Beoordelingen over Landhoeve de Zwiese 4-sterren

Hardenbergerweg 23, 7778 HP Loozen, Nederland

#1 van de 1 hotels in Loozen

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Heerlijk, gezellig, compleet verzorgd.

Er is geen verwarming in de badkamer.

Ontbijt was uitgebreid en je kon de eieren naar wens bereid krijgen. Geen verzoek was te veel. Het share diner was top. Het feit dat er ook mensen met een achterstand tot de arbeidsmarkt werken, zegt genoeg over de instelling van de directie. Helemaal top. Kortom, we hebben een heerlijk verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Redelijk

Ik had niet zo een grote en dure kamer aangeboden hoeven krijgen. Omdat ik in de selectie had aangegeven dat ik met 1 kind wilde Boeken kreeg ik de familiekamer toegewezen. Deze was veel te groot voor ons tweeen en wat ongezellig hierdoor. Achteraf gezien had ik een twee persoonskamer moeten boeken. Dit was kleiner en gezelliger en ook goedkoper geweest. Deze familiekamer zou pas vanaf 3 personen of meer te boeken moeten zijn.

De omgeving en de dieren op het terrein waren leuk.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

uitstekend verblijf met mooie goede herinneringen
    • Budget Eenpersoonskamer

er viel niets tegen

een uitstekend hotel met top bediening, mooie grote schone kamers compleet met douche bad minibar grote TV prima ontbijt en lekkere goed gekoelde dranken uitstekende omgeving en mooie uitzichten erg goed betaalbaar

Volgend jaar weer!

Voor de 3e keer hier verbleven in 3 jaar. Hoewel het geheel keurig verzorgd en erg schoon is, begint de badkamer langzamerhand wat af te takelen. Een scheur in de wastafel, bladdertjes verf aan het plafond, voegen op vloerhoogte in de douche roze verkleurd, profiel van de douchecabine begint te roesten op vloerhoogte en daar zit ook flink wat kalkafzetting. Het is nu nog niet schokkend, maar als er niets aan wordt gedaan gaat het niet lang duren voor het er wel heel onverzorgd uit gaat zien!

De ruime kamer was keurig schoon met een heerlijk bed! Ontbijt is verzorgd en uitgebreid. 's Avonds lekker gegeten in het restaurant, gerechten worden leuk opgediend.

Voor herhaling vatbaar heel leuk.

Prachtige kamers wij hadden een 4 pers. kamer geboekt samen met onze 2 kleinkinderen Thijs en Viggo we hebben allemaal genoten. Leuke kinderboerderij en speeltuin . Ontbijt en diner prima.😁

Alles was prima , we hebben genoten .

Een aparte fietsenstalling met oplaadstopcontacten voor E Bikes die afgesloten kan worden , maar nu was het ook geen probleem .

Alles was prima verzorgd

Totaal rustgevend en heerlijk relaxed.

enige wat nog had gekund was gouden servies, maar daar zit ik ook niet op te wachten. Alles perfect!

Geweldige ervaring gehad en we komen zeker terug in dit geweldige hotel. Mensen zijn uitmuntend, uitstraling rustgevend en alles is top geregeld! Qua prijs is het ver beneden waarop ik het zou inschalen dus ook dat is een pluspunt. Echt een aanrader!

faciliteiten zijn goed, mix met gehandicaptenzorg en...

De rolstoel voor de bezoeker 1 dag later was al klaar gezet, deze hebben ze netjes voor mij op de gang gezet bij binnenkomst in de hotel kamer.

faciliteiten zijn goed, mix met gehandicaptenzorg en kinderboerderij is leuk en dynamisch. Mooi leuk concept, goed voor de maatschappij en leuk voor de bezoeker. Zeker geen standaard b&b prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Geweldig rustgevend omgeving in ruime familie kamer met veel speelgelegenheid voor kind (en ouder:))

Wij zijn een grote ontbijtbuffet gewend ivm grote hotelketens. Hier was het minder, maar logisch omdat dit kleinschaliger is. Wel verse broodjes en koffie/thee.

Familie kamer perfect! groot schoon, mini bar, grote badkamer. Voor kinderen idieaal, ze hebben diverse speeltuinjes, grote skelters, step, kinderboerderij. Omgeving is echt rustgevend, met uitkijktoren. Mooie rivier Vecht met veerpontje. Echt heel mooi en rustig. Ernaast ligt ook een kleine camping.

