Beoordelingen over Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort 4-sterren

Philipsstraat 18, 3833 LC Leusden, Nederland

#2 van de 2 hotels in Leusden

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Prima hotelfaciliteiten, maar matig restaurant en matige organisatie van ontbijt.
    • Comfort Kamer

Bij avondmaaltijd was de tagliatelle bij de ossehaaspuntjes heel erg (en dus veel te) vet. Daardoor was het hele gerecht veel te vet en niet smakelijk. Twee koffiemachines bij het ontbijt blijken veel te weinig te zijn met als gevolg een permanente vorming van een rij wachtenden. Terwijl ik een tweede kop koffie ging halen was dan ook het restant van mijn ontbijt van de tafel verwijderd en kon ik mij opnieuw van een ontbijt gaan voorzien. Ook was het aantal zitplaatsen (zaterdagochtend 22.09.2018 - 10:00) te weinig.

Kamer, ligging en parkeergelegenheid waren prima

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Dicht bij Amersfoort
    • Executive Tweepersoonskamer

De drukte en lawaai in de eetzaal bij het ontbijt. Ondanks dat wij het advies kregen om 09.00 uur te komen om de drukte voor te zijn, hadden wij pech.

De bedden waren heel goed en de badkamer was ruim.

Wij hadden gehoopt op een rustgevend verblijf, helaas is dit tegen geslagen.
    • Luxe Comfort Kamer

Wat zeker niet leuk was, de eerste avond stond een wild vreemd persoon bij ons op de kamer ( 1u45) deze merkte dat hij verkeerd was en verliet onmiddellijk onze kamer. Die nacht hebben mijn vrouw en ik zeer onrustig geslapen bij ieder geluid werden we wakker daar we een onveiligheid gevoel hadden. Dit voorval hebben we dan ook gemeld aan de receptie.

Vriendelijk en behulpzaam personeel bij aankomst. Ontbijt, ruime keuze, broodjes waren wel aan de harde kant. Ook het restaurant was goed en gezellig.

bij de boeking zat geen ontbijt en dat was jammer dus hebben...
    • Comfort Kamer

bij de boeking zat geen ontbijt en dat was jammer dus hebben voor ontbijt zelf moeten betalen omdat mijn vriendin pillen moest in nemen maar was wel via jullie geboekt wand bij van de valk wisten ze van niets dus ik boek niet meer bij jullie gr hans

niet voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

We hadden een kamer geboekt met 2 2 persoonsbedden uitzicht op het meer airco en badkamer. Kregen een kamer waar de airco kapot was. geen uitzicht op het meer. uitzicht op de weg. en een kamer met 2 2 persoonsbedden bestaat niet. Andere kamer zou super de luxe zijn?? Airco deed het. Alleen een douche geen bad Matrassen van de bedden waren verschillend in hoogte. Overal kid op de vloer. Verven waren ze op veel plekken vergeten. Geen uitzicht op het meer. Dit zou de laatst gerenoveerde kamer zijn? Al met al eigenlijk een grote tegen valler voor een hele hoge prijs. Als je dan 1x per jaar een nachtje weg gaat zonder kinderen!

de keus van het ontbijt

Voor zakelijk verblijf prima!
    • Luxe Comfort Kamer

Balkon was écht smerig. Terras mag wel dezelfde uitstraling hebben als het restaurant.

Heerlijk ontbijt. Schone en ruime kamers. Zeer vriendelijk personeel. Dicht bij snelweg. Heerlijke bedden. Vriendelijk personeel.

Het is al de 2de keer dat ik hier ben geweest.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het is al de 2de keer dat ik hier ben geweest. Alles was super heb alleen dit keer geen ontbijt genomen. Personeel is erg vriendelijk, parkeer gelegenheid is uitermate goed. Top hotel!

Bar geen medewerker aanwezig.
    • Comfort Kamer

Bar geen medewerker aanwezig. Graag duidelijk aangeven aub, bij afwezigheid van een medewerker en ook waar je eventueel drankjes kan bestellen. Bedankt. 👍🏽

Hotel situeert zich op een rustige locatie (in Leusden), op...
    • Comfort Kamer

Hotel situeert zich op een rustige locatie (in Leusden), op enkele kms van centrum van Amersfoort. Prima ontvangst, professionele houding van medewerkers. Ontbijt is voldoende gevarieerd; kaart dinner mag vlgs mij iets méér uitgebreid zijn. Mooie grote kamers die goed onderhouden zijn, idem badkamer. Een aanrader in Amersfoort.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

het was verder leuk!!!!
    • Luxe Comfort Kamer

kamer was prima, ontbijt redelijk, min puntje gingen samen brood en koffie halen kwamen weer bij ons tafeltje was ons tafeltje alweer bezet, bijna geen tafel over, ivm Vaderdag was erg druk!!!

