Beoordelingen over Linge Hotel Elst 3-sterren

Dorpsstraat 23B, 6661 EE Elst, Nederland

#3 van de 4 hotels in Elst

Prima Hotel.geen mooie locatie

Geen mooie ligging. Achter een restaurant. Kamer op tweede verdieping . Tijdens het ontbijt was een achtergrondmuziekje wel aangenamer geweest.

In het centrum

Geweldig! Voor herhaling vatbaar!

De WiFi is achter in het hotel erg beroerd... Eigenlijk heb je daar geen ontvangst en dat is jammer....

Het was een perfect hotel met een heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Ze verdienen meer dan 3 sterren!

Hotel in centrum van Elst;

Hotel in centrum van Elst; makkelijk bereikbaar; voldoende parking. Ingang van hotel thv parking. Kamers prima in orde, goed ontbijt met verse producten. Enige nadeel 's nachts is kerkklok die elke 30' lawaai maakt. Vriendelijk onthaal en vlotte afhandeling van kosten.

Leuk adres in leuk dorpje dat perfect in het midden ligt...

Leuk adres in leuk dorpje dat perfect in het midden ligt tussen Arnhem en Nijmegen. Een betere locatie kan je gewoon niet vinden! De ontvangst is uitstekend en het personeel erg vriendelijk en gedienstig. Het ontbijt had alles wat je kan wensen!

De kamer was ruim, ruime en schone badkamer en het ontbijt...

Het bed is voor mij toch wel belangrijk, deze was wat zacht voor mijn doen.

De kamer was ruim, ruime en schone badkamer en het ontbijt was uitgebreid. het ontbijt had onder andere yoghurt, muesli, sapjes, fruit, vers brood en voldoende keus voor beleg. Daarnaast was de persoon die ons ontving ontzettend vriendelijk en nam de tijd voor ons.

Rustige ligging in het centrum van Elst.

De lift

Rustige ligging in het centrum van Elst. De ingang van het hotel ligt aan een zijstraatje van de Dorpsstraat. Daar is ook een eigen parkeerplaats voor de hotelgasten. Als je kamer op de benedenverdieping is, grenst die aan de parkeerplaats.

zeer aangenaam, ontspannen en voor herhaling vatbaar.

Geen opmerkingen

Ontbijt was zeer goed en ruim voldoende, personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Parkeerfaciliteit bij het hotel is een absoluut pluspunt. De accommodatie leent zich uitstekend als uitvalsbasis voor een bezoek aan Arnhem of Nijmegen. Het stadje zelf is ook bijzonder aangenaam om te verkennen en ontspannen te wandelen en te winkelen. We komen hier zeker nog eens terug.

prima verblijf, leuke locatie

Er was geen airco, daardoor de ramen opgezet, echter was het een relatief drukke locatie met veel geluid van b.v. de keuken van het restaurant wat er naast zat en haar personeel. Misschien beter geweest om een airco te hebben in de kamer

goed ontbijt. Gezellige locatie midden in het centrum. Prima bedden, die lagen verassend goed. Fijn dat er ook een tv was met hdmi aansluiting.

Heerlijk ontspannen verblijf in relaxte omgeving

We hebben het goed gehad in het Linge Hotel. Keurig ingerichte kamer, voorzien van alles wat je nodig hebt. Goede bedden en het ontbijt was prima. Vriendelijk personeel, ontspannen sfeer.

Prima verblijf, mooie omgeving

Mogelijk meer kledinghangers en/of een dressboy.

De kamer is voldoende groot en heeft voldoende faciliteiten in verhouding met de prijs. Het sanitair was netjes en zeer schoon.

Kort en krachtig was het

Hotel had geen lounch kamer je kon er ook niet dineren Wel bij in een naast gelegen gelegenheid de vereniging dat was ontzettend slecht En een slechte organisatie. Veel mnensen zaten te mopperen.

Ontbijt was goed en kamer ook

we hebben daar lekker kunnen fietsen en dingen bekeken.

het restaurant vonden wij wat aan de dure kant.

het ontbijt was voor ons prima in orde , bedden ook goed , prettige service bij in en uit check en eventuele vragen die wij hadden.

De foto’s op booking.com komen niet overeen met de hotelkamers. Foto’s die gebruikt zijn, zijn van het restaurant ernaast. De ontbijtzaal is heel klein, al het eten staat op elkaar gepropt. Dit hotel voldeed niet aan mijn verwachtingen.

