Beoordelingen over Amrâth Hotel Lapershoek Arenapark 4-sterren

Utrechtseweg 16, 1213 TS Hilversum, Nederland

#11 van de 11 hotels in Hilversum

Personeel was aardig, OV fiets werd "bijgesteld".

De bedden waren bij inkomst van de kamer aan de muur opgesteld , wat normaal aan de overkant is. ( nu lijkt de kamer veel kleiner terwijl er genoeg ruimte aan de overkant was.) Ik heb slecht geslapen en was om 4.30 u "niet uitgerust" wakker. ( had het gevoel aan het voeteneind te liggen met mijn hoofd) Er was geen badmat en de straal van de douche zo krachtig dat de hele badkamer onder water kwam. Er was ook geen waslap of washandje, Het stoeltje dat er stond niet geschikt voor een avond tv kijken.

Personeel was aardig, OV fiets werd "bijgesteld". Mosselen, a volante waren prima . Terras is prachtig en relaxing gelegen.

Vanwege eerdere beoordelingen door anderen heb ik bij de...

Vanwege eerdere beoordelingen door anderen heb ik bij de boeking verzocht om een kamer met geen uitzicht op blinde muur en die ook gekregen. Prima parkeergelegenheid Slechts 12 minuten lopen naar het centrum (voetgangersgebied)

Ontspannen verblijf

Beetje luidruchtig door de luchtverversingsinstallatie buiten. Indeling van de zenders op het televisietoestel was chaotisch, geen Nederland 3.

Mooie ruime kamer. Goed bed. Koffie en thee op de kamer. Goed gevulde koelkast met diverse dranken.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

We hadden meer verwacht van een viersterren hotel

We deden de gordijnen open en hadden uitzicht op een blinde muur op 1,5 meter van ons raam.... We wilden fietsen huren met een kinderzitje, de fiets kon wel maar het kinderzitje niet. We hebben nog gevraagd waar dat wel kon maar dat wisten ze niet bij de receptie...

De kamer was schoon, pas vernieuwd en een mooie douche en een lekker bed

Prima ontbijt, op loop afstand naar het centrum van...

De driepersoonskamer. Lange maar erg smalle kamer, voelde erg benauwend omdat het raampje niet in het zicht was (om een klein hoekje). Er was wel een dakraam, maar zonder verduisterend gordijn waar wel het éénpersoonsbed onderstaat.

Prima ontbijt, op loop afstand naar het centrum van Hilversum, vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en het hotel ziet er...

Jammer dat er geen airconditioning op de kamer was , Was vrij warm. We kregen wel een ventilator.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt en het hotel ziet er netjes uit, ook de kamer ziet er goed uit.

Niet de juiste prijs/kwaliteit verhouding

Er is geen airco en met deze warmte is dat niet aangenaam. Ik zat bij een plat dak dus het raam helemaal openzetten is geen optie. Er was geen douche gel, dpuchekapje etc. En toen ik bovenstaande zaken meldde bij en de receptie kreeg ik als antwoord "Ik zal het doorgeven"

kamer okay, maar hotel mag wat moderniseren

het hotel is wel aan een beurtje toe. De kamers zijn wel gedaan maar de hal en lift is wat versleten. Verder was het ontbijt karig vond ik

kleine maar comfortabele kamer

Mooie lokatie, maar het personeel zou een curcus niet misstaan.

ONTBIJT: er was in 1e instantie geen tafel vrij (alles van vorige ontbijtgasten stond nog op tafel) bij de vraag of er nog een tafeltje vrij gemaakt kon worden, kregen we als antwoord dat ze zouden kijken of dat mogelijk was dat duurde ruim 10 minuten. Nadat we een tafeltje hadden bemachtigd bleek koffieapparaat defect, geen croissantjes en de vraag of er gewone yoghurt aanwezig was kregen we als antwoord dat er toch aardbeien yoghurt was en dat als dat op was er "gewone" yoghurt zou komen. Al met al geen fijn verblijf op deze manier, en vooral te weinig personeel bij ontbijt, Wij elke maand gebruik van diverse hotels en deze ervaring is totaal nieuw voor ons.

de douche

Prima verblijf gehad!

