1. Startpagina hotelbeoordelingen

Beoordelingen over Boutique B&B Ouderhoek

Rijksstraatweg 68, 3631 AD Nieuwersluis, Nederland

#1 van de 1 hotels in Nieuwersluis

Gebaseerd op 240 beoordelingen over deze B&B

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 23 januari 2019

Vriendelijke ontvangst, ruime kamers.

Toen we 's avonds terug op de kamer kwamen hing er een zeer nare geur, jammer dat we de gastvrouw na 20u niet meer konden bereiken en we dit pas de volgende ochtend hebben kunnen melden. We misten een beetje de "verwennerij" tijdens het ontbijt, we kregen dit op de kamer geserveerd en nadien vertrok de gastvrouw naar haar eigen huis om met haar gezin te ontbijten.

Vriendelijke ontvangst, ruime kamers. Leuke attentie bij aankomst. Het ontbijt was verzorgd en voldoende.

• Beoordeeld op: 22 januari 2019

Heerlijk ontspannen aan de Vecht
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Schattige B&B! Fris, nieuw, fijn & functioneel ingericht en zeer smaakvol! Kleine keuken met zithoek, grote, goed verlichte badkamer en (het belangrijkste) een GEWELDIG bed! Kleine attenties van de eigenaresse: sap van boomgaard, koffiecupjes, thee. Heerlijk en vers ontbijt op maat (de eigenaresse vraagt wat je graag eet 's morgens :)

• Beoordeeld op: 19 december 2018

Ontzettend mooie plek en heel huiselijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was donker toen wij aankwamen en dan rijd je er zo voorbij... maar natuurlijk wel snel gevonden.

Ontzettend mooie plek en heel huiselijk. Gastvrouw was ook heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 december 2018

Mooie nette accommodatie op een mooie locatie!

Niets. Geen opmerkingen!

Het fijne bed. Dat sliep heerlijk! De kamer was netjes en schoon. Ook de badkamer was prima in orde. We zijn van alle gemakken voorzien. 's ochtends een heerlijk ontbijt gehad.

• Beoordeeld op: 13 december 2018

Mooie locatie, vriendelijke ontvangst.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Wij vonden het wat vreemd dat wij de bordjes en kopjes die wij gebruikten bij het ontbijt zelf moesten afwassen. De badkamer was op het ook zeer schoon maar rond de kranen en de deur werd duidelijk niet goed schoongemaakt. Maar al met al was het een fijne accommodatie!

Mooie locatie, vriendelijke ontvangst. De B&B is mooi ingericht en biedt voldoende privacy. Kamer is ruim. Badkamer is prima met ruime douche. Er is een keukentje met servies, koelkast en magnetron.

• Beoordeeld op: 9 december 2018

Een glas melk bij het ontbijt zou lekker zijn geweest.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een glas melk bij het ontbijt zou lekker zijn geweest. Als ik er om had gevraagd had ik het zeker gekregen. De versgeperste jus d'orange was uiteraard heerlijk.

• Beoordeeld op: 6 december 2018

Het was nog leuker en mooier dan verwacht.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Niks! Dat we niet langer bleven :-)

Het was nog leuker en mooier dan verwacht. Geen probleem dat ons 1 jarig dochtertje mee kwam, ook voor haar mini ontbijtje erbij. Echt een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 4 december 2018

Romantisch & Idyllische B&B
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt is qua verscheidenheid wat simpel - maar prima prijs/kwaliteit verhouding.

Prachtige locatie met uitkijk op de perenbomen en de rivier de vecht. De gastvrouw Deborah heeft ons heel duidelijk geholpen met onze wat latere aankomst. In het kort idyllisch, romantisch, heerlijke B&B.

• Beoordeeld op: 24 november 2018

Fantastisch!
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

We hebben een stofdraad zien hangen in de nok van de kamer. Dat was geen tegenvaller, maar meer een aandachtspunt. Verder was het uitstekend!

De ligging, de knusheid en de kamer van de accommodatie. De zelfgemaakte perensap als welkomstdrankje. Het fantastisch verzorgde ontbijt van de volgende morgen met ook weer producten van eigen bodem.

