Beoordelingen over Lloyd Hotel 3-sterren

#260 van de 447 hotels in Amsterdam

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

rumoerig!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

de hal is supergehorig vanwege de tegelvloer. De deuren vallen automatisch dicht omdat er een veer op zit, dit veroorzaakt een luide knal. Heeft me aardig wakker gehouden! ook het restaurant aan de overkant was rumoerig omdat er tot midden in de nacht mannen heel hard zaten te praten. verder was het bed niet supercomfortabel maar basic en de kussens te plat (maar dat is mijn smaak). Douche was niet heel schoon.

het hotel is leuk qua inrichting. vlakbij tram en de Jumbo supermarkt en Kruidvat aan de overkant van de weg. handig!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Het is dat ik ergens moest overnachten en de ligging gunstig was...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Kamer zag er slordig uit van binnen, douches en toilet op de gang vind ik voor €100 per nacht overdreven slechte prijs voor wat je krijgt. Ontbijt was wat simpel

WiFi was goed en snel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

mooie ligging maar kwaliteit kamer onder de maat
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer was aardig afgeleefd - veel beschadigingen aan wanden en badkamer was niet erg fris geen afgesloten toilet

door verbouwing was het restaurant gesloten en hadden ze een tijdelijke ontbijtzaal ingericht heel lawaaig en druk en krap bemeten erg basic ontbijt

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Zeer teleurstellende ervaring die ik niemand zou aanraden.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De vreselijke geur van bestrijdingsmiddel, de locatie van de kamer in de kelder aan de straat (rumoerig) en de geluidsoverlast van wind klinkend als orkaan in het ventilatiesysteem. Geen nachtkastje en nachtlampje. Gelukkig wel (Engelssprekende) nachtportier voor uitrijkaart parkeergarage toen we s nachts besloten naar huis te gaan.

Inrichting gangen

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Bijzonder
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Geluidsisolatie. Maar ja, het is en blijft een oud pand. We hadden rumoerige, late bovenburen.

Het pand, het resraurant en ook de kamer. De laatste verdient wel een opfrisbeurt.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Een goede ligging, dichtbij een tramhalte, ongeveer een 30...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een goede ligging, dichtbij een tramhalte, ongeveer een 30 minuten stappen naar het centrum. Het ontbijt was ook heel goed. De kamer was ook heel erg proper en groot voor 2 personen. Heel vriendelijk personeel.

Een teleurstelling en een hotel waar ik niet gauw naar ga terugkeren.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij aankomst, bleek dat de zaal van het restaurant gesloten was wegens renovatie. Door deze wijziging, kregen we een gratis ontbijt aangeboden. De kamers waren een teleurstelling. We sliepen op verdieping -1 en de kamer rook zeer muf. Je kon ook duidelijk zien dat er opstijgend vocht was op de muren, waardoor de pas geverfde muren, allemaal blaasjes aan het gooien waren. Er was ook slechts 1 raampje dat uitgaf op het terras. Aangezien we op -1 lagen, was het zeer moeilijk om het raam open of dicht te doen, nochtans ben ik niet van de kleinste met met 1m86. De kamer was dus een zeer grote teleurstelling

de bedden waren goed en het personeel was vriendelijk

Personeel zonder uitzondering heel vriendelijk.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enkele basisvoorzieningen ontbraken in de kamer (***): geen enkele mogelijkheid om kleding op te hangen. Geen kast, maar zelfs nergens een paar haakjes aan de muur. Geen pen/papier, geen prullenbak (wel pedaalemmertje bij toilet). Wiebelig bureautje, wat bovendien voor het raam stond, zodat dit niet open kon. Had voor deze prijs wat meer luxe verwacht.