Was goed te doen voor 2 nachten.

Was warm op d kamer. Kon niet goed luchten boven plat dak.

Ontbijt was goed. Kamer minder. Een klein raam kon open. Vlak boven plat dak. Is vrij warm op kamer.

Heerlijk genoten!

Niets wij hebben een heerlijk weekend gehad!0

Het ontbijt was best uitgebreid. Toen wij gingen ontbijten zat het best al vol maar er was van alles nog voldoende. De kamer is ruim en gezellig. De badkamer is ruim en schoon. Heerlijk om vanaf het hotel op de fiets te stappen. Van het hotel kregen wij ook fietsroutes mee. Restaurants op loop afstand. Heerlijk gegeten bij gewoon ff anders! Hotel heeft een eigen parkeerplaats.

Fantastisch verblijf!

Geen opmerking

Ontbijt was goed, zeer lekker. Kamer was groot met grote badkamer, bij aankomst hoorde wij dat de badkamer een spa bad had. Parking is een pluspunt!

We gebben genoten. Van het hotel, het eten, het stadje en de omgeving.

Bij afrekenen in restaurant is niet meteen duidelijk wat de afrekening is. De eigenaar zou minder moeten helpen in restaurant en meer toezicht moeten houden.

Jong koppel: goede standaard.

De koffie is niet zo lekker. De ruimte met open haard, die je op de foto's te zien krijgt, is onderdeel van het aanpalende restaurant en niet van het hotel zelf.

Personeel was heel vriendelijk en het ontbijt was zeker in orde. De bedden zijn erg comfortabel.

De hygiëne

Het beeld op internet is anders dan de realiteit. Door dat er foto's van het restaurant op staat denk je dat dat in het hotel zit. Dit komt misleidend over.

De hygiëne

Voldoende parkeerruimte, gezellige winkelstraat zonder...

Entree niet heel goed aangeduid. Beetje verwarrend bij het aankomen. Koffieapparaat in de ontbijt ruimte maakt behoorlijke herrie maar de koffie is heerlijk. Verder een heerlijke locatie.

Voldoende parkeerruimte, gezellige winkelstraat zonder geluidsoverlast. Goed verzorgt ontbijt en ruime kamer.

Prima ontbijt.

De douche werd tijdens douchen opeens erg heet. De slaapkamer was erg warm 's nachts. Veel lawaai op de parkeerplaats 's nachts, hebben de ramen dicht moeten doen.

Prima ontbijt. Keurige kamer netjes en schoon. Sfeervol restaurant naast hotel. Vriendelijk personeel. Zeer attent dat ze direct belden dat we wat hadden vergeten op de hotelkamer.

Heel fijn hotel met zeer vriendelijk personeel, prachtige...

Heel fijn hotel met zeer vriendelijk personeel, prachtige kamers en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Goed ontbijt inbegrepen bij de overnachtingen. Het hotel is in het dorpscentrum met gratis parkeergelegenheid voor de deur.

Goed en betaalbaar

Geen tegenvallers

Eenvoudig hotel maar voor het doel juist prima. Elst is leuk dorp en de ligging centraal tussen Arnhem en Nijmegen is heel doelmatig. Zeker ook omdat het hotel een prima parkeeraccommodatie heeft. Het hotel heeft geen rfestaurant, maar heeft wel een samenwerking met een naastgelegen reataurant. Daar valt best nog verbeteren

Hele mooi ingerichte kamer, met goede (mooie) verlichting en...

Hele mooi ingerichte kamer, met goede (mooie) verlichting en een fijn bed. Boven verwachting bij deze prijs ook. Koffie/thee op kamer. Heel goed ontbijt.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Douchen in de badkuip is met het in en uit stappen niet echt praktisch. Geen nachtverlichting waardoor de kamer heel donker is met gesloten overgordijnen.

Bedden waren super, heerlijk comdortabel. Mooie, ruime kamer. Zeer nette badkamer. Gelegenheid om kopje koffie of thee in de kamer klaar te maken. Ideaal zo'n sleutelkaart en dus geen dikke sleutelhanger in je broekzak of tas.

Aan te raden voor een verblijf in Elst

We hadden in eerste instantie de suite gereserveerd met een bubbelbad. Helaas bleek na telefonische contact dat het meenemen van onze hond in deze kamer niet mogelijk was. Dit moet beter vermeld worden op deze site. Dikke kussens.