Kamer en ontbijt
    • Luxe Comfort Kamer

Alleen dat je zo over het balkon kon lopen langs de kamers naar her andere eind

Kamer en ontbijt Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam Mooie omgeving

Grote kamer met functionele badkamer.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Heiwerkzaamheden in de buurt ivm nieuwbouw en veel lawaai van autoverkeer Nog steeds plastic bekers op wastafel: kies nu voor papier of een andere milieuvriendelijke variant. Kom op nou!

Grote kamer met functionele badkamer.

Ontbijt, vriendelijk personeel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Geen airco, warme kamers en te warm restaurant, verouderde en ongezellige kamers, speciaal gekozen voor het balkon, maar het balkon had uitzicht op de parkeerplaats, van buitenaf kun je naar het bad in de badkamer kijken (is niet te bedekken), weinig faciliteiten.

Ontbijt, vriendelijk personeel.

Boven verwachting goed!
    • Comfort Kamer

De WiFi deed het op mijn kamer niet! Maar heb er ook niet naar geïnformeerd!

De goede sfeer! Mooie locatie.. een prima nette kamer sfeervol ook! Het eten is ook om van te genieten.. heerlijk..!

Prima locatie, goed ontbijt en vriendelijk personeel
    • Luxe Comfort Kamer

De locatie was prima, we konden onze eigen fietsen in de parkeergarage stallen. De kamer die wij hadden was zeer ruim. Het ontbijt was goed, veel keuze en lekker buiten op het terras ontbeten.

Kort maar krachtig
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Het bad was erg klein je kan er niet met 2 in. Omdat die van groot naar klein gaat.

De badkamer. Het was een super mooie badkamer met een mooie grote douche.

Slapeloze nacht
    • Comfort Kamer

Niet bestaande geluidsisolatie. De kamer bevond zich naast zeer drukke weg. Vanwege verkeerslawaai nauwelijks geslapen. Verkeer is ook s nachts druk

de grootte van de kamer en badkamer

Goed verblijf gehad mooi hotel, personeel erg klantvriendelijk
    • Luxe Comfort Kamer

Matrassen schoven uit elkaar, lakens schoven van het matras weg. Er zat geen molton op het matras. Misschien dat er beter een hoeslaken die blijven om het matras heen.

De kamers waren heerlijk groot, balkon was super. Douche was heerlijk groot! Ontbijt was goed, groot assortiment aan beleg.

prima hotel echt een aanrader

nvt

kamer werd geupgraded naar het penthouse was helemaal top. super bedden ruime kamer. ontbijt was super. je kon het zo gek niet bedenken of het was er. aanrader

Ondanks het eten , alles prima!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Wij hebben ook gedineerd bij vd Valk Leusden,en omdat we al bij heel veel hotels van vd Valk hebben gegeten,viel dit bitter tegen! Ik had een ossenhaas besteld, en omdat ik uit een slagers familie kom, en er toch best wel een beetje kijk op heb kreeg ik het vlees in reepjes! Heel jammer, ik had beter de biefstukpuntjes kunnen nemen. En dan de sla , was NIET vers! Dit ben ik niet gewend! Vr gr Janny Meijer ter Haar

Het ontbijt was geweldig Niets op aan te merken!

Er was een zeer goed ontbijt aanwezig, net als het...
    • Comfort Kamer

Het is een vrij gedateerd hotel, er is geen airco aanwezig en het is er erg gehorig (Je hoort alles van de gang zoals gesprekken of dichtvallende deuren)

Er was een zeer goed ontbijt aanwezig, net als het restaurant waar je ook lekker buiten kan zitten.

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Beetje warm op de kamer om te slapen , geen airco .

Goed uitgebreid ontbijt . Ruime menu keuze van lekkere gerechten met een goede vlotte vriendelijke bediening .

