Beoordelingen over Hotel Les Charmes 3-sterren

Lenculenstraat 18, Centrum Maastricht, 6211 KR Maastricht, Nederland

#11 van de 51 hotels in Maastricht

Wij hebben een geweldig verblijf gehad.

Het ontbijt was pure verwennerij met een heerlijk gekookt eitje, vers fruit heerlijke broodjes en verse jus. De ruimte waar het ontbijt werd geserveerd was heel gezellig. Extra koffie na het ontbijt? Geen probleem. Niets te klagen dus

Heel vriendelijke mensen, mooie en ruime kamer en goeie...

Het was er redelijk warm (er is wel een ventilator maar die maakte redelijk veel lawaai)

Heel vriendelijke mensen, mooie en ruime kamer en goeie douche.

Ontbijt was prima!

Advies om goedkoper buiten de stad te parkeren....

Ontbijt was prima! Miste het koffie apparaatje op de hotel kamer! Zeer vriendelijk personeel en heerlijke zachte bedden ..... parkeren in het centrum schandalig duur, 35 euro per dag!!

zeer aangenaam
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het venster in de badkamer ( die uitgaf op een binnenkoertje) konden we niet openen om even te verluchten.

Het gastvrije en zeer vriendelijke onthaal. De locatie was voor ons top , centraal en toch zeer rustige buurt

Een zeer goed gelegen hotel met net dat tikje meer.

Er is geen lift. Wie slecht te been is moet een - weliswaar comfortabele - trap op.

De kamers zijn heel comfortabel en ruim. Het ontbijt is geweldig. De ligging is bijzonder rustig en de kamers zijn zeer goed geïsoleerd.

We hebben genoten van het hotel en de stad Maastricht.

Geen lift.

Het was heel erg warm, maar er stond een grote ventilator op de kamer. Dit was heerlijk. Wij vinden de producten van Rituals heerlijk en deze staan in de badkamer. Ontbijt was heel leuk gedaan en erg lekker.

Geweldig, super, fantastisch

wij vonden het echt heel top. Wel een tip om tzt de kamers met airco te voorzien. Maar het hotel is super en de bediening geweldig. Wij komen zeker een keertje terug.

Super hotel op toplocatie!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Vrijwel niets. Alleen de prijs was aan de hoge kant. maar tijdens de Andre Rieu 10 daagse was het moeilijk om een betaalbaar hotel te vinden in Maastricht. Gelukkig voldeed dit hotel verder aan alle verwachtingen.

De locatie van het hotel. Het is centraal gelegen, vlak achter het Vrijthof. De inrichting van het hotel is heel mooi, met oog voor detail. Je kunt goed zien dat er veel aandacht aan is besteed. De mooie ruime kamer, met uitzicht op de straat, en leuke ixxi van Van Gogh, my favorite! En de mooie bloemen op de kamer, dat maakt het helemaal compleet. De fijne doucheproducten van Rituals op de badkamer, echt heerlijk! Het vriendelijke ontvangst. Het duurde even voordat onze kamer klaar was, maar met een drankje van het huis in de gezellige lounge was wachten geen straf. Ook het drankje in de tuin voorafgaand aan het concert van Andre Rieu was heel attent en een leuke gelegenheid om andere gasten te ontmoetne.

kan ik iedereen aanbevelen 1 min. van het vrijthof

heb geen op of aanmerkingen

het ontbijt was super. ligging perfect. kamer was zeer ruim. de gast heer was behulpzaam en vriendelijk.goede parkeerplaats aan gewezen voor een hele goed kopen prijs door de gastheer aan gewezen

Charmante gastheer
    • Tweepersoonskamer met Bad

De slaapkamer op zich was niet zo gezellig en charmant als de naam van dit hotel doet blijken. Het blijft natuurlijk een degelijke kamer.

De gastheer was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het gebouw waarin Hotel Les Charmes zich bevindt is mooi en authentiek. De badkamer van onze kamer was prachtig. De ligging van Hotel Les Charmes is perfect.

Een mooi verblijf in een zalige stad!

Gezien de tropische zomertemperaturen was het ook in de kamer vrij warm. Geen airco op de kamer. Een (goede) ventilator bracht wel enige verkoeling. Dit willen we dan nog niet echt als een negatief punt beoordelen. De omstandigheden zijn deze zomer wel vrij uitzonderlijk!

