Beoordelingen over Hotel Leeuwenbrug 3-sterren

#17 van de 34 hotels in Delft

Gebaseerd op 2079 beoordelingen over dit hotel

Leuke en goede accommodatie
    • Eenpersoonskamer met Douche

Het is een klein maar knus hotel. Het ontbijt is niet super uitgebreid maar je heb wel genoeg keus. Het personeel is er vriendelijk en behulpzaam. Goede bedden en een schone kamer. Ze hebben een bar waar je wat drinken kan bestellen tegen een mooie scherpe prijs.

Vanwege de te kleine kamer en badkamer tegenvallend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Veel te kleine ruimte. De badkamer was veel te klein en had een onvoorstelbaar kleine wasbak, waardoor je deze niet kon gebruiken. Het geluid van de TV was afgesteld op volume 10, daardoor niet hoorbaar.

De hygiene was erg goed en vriendelijk personeel

voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

zeepjes e.d. in badkamer te klein/goedkoop; bij koffie sachets 3x decafe, slechts 1x 'gewoon'

Ontbijt was goed; kamer prima; personeel behulpzaam en vriendelijk

Genoten van het verblijf in de stad en hotel !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Het ontbijt was minder, waarschijnlijk doordat er niet veel ruimte was om het uit te stallen !

De locatie, kamer en het uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heel idyllisch, sfeervol, intiem hotel en gelukkig geen keten.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Geen ventilator/airco op de kamer. Het was 28 graden buiten dat weekend.

Ik stapte terug in de tijd, uit mijn hectische leven en kon tot rust komen ook zittend op de bankjes voor t hotel starend naar de prachtige gracht voor t hotel en restaurants etc al op 5 min afstand. Vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijt. Treinstation 7 min loop afstand.

Voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Geen airco op de kamer die best s'nachts wel warm was. Er was ook veel straatlawaai vooral s'nachts van uitgaande en roepende jeugd.

De ligging en een heerlijke instap douche.

Prima!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Het lawaai van de stoelen op de plavuizen in de eetruimte.

We hadden (op verzoek) kamer 37. Een ruime kamer en het is er erg rustig. De badkamer is mooi vernieuwd en heeft een heerlijke inloop douche. Prima bedden en gewoon een fijne kamer!!

Goede lokatie in t centrum.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Badkamer ok, maar beetje aan de kleine kant. Shampoo en zo beetje ‘minimaal’.

Goede lokatie in t centrum. Vlakbij parkeergelegenheid (betalend). Fijne kamer op 2e etage met balkon aan de gracht. En toch heel rustig en stil. Prima ontbijtje. Aan t einde vd straat ligt de Grote markt, en alle winkels en shops. Maar vooral de leuke restaurantjes, barretjes, musea etc. etc. Delft blijft een super stadje, hoe vaak je er ook komt!

HOtel is beetje gedateerd maar dat maakte voor ons niet uit, we hebben genoten deze paar dagen
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een douchegordijn vind ik nooit zo fris, televisie kon niet harder gezet worden en was vanuit bed moeilijk te verstaan.

de locatie is perfect, overal dicht in de buurt, personeel vriendelijk, ontbijt niet overdreven maar wel voldoende. Goeie matrassen, heerlijke douchestraal

Aangenaam, rustig en net. Als ik nog eens naar Delft ga, reserveer ik dit hotel onmiddellijk opnieuw
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk geen enkele tegenvaller.

Zeer goed gelegen hotel, zeer netjes, voldoende ruime kamer en goede bedden. Geen grote luxe maar ruim voldoende en zeker correct. Alles wat er moet zijn om een verblijf aangenaam te maken, was er ook. Er was niets dat aanleiding zou kunnen geven tot enige ergernis.

Authentiek familiehotel
    • Eenpersoonskamer met Douche

Teveel licht. Kamer #33 heeft heel dunne gordijnen en ligt aan de oostkant zodat ik vroeg wakker werd door het vele licht dat binnenviel. Dat irriteert, want slapen is het belangrijkste wat je wilt doen in een hotel. Het bed in deze eenpersoonskamer kan breder en comfortabeler. De lift wordt om tien uur ‘savonds afgesloten, waarna de gasten smalle trappen op moeten lopen.

