Beoordelingen over Hotel De Lindeboom 3-sterren

Groeneplaats 14, 1791 CC Den Burg, Nederland

#3 van de 8 hotels in Den Burg

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Prima ontbijt, mooie kamer, goed bed en douche.

's nachts brommend geluid, volgende ochtend zag ik dat dat vanaf het platte dak kwam. Later wel goed geslapen

Prima ontbijt, mooie kamer, goed bed en douche. Voor 1 persoon prima( ik was alleen) voor 2 personen vind ik de kamer aan de krappe kant. Er is maar 1 stoel. Lekker gegeten in de Brasserie, mooie locatie midden in Den Burg

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 28 oktober 2018

Voortreffelijk.

Eigenlijk niets, misschien iets kortere tijd tussen de gangen tijdens het diner.

Een nachtje met familie, hebben alle acht genoten, zowel het verblijf als diner en ontbijt. Met vriendelijke groet Fam. Van Gelderen.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2018

Aardig personeel goede keuken

Badkamer na douchen hele voer nat. Kamer klein en bekrompen. Als he uit bed stapt moet je bukken om je hoofd niet te stoten aan TV. 120€ niet waard.

Aardig personeel goede keuken

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Vriendelijk hotel met wat kleine aandachtspunten

Douche zonder goede afscheiding en verwarming was niet aan te passen. Verder last van een geluid buiten (airco-installatie?)

Vriendelijkheid van personeel, goeie service en prima maaltijden

• Beoordeeld op: 28 september 2018

aanwijzing vooraf hoe je met de auto bij de parking van het hotel komt iets ruimere badkamer zou lekker zijn geweest

goed ontbijt, goed bed, douche wat lastig want water over de badkamervloer.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Comfortabel en prettig verblijf op een goede locatie.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets. Alleen het plein naast het hotel mag wel wat verbeterd worden qua sfeer e.d., maar daar kan dit hotel niets aan doen.

We hebben ons best gedaan, maar we hebben niets kunnen ontdekken, waarover we ontevreden zouden kunnen zijn. Comfortabele kamer, fijne badkamer, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Verder in de Bar/brasserie een gemoedelijke en prettige sfeer, waar je lekker kunt eten, of alleen maar een drankje doen. Leuk terras. Kortom het was een heel prettig verblif !

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Perfect!

Eigenlijk niets!

Mooie, nieuwe kamers. Prima ontbijt en ook het diner was heerlijk. Wat een gastvrijheid voor mens en dier! Hotel ligt midden in het leuke, gezellige centrum.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1 minpuntje zijn de deuren die heel hard dichtklappen en dan ook nog niet dicht zijn. Softclose zou fijn zijn.

Een comfortabel hotel met heerlijk restaurant op de perfecte plek

Mooi Hotel jammer van schoonheidsfouten.
    • Deluxe Suite

Verkeerd hoofdgerecht geserveerd. Gratis wijntje zou wonderen doen. Bij uitchecken zat er een verteer bonnetje van andere gasten bij de rekening. Opletten dus.

Ontbijt was prima dit weekend. Suite 401 was prijzig maar wel goed geïsoleerd groot en mooi. Uitstekende badkamer.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We raden de mensen aan een kamer te vragen aan de parking zijde vooral in de weekend.

Het ontbijt was heerlijk en rijkelijk , de kamer was zeer goed het personeel was top . De ligging is zeer goed .

Prettig verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is vrij traditioneel. Alles is netjes maar niet heel smaakvol. Parkeerplaatsen die je boekt zijn laat in de avond krap of vol. Ze helpen je dan wel maar is toch wat onhandig. Met rustige buren is de kamer niet gehorig maar de eerste avond hoorde ik de buurvrouw zelfs gapen.

Wij hadden een deluxe kamer in het nieuwe (2016) gedeelte van het hotel. Keurige ruime kamer met fijne bedden. Je kan een parkeeerplaats bijboeken dat is wel handig. Ontbijt was goed.

Fietstrip
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Tv te ver van het bed verwijderd i.v.m. geluid sterkte Nachtkastjes ook te ver van het bed i.v.m bereikbaarheid Opbergruimte veel te klein

Kamer op zich was ruim en de badkamer was ruim en heel mooi ingericht

Ons verblijf was 1 nacht maar hele goede ervaring

De bedden vonden wij vrij hard.