• Beoordeeld op: 23 november 2018

Voldeed uitstekend
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ik miste wel een stopcontact naast het bed voor de iPhone wekker

Het ontbijt was uit de kunst, kamer prima. Heerlijke warme broodjes op de kamer gebracht.

• Beoordeeld op: 14 november 2018

Alles top, ik kom er graag nog eens terug
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Vriendelijke ontvangst door gastvrouw Deborah. Ruime, mooi ingerichte kamer met kitchenette. Parkeergeelgenheid op afgesloten domein. Goed bed en douche. Gratis WiFi. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Top verblijf, mooie omgeving en ontbijt op bed. Wat wil je nog meer?
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige locatie met zeer mooi gestylde kamers. Heerlijk ontspannen en leuk om te wandelen. Natuurlijk niet vergeten om lekker te gaan eten in Loenen aan de Vecht. Wij hadden heerlijk gegeten bij de Drie Gekroonde Laarsjes.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Knusse en gezellige kamer met supervriendelijke gastvrouw.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Op booking.com stond dat de afstand naar de locatie, waar we 's avonds heen moesten voor een bruiloft, maar 2,8 km was. Uiteindelijk moesten we € 50,00 betalen voor de taxirit. Als de afstand daadwerkelijk 2,8 km was geweest dan had dit natuurlijk nooit de prijs van de taxi geweest.

Knusse en gezellige kamer met supervriendelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Een heerlijk breed en lang bed met veel kussens, de omgeving...
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Dat er niets te zeuren valt haha. Alles was gewoon super oké!

Een heerlijk breed en lang bed met veel kussens, de omgeving EN het ontbijt aan bed gebracht....

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Super verblijf op droomlokatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat een fantastische plek om te overnachten. Super locatie op mooi landgoed met steiger aan het water. Heerlijke ruime en schone kamer, goede bedden en lekker ontbijt. Wij konden de hele dag werken aan de grote tafel in de kamer. Er was voldoende koffie en thee, maar ook een koelkast voor eigen versnaperingen. Deborah, onze gastvrouw, heeft ons volledig in de watten gelegd. Dank daarvoor!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Rustige B&B temidden van een peren boomgaard dichtbij de...

Niet van toepassing

Rustige B&B temidden van een peren boomgaard dichtbij de schilderachtige Vecht. Op en top service door de gastvrouw! Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Heerlijk verblijf op een toplocatie!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt was heerlijk en werd persoonlijk bezorgd. De kamer was zeer sfeervol en stijlvol ingericht. Het keukentje in de kamer is een leuk extra. Het aanlegsteigertje was erg leuk om te zitten met een drankje. De omgeving is prachtig en leent zich uitstekend voor tochten met fiets, scooter, solex of auto. De eigenaresse weet allerlei leuke restaurantjes in de buurt. Na een korte wandeling van zo'n 20 minuutjes sta je in Loenen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Gezellige B&B in een prachtige omgeving met een supergastvrouw!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ondanks hor, veel muggen. En buitendeur beneden klapte steeds hard dicht, maar hier 's avonds/'s nachts verder geen last van gehad.

Mooie omgeving, gezellig ingericht. Supervriendelijke gastvrouw!

Een prettig en compleet verblijf voor een goede prijs.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

We moesten in de buurt zijn voor een etentje, en hebben hier overnacht. Het is een fijne, rustige plek, goed gelegen aan de Vecht, ruime kamer, goed ontbijt.

Prachtige plek met veel comfort
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ligging is geweldig, aan de Vecht en omringd door perenbomen. Comfortabele accommodatie, aardige gastvrouw. Op fietsafstand van mooiste plekken zoals Loenen, Breukelen, Tienhoven en Loosdrechtse plassen.

Prachtig,rust en mooi
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooie ruime kamer met eigen keukentje en koelkast met vriesvak. Het ontbijt was voldoende en goed. Alles vers van hun eigen land. Ontbijt op je kamer vonden wij zeer aangenaam. Lekker rustig ontbijten op je kamer. Bijkomen van je nachtrust. Rustige ligging langs De Vecht. Ideaal voor fiets/wandel vakantie. Helaas tijdens onze dagen slecht fietsweer. Wij komen zeker nog eens terug om daar te gaan fietsen. Deborah, de manager was vriendelijk en geweldig gastvrouw. Locatie was top! Middenin het groen, aan de Vecht, in de boomgaard. Wat een rust en een mooie natuur. Voor onze eerste kennismaking met B&B was het zeer goed. We maken zeker in de toekomst nog meer gebruik hiervan.

