Beoordelingen over Landhotel Heuvelzicht 3-sterren

Vinkenbergstraat 22, 6305 PJ Schin op Geul, Nederland

#3 van de 10 hotels in Schin op Geul

9,7

Ontzettend gastvrij en vriendelijk personeel, ontzettend...
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Ontzettend gastvrij en vriendelijk personeel, ontzettend uitgebreid ontbijt, prachtige omgeving en parkeerplek voor de deur. Wij waren er een nachtje ivm Pinkpop en ze waren erg flexibel en meedenkend. Lekkere bedden en schone kamers. Echt een aanrader!

Heerlijke locatie die uitnodigt voor een langer verblijf

Geen opmerkingen

Gelegen op een prachtige lokatie die uitnodigt om de omgeving te verkennen. Dat hebben wij niet gedaan, omdat we er waren ivm Pinkpop. Kamer was prima, ontbijt uitgebreid, heerlijk in het zonnetje op het terras. De gastvrouw is toonbeeld van gastvrijheid, net als het bedienend personeel.

Een comfortabel hotel waar je echt tot rust kunt komen.

Comfortabel, zeer schoon hotel op een centraal gelegen locatie met gratis privé parkeerruimte. Gelegen op loopafstand van treinstation. Prima bedden. Uitgebreid ontbijtbuffet. Goede wifi. Professionele, persoonlijke en behulpzame benadering door eigenaren en team. Vanaf het moment van aankomst tot aan vertrek een ‘thuisgevoel’. Door net even het beetje extra wat niet hoeft maar wel heel erg gewaardeerd wordt voel je je direct thuis. Wat ons betreft een aanrader.

We gingen Limburgs Mooiste fietsen en het was geen enkel...

het diner was een vast keuzemenu(alleen hoofdgerecht). Voortreffelijk bereid maar na een hele dag op de racefiets zeker een te kleine portie..

We gingen Limburgs Mooiste fietsen en het was geen enkel probleem om het ontbijt te vervroegen! Tijdens het hele verblijf heel gastvrij en heel meedenkend.

Mooi hotel met aardig en attent personeel, goed eten op een mooie locatie!
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Let op dat niet alle kamers airco hebben. Wij hebben daar met mooi weer (30C) overnacht en een airco hadden we wel plezierig gevonden. Gelukkig had onze kamer wel een balkon en voldoende te openen ramen zodat we toch wat konden ventileren.

Prachtig hotel gelegen op een heuvel. Groot en mooi terras waar je kunt genieten van een glooiend Limburgs landschap. Het viel me op dat het hotel en de kamer erg schoon en netjes waren. Ontbijtbuffet is uitgebreid en erg smakelijk. Eenmaal een diner gedaan en dat was ook goed. Het was ook nog eens prachtig weer, zodat het genieten was met een lekker glas wijn op het mooie en ruime terras. Tevens bevindt zich een trein station op 100 meter afstand. Ideaal om bijv. Maastricht te bezoeken, reistijd slechts 15 minuten. (trein hoor je niet in het hotel). Hier komen wij zeker nog eens terug.

Heerlijk hotel om te ontspannen
    • Panorama Kamer

Koffie en thee op de kamer zou het geheel helemaal afmaken.

Het is een prachtig gelegen hotel met fijne kamers en zeer professioneel en attent personeel.

ontbijt uitstekend, kamer idem, ligging hotel prachtig
    • Panorama Kamer

wij konden 's avonds bij aankomst zonder voorafgaande reservering geen gebruik maken van het diner.

ontbijt uitstekend, kamer idem, ligging hotel prachtig

uitstekend

Zeer welkom hotel, met uitgebreid ontbijtbuffer, lekker terras met mooi uitzicht, locatie is super: vlakbij station en temidden van allerlei wandelroutes!

Een hotel met de gezelligheid en persoonlijkheid van een...
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Onze kamer was ietwat donker en de hoofdverlichting was iets te wit dus iets minder gezellig. Maar de andere lampen boden ook voldoende licht dus eigenlijk geen probleem.