Ontbijt was boven verwachting, zoveel keus! Heerlijke pannenkoeken en yoghurt, verse broodjes, echt van genoten. Ook leuke plek om te ontbijten. De kamer was boven verwachtng met een mooie regendouche. Heel schoon en fris en mooie inrichting. De locatie van het hotel is ook ideaal, je zit midden in het centrum.

Goed ingerichte kamers met prima werkende airco, smart TV en...

Absoluut geen klachten.

Goed ingerichte kamers met prima werkende airco, smart TV en standaard benodigdheden. Prima bed met uitstekende matras. Lekker ontbijt met voor elk wat wils.

Ik kan eigenlijk niets verzinnen wat tegen viel.

Prima kamers met een heerlijk ontbijt. Hotel ligt ook heel centraal zodat alles zeer makkelijk te bereiken is. Bij een volgend verblijf op Texel zal ik weer de Lindenboom boeken.

Prima hotel op ideale locatie

Twee kleine minpuntjes: in de douche was geen plankje om je shampoo en douchegel op te zetten. Het hoofdkussen was wel dik.

Heerlijk bed en uitstekend ontbijtbuffet

Heerlijk voor een weekendje

Wij hadden een kamer met een tussendeur die voor bijv. een gezin eventueel geopend kan worden.. Ideaal voor een gezin, maar voor ons wel wat gehorig en als je wat hard pratende buren hebt is dat wat minder.

Het ontbijt was uitgebreid en smaakvol. Prima bedden en centrale ligging voor het verkennen van het eiland. Gratis parkeren was een pré.

Een tophotel wat de tand des tijds prima heeft doorstaan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De vernieuwde inrichting van de kamers en het sanitair. Het restaurant is sfeervol, de gerechten zijn van topklasse en de bediening professioneel, vriendelijk. Kortom klasse!

Super dagen gehad.

Als je doucht met de stortkraan dan spetterd het water gemakkelijk de ruimte in en dan blijft het zo nat. Misschien een douche deur inplaats van de open douche ruimte.

Het was een goed hotel,vriendelijk personeel behulpzaam de kamer was zoals ik had verwacht en was heerlijk koel met deze warme dagen. Lekker gegeten in de brasserie en leuk dat er spelletjes waren om te doen Het ontbijt was goed en voldoende keus. Wij komen hier graag volgend jaar terug. 😉👍

Redelijk prijzig maar verder prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het annuleren minimaal 14 dgn van te voren moest. Had nog gebeld met de reden maar er was niemand voor reden vatbaar. Daar kan wel wat meer service naar de klant toe komen.

Lokatie.

Centrale ligging voor een bezoek aan Texel. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding
    • Deze deluxe tweepersoonskamer heeft een eigen sauna.

Uitgebreid, lekker ontbijtbuffet. Bij aankomst was de parking volzet en werd de garage om de hoek (12,50 euro/dag) als alternatief aangeboden.

een heerlijke twee dagen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Top hotel midden in het centrum van Den Burg. Vriendelijk behulpzaam personeel. Kamer was uitstekend lekker met de airco aan met deze hitte. Ontbijt was prima. Lekker 's avonds op het buiten terras gezeten erg gezellig!

fijn hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen kluisje en thee/koffiesetje op de kamer en voor deze prijs had ik wel gratis willen kunnen parkeren bij het hotel; het hotel ligt centraal en het terras is prima maar het plein waarop je uitkijkt is niet erg gezellig

heel vriendelijke ontvangst en bediening, fijne kamer met goede airco en zitje, goede bedden, ruime en goede badkamer, compleet ontbijt met alles erop en eraan en lekkere koffie

Het ontbijt.

Geluid van de andere gasten was letterlijk te verstaan in de doucheruimte van kamer 111.

Het ontbijt. De kwaliteit van de afwerking in de kamers en de gebruikte materialen.

Alles was tip top in orde.

Het bed was iets minder

Alles was tip top in orde. We voelden ons echt welkom. Zeker met onze hond. Er was een drinkbakje ,speeltjes en snoepjes voor de hond voorzien. Het ontbijt was lekker en het restaurant was ook heel goed. Hier komen we zeker terug.

Heerlijk gefietst op het eiland en zeer lekker gegeten in de brasserie van het hotel

We misten wat opbergruimte in de badkamer. een glas plaat onder de spiegel zou voldoende zijn. De regendouche was heerlijk maar we misten een deur of zo . Na het douchen was de badkamer en het toilet een natte boel.

