Beoordelingen over Tulip Inn Leiden Centre 3-sterren

Schipholweg 3, 2316 XB Leiden, Nederland

#7 van de 17 hotels in Leiden

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

op de hygiëne na, goed genoeg.

Onder het bed lag erg veel stof. Aangezien ik hiervoor allergisch ben was dat erg vervelend. Toen ik dit vertelde kreeg ik enkel een excuus, geen begrip. Daarom vind ik de prijs van de kamer veel te duur.

De grootte van de kamer

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Net hotel met uitstekend ontbijt, maar helaas veel overlast van passerend verkeer.

We hadden een kamer aan de straatkant. De ramen zijn alles behalve geluidwerend. We hadden nogal geluidsoverlast van passerend verkeer en daardoor geen optimale nachtrust.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. De kamer was netjes.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Kamers en ontbijt zijn prima.

Persoonlijk vind ik de parkeerkosten hoog aangezien deze parkeergarage voor hotelgasten is,

Kamers en ontbijt zijn prima. Ligging is prima. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Wij hebben alleen van de kamer gebruik gemaakt om er de...

N.v.t.

Wij hebben alleen van de kamer gebruik gemaakt om er de nacht door te brengen. Dus ook geen ontbijt. Hebben altijd de hele dag doorgebracht in de stad en hebben daar enorm van genoten en hebben veel gezien

• Beoordeeld op: 23 september 2018

geweldige start voor fietsen en centrum bezoek

prijs/kwaliteit 420,-- voor 2 overnachtingen in standaard 2pers. kamer (incl ontbijt en parkeren)

zeer goed ontbijt Zeer goede uitval basis naar centrum en fiets routes

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Kamer was schoon

Persoonlijk vind ik de prijs kwaliteit verhouding erg scheef. Voor een dergelijk bedrag per nacht kan er wel een boterham en een kop koffie vanaf lijkt mij, maar ook het ontbijt was prijzig.

Kamer was schoon Niet overdreven groot Voldeed verder prima

Ff d’r tussenuit in een leuke stad.

De kamer was niet van airco voorzien. Er zijn wel kamers die dit wel hebben. Als je dat wilt specifiek naar vragen.

Prima familiekamer. Nette badkamer. Wat denk ik net gerenoveerd. Eigen parkeerplaats (tegen betaling)

Het is ons heel goed bevallen!

Alleen beetje weinig toiletpapier.. Er was geen extra rolletje en we waren met 4 personen...

Mooie kamer met airco en prima bedden. Mooie badkamer,simpele douche Vriendelijk personeel. Heel uitgebreid ontbijt. Heerlijk !

Dat ik daar weer snel kon vertrekken.

Kamer was niet schoon ramen die niet open konden het was zeker 30 grade op de kamer totaal geen ventilatie. Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.

Dat ik daar weer snel kon vertrekken.

Geslaagd shopweekendje Leiden.

Fijne bedden, mooie functionele badkamer. Ontbijt was erg goed en werd ook op tijd bijgevuld. Aardig personeel, vooral aan de receptie. Op loopafstand van het gezellige stadscentrum van Leiden. We hadden deze keer zelf onze hond niet mee, maar die kunnen we de volgende keer gerust meenemen. Hij mag alleen niet in het restaurant, maar dan is er vast een mogelijkheid om in de bar een hapje te eten.

Goede locatie, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt

De bedden waren veel te zacht en als je op je buik slaapt dan is dat pijnlijk. Zelfs met het raam dicht was er veel lawaai van auto's. De kamer was niet goed schoon; ik heb twee droge contactlenzen gevonden op het bureau.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was voortreffelijk: lekkere koffie, uitgebreid, vers fruit, lekkere croissants en heerlijk brood.

Mijn vrouw is daar voor haar studie en ben ik daar met kinderen haar te verassen.

Ik was om 17:15 maar bij receptie zeggen tegen mij dat vol was. Dus ben il overal aan zoeken tot dat heb ik weer op site gaan kijken en was genoeg kamers doen hen ik geboekt en naar binnen. Ik verbaas me hoe ze kennen zeggen dat vol was geen kamers maar wel?

Aangenaam verblijf dicht bij het centrum

Beetje donkere kamer doordat we in een hoek van het gebouw zaten.