Een hotel met de gezelligheid en persoonlijkheid van een klein hotel maar met de kwaliteit van een groot hotel! 👍

Super hotel en personeel, een ontspannen sfeer

Licht bij de deur van de hotelkamer gaat automatisch aan/ uit das erg handig bij binnenkomst maar niet snachts als je naar het toilet moet.

De gastvrijheid van het personeel, hele mooie locatie en een uitstekend ontbijt. Kamer was erg netjes rook zelfs als nieuw. Fijn dat het dichtbij het treinstation ligt waardoor je makkelijk en snel in Valkenburg en Maastricht bent.

Prima 3-sterren hotel, persoonlijke service, mooie ligging.
    • Panorama Kamer

Het hotel is prima, maar zou zolangzamerhand wel enige modernisering, upgrading kunnen gebruiken. De kamers zijn een beetje gehorig, dunne wanden.

De buitengewoon vriendelijke ontvangst en de persoonlijke service van de medewerkers.

Prima hotel op mooie locatie!

Voor een individuele reiziger voldeed de kamer. Helaas geen airco. Kamer gesitueerd aan begin van de gang met tussendeur. Deze klapt hard dicht wanneer er iemand passeert. Wat storend hoorbaar is op de kamer.

Vriendelijk personeel. Uitstekend (uitgebreid) ontbijt. Het hotel is mooi gelegen. Vanaf het terras heb je vrij uitzicht over de heuvels.

Prachtig hotel op mooie locatie
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

We kregen een update naar een junior suite, prachtige kamer met terras en uitzicht op de heuvels, geweldig vriendelijk personeel en heerlijk terras.

Heerlijk relaxt !

Kamer (te) klein, temperatuur douche moeilijk in te stellen, waterdruk douche soms laag

Zeer schone kamer, erg vriendelijke medewerk(st)ers, rustige ligging, goede wifi

Een heerlijke korte vakantie

Het is niet een heel belangrijk punt maar het zou fijn zijn als er naast het huidige aanbod van TV zenders ook wat muziek kanalen of radiozenders beschikbaar zouden zijn.

1. De gastvrijheid van de eigenaren en het hele team. Die is groter dan in vrijwel alle hotels waarin wij de afgelopen jaren verbleven. 2. Er wordt in hotel Heuvelzicht heerlijk gekookt!

Prettig hotel in een mooie omgeving

De klantvriendelijkheid is opvallend. Doordat ik minder goed ter been was, werd onmiddellijk een andere kamer voor mij geregeld op de begane grond. Het ontbijtbuffet is uitstekend. Er heerst een prettige sfeer in het hotel.

Ern ontspannend week-endmet ern natje en een droogje op z'n r

De trappen naar het tweede verdiep met valiezen of kinderwagen

Een heel fijn personeel .. de ligging om vandaar uit te vertrekken naar grote steden in de buurt

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Top gastvrijheid in heerlijk landschap
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Top in gastvrijheid en persoonlijke benadering. Uistekend restaurant met goede wijnadviezen. Lokatie naast het station maakt een langere wandeltrip en een bezoek aan Maastricht heel makkelijk.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Perfect!
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Dit hotel is één van de beste hotels die ik tot dusver heb gezien. Persoonlijke aandacht, rustige en mooie omgeving, ruime en zeer schone kamer, heerlijke bedden en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

Heerlijk kopje koffie bij het inchecken.
    • Panorama Kamer

Het enige wat we misten was een flesje water op de kamer.

Heerlijk kopje koffie bij het inchecken. Uitermate vriendelijke ontvangst en personeel. Mooie kamers en uitstekend ontbijt. Heel gezellig hotel.

Het was allemaal dik in orde
    • Panorama Kamer

Misschien kleine tip ,water koker voor koffie of thee in kamer.

De vriendelijke ontvangst ,door eigenaars zelf .De kamer was zeer NET .Het avond eten was perfect.Ook het personeel is zeer gedienstig.