Personeel zonder uitzondering heel vriendelijk. Sfeervol pand, dichtbij openbaar vervoer. Ivm verbouwing restaurant was ontbijt gratis (in zeer krappe ruimte, maar daarvoor hebben we begrip!) Interessante tentoonstelling over de geschiedenis van het pand in het trappenhuis. Mogelijkheid bagage stallen (gratis)

Prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door constructie van het gebouw heeft de kamer een erg hoog plafond/dak. Dat maakt waarschijnlijk moeilijk om daar goed schoon te maken waardoor er wat stof/spinnenrag zat. Verder was kamer schoon.

Kon laat inchecken en vroeg uitchecken. Douche was lekker warm. Had op verzoek een rustige kamer. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Mooi uitzicht, schone en comfortabele bedden, gratis ontbijt...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Gedeelde badkamer. Deze was verder wel prima, maar een privé badkamer is altijd fijner natuurlijk

Mooi uitzicht, schone en comfortabele bedden, gratis ontbijt (actie in augustus) + welkomstdrankje, goed bereikbaar vanaf Centraal Station

Historisch pand met zeer unieke kamers!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is niet super uitgebreid. De grote zaal was in renovatie waardoor het in de kleinere zaal verplaatst was. Deze was echter iets te klein voor alle hotelgasten. We kregen wel als compensatie een gratis ontbijt.

De kamer was perfect. We hadden de suite in de nok van het dak. Het gematigde weer was ideaal, ik kan wel geloven dat het zeer warm kan worden in de zomer.

Niet voor nog een keer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer in souterrain,rook niet fris, raampjes op straat niveau, kon je alleen openen als je op de wastafel ging staan, open toilet niet prettig. Bed alleen te bereiken via voeteneind.

Super fijn verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen idee hoe dat bij de andere kamers is, maar in onze kamer (007) waren de wc en de douche open in de kamer. Voor ons geen enkel probleem, maar misschien als je elkaar nog niet zo lang kent of geen stelletje bent een beetje ongemakkelijk :)

Locatie is heel fijn. Net buiten alle drukte, maar toch dicht bij veel leuke plekjes, waaronder Oost, Oosterpark, Artis en de Haarlemmerstraat. Ook is het op steenworp van centraal station waardoor het goed bereikbaar is. We waren aanvankelijk niet van plan om er ook te ontbijten, maar toch gedaan en zeker geen spijt. Lekker ontbeten op het heerlijke (zonnige) terras achter het hotel. Al met al een fijn verblijf waar we zeker nog een keer voor zouden kiezen.

De economy kamer komt jammer genoeg niet overeen met de...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De economy kamer komt jammer genoeg niet overeen met de foto's op booking. Zeker de kamers in de kelder zijn zeer basic. dit was de 2de maal dat ik in Lloyd verbleef en vorige keer was de kamer zeker in orde, maar blijkbaar hadden we toen een gratis upgrade gekregen, maar hadden ze dit vergeten te melden.

gevangen door lloyd
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het feit dat het restaurant cq de bar om 0000 sloot ipv 0100 zoals op de website staat. we hadden na theaterbezoek nog graag een drankje willen doen maar dat kon dus niet meer.jammer.

de spontane upgrade...altijd goed natuurlijk.

Mooi Hotel, Fijne locatie, vriendelijk en behulpzaam personeel alleen min puntje betreft verhuur van
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vindt persoonlijk dat de verhuur van fietsen een service moet zijn van het hotel; een paar uur huren was niet mogelijk, moest voor het dagtarief en dat was behoorlijk aan de prijs. Zou helemaal top zijn als dat in de toekomst een service wordt, de prijs van de kamer is daar namelijk ook na.

De locatie is Top, ruime kamer....een beetje duur dus voor 1 nacht voldoende!

Locatie met OV verbinding en horeca gelegenheden voor de...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel receptie vonden wij een beetje kortaf, zowel bij in als uitcheck.

Locatie met OV verbinding en horeca gelegenheden voor de deur Ruime en lichte kamer

Verblijf voor een nacht na een feest in Amsterdam Oost.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat de douche+toilet in een alleen door een matglazen scherm van de kamer is gescheiden, geeft toch weinig privacy.