Top hotel. Met landelijke sfeer. Zeer stijlvol

Eigenlijk niets. Hooguit dat hetvwat warm was op de kamer maar het was ook echt bloedheet. Maar ze regelden wel uitzichzelf al een ventilator. Dus eigenlijk niets negatiefs te melden. We vonden het een super verblijf.

De schoonheid van het terrein en de kamers . Alles was zo mooi gerestaureerd of nieuw gebouwd. Zo stijlvol. En ruim opgezet. Met ook een prachtig buitenterras. En een leuke kinderboerderij. Maar misschien nog wel het meest de gezellige sfeer die er heerst en het uiterst vriendelijke personeel.

Niet helemaal geslaagd

De erg smalle bedden. Het is een Zorgboederij met camping en kinderboerderij. Niet veel privacy doordat kinderen met skelters over het terrein fietsen

Mooie en grote kamer met voldoende zit gelegenheid, keuken blokje en een grote badkamer.

Mooi accomodatie met speeltuin en kinderboerderij!

Wij hebben maar een nachtje op Landhoeve Zwieseborg geslapen maar het beviel ons prima. Zeer vriendelijk personeel, mooi en verzorg accommodatie met een leuk kinderspeeltuin (met springkasteel) ,kinderboerderij en skelters. Het ontbijt was goed verzorgd. De locatie is 15 min ver van Slagharen!! Ideaal.

Heerlijke rustige vakantie verblijf. TOP.

Echt genoten, Wat een mooie lokatie! Heerlijk gegeten. Mooie kamers. En TOP personeel, je wordt herkend en gezien als gast. Zéker een bezoekje waard!

Alles klopt hier gewoon

Wat een leuk hotel. Alles klopt gewoon. Vriendelijk personeel, check Schoon, check Lekker bed, check Ruime kamer, check Waterkoker met koffie en thee, check Afwasmiddel, afwasborstel en theedoek voor je theekopjes, check Mooie kamer, check Mooi gebouw, check Lekker ontbijt, check Verder is op & rondom het terrein een kinderboerderij, een leuk wandelrondje, een uitkijktoren en een camping (waar we onze was gedaan hebben).

Geweldig, we komen hier zeker nog een terug!

Geweldige sfeer en locatie maar vooral ook de hulpvaardigheid van de mensen bij reserveren van de kamer, dineren met een grotere groep in het restaurant maar ook bij het plotseling ziek worden van ons dochtertje . . . helemaal geweldig zoals we ons daar thuis gevoeld hebben.

We waren hier voor één nacht maar konden al vroeg over de sleutel van de kamer beschikken.

Ons enige minpuntje was het bed leeslampje wat stuk ging aan het eind van de avond. We hebben geen moeite gedaan om alsnog een vervangend exemplaar te krijgen.

Om eens de zoveel tijd terug te keren naar de plek waar je oorspronkelijk vandaan komt en dan gelijk ook alle veranderingen in positieve zin kunt waarnemen heeft ons zeer blij gestemd. Dit hotel met al z'n voorzieningen en omgeving is zeer zeker het bezoeken waard.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Mooie accommodatie

De temperatuur in de kamer s' nachts en de vloer, van mooie rustieke tegels, nodigde niet uit om je schoenen uit te trekken. Het dekbed was, voor de tijd dat wij er waren (nog winters), veel te dun.

De accomodatie zelve, mooi gelegen verbouwde boerderij. Met een aantal schuren die dienst deden als hotel, restaurant, vergaderruimte en receptie. de kamer waren ruim, het sanitair was adequaat. Het ontbijt was goed, maar niet overdreven.

Ontspannend!!

Betere informatie betreft de huiskat. Hij heeft mijn vader gebeten en gekrabd, zonder enige aanleiding, waardoor wij naar de huisartsenpost moesten. Tetanusinjectie en antibiotica waren nodig om de symptomen te bestrijden. Dit is inmiddels gemaild naar de medewerkers van het hotel.

We waren slechts 1 nachtje, maar komen hier zeker terug. Prachtige omgeving, hele mooie locatie!!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Mooie plek, aardige mensen.

Mijn bed lag niet zo geweldig een bolling die mij het bed uit duwde, verlichting deed het niet optimaal. De vloer was zanderig. En in mijn kamer startte steeds een machine op in de nacht.