Kamers een beetje aan de kleine kant. En een beetje gehorig i.v.m. verkeer en afzuiging van de keuken.

Prima ontbijt. Lekker vers en alles snel aangevuld. Goede bedden en schone kamers. Vriendelijk personeel.

Ontbijtzaal drama zelf de tafel moet afruimen brood bijna op...

Ontbijtzaal drama zelf de tafel moet afruimen brood bijna op ( met nog een uur te gaan ) koffie apparaat werkte maar voor de helft . Schoonmaakpersoneel kon ons wel de kamer uitkijken terwijl we nog een uur hadden om uit te checken . Gemeld maar tot op heden toe niets mee gedaan na meerdere malen er te zijn geweest was dit de slechtste ervaring en komen wij er niet weer !

Prima hotel dat goed personeel heeft rondlopen.

Kamer kleiner dan verwacht. Ontbijtbuffet viel een beetje tegen. Broodjes werden onvoldoende bijgevuld en gekookt eitje en brie waren niet te vinden. Waarschijnlijk op.

De service van het personeel was perfect. Erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was erg schoon. Ligging van het hotel is prima.

Super tevreden op het ontbijt na

Het ontbijt kon beter. Was niet slecht maar steeds moet je wachten dat er weer wat bij wordt gevuld. En warme koffie graag. Was niet goed georganiseerd. Hellaas

Zeer nette kamer en schoon

Dit weekend geen 5 sterren

Ontbijt slecht georganiseerd. Continue schalen leeg. Chaotisch. Ook voor een 4 sterren zeer slecht dat beide zeepdispensers op beide kamers leeg waren

Prima plek voor een overnachting na een feestje in de buurt bij vrienden.

De kamer was te warm (vloerverwarming). Bij het uitschenken werd aanvankelijk gezegd dat de kamer nog betaald moest worden, terwijl dat al via booking.com was gedaan. Kostte enige tijd om dat recht te zetten.

Prima ontbijt, vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Lekker en vers ontbijt

Afwasbak was niet proper Ik had een kamer aan het rondpunt en er was veel file / lawaai tot laat en vroeg s’morgens

Lekker en vers ontbijt Gemakkelijk te voet naar het centrum voor dinner

Heerlijk verblijf, dichtbij het centrum in een mooie kamer! !

Nette mooie kamer, mooie badkamer, koffie en theemogelijkheid op de kamer, gratis parkeren en maar een kwartiertje wandelen naar het compacte centrum.

Mooi locatie, het hotel doet rustiek aan en ligt toch op...

Kamer had iets schoner gemogen en iets beter aangevuld (toiletpapier, koffie/koffiemelk en zeepdispenser). Ontbijt was goed, maar met één personeelslid in een drukke ontbijtzaal duurde aanvulling van etenswaren echt te lang.

Mooi locatie, het hotel doet rustiek aan en ligt toch op loopafstand van winkels en horecagelegenheden in het centrum van Hilversum. Vriendelijk en hulpvaardig personeel, servicegericht en attent. Prima restaurant met lekkere gerechten. Kamer met alle nodige voorzieningen en redelijk modern ingericht. Bedden waren goed, kussens aan de dikke kant, maar op verzoek kregen we een dunner exemplaar.

Vriendelijke medwerker.

Uitzicht van de superior kamer is op een rommelige blinde muur. Jammer Het ontbijt is prima maar er zit niets bij wat je echt verrast. Ik ben gewoon verwend waarschijnlijk :)

Vriendelijke medwerker. Fijne douche, schone(bad)kamer. Uitstekende bedden!

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Het ontbijt was grotendeels op terwijl we voor 10 uur in...

