Beoordelingen over Hotel Promenade & restaurant Cosa 3-sterren

Amalialaan 1, 3743 KE Baarn, Nederland

#2 van de 3 hotels in Baarn

Het diner was heerlijk

De vloer van de kamer was vies. In de badkamer zat op diverse plekken spinnenrag en er zat een gat in het plafond. Er waren geen glazen op de kamer en er waren geen koffie cups voor het koffiezet apparaat aanwezig. Deze werden later wel verzorgd. Op de overloop zaten diverse vieze plekken in de vloerbedekking en het stonk er.

Het diner was heerlijk

Heerlijk en gezellig terras.

Er is geen fietsenstalling of iets. Je moet over het terras naar de kroeg binnen waar je de fiets kan plaatsen en opladen.

Heerlijk en gezellig terras. Lekkere bedden.

Slecht

Op booking.com staat dit hotel aangeschreven met **** voor ons een ** waard Ook de kamer had geen comfort , geen airco , geen koelkast , geen flesje water Het terras was vuil en vol met spinnenwebben en het plafond zat los zie bijhorende foto's

De omgeving en de mooie locaties in de buurt ,

De grootte vd kamer en het balkon met zitje en de...

Het algemene onderhoud vd kamer . De vloer kraakt enorm en in het plafond zaten vochtplekken

De grootte vd kamer en het balkon met zitje en de mogelijkheid om zelf kopje koffie of thee te maken. De badkamer met bad.

Vriendelijk personeel en lekker eten.

Geen airco op de kamer. Tv geen goed signaal. Geen ontbijt bij de prijs inbegrepen. Prijs is hoog 75 euro voor 1 nacht. Vloer kraakt heel erg.

Vriendelijk personeel en lekker eten. Wordt snel gebracht. Ligging is prima

Prima ontbijt

Veel lawaai in de nacht. Slechte matrassen en gedateerde kamer. Personeel was wat kortaf. Handdoeken wel gewassen maar toch met vlekken, wat niet echt fris oogde.

Prima ontbijt

Locatie goed, terras prima, prijs/kwaliteit niet in verhouding

Prijs kwaliteit ver over de top, geen airco, raam open dan wel het geluid van de airco/of keukenapparatuur eronder, zware onderbezetting bij het verzorgen van het ontbijt en dus zeer karige aanvulling voor 14,50 p.p . Wel vriendelijke communicatie. Wij kwamen om 24.00 terug van concert en konden ook niets meer te drinken krijgen zowel binnen als buiten niet, maar dat werd wel heel snel en vriendelijk verteld.

Net hotel, vriendelijk personeel, gezellig restaurant

Douchekop was kapot. Tijdens het ontbijt te weinig personeel waardoor bestek ontbrak, de borden op waren en we onze koffie pas kregen toen we al uitgegeten waren. Door naastgelegen kroeg best veel lawaai ‘s nachts buiten. Van buiten is niet te zien waar het hotel is. Het bord schijnt een storm niet te hebben overleeft en er is nog niets teruggeplaatst. Wel 3 keer langsgereden en uiteindelijk gebeld.

Net hotel, vriendelijk personeel, gezellig restaurant

Het was goed, maar we komen niet terug.

Verkeerd ingevuld dus, zie boven. Goede bedden, kamer was schoon.

Het ontbijt viel tegen, ontbijtbordjes op, niet genoeg bestek, geen bruin brood, geen kleine schaaltjes om jam in te doen, jus d orange op, yoghurt op, later werd het bijgevuld, maar ja, lijkt mij niet echt de bedoeling, wij waren ook niet op het nippertje, dus jammer. Ook stonden er mensen die iets wilden vragen, dan werd er gezegd, geen tijd, ik kom zo, enz. Dan denk ik, als er ontbijtbordjes hadden gestaan, vragen de mensen er niet om, volgens mij geen goed overzicht, dat werd ook door het bedienend personeel toegegeven. Je weet toch hoeveel gasten er zijn?