Kamer direct aan de parkeerplaats, ideaal met onze hond! Kamer ziet er verzorgd uit, is keurig schoongemaakt. Theekoker, fijne handdoeken.

Gastvrij, confortabel en gezellig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Prima ontbijt, het enige wat lekker had geweest was een gebakken ei.

Speciale dank aan de gastvrijheid van het personeel. We hadden een druk schema en een aantal extra verzoeken waar vakkundig en zeer behulpzaam op gereageerd is. Excellente service!

Een fijn hotel voor een weekendje Nijmegen en/of Arnhem.

Het dorp Elst is niet echt een aanrader. Gelukkig zit je binnen 15 minuten in Nijmegen en/of Arnhem.

Linge Hotel Elst is een fijn hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het is gelegen tussen Arnhem en Nijmegen in en binnen 30 minuten zit je op de Veluwe. Ideaal voor een weekendje weg! De kamers zijn mooi, met tv en een fijne badkamer. Een heerlijk ontbijt is in de kamerprijs inbegrepen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Het ontbijt was prima, zeker gezien de prijs.

Het bed had een paar dubieuze vlekken aan de zijkant. We reden er de eerste keer voorbij, het bord aan de straat was klein en niet goed verlicht, het hotel ligt achter een restaurant. Geen show-stopper maar een groter bord zou fijn zijn.

Het ontbijt was prima, zeker gezien de prijs. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel, top locatie. Er is meer dan voldoende parkeergelegenheid. Hier komen we zeker nog een keertje terug!

• Beoordeeld op: 29 november 2017

een mooie thuishaven voor een opleidinge of en zakenreis

niets!

picco bello verzorgd hotel; zeer goede hygiëne; zeer rustig gelegen in een mooie dorpskern; zeer vriendelijk personeel. Als ik in de buurt ben, kom ik zeker terug!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima uitvalsbasis voor dagje uit, vlakbij Geldredome!

Bij aankomst in avond is hotel plus parkeergelegenheid moeilijk zichtbaar & slecht aangegeven (achter restaurant De Vereniging gelegen) De ontbijtruimte is gezellig ingericht, maar wel wat gehorig (in het weekend volle bezetting)

Ligging in het plaatsje Elst, zeer centraal in gezellige winkelstraat met vele restaurantjes Ook dichtbij Arnhem. Uitstekend restaurant direct naast hotel Mooie gerenoveerde kamer (m.u.v. badkamer) Uitgebreid ontbijtbuffet Goede prijs- kwaliteitverhouding!

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Prima deal voor de prijs die wij hebben betaald

Kussens te dik, geen keuze voor andere. Ontbijt zou uitgebreider kunnen. Ipv alleen gekookt ei, mogelijkheid voor gebakken ei of omelet , tomaat ed.

Kamer was schoon en zag er mooi uit. Badkamer idem dito. Locatie is midden in het centrum van Elst , restaurants op loopafstand .

komen graag nog eens terug

de temperatuur van het water bij het douchen was soms wisselend warm en koud.

Vriendelijk personeel, dicht bij NS Station, heerlijk restaurant en super goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima hotel.

Prima hotel. dichtbij een paar leuke restaurants. Kamer schoon en ruim. Vriendelijke receptioniste. ontbijt ruim voldoende. Wij hadden een extra bed op de kamer waar voldoende ruimte voor was.

Wij hebben het hartstikke naar ons zin gehad en de kamer was schoon!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

De verlichting deed het niet allemaal in onze kamer.

De kamer was schoon en het ontbijt was heerlijk. Daarnaast hebben we geen 'last' van de overige gasten gehad.

Fijn hotel!

Enige opmerking: Licht in de kamer en in de badkamer was wat matig, opmaken voor een feestje was wat lastig.

Werd uitgebreid en heel prettig ontvangen. Goede bedden en het ontbijt was helemaal prima.

Goede service en een fijn verblijf

Wij verbleven er 1 nacht, hebben geen tegenvallers of negatieve punten

Verkeerde type/aantal kamer(s) geboekt, dus gebeld naar het hotel en er werd meegedacht en naar een goede oplossing gezocht. Top! Goede service. Ontvangst in het hotel door een vriendelijke medewerker. Hotelkamer zelf was ruim en netjes en het ontbijt was goed.