Heerlijke plek als uitvalsbasis naar Amsterdam
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het was behoorlijk warm binnen. Wellicht een ventilator aanbieden om 's avonds/'s nachts wat meer af te laten koelen in de kamers.

Mooie en rustige ligging, dus ook rust om te slapen. Ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Verse producten werden geserveerd en voldoende keus. Kamers waren ruim en netjes. Badkamer was prima in orde.

WE HEBBEN GENOTEN VAN ONS VERBLIJF.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

GOED ONTBIJT. Het ontbijt wordt op de kamer geserveerd. Je kunt dus niet op dat moment kiezen wat je wenst. Geef van te voren aan wat je wenst of verwacht. Mevr. doet haar best om het je naar de zin te maken.

Geweldige locatie, groen en rustig, fijne gastvrouw
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat een mooie locatie! Middenin het groen, aan de Vecht, in de boomgaard. Wat een rust en een mooie natuur. Deborah is een geweldige gastvrouw en de kamer is prachtig. De bedden slapen heerlijk en de badkamer is superschoon en lekker licht. Ik zou hier zo weer een weekendje heen gaan.

Rustige mooie omgeving.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Het was erg warm in de b&b. Zowel op de gang als in de kamer. Dit was niet aan te passen, waardoor wij de ramen tegen elkaar open moesten zetten.

Rustige mooie omgeving. Ruime kamer met heerlijke bedden en fijne douche

Geweldig had nog wel een nachtje willen blijven
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Ik zou niet weten.kan niet vergelijken dit was onze eerste b&b.

Ruime kamer gewoon beter dan hotel kamer!!ontbijt was gewoon maar perfect en zo lief binnen gebracht!!zo gezellige vrouw! Het was zo schoon en netjes!

Gewoon weg geweldig.

Niks.

De vrijheid beviel ons het meest, zowel in de bed en breakfast als de omgeving. . De omgeving was helemaal schitterend, is te vinden tussen de fruitteelt en aan de Vecht die uitmond in de Loosdrechtseplassen.

Lekker geslapen op mooie locatie.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Ontbijt wilden we graag erg vroeg en werd 's middags voor ons klaargezet op de kamer en in de koelkast. Het derde (bijzet)bed had zelfs een prima matras (is vaak wel anders) Mooie locatie en prachtige omgeving.

Heel mooie aangename verzorgde kamer !
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Met de eigenares reeds besproken, geen badmatje voor de douche in de badkamer en geen keukendoek in het keukentje ( doen ze bewust voor gasten die maar 1 nacht kwamen, willen niet dat ze de afwas doen )

Heel mooie aangename verzorgde kamer ! Heel goede bedden, wat toch belangrijk is. En de koffiemachine en koffie van "De koffie jongens" zeker zo lekker als een Nespresso ! Ontbijt was gewoontjes.

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prima verblijf!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Een aantal kleine tips al doorgegeven. De kamerfaciliteiten zoals benoemd klopt niet helemaal meer bijv. geen magnetron meer (om maar iets te noemen). Misschien nog even aanpassen? We verbleven 2 nachtjes, de 2e dag werd onze kamer schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Aan de ene kant heel fijn deze service maar aan de andere kant hadden we best nog een dagje met onze handdoeken kunnen doen. (Met zijn allen zorgen we voor een beter milieu!) Het gastenboek weer in ere herstellen, we konden deze niet vinden in de gang terwijl het wel op de foto's staat. Leuk om toch iets te kunnen schrijven hoe fijn we het vonden in de B&B!