Schuine dak op mijn kamer heb mijn hoofd gestoten en geen lift 38 treden op klauteren. Maar wel plaats voor mijn fiets en veel hulp

Kamer prima personeel zeer vriendelijk ontbijt genoeg en lekker veel.zelfgemaakte producten en verse raathoning heerlijk Fijn terras

Goede prijs/kwaliteit verhouding;

Na afloop van musical bezoek (23.15 uur) nog slechts 1 drankje kunnen bestellen; gelegenheid ging dicht, terwijl hotelgasten waren.

Goede prijs/kwaliteit verhouding; restaurant Cosa is perfect

De badkamer was ok,

De kamer was niet zeer hygiënisch, het meubilair oud en onhandig. Er is op de site niet vermeld dat er ook een dancing onder in het gebouw is en dus veel lawaai de ganse nacht door. Ook veel lawaai van de vlaggenmast net naast mijn raam.

De badkamer was ok,

geen

ik heb het idee dat je voordelig boekt de minste kamer krijg. en geheel proper is het niet. van sommige oudere mensen hoorden wij dat ze niet op zoveel trappen hadden gerekend.

het avond eten is super.

restaurant: een aanrader. hotel: goed voor één overnachting

Jammer dat het hele hotel om 23:00 uur dicht was. Er was een heel gezellige bar/restaurant waar later op de avond geen gebruik gemaakt kon worden. Zakelijk gezien ook niet slim. Er zaten de nodige gasten die net als ons naar een concert in de buurt gingen. De meeste willen nog even gezellig naborrelen. Jammer dat die mogelijkheid ( die er wel is ) niet geboden wordt.

Het eten in het restaurant was super !!!

Voor een nacht prima!

De erg kleine badkamer. Het ontbijt. Het personeel probeerde er vriendelijk het beste van de maken. Maar de gewone kaas was op. Alleen komijnekaas kaas. Geen ham. Fruit was op. Scrambelt egg op. Gekookte eieren op. Er is een eitje gebakken. Dit terwijl we lang niet de laatsten aan het ontbijt waren.

Lekker gegeten in hetvrestaurant. Personeel heel vriendelijk.

De rommelige ingang naar de hotelkamers en de oubollige uitstraling.

Erg mooi restaurant. Heerlijk gegeten. Ook het ontbijt was erg goed. Vers gebakken brood, huisgebakken cake, verse sappen, diverse soorten beleg. De hotelkamers waren wel super schoon, maar erg oubollig vergeleken met het restaurant. Dit vond ik erg jammer. Ik hoop dat de sfeer van het restaurant en het wijnproeflokaal wordt doorgetrokken naar het hotel. Dan ik het helemaal top.

Er zitten deurdrangers op de kamerdeuren.

Er zitten deurdrangers op de kamerdeuren. Hierdoor hoorde wij al voor 7 uur 's morgens andere deuren knallen. En niet 1 x maar echt 6-7 keer. En dat voor 7 uur vind ik niet echt charmant.

De vriendelijke ontvangst en de ligging van het hotel.

Ontbijt was niet uitgebreid en onduidelijk of je zelf wat moest maken of het aan de bediening moest overlaten.

De vriendelijke ontvangst en de ligging van het hotel. De service was voortreffelijk.

Centraal gelegen. Wel gedateerd.

Kamer was erg warm en hier en daar kapot en niet af. Geluidsoverlast van aircos van buiten op het dak. Hadden beter binnen voor airco kunnen zorgen. Sterkte verflucht om in te slapen. Waarschijnlijk waren ze nog aan het renoveren!?

Aardig personeel . Lekker bed

Eenvoudig, netjes en prima voor een nacht.

Er kwamen verschillende kosten bij die vooraf niet helemaal duidelijk waren zoals het ontbijt en de toeristenbelasting. Logisch dat dit kosten met zich meebrengt maar dit leek in de eerste instantie bij de prijs in te zitten.