Het hotel is ideaal gelegen voor een verkenning van de stad. Heel centraal, vlak bij het Vrijthof en toch in een rustige straat met een minimum aan doorgaand verkeer. We werden op een heel vriendelijke manier ontvangen door een jonge medewerker (eigenaar?) De man was heel correct, behulpzaam en attent. Ook tijdens ons verblijf en uitcheck bleef de jongeman een even grote betrokkenheid tonen. Altijd prettig voor de gast. Een mooie kamer met een goed bed. De badkamer in onze kamer was wel heel klein maar dit gaf geen problemen.

Boven verwachting op een leuke locatie.

Eigenlijk niets.

Kamer is ruim en zoveel mogelijk in de originele staat gelaten, zonder concessies te doen aan het comfort. Zeer persoonlijke service van het personeel. Uitstekend ontbijt geserveerd. Loop afstand tot het centrum.

lekker vers ontbijt, vriendelijk personeel, centraal gelegen
    • Tweepersoonskamer met Bad

te kleine badkamer, geen kussensloop over het hoofdkussen (dat niet al te proper was). Volgens de uitbater die zich wel excuseerde hiervoor kampte men die dag met een linnen tekort

lekker vers ontbijt, vriendelijk personeel, centraal gelegen

Helaas geen airco op de kamer, waardoor het erg warm was. Ze hadden wel alle gordijnen dichtgehouden en een ventilator aangezet, om het enigszins aangenaam te maken.

Heel fijn hotel, midden in het centrum van de stad. Ontzettend gastvrij en klantvriendelijk. Hoefde pas uit te checken om 12:00.

Een heerlijk thuiskomen!
    • Suite

Als er ooit iets gedaan moet worden aan de badkamer, maak dan een aparte douche naast het bad. Ruimte genoeg!

Les Charmes ligt centraal in een rustig straatje van waaruit je overal zo heen wandelt. Het is een huislijk hotel, waar we een heerlijke kamer hadden (de Suite) met een uitstekend bed. Het ontbijt was als vanouds goed met een versgekookt eitje, mooi gepresenteerd en voorzien van een heerlijke kop koffie door onze gastheer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Geweldig. Je waant je in een hele andere wereld omdat je in het oude gedeelte van Maastricht zit.

Geen tegenvallers.

Alles was geweldig. Zeer vriendelijke eigenaar. Stond direct voor je klaar. Kamer was ruim en schoon. Mooie oude elementen door het hele hotel heen. Het ontbijt was heerlijk. Je kon gratis koffie nemen. Er waren altijd waterflesjes aanwezig die je zo kon pakken. De locatie is geweldig. In het oude centrum. Nog geen 5 minuten lopen van het Vrijthof.

Luidruchtig, slechte hygiëne, goede locatie.

In de badkamer stond het schimmel aan de muur en plafond. Verplaatst naar een andere kamer waar je iedereen de trap op kon horen komen en ook nog eens de mensen in de kamer boven je hoort lopen. Mocht je een goede nachtrust willen hebben ga dan vooral NIET naar dit hotel. Dit vermeld bij de receptie, maar wordt niks aan gedaan...

Het is een goede locatie!

Zeer goed hotel met een doeltreffende naam. Eigenaar en personeel zeer service minded.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Deze prijsklasse verdient kingsize bedden in plaats van enkele bedjes/ matrassen.

Algehele entourage en service. Ontbijt ook uitstekend. Ligging top.

Goed verblijf in het prachtige centrum van Maastricht

De krakende trappen en de kleine badkamer.

De perfecte ligging in het centrum. Ondanks dat het midden in het centrum ligt is het aan de achterzijde van het hotel heel rustig slapen.

Geweldige locatie!
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer bleek een zolderkamer op de derde verdieping, vele trappen op, is niet wat je verwacht als je een luxe hotelkamer boekt. Twee eenpersoonsbedden aan elkaar, geen tweepersoonsdekbed, beslist niet comfortabel als je samen wilt slapen. Geen koelkastje, geen biertje bij aankomst. Geen waterkoker op de kamer om koffie/thee te zetten. Ontbijt overdadig met van alles op je bord wat je niet eet. Koffie uit het koffieapparaat te bitter, niet lekker. Daarom klopt wat ons betreft de prijs-kwaliteit verhouding niet. Er mag voor die prijs meer comfort geboden worden.

