Beoordelingen over Loetje Gorssel 4-sterren

Hoofdstraat 26, 7213 CW Gorssel, Nederland

#2 van de 4 hotels in Gorssel

Het ontbijt is goed, vooral het brood en de kamers zijn...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De balkondeuren openen in de nabijheid van het afzuigsysteem van de keuken. De frietlucht is zeer doordringend.

Het ontbijt is goed, vooral het brood en de kamers zijn comfortabel en keurig.

Wij hebben een fijn verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fietsenstalling. De douchestraal was erg hard en niet te gerelen.

Hele mooie kamer met uitstekende bedden en lekker ontbijt ! Goede parkeergelegenheid achter hotel.

Heel fijn gehad...lekker van alles genoten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaak slaapkamer...erg veel stof in de verlichting boven het bed!!

Heel leuk personeel erg vriendelijk. Fijn restaurant. Erg gezellige lokatie.

Prima hotel met mooie ruime kamer en uitstekende keuken op mooie locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was prima in orde. Heerlijke hoge bedden met 2 kussens per persoon. Voldoende stopcontacten, ook bij de nachtkastjes. Badkamer was schoon. Rituals mini's aanwezig. Nespresso machine en waterkoker op de kamer. Het ontbijt was ook geweldig. Wordt aan tafel geserveerd. Zeer uitgebreid : verse jus d'orange, koffie / thee, vers fruit, yoghurt, brood naar wens en voldoende beleg. We hadden fietsen mee, deze konden in een afgesloten berging worden gezet. Heerlijk buiten op het terras gegeten (terras heaters). De biefstuk van Loetje is inderdaad erg lekker!

Wij wonen bijna naast Loetje overveen. Loetje in Gorssel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zaten in kamer 1 achterkant. Minder mooi uitzicht. Maar erg storend, kan echt niet, ramen lappen op zondagmorgen met bedrijfswagen voor raam eetzaal!! Uitzicht. Doe dat dan op ander moment. Overigens niet beleidend gelovig hoor. De heer Melgers zou dit ook niet pikken!

Bedden en uitermate vriendelijke bediening. Maakte alles goed.

Uitstekende locatie (downtoon Gorssel), fabuleus terras,...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

In de kamer teveel knopjes die dezelfde lampen aanstuurden, welk knopje 'de baas' was hebben we met 1 nacht niet ontdekt. Misschien moeten we daarvoor terugkomen.

Uitstekende locatie (downtoon Gorssel), fabuleus terras, heerlijk ontbijt, vriendelijke mensen, briljante kamer, naast het MOREmuseum, ...

Comfortabele, behaaglijke kamer, diner en ontbijt prima,...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer op eerste verdieping (kamer 2) bleek buitengewoon gehorig te zijn. Veel lawaai van de kamer boven ons, tot in de kleine uurtjes. Elke stap van de mensen in die kamer dreunde door. Dus: als je voor dit hotel kiest, vraag dan een kamer op de hoogste verdieping.

Comfortabele, behaaglijke kamer, diner en ontbijt prima, servicegericht en aardig personeel. Ook goed: centrale ligging in Gorssel.

Zee aangenaam in een landelijke, vredige sfeer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prachtige badkamer. Het mooie terras, waar we ook na het diner nog hebben zitten wijndrinken! En, natuurlijk de perfecte ligging voor bezoekers van museum MORE!!!

De omgeving en het restaurant.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

het hotel is niet de bron van inkomsten en hangt er een beetje bij. duurde heel lang met inchecken het ontbijt stond maar half klaar doordat er maar weinig gasten met ontbijt waren. Werd wel goed opgepakt door het personeel. Alles draait om het restaurant. Kamers op zich niet meer van deze tijd wel airco.

De omgeving en het restaurant.

Vakantie in Lochem
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer 7 heeft een leuk balkon, waar je prima kunt zitten. Maar je hoort daar wel duidelijk de afzuiging van het restaurant

De combinatie van alles beviel zo goed: vriendelijk dorp, museum more vlakbij, touwslagerij om de hoek en vooral op deze zeer warme dagen, de airco

Centraal gelegen, lekker eten, comfortabel bed, prima...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Patatlucht in de kamer (afvoer vlakbij). Begon vroeg in de ochtend al

Centraal gelegen, lekker eten, comfortabel bed, prima ontbijt, mooie inrichting ontbijtzaal

Afgezien van de maaltijdsalade zalm , die voor een...