Goed voor 1 keer
    • Comfort Kamer

restaurant s'avonds bij aankomst was een puinhoop ; om vies van te worden . Geen enkele tafel was gepoetst , eten op de grond , GEWOON ; VUIL

ligging ontbijt is ok

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Had er veel meer van voorgesteld voor deze prijs
    • Luxe Comfort Kamer

Vele haren in het doucheputje, kapotte hoek van douchecabine, twee kapotte lampen, geen info map , onvriendelijk ogend personeel bij ontbijtbuffet, oubollig ontbijtbuffet voor veel geld, brood was weinig smaakvol, koffie uit automaat niet heet en slap , geen kwark zonder vruchten, hard onrijp fruit , geen fruitsalade op sap

De bedden , het uitzicht, vriendelijke receptionistes

Aanrader voor iedereen,zeer ruime kamers
    • Luxe Comfort Kamer

1st zeiden ze dat een pizza ging in het resteaurant en dan ineens nimeer. Maar onze nicht was zwanger en kon niets anders eten toch opgelost. Bij onthaal zeiden ze niet waar we moeste ontbijten dus. Zelf wat moeten uitzoeken.

Ontbijt was super en personeel van resteaurant vas uitstekend zeer lekker gegeten.

Fijn verblijf gehad.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Stop van het ligbad lag er niet (na belletje met receptie kwamen ze die meteen brengen.) en ik miste een prullebakje op de kamer of in de badkamer. Balkon lag aan de kant Van een vrij drukke weg,waar continue verkeer reed, nou vond ik dat niet zo heel erg, maar kan me voorstellen dat mensen zich daaraan storen.

Mooie grote kamer, ruime badkamer met fijn ligbad. Koelkastje, en fijn dat er een balkon was met een hang-asbak tegen de muur. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

algemene sfeer.
    • Comfort Kamer

op de hele gang werd er verbouwd. vanaf s morgens vroeg was er een kabaal, getimmer en gepraat terwijl wij voor onze ontspanning een nachtje weg waren

algemene sfeer. bediening en gezelligheid.

Prima verblijf voor de zakenreiziger..
    • Comfort Kamer

Ik had een kamer van dezelfde prijs als mijn vorige boeking maar nu was de badkamer veel kleiner (maar wel met alle faciliteiten). De eerste keer was ik verrast en nu juist een klein beetje teleurgesteld. Maar verder alles netjes en schoon en dat vind ik het belangrijkste.

Goed ontbijt buffet, ruime kamer, veel parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Tevreden over het verblijf en het eten.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Door erge regen 's nachts, veel lawaai van de regenpijp aan onze kamer. We reserveerden eerst via de site van het hotel zelf (omdat men zegt dat dit altijd het voordeligste is), maar vonden achteraf goedkopere prijs via Booking.com. Vraag aan het hotel voor een commerciële geste werd niet gedaan. Ze zeiden dat hun prijzen dagelijks varieerden. Onze eerste reservatie hebben we geannuleerd en uiteindelijk geboekt via de goedkopere booking.com

Zeer ruime kamer, ruime badkamer met apart bad/douche. Mooi (zijdelings) zicht op het meer met klein balkon. Heel rustig (kamer op 5de verdieping). Lagere kamers of kamers op begane grond, minder rustig en minder privacy (kunnen binnenkijken). Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en het kan al heel vroeg. Rond 9:00u erg druk en mensen moesten wachten in de bar tot er plaats was. (Het was een zondag). Ruime gratis parking. Dicht bij afrit autostrade maar geen hinder van verkeersgeluiden. Restaurant OK.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Super gezellig
    • Comfort Kamer

Geen vloerbedekking! Dat vind ik altijd stoffig. Maar ik begrijp dat binnenkort de kamers gerenoveerd worden?

Het mooie restaurant en we hadden een grote gezellige kamer!personeel heel erg vriendelijk.

Prima hotel voor een kort verblijf.
    • Comfort Kamer

Beperkte inchecktijden aangegeven op de site (16:00 - 18:00). Niet echt meer van deze tijd.

Prima hotel vlak langs de snelweg A28. Gebouw en inrichting kamers licht gedateerd, maar verder geen last van gehad. Ruime (comfort)kamer met bad en douche. Ontbijt zeer uitgebreid en goed. Amersfoort en Leusden op korte rijafstand. Bezoektip: Nationaal Militair Museum.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Helemaal Top, 👍
    • Comfort Kamer

Eigenlijk niets😊.Het enige kleine minpuntje: Miste een zeeppompje. Er lag wel stuk zeep, maar voor de hygiëne vind ik dat niet handig als je er samen gebruik van moet maken.