Mooie plek, aardige mensen. Lekker eten.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Ruim, sfeervol, uitstekende verzorging

Een ruime sfeervolle kamer in een verbouwde boerderij, een warme uitstraling en gezellig restaurantje. Uitstekend verzorgd. De kinderboerderij is een fijne extra. We komen hier graag weer.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Fantastisch en we gaan zeker vaker naar Zwiesenborg,.

Er viel ons niets tegen, alleen maar alle lof. In 1 woord geweldig, wij bezochten de kerstmarkt in Nordhorn. Wij waren overigens twee nachten daar en geen 1 zoals u aangeeft.

Ontbijt was prima verzorgd, restaurant ook perfect. Allemaal niet zo massaal maar kleinschalig, hier hebben wij ook bewust voor gekozen.

Gewoon goed

Ontbijt was heel gewoontjes, geen melk of chocolademelk, wel verse sinasappelsap

We hadden een leuke kamer in oud Hollandse stijl met de gemakken van nu.

Even heerlijk weg met ons gezin!

Ik vind de prijs voor één nacht vrij hoog als ik vervolgens een mini bar aantref en dan dik moet betalen voor een flesje drinken of een (mini) zakje nootjes. Wij hebben daar dan ook geen gebruik van gemaakt. Helaas was de kinderboerderij dicht.

Heerlijk uitgebreid ontbijt. Skelters met de mooie skelterbaan. (pad achter de boerderij.)

Kort maar plezierig en zeker voor herhaling vatbaar.

De televisie hing niet goed aan de muur. Het was voor ons niet mogelijk om vanuit bed TV te kijken omdat de afstand te groot was.

Ruime kamer/badkamer. De kwaliteit van het eten in het restaurant was prima. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Overboekt

Dat we met zijn vieren op een kamer moesten er was iets verkeerd gegaan met het boeken haden met vier man 2 kamers geboekt kregen er maar een in de buurt was ook geen plek meer is nog wel geprobeerd hebben wel voor een kamer betaald -10€ ......we hadden niet veel keus anderss waren we verkast naar ander hotel...

De grote van de kamer maar dat was maar goed ook. deze kamer was wel erg koud

Het was er mooi maar hadden een betere oplossing gewild

Slechte oplossing voor de douche die niet werkte op onze kamer maar wel volledig moeten betalen 😏 Veel vliegen bij het ontbijt .

Leuke kamer mooie omgeving

Geslaagd

Vanuit de douche liep veel water de badkamer in. Dat was onhandig.

Het was een erg mooi complex, zowel binnen als buiten. Erg sfeervol, niet te groot, een heel sfeervol restaurant/ontbijtruimte. Fraaie ruime kamers, fijn bed, goed diner en lekker ontbijt. Was een leuke camping bij, gaan we zeker ook eens heen. Mooie directe omgeving, ook voor kinderen.

prima plek met goede zorg, goede keuken, in het Vechtdal.

Prachtige mix van zorgboerderij, hotel, appartementen, groepsaccomodatie, groot terras, hooiberg, en vertrekpunt van Happen en Trappen. In het o zo mooie Vechtdal, waar je heerlijke kunt fietsen en wandelen. En met een Vechtzomp mee kan varen. Duitsland is vlak bij , met een prachtige oude hollandse molen.

FANTASTISCH!!

Geen dingen die ik kan benoemen. We zouden zeker weer voor deze locatie kiezen!

Goede ontvangst! Prachtige kamer. En de doelstelling van de zorgboerderij vonden wij super!! Wij kwamen op de fiets, begin van de avond. Het was gezellig druk op het terrein. Erg leuk ook dat je een rondje kunt lopen over het campingterrein en bij de dieren langs. Locatie is ook heel geschikt voor jonge gezinnen!!

Het was geweldig!

We kregen geen extra handdoeken ondanks dat we 2 nachten hadden geboekt.

De prachtige omgeving, gewandeld, genoten van de dieren. Het vriendelijke personeel. Lekker bakkie cappuchino na het ontbijt. Het ontbijt was heerlijk. Waterkoker en senseo apparaat op de kamer.

Heerlijk rustig en goed om op adem te komen na een dagje pretpark.

Er was 's avonds niet veel te doen. Nadat de laatste dinergasten uit het restaurant vertrokken waren, zaten we als enige nog met een drankje aan een tafel.

De kamer was ruim en netjes. Ook was er een klein keukentje om evt. te ontbijten.

Ontbijt was uitgebreid en goed.