Lekker uitgebreid ontbijt, super locatie, ruime kamer met veel plaats voor kleren en voldoende handoeken, vriendelijk personeel, alles netjes en verzorgd

Net hotel, dicht bij leidencentraal

De kamer was erg gehorig. Wij zaten aan de achterkant waardoor je 'morgens al heel vroeg het laden en lossen hoorde. Verder keken we uit op het parkeerdek van de parkeergarage. De matrassen waren voor ons te zacht. Wat we mistte op de kamer was een kluisje, koelkastje en de kamer was niet voorzien van een airco. Wifi bereik was slecht.

Het hotel ligt dicht bij het centraal station van Leiden waardoor je ook makkelijk naar andere steden kan komen. Een ruime familiekamer met 4 bedden en voldoende kastruimte. De kamer en badkamer waren zeer netjes en alles was aanwezig wat je nodig had. Het ontbijt was prijzig, maar zeer gevarieerd en lekker. Personeel was erg vriendelijk.

Betere routebeschrijving naar de Parkeergelegenheid. Dit heeft ons een half uur rondrijden gekost. Met navigatiesysteem.

De kamer was leuk gedecoreerd met een grote wallpaper van Leiden. Bedden waren prima en de ramen kunnen open; frisse lucht is altijd fijn.

dat we eerder dan 15.

de prijs van het ontbijt per persoon a €16.95 die niet bij de hotelovernachting was inbegrepen ,vind ik schandalig bij deze hotelovernachting. Er is ook geen koffie/ thee apparaatje op de kamer aanwezig

dat we eerder dan 15.00 konden inchecken hetgeen vooraf gevraagd was. Zodat wij ons na de reis konden omkleden voor een bruiloft.

Vakantie voor familiebezoek.

We moesten erg lang wachten op onze kamers. Die lagen niet aan elkaar zoals wel vooraf gevraagd. En de douches hebben een waterbesparende kop. Houd eens op daarmee!

De locatie.

prima naar ons zin gehad en een heerlijk ontbijt gehad

eigenlijk is er niets tegen gevallen

Het ontbijt was ontzettend goed, de kamer was ruim en de badkamer was heel erg schoon! Ook de ligging van het hotel t.o.v. het centrum van Leiden was goed te doen, 5 min. lopen en je was in het centrum.

prettig verblijf maar met de punten hierboven zou het perfect kunnen zijn.

toen we het raam open wilde zetten was dat erg vuil. ventilator moet uitgezet kunnen worden koelkastje op de kamer

locatie centrum dichtbij ontbijt uitstekend

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Zeer aangenaam verblijf

Zeer zachte matras die niet meer voldoende steun gaf voor iemand met rugklachten.

De netheid in de kamers , vriendelijk personeel en een goede ligging voor een bezoek te voet naar de stad Leiden . Zeer uitgebreid ontbijt !

Nette prima kamer, goede bed en goed ontbijt.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Helaas geen waterkoker en thee/koffie op de kamer. Ondanks opendraaien radiator bleef het wat koud op de kamer (ijzige harde wind buiten).

Nette prima kamer, goede bed en goed ontbijt.

De kamer was goed.

Jammer dat er geen koffie -en thee op de kamer was. Irritant was bij boeken dat er niets over de prijs van het ontbijt vermeld werd en of het ontbijt inbegrepen was.

De kamer was goed. Het ontbijt was uitgebreid. Het personeel was aardig. De kamer was schoon.

Fijn hotel, op loopafstand van het centrum

Ons slot van de deur ging kapot en dit kon niet op tijd gemaakt worden waardoor er telkens iemand van de receptie mee moest naar boven. Dit is wel netjes opgelost door ons het parkeergeld terug te geven. Overigens was er een lamp kapot bij de ingang van de kamer

De kamers waren mooi ruim, grote badkamer. Het ontbijt was heerlijk Op loopafstand van het centrum Netjes personeel

Mooi en schoon en gastvrij Hotel .

Misschien voor kinderen soesjes en donuts erbij als ontbijt ? maar ja , alle kinderen zijn niet gelijk .

Wij hadden een 4 persoons kamer dat zeer schoon en netjes ingedeeld was , mooie inloopdouche en dubbele badmeubel en ruim . Het restaurant was zeer verzorgd en van alles te verkrijgen , al hadden onze 2 tiener dochters graag saucijzenbroodjes en donuts als ontbijt . Verder een prachtig Hotel direct in centrum , een aanrader .

Aangenaam

Er waren parkeerkosten verbonden aan het verblijf en er was geen waterkoker o.i.d. op de kamer.