Alles was gewoon perfect.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Het was normaal.
    • Comfort Kamer

dat je een kamer ter plaatse krijgt aangeboden voor € tien meer, met een koelkast op de kamer. Maar er wordt er niet bij vermeld dat de koelkast leeg is en dat je weer appart een pakket van € 12.50 moet kopen om de koelkast te vullen

Het was normaal. .

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Fijn
    • Comfort Kamer

Kamers zijn heel erg gehoorig, niet goed kunne slapen door geluiden van buren. S’morgens vroeg heel mensen maken lawaai en schoonmakers die hoor je hun werk doen.

Gezellig en lekker gegeten
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Hotel is oud en in het restaurant heeft veel stof en viezigheid onder de banken. Daar mag wel iets aan gedaan worden. Tijdens de lunch en diner opgevallen.

Lunch en diner was heerlijk en kamer heeft een balkon wat makkelijk is voor rokers.

Kort vrrblijf, OK voor 1 nacht
    • Comfort Kamer

Ruimte in de badkamer viel tegen ivm rolstoel kon ik nauwelijks bewegen. Bad was niet erg comfortabel.

Uitstekend ontbijt en voor deze gelegenheid tot 13:00 uur geopend

Uitstekend en dus tevreden

koelkastje op kamer?

professioneel en vriendelijk; hoog niveau van gastvrijheid. Prima kamer; ruim voldoende baddoeken gelukkig. Comfortabel en uitgebreid sanitair. Uitstekende bedden; ruime kamer. Bar is prettig en goed bemensd.

Heerlijk vertoefd en genoten van het vrolijke personeel.
    • Luxe Comfort Kamer

Erg stoffig in het restaurant. Naast onze tafel met een pilaar en waar een haardbrandertje opstond was wel erg smerig stoffig.

Geweldige nette kamers en ruim.

• Comfort Kamer

Ik heb 25€ extra moeten betalen voor een early checkin. Vond en ik vind ik buitenproportioneel zeker gezien het feit dat ze er niets voor hoeven te doen. De hotelkamer was toch niet verhuurd. Dus kost het VdV geen extra inspanning. Voor een regelmatige klant had ik wat meer coulance verwacht.

Kamer uitstekend. Locatie prima. Familie om de hoek. Personeel in front office erg vriendelijk.
    • Comfort Kamer

De vloer in het restaurant was tijdens ontbijt niet schoongemaakt. De messen zijn zelfs voor het snijden van brood te bot.

Het ontbijt was prima. Heb voor 5 euro meer per nacht een goede kamer gekregen.

We hebben goed geslapen.
    • Comfort Kamer

De prijs/kwaliteit van het ontbijt was niet goed. Weinig broodjes keus.de tomaten en komkommer en sla lagen onder een lamp dus uitgedroogd. Het fruit was te hard/niet rijp. Heel jammer.

Kamer was groot, bedden goed en personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

48e huwelijksdag!
    • Comfort Kamer

Het lawaai van de lift. Dat begon al om 7 uur 's morgens en ging door tot we 's nachts gingen slapen. TV had maar 3 zenders. Ontbijt viel tegen. Er was genoeg maar niks bijzonders. Verse manderijn en banaan was niet goed meer.

Kamer was super. Lekker met een bad dankzij up grade. De bar was leuk. Lekkere witte wijn, biertje en bitterballen. Bereikbaarheid was goed ondanks hevige sneeuwval. Fijn dat er een bus naar Amersfoort was.

Inchecken duurde ontzettend lang (4 personen 's avonds...
    • Comfort Kamer

Inchecken duurde ontzettend lang (4 personen 's avonds meer dan een half uur). REservering voor 1 persoon was gemaakt op de verkeerde dag en wilde men doorbelasten. Reservering voor team-diner was op foute dag. Tijdens diner kregen we de verkeerde kaart.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Goede kaart en uitgebreid ontbijt
    • Comfort Kamer

Dat als je via booking.com boekt en je voor 2 personen ontbijt hebt geboekt en uiteindelijk maar 1 persoon gebruik maakt van het ontbijt, je geen refund krijgt. Dus kun je beter boeken via de hotelsite zelf

Goede kaart en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Zeer goed en voor herhaling vatbaar
    • Comfort Kamer

Op de kamer had een flesje water mogen staan. Op de badkamer ontbraken de papieren zakdoekjes

Grote kamers, behoorlijke wifi, bad en douche en zeer goed ontbijt.

