Beoordelingen over Le Virage 2-sterren

Cortenstraat 2-2B, Centrum Maastricht, 6211 HT Maastricht, Nederland

#23 van de 51 hotels in Maastricht

Super locatie , fijn bed , gezellig ingericht
    • Studio

Jammer dat er geen ontbijt bij zit , en voor oudere mensen is in bad douchen geen optie , jammer dat er geen losse douche is

Super locatie , fijn bed , gezellig ingericht

Superlocatie naast het OLV plein. En restaurant zeker een aanrader!!
    • Studio

Minor: een gordijn tegen daglicht in de ochtend. Besproken met eigenaar, gaat opgelost worden

superflexibel qua timing van ontvangst. En ondanks dat het ver na middernacht was, nog steeds een warm onthaal!

Uitstekend Verblijf!
    • Studio

We hadden 2 losse bedden tegen elkaar aan ipv 1 groot bed, ook nog op wieltjes, dus gingen ze de hele tijd van elkaar af.

De hygiëne en de locatie uitstekend!

Fijne accommodatie
    • Studio

Jammer dat er geen koffie/thee op de kamer is. Zwembad was ijskoud, ondanks dat ons was gezegd dat hij verwarmd was.

Heel vriendelijk personeel, alles zag er heel verzorgd uit. Voor de kinderen is er een speelkamer en er is een lounge met koffie/thee.

Lokatie
    • Studio

Het vermelde tweepersoonsbed bleek 2 tegenelkaar geschoven kleine bedjes te zijn, die continue uit elkaar schoven. Matig geslapen. Koelkast werkte niet.

Lokatie

prachtige kamer, heel schoon, mooi ingericht op een hele...
    • Studio

Er was geen ontbijt bij echte wel op loopafstand op het Onze-lieve-Vrouwenplein

prachtige kamer, heel schoon, mooi ingericht op een hele mooie lokatie!

Goede ligging, matig verblijf
    • Studio

Badkamer vrij klein, van in de gang van het hotel had je uitzicht op ons balkon dus weinig privacy. Inchecken was vrij opdringerig, we waren +- 5 minuten later als verwacht en werden al meteen gebeld met de vraag waar we bleven.

Goede matrassen, gezellige kamer.

Heerlijk gehad
    • Studio

Wij hadden een kamer aan de voorzijde van het pand, waardoor we ‘s nachts en vroeg in de ochtend nogal wat last hadden van lawaai op straat.

De kamer was netjes en ruim. De locatie is fantastisch!

Perfecte locatie met super lekkere bedden en middenin en vlakbij de must sees van Maastricht.
    • Studio

De wifi werkte niet naar behoren.

Le virage was een superlokatie middenin de leukste wijk van Maastricht (Koestraat, st. Pieterstraat Cafe Sjiek) en dichtbij de loopbrug zodat je de Wijck aan de overkant van het water makkelijk kon bereiken.

Erg grote nette kamer op een top locatie en een zeer vriendelijke gastheer. Zeker aan te raden!
    • Studio

Erg grote nette kamer op een top locatie, van alle gemakken voorzien en een zeer vriendelijke gastheer. Ook was de locatie goed per auto te bereiken en kan je in de buurt voor een paar euro parkeren. Zeker aan te raden!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Toplocatie en mooie kamer. Maar geen uitslapen, bedden niet als beschreven en vervelende wc.
    • Studio

Op de site staat vermeld dat de kamer over één tweepersoonsbed beschikt. Dat klopt niet, het gaat om twee losse éénpersoonsbedden die tegen elkaar aanstaan. Het reservoir van de wc (kamer 2) loopt tergend traag vol. Verwacht niet uit te slapen na 8-9 uur. De deur naar de gang toe is totaal niet geluidsdicht, dus je hoort stofzuigers en mensen. Ook vanaf de straat geluiden, maar daar kan het hotel weinig aan doen. We waren niet veel in de kamer, maar bovenstaande zaken doen wel af aan een relaxed weekendje weg.