De locatie was perfect, binnen enkele minuten lopen sta je in het centrum

Locatie was goed, maar service en schoonmaak kan beter
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Schoonmaak was niet zo goed, prullenbakje badkamer/toilet was niet geleegd. Niet zo fris om andermans gebruikte tampons en maandverband in overvol prullenbakje te zien. Hele dunne dekbedden, terwijl kamer niet heel warm was. Gevraagd om extra dekbedden, maar die vraag werd niet heel vriendelijk ontvangen. Uiteindelijk wel extra dekbedden gekregen.

Ontbijtbuffet erg uitgebreid, maar weinig ‘zichtbaar’ personeel om vragen aan te stellen. Als je ze enemaal gevonden had, losten ze problemen wel snel op.

voor herhaling vatbaar
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

- dure parking - ruimte bar/lobby voorheen zeer uitnodigend om krant te lezen doch was nu niet te doen wegens koude tocht van de permanent openstaande deuren wegens passage ontbijtzaal naar receptie. - ontbijt 16.5 is duur indien geen arrangement en extra te betalen valt. vb familie met 2 kinderen van 4 en 8 = 56 euro extra (meisjes eten als een mus= duur ontbijt). Suggestie= voor kinderen die op de kamer slapen van de ouders zou gratis ontbijt een serieuze meerwaarde zijn voor families die regelmatig op citytrip gaan= sommige ketens doen dit wel.

heerlijk ontbijt - toegankelijkheid

Zeer aangenaam en goede ligging voor museumbezoeken.

Eigenlijk niks, op de site staat goed verwoord wat er wel of en niet is, miste allen een waterkoker en/of koffiezetter.

Kamer was oké voor met z’n viertjes. Bedden prima, ruime badkamer. Het ontbijt was zeer volledig en lekker vers.

Vlak bij het oude centrum en het ontbijt was prima.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Veel geluidshinder van de Schipholweg, met beglazing (geluidswerend) van het pand had daar meer rekening mee gehouden kunnen worden.

Vlak bij het oude centrum en het ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

wij hebben het prima naar onze zin gehad zowel als in het hotel en en Leiden.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

In de badkamer hing een vreemde lucht.

het ontbijt was gord verzorgd en genoeg variatie. de kamer was ons prima alleen jammer dat onze kamer aan de straatkant lag.

Mooi en modern hotel met prachtig ontbijtbuffet en vriendelijk onthaal. Centraal gelegen.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Alles was prima. De bar was 's morgens wel iets te donker belicht maar echt storend was het niet.

Prachtig en uitgebreid ontbijtbuffet en erg centraal gelegen om in Leiden te wandelen.

Prima verblijf met comfortabele bedden!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

De schoonmaaksters waren al vroeg in de weer om schoon te maken en dat gaf wat geluidsoverlast in de ochtend. Wij waren gelukkig al wakker, maar voor de mensen die niet wakker waren, kan ik me voorstellen dat je het als vervelend ervaart en er wakker van wordt. Daarnaast moest je bij het ontbijt meerdere keren vragen of dingen aangevuld konden worden. Dit zouden ze automatisch moeten doen.

De bedden lagen heerlijk, het personeel was vriendelijk en het ontbijt smaakte goed! Ook de locatie is perfect! Naast het station en je loopt zo het centrum van Leiden in!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

voor de rest was het prima.

de schoonmaakdienst is ongeoorloofd in onze kamer geweest terwijl het bordje 'don't disturb' aan de deur hing. we hebben dit aan de receptie gemeld en zij hopen dat dit niet meer zal voorkomen.

we konden de hond meenemen en de kamer had vier bedden voor drie personen.

Een fijne en positieve ervaring

Het parkeren van de auto is met € 12,50 wel erg stevig aan de prijs. Zeker als je 1 nacht verblijft en bijtijds weer vertrekt.

Uitstekende familiekamer, prima bedden, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt👍

Fijn hotel en goede familiekamer voor kort verblijf

Uitzicht in het stationsgebied is niet geweldig, extra betalen voor een verder lege parkeergarage. Had anders gekund.

Goede ligging, netjes verzorgd, prima ontbijt

Fantastische locatie, vooral als je met het openbaar vervoer...

De badkamer was iets verouderd.

Fantastische locatie, vooral als je met het openbaar vervoer komt. Het ontbijt was erg uitgebreid. Het was ook fijn dat je er tot 11.30 uur gebruik van kon maken. De bedden waren erg comfortabel.

Comfortabel hotel, centraal gelegen met goede parkeergelegenheid en vriendelijk personeel.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Parkeergarage was moeilijk te vinden, de bewegwijzering kan beter. De badkamer is royaal maar de douchecabine vrij klein.