Reserveren buiten voor een groepje van 9 kon , maar toen we er waren kon het weer alsnog niet

Afgezien van de maaltijdsalade zalm , die voor een niet-konijn niets voorstelt , zeker niet gelet op de prijs , is het eten uitstekend en het ontbijt voortreffelijk Het personeel in het restaurant werkt zeer snel en is erg vriendelijk , niet allemaal , een deel is amerikaans gemaakt vriendelijk,

Kamer en het restaurant voor een heerlijke biefstuk.

Geen idee

Kamer en het restaurant voor een heerlijke biefstuk. Ideaal startpunt voor fiets en wandel tochten. Zelf de ooievaars route gereden op de fiets, gehuurd om de hoek bij café hoek👍

Ruime hotelkamer, met goede bedden.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Minpuntje is dat slaapkamer en badkamer door een blinde muur van elkaar gescheiden zijn. Daardoor is er te weinig privacy op het toilet.

Ruime hotelkamer, met goede bedden. Een ruime luxe badkamer met bad en een heerlijke douche! Daarnaast een groot balkon met een mooi uitzicht. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is eenvoudig maar prima.

Mooie omgeving
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer nr. 7 was redelijk maar keek uit op de gehele afzuiging van het restaurant. Deze werd om 8.00 uur aangezet en om ca. 22.00 uur weer uitgezet. In deze periode was de baklucht erg vervelend.

Personeel is heel vriendelijk.

Heerlijk netjes allemaal, lekker koel op de kamer, prima...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heerlijk netjes allemaal, lekker koel op de kamer, prima badkamer. Ontzettend leuk restaurant erbij. Ontbijt niet gehad, dus hier kunnen we niks over zeggen, maar zal ongetwijfeld heerlijk zijn bij Loetje.

heerlijk verblijf in sfeervol Loetje
    • Superior Plus

Wij hadden kamer 9, een balzaal. Sfeervolle inrichting, een heerlijke regendouche en dubbele jacuzzi. 's morgens een heerlijk ontbijt in de rustige mooie ontbijtzaal. 's middags lekkere lunch op het terras en 's avonds bekende biefstuk van Loetje.

prima plek om te overnachten, met leuk terras en de bekende lekkere biefstuk in een mooie omgeving
    • Superior Plus

Het ontbijt viel me wat tegen, het assortiment voor op het brood was prima maar het broodaanbod was wat karig en ook de koffievoorziening liep wat stroef. Het was te druk voor het ene personeelslid.

de kamer was uitstekend: ruim, leuk aangekleed met hemelbed, royaal bubbelbad en met aparte zithoek (met leuk uitzicht op het pleintje beneden)

Erg leuk
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Toiletrolhouder zit op een vreselijke onhandige plek . Een hor voor de ramen /deuren zou wenselijk zijn als je zonder airco aan wil slapen met toch frisse lucht !

Mooie ruime kamers , leuke omgeving . Dichtbij Deventer Heerlijk terras en voortreffelijke biefstukken :))

Prima, heerlijk gedineerd alleen ontbijt viel ons beetje tegen.

zie hierboven

kamer was prachtig en boven verwachting, ontbijt liep logistiek niet goed. Kopje koffie en of thee werd gebracht, kan koffie was geen optie. Geen brood op het buffet, dit werd gebracht. Dit zou ik anders presenteren.

Comfortabel. Alles onder 1 dak. Naast museum MORE!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamer met terras. Fijn, maar: het continu gezoem van de afzuiginstallatie op het dak plus bijbehorende geur was spijtig. Bijna onmogelijk met ramen open te slapen, terwijl je op die plek vogelgeluiden verwacht.

Heerlijk ontbijt, idem badkamer. Geweldige uitvalsbasis in prachtomgeving.

Boven verwachting.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bijzonder attent en vriendelijk personeel. Goede locatie. Kwaliteitsproducten als Nespresso op de kamer en Rituals in de badkamer. Eenvoudig maar prima ontbijt.