Het restaurant en de sfeer

Wel heerlijk geslapen

Kleine en warme kamer. Vooraf betaald, beetje raar. Geen airco, op eerste gezicht schoon, maar als je iets beter kijkt...

Locatie dicht bij station, vriendelijk ontvangst.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, schone frisse kamer en badkamer.

Enige minpunt; Wij waren er op een zomers warme dag, helaas benauwd op de kamer, en naast het raam dat we hadden opgezet liep buiten de afzuiginstallatie.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, schone frisse kamer en badkamer. S avonds gezellig terras, vriendelijk personeel.

Gezellig met heerlijk ontbijt

De kamer vond ik qua inrichting beetje oudbollig en kan wel eens een restyling gebruiken.

Heerlijk ontbijt en beneden erg smaakvol en gezellig ingericht. Zeer goede matrassen.

(zeker bij aankomst) een zeer prettige en goede bediening.

* ontzettend veel overlast van jeugd na het stappen. * geen airco en met een warme dag/nacht veel te weinig koeling * geen eigen parkeerplaats

(zeker bij aankomst) een zeer prettige en goede bediening.

weinig rust door geluidsoverlast

Het was 's nacht erg onrustig op straat. Met enkel glas hielp ook niet echt mee in het buiten houden van het straatgeluid. De deuren slaan erg hard dicht, waardoor thuiskomende andere gasten 's nachts niet te missen zijn. Niet echt rustgevend geweest.

de kamer was wel goed -het ontbijt eenvoudig

toen wij smiddags aankwamen (koningsdag) was op het terras een DJ optreden met enorme boxen met enorm veel lawaai en veel mensen waar we ons tussendoor moesten dringen. Dit past volgens mij niet om zoiets op een terras van een hotel te organiseren of die die dag dan je hotel dicht. Het was voor ons een heel slechte ervaring

de kamer was wel goed -het ontbijt eenvoudig

• Beoordeeld op: 21 april 2018

hotel gewoon, wel oké en dat voor een redelijke prijs.

Koffie/thee bij het ontbijt was een gedoe: voor ieder kopje moesten we apart vragen. Het brood was niet gaar, en één dag was er alleen wit brood. Prijs van het ontbijt was veel te duur voor wat er geboden werd. Onhandig dat er geen receptie was in weekend.

Het diner in restaurant was prima. Zo goed zelfs dat we er ook de tweede avond hebben gegeten. Op e klacht over het ontbijt werd achteraf goed gereageerd.

Jammer van wat onverschilligheid; prachtig op elkaar afgestemde kleuren met heerlijk bed + keuken.

Zie beneden, heb er 1 verhaal van gemaakt. P.S. Volgend jaar 100 jaar bestaan van het Baarns Lyceum ! Een leuk arrangement bedenken ?

Geen lift aanwezig, erg onhandig(ben slecht ter been), Had om een douchekruk gevraagd, nee. Wastafel niet echt goed schoon. Handdoeken onnodig verwisseld; geen: Als hij op de grond ligt graag vervangen, anders gewoon laten drogen. De prullenbak was niet geleegd en koffie en theefaciliteiten niet aangevuld, noch even afgewassen/verwisseld. Rooster boven het raam was verstopt. Geen gebruiksaanwijzing voor tv, die ook tot radio veranderd kan worden. Bij een langer verblijf, lijkt mij die moderne 'kast' niet erg mooi, want je blijft al je kleding zien. (soort open gaaswerk). Meeste personeel aardig, maar niet erg serieus met hun werk bezig. Het restaurant heeft een leuk deel-meerdere-kleine-gerechtjes-met-elkaar-keuze-menu samengesteld. Was uitstekend en erg lekker ! Vernieuwend concept; beide avonden nog net plek voor ons, rest was vol, meerdere sessies. Ontbijt was goed, niet overdadig buffet met heerlijke koffie. De bio-trend was zichtbaar. Goed verblijf. De letters van het Hotel weer herstellen op het dak ! Een demper op de doffe dreun van de branddeur.

charmant hotel

beetje "italiaans/frans" hotel, hotel kamers boven restaurant, beetje gehorig, dus wel charmant zogezegd, niet te perfect, toch leuk, in restaurant lekker italiaans eten, ontbijt ook goed met persoonlijke bediening.