Goed georganiseerd, modern ingericht hotel. Op Zeeburg voor ons perfect gelegen tegen Havengebied-Oost aan.

Nachtmerrie...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel te warm op de zolder. Om de lamp náást het bed aan te doen moest ik onder het bed door met de snoer en toen zag ik... een vieze onderbroek en tissue in hoekje naast het bed. Open bad/ douche waarbij overburen naar binnen kunnen kijken Geen gordijnen voor het raam, maar grote houten schotten; ben er maar niet aan begonnen díe op te tillen en voor de ramen te zetten. ONCOMFORTABEL!!

niets...

De prijs was niet in verhouding met de kamer die we kregen
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen een kamer aan het einde van de dienst gang. Zonder uitzicht op -1. Dit zorgde voor erg veel lawaai in de avond, nacht en ochtend. Voor 170€ hadden we een kamer met meer rust en lichtinval verwacht.

De kamer was erg schoon en de bedden goed. Goed te bereiken met de auto. Fijne locatie.

Lokatie en voorzieningen goed. Ontbijt incompleet.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer warm, 6e etage. Ontbijtbuffet uitstekend, maar geen Engels ontbijt mogelijkheden, alleen hard gekookt ei.

Historie en design. Afstand naar congreslokatie muziek gebouw aan het IJ lijn26. Douche uitstekend.

Ontbijt prima.

Er blijken kamers van 1 tot 5 sterren te zijn. Mijn 1 ster kamer met badkamer en wc op de gang was hokje zelfs zonder spiegel of hangkast. Erg duur maar blijkbaar Amsterdamse prijzen, was destijd nog de enige beschikbaar. Voor € 55 meer daarna naar 2 sterren kamer die prima was! Door de aard van het gebouw overal trappetjes en drempels. Steile trap naar Parkeergarage, behoorlijk lastig met grote koffer.

Ontbijt prima. Tramhalte vlakbij om naar Centraal Station te komen. Bijzondere industriele sfeer met hoge betegelde gangen. Personeel behulpzaam en servicebewust. Sfeervolle grote ruimte met allerlei zitjes en bar, groot terras. Leuke sfeer.

Goed hotel als uitvalbasis voor Amsterdam
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Toch nog een eindje van het stadscentrum, maar hotel kan voor taxi zorgen

Toen we kamer bestelden was er geen kamer meer vrij met eigen badkamer. Toen we aankwamen kregen we een gratis upgrade van kamer met badkamer. Dit was een hele leuke meevaller!!

Fijn verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Een uniek gebouw met bijzondere Art Deco details. Het was volgeboekt maar we hebben amper iets van andere gasten gemerkt. De enorme spiegel boven ons bed was een verrassing :-D

Een dergelijke accomodatie had ik voor een prijs van 300€...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Een dergelijke accomodatie had ik voor een prijs van 300€ voor twee dagen, in de 21ste eeuw totaal niet verwacht. Kamer zonder badkamer of wc lijkt me meer voor de 19de eeuw. Ontbijt 15€ op parkbanken

Mooie design kamer met open badkamer!

niets!

Mooie design kamer met open badkamer! Comfortabel bed, erg vriendelijk personeel. In het gebouw kan je veel lezen over de geschiedenis van het gebouw, wat erg interessant is. Leuk winkeltje bij het restaurant met wat lokale/eco-vriendelijke producten. Buiten het hotel in winkelcentrum Brazilie zit een erg leuk koffie-tentje Anne&Max

Sfeervol en comfortabel hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs van het ontbijt is aan de hoge kant met 17,50 euro. Gerechtvaardigd als het heel speciaal zou zijn maar dit is echt te hoog voor een standaard broodje, yoghurt en koffie.