Uitgebreid ontbijtbuffet, goede kwaliteit en veel keuze. Hotel ligt direct bij het station, centraal gelegen - maar niet te druk. Erg vriendelijk personeel, zowel bij receptie als in restaurant. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Kamers kunnen wisselen in afmetingen.

Heerlijk weekendje Leiden

De vieze vloerbedekking (vooral op de kamer).

De kamers waren ruim en op de vloeren na ook lekker schoon. Het was een aangename verrassing om in zo'n gezellige kerstsfeer binnen te komen. Het ontbijt was keurig verzorgd. En het bad was na een dagje kerstshoppen fijn om op te warmen. De bedden sliepen heerlijk met lekker volle kussens.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

• Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Toegang parkeergarage. Bij in of uitrijden steeds bij de receptie de key ophalen.

Schone kamer, niet groot maar alles is aanwezig. Vriendelijk personeel. Ontbijt en diner ook prima.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Verzorgd

De dekens waren veel te dun voor de tijd van het jaar. Eerste nacht ontzettend koud gehad, tweede nacht heb ik om extra dekens gevraagd.

Heerlijk ontbijt en de kamers waren ruim en modern.

Prima hotel voor een zakelijk verblijf, gemakkelijk bereikbaar en goed ontbijt.

Er was op de kamer geen waterkoker met theezakjes aanwezig om op de kamer nog een kopje thee te kunnen drinken. Dat is natuurlijk geen vanzelfsprekendheid, maar voor de prijs van dit hotel zou ik een dergelijke service wel verwachten. Ook geen koelkastje als alternatief voor bijv. frisdrank. Alleen de glazen op de badkamer om een glas water te drinken. Dat water had ik 's nachts hard nodig omdat het bloedheet was op de kamer, waardoor ik niet kon slapen. Geen thermostaat aangetroffen (wel naar gezocht) om het klimaat in de kamer mee te regelen. De knop op de verwarming gaf de indicatie dat die uit zou staan, maar er kwam wel hitte van af. 's Nachts nog uit bed gegaan om dan maar het raam open te doen, maar dat lukte niet. Al met al geen goede nacht.

Lekker ontbijt (waarbij ook rekening werd gehouden met dieetwensen i.v.m. allergie), vriendelijk personeel, aangename inrichting van de kamer, prettige douche (sterke waterstraal). De locatie van het hotel is zeer gemakkelijk te bereiken; het ligt op slechts een paar minuten lopen van het NS station.

Prima kamer.

Alleen jammer dat er geen waterkoker stond. En niet echt energiezuinig, de lichtknopjes moeten allemaal apart bediend worden.

Prima kamer. Het ontbijt was prima en de locatie is voor treinreizigers top!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Locatie geweldig naast station en in centrum, maar onpersoonlijk en dure parkeerplek

parkeergelegenheid 12 euro veel geld voor overnachting auto aparte eenpersoonsbedden die doorgezakt waren dus niet goed geslapen

Goede locatie midden in het centrum

Uitstekend hotel, dichtbij het centrum en station met een uitstekend ontbijt
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

De douche was klein. Er stond midden in onze kamer een pilaar.

Uitstekend hotel, dichtbij het station en vlak bij het centrum. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk. Het hotel heeft een parkeergarage.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Iedere euro waard, heerlijk bij het centrum
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Personeel aan de balie moet beter worden opgeleid om met vervelende situaties te leren omgaan. Een irritante ervaring. Jammer, verder een fantastich hotel, zal hier zeker terugkomen

Heerlijk ontbijt en laat uitchecken

• Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

prachtig versuisterende gordijnen, maar niet aansluitend aan de muur waardoor er nog een strook licht binnen viel die de kamer flink van licht voorzag

Niet nog een keer

Vieze vloerbedekking Witte wijn € 6.75 per glas Ontbijt niet inbegrepen Bedden niet goed opgemaakt. Alleen dekbed recht, hoeslaken was nog steeds rommelig.

Dicht bij centrum

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

prima lokatie met vriendelijk personeel en goed ontbijt. Zou er zo weer naar toe gaan
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Misschien zouden ze de kamers iets kunnen opfrissen met een beetje kleur. Verder geen minpunten.

Prima personeel, vriendelijk en behulpzaam. Uitstekend ontbijt. Ook prima ligging,tegenover het station. Goede uitvalbasis om uit te gaan in de binnenstad.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Prima verblijf gehad en een prima begin van de vakantie.