Heerlijke plek maar het overnachten viel tegen!

De kamer. Het bed was heerlijk maar snachts een groot deel van de nacht wakker geweest door herrie buiten en smorgens een douche die of koud of extreem heet was. Elke paar seconde veranderde de temp.

Het restaurant. Het eten was heerlijk. Jammer dat we niet wisten dat je moest reserveren. Daarom op het terras gegeten.

Gezellig.

Het ontbijt was zeer beperkt en matig. De prijs van €. 14,50 die wij moesten betalen is echt veel te hoog. Het aanbod en kwaliteit van het ontbijt is matig.

Gezellige sfeer en combinatie met restaurant, wijnbar en winkel.

Goed geslapen

Het was een tussenstop van twee dagen wandelen en daar was dit hotel prima voor geschikt. Fijn bed, werkende tv en een prima ontbijt voor een vriendelijke prijs.

hotel voldoet aan een 3 sterren hotel t restaurant is zeer goed en krijgt van mij een 8.

toen ik op mn kamer kwam heb ik t raam meteen open gezet. T stonk niet maar t was volgens mij een kamer die al even niet meer gebruikt was.Dan is de lucht iets bedompt.

Heel lekker ontbijt en een zeer vriendelijke gastvrouw tijdens het ontbijt. Niets is haar teveel. Het restaurant is gezellig om in te vertoeven en t eten smaakt overheerlijk. Wel reserveren van te voren.

Voor 2 dagen prima, kamer echt deprimerend. Wel leuke winebar eronder

Wij vonden dat de hotelkamer wel heel basic is, verfje en vooral nieuwe vloerbedekking is geen overbodige luxe. Vonden de prijs-kwaliteit verhouding niet goed

Hartje centrum van Baarn, goede ligging

Geen aanbeveling

Zie boven

Namens mijn bedrijf heb ik de kamer voor een relatie geboekt waar ik die avond mee uit eten ging. Op de middag kreeg ik via Uw dienst de mededeling dat de kamer vooraf betaald moest worden. Uw dienst heeft 2 creditkaarten van mij. Het hotel ligt op loopafstand van mijn huis dus ben ik er heen gelopen en heb ter plekke met pin betaald. Geen creditkaarten zei men. De volgende ochtend kon ik opnieuw opdraven omdat de rekening nog open stond. Na het tonen van het pin bewijs ging men zoeken en na telefoneren met een personeels lid kwam de betaling naar boven. Mijn gasten hebben met oordoppen in geslapen vanwege de straat herrie. Waardeloos bij elkaar.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Lekker ontbijt.

Veel Geluidsoverlast van uitgaanspubliek tot diep in de nacht. Geen parkeerplaats in de buurt. Rooklucht van terras kwam slaapkamer binnen.

Lekker ontbijt. Lekkere bedden

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Slecht

Klassiek geval van bezemkast voor de alleen reiziger. Lamp die het niet deed. Geen toegankelijk stopcontact. Verzakt bureau en ronduit smerig tapijt waar je liever niet met blote voeten over loopt. Bed wat doorzakt. €60.00 ex ontbijt. Aangegeven in het hotel. Weinig respons. Jammer.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

prijs-kwaliteit klopt echt niet

prijs/kwaliteit verhouding klopt echt niet, kamers, eigenlijk het hotel totaal, zijn aan verbetering toe. Jammer, want de locatie is top en het restaurant ook! Personeel is ook erg vriendelijk.