Ontbijt was prima ook de tijden van het ontbijt tot 10.30 uur

Boven verwachting.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bubbelbad

Wij hebben geen verbeterpunten.

De kamer was geweldig. Het ontbijt heerlijk. Parkeren en fietsenservice waren prima. Personeel was vriendelijk. Den Burg is een leuk plaatsje om als uitvalbasis voor het eiland te gebruiken.

Lang leve Texel

Heerlijk centraal gelegen in Den Burg. Hele fijne bedden. Prima de ruimte, zowel in de kamer als badkamer. Alleen al voor het ontbijt en de afgesloten parkeergelegenheid voor fietsen zouden wij weer gaan. De hotelkamers zijn recentelijk opgeknapt en ogen fris en licht. Texel is een fantastisch divers eiland en zelfs in de zomer zijn er rustige plekken te vinden.

Vriendelijk , schoon .

Koelkasten ,en koffie en thee capaciteiten op de kamer .

Vriendelijkheid van het personeel .dat het goed schoon was . Ontbijjt was perfect . De locatie , prettig verblijf .

Mooie ligging , in het centrum van Den Burg.

minpuntje is veel trappen en geen waterkoker op de kamer.

Mooie ligging , in het centrum van Den Burg. Heerlijk gegeten, perfect ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Je fiets kun je binnen stallen en aan de lader hanger, echt top!

Hotel uitstekend, restaurant minder goed

Het diner in het restaurant viel tegen (menu); soep duidelijk uit pakje en kip droog.

Warme ontvangst voor ons verblijf met (kleine) hond. Kamer niet groot, wel prima en goed schoon. Hele leuke locatie.

Goed hotel

Het ontbijt was goed. Producten zoals je in veel hotels aantreft. Er was keuze genoeg..............................als je lactose mag. Maar heb je wel een lactosevrij dieet dan was de keuze heel beperkt. ( ontbijtproducten zoals sojamelk /margarine/beleg en broodjes ) ontbraken. Ik miste streekproducten bij het ontbijt.

De eerste dag had ik twee persoonskamer voor mijzelf. Uitstekend. De volgende dag kwamen mijn dochter en kleinzoon. Dezen hadden de kamer ernaast. De kamers waren verbonden met een dubbele tussendeur. ( communicerende kamers) . Dat was echt heel plezierig!.

Hadden bij ons zitje buiten afzuiginstallaties. Deze waren erg luidruchtig.

Geweldig ! vriendelijk personeel, schone kamer, lekker eten! De hond werd als gaat behandeld er stond wat lekkers voor hem klaar, zo leuk....

Goed verzorgd maar duur.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen koffie/ thee faciliteiten op eigen kamer. Daardoor moest iedere consumptie in het restaurant genuttigd worden. Verblijf in het hotel werd een prijzige aangelegenheid, gelet op de fikse prijzen voor zowel de hotelkamer als de consumpties. Parkeren in de nabijheid van het hotel kan voor max 2 uur, ondanks aangeschaft parkeer vignet. Tenzij men een extra parkeerkaart bij het hotel aanschaft.

Goed ontbijt. Ruime, moderne kamer. Vriendelijk personeel.

Heerlijk hotel in het centrum van Den Burg.
    • Deluxe Suite

Alles was zeer naar onze zin. Als ik echt iets moet noemen: de koffie kan beter, komt uit een automaat. En de wc is hoger dan normaal.

Kamer modern, schoon, netjes en zeer comfortabel. We hadden een luxe suite. Heerlijke badkamer met whirlpool en regendouche. Personeel was vriendelijk. Ontbijt heerlijk. Ook 1 avond in de brasserie gegeten wat ook erg goed was. Locatie in het centrum van Den Burg is ook perfect. Alles binnen Den Burg op loopafstand.

Heerlijk eiland. Volgende keer toch een ander hotel zoeken of huisje met Eilandgevoel.

De kamer was wat klein en had een schuine wand, met kantelramen met schuif-rolgordijnen. De ramen konden wel open, maar dan viel er te veel licht binnen. Bovendien stond er vlak onder het raam een ventilator lawaai te maken. Daarom met dichte ramen geslapen. Niet fijn.

De plek is prima, de mensen aardig, goed bed en fijn terras voor ontbijt. Er was airco.

Top! We komen zeker terug!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was uitzonderlijk luxe zonder overdrevenheid. Die combi is perfect. Die finesse is wat wij zoeken. Compliment voor hoe dit hotel dat voor elkaar heeft.