Geweldige locatie!

prima, centraal in de stad, alles op loopafstand
    • Tweepersoonskamer met Bad

Aangeven dat er geen lift aanwezig is. Zeker voor mensen die slecht ter been zijn of hartpatient zijn

Ontbijt was prima. zeer divers, vers en persoonlijke aandacht

We genieten altijd van dit hotel, de lokatie, het ontbijt en de kleinschaligheid.

Voor wie trappenlopen hinderlijk vindt: er is geen lift. Maar het personeel is zeer behulpzaam, indien nodig.

Een kamer aan de achterzijde is heerlijk rustig en relatief koel. Het ontbijt is een bonus. Onze fietsen en de fietsendrager konden inpandig neergezet worden. In het weekend is de parkeergelenheid ideaal.

Een heerlijk ontspannen verblijf gehad.

Mooie authentieke kamer met de houten balken nog zichtbaar. Onze kamer was aan de achterzijde van het hotel gelegen met uitzicht op de binnenplaats van het universiteitsgebouw. De locatie is perfect om het centrum van Maastricht te verkennen. Binnen een paar minuten lopen sta je bijvoorbeeld op het Vrijthof. Ook het stadspark is gelegen op een afstand van ongeveer 5 minuten lopen. Van het ontbijt hebben wij geen gebruik gemaakt. Heerlijk verblijf gehad!

Mooi, knus en sfeervol hotel in hartje Maastricht

Het ontbijt was uniek! een mooi opgemaakt bord met fruit, vleeswaren, yoghurt, muesli. Geserveerd als een schilderij. Daarnaast heerlijke croissants, broodjes en een gekookt eitje! De slaapkamer was lekker ruim en in de badkamer stonden heerlijke producten van Rituals.

Hotel heeft een erg prettige sfeer en comfortabele kamers.

Hotel heeft een erg prettige sfeer en comfortabele kamers. Leuke combinatie van oude spullen en modern comfort. Parkeren kon voor dagtarief in de buurt. Heerlijk ontbijt. Aangezien een van ons ziek was geworden mochten we 4 uur langer op de kamer blijven zonder extra kosten. Geweldige service.

• Tweepersoonskamer met Bad

Wij hadden een bed met twee één-persoonsmatras. Één matras was aan vervanging toe. De andere was perfect. Er was geen raam in de badkamer... een klein minpuntje, maar op zich geen storende factor.

Enorm mooi hotel, zoals de naam het al zegt, bevat het veel ‘charmes’. Locatie is ook top, zeker als je voor een korte periode naar Maastricht gaat. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij voelden ons meteen thuis!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Geweldig, top weekend met ook nog een prachtig weer.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Een uitstekend hotel op een geweldige locatie in het centrum van Maastricht. Vriendelijke ontvangst en het hotel was zeer smaakvol ingericht. Het ontbijt werd geserveerd en was echt super!! We kregen een kamer (Chambre Blanche) aan de achterkant van het hotel, heel stil, met bad en heel smaakvol ingericht. Dit hotel is echt een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Hotel ziet er leuker uit dan wat je er voor krijgt
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt viel tegen. Het ziet er allemaal leuk uit, maar er zou meer aandacht aan de kwaliteit van de producten gegeven moeten worden. En meer aandacht voor wat de gast eigenlijk op zn bord zou willen hebben. Is nu allemaal hetzelfde. De 2e ochtend hebben we daarom buiten de deur gegeten. Verder was het 2-persoonsbed geen 2-persoonsbed: 2 1-persoonbedden die als 2-persoons waren opgemaakt. Alleen leenden de matrassen zich er niet voor: veel te bol en zacht, dus geen goede overgang en je ligt in een kuil.

Lekker sfeertje, esthetisch zeer verantwoord. Aardig personeel.

Een hotel om terug te komen.

Haakjes in de douche om handdoeken op te hangen.

Het ontbijt was lekker. We werden heel gastvrij onthaalt De kamer was groot en gezellig. Een heel eigen sfeer. Geen doorsnee hotel. Rustig gelegen vlak bij centrum. Kortom we komen graag terug.