Badkamer (toegankelijk voor mindervaliden) gaf geen fijn gevoel. Leek alsof ze eens grondig gepoetst moest worden. Vloer niet proper en vuile vliegenmepper aan kapstop. Bij niet minder valide gasten, aub zitje uit douche klikken voor aankomst.

Ontbijt was uitgebreid en goed. Fijne, ruime parking. Goede bedden.

Zeker voor herhaling vatbaar!

We hadden erg veel spinnen/tjes op onze kamer.. En een haan die ons vroeg wakker maakte...

Alles was geweldig naar onze zin! Precies zoals we gehoopt hadden! Ruime kamer, heerlijk ontbijt!

Heerlijk verblijf met 2 kleuters, nabij Slagharen / Plopsa Coo / Cowboys & Indianen Speelreservaat

Niets viel tegen, maar de aanwezigheid van een zwembad zou het helemaal ideaal maken.

De kamer, het terrein en de directe omgeving waren geweldig. Ideaal voor een gezin met jonge kinderen, leuke speeltoestellen en een springkussen aanwezig. Heerlijk wandelgebied.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Een zeer ruime kamer.

Bij aankomst rond 17:15 was de receptie (net?) dicht en de deur van het hotel-gedeelte gesloten. We voelden ons daardoor niet echt gastvrij ontvangen. Idem bij het uitchecken. Personeel is aardig, maar zou echt beter getraind kunnen worden.

Een zeer ruime kamer. Een leuke accommodatie. Restaurant erbij, is handig.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Het zeer vriendelijke personeel, de mooie tuin

Karig ontbijt: geen naturel yoghurt of muesli, slechts 1 soort brood en croissant, alleen light jam of bosbessenjam, geen margarine, geen vruchtensalade, geen roerei of spek. Kamer: de doucheruimte overstroomde, de spiegel was niet bruikbaar voor staande personen van 165 cm (alleen voor gehandicapten en zeer lange mensen -> 2 standen), tamelijk gehorig in de avonduren. Restaurant: Drankjes veel te duur, een karaf kraanwater werd voor 2,50 euro aangeslagen! Receptie: pas om 9.00 uur open.

Het zeer vriendelijke personeel, de mooie tuin

Geweldige plek voor kinderen

Met ons gezin boeken we een familiekamer. Helaas was er geen gescheiden slaapgedeelte en sliepen we in ěén gezamenlijke ruimte.

Wat een fantastische plek! Geweldig voor kinderen en een schitterende omgeving.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Heerlijk verblijf voor natuurliefhebbers en gezinnen.

Geen minpunten.

Prachtige zeer ruime kamer op een kindvriendelijk landgoed. Volledig rolstoel toegankelijk. Op het terrein o.a. een springkussen, een kinderboerderij en een uitkijktoren. Ik ga hier zeker nog een keer terug, maar dan met de (klein)kinderen.

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Met recht een bijzonder verblijf. Wij komen zeker terug!

Het weer viel wat tegen...

Het ontvangst is meteen al goed. Persoonlijk en geïnteresseerd nam de baliemedewerkster alle papieren door. Vervolgens werden we naar de kamer geleid. Een zeer ruime kamer, 40 m2. Alles was even schoon en het ontbrak aan werkelijk niets. Het diner en het ontbijt de volgende ochtend was van dezelfde kwaliteit. Het personeel heeft niet alleen oog voor de gasten, ook voor elkaar zorgen zij bijzonder goed. Het ontvangst van de gasten, de staat van de gebouwen, de zorg voor de dieren, de sfeer onderling, alles klopt hier. Wij zijn een bijzondere ervaring rijker!

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Mooie locatie en hele grote kamer

Mooie locatie, prettig personeel, hele grote kamer, schoon, alles prima geregeld. Alleen de lunch gegeten in het restaurant. Deel van het personeel heeft verstandelijke beperking, maar gaat allemaal erg leuk en correct. En lunch was prima.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

De ontvangst, alles zat op slot.

De ontvangst, alles zat op slot. De kampersleutel te verkrijgen via een kluisje met een code. Kluisje moeilijk te vinden. Onvoldoende uitleg/informatie.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Het was echt geweldig!

Het was echt geweldig!! Wij komen van de zomer zeker nog eens terug. Wat een super hotel om heen te gaan met kinderen! En wat een fantastisch ontbijt en personeel!

Hele fijne rustige sfeer, vriendelijk personeel.