Het ontbijt was grotendeels op terwijl we voor 10 uur in ontbijtzaal waren en er na ons nog zeker 10 gasten kwamen ontbijten. Ontbijt in weekend tot 10.30 uur. Gezien we hetzelfde betalen voor ontbijt graag ook dezelfde keuzes als gasten die vroeger gaan ontbijten.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

De kamers waren zeer netjes en modern.

De bediening van het ontbijt. Er was 1 zeer onvriendelijke dame die het nodig vond om onze groep zeer onheus te behandelen. We voelden mee met de andere collega die toch alles deed om het aangenaam te maken. Toppunt was dat een van de collega's onterecht was beschuldigd van een misverstand van haar. Het hotel was goed maar het ontbijt is om nooit meer terug te doen.

De kamers waren zeer netjes en modern. Badkamer was ook top met inloopdouche.

Het twee persoonsbed bestond uit twee matrassen. Laken zat niet vast om de matrassen heen. De matrassen schoven uitelkaar en het laken kroop van het matras af. Hierdoor slecht geslapen.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima.

Vreemd is dat ontbijten in het weekend pas vanaf half negen mogelijk is. Dat zou echt verbeterd kunnen worden.

Prachtige lokatie. Zeer vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Mijn favoriet: roerei met de champignons.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Voor herhaling vatbaar.

We hebben het raam 's nachts gesloten gehouden omdat de apparaten buiten herrie maakten.

Onze kamer was schoon en fris. Het gebouw is prachtig. Het mediapark is prima bereikbaar per trein, maar ook te voet (als je zoals wij van wandelen houdt). Bij een volgend bezoek aan het mediapark kiezen we weer voor dit hotel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Ik heb via booking.com overnachting incl ontbijt gereserveerd en betaald. In het hotel zeiden ze dat er alleen een overnachting gereserveerd was en ik moest ontbijt alsnog bij de receptie betalen. Volgens hen gaat dit vaker fout via booking.com. Hoe weet ik nu zeker in de toekomst dat als ik via booking.com bestel, het ontbijt er daadwerkelijk bij zit?

Ligging was goed en personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Hilversum erg leuk, Amrath hotel niet aan te bevelen.

De kamer was klein, donker (keken uit op andere gebouw waar verbouwd werd) en met een miniatuur badkamer. Ook de (gratis) koffie/thee voorziening op de kamer was erg beperkt met slechts 2 kopjes en 2 zakjes oploskoffie (voor 2 personen)! Voor 1 persoon aardig maar voor 2 personen totaal onvoldoende.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Tot rust gekomen, maar de keuken zou ik elders zoeken

Bij aankomst bleek het ontbijt niet bij de prijs inbegrepen te zijn (dit was teleurstelling #1) en vervolgens kost het ontbijt €15,50 per persoon (teleurstelling #2) en de kwaliteit liet zeer te wensen over... (teleurstelling #3).

De kamer was geweldig heerlijke comfortabele bedden en een prachtige inloop douche!

Mooie locatie, zeer schone kamer/badkamer en ook de rest van het hotel was heel schoon

De hoofdkussens waren veel te luchtig. Ik heb maar een sierkussentje gepakt. Voor meerdere nachten had ik wel om een ander kussen gevraagd, maar bleef maar 1 nachtje.

Receptioniste zei dat ontbijt zaterdags pas vanaf 8.30 was en het was maar de vraag of er iets vroeger geregeld kon worden. De volgende ochtend bleek er een uitgebreid ontbijtbuffet te zijn, tot pannenkoeken aan toe. Uitstekend!

mooi hotel

heerlijk ontbijt, personeel vriendelijk. achter het hotel ruime gelegenheid om je auto te parkeren. Ondanks dat het hotel aan een drukke rotonde staat, geen last van verkeersgeluiden.

Gelukkig waren we er alleen maar om even te slapen, niet het comfort/ uitstraling die je verwacht.