Prachtig hotel , mooie kamer en een fantastische locatie.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Prachtig hotel , mooie kamer en een fantastische locatie. Een fantastische gastheer , we hebben het gevoel gehad echt gasten te zijn geweest. Super !!

Een prettig en fijn verblijf gehad.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Bij een verblijf van 4 nachten geeft het zo’n extra gevoel als het bed is opgemaakt bij terugkomst op de kamer. Helaas werd dit niet gedaan. Wij vonden dat een misser.

Prima ontbijt! Aan tafel geserveerd en heel uitgebreid. De locatie was perfect, in het centrum en toch heel rustig! Prachtig pand!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Heerlijk verblijf in sfeervol hotel.

De badkamer was misschien wat eenvoudig en de kamer was schoon maar ook eenvoudig. Maar dat stoorde me absoluut niet. Ik heb heel lekker geslapen (goed beddegoed) en het bed was comfortabel.

De sfeer en ambiance van het hotel waren fantastisch. De lounge in het hotel was zeer smaakvol en echt van deze tijd. Modern en toch warm. De originele delen van het hotel waren prachtig, zoals de vloeren bijvoorbeeld. De locatie van het hotel was ook zeer goed, nl in een leuk rustig straatje en toch in het centrum van de stad. Ik heb nu al zin om terug te gaan naar dit hotel!

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Wederom heerlijk rustig en comfortabel
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt word kant en klaar geserveerd, vers brood, fruit, eitje enz. Heerlijk! Lekker een bad voor na het wandelen. Personeel top, wij voelden ons zeer welkom.

We hadden de suite op de bovenste verdieping.
    • Suite

We hadden de suite op de bovenste verdieping. De kamer was ruim van opzet met een heerlijk tweepersoons bed. Beneden kon je koffie, thee en flesje water nemen. Het ontbijt was goed verzorgd. Geen buffet dit keer, maar het uitgebreide ontbijt werd aan tafel geserveerd.

Heerlijk verblijf in prachtig oud pand dat van alle comfort is voorzien.

Geweldige ontvangst; veel informatie met name over leuke restaurantjes in de nabijheid. Ruime en prettige kamer in een prachtig pand op een super locatie. Heerlijke koffie en thee in de lounge.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Heerlijk weekendje gehad in een mooie stad en prachtig hotel.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Informatie rond parkeren had beter gekund. Lang moeten zoeken voor een geschikte parkeerplek. Achteraf bleek dat in het weekend achter het hotel geparkeerd kon worden.

Heerlijk mooi verzorgd ontbijt.Prima kamers!

Carnaval in Maastricht - - de kamer was echt geweldig, warm,...

- - niets - -

Carnaval in Maastricht - - de kamer was echt geweldig, warm, ruim, [vergane] glorie met een knipoog, humor, de lounge is knus ook om gewoon uit te puffen als je moe "thuis" komt met een heerlijke kop koffie of flesje spa-blauw - - ik heb al veel hotel in Maastricht van binnen gezien en beleefd, dit is voor mij de TOPPER !! Daarnaast een leuke en zeer gastvrije gastheer - DUS volgend jaar met carnaval alvast weer geboekt - -

Echt aan te bevelen bij vrienden en kennissen
    • Suite

In principe niets, klein nadeel is dat er geen lift is, dus voor mensen die slecht ter been zijn zou dit lastig zijn.

De bediening was erg gastvrij, de sfeer in het hotel erg prettig, authentiek maar wel met een smaakvolle moderne touch! Bediening zeer persoonlijk en gericht om het zijn gasten naar de zin te maken.

Prachtig sfeervol hotel op schitterende locatie!

Ik had een speciaal verzoek ingediend via booking.com (versieren van het bed vanwege zoveel jaar samen met mijn man) maar dit heeft de hoteleigenaar helaas nooit bereikt....

Het ontbijt was verrukkelijk! Een perfect gekookt eitje,heerlijk verfrissende kiwi en thee en koffie van zeer goede kwaliteit!

Erg vriendelijk personeel, die uitgebreid informatie gaf...

Erg vriendelijk personeel, die uitgebreid informatie gaf over de omgeving. Een ruime, schone kamer, rustig gelegen. De locatie is midden in de binnenstad, dicht bij alle winkels en restaurants.