Hele fijne rustige sfeer, vriendelijk personeel. Kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. Geen geluidsoverlast en de bedden slapen voortreffelijk!

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Heerlijk onthaasten!

Luide gasten om 1 uur 's nachts

Geweldige faciliteiten: natuurgebied om te wandelen, kinderboerderij, speeltuin, heerlijk restaurant,.. Fijne ruime kamer, proper.

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Mooie locatie, waar je ook even kunt wandelen in de omgeving.

Er is een minibar op de kamer, prima gevuld. Wat ik prettiger vindt is een bar waar je ook even een gesprek met anderen kunt hebben. Na een lange werkdag ( beurs ) is dat wel prettig

Mooie locatie, waar je ook even kunt wandelen in de omgeving. Mooi gerenoveerde boerderij, prima kamer.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Fantastisch.

Alles was prima.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

De kamer

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Perfect

N.V.T.

Prima ontbijt en zeer mooie familiekamer,beslist de moeite waard om nog eens terug te komen misschien wel daar op de camping

• Beoordeeld op: 24 september 2018

zeer comfortabel en vriendelijk personeel

zou het niet weten

de luxe en de rust

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Memorabel

Niets!!

De sfeer, service en algemene kwaliteit van deze bijzonder gelegen accomodatie en de bijzonder gezellige en vriendelijke eigenaren.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Ruime familiekamer, ruimte voor 2 extra campingbedjes.

Ruime familiekamer, ruimte voor 2 extra campingbedjes. Overdag hebben kinderen heerlijk buiten gespeeld, was mooi weer. Dichtbij bij Plopsaland.

Mooie familiekamer,

Directe omgeving olie familiekamer

Prachtige familiekamer

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Gastvrijheid personeel
    • Budget Eenpersoonskamer

Badkamer met sleutel

Gastvrijheid personeel Uitstraling accomodatie in zijn geheel Restaurant

Dat alles zo schoon was en gezellig!

Niets precies zoals het word vermeld op de website

Niets precies zoals het word vermeld op de website

Ontbijt was duur.

Ontbijt was duur.

Top hotel

Dat de kinderen konden spelen en wij konden eten op het terras

Gemoedelijk

Locatie, maar zeker ook de kamers in zo'n prachtig verblijf

De ruimte en de oude stijl, en is geschikt voor iedereen

De ruimte en de oude stijl, en is geschikt voor iedereen

Zeer leuke locatie om te logeren met kinderen

Het ontbijt was iets karig

De vriendelijkheid van het personeel en de locatie

Fantastisch, helaas maar 1 nacht.

De ontvangst was heel vriendelijk. De kamer was werkelijk prachtig, zeer ruim. Het ontbijt was goed en ook het avondeten was van goede kwaliteit.

Geweldig verblijf voor 1 of meerdere nachten!

Het hele complex oogt super relaxed. Fantastische omgeving. Kamer was supergroot.

wij gaan daar nooit meer terug

het eten en het ontbijt was veel te weinig; je gaat met honger weg en erg duur

de kamer was goed

Restaurant was zeer goed!

Restaurant was zeer goed!

Top hotel

Geen min punten

Het is ruim en heerlijke bedden

Ruime kamers

X

Ruime kamers

Een enorm mooie locatie.

Een enorm mooie locatie. Veel speel mogelijkheden voor de kinderen. En op het erf mogelijkheid om te eten en drinken.

Genieten en quality time met ons gezinnetje

De speeltuin, het springkussen en de boerderijdieren voor de kids waren geweldig! Prachtige plek.

Mooie omgeving, vriendelijke bediening

Mooie omgeving, vriendelijke bediening

Fijne en aangename te Korea verblijf

Het weer

Alles naar ons zin!!!

Niets!!!!!

De sfeer sprak ons erg aan. We voelden ons meteen THUIS. DE accommodatie en de omgeving vonden wij geweldig.

goed ontbijt

goed ontbijt gastvriendelijke ontvangst zeer ruime kamer met goede bedden koffie en thee op kamer beschikbaar

rustige locatie met goed restaurant.

mooie ruime kamer in rustige omgeving. Goed restaurant.

Verblijf in alle rust

Geen bad aanwezig in de kamer

Rustige ligging

Leuk Paasweekend gehad, genoten van de gastvrijheid en de Paasbrunch!

Accomodatie van het Hotel, het restaurant en de gastvrijheid.