Locatie is perfect. Inchecken ging makkelijk. Ruime kamer. Bad met douche is comfortabel.

Heerlijk en relaxed
    • Studio

Parkeerinformatie bij Booking.com nu redelijk prijzig in garage onze lieve vrouwenplein. Beter vooraf bellen eigenaars hebben goede alternatieven.

Kamer ruim en gezellig. Fijne badkamer met bad. Leuk enthousiast stel dat zowel restaurant als hotel runt met zijn tweeen. Eten in restaurant ook voortreffelijk. Locatie is top. Deze plek is een echte aanrader!!

Amazing!
    • Studio

Ontbijt is niet inbegrepen, maar in de buurt zijn leuke restaurantjes waar lekker ontbeten kan worden. Wel weer los betalen natuurlijk.

De kamer was prachtig, heerlijk bed en heerlijk bad. Goede koffie. Leuk balkonnetje met uitzicht over een leuk straatje.

Prachtige studio in hartje centrum!
    • Studio

Het enige wat beter had gekund waren de hoofdkussens. Deze vonden wij nogal aan de harde kant, maar dit is uiteraard persoonlijk.

Prachtige studio in hartje centrum van Maastricht! We werden vriendelijk ontvangen door een werknemer van het restaurant. We verbleven in de studio en deze is helemaal top! Goed bed, ontzettend schone badkamer, kopje thee of koffie en een bank om op te zitten. Op de dag van vertrek mochten we onze koffers in de kamer achterlaten en later in het restaurant ophalen, zodat we lekker door Maastricht kunnen struinen. Personeel is uitermate vriendelijk!!

super!
    • Studio

gehorig op de kamer met de gang, maar het is al een ouder gebouw dus begrijpelijk!

erg vriendelijk personeel, konden de kamer de gehele 2e dag nog gebruiken. super mooie kamer en ideaal gelegen! erg gemoedelijk hotel.

als iemand in de aangrenzende kamer 's nachts een...
    • Studio

als iemand in de aangrenzende kamer 's nachts een toiletbezoek aflegt lijkt het of ze zich in de kamer bevinden, ook als er gedoucht wordt. zeer slecht geisoleerd. de ligging is perfect maar de prijs is veel te hoog.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Kleinheidje houd je toch😁
    • Studio

De badkamer is vergeleken tot de rest wat verouderd en de toilet liep te lang door na het doorspoelen

Dat het centraal, gastvriendelijk en sfeervol was!!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Fijn verblijf
    • Studio

Het is lastig met parkeren. Er zijn parkeerplaatsen in de buurt maar dat is overdag wel betaald parkeren. Iets verder weg is goedkoop een dagkaart te krijgen maar alsnog betaald parkeren.

Het personeel is ontzettend aardig. De kamer mooi en groot. De locatie is perfect om gemakkelijk het centrum van Maastricht in te wandelen.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

De ligging, vriendelijkheid van de gastheer, ruime kamer
    • Studio

Beetje geluidsoverlast, geen goede isolatie, van het minste geluid op straat of iemand die het gebouw betrad, werden m'n partner en ik wakker.

De ligging, vriendelijkheid van de gastheer, ruime kamer

Locatie zeer mooi.
    • Studio

Alleen 2 enekel beddens die is niet gemaklik skuif weg van elkaar.

Locatie zeer mooi. Geen ontbijt maar vlak bij het hotel zitten een geweldige goede restaurant die ontbijt maken.

• Studio

Niets! Maar om het verblijf nóg beter te maken, zou het fijn zijn als er wat meer servies op de kamer was (schaaltjes, bestek) en afwasmiddel en een vaatdoekje.

De kamers waren prachtig ruim, de bedden comfortabel en alles was keurig geregeld.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima locatie
    • Studio

Ik vond het toch een aparte ervaring dat wij tijdens ons verblijf geen gastheer of gastvrouw hebben getroffen. Het inchecken gebeurde door de kok en het uitchecken is simpel de deur achter je dicht trekken. Het 'gastgevoel' ontbreekt daardoor. Tot 24.00 uur rumoer van buiten (was mooi weer). Geen airco dus ramen open. Wel ventilator.