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met Bad

De schoonmaak van met name de badkamer kan wel beter. In de badkamer vieze voegen / schimmel, bruine rand in het bad, etc. Dit haalde de verder geweldige accommodatie wat naar beneden.

De locatie was geweldig en de de authentieke oude uitstraling met leuke details en krakende trappen enzo. was top.

Knus hotel op een super locatie met heerlijk ontbijt

Gelet op de ambiance en de verdere uitstraling van het hotel viel met name de grootte van het bed (ik vermoed 160 x 200 cm) en de staat van de badkamer ons een beetje tegen.

Super locatie Heerlijk ontbijt in een prachtige ontbijtruimte.

Zonder meer aan te bevelen, volgende keer boeken wij hier weer
    • Tweepersoonskamer met Bad

Omdat het een oud gebouw is zijn de muren, vloeren en plafonds niet waterpas. Begrijpelijk. Daardoor stond ons bed ook niet waterpas. Je lichaam krijgt de neiging om naar de lage kant te gaan. Het is niet veel, maar je merkt het wel Misschien is het een idee om de bedden wel waterpas te maken. Dat lijkt mij een kleine moeite.

Het oude pand is direct gelegen in het centrum. Alles is binnen loopafstand. De bijzonder vriendelijke en behulpzame ontvangst en bediening Het ontbijt was erg goed verzorgd.

• Suite

De douchewand was erg kort waardoor je veel water morste. Maar dat gaan ze aanpassen!

Prima locatie, prettig personeel, leuk ontbijtje en heerlijke bedden

Hotel doet zijn naam eer aan: een hotel met Charme!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het enige minpunt die ik kan bedenken is dat misschien aan de schoonmaak van de kamer nog wel wat te verbeteren viel!

De locatie en de sfeer van het hotel, prachtig oud pand in de binnenstad van Maastricht

Schitterend hotel

Douche zelf is basic ok, maar vergeleken met de rest valt deze tegen.

Prachtig hotel; met mooie stijl ingericht en helemaal tot in details af. Vriendelijk, behulpzaam en gastvrij personeel en op een toplocatie

Jammer dat ons doucheputje verstopt zat en helaas werd er niks aan gedaan. Ook nog een tip; hang een spiegel op voor de dames zodat ze kunnen zien hoe ze eruit zien

Ontbijt heerlijk, plek van hotel was TOP.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Tegenvallende ervaring, voor deze prijs moeten zaken als badkamer, geluid en bedden echt beter
    • Tweepersoonskamer met Bad

- Vreselijke badkamer, armoedige douche met minimale straal die overal op richt behalve jezelf, schimmel tussen de tegels - Enorm gehorig, lijkt alsof de gasten die op de gang lopen bij je binnen staan - Losse bedden, die zo licht zijn dat ze uit elkaar schuiven - Ontbijt is te duur voor wat je krijgt, jus d'orange uit een pak (dit kan echt niet), fabriek muesli, fruit dat te ver tevoren gesneden was.

- Lokatie is prima, vlakbij het Vrijthof in het oude centrum - Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Was fijn helaas slecht weer maar verder prima verblijf

Bedden terug opmaken na een nacht en handdoeken en douchemiddelen verversen

Het ontbijt is heel goed, personeel uiterst vriendelijk . Er zijn wel veel trappen en dus voor mensen die wat minder mobiel zijn niet zo geschikt.

Geweldig!

Klein dingetje de doucheslang had een lek waardoor de druk niet al te krachtig was. Verder alles prima in orde.

Ontbijt was heel goed en ruim voldoende. Goede service en mooie kamers in prachtig historisch sfeervol pand!

Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Bad

- Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Deze zijn beschikbaar in de gemeenschappelijke ruimte, maar deze gaat op slot na 20.00. Wij kwamen om half 9 terug in het hotel en hadden erg graag nog thee gedronken. - De badkamer was wat professorisch opgelapt met een houten plank over de tegels heen waar het kapot was. - De douchecabine zou ik vervangen voor een nieuwe, hij ziet er wat smoezelig uit door de schimmel in de voegen. - De thee uit het apparaat in de gemeenschappelijke ruimte smaakt naar koffie, dit zou beter zijn als er een aparte theekan zou zijn.