De vriendelijkheid van t personeel , aangename kamer , alles...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De drukte in t restaurant, geen aparte desk om je aan te melden, moest in t restaurant Hotel is naar mijn gevoel enkel bijzaak , iets dat er bijgenomen wordt omdat er boven het restaurant plaats is..wij voelden ons geen hotelgasten

De vriendelijkheid van t personeel , aangename kamer , alles proper

Prima verblijf. Pal naast museum More.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik had bij booking.com 2 tweepersoonskamers geboekt. Ik ging er van uit dat er dan ook twee personen op een kamer berekend worden anders had ik wel een éénpersoonskamer gezocht. Topdeal volgens Booking.com. Bij aankomst bleek dat het om 1 persoon per kamer ging. We moesten dus flink meer betalen. Na lang zoeken in de bevestiging kwamen we er uiteindelijk achter. (Bewerk gast-/kamergegevens). We voelden ons behoorlijk misleid.

Fantastische badkamer. Heerlijk ontbijt.

Een mooi hotel rustig gelegen pal naast museum MORE.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig verlichting in de kamers: daardoor - ook door de donkere wanden - somber. Wat ons tegenviel is dat er een mandje brood op tafel komt (heel afgemeten). Tevens was er geen bruin brood meer! Vreemd voor een hotel dat ook een lunchkaart heeft.

Een mooi hotel rustig gelegen pal naast museum MORE. Parkeren is gratis.

Leuk, hip en gezellig!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Beide avonden dat wij er verbleven was tot middernacht een indringende ‘bonk’ te horen. Het personeel herkende de klacht niet maar er werd later ook niet meer naar geïnformeerd. Wij hebben maar aangenomen dat het erbij hoorde.

De badkamer was heel mooi! Bedden prima!

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Goed gelegen om prachtige omliggende streek te bezoeken.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Verlichting op de kamer, zowel naast bed als in badkamer. Kluisje moeilijk bereikbaar boven op kast.

Leuk, gezellig huis. Comfortabel bed. Prima ontbijt. Rustig ondanks druk bezocht restaurant beneden.

Genieten!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schemerlamp op nachtkastje stuk; weinig licht. Is vervangen maar lampenkap scheef ... licht hierdoor noet optimaal.

Kamer was goed en ontbijt was heerlijk.

Was heel gezellig

De badkamertegels waren erg (te) glad. Bij een aantal kamers moest je in het bad douchen en de stop was bij 1 bad te ver weg (moest je eerst in bad gaan staan om de stop dicht te draaien).

Vriendelijk personeel.
    • Superior Plus

Moesten gelijk betalen bij aankomst. Komt wantrouwend over. Nog nooit meegemaakt bij booking.com. Geen vers fruit bij ontbijt, alleen wat voorgesneden stukjes meloen.

Vriendelijk personeel. Mooie ruime kamer.

Fijne omgeving, mooi opgeknapt.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Personeel was niet heel kundig en geïnformeerd (bijv glutenbrood aangevraagd voor ontbijt, niet bekend en geregeld) Ontbijt viel tegen, zeker voor een concept met zijn roots in de horeca. Prijs/kwaliteit niet ok. Dure kamer voor wat je krijgt.

Fijne omgeving, mooi opgeknapt. Lekker bedden, goede douche en goede biefstuk.

Een goed hotel op een mooie locatie met een lekker restaurant
    • Superior Plus

dat de kraan lekte op onze kamer.....en dit niet verholpen kon worden. Er werd wel een andere kamer aangeboden, maar we wilde juist graag kamer nr 9 vanwege het bubbelbad. De volgende ochtend bij het uitchecken kregen we wel een fles rode wijn aangeboden.

De locatie was prima. Mooi en goed. Het restaurant is prima, probeer zeker de biefstuk. De kamer ( nr 9) was erg groot met een bubbelbad. Helaas was er een lekkende kraan en die kon niet op vrijdagavond gemaakt worden. Waardoor we toch wel een beetje last hadden van het gedruppel..... drup... drup...drup. Het ontbijt was goed. Verse broodjes en een goed kopje koffie.