De kamers zijn ruim en comfortabel en het hele gebouw ademt een speciale, historische sfeer. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De bediening in het restaurant herinnerde zich wat ik de dag ervoor gedronken had en vroeg me of ik hetzelfde wilde hebben. Dit geeft een persoonlijke sfeer, erg prettig. Speciale complimenten voor het restaurant. Fantastische gerechten! Het terras is erg fijn, zeker bij mooi weer.

matig tevreden
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen normale douche (vaste, niet verstelbare douche kop aan de muur met onvoldoende waterdruk; ik moest tegen de muur aan staan om voldoende nat te worden, voor gezette mensen een probleem), beetje steriel (soort gevangenis cell indruk), geen dubbel glas, geen airco. de gratis koffie en thee bestond uit oploszakjes in een gangkast, zag er wat smoezelig uit. Ben grote ketens gewend en die zijn beslist comfortabeler en geven een huiselijker gevoel. zou deze niet zo snel meer boeken.

locatie was prima, personeel vriendelijk

Tegenvallend, mooie buitenkant, te veel basis binnenkant
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Die open badkamer is echt vervelend, zeker als je met z'n twee"en bent, en het meubilair in de kamer is wel heel erg basis

Mooi gebouw op een mooie plek, makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer

slecht
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

bij aankomst onvriendelijk personeel kamer niet proper de tandpasta van de vorige logee was nog in de glazen de douche liep over geen koffiezet geen bad 300 meter van het centrum ??? (4km met taxi)

mooie kamer

Teleurstelling.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer 402. Achteraf kregen we te horen : 'ik begrijp dat je er niet zo tevreden over was'. Een sterke chloorgeur toen we de kamer binnengingen en wat een kamer. Eén betegelde ruimte (muren, vloer) met op het einde van de kamer een bed. Een holle ruimte, akoestisch slecht en bovendien hoorde je alle lawaai van de gasten die door de hal voor de kamer moest. Het bed staat schuin onder een tv kast, tv kijken was zelfs niet mogelijk vanuit het bed. De afstandsbediening kon je niet bedienen vanuit bed.

Ontbijt standaard, vriendelijke bediening. Wij gingen de tweede dag gewoon naar de overkant van de straat, waar je een heerlijk ontbijt kon krijgen voor een pak minder centen. Makkelijke verbinding vanuit het centrum van de stad, zowel richting Centraal Station als richting Museumplein (Van Gogh, Artis, Rijksmuseum, ...).

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Prima verblijf op prachtige locatie in Amsterdam.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Ik moest vragen om een lamp naast het bed, die was er niet. Bij binnenkomst was het lichtknopje niet goed te vinden, terwijl het al donker was. Heb ik ook hulp bij moeten vragen. Verder zat er chocolade aan de klink van een deur naar het trappenhuis. Daar kan het hotel niet zoveel aan doen denk ik.

Ligging, bed, vriendelijkheid personeel, historie gebouw

Ging wel! Maar dicht bij locatie waar ik zijn moet.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen scrambled eggs. Stilte tijdens ontbijt. Geen muziek/ radio. Douche in 202 niet gesloten, dus koud / tocht door ruime omgeving.

Locatie. Parkeren in garage. (€25 ook voor gasten? Jammer!) hier vaker geweest, dus wist ervan.

Mooi hotel met een verhaal
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was iets te zacht voor mij persoonlijk

Het gebouw is prachtig. Het ontbijt was heerlijk. Zeer gemakkelijke verbinding met het centrum. Mooie buurt. De kamer is zeer mooi net zoals de rest van het hotel.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Het personeel was alles behalve vriendelijk bij ontvangst...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was alles behalve vriendelijk bij ontvangst omwille het huisdier dat we bij hadden. De hond was niet meer welkom want het beleid was verandert sinds Maart, maar wij hadden geboekt in januari.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Een comfortabel verblijf in een een fijn hotel: een prettige korte vakantie.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was één miniscuul minpuntje: de rode wijn was te koud.

