Beoordelingen over Hotel de Lantscroon 3-sterren

Molenstraat 12, 7041 AE 's-Heerenberg, Nederland

#3 van de 3 hotels in 's-Heerenberg

Dichtbij Huis Bergh gelegen maar gedateerd hotel

De kamer was erg warm en ondanks de aanwezige ventilator lukte het niet om de kamer aangenaam koel te krijgen om lekker te slapen. Ook zouden er meer stopcontacten moeten zijn.

Het ontbijt was heerlijk!

Jammer

Eigenaar gaf mij het gevoel dat ik zelf de rokende mensen had moeten wegsturen.

De buiten rookruimte was naast onze kamer waardoor de rook door ons raam kwam + alle stemgeluiden. Het was 23.45. Deuren klemden en daardoor veel lawaai.

Betaalbaar en schoon

Hier en daar was er wel wat achterstallig onderhoud

Het hotel was sober maar schoon. De kamer ruim een de bedden goed. Alles wat je voor een paar dagen nodig hebt was aanwezig. Keurig ontbijt

Kamers hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding,...

Kamers hebben een goede prijs-kwaliteitverhouding, mogelijkheid om een ouder kind op de kamer te nemen. Het ontbijt was gewoon goed maar niet uitzonderlijk.

Gastvrij en erg ontspannen

Goed ontbijt, goede service. Leuk gesprek met de eigenaar. Mooi centraal gelegen in het stadje. Relaxte sfeer zowel in het Hotel zelf als aan de Bar. Goede prijs /kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Goed bed.

Oubollige inrichting. Oranje muren, roze lakens, rode gordijnen. Niets past bij elkaar. Geen uitzicht (muur). Slechte verlichting.

Goed bed. Locatie mooi.

zonde van mijn geld

ik zei dat we echt om 8 uur moesten ontbijten omdat we ergens voor 9 uur moesten zijn er was niemand? de douche moest een meer stralen douchekolom zijn maar die deed het niet , douche was niet fijn kamer grote was prima, al vond ik het er erg koud het is wel een erg leuk plaatsje bak koffie s avonds in het restaurant was niet te drinken en simpele dingen als fristi was er nit ik heb 117 euro betaald , van der valk kost minder en is beter geregeld zonde van zo een mooi gebouw

de man was vriendelijk , het plaatsje echt een aarader

Voor ons doel een goed verblijf op goede bedden en met een goed ontbijt.

De verwarming ging 's avonds laat uit en 's morgens weer aan, waardoor het toch tamelijk koud was. De verwarming mag best iets hoger afgesteld en 's nachts een stuk lager. Nog even rustig zitten lezen op de kamer voor het gaan slapen is zo eigenlijk geen optie. Dat is wel jammer.

De kamer wat netjes en schoon, een goed bed en een uitstekende douche. Het ontbijt was heel goed, ruime keuze aan het ontbijtbuffet. Het personeel was zeer vriendelijk. De uitgebreide leestafel met diverse tijdschriften, ook van een behoorlijk niveau, vonden wij zeer aangenaam. Ook goed voorziene bar en een café met zowel barkrukken als comfortabele zitjes is zeer aangenaam.

Door aanpassing van mijn planning heb ik mijn verblijf...

Door aanpassing van mijn planning heb ik mijn verblijf moeten aanpassen en ben ik spijtig genoeg moet vertrekken op 12 ipv 13 dec. Geen probleem voor de uitbater.

Behalve de klokken leuk en bovenal gezellig! Fijne mensen hier in de Achterhoek!

De kerkklokken waren ieder half uur nadrukkelijk aanwezig. Vorig jaar hadden we er geen last van maar nu, op de bovenste etage des te meer. Men (er)kende het probleem, maar de gemeente houdt (te) graag de traditie in ere. Kortom, kamer op de oostkant kiezen..

Stokoud/traditioneel hotel, daar moet men zich op instellen. Heel gastvrij en behulpzaam. Kamers niks mis mee! Het ligt tegen een prachtig kasteel aan, omringd door een heerlijke wal om te lopen. Ook een flink park er naast. Kortom: prachtige omgeving!!

• Beoordeeld op: 30 november 2017

zou er niet weer in het najaar toe gaan

kamer was erg verouderd ( oranje behang gele dekbedden en rood wit lampje aan muur )badkamer ook verouderd en wc rol houder rammelde aan een houten muurtje .

lekkere bedden en goede hoofdkussens !sauna en jacuzzi tegen meerprijs maar erg lekker

• Beoordeeld op: 24 november 2017

heerlijk diner en lekkere drankjes;

heerlijk diner en lekkere drankjes; personeel prima, maar dient wel te vragen welke rode wijn. maar misschien is aldaar rode wijn gewoon rode wijn :-)

Jammer van de kamer en het ontbijt. Pand is op zich mooi.