Keken uit op blinde muur, donkere kamer. Badkamer echt niet meer van deze tijd, dat kan niet bij een 4 sterren hotel. Heel ouderwets en basic. Gehorigheid: je hoort alle kranen lopen s morgens.

Ontbijt goed maar flink geprijsd tov andere hotels met zelfde type ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Vergane glorie waar we geen gebruik meer van zullen maken.

Bedden doorgezakt. Gehorig hotel. Echt vergane glorie. Bij de vraag naar een late checkout kregen we als antwoord dat het niet kon ivm de drukte. De volgende dag stonden er kamers goedkoop op booking.com.

Ik zou dit hotel niet weer boeken.

Ik vond de prijs kwaliteit verhouding slecht. Ik vind dat je voor €100 per nacht toch wel een iets minder verouderde kamer mag verwachten, waar ook in de ochtend schone handdoeken mogen liggen. Dit was bij ons helaas niet het geval.

Bedden sliepen goed. Ontbijt was ook Ok.

Parkeren

Badkamer was erg verouderd en niet schoon. Vingerafdrukken op de douchewanden. De doucheshampoo was leeg. De slaapkamer was benauwd, Vanwege straatgeluid kon raam niet open.

Parkeren

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

De kamer was klein, maar schoon. De badkamers zijn wel aan vernieuwing toe.

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was prima. De bedden zijn goed!

Efficient maar weinig sfeervol

Verouderd hotel, er werd ook verbouwd. Badkamer erg ouderwets, kleine kamer. Niet wat ik versta onder comfort kamer. En dat voor ruim 100 euro.

Het bed was prima

Wij hebben er alleen maar geslapen.

Het hotel is de kamers aan her renoveren en dat is hard nodig. Onze kamer was nog niet gerenoveerd. Verder lagen er 2 verschillende matrassen op het bed, scheelde een paar centimeter in dikte.

Wij hebben niet ontbeten, vonden de prijs (€15,50 pp) te veel.

handig als je snel moet overnachten maar geen aanrader voor weekendje weg

kamer en hotel verouderd, restaurant behoorlijk in kwaliteit gedaald, weinig keus en carpaccio bijv. was nat en koud

ontbijt was prima, echter geen cappuccino in apparaat, kon erom vragen maar langer wachten en maar 1 apparaat voor heel veel ontbijters...... bedden ook prima

Dame bij t obtbijt aardig

Alles. Geen 4 sterren kwalificatie. Zeer gedateerd. Slecht bed slecht kussen slechte matras. Badkamer oud en kapot en met schimmel op de muur. Lift met gebruiksaanw. anders deed ie t niet. En ook nog onaardig personeel.

Dame bij t obtbijt aardig

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Ik had mijn nieuwe elektrische tanden borstel in de badkamer...

Ik had mijn nieuwe elektrische tanden borstel in de badkamer achtergelaten. Daarna meteen gebeld en een onvriendelijk meisje aan te telefoon vertelde mij dat deze niet gevonden was. Niet leuk dus als personeel een tandenborstel meeneemt! Dat verwacht je niet van een goed hotel!! A. Kellermann.

Het avondeten.

Het avondeten. Wij hadden met roomservice 2 pizza's besteld. Waarvan er 1 eerst niet was. Geen punt dus namen we 2 verschillende. Eenmaal gebracht op de kamer waren het overduidelijk twee diepvries pizza's. Dat was echt erg teleurstellend.

Ik vind de kosten voor een ontbijt erg hoog 15.50 euro p.p. Dat eet niemand ervan af al het ontbijt goed was.

Het prachtige terras en de lunch was geweldig

Hotel/kamers zijn dringend toe aan een update.

Hotel/kamers zijn dringend toe aan een update. Ontbijt is goed echter afruimen van de tafels liet heel lang op zich wachten vrienden van ons wilden aanschuiven maar wij moesten zelf de tafels afruimen zodat ze konden gaan zitten . Personeel vond het nodig om in plaats van tafels af te ruimen ons tot drie keer toe naar ons kamer nr te vragen . Kom hier al een aantal jaar maar heb nu mijn bedenkingen voor de volgende keer .