Super!
    • Comfort Kamer

Balkon is niet prive, is een klein nadeel maar niet erg.

Kamers waren goed en groot, personeel was vriendelijk en hotel had een goede uitstraling. De ligging is ook zeker perfect.

Prima verblijf, heerlijk gegegeten

Kamer was wat (te) warm.

Hotel beviel prima, gelegen naast studielocatie. Gratis upgrade naar heel ruime (nog geen nieuwe) kamer met stortdouche en bad. Heerlijk gegeten in het restaurant, Zeer vriendelijke personeel.

Verder verblijf prima in orde
    • Comfort Kamer

de douche Het inchecken nam meer tijd in beslag dan werd verwacht. Ik had 4 kamers gereserveerd op mijn naam en later de namen van mijn gasten (familie) doorgegeven. Dat kostte veel meer tijd dan ik verwachtte. Het afrekenen daarentegen voor 'mijn gasten' werd wel heel snel gedaan. Als ik e.e.a. vooruit had geweten had ik dat meteen gedaan.

Onhandige douche ruimte wel een mooi bad

Zeer goed en een aanrader!
    • Comfort Kamer

Ga zo door, geen tegenvallers!

Zeer gastvrij en vriendelijk personeel, kamer zag er prima en op en top schoon uit, ik verheug mij op de volgende keer, overigens kom ik weer drie dagen in november en kijk er dan ook nu alweer naar uit!

Voor ons doel een goed gekozen verblijf.
    • Executive Tweepersoonskamer

Voor een familiebezoek goed gelegen. Het personeel is vriendelijk en attent. De gekozen kamer bood het gewenste comfort. De maaltijden waren goed en ruim.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Viel erg tegen dus, vond van der Valk in Harderwijk beter
    • Comfort Kamer

We hadden een comfort app geboekt. Door een paar euro extra te betalen kregen we een comfort de luxe appartement. Het zag ee netjes uit, wat oud maar schoon. Het de luxe gedeelte viel erg tegen.het enige was dat er nu een waterkoker aanwezig was met koffie en thee. Het was bloedheet op de kamer niet koel te krijgen, zelfs niet met het raam open en de ventilator aan. Het bed lag erg doorgezakt en zacht. Vreselijk geslapen.

Ontbijt zag er goed verzorgt uit

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Tevreden
    • Luxe Comfort Kamer

Gehorigheid/ geluiden van omlegen kamers. Badkamer was niet helemaal goed schoon naar mijn indruk, de douche en het bad.

Ruim ontbijt was heerlijk. Mooie grote kamer met alles aanwezig.

Dat is wel goed
    • Comfort Kamer

Ik kom er al jaren, heb daar elke keer een meeting en ik vraag elke keer of we een mooie prijs voor de kamers kunnen maken maar nee dat valt mij wel een beetje tegen

Hoewel wat gedateerd, als uitvalsbasis geschikt, voor sfeer en gezelligheid viel deze keuze tegen.
    • Executive Tweepersoonskamer

Het is een wat gedateerd hotel met dito inrichting, wel schoon. Twee verschillende hoofdgerechten viel erg tegen, zeker als het bij één ervan om een specialiteit van de kok gaat. Vervangend gerecht gekregen, welke beter was. Voor een functionele overnachting is dit hotel zeker geschikt maar voor een gezellig, sfeervol weekendje uit is dit niet de plek.

Vriendelijke medewerkers, doen hun best om gasten tevreden te stellen.

het viel tegen dat het ontbijt erbij kwam dat had ik eerst...

verder was alles naar wens prima grote kamer verder mooie omgeving

het viel tegen dat het ontbijt erbij kwam dat had ik eerst niet verwacht van een valkhotel je bent op leeftijd en dan eet je smorgens nog voor geen 5euro ik vond dat jammer gr

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De ontvangst was heel vriendelijk, de kamer was uitstekend, de service goed en het ontbijt was heel uitgebreid. De ruimte voor het ontbijt was groot evenals het terras buiten. Alles was piekfijn in orde.