Het restaurant is netjes en serveren goed eten!

Matig.

Bij aankomst niemand aan de receptie. Heel luidruchtig door geluidsoverlast van cafe aan de overkant van de straat. Kamer was niet verwarmd bij aankomst. Gordijnen waren slordig (haken hingen los). Ontbijt niet klaar wanneer ik al weg moest.

Prima voor korte zakelijke overnachting. Prima locatie.

Ontbijt prima qua kwaliteit, maar niet in verhouding tot prijs.

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Kamer uitstekend. Wel twee enorme trappen op.

Erg goed en gezellig diner in het restaurant door goed eten...

De verwarming maakte geluid, maar dat heb ik aangegeven en dit werd ook verholpen.

Erg goed en gezellig diner in het restaurant door goed eten en leuk personeel.

Niet voor herhaling vatbaar

Kamer alhoewel gerenoveerd, kaal een stalen frame als kledingkast één stoel in een t w e e persoonskamer Douche alhoewel nieuw een ramp, het duurde bijna 5 minuten voordat er warm water was. Toaal geen druk, als je de douchekop ondersteboven hield kwam er bijna geen water uit

Ontbijt redelijk

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

We hebben hiermee een goede keuze gemaakt

De verwarming op de kamer, lawaaierig, moet ontlucht worden

Het restaurant. Heerlijk eten en attente en vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed ontbijt en leuk hotel voor een nachtje

Het hotel is gevestigd in een oud gebouw. Door de houten vloeren en oude leidingen heb je wat irritante geluiden op je kamer die je uit je slaap kunnen houden.

Ontbijt was heerlijk en vers. Brood was nog warm en eitjes waren net gekookt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Basic, prima, we zijn meer ruimte op de kamer gewend

Ruimte op de kamer

Hotelkamer was erg eenvoudig en schoon maar niet al te groot. Het ontbijt was ook eenvoudig maar voor ons was het prima. Kwaliteit van het ontbijt was goed en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant was 's avonds top, vol restaurant met gasten uit de regio, bediening was top.

Gezellig

Wc liep constant door en verwarming ook. Dauerluften konden niet dicht waardoor we wat geluid van buiten hadden

In het centrum van baarn. Nette kamer met koffie en thee gelegenheid. Fijn bed en goede donkere gordijnen

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Redelijk

Ik sliep op de zolderkamer, deze heeft dat wat je nodig hebt, wel gedateerd en het tapijt is niet echt schoon. Prullenbak in de badkamer moet je met je handen open doen het pedaaltje is kapot. Verder goed geslapen en de omgeving is rustig.

Het ontbijt was goed en ook het personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Elke keer weer een prettig verblijf

De kamers mogen wel beetje moderner. Licht is niet logisch

Vriendelijk hotel, niet het modernst, maar zeer vriendelijk personeel en een goed italiaans restaurant onder

• Beoordeeld op: 5 december 2017

👌

Geen eigen parkeergelegenheid ., zeker ook nog daar we bij aankomst van de auto (3 maanden oud) mega parkeerschade hebben mogen ontvangen

Kamers wel een beetje gehorig ., vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

- Uitstekend ontbijt

- Er lagen haren van iemand anders in de badkamer - De haarfohn werkte niet en toen ik dit meldde bij de receptie werd er niets mee gedaan - Er is geen lift - De receptie wordt niet altijd bediend, waardoor het niet altijd mogelijk is om iemand te spreken

- Uitstekend ontbijt - Fantastische locatie op enkele minuten lopen van Station Baarn - Comfortabele kamers - Ik heb een gratis upgrade gehad - Het was 's nachts muisstil en als lichte slaper was ik hier erg blij mee!

Prima bedden, maar met extra kussens waren ze nog beter...

met het raam open kwam teveel lawaai van de airconditioningmotoren aan de achterkant

Prima bedden, maar met extra kussens waren ze nog beter geweest. Het koffiezetten met de cupjes was ook fijn.