Echte tegenvaller; dit is geen 4 sterren meer.

Zeer slechte bed. Kamer 204 klein, met schuine plafonds bij voeteneind van bed. Badkamer laag plafond, douchegordijn zonder functie; kastdeuren die nauwelijks open kunnen.

Locatie is mooi; voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Zeer tevreden

Hotel heeft een update nodig. Ze doen zichzelf tekort om hier niet in te gaan investeren.

Zeer vriendelijk personeel, goede bedden en de douche was niet mooi maar zeer krachtig! Eten was eenvoudig qua uitstraling maar van zeer goede kwaliteit

Perfect ontbijt, behulpzaam personeel!

De afmeting van de kamer en het " non" uitzicht !! We hadden om een andere kamer moeten vragen!!, zo die er al geweest zou zijn.

Perfect ontbijt, behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Beperkt

125 euro voor kleine kamer: enkele lavabo, veel lawaai buiten. Beperkt ontbijtbuffet: ei dat naar niks smaakt, geen vers spek. Nog niet eens de vraag: wilt u koffie? T was 50euro waard.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Ontbijt prima, voldoende parkeergelegenheid,...

Hygiëne... Haren in het bad en matig gepoetst. Ongezellig hotel, geen sfeervolle bar/restaurant en lange gangen met grote zalen

Ontbijt prima, voldoende parkeergelegenheid, vriendelijkpersoneel

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Aardig personeel

Gedateerde kamer, veel was beschadigd (meubilair)of vies en oud (badkamer)Als ik wilde ventileren zou gelijk iedereen de kamer kunnen binnenstappen.Last van groep die om 02.00 arriveerde in de omliggende kamers en voortdurend bij elkaar op de deur klopten om te socializen, gekakel op de gang. 1,5 uur wakker van gelegen.

Aardig personeel

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

We sliepen op een kamer waaronder de vrabchtwagens om 07.00 u al uitl gingen laden. Daarbij werden hele gesprekken gevoerd en gehoord tussen chauffeur en hotelpersoneel. We stonden en bleven door beide zaken vroeg wakker.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Samengevat: we zullen in de toekomst opnieuw een kamer reserveren in 'Lapershoek'

Zie de opmerking hiernaast

Het ontbijt was goed verzorgd en gevarieerd. De vraag naar een kamer met douche ipv bad (kamer 116) werd gehonoreerd; onze dank daarvoor. Maar achteraf viel die keuze voor kamer 212 toch wel tegen: - schuine plafonds en m.n. : > op de badkamer boven toilet > op de slaapkamer rechts van het bed was gevaar van hoofd stoten zeker aanwezig; - bovendien was de ligging van de kamer toch minder rustig, vanwege het verkeersgeluid.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Redelijk maar kan beter gezien prijs

Benauwd en zeer klein kamertje met een zeer slecht bed aan een zeer drukke rotonde maar na overleg hierover met receptie werd er een andere kamer geregeld met een nieuw bed aan de rustige zijde van het hotel. Personeel was erg aardig

Vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Badkamer was beschimmeld.De verf viel van de muur. Veel stof en smerigheid op plekken die je niet meteen ziet. Bed was kort

Ontbijt op bed was zeer goed verzorgd.

Hotel Laapershoek is dringend aan een renovatie toe.

Er lagen haren op de vloer van de badkamer. De kamer was erg koud bij aankomst, waardoor ik het eerste half uur met mijn jas heb aangezeten.

Het ontbijt was goed, fijne ontbijtzaal. Mevrouw van de receptie was erg vriendelijk. De bedden waren zeer comfortabel.

Verblijf in monumentaal pand aan rand van Hilversum

Sterk gedateerde badkamer. Kleine kamer. Uitzicht op muur.