Kleinschalig hotel op prima locatie. Kamer van alle gemakken voorzien, koffie- en theefaciliteiten en koelkast. Eenvoudige badkamer. Parkeergarage vlakbij (Maasboulevard) voor 20 uur parkeren waren wij €25 kwijt. Na telefonisch contact konden we onze bagage al eerder kwijt.

Erg goed.

Helemaal niets.

Kamers waren prima. We konden er pas om twee uur in maar waren er veel vroeger. Er kwam meteen iemand om de koffers binnen te zetten . Toen we terug kwamen waren de koffers al naar onze studio gebracht.

Kerkklokkenlawaai
    • Studio

We merkten 's ochtends pas dat er een groot raam is zonder gordijn! Wij hadden niet verwacht dat we op zaterdagochtend de geluiden zouden horen van de vuilniswagen en bevoorrading en op zondagochtend van de kerk die ?? idioten ?? hun klokken gaan luiden!!?? Vertel die mensen van de kerk even dat het 2017 is en niet de middeleeuwen!

Een royale, mooi ingerichte kamer, eigenlijk een appartement, in het centrum met vele goede restaurants om je heen, midden in het shopping centrum. Heerlijk stil 's nachts. Let op, deze kamer is zonder ontbijt. Wij vinden dat een voordeel. Je kunt uitstekend ontbijten bij "La Bonne Femme" (betere koffie) op de Graanmarkt of bij Café Charlemagne op het Onze Lieve Vrouweplein. Parkeren: laden en lossen voor de deur en dan 600 meter verderop parkeren voor maximaal 6 euro per dag vonden wij geen probleem en niet duur.

De kamer(s) samen gevoegd zijn groot behalve de badkamer .
    • Studio

De badkamer is veel te klein voor een enkele wastafel in een hoekje gedrukt, bad en wc in een te kleine ruimte . Wel was alles schoon. Geen ontbijt mogelijkheid en lunch. Na 17 uur is het pas open.

De kamer(s) samen gevoegd zijn groot behalve de badkamer . Ondanks dat we pas na 14,00 uur de kamer vrij was , werden we s' morgens bij onze aankomst na het bellen van een 06 nr direct toegelaten konden de koffer afgeven.

Mooie kamer in een mooie stad
    • Studio

Perfecte, centrale ligging. Zeer ruime, mooie kamer met salonnetje en afzonderlijke badkamer. Kraaknet. Het bistro/restaurant bij het hotel serveert zalige gerechten in een ongedwongen sfeer. Heerlijk genoten van een 3-gangenmenu, dat het niveau van "bistro" ver overstijgt.

Fijne plek, intiem en perfect eten!
    • Studio

Het is een klein hotel in een erg oud pand. Dat heeft wel wat als je niet van modern houdt.

Het is een knus hotel met vier kamers. De combinatie met het meer dan uitstekende restaurant maakt veel goed van de toch wel oude accommodatie. Als je geen hoge servicegraad wilt in een hotel (maar gewoon een fijne slaapplek op een prachtige locatie in Maastricht) dan ben je op het goede adres. Aan de eigenaren hebben wij aangegeven dat zij hun restaurant niet meer als een eetcafé moeten benoemen: het is een zeer goed restaurant met geweldig eten en een prima bediening!

Heerlijk weekend op vriendelijke toplocatie

Er is niks tegengevallen

Ruime schone kamers, sfeervol ingericht. Omdat het regende heeft de eigenaar onze koffers opgehaald zodat wij niet daarmee door de regen hoefde. Topservice!!! 's-Avonds in het restaurant heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Helemaal goed.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Alles perfect maarrr zeer vroeg veel laad en los lawaai heel vlakbij
    • Studio

Echt n tegenvaller t lawaai! Heel vroeg in de ochtend wordt er geladen en gelost wel 1,5 uur voor t hotel op 4 meter afstand! Slecht geslapen dus!