- De sfeer in het hotel is erg prettig, mooie inrichting en er is echt over nagedacht. De kamer was ook erg sfeervol (kamer 3, olive). - Heel fijn en groot bad op de kamer. - Bedden waren wat zacht, maar wel prima en schoon. - Locatie is echt top, paar minuutjes lopen van bv het Vrijthof.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Perfecte locatie en ontbijt !!

Prima persoonlijke service en dus een prettig ontvnagt. Goede instructie over goedkoop parkeren op loopafstand en een heerlijk ontbijt. Romantsiche kamer en heerlijk geslapen !

• Tweepersoonskamer met Bad

Voor de prijs had er een minibar in gemoeten en een nespresso koffie zet apparaat op de slaapkamer en wat kopjes en glazen

Schitterend pand en hele goede locatie in het centrum

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Goed verblijf voor een weekend

Ontbijt net voldoende. Krakende onregelmatige houten vloer in de kamer. Geen lift.

Vriendelijke behulpzaam personeel. Goeie ligging T.o.v. Centrum. Gratis flesjes water

• Beoordeeld op: 5 december 2017

was helemaal top .
    • Suite

viel niet tegen ,maar jammer dat er geen baretje is .voor fles champagne op de kamer .vertel erbij heb ik niet om gevraagd kan misschien wel als je het aangeeft?

het was een heel gezellig knus hotel met mooie kamer en heerlijk ontbijt en super ligging

Prima plek om in alle rust te genieten van Maastricht.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Hier en daar is er nog een kleinigheid te herstellen. Details.

Perfect gelegen voor weekendje Maastricht. Rustige buurt, net buiten het oude stadscentrum. Prachtig gebouw, vriendelijk onthaal en een heerlijk ontbijt in een sfeervol kader.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Ontbijt is super, dit ontbijt zou compleet zijn met verse...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Prijs-kwaliteit kamer, je zit dan wel wel hartje Maastricht.

Ontbijt is super, dit ontbijt zou compleet zijn met verse jus! Ligging is perfect, 5 minuten lopen van het vrijthof. Parkeren overzijde maas, 15 minuten lopen.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Heerlijk voor een kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met Bad

Wij hadden kamer 7 en 9 en in kamer 7 was continue een behoorlijk zoemgeluid van het luchtventilatie systeem wat helaas niet kon worden stil gezet. Dit geluid was zo overheersend dat het slapen erdoor werd belemmerd, jammer genoeg. Kamer 9 had dit geluid niet, kamer 9 was een zeer rustige stille kamer.

De locatie was heel fijn, lekker dichtbij de binnenstad en de winkels.

Zeer sfeervol klein hotel op prima locatie.

We hadden een ruime, rustige kamer aan de achterzijde. De sfeer in het hotel is heel plezierig en persoonlijk, het ontbijt is heerlijk en Guido de gastheer is buitengewoon hartelijk en behulpzaam. We komen zeker nog eens terug.

Gaan niet terug hier naar toe, prijs kwaliteit viel erg tegel

Uittest onvriendelijk personeel

Onvriendelijk ontvangst, en erg moeilijk doen om de auto iets langer te laten staan, ondanks dat wij hiervoor betalen wilde

Geweldig hotel voor iedereen, midden in het centrum.

niets.

Geweldige ontvangst: de koffer werd uit de auto het hotel in gedragen, we konden om 11.00 uur al op onze kamer, flesjes water meteen gekregen, route voor het parkeren uitstekend uitgelegd, uitgebreide info over Maastricht, prima suggestie voor het diner 's avonds. Nette kamer, fijne douche, lekker rustig 's nachts. Erg lekker ontbijt. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Mooi pand, fantastische ligging, stijlvolle kamer en...

Comfort van het bed (te zacht), maar dat is persoonlijk.

Mooi pand, fantastische ligging, stijlvolle kamer en uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Aanrader!

Heerlijk verblijf, gastvrije ontvangst
    • Suite

Geluid aan de voorkant van het pand van langslopende feestgangers, misschien aan de achterkant minder last. Maar is zeker geen belemmering om terug te komen

Ontbijt werd op een leuke manier gepresenteerd, zodat het voor alle gasten heerlijk vers aangeboden wordt. Ruime kamer, prima bed

Het ontbijt was heerlijk.