Zakelijk verblijf, één nacht met ontbijt. Karakteristieke monumentale voorgevel. Gelegen aan rand Hilversum, met makkelijke toegang snelweg Utrecht/Amersfoort. Ram kan open. Rustige omgeving. Goed geslapen.

• Beoordeeld op: 10 december 2016

belabberd. de kamer is goed voor het leger des heils wellicht

je kunt niet recht op staan bij de wc bij draaien in bed slaap je op de kale matras/geen molton etc. erg koude kamer je kunt niet rechtop in de kamer lopen geen plaats voor een twee persoonskamer/bed

• Beoordeeld op: 7 december 2016

lekker ontbijt met alles wat een goed ontbijt nodig heeft

toilet in de kamer was niet proper, binnenin onderaan, een plaats dat je niet echt ziet, maar als je in bad zit, kijk je recht op de onderkant en die was vies, voor de rest was de kamer in order

lekker ontbijt met alles wat een goed ontbijt nodig heeft

• Beoordeeld op: 6 december 2016

De bedden waren prima;

ontbijtzaal te koud. Prullenbak kamer kapot. Geen standaard op kamer om koffer te plaatsen. Koffieautomaat bij ontbijt te zuinig afgesteld; cappuccino niet te drinken. Geen worstjes bij Engels ontbijt.

De bedden waren prima; we hebben heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Misschien eerst een rondkijken naar andere mogelijkheden?

1) Toilet bleek niet te werken 2) De verdieping rook naar uitwerpselen 3) De matras was ongelijk en lag te diep voor de bedrand 4) Wie wat ouder en misschien star van benen is zal een probleem hebben in het bad te stappen. 5) Lounge en restaurant hebben de uitstraling van een stationsbuffet tweede klasse. 6) Vier-sterrenwaardering is niet terecht

Locatie en personeel waren de twee enige zaken die positief konden worden beoordeeld.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

wij hebben onze huwelijksnacht hier gehad en familie had de kamer versiert super leuk

ontbijt hebben we op de kamer gehad en was TOP!!!

Prettig verblijf.

Slecht tv-ontvangst en géén koelkastje op kamer!

Mooie ligging t.o.v. centrum Hilversum

Matig en niet voor herhaling voor dat prijs niveau

Ontbijt, service aan de balie en de kamer

Ontbijt matig. Kamer niet fraai en klein voor veel geld

• Beoordeeld op: 4 september 2018

ontbijt prima

Bedden zijn zacht

ontbijt prima Hier en daar wel wat verhouderd

Prijs Kwaliteit was prima

Een klein bankje op de koffer op te leggen zou handig zijn.

Prijs Kwaliteit was prima. Fijne badkamer, comfort kamer erg klein

Aangenaam

Goede kamer en goed ontbijt

alles avondeten zeer goed,,,,maar beperkte kaart

geen koelkast op de kamer

alles avondeten zeer goed,,,,maar beperkte kaart zeer vriendelijk personeel

Beetje achterhaald Personeel was matig vriendelijk C

Nieuwe badkamers

heel ontspannen hoewel er bij het inchecken een misverstand ontstond.

de kamer was precies naar onze verwachting

Is teleurstellend dat n 4 dtetrenhotel geen airco heeft

Is teleurstellend dat n 4 dtetrenhotel geen airco heeft

Mochten eerder ontbijten daar wij op tijd op een afspraak...

Iets aan de hoge kant prijs

Mochten eerder ontbijten daar wij op tijd op een afspraak moesten zijn

Prima verblijf!

Prima verblijf!

het ontbijt was vriendelijk

de renovatie viel op een puntje tegen, bij het gebruik van het toilet viel ik hard me mijn schouder.

de kamer voldeed aan onze verwachtingen

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Oke, voor een nacht...

Kamer was te warm en best kleine badkamer.

Mooi terras, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

alles