor oude mensen of mensen die paardrijden(manège)Wij zaten in een bijgebouwtje.

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

enige nadeel is het afzuigsysteem in de badkamer, te veel...

enige nadeel is het afzuigsysteem in de badkamer, te veel lawaai en automatisch systeem met bewegingsmelder wat in de nacht erg vervelend is als je naar het toilet moet.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Super ontbijt, kon niet beter.

Super ontbijt, kon niet beter. Gezellige salons met haardvuur.Zeer verzorgde tuin en zeer vriendelijk personeel. Ook het diner was top.

• Beoordeeld op: 24 maart 2016

Het ontbijt en diner waren fantastisch.

Het ontbijt en diner waren fantastisch. Prachtige locatie, buiten en binnen

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

10 Plus!

10 Plus! Wat een fantastische belevenis! Fantastisch personeel!

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Totale ambiance en vooral de klantvriendelijkheid.

Totale ambiance en vooral de klantvriendelijkheid.

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

De totale sfeer, de ambiance in het restaurant tijdens diner

Ontbijt is qua presentatie indrukwekkend, maar qua "eten" wat magertjes

De totale sfeer, de ambiance in het restaurant tijdens diner

Er zijn ook 39 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.