Eigenlijk niets

Het ontbijt was heerlijk. Alles vers en super goed verzorgd. Heerlijke koffie die overigens altijd gratis en beschikbaar is. Heerlijke bedden en stijlvol ingericht. Personeel heel erg vriendelijk

Heerlijk, uitgebreid ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Bad

kamer heeft kleine mankementjes (licht badkamer werkt niet, ventilatie evenmin, wat straatlawaai).

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Mooie locatie, stijlvol ingericht. Vriendelijke bediening.

Heerlijk verblijf in een fantastisch hotel!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Jammer dat het 'double bed' niet uit één matras bestaat en dat er geen minibar en airco aanwezig is op de kamer.

Het is een erg romantisch hotel, ze hebben erg goede koffie en de kamer (nr 9) was prachtig. Het bed lag ook erg lekker. Het hotel is zeer centraal gelegen en is prima met de voet bereikbaar vanaf station Maastricht.

Erg prettig hotel in binnenstad
    • Tweepersoonskamer met Bad

Hygiene ( spinrag aan het plafond en schimmel in douchebak). Afwerking mag beter. (Schilderwerk etc)

Mooie locatie. Sfeervol ingericht en aardig personeel.

Erg genoten

Het hotel was sfeervol ....heerlijk ontbijt......en de kamer was fijn ....En die meneer die daar alles regelde deed zeer goed zijn werk .....heel vriendelijk en charmant .

Een geslaagd verblijf voornamelijk door de uitstekende ligging.

Het ontbijt in buffetvorm vinden wij beter. Wel veel trappen te doen naar tweede verdieping.

De kamer was zeer ruim, parkeerfaciliteit was een pluspunt. Ligging is super in een mooie rustige buurt en toch alles vlakbij.

Heerlijk Ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Nachtkastje werd in beslag genomen door een telefoon. En het was erg warm. Misschien een dekbedhoes neerleggen? dit was genoeg om onder te slapen.

Heerlijk Ontbijt. zeer goed bed, mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Charme ten top in het centrum van Maastricht.

Veel trappen om naar de kamer te gaan. Minder geschikt voor mensen die moeilijk te been zijn. Geen parking in de nabijheid. Enkel betalend parkeren mogelijk.

Vriendelijk onthaal. Glaasje Prosecco. Flesjes water ter beschikking. Gans de dag koffie en thee beschikbaar. Dicht bij centrum en toch zeer rustig. Hulpvaardig personeel. Valiezen werden naar en van de kamer gebracht. Late uitcheck + ontbijt mogelijk tot 11 uur. Bagage opslag mogelijk.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Hier kom ik zeker nog eens terug.

Eigenlijk niets

Wij hebben geen ontbijt genomen, dit i.v.m dieet. Wat het meest beviel waren de heerlijke bedden, de rustige ligging en de donkere kamer s'nacht. En toch heel dicht bij het centrum.

Topverblijf, een echte aanrader.
    • Tweepersoonskamer met Bad

weinig. Alleen als je slecht ter been bent, zijn de trappen in het pand niet handig... wij zaten in kamer 13, helemaal bovenin :-)

Fijne sfeer, ideale plek in hartje binnenstad Maastricht.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prima en origineel ontbijt, goede service, goede bedden.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Geen receptie na 20:00 uur. Kamersleutel lag klaar, maar geen personeel te zien. Badkamer is dringend aan renovatie toe. Erg onhandig, klein, zonder privacy. Defecte verlichting.

Prima en origineel ontbijt, goede service, goede bedden. Uitstekende lokatie midden in centrum van Maastricht.

Weekendje Maastricht
    • Suite

De kamers waren niet helemaal schoon, spinnenweb, badkamer vertoonde hier en daar wat vuile plekjes. Voor het geld dat we betaald hebben voor de suite had ik meer verwacht. Ook de mogelijkheid tot ontbijten viel tegen, de ontbijtruimte zat vol. We hadden aangegeven dat we wilde ontbijten maar hebben uiteindelijk buiten de deur ontbeten. €160 euro per kamer en dan niet kunnen ontbijten is niet echt goed georganiseerd.

Mooie kamer in een schitterend pand!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Les Charmes