Geweldig! Culinair genoten en overdag wandelen in de mooie omgeving

De kamer was fantastisch beneden met een klein terrasje auto voor de deur. Vriendelijk personeel en als extra verrassing een fles wijn voor ons 35 jarig huwelijksfeest.

Alles was goed .

nvt

Iedereen in Elst is supervriendelijk , ontbijt was prima , de bedden goed , en een uitstekend restaurant aan de voorkant ( hoort niet bij het hotel ) , rustige locatie ondanks de ligging aan de dorpsstraat .

Voor de prijs prima hotel

Bacon en scrambled eggs bij het ontbijt...

Eenvoudig maar goed ontbijt. Ruime hotelkamer. Fijn dat er een krukje geregeld was in de douche (had ik om gevraagd tijdens de reservering). Kamer lag vlakbij trappenhuis; als iemand op de trappen liep was dit wel binnen te horen. Dus beetje gehorig. Maar voor de prijs een prima hotel!

Geweldig. Voor herhaling vatbaar

Het bijbehorende restaurant. Het personeel was vriendelijk, maar de bediening liet behoorlijk te wensen over. Een keer hebben we meer dan 45 minuten op ons dessert moeten wachten. Ook afspraken om de rekening op het kamernummer te zetten werden niet nagekomen zodat we er achteraf alsnog bij de kassa om moesten vragen.

De locatie. We wilden de "dag van Elst" van de Nijmeegse vierdaagse meemaken. Dat is gelukt. Alle afstanden ( ca. 42.000 lopers) kwamen voor onze deur langs.

Perfect hotel, schoon, leuk personeel en een treinstation in de buurt en zo in Nijmegen

Alles was perfect

Alles was perfect!! Leuke lieve gastvrouw! Heel schoon hotel en wat een top locatie als je een concert hebt in het Goffertpark (in ons geval Guns and Roses), treinstation Elst dichtbij en zo in het Goffertpark!

Heerlijk verblijf

Het was wat warm op de kamer en de ramen konden enkel op een klein kiertje

Alles zag er supernetjes en schoon uit, de kamer was ruim en de bedden comfortabel. Het ontbijt was zeer goed verzorgd

Kamer/kwaliteit prijs verhouding is goed.

Wel wat sober ontbijt, maar wel voldoende.

Nadien betalen is eigenlijk lux. Omdat we met vrienden waren konden we alles op kamernummer zetten en later in tweeen splitsen. Goed geregeld.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goede hygiëne en goed ontbijt

Standaard kamer is erg klein. Verlichting is wankel. Uitzicht op begane grond op parkeerplaats. Ligging hotel aan de achterkant van restaurant de Vereniging. Voor een nacht wel te doen. Of een korte vakantie. De faciliteiten zijn voldoende maar je kan er niet gezellig zitten of zo.

Goede hygiëne en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Ontbijt prima.

Ontbijt prima. Ruimte in ontbijtzaal was warm, airco misschien beter regelen. De bedden, prima. Parkeren prima, maar advies: markeringen aan brengen op parkeerplekken. Duidelijker maken voor iedereen waar te parkeren.

Kerkklok bracht ons uit de slaap. Geen airco.

Fijne kamers met mooie inrichting. Koffie en thee voorziening op de kamer. Goede bedden. Ontbijt bij de prijs in van prima kwaliteit.

het personeel, we waren te laat voor de inchecktijd, maar ze...

eigenlijk niets, we wilden langer blijven :)

het personeel, we waren te laat voor de inchecktijd, maar ze waren zeer flexibel om een oplossing te vinden. Supervriendelijk, familiaal onthaal !

Goed en verzorgd!

Kamer te vol ingericht, weinig ruimte. Restaurant aan de voorzijde vroeg dicht en er is niets meer te krijgen na 11.30 uur. Personeel in het restaurant ook niet zo vriendelijk. Aan de overkant een super leuke en gezellige tent waar je na afloop iets kunt drinken. Er waren veel gasten voor het concert van Celine in het Gelredome. het zou top zijn geweest als de locatie vervoer had geregeld. Meerdere gasten hadden deze optie aangedragen.

Ontbijt was heerlijk en goed verzorgd.

Kamer erg warm en geen airco maar met deze dagen zijn alle...