Het was een kort verblijf van 1 nacht en kan er niet meer van maken

Moeten zoeken naar een parkeerplaatsje! Geen lift aanwezig, trappen moeilijk te belopen en door de smalle treden erg gevaarlijk! Het hotel is een beetje vergane glorie....renovatie is wel nodig en aan te bevelen! Stofzuigen onder het bed mag wel eens worden gedaan!

Het ontbijt was goed! De kamer was klein, bedden waren goed

Lekker gegeten in het restaurant en gezellig ingericht.

Het hotel was slecht te vinden omdat de uitstraling van het restaurant (met andere naam) de nadruk heeft. De kamer was aan de kleine kant maar wel netjes en schoon. Er was geen lift.

Lekker gegeten in het restaurant en gezellig ingericht. Vriendelijk personeel zowel in hotel als restaurant.

Erg fijn, volgend jaar komen we weer!

Het plafond van de kamer, lekkage plekken en de platen van het systeemplafond sloten niet goed.

De plek zo midden in Baarn. Alles goed te voet te bereiken ook theater de Speeldoos waar we heen gingen. De kamer op de eerste etage met een mooi balkon aan de voorkant van het hotel.

De kamer is behoorlijk gedateerd.

De kamer is behoorlijk gedateerd. Wel schoon en prettig linnengoed. De badkamer is erg spaarzaam uitgerust en de deur van de douchecabine kon, vanwege de wastafel, maar nauwelijks voldoende open om in en uit te kunnen stappen. De prijs-kwaliteit verhouding in het restaurant is wat uit balans

Ligging t.

Uitzicht op plat dak. Hier stond nog een oude (kennelijk) afgedankte magnetron. Rommelige aanblik. Erger was het geluid van de afzuiginstallatie en van overige machines (airco's?). Helaas niet geslapen deze nacht. Kamer is maar zeer basic. Een plank om je koffer op te leggen is er niet. Een kast is er ook niet. Volgens de website van de gemeente Baarn bedraagt de toeristenbelasting (tarief 2017) EUR 1,60 per persoon per nacht. Het hotel rekent hier EUR 2,50 per persoon per nacht voor. Prijs EUR 94,-- (excl. ontbijt EUR 12,50 p.p.) is te fors voor het hetgeen men biedt.

Ligging t.o.v. ons adres waar we naar toe moesten was prima.

Restaurant was geweldig, hotel iets minder. Maar het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Op de site stond dat er koffie- en thee faciliteiten op de kamer waren maar dat was niet zo. Verder was er geen zitje waar je met z'n tweeën kon zitten. En douchen in het bad is onhandig, zeker voor oudere mensen niet aan te raden.

Het diner bij Cosa was méér dan goed! In tijden niet zo heerlijk gegeten.

Zeer adequate locatie voor een tussenstop.

De aanwijzingen dat het hotel inpandig bij het café zit mogen beter; ik had er niet op gelet en dan is het erg verwarrend als je Baarn niet kent. Vooral ook omdat niet direct duidelijk is dat het tot die straat behoort - het staat letterlijk aan het einde ervan.

Prima locatie, gastvrij en goed verzorgd. Het is een klein hotel met een restaurant/bar eronder, je kunt er 's avonds een prima glas wijn drinken. Heb er niet ontbeten, maar tussendoor de drukke startwerkzaamheden, kon ik nog even op het terras zitten met een kop koffie.

Lekker gegeten, maar kamer vergane glorie en door afzuiginstallatie slecht geslapen.

We hadden een familiekamer, welke aan de achterkant van het hotel lag. De afzuiginstallatie op het dak waar we tegenaan keken, heeft de hele tijd dat wij er waren (van 20 uur tot 10 uur de volgende dag) staan brommen, wat onze nachtrust niet heeft bevorderd. Verder vond ik de kamer voor de prijs (€ 145) nogal vergane glorie. Oude vloerbedekking, veel afgebladderde verf en de knop om de wc door te trekken ontbrak. Als je de foto's op internet ziet, zijn de kamers aan de voorkant (net als het restaurant) een stuk moderner en mooier. En dat zou ik voor het geld ook verwachten.