Geen opmerlingen.

Heerlijk ontbijt. Vlak bij Leiden Centraal. Goed centraal gelegen. Bedden zijn prima en het personeel is zeer behulpzaam. Bovendien voor een zeer gunstige prijs kunnen boeken.

Tegen gevallen vanwege dure parkeerkosten en matig ontbijt.

Wij hadden een lawaaierige kamer zonder balkon aan de voorkant van het hotel. In de ochtend nauwelijks plek om te zitten bij het ontbijt. Er is maar een koffiezetapparaat, met als gevolg dat je lang moet wachten voordat je je koffie krijgt. Parkeren op een krappe onbewaakte parkeerplaats kost Euro 12,50. Achteringang van het hotel moeilijk te vinden! Het is onduidelijk waar je de auto moet parkeren als je pas aankomt aan de achterkant, als alles daar vol staat. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

H

Prima ontbijt (wel prijzig), uitstekende kamers/bedden.

Het ontbrak aan een afgesloten, cosy barretje. een paar grotere vierkante tafels om te bridgen ed.

Prima ontbijt (wel prijzig), uitstekende kamers/bedden. zeer vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Geldt voor de balie/receptie, de bediening en zelfs de dames van de 'schoonmaak'.

Het ontbijt was super!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Ik had graag de airco in de kamer zelf aan kunnen passen en de douche in onze kamer was een beetje klein.

Het ontbijt was super! Er was keus uit zo'n beetje alles dat je als ontbijt zou willen eten. De bedden zijn heerlijk groot. Het personeel is super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima hotel in het mooie Leiden!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Doordat wij naar de avondoorstelling van soldaat van oranje gingen konden we helaas niet het drie gangen diner nemen omdat het restaurant pas om 18:00 u open ging.

Fijn uitgebreid ontbijt,kamers prima,schoon maar verouderd,op loopafstand van centrum.

Prettige verblijf. Zeker aan te bevelen.

De familiekamer was groot genoeg voor 4 personen. Een pluspunt waren de 4 1-persoon bedden i.p.v. 2 2-persoons. Badkamer had een ruim en diep bad. Een nadeel is dat als je de douch wilt gebruiken je eerst in het bad moet stappen. Uitstekend verzorgd ontbijtbuffet met een ruime keuze aan beleg en dranken. Hotel is prettig gelegen bij het centrum. Handig voor o.a. musea bezoek.

Ontspannen verblijf.

Schimmel in de badkamer. Vliegjes bij ontbijtbuffet.

Lekker dicht bij de binnenstad. Rustig gelegen maar toch centraal. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ook fijn dat receptie 24 uur per dag geopend is.

Relaxt

Douche in bad, Geen kluisje of koffiezetmogelijkheid, zou standaard moeten zijn.

Goede en vriendelijke service in bar, receptie en ontbijtrestaurant. Locatie is super, parkeren in garage een beetje een 'gedoe' met de sleutel Prima ontbijt!

Zeer mooie stad, veel te zien en hotel viel prima mee
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Miscchien had er een kluisje gemogen in de kamer

Gelegen nabij het centrum van Leiden en alles gemakkelijk te voet te doen. Hotel viel best mee, ruime kamer, uitgebreid ontbijt en gemakkelijk parkeren aan het hotel

TOP!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Alles, bovendien naast het station (waar je geen last van hebt) en hierdoor makkelijk en snel per trein naar A'dam, R'dam en den Haag. Treinticket kost minder dan parkeren in deze steden!

Geweldig hotel op een aardig centrale plaats in mooi Leiden.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

De parkeergelegenheid was erg onduidelijk bij aankomst. Er zou bij de info vermeld moeten worden dat men de auto even moet parkeren op laad-/losplek, dan de sleutel in het hotel halen en daarna naar de parkeergarage. En erg duur voor een hotel (€12,50 per dag).

Zeer goed bedden, de regendouche en het sublieme ontbijt waren top!

Prima hotel!

Geen kindermenu in het restaurant, dus in die zin weinig op kinderen ingericht. Wel tijdschriften maar niks voor kinderen. En op de kamer was de verwarming aan, en dat in juli. Niet echt wenselijk, veel te warm.

Kamer was super. Het is een net en schoon hotel en bij de bar ook lekker zitten, met wat tijdschriften en kranten.

Schoon!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Airco zou fijn zijn want met het raam open is het veel lawaai. Minibar werd gemist.

Schoon! Goed bed. Prima ontbijt. Super locatie en leuk personeel.