Verschrikkelijk en nooit meer!
    • Comfort Kamer

Zowat alles; het hotel lijkt wel een bejaardentehuis geweest te zijn. Douche was ronduit smerig! Veel schimmel en haren van de vorige gasten in de putjes. Inrichting te simpel en gedateerd. Vieze grote urinevlekken op de matrassen. Beestjes op je matras en in je dekbed. Door de hoge temperatuur een broednest voor beestjes. Te veel geluidsoverlast van buitenaf waardoor je geen ramen of deur kunt open zetten. Vieze baddoeken. Het personeel is ak helemaal verschrikkelijk en vooral bij het ontbijt. Je kinderen worden weggekeken. Tweede kop koffie of thee? Ze kijken je aan zo van ben je nog niet weg!? Veel insecten bij het ontbijt en smerig bestek. Slechts de lobby en het restaurant hebben ze vernieuwd zodat je geen idee hebt wat je te wachten staat. De receptioniste zegt heel leuk: er zijn slechts twee kamers die vernieuwd zijn en de rest volgt. Maar ja, dat kan niet binnen een dag hé mevrouw! Bah. Wat een misleiding. Wij werden verplicht om twee kamers te boeken met twee kleintjes en zonder tussendoor(natuurlijk laat mijn peuters alleen op de kamer!) De ene kamer was zooo vies dat we met uiteindelijk met z'n allen op twee losse bedden hebben geslapen. Uhm... hoezo verplicht twee kamers afnemen in opdracht van de brandweer?? Waar is de urgentie van de veiligheid gebleven!? Natuurlijk bij het geld;-) die ze er voor krijgen. Verschrikkelijk! Van der Valk is goed op weg met hun nieuwe hotels en entourage maar sommige hotels van Van der Valk zijn nog steeds de vieze, oude locaties die in de jaren negentig op hun vingers zijn getikt

De kamers zijn ruim maar dat is het enige. 1 personeelslid bij de bar was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Fijn hotel met ruime kamers
    • Comfort Kamer

Mijn kamer was op de bovenste verdieping, en daar is het Wifi signaal net niet sterk genoeg. De verbinding viel af en toe weg. Toen ik er was werkte de lift niet (2 dagen) dus moest ik met de trap naar boven.

De kamer is voor Nederlandse begrippen behoorlijk ruim. Er stonden 2 tweepersoonsbedden. Ook de badkamer is lekker groot, met een ligbad + aparte douche. Verder bevat de kamer alles wat je nodig hebt, zoals een koelkastje, kluis, koffie en thee enz.

Verrast door de kwaliteit van Van Der Valk!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Mijn kussen was te stevig en te dik, en het reservekussen in de kast was niet heel veel beter.

De grootte van de kamer en badkamer was verrassend. Het ontbijt was bijzonder goed.

Ongelofelijke ervaring
    • Comfort Kamer

Veel te warme kamer. Doorlopende balkons, dus geen mogelijkheid, om ' s nachts buitendeur open te laten staan en frisse lucht in de kamer te krijgen. Vonden in de kast ventilator, maar wanneer je het licht uitdeed, ging de ventilator ook uit. Met Visa ingecheckt. Kon in de bar niets op de kamer laten zetten, omdat ik niet met Mastercard had ingecheckt..... Raar verhaal.

Lokatie

Ik kreeg een grote kamer.
    • Comfort Kamer

Receptie was onderbezet. ( in de vakantietijd komen er veel senioren, dus het was heel druk) Restaurant was onderbezet ( respect voor het personeel!). Kamer gedateerd, veel te kleine douche terwijl er ruimte zat is. Veel vliegen op de kamer(?). Heb dit gemeld bij uitchecken, en zou naar gekeken worden.

Ik kreeg een grote kamer. Ontbijt en maaltijd kwaliteit prima zoals meestal bij Van der Valk. Goede zakelijke lokatie.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Ik vond het ontbijtbuffet niet logisch opgesteld waardoor je...
    • Comfort Kamer

Ik vond het ontbijtbuffet niet logisch opgesteld waardoor je moet zoeken. Is niet erg maar meer het gevoel erbij. Ook omdat je daarom soms op een kluitje kwam te staan

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Dat de badkamer mooi schoon was
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Er was geen airco zoals toegezegd bij het boeken , de kamer was benauwd/heet. De telefoon voor de receptie deed het niet.

Dat de badkamer mooi schoon was

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Het verblijf was uitstekend
    • Comfort Kamer

Ik heb niets kunnen ontdekken wat tegen viel.