Was een fijn verblijf.

Kamer vrij klein. Heerlijke douche maar spettert wel alles nat. Dus vaak een handdoeken wissel door het droog dweilen.

Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. Fijne bedden.

Viel tegen

Het ontbijt was uitstekend, de kamers waren klein en er kwam veel geluid van de afzuiging die blak bij het raam stond. Nog geruild van kamer, omdat de eerste kamers alleen te bereiken waren vis een lange trap, en wij daar door kunstknieën slecht op konden komen.

Helaas te kort aanwezig geweest in dit uitstekende hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Min puntje was Cafe de Zwaan naast ons. Vrijdagavond ging men wel erg lang door. Volgende keer vraag ik om een andere kamer.

Omgeving. ( den Burg ). Ontbijt was prima. Personeel zeer behulpzaam.

was eerste gast in gerenoveerde kamer;
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bubbelbad

was eerste gast in gerenoveerde kamer; had een kamer met spabad (bubbelbad) geboekt; die stond er niet. Wel een nieuw ligbad. TV deed het niet; en nog wat aanloopmankementen. Heb dit wel gemeld bij de receptie. Wij kregen bij aankomst 25% korting op de kamer. Bij aankomst werd er namelijk nog volop gewerkt in de gangen etc.

prima hotel voor kort verblijf

geen vitrage, geen plankje in douche om iets op te zetten, plastic bekertje, geen glas, geen tissues. alleen 1-p bedden.

keurige gerenoveerde kamer, de douche, ontbijt.

enorm naar onze zin gehad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Rolstoeltoegankelijk

ik miste een minibar/koelkastje, en de douche is open zodat je het water moet wegdweilen. Niet onoverkomelijk overigens.

eigenlijk alles, behulpzaam en aardig personeel, prima ontbijt, centrale ligging, goed terras, goede parkeergelegenheid (wel betalen) veel restaurants in de directe omgeving, maar brasserie ook uitstekend.

prima!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geluidsoverlast!onze kamer grensde aan een cafe met een buiten terras.van 1:00-2:30 erg rumoerig. Het Extra betaling voor parkeren

Nette,schone kamer. goed ontbijt,veel variatie

was geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dat de mensen in het ernaast gelegen café, erg rumoerig waren als ze buiten gingen roken, zelfs met het raam dicht, konden we de herrie nog horen tot diep in de nacht.

Voor een redelijke prijs konden we onze auto achter het hotel parkeren. Omdat het nog niet zo druk was, mochten we de auto zelfs na het uitchecken nog bij het hotel laten staan, omdat we die dag nog wilden fietsen en pas ´s avonds de boot terug namen. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Had antwoord op al onze vragen.

Supergezellig hotel die 100% beantwoordt aan de prijs/kwaliteit

Geen opmerkingen

Alles was top, de kamer, het ontbijt en het restaurant . Wij konden geen enkele negatieve bemerking noteren. De service voor ons hondje hebben wij zeer gewaardeerd (o.a. bewaring van zijn voeding in de frigo). Zeer vriendelijk personeel.

Mooie grote kamer op een toplocatie in Texel.

Kamer aan de straatkant => last van nachtlawaai klanten café De Zwaan. Hier ligt de beleefdheid van de cafébezoekers aan de oorzaak en niet het hotel (al zou een betere isolatie van de ramen kunnen helpen). Bij het uitzetten van de airco/verwarming bleef er toch geluid hoorbaar. 's Nachts eerder storend.

Mooie moderne kamer. Grote TV met uitgebreide zenderkeuze. Leuke zithoek. Goeie WIFI. Goed gegeten in de brasserie.

fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bubbelbad

De toiletten iets lager hangen en de vierkante brillen vervangen door ovale, zou het comfort ten goede komen.

Ontbijt was super, zeer vriendelijk personeel en schoonmaak was super!!

Texel is een heel mooi e

Zou het niet weten, zoals gezegd een dikke aanrader!

Zeer verzorgd, mooi hotel, prachtige kamer. Zowel de brasserie als Het Schoutenhuys zijn dikke aanraders, zeer lekkere gerechten. Personeel is zeer vriendelijk en enthousiast! 10/10!

voor herhaling vatbaar.

parkeergelegenheid lastig te bereiken en door verbouwing weinig plek beschikbaar(busjes aannemer staan daar ook geparkeerd).

schone ruime kamer en bijzonder vriendelijk personeel.