Aangenaam klein hotel in authentiek oud Delfts huis aan rustige gracht. Vriendelijk personeel en goed verzorgd ontbijtbuffet.

Erg mooie kamer, comfortabel, gezellig, prachtig zicht op de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Erg mooie kamer, comfortabel, gezellig, prachtig zicht op de grachten (straatkant). Perfect locatie, in het centrum van Delft, vlak naast een grote autoparking. Fietsenstalling.

In het centrum, leuke nostalgisch pand. Vriendelijk personeel. Aanrader.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Het verkeer op de gracht. Kan het hotel niets aan doen. Dubbel glas aanwezig.

Hadden een iets luxere kamer geboekt. Ruim met oude details, schitterende moderne badkamer. Schattig Delfs pandje aan de gracht. Perfecte locatie. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Aanrader omwille vd centrale ligging en prijs-kwaliteit is top
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren is in Delft een dure aangelegenheid (16-18 euro/dag in de parkeergarages). Er is blijkbaar geen mogelijkheid om buiten de ring gratis te parkeren (toch niet in de directe omtrek)

We hadden een standaard kamer. Deze was piccobello in orde. Het hotel is kortbij het centrum. Het ontbijt is uitgebreid, met gevarieerde keuze. Dichtbij het treinstation, dus ideaal voor uitstappen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kussens waren voor mij te dik

Locatie geweldig, had speciaal verzoek en dat hebben ze echt super attent opgepakt. Ontbijt was heerlijk en heel uitgebreid.

Het ontbijt was fantastisch en het personeel erg behulpzaam...

De kamer en de badkamer waren wat klein. Maar je, je komt er alleen om te slapen.

Het ontbijt was fantastisch en het personeel erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Prima, traditioneel/ouderwets hotel, vriendelijk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij ontbijt was het bij ons erg druk dus moesten ons best doen om koffie te krijgen, ontbijt zelf was wel heel uitgebreid met brede traditioneel Nederlandse keuzes. Kamer compact maar op zich prima, niks bijzonders. Wij hadden "uitzicht" op een dak van een ander gebouw.

Prima, traditioneel/ouderwets hotel, vriendelijk personeel, goede locatie dicht bij station en centrum

Viel mij -gezien de vele goede recensies die het hotel had- eerlijk gezegd wel wat tegen...
    • Eenpersoonskamer met Douche

Bij aankomst kwam ik op een ongezellige kleine eenpersoonskamer terecht waar het nogal muf rook. De kamer had alle faciliteiten, dat wel. Ik was eerlijk gezegd blij dat ik er alleen voor de twee nachten hoefde te zijn. Het hoofdeind van het bed kraakte bij elke beweging.... Met het ontbijt werd mij een plaats toegewezen, een paar minuten later moest ik (was alleen) toch plaats maken voor een grotere groep mensen.

Het ontbijt was goed. De locatie was prima voor mij. Fijn dat ik mijn reiskoffer na het uitchecken nog even mocht laten staan!

Prima, op een goed ingerichte ,ruime kamer met een goed ontbijt..
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de Kamer was ruim , schoon en alles waar men behoefte aan heeft ws aanwezig (o.a. waterkoker, koffie, suiker enz.) ontbijt was goed. Wat wil je nog meer?

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een prettig hotel dichtbij het stadscentrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is in het begin van de nacht wat straatgeluid.

Het ontbijt is uitgebreid en goed. Het personeel is aardig. Benden is vooral de sfeer van een rustiek grachtenpand bewaard gebleven.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tafeltjes bij ontbijt zijn minimaal. net plek voor iedereen. er is niet veel ruimte om het ontbijt voor jullie klaar te zetten. Voelt daarom ook als een beetje behelpen.