Restaurant Cosa is een prima restaurant, mooie ambiance, goede bediening & lekker eten. Het zou fijn zijn als ze ook een kindermenu oid hebben. Maar ze deden er niet moeilijk over om één gang over twee bordjes te verdelen voor de kinderen. Dus prima! Verder was het personeel van het hotel vriendelijk en het ontbijt lekker.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Was alleen voor 1 nacht

Gladde douche . Door spiegel (laag opgehangen ) geen ruimte om iets neer te zetten . Onlogisch waar de toiletrolhouder hangt opstaan en je omdraaien ?

Terras aan de voorzijde

Aangenaam hotel, vriendelijke medewerkers en goed restaurant.

Ik vond de zeeppomp in de badkamer erg minimaal. Je wil je haren niet wassen met douche schuim. Er was geen bekertje/glas om te gebruiken tijdens tanden poetsen. Ondanks dat ik dat had doorgegeven had ik dag 2 nog steeds het glas wat ik uit restaurant had meegekregen. Van zaterdag op zondag ging het brandalarm af. Het duurde M.I. een beetje te lang voordat er iemand van het hotel aanwezig was. Brandweer was al ter plaatse en een gast zat achter de pc om gegevens te achterhalen. Veel geluidsoverlast van naastgelegen kroeg en lallende mensen op straat tot 4.30 uur waardoor slecht geslapen. Parkeren niet echt ideaal. Duurde een tijd voor ik een parkeerplek had gevonden. Dit zijn allemaal kleine puntjes. Zou toch weer voor dit hotel kiezen.

Restaurant is heel goed en echt een aanrader. Personeel heel behulpzaam en vriendelijk. Leuk terras, mijn kamer had ook een ruim en prive balkon. Leuke locatie midden in centrum maar helaas ook daardoor wat minpuntjes. Kamer/badkamer zijn netjes en schoon.

Het eten in restaurant Cosa was heerlijk.

Het was koud op de kamer bij aankomst. Na eventjes de kachel aangezet te hebben was het te droog in de vrij kleine kamer. Het afgaan van het brandalarm om 1:15 uur omdat 1 van de gasten waarschijnlijk heeft zitten roken op de kamer was ook niet zo fijn. Maar daar kan het hotel niets aan doen!

Het eten in restaurant Cosa was heerlijk.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Net hotel maar gedateerd!

In de nacht veel herrie van jongeren op straat. Er is geen eigen parkeerplek op het terrein en weinig plek in de omgeving.

Het hotel staat in het centrum van Baarn. Er zijn veel restaurants in de omgeving.

Aangenaam, ontspannend verblijf met een warm onthaal.

Aangenaam hotel, rustig gelegen, toch niet ver van de grotere steden. Zeer vriendelijk personeel, nette kamer voorzien van het nodige comfort. Het restaurant waar je 's avonds heerlijk kan eten is ook een grote troef.

Ruime kamer en badkamer

Kroeg dichtbij en dus 2 nachten om 4u wakker door geschreeuw op straat - raam stond open en kregen wij de eerste nacht niet dicht (oud system )

Ruime kamer en badkamer

Kamer was goed.

Dat er op de foto's koffie en thee faciliteiten staan, maar bij ons stond er niks! (we hadden 2 kamers maar geen van beide had dat)

Kamer was goed. Ontbijt was heerlijk. Vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Vriendelijk personeel, schoon sanitair en comfortabel bed

Er waren faciliteiten die in de kamer aanwezig moesten zijn die er niet waren (waterkoker, werkende televisie, gordijn voor het raam). Voor de niet werkende televisie meermalen een melding gemaakt, maar is niet opgelost!