Prachtig ingericht hotel, ook de kamer was in stijl ingericht en praktisch. Het personeel was ten allen tijde vriendelijk en behulpzaam. De maaltijden waren erg goed, het ontbijtbuffet zeer uitnodigend en van veel lekkers voorzien. Kortom een comfortabel verblijf in een fijn hotel. Ook de bereikbaarheid via tram 26 was prettig.

Sfeerloos, wij hadden een last minute maar normaal gesproken...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sfeerloos, wij hadden een last minute maar normaal gesproken is de prijs €222 voor een kamer, nou nooit doen hoor mensen, het is een beetje triest. Wel een lekker bed ;)

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

Verblijf in hotel met historie..geweldig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Twee minihaakjes in de badkamer is onvoldoende. Er is geen haak waar je je kleding aan kunt hangen.

Entourage, lekkere bedden, prachtig uitzicht, weinig verkeer, makkelijk fietsen huren, kopje thee kunnen pakken.

Een leuk concept voor een designhotel maar het design uitte zich niet meteen in de kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een open douche in het midden van de kamer is heel onhandig, is mooi in een ruime lixe badkamer maar niet in een hotelkamertje. De tv-kast met tv is raar gepositioneerd zodat je de tv voor de helft niet zag als je lag. En het bed met de voorkant tegen de muur waardoor de kabels van de nachtlampjes zichtbaar op de grond getaped waren. Lijkt een vrij gemakkelijke en goedkope uitweg voor een kamer van €110 per nacht. Ook betalen bij check-in is vrij ongewoon maar was misschien niet verplicht.

Heel goed bed, een ruime kamer, heel proper. Heel lekker à la carte ontbijt gegeten! Vriendelijk personeel alleen niet altijd zeer oplettend.

Prettig en veel persoonlijke aandacht!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Eten in het restaurant viel wat tegen, maar wel erg vriendelijk personeel.

Prettige ontvangst. Leuke kamer, koffie op de gang, mooie historie van het gebouw. Dichtbij familie!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Plassen met natte voeten
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche had geen gordijn en glazen scherm. Dus hele badkamer stond blank. Was soort van zwembad. Erg vervelend als je snachts even naar de wc moet. Sta je met voeten in water. Was ook geen extra putje of trekker. Was kamer 209 voor 105 euro per nacht. En 2 eenspersoonsbedden. Ook niet heel romantisch.

Locatie top

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Bijzonder hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor de wat hoge prijs was de kamer wat summier ingericht en de badkamer was open wat erg gehorig is . De beloofde gratis koffie en thee op de gang was wel aanwezig maar werkte niet

De ligging en het prachtige gebouw

uitstekende ervaring
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een perfecte verwelkomst, een vriendelijke staf, een heel mooie kamer, en oog voor detail. Dit is mijn nieuwe "thuis" in Amsterdam. Een aanrader voor ieder persoon wie van design en optimale service willen genieten.

Fijn verblijf. Voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Niks viel tegen, alleen was de plek van de douche in de kamer een beetje onhandig.

We kregen een gratis upgrade naar een grotere kamer. Het bed lag lekker, het personeel was vriendelijk en alles was schoon.

De locatie was top: net buiten het centrum, zeeer makkelijk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie was top: net buiten het centrum, zeeer makkelijk met openbaar vervoer te bereiken én ook met de auto. Net tegenover kleinschalige shoppig "Brazilië", wel zo handig als je iets nodig hebt. Hotelpersoneel zeer hulpvaardig en steeds vriendelijk. Kamers en hotel algemeen uiteraard zeer aangewezen voor liefhebbers van design allerhande en van historische gebouwen. Resto en keuken tot laat open...erg handig! Publieke ruimtes vn hotel zijn erg aanttekkelijk voor kinderen en adolescenten...vele hoekjes om zich terug te trekken of voor kids om te spelen...fijn speelgoed voorhanden. Kortom, een toppertje!