Gastvrijheid en de plek

De locatie was fantastisch , midden in het oude centrum.
    • Studio

- Niet-werkende WiFi. Toen ik dit aan een medewerker vroeg, zei ze: "Jammer dan voor u want dat is een probleem van uw telefoon aanbieder". En verder niets gedaan om mij hiermee te helpen. Heel toevallig dat de WiFi ook niet werkte vanaf de telefoon van mijn vriendin (die andere aanbieder heeft). - Geen airco in de kamer (met een buiten temperatuur boven de 30 graden was heel pittig 's nachts).

De locatie was fantastisch , midden in het oude centrum. De kamer had een mooi uitzicht, was heel schoon en heel groot, zelfs met een balkon! Goed koffieapparaat met gratis capsules.

Net hotel echt in het centrum van gezellig Maastricht
    • Studio

Geen gordijn bij raam van binnenkomst van de kamer , dus s'morgens best licht. Douchen in bad, dat best een hoge instap had. Wifi was niet zo snel

Dit hotel is zonder ontbijt, maar er zijn zoveel punten waar je kan ontbijten, dus geen probleem. De locatie is echt perfect. De kamer was zeer prettig en netjes ingericht. De handdoeken waren elke dag keurig verruild door nieuwe en alle andere dingetjes waren zeer netjes opgeruimd (prullebakjes, kopjes). Personeel zeer vriendelijk. Koelkastje op kamer

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Heerlijke plek voor weekend Maastricht
    • Studio

In één van de kamers is een groot raam dat uitkijkt op de achterkant van gebouwen. Je hebt geen inkijk, maar doordat er geen gordijn hangt, komt er 's ochtends al vroeg wel veel licht in je kamer.

Prima kamer, om de hoek bij OLV-kerk en plein. Gezellig uitzicht. In bijbehorende restaurant heerlijk! gegeten.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

• Studio

geen eigen ontbijtfaciliteit, matige parkeergelegenheid, enige geluidsoverlast door vroeg luidende klokken van de kerktoren

kamer was zeer ruim en aangenaam, erg comfortabele bedden, prima service en zeer behulpzaam personeel

Gedegen en karaktervol verblijf met een rafelrandje op een superlocatie in Maastricht
    • Studio

Er wordt geen ontbijt geserveerd, er is geen goede zitgelegenheid in de kamer, een van de ramen heeft geen gordijnen, waardoor het 's morgens vroeg licht is op bed en handdoeken in de badkamer worden per definitie vervangen (ze kunnen ook nauwelijks te drogen opgehangen worden); niet echt duurzaam.

De locatie is super. Het hotel heeft karakter. Gastvrije en behulpzame ontvangst.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Prima hotel in het midden van de stad.
    • Studio

Zoals al veel keer is geschreven, is er een vroege vuilnisophaaldienst in het centrum. Uiteraard is het glasgerinkel goed te horen. Dit duurt echter niet lang.

Prima hotel in het midden van de stad. Geen receptie en dat was voor ons wel zo gemakkelijk. Koffie en theevoorziening was prima. Omdat er geen ontbijtmogelijkheden waren zijn wij naar de Bischopsmolen gegaan. Dit was uitstekend.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Nietschoog genoeg,maar ruime kamer, authentiek plek
    • Studio

Meubel is gedateerd, lijkt tweedehands tapijt,te hooge en harde kussens, zeer stoffige en te kleine gedateerde badkamer.(zie stopcontacten, wc borstel, rand van de wand tegels, radiator....ect)

Ruime kamer en authentiek plek

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prima locatie en vriendelijke eigenaar
    • Studio

Persoonlijk vonden we de matras te zacht, de badkamer en de slaapkamer mocht iets properder

Eigenaar/personeel was zeer vriendelijk + uitsekende locatie + grote kamer.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

We voelden ons er meteen thuis.
    • Studio

We hadden ons niet gerealiseerd dat de OLV-kerk wel een klok heeft die de uren aangeeft..