Mooie plek, lekker eten, hartelijke mensen, maar comfort minder en daardoor te duur.
    • Panorama Kamer

We zaten in een luxere kamer (junior suite, beneden onder het hotel), maar de kamer was vrij donker en matig te ventileren. Ook wat oubollig en (door de stoffering?) wat stoffig van geur. Ook was er wat rookoverlast van het terrasje van de buren. Er waren geen dunne dekens of sprei, behalve de fleecedekentjes van het terras. Ook alleen dikke hoofdkussens. Bed was erg zacht waardoor je in een kuil lag. Muggen (eind oktober) maar geen vitrage of hor. Buitenlamp voor de kamer 's avonds verplicht aan en niet zelf te bedienen (niet handig met muggen). Geen waterkoker met thee/koffie. Douchen moest zittend in het bad. Geen speeltoestel, stond geloof ik wel op foto. Let op: in de comfort kamers kan geen bed bij worden geplaatst. Dat staat niet vermeld. Hierdoor moesten we noodgedwongen duurder boeken.

De kamer was ruim, prachtig uitzicht met terrasje voor de kamer, hartelijke mensen, lekker bad. Goed ontbijt en diner tegen goede prijs/kwaliteit verhouding. Aardig was dat we een ruimere kamer kregen dan geboekt.

waren er graag langer gebleven!
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

alles klopte, hartelijkheid van de gastvrouw, vriendelijkheid van het personeel, super ontbijt en diner, heerlijke vlaai tussendoor, rustige familiaire sfeer, kortom een hotel om vaak naar terug te gaan!

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Hotel met oog voor detail, persoonlijke benadering, men voelt zich echt gast!
    • Panorama Kamer

Wij hadden de suite die alleen een groot bad heeft en geen douche. Moeilijk om uit het bad te komen. Een beugel had uitkomst geboden. Dit bij vertrek aangegeven bij de receptie als aandachtspunt. Hotel heeft een hoog senioren gehalte. Wellicht heeft dit met de seizoenperiode te maken. Er kan alleen gedineerd worden d.m.v. een 3 gangen keuzemenu (2 keuzes) wat vooraf ('s morgens) opgegeven moet worden.

Zeer schone, ruime kamers en erg vriendelijk personeel. Persoonlijke aandacht (personeel stelt zichzelf voor en begroeten je met naam) en letten erg op details. Niets is teveel. Ziet er allemaal zeer verzorgd uit. Diners bestaan uit 3 gangen menu's van erg goede kwaliteit. Fietsen konden worden gestald in een overdekte ruimte waar men E-bikes op kan laden. Station op loopafstand, ca. 3 min. Valkenburg op loopafstand, ca. 25 min. Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. Wel heuvelachtig. Kortom; je voelt je echt gast!

• Beoordeeld op: 22 september 2017

een hele goeie ervaring !
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Tekst/mededeling op gangen dat men s.v.p. 's avonds NIET met deuren slaat , dus rekening houdt met tijdstip/rust

ontbijt en diner waren uitstekend. Kamer prima in orde. Personeel uiterst vriendelijk en prettig in omgang. Bij diner altijd toelichting op hetgeen werd geserveerd. Altijd iemand (gastvrouw - bediening) die informeert hoe het met je gaat en of alles naar wens is. Niet op ' standaard'-manier maar welgemeend

Prima locatie om te verblijven

De kamers. Deze waren in vergelijking met de entree, lounge en restaurantgedeelte ronduit zwaar verouderd. Douchegedeelte was erg krap

ontbijt was meer dan uitstekend. Overdadige keuze. Wij hebben 1maal het menu gekozen, Was echt goed.Prijs-kwaliteit verhouding prima. . Slotsom; Prima locatie

Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar!

Zeer vriendelijk en attent personeel. Kamer is ruim voldoende en het is er erg rustig. Prachtige omgeving. Het diner is in een woord geweldig! Je wordt mee genomen op een culinaire ontdekkingsreis. Het ontbijt is ook voortreffelijk.