Heerlijk!
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

We hadden een zeer ruime 5sterrenkamer, ik had deze echter wel iets anders ingericht willen zien. De kamer was vooral erg groot met vooral functionele meubels. De kamer had een aparte industrieel uitziende badkamer, en er was geen minibar of ruimte om kleding of andere zaken op te bergen. Ik had een knussere, luxere kamer willen hebben.

Het ontbijt was heerlijk, de cocktails waren heerlijk en het personeel was erg vriendelijk. Ik vond het ook een erg mooi gebouw.

Mooi hotel, maar kosten staan niet in verhouding tot wat je krijgt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer was oudbollig in vergelijking met rest kamer/ hotel. Daarnaast was het een tegenvaller dat ondanks de hoge kamerprijs, ontbijt- en parkeerkosten niet inbegrepen waren en er dus nog €55 op de kamerprijs kwam.

Prima locatie en mooi gebouw/ inrichting hotel

Prima verblijf , met heerlijke bedden !!!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

We moesten n beetje wennen aan een gedeelde badkamer , hetgeen we wel geboekt hadden en wisten van tevoren.

Ontbijt , maar ook het gebouw was zeer indrukwekkend !! We gaan zeker nogmaals terug maar dan boeken we een iets luxere kamer

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Fijn hotel, met goede bedden en lekker ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche staat midden in de kamer, tijdens het douchen liep het water de hele kamer door, tot onder het bed. De hele hotelkamer was daarna nat.

Lekker ontbijt, fijne bedden.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Goede ambiance en heel vriendelijk personeel.
    • Superior Deluxe Tweepersoonskamer (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Er was geen minibar op de kamer aanwezig. Voor deze prijs in zo'n kamer verwacht ik minstens dat de verlichting op afstandsbediening werkt. Dat was wat minder handig nu.

Parkeren voor de deur in een parkeergarage, ideaal. We kregen een upgrade naar een 5 sterren kamer, enorm bed en hoge plafonds. Jammer dat er geen minibar aanwezig was. Ontbijt is een aanrader. Het Hotel heeft een rijke geschiedenis en bijzondere architectuur.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prijs / kwaliteit bedroevend.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Prijs / kwaliteit bedroevend. Zeer kleine kamer, gedeelde sanitaire voorzieningen, geen eens een kraantje/wasbak op de kamer. Misbruik van de overrated Amsterdamse prijzen. Jammer.

Het historische karakter van het gebouw.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Raar dat in een kamerprijs van € 200 geen ontbijt is inbegrepen. € 17,50 voor een paar broodjes is idioot.

Het historische karakter van het gebouw. De architectuur en het authentieke interieur.

De afvoer in de douche werkte niet waardoor de gehele...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De afvoer in de douche werkte niet waardoor de gehele badkamer onder gelopen was. Toen we daarover melding maakten aan de receptie kregen we eerst te horen 'dat zoiets wel kan gebeuren in een hotel' alsook de mededeling dat we dit eerder moesten melden. De receptionist in kwestie kon immers niet begrijpen dat we enkel 1 nacht waren gebleven en we enkel 's ochtends een douche genomen hadden en dit nadien direct waren gaan melden bij het uitchecken. Daarnaast was het concept van de late check out ook niet doorgegeven zodat er om 12u iemand aan de kamer van de receptie stond om ons te attenderen dat we de kamer moesten verlaten. Zoiets had echter wel makkelijk telefonisch kunnen gebeuren. Dit in combinatie met de ondergelopen kamer zorgen dus voor deze slechte review. Voor een hotel die prijs kon er een betere service gegeven worden alsook de gasten niet het gevoel geven dat ze zich moeten verdedigen voor hun falend afvoersysteem.

Grote opzet van het hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken. Het bed was echt slecht, het douchewater liep recht de badkamer in in plaats van in het afvoerputje, de kamer was half in het souterrain (onder de grond)waardoor er veel overlast was van geluid op de weg.