Locatie was perfect, de kamer erg ruim met extra zitruimte, mogelijkheid zelf koffie/thee te maken. We konden later uitchecken zodat we nog de stad in konden zonder gedoe met de bagage.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Absoluut een aanrader!!
    • Studio

Een fantastische kamer! Erg groot en gezellig. We hadden in het restaurant van het hotel heerlijk gegeten. Erg vriendelijke mensen! Een aanrader!!

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Geweldige plek, slecht slapen
    • Studio

De bedden zijn slecht, sommige springveren springen er bijna uit.. Wij hadden de pech dat op donderdagmorgen blijkbaar vanaf 06.15 u. het vuilnis wordt opgehaald en dat moet schijnbaar een uur duren.

De locatie is geweldig, een betere plek is er bijna niet! De inrichting is ook prima.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Typisch Limburgse hartelijke ontvangst in een super hotel midden in het centrum. Wat wil je nog meer
    • Studio

De geur in de hal en trappenhuis was heel erg vies; leek op een riolering die niet goed werkte?

De hartelijke ontvangst, de ligging in het centrum en de zeer ruime kamer mét thee en koffie!

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Onder de maat en veel te duur voor wat er geboden wordt.
    • Studio

Je komt via het restaurant binnen, inchecken aldaar en moet met je koffers tussen de tafeltjes door. De kamer goedkoop ingericht/aangepast en verouderd sanitair. Was verder allemaal schoon. Heeft weinig tot niets weg van een hotel, eerder een kamerverhuur. De prijs/kwaliteit verhouding is daarom volledig zoek.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Fijne plek voor een weekendje weg.
    • Studio

De douche is niet zo modern. Douchen zonder waterballet is in kamer 4 een uitdaging.

Superlocatie, veel ruimte, enorm aardige ontvangst, mooi ingerichte kamer, lekker bed.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

volgende keer zoeken wij een hotel dat wat groter is.
    • Studio

Er is geen receptie, maar ook geen bar of lobby. Voor 17.00 uur is er niemand aanwezig.

Ontbijt wel besteld maar er wordt helemaal geen ontbijt of lunch geserveerd.

Genieten van Maastricht en leuk appartement in centrum

Niets, topper

Gezellige (slaap)kamer met apart sfeervol zitgedeelte en prima badkamer. Lekker Nespresso op de kamer! Midden in het centrum, pittoresk uitzicht op terrasjes.

Fantastiche ruime schone studio op een prachtige plek in Maastricht! Echt een aanrader!

Alles was top!!

Super vriendelijk eigenaren, mooie studio met alles erop en eraan! Heel gezellig en centraal gelegen in hartje Maastricht. Goedkoop parkeren op 8 minuten loopafstand. Uitstekend eten in het restaurant, helemaal opgeladen dit weekend!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Veel te duur prijs/kwaliteit
    • Studio

Badkamer zeer slecht. Douche zat aan verkeerde kant waardoor je niet makkelijk je haar kan wassen. Te kleine wastafel waar je tegen glaswand aanzit en je amper kan bewegen. Bedden niet goed. Heel veel lawaai 's nachts op straat. Veel te duur prijs/kwaliteit. Gehorig.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Erg goed restaurant en een zeer goede locatie in het centrum...
    • Studio

Het bed was te zacht en onze kamer had bij 1 raam geen gordijn zodat het s'ochtends vroeg licht was in de kamer.