Mooie omgeving, leuke route hierheen. Wel even goed opletten; de naam zoals op Booking.com staat, staat nog niet aangegeven op het bordje dat bij de B&B staat. Er wordt nog verwezen naar de oude naam: Landhuis Logies Ouderhoek. We reden er langs totdat we beseften dat we die ingang toch wel moesten hebben :-). Dit wordt nog veranderd (volgens nieuwe manager). Een vriendelijke vrouw die de tijd nam om ons alles uit te leggen. In de kamer lekkere chocolade en kaarsjes aan! Leuke binnenkomer. Prima bedden, prima douche, lekker ontbijt met warme broodjes en verse jus d'orange. Van de gastvrouw ook goede tips gekregen voor leuke restaurantjes zoals Paolo's in Loenen aan de Vecht (nog geen 10 min rijden).

Fantastisch.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Eigenlijk niets! Nou ja, misschien wat meer zenders op de tv (alleen Nederland 1,2en3), maar deed niets af aan het geheel!

De gastvrije ontvangst met rondleiding. De leuke attentie op de kamer (bonbons),. De prachtige kamer met keukentje. Verse koffie en thee. Vers appelsap als welkomstdrankje. Uitstekende badkamer. Heerlijk bed. Prachtige omgeving, locatie aan de Vecht. Alles super hygiënisch.

Toch wel heel jammer dat je enkel " cash " kan...

Toch wel heel jammer dat je enkel " cash " kan betalen en dat deze informatie op voorhand bij mij niet bekend was :-( ( Vervelende situatie )

• Beoordeeld op: 22 april 2017

De kamer was keurig schoon met ruime douchegelegenheid.

Wat je wenst te eten bij het ontbijt moet je de avond vooraf opgeven en dit wordt precies afgemeten gebracht. Was goed maar iets meer variatie had gemogen. Je weet niet altijd vooraf wat en hoeveel je wilt eten.

De kamer was keurig schoon met ruime douchegelegenheid. Koffie, thee en frisdrank aanwezig. Gewoon goed.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

OK, maar geen voltreffer.

Een betere aanduiding va het pand zou zeker nuttig zijn om het ook in het donker terug te kunnen vinden. Vooraf telefonisch contact verliep stroef en naderhand kon ik de commentaar horen die op mij gegeven werd (de lijn werd niet goed verbroken). Contact ter plekke OK maar niet de meest hartelijke. In de douche staat een flacon zonder etiket die net zo goed zeep als shampoo kan zijn. Ik vermoed een goedkoop product, waarom anders het etiket verwijderen? In deze prijscategorie verwacht ik net iets meer van de amenities.

Mooie, nette kamer. Zeer rustig (ligt ver van de straat). Ontbijt is correct (de avond vooraf aangeven hoeveel je van wat wenst). De keuze is voldoende.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

thuiskomen en ontspannen

sorry, maar ik kan niets bedenken wat niet voldeed aan mijn verwachtingen.

ontbijt was heerlijk, uitzicht prachtig, de energie van de ruimte zalig. Elke avond opnieuw voelde het als een stukje thuis komen!

• Beoordeeld op: 14 februari 2019

Eigenaresse was vriendelijk en bracht ons naar het station...
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Eigenaresse was vriendelijk en bracht ons naar het station omdat wij onverwacht niet opgehaald konden worden door een collega. Heel fijn!

• Beoordeeld op: 12 februari 2019

Mooie locatie, vriendelijke gastvrouw.

nvt

Mooie locatie, vriendelijke gastvrouw.

• Beoordeeld op: 10 februari 2019

Mooie, schone kamers.

Geen minouten

Mooie, schone kamers. Super lieve gast vrouw!

• Beoordeeld op: 26 januari 2019

Fruitvol
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De locatie. De rust. Ruim e compleet en sfeer.

• Beoordeeld op: 20 januari 2019

Prima voor een overnachting
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Hygiëne badkamer, bv rooster afzuigsysteem. Eigenlijk alleen per auto mogelijk om bv naar centrum te gaan

Prima nette kamer

• Beoordeeld op: 14 januari 2019

Aanrader!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Goede service, heerlijk bed en een super mooie kamer.

• Beoordeeld op: 4 januari 2019

de kamer

de kamer

• Beoordeeld op: 27 december 2018

Prachtige plek, mooie kamers en gastvrijheid.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Prachtige plek, mooie kamers en gastvrijheid.