Het was een mooie kamer het ontbijt was super en heerlijk...
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Heb geen opmerking ergens over.

Het was een mooie kamer het ontbijt was super en heerlijk het ontbrak ons aan niks. Vriendelijke mensen en behulpzaam bakten een eitje als je dat wilde hebben bij het ontbijt. Dragen je koffer naar boven of je kamer. komen vragen of alles naar wens is....

• Panorama Kamer

Of ik was te zwaar of de boxspring was wat oud, maar we konden de veren voelen.

Het aardige personeel, de verzorging en de behulpzaamheid, maar vooral de fantastische keuken en de heerlijke drankjes.

Genieten met een grote 'G'.

Dat we weer weg moeten.

Topadres waar we regelmatig naar terugkeren. Heerlijk rustig gelegen in de heuvels in het Geuldal. Heerlijke bedden. Lekker ontbijt en bij mooi weer ontbijten op het terras in de ochtendzon.

Gastvrijheid, mooie ligging, vriendelijkheid eten en...
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Eén heel kleine: soms wat lang wachten op bediening op terras (om toch wat te schrijven)

Gastvrijheid, mooie ligging, vriendelijkheid eten en entourage

Het was een kort ,maar prettig verblijf.
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

De gehorigheid van de kamers ,het lawaai van de kamer er boven. Je hoort ze praten en lopen.

Het ontbijt was voortreffelijk , alles ruim voldoende en zeer attent personeel

Prettig verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Helaas geen airco. De gasten drie kamers verder vonden het gezien het mooie weer nodig om om half 2 in de nacht op het terras voor de kamers de dag door te nemen. Wij konden ondanks hun gedempte stemmen alles letterlijk verstaan. De deur kon niet dicht ivm de warmte in de kamer anders hadden we dat ( met tegenzin) gedaan.

De zeer hartelijke ontvangst. Prachtig restaurant en terras. Parkeermogelijkheden. Ruime kamer.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Uitstekende uitvalsbasis om Zuid-Limburg en de Duitse en Belgische Eifel te verkennen!

De kamers - in ieder geval in het oudere gedeelte van het hotel - zijn redelijk warm en niet voorzien van airco.

Landhotel Heuvelzicht is een uitstekende uitvalsbasis om Zuid-Limburg en de Duitse en Belgische Eifel te verkennen, in ons geval per motor. De gastvrijheid is werkelijk TOP: Iedereen is ontzettend vriendelijk en behulpzaam en je wordt welkom geheten middels een persoonlijk, handgeschreven briefje op je kamer. Wij verbleven in één van de kamers is het oudere gedeelte van het hotel (dus niet de panorama kamers): De bedden zijn prima, de badkamer is niet erg ruim maar brandschoon en voorzien van een goede douche. 's Morgens kun je genieten van een erg goed en uitgebreid ontbijt: koffie in alle varianten, thee, jus d'orange, melk, brood, broodjes, croissants, vele soorten beleg, een gekookt eitje, bacon & eggs, cake, muesli's, yoghurt... en bij goed weer zelfs buiten op het terras met een prachtig uitzicht! Praktisch: - Het hotel heeft ruime parkeergelegenheid achter het hotel. Het parkeerterrein bestaat grotendeel uit grind, maar er is ook een verhard gedeelte dat gebruikt kan worden voor motoren (of brommers, tijdens ons weekend was er een klassiek brommer treffen). - Het station van Schin op Geul ligt op slechts 2 minuten lopen van het hotel en er vertrekt ieder half uur een trein richting Valkenburg (4 minuten reistijd), Maastricht (15 minuten reistijd) en Heerlen. In het hotel hoor je trouwens niets van de treinen. - Dineren is mogelijk in het hotel, maar er wordt gevraagd om dit van tevoren aan te reserveren.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

fantastisch!
    • Panorama Kamer

Het ontbijt was heerlijk ,alleen zelf je eitjes koken vonden wij niet echt handig,eieren komen dan heel heet uit het water en duurt het enige tijd voordat je ze kan opeten.Maar dit is maar een klein dingetje, het was verder fantastisch !!!