Een goed ontbijt, maar de gehorigheid is echt een drama
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

verschrikkelijk gehorig. Alles wordt gehoord (mensen die buiten lopen, traplopen van andere gasten en helemaal het lopen als men een kamer boven je heeft.

het ontbijt

Het ontbijt en personeel was niets op aan te merken
    • Eenpersoonskamer met Douche

De kamer was gedateerd en kon hier en daar wel een opknapbeurt gebruiken. Het bed was verschrikkelijk en de kussens veel te hard

Het ontbijt en personeel was niets op aan te merken

Een Hotel met prima prijs/ kwaliteit verhouding in het centrum van Delft
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het bureautje op de slaapkamer is vrij klein. Je kunt niet ergens lekker zitten op de kamer.

Prettig rustig hotel in het centrum van Delft. Het hotel is niet overdreven luxeeus maar prima.

Mooi gebouw met karakter op een prima locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Lang bed met goede matras. De breedte van het bed is niet in verhouding met de lengte. Het bed is te smal. Dat is wat jammer.

Opmerkelijk supervriendelijk personeel. Goed ontbijt. Nette, ruime en heel gezellige kamer. Koelkastje. Koffie- en thee faciliteit. Moderne badkamer. Mooie ligging in het hart van Delft. Parking dichtbij maar snel volzet. Goede kwaliteit-prijsverhouding. Mooi gebouw met karakter.

perfecte locatie met alles dichtbij incl station, super leuk...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

het was ons vooraf niet bekend dat het een tweepersoonsbed met 1 matras-1 deken zou zijn (voorkeur 2 losse bedden-dekens), bij navraag voor extra deken bleek die niet beschikbaar. Daardoor wat minder lekker geslapen, maar het prachtige uitzicht uit de gezellige zolderkamer maakte veel goed!!! Kom zeker een keer terug!

perfecte locatie met alles dichtbij incl station, super leuk en authentiek hotel 'terug naar de tijd van Vermeer', heerlijk ontbijt en aardig personeel

Goede prijs kwaliteitverhouding en vriendelijk behulpzaam personeel
    • Eenpersoonskamer met Douche

Parkeren(kosten)op externe parkeerplaats 150 meter van hotel.

Eenpersoonskamer was schoon,bed was prima en badkamer schoon en warme douche. Ontbijt was ook goede kwaliteit.

Rustiek en prettig hotel in hartje Delft.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Na 25 jaar kwam ik weer in dit hotel. Het viel me op dat er in 25 jaar ook weinig veranderd was... misschien eens tijd voor een update? Ik miste trouwens een slot op de deur aan binnenkant. En lichttouwtje in badkamer is aan vervanging toe.

Hotel ligt middenin Delft aan gracht. Het heeft een prettige en familiaire sfeer. Ook voor vrouw alleen. Fijne ontvangst bij receptie. Uitgebreid ontbijt met aardige gastheer. Makkelijk betaald parkeren op Gasthuisplaats. Kamer is sober, maar schoon. Nieuwe badkamer. Prettige bed.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer is veel te klein. Wastafel was afmeting toiletfonteintje. En met je voeten in de douchecabine om op het toilet te kunnen zitten! Matras loopt af naar het midden.

De authensiteit. "Fawlty Towers" achtig. Al liep het hier op rolletjes.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het ontbijt was zeer uitgebreid.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Wij hadden een deluxe kamer besteld. De kamer was echter dusdanig gedateerd dat wij niet vonden dat de kamer de titel deluxe kon dragen. Het was prima, maar de prijs/ kwaliteit verhouding was op deze manier niet in orde. Er wordt een te hoge prijs gevraagd voor een kamer die te summier is. De kamer verdient de titel deluxe vanwege het uitzicht op de gracht is ons door de receptie verteld. Echter omdat de kamer aan de voorkant ligt ( en daardoor dus prijziger) heb je ook juist te maken met geluidsoverlast van nog laat over straat gaande mensen. Dit verstoorde helaas de nachtrust. Het betreft kamer 29

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Heerlijke douche.

Ontbijt en kamer waren ruim opgezet
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Staff niet altijd even vriendelijk, kleine douche, ouderwets interieur en gordijnen die straatverlichting doorlaten.