Licht in de badkamer kan beter!

Kamer erg warm en geen airco maar met deze dagen zijn alle kamers warm. Ontbijt prima, ligging is niet geweldig, achterom bij een restaurant. Als overnachtingsmogelijkheid prima ook gezien de prijs. Ontbijt inbegrepen en dat was oké. Kleinschalig, eenvoudig hotel.

De accomodatie is gunstig gelegen bv centraal tussen Arnhem...

De accomodatie is gunstig gelegen bv centraal tussen Arnhem en Nijmegen en rustig gelegen ondanks een winkelstraat in de buurt. Gemakkelijk dat er een gratis parking bij is. Onbijt was lekker en goede bedden. Personeel ook vriendelijk. Een aanrader dus.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Voor oudere mensen is dit ideaal verblijf

Er was geen kapstok aanwezig voor de jassen. De dvd speler werkte niet goed, beeld was groen. Na tweede poging het zelfde liedje, helaas geen dvd film kunnen kijken.

Centraal gelegen in het dorp, auto parkeren achter het Hotel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

We hadden een kamer op de begane grond met "uitzicht" op de parkeerplaats. Voor ons geen probleem (we waren toch veel weg), maar niet echt een plek waar je in de zomer op het terrasje gaat zitten. In Elst wel genoeg mogelijkheden.

Locatie was top, midden in het centrum van Elst. Leuk plaatsje en mooie uitvalsbasis naar Arnhem, Nijmegen, de veluwe, etc. Ontbijt was prima, goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

het verblijf was kort maar krachtig.

Een goed hotel maar wel erg moeilijk te vinden omdat het aan de achterzijde van een complex ligt.

Het ontbijt was goed, niet uitbundig. Wel was alles vers en werd beleg aangevuld. Helaas ontbrak scrumbled egg., favoriet in het hotelontbijt.

viel tegen

Bedden, wij troffen een verschrikkelijke kraak bed aan, de volgende dag keek mijn partner eronder en bleek dat de verbinding steun van het bed was gebroken en stak door de voering heen, tevens konden vrienden geen gebruik maken van de bestelde kamer vanwege verstoppingen in het riool van de nieuwe aanbouw. Het is haast onmogelijk daar te slapen vanwege de herrie aan voor en achterzijde zelfs.

Ontbijt was goed

Heerlijk ontspannen verblijf in Elst

De kamers waren netjes. En 's morgens van een goed verzorgd ontbijt genoten.Wat het verblijf compleet maakte was het bezoek aan het restaurant Ode, wat bij het hotel hoorde.

Heerlijk! Top weekend gehad!

Kamerpasje paar keer moeten laten activeren bij de receptie omdat we ineens het hotel en de kamer niet meer in konden (pasje was ineens gedeactiveerd) maar dat heb je tegenwoordig met dat electronische systeem ;)

Superleuke ligging achter leuk winkelstraatje, heerlijke bedden, schone kamer, prima ontbijt!

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Het ontbijt was niet bijzonder, theewater was niet goed heet en de witte bolletjes hadden wat langer in de oven gemogen. Ze waren niet knapperig. Het donkerbruine brood was lekker van smaak maar de korst was niet knapperig ( gewoon zacht). Het verse fruit smaakte prima maar was eigenlijk te koud om te eten. Voldoende beleg, brood en drank keuze. Als dit wordt opgelost is het ontbijt prima wij waren er maar 1 nacht anders had ik er beslist iets van gezegd.

Heerlijk lange bedden en een bad op de kamer. Heel vriendelijke receptionist. Koffie/thee voorziening op de kamer. Eigen parkeerterrein. Goed restaurant bij het hotel. Maar inzet dorp is voldoende horeca te vinden.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

een goede hotel zeker een aanrader.

Ontvangst was goed, Kamer en personeel vriendelijk en ontbijt goed. aansluitend een goed restaurant ODE met nog diverse restaurants op loop afstand in de buurt.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Ontbijt was voor de prijs van het hotel prima en er was ook...

Restaurant er naast was prima, maar de prijs kwaliteit viel ons iets tegen. Misschien omdat wij meer Belgische restaurants gewend zijn.

Ontbijt was voor de prijs van het hotel prima en er was ook meer dan voldoende .Personeel vulde ook steeds alles weer aan. Hulde !!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Het kleinschalige vond ik heerlijk.