Het was weer heerlijk,mooie ruime kamers en heel schoon!

Een heerlijk hotel en van a tot z ontzorgt.
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

De temperatuur in de kamer. En voor ons mocht het allemaal wel wat groter, de kamers waren echt heel klein.

De dienstverlening, eten en ontbijt waren voortreffelijk. De kamers en badkamer echter klein en heel warm.

Het was een kado voor hun 50e trouwdag van ons voor mijn...

Ik heb geen minpunten gehoord!

Het was een kado voor hun 50e trouwdag van ons voor mijn schoonouders en wat ik gehoord heb is dat ze behoorlijk door het hotel verwend en in de watten zijn gelegd. Ze hebben het SUPER naar hun zin gehad.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Ontbijt was uitstekend, personeel zeer vriendelijk.

badkamer comfort kamer vonden wij nogal klein. Er hing een "rioollucht in de kamer bij aankomst, na goed ventileren was dat minder.

Ontbijt was uitstekend, personeel zeer vriendelijk. Hotel mooi gelegen!

Zeer persoonlijke en warme ontvangst!
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Voor één nacht voldeed de zeer kleine kamer prima; voor langer verblijf is een grotere kamer wenselijk.

Zeer persoonlijke en warme ontvangst! Treinstation bijna voor de deur: in 16 minuten in het hartje van Maastricht: perfect.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Genoten en zeer aan te bevelen.
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Waterdruk en watertemperatuur op badkamer en douche. Verder alles prima!

Gastvrij en persoonlijk ontvangst met een kopje koffie terwijl de koffers naar de kamer werden gebracht. Het uitzicht (natuurlijk) en de persoonlijke aandacht van de gastvrouw.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Zoals je wenst dat een hotelverblijf van twee nachten zou verlopen maar dan nog beter.
    • Panorama Kamer

Het personeel was zeer vriendelijk en zorgzaam, zeer goed team ! Diner en ontbijt waren voortreffelijk evenals de accommodatie. Je bent hier niet een van de gasten, het is heel persoonlijk en daardoor voelt het snel allemaal heel vertrouwd.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Vriendelijke uitbaters en personeel.
    • Panorama Kamer

Geen ijskastje op de kamer.

Vriendelijke uitbaters en personeel. Zeer rustig gelegen, zeer geschikt als uitvalbasis om de streek te verkennen. Aan te bevelen eigen restaurant. Super ontbijt!

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Dit hotel kan ik bij iedereen aanbevelen.

Geen lift beschikbaar en de comfortkamers zijn wat aan de kleine kant.

Bij binnenkomst de uitstraling van het hotel en de verzorging van ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Limburgse gastvrijheid voelen in allerlei kleine details.

Dit hotel is de Limburgse gastvrijheid ten top. Personeel en eigenaars stellen alles in het werk om je thuis te laten voelen. De ligging is ideaal om te voet of met de fiets het lieflijk glooiende heuvellandschap rondom de rivier De Geul te verkennen.

Voortreffelijk hotel waar je heerlijk verwend wordt.
    • Panorama Kamer

De hartelijke gastvrouw en haar allervriendelijkste medewerkers,met de persoonlijke aandacht. Een smoohtie bij het ontbijt, en een heerlijke amuse voor het diner. panoramakamer een topper, met prachtig uitzicht. Fijn wandelgebied.We voelden ons in de watten gelegd. Hotel om terug te komen, we hadden wel langer willen blijven.

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

viel gezien de prijs erg tegen en zal in het zuiden van Limburg nu iets anders proberen

donkere gang naar kamer, (te) weinig licht in kamer, wat ons betreft (maar dat is persoonlijk) teveel vloerbedekking (ergo stof, ergo niesen) gehorig en uitzicht op dak…..heel jammer als ik denk voor E 94,60 in het naseizoen (feb) iets bijzonders te hebben

ontbijt, locatie en personeel was top!