Grote opzet van het hotel. Vriendelijk personeel bij zowel receptie als in het restaurant.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prima voor ons doel, maar gewoon te duur.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Veel te duur. De kamers hebben weinig comfort. Alles draai om design. Het gebouw is mooi. Toch is er weinig sfeer, vooral in het restaurant,

De service van het personeel was prima. Prettig en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Erg leuk hotel, prachtig ingericht en sympathiek personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk weinig maar koffie/ thee op de kamer zelf i.p.v. halen op de hal was wel fijn geweest.

De kamer was prachtig, we kregen een upgrade van een 3 * naar een 5 * kamer.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Absolute teleurstelling: geen comfort en toch duur.
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nul comfort: niet eens een comfortabele zetel. Tv kijken of werken op een houten stoel is bijzonder onaangenaam. Authentiek ja, maar helaas ook ouderwets en totaal niet voorzien op hedendaags comfort. Het was er uitermate koud, logisch met enkel glas. Wie heeft dat nog anno 2017? De slaapkamer is belachelijk klein, de naam slaapkamer nauwelijks waard. De badkamer is zo klein dat wanneer je een douche neemt, het toilet en zelfs het toiletpapier volledig nat is. Handig... Absolute afknapper, zeker voor 125€ per nacht.

Goede ligging: op tien minuten met het openbaar vervoer in het centrum. Gratis WiFi. Eigen (afgeschermde) parking van het hotel. Onmiddellijk naast het hotel.

Gratis upgrade, fijne grote kamer met heerlijk bed.

Alles was prima

Gratis upgrade, fijne grote kamer met heerlijk bed. Onze hond was welkom! Locatie voor ons uitstekend, namelijk rustige buurt, dicht bij Panama, en centrum zeer makkelijk en snel bereikbaar! Als we weer naar Amsterdam gaan, komen we zeker weer naar jullie hotel!

Het bed was goed en je bent snel met de tram in centrum...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een douche zonder afscherming in het midden van de kamer en het gehele hotel was sfeerloos.

Het bed was goed en je bent snel met de tram in centrum Amsterdam.

heerlijk verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

open doucheruimte is niet praktisch; na iedere douchebeurt moet de kamer ruim worden gedweild

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet; ruime kamer met heerlijk bed, goede locatie tov. stadscentrum

Zeer speciaal interieur.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Er waren geen cornflakes of havermout bij het ontbijtbuffet. Na het afrekenen van het ontbijt in het restaurant, bleek het onmogelijk te zijn om deze dienst op mijn factuur van het verblijf te plaatsen. Na het uitchecken , bleek het onmogelijk te zijn om de parkingkosten op mijn factuur van het verblijf te plaatsen.

Zeer speciaal interieur.

Een mooie, schone kamer met goede ligging dichtbij het centrum, dus top!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er hing een gordijn tussen de slaapkamer en de badkamer/wc. Dit vonden wij persoonlijk een beetje raar. Dit had wat ons betreft beter een deur kunnen zijn.

De ligging was fantastisch. Dichtbij de stad en aan het water.

Tevreden
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Badkamer in het midden van de kamer zonder afscherming o.i.d. Dus na het douchen elke keer dweilen. Televisie in een kast bij het bed. Je kan niet vanaf een andere plek kijken en door de rand van de kast zie je de televisie niet helemaal.

Prima lokatie, ruime kamer, vriendelijk personeel, goede parkeergelegenheid

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tv deed het niet kabel wat stuk

Leuk dat het een verassing is welke kamer je komt De hele geschiedenis wat dit pand met zich mee draagt is prachtig om er te mogen slapen

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Een geweld verblijf met het gevoel dat jij thuis bent

Alles is super goed!

De vriendelijkheid van iedereen, de prachtige decoratie, het eten, de bloemen, de boeken, de sfeer van het hotel, de uitzicht van de kamers...