Ontbijt en kamer waren ruim opgezet

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Prima hotel in hartje centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer niet zo heel groot maar alles zit erin wat erin hoort, prima bedden. Kleine badkamer met douche maar goed schoon. Personeel is vriendelijk en ontbijt is prima met allerlei keuze in broodjes, beleg, vis, fruit, pannekoeken etc. Parkeren kan vlakbij het hotel op een openbare parkeerplaats voor € 17,40 per dag, betaald parkeren van 10 uur in de ochtend tot middernacht. In het centrum

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Uitsekend
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Sliepen aan de wegzijde, lawaai van (dronken) studenten uit Delft. Nadeel wegzijde. Vrienden sliepen achterzijde, niets gehoord

Personeel uitstekend, vriendelijk, behulpzaam en het ontbijt super!!

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Zeer goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wifi-verbinding viel af en toe uit.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, ruime kamers. Erg proper. Ontbijt lekker en voldoende keuze voor een korte periode. Rustige sfeer. De lift werd 's avonds afgelegd om de slapende gasten 's nachts niet te storen.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Heerlijk genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wasbak on de badkamer was een beetje klein. Deze had groter gemogen.

Lichtelijk verouderd maar dat geeft ook de charme van het oude grachtenpand weer. Prima kamer met alles wat je nodig hebt. Wat opviel was dat het 's-nachts erg stil was (voor een stad). Heerlijk ontbijt dat goed wordt aangevuld. Dus ook als je wat later komt ontbijten is er keuze. Kortom prima locatie in het hart van Delft

Prettig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te kleine wastafel Super onhandig systeem hangers in kleerkast geen mogelijkheid om de grote handoeken uit te hangen om ze te laten drogen.

Goed bed Goed ontbijt

gewoon zeer goed

de toegang in de nacht was wat omslachtig maar daardoor ook veilig

alles, zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster, alles zeer netjes en schoon, zeer goed en uitgebreid ontbijt

de kamer op de begane grond direct aan de drukke lawaaiige...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de kamer op de begane grond direct aan de drukke lawaaiige steeg; daarom kon ook het raam niet open, geen airco het maximale geluid op tv was zodanig dat gesproken tekst niet te verstaan was

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Dichtbij centrum, ruime kamer, prima bed en een goed ontbijt ! parkeren 100m verderop( E17,- )
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat we E15 moesten betalen voor een eerder aankomsttijdstip (o.m. door problematisch parkeren waren we er slechts 1kwartier eerder dan 't inboek-tijdstip...Ook voor het openbaar parkeren (zo'n 100m verderop..) moesten we zelf betalen ( ruim E15 voor 1nacht ! )

Het hotel was op loopafstand van het oude centrum van Delft. De kamer was ruim, de bedden prima en het ontbijt was goed !

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Uitgebreid ontbijtbuffet, beleg was enorm vers en veel keuze...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid. De naastgelegen openbare parkeerplaats biedt uitkomst maar heeft zeer krappe plaatsen, is erg in trek en kost € 17,40 per dag. Daar kan het hotel uiteraard niets aan doen, maar als je hier logeert is het verstandig met deze kosten rekening te houden als je met de auto komt. Het treinstation van Delft is dichtbij dus dat is ook een optie...

Uitgebreid ontbijtbuffet, beleg was enorm vers en veel keuze qua broodjes. Zelfs pannenkoeken! De kamer was groot en enorm goed schoon. De schoonmaak wordt ook tussendoor zeer goed bijgehouden. De bedden zijn lekker groot en slapen heerlijk. Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en het personeel helpt je graag bij vragen.

Voor die ene nacht een leuk en goed hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Alléén jammer dat terwijl je zit te ontbijten, continue de buitendeur open gaat en er gasten in en uit gaan.

De ligging van het hotel. Algemene indruk was goed. Vriendelijk personeel.Leuk, klein hotelletje in "oude"stijl. Kamers netjes en proper. Ontbijt was goed.

Aan te raden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Iets kleine buffetkast. Mazr werd constant bijgevuld. Alleen als iedereen gelijk wilt eten is er een klein probleem

Giede kamer. Iets oudere kasten. Maar personeel deed goed

voor herhaling vatbaar
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

SPijtig dat parkeren in de buurt betalend is maar wij hebben onze auto iets verder neergezet waar het gratis was.