De kamer en het ontbijt. Vrienden van ons hadden eerder geboekt en kregen de mooiste kamers. Opgeknapt, modern en groot. Wij hadden een kleine, verouderde en daardoor ook minder schone kamer. De prijs is wel hetzelfde. Daar hebben we iets van gezegd. Antwoord was dat de eerste boekingen ook de mooiste kamers krijgen en zij 1 vaste prijs hanteren, ongeacht de staat en de grootte van de kamer. Het ontbijt viel tegen omdat de suiker, gekookte eieren en het brood al om kwart voor tien op waren en kon niet worden bijgevuld.

Leuke locatie, mooi pand aan de voorkant. Tot half elf ontbijt en late uitcheck

genoten van de nazomer in een ons nog onbekend stukje Nederland (we komen terug!)

Het ontbijt was oké, maar een beetje weinig hartig beleg. De kamer was erg gedateerd en deed zelfs wat armoedig aan (hout raamkozijn kaal, uitzetstang rammelig; douchestang viel uit elkaar bij verschuiven van kop; kale koude vloer). De gastheer was wel erg kort van stof; niet per se vervelend, maar ook niet echt hartelijk; zal misschien de volksaard zijn. Het hotel is van buitenaf bijna niet op te merken (bomen verhulden het uithangbord), pas na de 2x voorbijrijden zagen wij het bordje van de parkeerplaats.

Het hotel ligt mooi centraal in een prachtig en rustig dorp. Voldoende winkels en horeca (heerlijk gegeten bij Smouzen). Prachtige omgeving om te wandelen en andere uitstapjes te maken (wij hadden weinig tijd en weken daarom uit naar Kleve, omdat kasteel Bergh pas 's middags openging).

schitterende locatie, matige hygiene.

badkamer niet goed schoon, lange haren her en der. ontbijt vanaf 7.30, echter ging de deur van de ontbijtzaal pas open na 8.00 uur door verslapen van eigenaar, hiervoor wel gemeende excuses aanvaardt, kan een keer gebeuren maar wel minpuntje.

de ligging is schitterend

Gezellig restaurant, uitstekende keuken.

Zeer eenvoudige kamer en badkamer. Onvoldoende ventilatie mogelijk. De verlichting was minimaal. lezen was niet mogelijk.

Gezellig restaurant, uitstekende keuken.

Matig schone kamer orima bedden

De eigenaar hotel manager was niet geïnteresseerd in klanten en vind krant en tv belangrijker. Geen groot gastheer. Zijn bediening medewerkster maakte veel goed.

Alles aan het ontbijt was net niet. Brood van de dag er voor. Fruit voor in yoghurt was nagenoeg op ( ik was om 07.30 uur de eerste ontbijt gebruiker) en kwam uit blik. Fruit op schaal was alleen appel en niet aangevuld. Broodjes niet van bakker maar slecht afbak pistolet. Kortom voor het geld alles net niet.

ontbijt was prima en we mochten gratis zelf een...

kamer is erg donker en gedateerd, alles in bruin uitgevoerd en kaal tapijt, wel heel schoon, uitzicht op parkeerplaats

ontbijt was prima en we mochten gratis zelf een lunchpakketje maken, mooi oud gebouw met restaurant en terraszitje midden in centrum, vlakbij het kasteel, handige ligging voor wandelaars van het LAW Noaberpad.

Hotel in oud pand in centrum. Enige vernieuwing zou op ijn plaats zijn.

Kamer gedateerd. Website vermeldt sauna en bubbelbad, maar daar moet wel apart voor worden betaald.

Ligging in centrum; mooie bibliotheek en bar. Ontbijt was goed.

Verschrikkelijk!

De kamerinrichting, hygiene, locatie,vriendelijkheid die ontbrak, het ontbijt, lawaai van het carillion dichtbij, dure prijs voor niks.

Eigenlijk beviel ons niks het was verschrikkelijk. Misschien de mooie entree met oude/antieke uitstraling.

Airco op de kamers zou zeer welkom zijn. Het hotel heeft een mooie ligging.

De kamers zijn erg warm, een ventilator moet uitkomst bieden maar dat maakt de nachtrust er niet beter op.

De ligging van het hotel is perfect in het mooie centrum vlakbij het kasteel.

kort verblijf

De kamers zijn gedateerd en donker. TV was niet aangesloten, wat na zoeken kon worden ontdekt. (inmiddels was het programma afgelopen!!!)