Erg goed restaurant en een zeer goede locatie in het centrum van Maastricht

• Beoordeeld op: 25 juli 2016

Mooie kamer, schoon maar niet handig ingericht (douche en ontbreken van gordijn), lawaai van straat
    • Studio

de douche was opgehangen op een plek dat het beschermraam ophield, hierdoor werd de vloer erg nat. Bij de toegangsdeur van de kamer was een groot raam, hier hing geen gordijn. Hierdoor werden we erg vroeg wakker, want het was wel erg licht op de kamer

de locatie was super, het personeel heel vriendelijk

Super vriendelijke eigenaar, ruime kamers en top locatie

Super vriendelijke eigenaar, ruime kamers en top locatie

Fijne kamer voor stadsbezoek

De herrie in de straat

Ruime kamer met prima badkamer en boven heerlijk restaurantje

Het was voortreffelijk de eigenaren zijn heel gastvrij en mooie studio’s

Ligging Vriendelijke gastheer en gastvrouw Lekker eten

Uitzicht vanuit de kamer op straat met terrasjes.
    • Studio

Bad iets luxer/moderner verwacht.

Uitzicht vanuit de kamer op straat met terrasjes. Ruime kamer/studio met leuke inrichting.

Top locatie nabij Onze Lievevrouwen plein
    • Studio

Centrum van Maastricht, top! Vriendelijke ontvangst. Heel ruime kamer en super schoon Heerlijk bed

• Studio

De bedden schoven steeds van elkaar af 😂

De vriendelijkheid en de omgeving zeker voor herhaling vatbaar.

Super!

Twee 1 persoons bedden

De locatie en het balkon

Super locatie, vriendelijk personeel een echte aanrader als Je de sfeer in Maastricht wil proeven
    • Studio

Twee losse bedden naast elkaar op wielen en ‘s ochtends veel lawaai ivm ophalen vuilnis

Locatie was echt top

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Goede bedden.
    • Studio

De locatie was toch iets te gezellig. Veel lawaai snachts.

Goede bedden. Gezellige locatie

• Beoordeeld op: 19 april 2018

prachtige plek om de hoek bij het lieve vrouwenplein

locatie ,

Heerlijk.
    • Studio

Ruime kamer, lekker balkon en in naar onze mening het leukste straatje van Maastricht.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Een prima verblijf in le Virage

De verlichting was matig

De plek in de stad was ideaal

Uitstekende kamer, lieve eigenaren, zeer persoonlijk
    • Studio

Badkamer maar dat wisten we..

De eigenaren! Zeer gastvrij ontvangen!

Heerlijk genoten
    • Studio

Je rolt zo vanuit je hotelkamer het centrum van Maastricht. Parkeergelegenheid is er voldoende in de buurt.

Geen ontbijt, was geen probleem.
    • Studio

Geen ontbijt, was geen probleem. Voldoende mogelijkheden op loopafstand

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Fantastische stad en hotel om te verblijven

Prima kamer/studio

Kamer was mooi en ruim.
    • Studio

Kamer was mooi en ruim.miste wat ophanghaken voor kleding. Eventueel een topmatraslaag om scheiding van de 2 bedden te overbruggen zou prettig zijn

Super vriendelijk personeel!

Super vriendelijk personeel!

Locatie geweldig, ruime kamer en zeer schoon.

Gehorig

Locatie geweldig, ruime kamer en zeer schoon.

Mooie bestemming in Maastricht

Niks. Alles was goed

Centraal gelegen en ontbijt om de hoek

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Kleinste hotel van Maastricht
    • Studio

Heel centraal. Mooi uitzicht over gezellige verlichte straat met kerstversiering. Comfortabel bed, fijne badkamer.

Leuk verblijf midden in het centrum

Geen ontbijt

De kamer

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Aangenaam
    • Studio

Er was geen parkeergelegenheid zoals wel vermeld

Top locatie voor 1 nachtje
    • Studio

Toch vrij duur voor zomaar een kamer boven een restaurant . Niet echt een hotel

Zeer ruime kamers . Top locatie !

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Zeer hartelijke ontvangst.
    • Studio

Jammer dat er geen ontbijt bij inbegrepen zit.

Zeer hartelijke ontvangst. Fijne en ruime kamer en een goede locatie.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Le Virage