Ontbijt is uitgebreid en goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer aan de voorkant was erg tochtig/koud en gehorig van bezoekers naastgelegen café ‘s-nachts en op maandagmorgen door de markt

Ontbijt is uitgebreid en goed. Mooie kamer met goede bedden en een Mooie badkamer.

Gastvrijheid, luxe bedden, prachtige badkamer en kamer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Naastgelegen kroeg waar tot midden in de nacht groepjes buiten gingen roken bezorgde ons veel overlast.

Gastvrijheid, luxe bedden, prachtige badkamer en kamer!. Het diner was voortreffelijk.

Echt een aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Echt een aanrader! Wat een prachtige nieuwe hotelkamers zeg met een enorme fantstische hemeldouche of een ligbad waar je stil van worden kan! :) En genoten van een heerlijk ontbijtbuffet in natuurlijk zeer gezellig gezeldschap!

Had er meer van verwacht: mooi eiland, maar onrustige nachten.

Geluidsoverlast van het nabijgelegen café. Dit lag overigens niet aan de cafébezoekers maar aan het feit dat de nieuwbouw er tegenaan gebouwd is. Ook het ontbreken van een simpele waterkoker op de kamer was niet prettig, die zijn alleen aanwezig op de duurste kamers!

Het ontbijt was goed, het personeel vriendelijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De temperatuur van de kamers was niet te verlagen wat wij erg jammer vonden. er was n.l. ook geen raam om te openen. en daardoor zeer heet.

Het ontbijt was goed, het personeel vriendelijk.

Heel goed en relaxt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie van het hotel is niet spannend. zowel aan de voor- als achterzijde zijn er geen mooie uitzichten.

Goed en vriendelijk personeel, prima ontbijt. Fijne ruime kamer, heel goed bed, mooie badkamer. Top!

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Prettig hotel in het centrum van den Burg.

VOLGENDE keer wat beter weer.

Prettig hotel in het centrum van den Burg. Centraal gelegen. Wat een aanrader is om er een parkeerplaats kosten 6.50 apart bij te boeken. Anders moet je de auto op een centrale parkeerplaats zetten. Daar moet je voor betalen. Je kan ook een vignet kopen prijs 20 euro voor een heel jaar. dit geld tegenwoordig ook voor parkeren bij het strand en de rest van Texel.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Centraal en relaxt

Waterkoker op kamer en fruitsalade bij het ontbijtbuffet smaakte niet zo vers. Verder waren locatie, kamers, personeel en ontbijtbuffet top.

De kamer was ruim, bedden zeer comfortabel, badkamer was prima. jammer dat er geen waterkoker op de kamer stond, was wel fijn geweest. Verder prima kamer. Spiegel hing een beetje onhandig in de hoek van de kamer tegenover de deur. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en lekker. Ruime keuze aan broodjes, beleg, zoetigheid, en drinken. Werd telkens netjes aangevuld door personeel. Fruitsalade had een paar stukken fruit ertussen die niet erg fris meer smaakten. Verder was ontbijt top. Personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Een echte aanrader!

Een echte aanrader! De kamer is prima, met goede bedden. Daarnaast is het ontbijt heerlijk, alles wat je zoekt is aanwezig! Ook de locatie is top! Het hotel ligt midden in het centrum van Den Burg waardoor je op loopafstand van alle winkeltjes en restaurantjes zit.

We hebben van het gehele verblijf op het eiland erg genoten. Gezellig en alles in de buurt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rumoer van de naastgelegen bar in de nacht. Tip is dan ook een kamer te nemen aan de achterkant.

Ontbijt en de kamer an sich. Aardig personeel. Beschermd parkeer gelegenheid; lekkere koffie en heerlijke bedden.

Volgende x weer

Geur op de kamer was erg overheersend. Rokerig waarschijnlijk. Lampje bij bed was stuk

Ontbijt was zeer goed verzorgd. En personeel echt erg goed. Fijn dat t zo centraal in t dorp is.

Heb niets gevonden, wat tegenvalt

Het is een heerlijk hotel met vriendelijk personeel, uitstekend ontbijt en een zeer gezellige bar. We gaan zeker nog een keer terugkomen.

Fantastisch genoten!
    • Deze deluxe tweepersoonskamer heeft een eigen sauna.

We hebben een elektrische auto en hadden graag een oplaadpunt bij het hotel gehad.