Zeer goed ontbijt en een schitterende locatie. De centrale ruimte (ontbijtruimte) heeft een hele orginele uitstraling.

Ontbijt was uitgebreid .

Ontbijt was uitgebreid .Het is een oud Hotel wat redelijk gerenoveerd is. Onze kamers waren boven met wat kleine trapjes en een lift. We konden eventueel een kamer beneden krijgen i.v.m. moeilijk lopen ( rolstoel ) van partner.

Alleen voor herhaling vatbaar als we in hoofdgebouw kunnen slapen

Smoezelige kamer, erg gedateerd, ramen waren niet schoon, vloerbedekking kaal gelopen, geen koelkast/thee/koffie op de kamer. Foto's van kamer kwamen niet overeen. Bijgebouw waar onze kamer was had geen uitstraling en was niet van hoge kwaliteit.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, geen airco wel een ventilator op de kamer en die was nodig ivm de warmte. Hotel is leuk en warm.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

De kamer die ons was aangewezen was ongelooflijk!

Alles. Parkeerplaats was moeilijk bereikbaar door smalle steegjes waar ook steeds auto`s stonden geparkeerd. Rondom het gebouw was het een rommeltje. Ik zou zeggen, ga er eens een kijkje nemen.

De kamer die ons was aangewezen was ongelooflijk! Wij, beiden 80 jaar jong, zaten in een hok op de bovenste etage tussen de hanenbalken onder twee dakraampjes. De locatie was zodanig dat we bij brand van enige omvang gegarandeerd bij de slachtoffers zouden behoren. De voorzieningen waren navanant Na twee nachten heb ik een andere kamer gevraagd en gekregen. Deze was op de begane grond maar vertoonde ook duidelijk de handen van beunhazen. Kortom: een hotel dat de naam niet waardig is en waarvan ik niet begrijp dat Booking.com hieraan haar/zijn naam wil verbinden. Alleen de bedden waren goed! (Moet gezegd worden!!)

Goed hotel met wat kleine verbeter punten.

ALs je laat komt ontbijten dan is er niet heel veel meer en wordt ook niet constand aangevult. Parkeer plaats achter het hotel is niet voldoende parkeer plek voor de gasten.

Vriendelijk personeel. Kamers zagen er goed uit. Net hotel

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Het hotel is net als het stadje: een schoonheid op leeftijd

Sfeerloze gangen. Kamer zeer gedateerd (jaren 70?-geen retro!) Baas erg ongeïnteresseerd. Ontbijt wel aardig en lekker maar uitstraling van het geheel zeer matig.

Oude gebouw aan de voorzijde echt mooi. Ligging in het stadje

• Beoordeeld op: 9 december 2016

niet voor herhaling vatbaar, minimale faciliteiten, armoedige en donkere hotelkamers.

Armoedig donker hotel. Kamers echt uit jaar nul en zeer zeer gehorig. Echt veel te veel geld voor dit hotel wordt er gevraagd. Ontbijt was ook zeer primitief.

Bar gedeelte zag er leuk en gezellig uit.

• Beoordeeld op: 24 november 2016

We waren er voor een overnachting onderweg naar een poppenhuis beurs

Niets viel er echt tegen

Iedereen was vriendelijk en behulpzaam ik kreeg zondermeer een andere kamer op de begane grond toen bleek dat ik slecht ter been was en ook de prijs werd aangepast zonder dat ik hierom vroeg. En verder was de kamer het eten enz ok

• Beoordeeld op: 22 november 2016

de kamer en badkamer in het oude gedeelte waren smaakvol en...

er was bijna geen personeel, je moest zoeken waar het ontbijt was

de kamer en badkamer in het oude gedeelte waren smaakvol en comfortabel gerenoveerd. de locatie was uitstekend het eten in het restaurant was lekker

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Het ontbijt waas goed verzorgd, eigenlijk was het een mooi...

De chagrijnige eigenaar, de kamers waren wel netjes gepoetst, hoogstwaarschijnlijk met oud water of een heel vies indringend schoonmaak middel, we hebben de raam wijd open moeten zetten om enigszins de stank eruit te krijgen, de kamers zelf waren erg gedateerd. Terwijl we een jaar eerder ook daar zijn geweest, maar hadden toen te maken met de vrouw van de eigenaar die was zeer vriendelijk en de kamer lag op de bovenste verdieping en was uitmuntend

Het ontbijt waas goed verzorgd, eigenlijk was het een mooi audenthiek hotel past goed in de plaats

Ruim voldoende

Nogal verouderd. Jammer dat er geen koffie /theefaciliteiten op de kamer waren. Bar ging erg vroeg dicht en dan kan je niets meer krijgen.