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Prima voor een kort verblijf.
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Douchen in de badkuip waarbij de douchekop op de verkeerde plaats zat! Het water spuit de badkamer in!

Ondanks dat de receptie al gesloten was, hebben ze toch gewacht tot ik er was!

kamer was boven was niet groot maar het is alleen maar om te...
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

kamer was boven was niet groot maar het is alleen maar om te slapen eigenlijk .ontbijt was goed verzorgd alles was goed eigenlijk vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Perfect !
    • Panorama Kamer

Alles was perfect ! Mooie locatie, heerlijk ontbijt en diner, kraaknette kamers, vriendelijk en sympathiek onthaal en bediening ! We komen zeker terug !

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Dat de douche in het bad was. En er een mega water ballet ontstond. En er zou een koelkastje op de kamer aanwezig zijn maar dat was niet zo.

De bedden. Die lagen perfect!!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

alles wordt bij Heuvelzicht in het werk gesteld om de gast een prettig verblijf te bieden.

zeer tevreden gasten, kan nauwelijks beter.

goed gastheer(vrouw)schap wordt hier in praktijk gebracht, de gast staat centraal en krijgt de nodige aandacht. gastronomie: heerlijk eten, tegen redelijke prijs. plezierig en kundig personeel, in sfeervolle ambiance, op prima locatie.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Mooie rustige loactie, en gastvrij.
    • Panorama Kamer

De beden zijn wel aan vervanging toe deze waren een beetje zacht.

Persoonlijke aandacht, de locatie, ontbijt, en diner. Start van diverse wandeltochten

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Wij, 'vier zussen' hebben ontzettend genoten!

Jammer, dat er een riool lucht in het gebouw hing!

Prijs kwaliteit, prima. Heerlijke relaxte sfeer, uitstekende keuken en bediening! En niet te vergeten het mooie uitzicht.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

prima met reuze aardige mensen.
    • Panorama Kamer

Als je van de spoorbrug komt, en naar het hotel zoekt, rijd je er snel voorbij. De bewegwijzering van die zijde kan beter.

De panoramakamer was geweldig, het uitzicht prima en het diner en ontbijt uitstekend.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Ontbijt gewoon goed
    • Panorama Kamer

Boterhamvlees aan het ontbijt mag ook nog van de echte slager komen!

Ontbijt gewoon goed Ligging mooi en rustig. Met trein in 3 minuten in Valkenburg! OV-kaart meenemen! Mooie rustige wandeling langs de Geul naar Valkenburg. (55 minuten)

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Prachtige dagen doorgebracht incl. prima ontbijt en diner!

Misschien een koelkastje plaatsen. Mede door de buitentemperatuur (32 gr.). Gelet op de toch wel oudere gasten is een lift wel op zijn plaats!!!

Mooie ligging van het hotel. Mooie en ruime kamer (hadden wel de kamer geupgrated). Vriendelijkheid van de directie en van de overige medewerkers!!!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Uitstraling, ontbijt en vriendelijk personeel/eigenaresse

Op de site stond vermeld, dat er airco was, reden dat wij geboekt hebben gezien de warmte. Er was echter geen airco. Gelukkig koelde het s-nachts af.

Uitstraling, ontbijt en vriendelijk personeel/eigenaresse

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Meer da een Aanrader!

De aandacht voor de gast was meer dan goed! Attent maar niet aanwezig. Vriendelijk van schoonmaak, keuken, bediening tot receptie. Rustige ligging met een fantastisch uitzicht. Een keuken waar je trots op mag zijn.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Terras met mooi uitzicht over de heuvels van Limburg!

Geen lift aanwezig. Wij sliepen in kamer 17 op de 2e verdieping. Alleen te bereiken via 2 smalle en steile gedraaide trappen. Dus niet erg fijn om je koffers naar de kamer te krijgen.

Locatie, uitzicht, service, eten, terras, schoon, betrokkenheid personeel

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Hotel Heuvelzicht is oké!
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

's Morgens vroeg werden wij wakker door bedrijvigheid in het hotel. Wellicht komt dit door de ligging van onze kamer (nr. 9).