De kamer was er groot, het personeel was ontzettend vriendelijk! We hebben echt genoten en voelde ons echt een gast in het hotel.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

'

Het uitzicht vanuit de kamer (keek op "dakterras")

's avonds lekker gegeten in het restaurant. Het ontbijt was goed verzorgd. Kamer eenvoudig maar netjes en schoon.

Prima hotel, jammer van naastgelegen café.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden kamers aan de voorkant en hadden op vrijdag-, en zaterdag avond vanaf 00:30 last van rumoerige mensen buiten op straat van het naastgelegen café. Dit is onmacht voor het hotel maar het is storend. Voor een hotel in deze prijsklasse zou het fijn zijn om een koelkastje, kluisje, en badschuim op de kamer te hebben.

Ruime kamer, heerlijke badkamer, prima restaurant/brasserie, prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

Prettige sfeer, vriendelijk, goede kwaliteit eten . Goede bedden

Een hele prettige, sfeer, je voelt bij binnenkomst meteen: dit is een goed hotel. Ontbijt prima, diner erg lekker en een normale prijs. Bijzonder vriendelijke medewerkers zowel aan de receptie als ook in het restaurant. Mijn verzoek om een waterkoker op de kamer werd meteen gehonoreerd, zeer veel dank!

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Goed prijs- kwaliteitsverhouding

Kamers zijn niet heel groot, maar voor 3sterren echt keurig!

Kamer netjes, heerlijke rituals in de badkamer, bed comfortabel, ruim voldoende keus tijdens het ontbijt. Goede tv, prima prijs- kwaliteitsverhouding!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima hotel op centrale plek op Texel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer aan de voorkant van de nieuwe vleugel. Naast het hotel is een kroeg. Wij hadden veel overlast van herrie van pratende en rokende mensen.

Naar aanleiding van geluidsoverlast hebben wij volgende nacht kamer gekregen aan achterzijde

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

het ontbijt was zeer goed, de kamers waren gedateerd maar...

Er zijn parkeerplaatsen voor het hotel het is aan te raden dat daar over de klant wordt geinformeerd zodat de klant eventueel een plaatsje kan reserveren.

het ontbijt was zeer goed, de kamers waren gedateerd maar wel schoon en netjes

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goed maar zijn betere hotels op Texel met voldoende parkeergelegenheid zonder te betalen.

Trappen lopen naar de kamers, zover mogelijk weggestopt, denk door de prijs en boeking via Booking.com. Hele slechte parkeergelegenheid en als er een plaats is moet je per dag betalen, terwijl je in het bezit ben van Texel Vignet. Doen moeilijk bij Diner maar wel goed.

Ontbijt.

De kamers die we toegewezen kregen grensden aan een afzuiging die je dag en nacht kon horen. Het uitzicht was op een rommelig plat dak. Als je buiten wilde zitten zat je naast die herrie makende afzuiging. We hebben denk ik de slechtste kamers gehad.

Ontbijt was goed. Kamers redelijk.

Gastvrijheid en bereidheid van het personeel na te denken...

Het hotel is nog in verbouwing, we zaten in de oude gedeelte , mijn man is slecht te been en moest toch veel trappen oplopen.

Gastvrijheid en bereidheid van het personeel na te denken bij het ontstaan van problemen.

Was goed, misschien iets aan de dure kant voor het gebodene.
    • Deze deluxe tweepersoonskamer heeft een eigen sauna.

Vlekken in het tapijt. Balkon is op het dak tussen de loeiende machines. Zou ik niet mee adverteren.

Kamer is goed, niet uitmunted. Fijn om een sauna bij de kamer te hebben. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Fijn verblijf, ondanks kamer, die ondanks de grootte, wel comfortabel was.

Kamer was kleiner dan verwacht. Nog geprobeerd een grotere te krijgen, maar hotel was vol! Er was een lift, maar ver weg van kamer. Jammer. Ook hadden we een balkon/terras verwacht. Zat alleen een klein raam in de kamer.

Ontbijt was heerlijk. Ligging prima. Sfeer goed in hotel. Personeel vriendelijk. Kamer comfortabel, maar klein.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

heerlijk ontspannen.

heel erg vriendelijk én behulpzaam personeel! de kamer in het nieuwe deel was prima, prachtige badkamer, heerlijke bedden en luie stoelen, we hebben genoten. en de rosbief bij het ontbijt was fantastisch! we komen graag terug!