De kamer was schoon en groot. Het personeel was erg vriendelijk ook in het restaurant. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Goede locatie voor uitstapjes
    • Luxe Comfort Kamer

Ontbijt viel wat tegen. Veel dingen waren op en werden nauwelijks aangevuld: broodjes, bestek, koffie, jus d'orange. En dan is 14 euro per ontbijtje wel veel geld. Volgende keer toch maar naar Amersfoort voor ontbijt.

Hotel gekozen vanwege de ligging. Prachtige wandel- en fietsroutes in de omgeving. Zeer royale kamer, wel aan een drukke weg.

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De kamers hebben een ouderwetse uitstraling. De bediening savonds van de bar had meer oog voor de tv en collega's als voor de gasten. Het ontbijtbuffet was onlogisch opgezet.

Het bed lag heerlijk

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Aangenaam verblijf, zeer goede kwaliteit van het kingsize bed.
    • Executive Tweepersoonskamer

De hygiëne was over het algemeen gesproken zeer goed, maar we hebben in een hoekje van de douche, hardnekkige, oude (?) schimmelvlekken vastgesteld.

Overheerlijk ontbijt, ruime keuze voor het diner, prijs/kwaliteit zeker OK.

prima hotel voor 2 nachten
    • Luxe Comfort Kamer

Kamers zijn wat gedateerd.

uitgebreid ontbijt, diner was ook lekker met complimenten voor de vegetarische keuzes. Goede service, vriendelijk personeel.

Aangenaam hotel, geen storingen, zeer goede nachtrust.
    • Luxe Comfort Kamer

Bij de boeking; gedeeltelijk rolstoel gebonden eerste kamers trap zonder lift, later kamer volledig op het einde van de gang. Boeking was hun niet doorgegeven doch ze vroegen creditkaart zoals deze van de boeking ????????

De bediening was perfect zowel in het restaurant als op het terras. Kamer vrij ruim mooie badkamer.

Het verblijf is ons uitstekend bevallen
    • Comfort Kamer

De vloer in de badkamer was glad! Na het douchen. Geen faciliteit om koffie of thee op de kamer zetten.

Prima ontbijt, redelijk diner, heel aardig personeel, goede, ruime kamer.

voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

bij t ontbijt was t heel erg druk..bijna geen personeel te zien..veel vieze tafels en op de grond ook..jammer..alleen vanwege personeelstekort op dat moment... neemt niet weg dat het voor de rest een heerlijke accomodatie is!

de balkonnetjes!

top.
    • Luxe Comfort Kamer

Wat me tegen viel was dat het gehorig was, je kon bijv. Of er een deur dicht ging of dat er mensen op de gang waren.

Het personeel was vriendelijk, en het ontbijt was super goed verzorgd veel keuze, de kamer was goed schoon gemaakt, fijn balkon om op te zitten, alles zag er netjes uit.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Prima locatie voor een zakelijke overnachting.
    • Comfort Kamer

De kamer lag aan het eind van de gang en de deur klapperde in het slot wanneer een andere deur op de gang open of dicht ging. Dit was in de nacht wat gehorig.

Grote kamers, voldoende opbergruimte. Goede prijs-kwaliteit.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Voor een Van der Valk viel het erg tegen
    • Comfort Kamer

Temperatuur op de kamer was veel te hoog Afstandsbediening deed het niet Aangegeven dat we op een hoge etage wilde zitten, personeel gaf aan dat dat toevallig zo uit kwam

Puntjes op de... i
    • Comfort Kamer

Koffiezakjes vergeten aan te vullen,terwijl dag eerder gevraagd. Maar waren bereid om meteen verse koffie uit het restaurant te compenseren. 2. Is bekend bij de maneger? 40 m2 kamer... Alles veel aanwezig, handdoeken dubbel en dubbele badmatje?👍👌🏻

Personeel heel erg behulpzaam. Ik had vrij grote kamer 223... Kosten ontbijt, wel tikkeltje TE hoog!!! Verder had ik voor een 4* voor de bad ( stoffen ) slippers EN 2 punten neergelegd.. VROUWELIJKE manager GAAT mijn loop van de week terugbellen. Kijk zo zie je dat ze bezig zijn voor de gasten. POSETIEF toi toi👍

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Van der Valk Hotel Leusden - Amersfoort