Dat er savonds laat nergens in het dorp nog iets gegeten kon worden. Zelfs niet uit de automaat, die slikte m'n €0,50 muntjes niet.

Het kleinschalige vond ik heerlijk. Niet zo massaal en moeilijk.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Goede uitvalsbasis voor Gelderland!

Beetje sombere kamers. Ontbijt is ruim voldoende maar niet heel bijzonder.

Goede uitvalsbasis voor dagtripjes. Goed dat je er fietsen kunt huren. Rustige kamers ondanks dat het vlak achtet de Dorpsstraat ligt. Goede badkamer.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Spabad

Enige problemen met de Wifi verbinding, opgelost door een kabeltje voor een vaste verbinding.

De rust en goede zorg van de medewerkers, ontbijt was ook goed, al miste ik de karnemelk!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Fijn hotel in het centrum

We hebben eigenlijk niets negatiefs te melden.

Perfecte ligging midden in het centrum. Genoeg parkeerruimte achter het hotel en vandaar sta je gelijk in het centrum.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Mooi hotel, lekker genoten met mijn dochter

Het bedlampje vond ik net wat te donker (kwam door het donkere lampenkapje), hierdoor kon ik niet lezen op bed wat ik altijd graag doe voor het slapengaan.

Ondanks dat de boeking niet helemaal goed was gegaan,(achteraf een dubbele boeking gedaan) hadden wij een prachtige kamer (suite met spabad) voor de prijs van een comfort kamer. Werden vriendelijk verwelkomd, kregen tips voor restaurants.. Ontbijt was prima!

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

een prima verblijf zeer gastvrij en een super uitgebreid ontbijt met heerlijke verse sap en Yoghurt

Zeer vriendelijke ontvangst, Het was een prima locatie en rustig slapen . Het ontbijt was erg royaal Door het personeel een welkom gevoel gekregen Wij waren zeer tevreden

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima locatie voor een kort verblijf.

De matrassen in onze kamer (117) zijn m.i.. aan vervanging toe.

Het ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd. De kamer was keurig, het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Gezellig knus hotel

Kamers begane grond grenzen aan parkeerterrein en fietsenstalling. Brommer (personeel) en auto's zijn duidelijk te horen. Personeel rookt voor de ingang van het hotel waardoor je door de sigarettenwalm naar binnen moet.

Supergoed ontbijt. Vriendelijk personeel. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Aangenaam verbijf

's nachts wat geluidsoverlast gehad (buren). soms wat vreemde temperatuurswisselingen van het water tijdens het douchen. bedden wat aan de zachte kant.

Prettig personeel, leuk restaurant met goede kwaliteit eten; goed ontbijt

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Perfect!

Prachtige ruime en schone kamers. Goed ontbijtbuffet wat steeds aangevuld wordt. Hotel ligt heel centraal met op loopafstand gezellige en goede horeca.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Prima verblijf geweest in het Lingehotel, en net personeel.

Ontbijt had wat beter gekund,div.brood was niet al te vers. Ik heb geen kopjes gezien voor de koffie alleen mokken. Geen zachte eieren.

De kamers waren prima, schone badkamer. De bedden sliepen heerlijk.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Ons verblijf was goed met enkele minpunten die zeker kunnen aangepast worden.

Minder nachtrust door het luiden van de nabije kerkklokken, alle uren en 1/2u. Te weinig opbergkast voor 2 personen. De matrassen zijn te zacht.

Het ontbijtbuffet was goed. Het was een grote comfortable kamer.Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Verblijf voor vrije tijdsbesteding

De tv kon ik niet verstaan want die kon ik niet harder zetten en er was geen koelkastje op de kamer.

Kamers waren goed en het ontbijt was goed geregeld.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Hotel met gastvrije mensen aan de receptie en een fijne frisse kamer.

In het centrum. Auto op parkeerplaats bij hotel. Zitje buiten bij kamer. Alles was schoon en fris. Het rook er ook lekker fris. Schone vloerbedekking, lekkere bedden, grote badkamer. Lekker ontbijt met verse producten.

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Locatie receptie en parkeergelegenheid was rommelig. Parkeren werden we weggestuurd vanweg een paardenmarkt. Ontbijt was erg beperkt en rommelig. Tafels werden slecht opgeruimd.

Vriendelijkheid en medewerking personeel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Linge Hotel Elst