Heerlijk ontbijt, heel vriendelijke bediening, prachtige ligging in het midden van het centrum en een zeer mooi en nette kamer. Wij komen zeker nog eens terug.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Tv zat geluidsbegrensing op. Echter veel te zacht. stoelen vlak voor tv gezet maar konden nog niets verstaan. Als je op bed ligt heb je geen geluid.

Locatie en prachtige kamer

Een fijn weekendje gehad in het mooie Delft.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Spijtig dat het buffet op een te kleine ruimte staat uitgestald. Wij vonden het ook spijtig dat de bar niet langer open was en dat de meeste dranken niet beschikbaar waren.

De locatie was top. Vriendelijk personeel. Ruime kamer. Lekker ontbijt.

Prima hotel als je in het centrum van Delft wilt zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De inrichting is een beetje donker. Het dekbed is te warm voor in de zomer. Zeep etc. voor in de badkamer is verstopt in het kastje naast de wastafel en dat zagen wij pas later.

Het ontbijt was goed en veelzijdig. De badkamer was voorzien van een bad en een douche. De kamer is lekker ruim. Er staan ook een paar stoelen op de kamer. Dat is prettig; je hoeft niet op het bed te zitten. 's Nachts geen lawaai van buiten gehoord.

Helemaal naar tevredenheid

Ohh dat kleine puntje wat een beetje tegenviel, staat reeds hierboven vermeldt.

Ik geef antwoord uit naam van mevr. Warnecke en haar vriendinnen, alles was naar zeer goede tevredenheid gegaan.(1 klein puntje, het meisje die hen incheckte, sprak geen duits, wat op zich niet zo een probleem is, maar zij ging dus vervolgens over in het engels? zonder eerst even te vragen of de dames wel engels verstonden, wij vonden dat een beetje vreemd, maar was geen groot probleem omdat ik het wel kon vertalen en het werdt ruimschoots goedgemaakt door het aangename verblijf en de andere receptioniste die wel duits sprak. Het is zeker voor herhaling vatbaar.

Prima locatie voor een kort bezoek aan de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is klein. Bij boeken geen foto's van dit interieur (verouderd) aangetroffen. Het was erg warm op de kamer. Uitzicht op binnenplaats.

Vriendelijk personeel. Hotel ligt erg gunstig op loopafstand van centrum. Ontbijt is heerlijk. Bed ligt goed.

Ontbijt was prima.

Gevraagd om rustige kamer. Was geboekt op de 3e etage. Omdat vrienden op 1e etage kamer hadden, gevraagd of daar nog iets vrij was. Ja, dat kon en dat was ook een rustige kamer, werd er gezegd. Dit bleek een kamer aan de steeg te zijn waar de hele nacht mensen luidruchtig doorheen liepen en brommers doorheen reden. Heel erg rumoerig. Viel dus erg tegen. Ongezellige kamer.

Ontbijt was prima.

lekker even er tussenuit!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijtbuffet werd in de smalle gang van de hotellounge/ receptie gepresenteerd, waardoor het onoverzichtelijk en onhandig overkwam/ was, echter het personeel deed er alles aan om het zo spoedig mogelijk bij te vullen.

prima locatie, alles in de buurt. Heerlijk ruim opgezette kamer, met grote badkamer en aparte toiletruimte. Goed voorzien ontbijtbuffet.

goed hotel op een mooie plek in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is goed maar staat op een erg kleine ruimte uitgestald. Op een grotere tafel/bar zou het meer tot z'n recht komen! Het wordt wel steeds aangevuld.

Mooie kamer met een prachtige, nieuwe badkamer. Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Wel geschikt om nog eens terug te komen

Zie boven, prijs voor een 1 pk

Fijn hotel, mooi in het centrum, prettig een koelkast in de kamer. Helaas weer wat weggestopt op de 3e etage als 1 pers. reiziger, voor een aardige kamerprijs ..

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Prettig verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden hadden, naar mijn mening, iets steviger mogen zijn.