Het ontbijt was goed en de ontvangst erg vriendelijk. Leuke ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Kamer in het C gedeelte versleten vloerbedekking, Mini...

Kamer in het C gedeelte versleten vloerbedekking, Mini televisie met heel weinig zenders, en een douche die er heel indrukwekkend uitziet, maar bijna helemaal stuk is.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie locatie.

De trap in het trappenhuis naast de kamer geeft wat herrie, de treden zijn aan de kamermuur bevestigd.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie locatie.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Verrassend, in positieve én negatieve zin

...wat minder leuk was, was dat het hotel bijna tegen een kerk aangeplakt zit. Het slaan van die kerkklok, gaf een enorme herrie. Vlakbij was nog een kerk, met kerkklok. Aangrenzend, was er een tuin waar iemand een haan had. Hij begon om zes uur en vond het nodig om door te blijven kukelen, zij het met tussenpozes, tot acht uur. Zodoende niet echt een goede nachtrust genoten. De eerste dag was de koffie echt niet lekker en de tweede dag, was die koffieautomaat kapot, net als de pinautomaat. Verder was het wel een beetje zoeken geblazen bij het ontbijtbuffet. Zat geen logica in. De gang, waaraan mijn kamer lag, was ongelooflijk warm en de deuren (nooduitgang) werden niet een keer even opengezet 's avonds, om die gang even te luchten

Bij ontvangst had ik een zeer vriendelijke dame. Gaf een warm en welkom gevoel! Jammer dat zij de volgende dag geen dienst meer had :-) de mannen waren een stuk minder gastvrij. De kamer was heel erg schoon! De hondjes mochten mee en heb daar niks extra's voor hoeven te betalen.Sfeervol, zij het ook wat gedateerd, hotel, op prachtige locatie...op zich, maar...

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

gedateerd en beschadigd hotel.

geluid. kamer schijnbaar onder de trap.. tot 3 uur gebonk..wat een ellende. gedateerd.. veel een beetje stuk.. kamers muffig en erg gedateerd.. douchen door de douchekop bijna niet mogelijk. slechte verlichting

personeel

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Voor 1 nacht een prima kamer

De koffiemachine in de ontbijtkamer. Veel gasten en we stonden in de rij voor koffie omdat de koffiemachine zo langzaam liep. Maar de koffie smaakte goed

De badkamer was mooi met een bubbelbad

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Centraal gelegen.

Overvolle parkeerplaats bij aankomst. Het koffiezet-apparaat in de ontbijtruimte werkte zeer traag.( filevorming). De kamer onder de hanenbalken (zolder) die we kregen toegewezen was wat 'shabby' ingericht.

Er was een lekker bubbelbad.Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Fijne overnachtingen en sfeervol lekker eten voor een schappelijke prijs

De bediening voor het eten runde tegelijkertijd de receptie, dat deden ze fantastisch maar vond ik wel veelgevraagd voor ze en bij de receptie is niet altijd iemand aanwezig.

Sfeervol restaurant met prettige bediening, maaltijd met lekker veel groente, ruime kamer met comfortabel bed. Leuke ligging:vlakbij kasteel Bergh, voorzijde van het hotel komt middenin het stadje uit, de kamers aan de achterzijde komen uit op de oude stadswal met bomen en een pad. Om de hoek kun je een fiets huren en in de omgeving is het prachtig om te wandelen/fietsen door bos en weilanden.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Een goed bed.

De passie voor het hotelvak heeft het hotel al een tijdje verlaten. Personeel is niet verwelkomend. Pand zelf is heel mooi, maar behoeft onderhoud. Hierdoor is de prijs kwaliteit verhouding zoek.

Een goed bed.

Prima voor ons doel

Afvoerputje voor water in doucheruimte. Vloer toilet erg nat na het douchen

Ontbijt prima. Locatie voor ons perfect. Bruiloft bij Heeren dubbel

Gezellig

Drie dagen ontspanning

De gemoedelijke sfeer en klantvriendelijkheid. Midden in het centrum Prive parkeerplaats

Gehorig hotel met slechte faciliteiten.

Gehorig hotel met slechte faciliteiten.

De badkamer en de vriendelijke sfeer.

Helaas was er luidruchtige jeugd die avond

De badkamer en de vriendelijke sfeer. Bart

Prettig verblijf

Hotel valt niet meteen op, Goed opletten bij het zoeken.