Tulip Inn Leiden, voor een top dochter/moeder moment!
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Hotel is vanaf Leiden Centraal al te zien. Vriendelijke dames bij de receptie. Op loopafstand van het gezellige centrum van Leiden. Toen we na het ontbijt extra lang bleven zitten (om de dag lekker te starten) was dit geen enkel probleem.

Een uitstekend hotel voor een bezoek aan Leiden.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

De parkeerkosten. Had een vrije parkeerplek bij het hotel beter gevonden. Wel kon de auto de volgende dag ook nog bij hotel blijven staan zodat wij Leiden in konden. Je betaalt voor 24 uur.

De mooie sfeervolle uitstraling binnenin hotel; vriendelijk personeel; goed ontbijtbuffet; mooie kamer en de positie ten opzichte van het centrum van Leiden.

Heerlijk hotel, super locatie
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Tijdens het ontbijt was, door de enorme drukte e.e.a. niet aanwezig bij het buffet. Jammer.

Ruime schone Kamers. Ontbijt heerlijk. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

We hebben het goed naar onze zin gehad maar geen Tulip Inn meer.

Vorig jaar in Golden Tulip gezeten. Dacht dat het hetzelfde was maar duidelijk niet. Geen faciliteiten op kamer; airco, kluis, koffie/thee. Jammer!

Ontbijt goed. Wel duur

Redelijk goed

Douche was aan de kleine kant, het douche putje zat verstopt. Bij het ontbijt was geen dienblad aanwezig erg onhandig.

Goede bedden, netjes en schoon.

Het ontbijt was in shifts vanwege de drukte.

niets!

Het ontbijt was in shifts vanwege de drukte. Je kon zelf een uur kiezen. Prima gerechten. Zeer vriendelijk personeel. Geen probleem om de auto langer te laten staan de volgende dag, zodat we nog Leiden in konden gaan! We zouden het zo iedereen aan willen bevelen! TOP.

Net hotel, uitstekende ligging
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Parkeerplaats zat aan de achterzijde en was lastig te vinden. Slechte bewegwijzering.

Vriendelijk personeel en uitstekende ligging mbt tot centrum en bezienswaardigheden. We hebben alles te voet gedaan.

Gastvrijheid, vriendelijk personeel

Ruimte kamer en staat badkamer (wel schoon, maar bruine roest plekken? Rondom douchebak), douchebak erg klein, waardoor je steeds tegen de wanden staat te bonken. Hotel zelf prima, kamer viel tegen. Zeker als ik deze vergelijk met kamers in andere Tulip inn en Golden Tulip hotels waar ik in het verleden ben geweest.

Gastvrijheid, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Kamer was groot genoeg.

De service kosten van €7,50 om iets op je kamer te laten bezorgen. 2 bordjes kaas voor €25,- exclusief. Bezorgkosten. Echt staat in geen enkele verhouding.

Kamer was groot genoeg. Fijne badkamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

fantastisch
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Zijn tot 3x toe met onze keycard van de kamer teruggemoeten naar de receptie omdat elke keer de kaart niet werkte, dat was vervelend

Het was allemaal zeer luxe; overtrof onze verwachtingen zeker gezien het feit dat we in onze ogen goedkope overnachtingen hadden geboekt met onze vriendenclub

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Eigenlijk is alles vrij standaard, maar schoon, fris en naar...

dat ik later dezelfde kamer, incl. ontbijt heel veel goedkoper bij een aanbieding zag staan, terwijl het ontbijt redelijk duur is.

Eigenlijk is alles vrij standaard, maar schoon, fris en naar de eisen van de tijd, wat je verwacht bij een ketenhotel.

Niks speciaal. We hadden slechts één overnachting nodig en we kenden het hotel al van vroeger.

Prijs van het ontbijt. We zijn dan ook elders gaan ontbijten.

• Beoordeeld op: 11 mei 2017

Heerlijk ontbijt, maar prijzig.

Geen waterkoker op de kamer om een kopje thee of koffie te zetten

Heerlijk ontbijt, maar prijzig. Wel meevaller dat we minder betaalden voor ontbijt omdat we 2 nachten hebben verbleven.

Dat de prijs die toch niet heel minimaal is exclusief...

Dat de prijs die toch niet heel minimaal is exclusief ontbijt is. Dat ik de eerste nacht voor dezelfde kamer minder betaal dan de tweede nacht toen ik de kamer een nacht wilde verlengen bij Golden Tulip. Dit