• Beoordeeld op: 28 november 2018

• Beoordeeld op: 26 november 2018

Kamer was heel mooi en gezellig, Hele schone badkamer.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Kamer was heel mooi en gezellig, Hele schone badkamer. Mooie kitchenette. Ontbijt heel goed

• Beoordeeld op: 25 november 2018

Heerlijke plek, mooie kamer, heerlijk ontbijt!

Alles was prima.

Heerlijke plek, mooie kamer, heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Locatie, gastvrouw en lekkere lichte kamer
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Niks noemenswaardig het was een heerlijke plek.

Locatie, gastvrouw en lekkere lichte kamer

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Super verblijf
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Heel vriendelijk onthaal en steeds met een glimlach! Kamer was super en een mooie rustige ligging

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Heerlijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heerlijke schone mooie kamers. Alles was super mooi gestyled. Lekker ontbijt Vriendelijke gastvrouw

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Heerlijke plek, mooi ingericht, fijn bed ,fijne douche en n...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Heerlijke plek, mooi ingericht, fijn bed ,fijne douche en n uitstekend ontbijt en hartelijke gastvrouw👍

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Top locatie
    • Superior Kamer met Queensize Bed

De vriendelijke eigenaresse en de geweldige service

• Beoordeeld op: 3 november 2018

Leuk ingerichte schone kamer en badkamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Leuk ingerichte schone kamer en badkamer. Comfortabel bed, en prima uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Prima uitvalsbasis om de mooie regio te ontdekken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime luchtige kamer en badkamer. Sfeervol ingericht. Goed bed. Goede ligging met ruime en veilige parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

perfect
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

hele sociale gastvrouw mooie ruime kamer prachtige en rustgevende omgeving

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Zeer mooi gelegen in de prachtige natuur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer mooi gelegen in de prachtige natuur. Uiterst vriendelijke gastvrouw. Ontbijt was uitgebreid en heel lekker.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Alles!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles! Deborah is een top gastvrouw. Verzorgde kamer. Een adresje om te onthouden!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Ligging aan vecht, vlakbij loenen aan de vecht

Ligging aan vecht, vlakbij loenen aan de vecht

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Top!!
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Leuk ontvangen en een goede tip gehad om uit eten te gaan bij Paolo in Loenen aan de Vecht!

Genieten
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

Rustige, prachtige locatie om samen te zijn en te genieten van de omgeving. Vriendelijke en behulpzame gastvrouw die graag voor je klaarstaat!

Fijne mooie sfeervolle kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Flexibiliteit met in en uitchecken kan beter.

Fijne mooie sfeervolle kamer.

Lekker zitten in de schaduw van de boomgaard en de...
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Lekker zitten in de schaduw van de boomgaard en de (bad)kamer was top.

helemaal prima!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

moesten zelf koffie zetten voor ontbijt

mooie kamer met goed bed en keukentje, leuke ligging in een perenboomgaard. mooie omgeving

Rustgevend

Locatie, kamer, tuin

Warme kamer

Prijs was vrij hoog

Een heerlijke schone en comfortabele B&B in een prachtige omgeving.
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

De bedden waren heerlijk en Deborah, de manager, was in één woord geweldig!

Het was perfect!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Gastvrij en persoonlijk ontvangst, mooie ligging tussen de fruitbomen en ruime rustige kamer met heerlijk ontbijt

Het ontbreekt hier aan niets.

Kunnen we niet bedenken

Het ontbreekt hier aan niets.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

1 puntje voor fietsers (zoals wij) is de weg naar de locatie een tikkie gevaarlijk!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het ont bijt was goed de kamers geweldig Deborah een schat!

Fijne B&B op mooie locatie
    • Comfort Driepersoonskamer met Douche

gastvrouw gaf ons het gevoel gehaast te zijn

fijne, lichte kamer, ontbijt werd op de kamer geserveerd, mooie locatie

Gastvrij

Ligging en netheid

Landelijk comfort in prachtige omgeving en gastgerichte service.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige locatie met fijne en mooie kamer.

Voor herhaling vatbaar.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Prima kamer en ontbijt in de koelkast, zodat ik telkens vroeg naar mijn werk kon.

Grandioos!!!!! Echt een aanrader! Voelt als thuis komen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige locatie! Alles mooi gestyled! Het voelt als een warm bad! Een zeer warm welkom door de gastvrouw Deborah!

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!