Grote kamer op zolder met mooie, vernieuwde badkamer(plus jacuzzi), Prima ontbijt.

geen sfeer, geen ambiente en totaal lefdeloos

Liefdeloze ontbijt

Leuk dorpshotel, perfect voor weekend in prachtige omgeving

Kon schoner, geen douchegordijn dus dweilen

Karakteristiek hotel in centrum

Ok, maar jammer dat hotel wat rommelig en oubollig is. Tip: betere muziekkeuze..of stilte.

Geen uitzicht, onvoldoende licht in kamer. Te weinig fruit bij ontbijt.

Personeel.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Ontspanen en rustig verblijf

Kamer was door de kleuren erg donker

Buiten de inchek tijden konden wij na een feest makelijk in het hotel en op de kamer komen .

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Zou er de volgende keer weer verblijven.

De kamer, gedateerd.

Armoedig...

Alles... Veel te duur voor deze armoedige, verouderde, vuile accomodatie...

Niets...

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Redelijk.

Faciliteiten in de kamer.

De hartelijke ontvangst.

mooie rustieke accommodatie in leuk klein stadje.

mooie rustieke accommodatie in leuk klein stadje. Geeft net dat beetje extra's indien onderweg.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Prima plek om voor mijn werk te overnachten en te eten.

Leuk familiehotel in historische omgeving. Beetje gedateerde kamers maar prima verblijf en een geweldig uitgebreide bar (keuzemogelijkheden)

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Heerlijk gegeten!

een mooi oud pand vriendelijke mensen en een mooie omgeving

de trap was zeer gehorig

het ontbijt was goed er was keuze genoeg de kamers waren goed schoon

• Beoordeeld op: 24 november 2017

goede locatie in centrum van 's-Heerenberg,

te duur voor de kwaliteit.

goede locatie in centrum van 's-Heerenberg, parkeren achter hotel, inrichting sleets, niet herstelde beschadigingen

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heerlijk!

Onderhoud. Behang was gescheurd.

Ontbijt was heerlijk. Het personeel was erg vriendelijk!!

Kachel aanzetten voordat gasten komen . Kamer was erg koud

Ruime kamer aardig personeel mooie ontbijt ruimte

het bverblijf was naar tevredenheid

======

Kamers waren goed Ontbijt uitstekend

De omgeving

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Heel aardig personeel. Maakte het verblijf heel aangenaam.

Jammer dat er geen overdekte fietsenstalling is.

Prima eenvoudig ontbijt. Ook een heel goed en smakelijk diner.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima overnachting en ontbijt in het gezellige centrum.

Goed te bereiken hotel in centrum 's Heerenberg. Goed ontbijt.

heerlijk bourgondisch genieten

De gastvrouw van woensdagavond, heel gezellige meid!

Centrale ligging in stad

Gedateerd

Centrale ligging in stad

Prachtig gelegen hotel, geen 13 in een dozijn. Ongelooflijk lieve bediening, werd ik erg blij van!

Geweldige kamer, heel ruim en voorzien van veel extra's.

Goed hotel naar prijsverhouding. Vriendelijk personeel. Mooie ligging bij het centrum en kasteel.

Geluidruchtig, we lagen naast de trap

Goed ontbijt, wel eenvoudig

Vergane glorie

Hotel is enorm gedateerd vooral in de gangen maar ook de kamers zijn aan een opknapbeurt toe

Kamer was groot en ontbijt prima

Goed, we komen graag nog een keer terug

Niets, alles was goed

Lekker grote lichte kamer, schoon, het ontbijt is goed en een ruime keuze

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Zo jammer van die kerk die de aantallen bezoekers vast doet verminderen !!!

Door de centrale ligging zeer dicht bij de kerk waarvan de klokken dag en nacht luid klonken !

De ligging was uitstekend centraal, maar .......

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Personeel zeer attent en het diner en ontbijt waren prima

Dag en nacht klokgelui op 50 meter afstand. Daar moet je wel aan wennen....

Personeel zeer attent en het diner en ontbijt waren prima

We hebben wel goed geslapen

Meer uitleg over het hotel

Wij kwamen later voor ontbijt er was niets meer er wordt niet bijgevuld vond ik jammer

Aardig personeel. Goede plek in het centrum en ideaal dicht bij het kasteel waar wij een feest hadde

De kerkklokken s nachts die ons wakker hielden.

Fijn en groot bed. Ontbijt was voldoende gevarieerd.

Redelijk tot goede ervaring.

Douchen in een bad is heel onplezierig. Slecht uitzicht.

Het bed was prima.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel de Lantscroon