Prima hotel op zeer goede locatie. Alles vanuit het hotel goed bereikbaar. Wij hadden een kamer aan de zijkant, die heerlijk ruim en koel was. Vriendelijk personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein zakje douche/shampoo. Informatie over het parkeren. Beter aangeven hoe parkeerautomaat werkt. We hebben 29 euro betaald ipv 17,40 euro wat niet nodig geweest was.

Locatie geweldig. Ontbijt geweldig.vriendelijk personeel. Goede bedden.Het is klein maar goed te doen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Rustig en schoon en zeer centraal
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt buffet plek in de doorloop van de gang. Hier waait veel stof op en is weinig loopruimte. Beter lijkt het me in de ruimte tegenover de receptie. Yoghurt en melk in een thermoskan vind ik ook niet zo handig.

Rustig en schoon en zeer centraal

Fijn hotel overal dichtbij
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Jammer dat de fòhn kapot was

Het ontbijt was goed, veel variatie De kamer was erg fijn, heerlijk geslapen op fijne matrassen, alles was erg schoon. Luxe badkamer, heerlijk

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Heerlijk rustig geslapen midden in de stad in een prachtig mooi oud pand 👍Met goed ontbijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Betaald parkeren, wel vlakbij het hotel. Sommige dingen wat gedateerd, geen airco, weinig ventilatie mogelijkheden.

Prima kamer en service met perfecte locatie in Delft 👍😃 Aanrader!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Gezellige entree en vrolijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Koud op de kamer. Bij aankomst stond het raam open en de kachel uit. Direct de kachel op maximaal gezet maar de kleine radiator kon de kamer niet boven de 20 graden krijgen, ook de volgende ochtend niet (kamer 25). Het raam naast het hoofdkussen is door het rolgordijn niet goed te verduisteren, dus al vroeg wakker bij de eerste zonnestralen.

Gezellige entree en vrolijk personeel. Grote en nette kamer. Modern ingericht. Helaas wat koud.

Prima sfeervol hotel in hartje Delft: goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De opstelling van het omtbijtbuffet gebeurt in de hal op een kast die daar te klein voor is. Rondom de hal zijn 3 grotere ruimtes, waar de eettafeltjes opgesteld staan. Deze ruimtes volstaan prima. Maar de opstelling van de ontbijtspullen op de rand van het buffet en op bijzettafeltjes en om een hoekje, maakt het rommelig en onoverzichtelijk. Mensen lopen onnodig te zoeken en als je niet heel goed rondkijkt, zie je niet wat er allemaal is. Zo zag ik de scrambled eggs niet staan. Mijn tip zou zijn: maak in een van de ontbijtruimtes langs muur of raam een grote, ruime opstelling waar het buffet beter tot zijn recht komt en de doorstroming en aanvulling efficiënter kan gebeuren.

Kamer was ruimer dan gemiddeld, met een leuk zitje en waterkoker voor koffie/thee. Het is een authentiek pand midden in Delft op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Op zaterdag antiek en curiosa markt (apr-okt) die 50 m verderop langs de singels begint. Hotel is goed onderhouden, schoon en modern. Binnenkomen na 22.00 uur met instructie voor de deuren werkt prima. Ontbijtbuffet is ruim gesorteerd, verse fruitcompote en internationaal georienteerd. Snoepjes en lekkernijen op de receptiebalie: je voelt je welkom!

• Beoordeeld op: 29 april 2017

De kamer was heeel rustig, het was s nachts muisstil, geen...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vond het ontbijt beetje tegenvallen, de kaas had donkere randjes en nog andere etenswaren zagen er niet echt vers uit, jammer want qua assortiment aan beleg was het wel ok. Ik miste ook verse broodjes. ..

De kamer was heeel rustig, het was s nachts muisstil, geen straatlawaai

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Goed verblijf voor max. 1 overnachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schuifdeur tussen slaapvertrek en douche/toilet was minpunt. Ook het uitzicht (op blinde muur) viel tegen...En het hotel is behoorlijk gehorig.

Ontbijt was prima! Bed was goed.

We werden erg netjes ontvangen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

De kamer zelf was sfeerloos. Het had ook in een verzorgingshuis kunnen zijn.