Vriendelijk personeel, schoon sanitair en comfortabel bed

Goed op een paar dingen na!

Het bed in twee delen (twee eenpersoons als tweepersoons) om het hotel in te kunnen over het terras moeten lopen waar al het kakkerige volk je aan kijkt.

De ligging van het hotel, service

Niet weer hier.

De foto's op booking.com kwamen bij lange na niet overeen met de kamer. De kamer die we hadden was nog niet gerenoveerd, klein, niet fris en oud en had geen koffie/thee faciliteit. We hebben dit aangegeven, maar er was niets aan te doen. De volgende dag hadden we hoop dat het ontbijt dit nog goed zou kunnen maken, maar dit was ook niet het geval. Het ontbijt was niet slecht, maar ook niet uitmuntend. Zorg ervoor dat je een gerenoveerde kamer krijgt.

Goed bed, dit kan bij een renovatie van de kamer wel blijven staan.

Super Leuk en mooi hotel, mooi balkon bij onze kamer en heerlijk bed! Vriendelijk personeel!

De hygiene, opzich was schoon maar kon iets je beter, vooral het bureau. Bah maar daar hoef Ik niet op te slapen dus geen groot probleem!

De gastvrijheid!!! Ze zijn zo vriendelijk daar in hetvhotel en restaurant!

Een matig hotel waarvan het personeel weliswaar erg vriendelijk is maar de accomodatie matig.

De prijs van het ontbijt, €15 pppd is stevig gezien de matige keuze. Verder heeft het hotel geen parkeerplaats, geen fietsenstalling, geen receptie na 22:00u, geen bar (ondanks dat dit wel wordt aangegeven) en er was een verbouwing gaande waardoor we 's morgens om half acht gewekt werden door de bouwvakkers die aan het werk waren in de kamers naast en tegenover ons. De kamer die wij hadden was erg sober op alle vlakken; matige bedden, analoge tv (24"), douchen moet in bad en toiletpapier werd niet aangevuld tijdens schoonmaak.

Niets. Niet dat het zo dramatisch was maar er is niets wat positief opgevallen is. Wat wel goed beviel is het restaurant (Cosa) wat ook in het pand aanwezig is deze staat op zich los van het hotel.

leuke dag, lekker gegeten en geslapen. goed kunnen ontspannen

ontbijt simpel maar goed, personeel vriendelijk, bedden perfect. kamer goed. televisie ontvangst was matig, geen goed beeld. we hadden toch geen TV nodig

Goede prijs-kwaliteit voor overnachting op doorreis rond het Ijsselmeer.

Als fietsreizigers stallen we onze fietsen graag op een beveiligde locatie. Hier konden de fietsen pas na 22u in het hotel zelf gestald worden. Geen lift (handig na een dagje fietsen) en zeer steile trap om de koffers naar boven te brengen. Ontbijt was niet goedkoop en ze waren een aantal zaken vergeten op de toog te zetten, terwijl het toch niet uitzonderlijk vroeg was en we (denk ik) niet de eerste ontbijters waren. Achteraf hebben ze dit wel in orde gebracht.

Hotel beschikt over een restaurant waar men zeer lekker en goedkoop kan eten. Fietsen konden uiteindelijk binnen geplaatst worden voor de nacht. Vriendelijk personeel.

Sfeervol ontspannen dineren na tafelen en vervolgens heerlijk slapen.

De vloerbedekking op de trap en in de hotelkamer

De combinatie van dineren en slapen. Een super Italiaans restaurant met een getalenteerde kok en oprecht gastvrije bediening. Daarna slapen in een rustige slaapkamer.

Slechte kamer, prima ontbijt

Op de kamer werkte de ventilator niet en de tv ook slecht. Bij het uitchecken werd me verteld dat de kamers gerenoveerd zouden worden. Een tegemoetkoming of een ander gebaar was passender geweest

Ontbijt was prima, bediening ook