Het heerlijke, uitgebreide ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Klantgericht hotel met uitstekende keuken
    • Panorama Kamer

Klantgericht hotel met een persoonlijke benadering zonder opdringerig te worden. Prima uitvalsbasis voor wandelingen, waarbij de ligging vlakbij het station de actieradius vergroot. Uitstekende keuken, waarbij je 's ochtends aan het ontbijt aangeeft of je mee-eet op basis van het keuzemenu.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Zalig en rustig verblijf Schin op Geul.
    • Panorama Kamer

Geen enkele aanmerking. Ook als er gezocht gaat worden naar iets wat tegen viel, is dit niet te vinden.

Zeer vriendelijk ontvangst en personeel. Bijzonder persoonlijk door handgeschreven kaartje met een welkom daarop. Op het extra bed voor onze dochter, een zakje chips. Heerlijk ontbijt, uitgebreid met zalig vers brood.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Viering met familie van een 65-jarig huwelijk werd een feest! Dank aan iedereen!
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Werkelijk niets! Heerlijk ontbijt, verrukkelijk diner. We voelden ons in alle opzichten welkom!

Prachtige locatie, maar het allerbeste was de vriendelijkheid van het voltallig personeel en de enorme gastvrijheid. Hier mag Limburg trots op zijn!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Teleurstellende iets gedateerde kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt

De kamer viel helaas erg tegen. Deze was warm, klein en gedateerd. Bij binnenkomst wilde we meteen het raam opengooien omdat het wat bedompt overkwam. Dit raam keek overigens uit op een lelijk plat grinddak met grote buisconstructies van de afzuiging van de kuiken. Al met al niet wat we ervan hadden gehoopt.

Omgeving is mooi. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en hartelijk, ook het ontbijt is goed met veel keuze.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Vriendelijk en rustig.
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Dat we de eerste dag na aankomst vroeg in de avond niet meer konden eten in het restaurant, terwijl deze niet vol was.

De vriendelijke woorden van de eigenaresse.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Ontzettend vriendelijk personeel. Kamer was heerlijk schoon. Gezellige ruimtes om 's avonds te kunnen zitten, op fijne stoelen en met prachtig uitzicht. 's Morgens een uitgebreid ontbijt. De gemiddelde leeftijd haalden wij een beetje naar beneden :) Op fietsafstand van Valkenburg, door het bos iedere keer weer een mooie route. Echt een plek om terug te komen.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Op doorreis
    • Panorama Kamer

Mijn voorkeur gaat uit naar een stevige en hardere matras. Deze boxspring was naar mijn gevoel te zacht.. voelde enigszins doorgezakt aan

Prima ontvangst, De panorama kamer is fantastisch met eigen terras. Ontbijt is goed, met ruime keuze. Tip: wil je dineren op de avond van aankomst (voor 19:30) in het hotel. Geef dit aan, dan wordt daar rekening mee gehouden ivm het gebruik van verse en lokale producten.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Excellent verblijf voor een lang weekend Perfect.

N.v.T.

De ligging van het hotel, terras etc.en de ligging van openbaar vervoer. 2 minuten van het treinstation. je kunt geen enkele verbinding missen.

• Beoordeeld op: 16 juli 2016

Prima verblijf.
    • Tweepersoonskamer Comfort/Deluxe

Vanuit onze kamer geen zicht op het mooie landschap. Douchestraal was wat zwak maar verder oke.

Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Goede bedden. Kamers waren heel netjes.

Top hotel

Alles was top

Prachtige omgeving en persoonlijke zorg

Airco en horren waren niet aanwezig

De vriendelijkheid van het personeel en het uitzicht

Aandacht en netheid

Aandacht en netheid

Zeer goed

Goed verblijf

Rust en uitzicht

Een aanrader!!!

De gastvrouw en het personeel waren zeer vriendelijk, er was een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Avondeten ook heel lekker.