Goed hotel!
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een waterkoker met koffie/thee op de kamer zou prettig zijn (is beschikbaar op de gang van de even etages), eveneens als een minibar/koelkastje.

Goed hotel! Ruime kamers. Smaakvol ingericht. Erg fijne bedden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De bediening in het restaurant is vlot en het eten fantastisch! De locatie is super, het historische gebouw heeft een speciale ambiance. Het hotel is gelegen tegenover een winkelcentrum en in de buurt van restaurants.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Leuk, maar de kamer viel, bij uitzondering, tegen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en Gedeelde Badkamer

Dit keer viel de kamer tegen, waar ik normaal een grote fan ben. Douche midden in de kamer, leuk idee, maar er zat hierdoor overal schimmel op de muren en het water liep niet goed af naar het putje, een vochtige toestand...de der naar de wc was zelfs afgezaagd wegens rot met een decoupeerzaag....

Ben hier al vaker geweest, prachtig hotel, leuk personeel en altijd een verrassing in wat voor kamer je terecht komt.

Karakteristieke omgeving en zorgvuldige service
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige kamer, uitstekende faciliteiten, lekker ontbijt. Vooral: erg vriendelijk personeel, met name in het restaurant. Karakteristiek gebouw en zorgvuldige bediening: een ideale combinatie. Ik kom volgende week dus al graag terug.

Weekend Amsterdam
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had een standaard kamer, qua luxe was dat erg minimaal. Een Ibis 2 ster is hetzelfde. Wel schoon, maar echt basic.

De sfeer in het gebouw, eten in het restaurant. En de locatie. Tramhalte om de hoek, binnen een paar minuten sta je in hartje Amsterdam, maar waar het hotel staat is het rustig. Naast het hotel zijn ook nog leuke (eet)cafés.

Ondanks de inrichting en concept, ontgoochelend
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-Enkel glas ! -Geen donkere gordijnen dus heel erg licht in de kamer om 7u in de ochtend matras in de badkamer gelegd -Tandpasta vergeten, kon enkel gekocht worden geen kleine stalen ter beschikking - kamer was nog niet beschikbaar om 15u, moeten wachten

De originele inrichting

De originaliteit van de inrichting
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het comfort van de slaapkamer. Voor 60 plussers was het bad midden in de slaapkamer een echte tegenvaller. Ook was het moeilijk instappen in het bed voor de partner.

De originaliteit van de inrichting

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Altijd fantastisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dit was mijn zesde keer in het Lloyd en het was weer fantastisch. We hadden wederom een magische kamer! Wij ontbijten altijd van de kaart (niet buffet), want we zijn groot fan van de gepocheerde eieren. Maar alles is top, vriendelijk personeel en een fijne sfeer.

goed behalve kamer
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer was niet veel beter dan formule 1 hotel toilet,douche en wastafel kunststofmodule voor die prijs had ik 4 overnachtingen in IBISHOTEL waar kamers veel beter zijn

het ontbijt was goed klantvriendelijk

Het was een sobere kamer, ben meer luxe gewent, geen...
    • Economy Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was een sobere kamer, ben meer luxe gewent, geen rolgordijnen dus al weer vroeg wakker door t ochtendlicht, de locatie was niet op loopafstand van het centrum. De badkamer is enkel een kille douche cel. De receptie straalt niks uit. Heeft meer weg van een loket. 28 euro betaald voor de parkeergarage via het hotel, ik vind dat er toch een prijsafspraak gemaakt moet kunnen worden tussen hotel en garage Kortom teveel betaald voor te weinig comfort.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer 5e verdieping was groot en sfeervol ingericht maar ondanks aanwezige ventilator warm en benauwd

De inrichting, de entourage, boeiende uiterst gemelangeerde clientèle, deskundig vriendelijk personeel, op het sfeervolle terras ruime ligbanken, volop kranten om te lezen, perfecte cocktails

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Lloyd Hotel