We werden erg netjes ontvangen. Het ontbijt was goed, de bedden comfortabel, en de badkamer luxueus.

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn erg gedateerd. Bedden erg zacht. Rommelig, oud behang en ouderwetse bruine vloerbedekking. Hoewel het schoon was, oogde het dus erg rommelig en oud. De badkamer was zeer klein : je kon niet recht op het toilet zitten, tenzij je de douchedeur open deed. Na de lovende recensies op booking.com, had ik veel meer van dit hotel ( en het ontbijt) verwacht.

Het personeel was vriendelijk

ruime, schone kamer, goed ontbijt, heel vriendelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

badkamer/douche was erg klein douchedeur moest open blijven staan als je op de wc zat, en wasbakje kon je niet boven hangen om je tanden te poetsen, maar voor de rest was het heel goed

ruime, schone kamer, goed ontbijt, heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goed hotel en fijne ligging in het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er bij het uitchecken helemaal niet gevraagd werd hoe ons verblijf in Leeuwenbrug bevallen was.Het was alleen betalen, sleutels inleveren en wegwezen. Dat vonden wij echt niet netjes. Misschien een tip om dit door te geven.

Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Heel goed Hotel een aanrader.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

De plek voor het ontbijt is wat eng als het wat drukker is,maar dat is ook het enige.

ontbijt was heel goed,en wordt goed aangevuld,een kan koffie erbij op tafel is ook erg gemakkelijk

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Goed voor een lang weekend weg in de wintertijd (alle restaurants en musea in de buurt)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het dubbelbed (waar we zelf voor hadden gekozen) was wat aan de kleine kant.

Service van de medewerksters was erg goed. Het ontbijt was lekker, evenals de koffie en thee.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Volgend jaar komen we weer met de Delft blues
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed is te zacht en het personeel mocht wel een beetje vrolijker zijn. Ze zijn heel beleefd maar er kan geen extra woordje of lachje vanaf.

Het ontbijt is prima

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Een prima verblijf, een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren loop je op leeg.! Waar niet.

Kamer was verrassend groot en schoon voor een knus hotelletje. Niet verwacht. Prima ligging in het centrum van Delft.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Ruime kamer met zelfs een bureautafel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft zelf geen parking. Wel een publieke parking vlakbij maar wel wat duur.

Ruime kamer met zelfs een bureautafel. TVzenders Eén en Canvas. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Al wat nodig is voor een kortverblijf was aanwezig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bed was maar zo en zo , maar wij zijn beide rugpijn lijders - badkamer in orde maar wel heel klein een grote persoon kan niet normaal op toilet zitten wel met benen in de douche.

Ontbijt ok ! enige wat misschien ontbreekt is een reepje spek met roerei. PERSONEEL HEEL VRIENDELIJK EN ZEER GOEDE ONTVANGST MET EEN TAS KOFFIE TERWIJL DE PAPIEREN WERDEN INGEVULD.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

superlocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

op mijn telefoon kon ik de wifi niet geactiveerd krijgen.

de locatie was super, op loopafstand van alle bezienswaardigheden, restaurants en het centraal station

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Prima hotel, ca 1.5 km lopen vh station. Kamer was schoon en netjes, ontbijt prima.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had kamer 20, hier was de douche nogal onhandig gemonteerd, waardoor je weinig ruimte had onder de douche. Douchekop was recht tegenover het bad gemonteerd ipv aan de zijkant vh bad.

Ontbijt was prima verzorgd. Kamer ruim genoeg

• Beoordeeld op: 22 december 2016

boven verwachting
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Bad of Douche

Het dekbed op de kamer was erg dun. Het was noodzakelijk de verwarming aan te zetten. Dit was jammer. Hier werd bij het verlaten van het hotel notitie van genomen. Het werd direct genoteerd.

de vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Tophotel voor een stedenbezoek aan Delft gelegen op een perfecte locatie.

Op ons verzoek zijn een paar ontbijttafels tegen elkaar gezet zodat de hele groep gezamenlijk kon ontbijten. 's Avonds dit gevraagd, 's ochtends stond het netjes klaar. Verse vruchten (aardbeien) bij het ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Leeuwenbrug