Zie boven

Overal was het goed, wat vervelend was, dat het telefonisch contact rommelig was. Had een vraag over de hond. Kreeg als antwoord dat er vloerbedekking lag? Heb ik thuis ook. Misschien handig dat er geen huisdieren worden toegelaten, en dat er meer rust aan de telefoon is. Kwam als erg veel druk over bij het personeel. Is geen kritiek, meer als verbeter punt. Voor de rest top!

Sfeervolle omgeving met heerlijk ontbijt en hartelijk ontvangst ontvangst.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super ontbijt, met speciaal voor ons gemaakte scrumbled eggs en vers crossant. Leuke monumentale inrichting van het restaurant en hotel. Lekkere verse thee en koffie op de kamer.

Gastvrij maar weinig persoonlijk.
    • Superior Plus

Bekleding van sommige stoelen was vlekkerig. Kraan druppelde bij de wastafel. Vitrage was gescheurd bij het zijraam. Geen mengkranen. Er zou een stoel bij het bureau gezet kunnen worden.

Ik had de mooiste kamer. Heerlijk genoten van alle luxe.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De glazen deur van de badkamer. Echter we komen dit soort deuren steeds meer tegen in hotels. Echter het is een verlies van privacy en s nachts maakt je je partner/kamergenoot met het licht wakker.

Prima ontbijt met (op verzoek en primeur) heerlijk gepocheerd eitje!! Vriendelijk personeel.

HEERLIJK GEHAD! MOOIE TENTOONSTELLING GEZIEN IN MORE. TWEE KEER DIT WEKEND BEZOCHT.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

INFO BIJ ON-LINE BOEKEN VOOR EVT. HANDICAPTS.

HET ONTBIJT EN HET DINER WAREN PRIMA SERVICE UITSTEKEND EN VRIENDELIJK. EEN GEOLIEDE MACHINE. PUNT VAN AANDACHT. MIJN PARTNER IS SLECHT TER BEEN. KAMER 5 HAD VOOR HEM EEN DOUCHE EN BAD DIE HIJ ONMOGELIJK KON GEBRUIKEN. IK HAD ON-LINE GERESERVEERD EN NIET ERAAN GEDACHT DAT TE MOETEN MELDEN. WE KOMEN ZEKER WEER EN IK ZAL DAARAAN MOETEN DENKEN. VRIENDELIJKE GROET INGRID HERMANIDES

Bij Loetje eten altijd goed. Van hotel meer verwacht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas geen groot tweepersoonsbed. Geen cappuccino bij het ontbijt en alleen keuze in wit of bruin brood. Gemixt was niet mogelijk. Bij het weggaan werd er niet gevraagd of alles naar wens was geweest. Het personeel was meer bezig met het restaurantgedeeltet dan het hotel was mijn idee. Tot 23.00uur een grote ventilator standaard aan op kamer nummer 1. Enkele beglazing in de ramen. Dit gaf vrieskou. De gordijnen hielden dit gelukkig tegen.

Het ontbijt was prima. De bedden sliepen lekker. De nespresso op de kamer was een extra.

Gezellig en knus hotel, zou gerust nog een keer gaan.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wat ik als tip zou willen meegeven is de muziek tijdens het ontbijt... dat was een mix van pop en zelfs een soort donkere club/hiphop/bass...daar valt nog punten te behalen! Muziek wat meer acoustisch/singer-songwriter/chill is zou beter passen zo op de vroege ochtend.

Prachtige kamer, heerlijke bedden, erg rustig en Netflix! Lekkere ossenhaas bij Loetje natuurlijk.

Nette kamer, grote badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gehorig, slaan met deuren en stofzuiger geluiden vanaf 8 uur in de ochtend, schoonmakers staan om 9.15 uur al aan je deur te rommelen terwijl je tot 11 uur kan uitchecken. Ontbijt erg basic.

Nette kamer, grote badkamer.

OK, maar niet meer dan dat
    • Superior Plus

Het bubbelbad kon niet vollopen wegens een kapotte afvoer, het toilet lekte. De set met verzorgingsflesjes was al half gebruikt.

Zeer ruime en rustige kamer

Hotelkamer en badkamer zijn een
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Hotelkamer en badkamer zijn een ruimte. Je kunt daardoor niet de temperatuur afzonderlijk regelen. De badkamer voelt daardoor te koud, wat niet uitnodigt om van het ligbad gebruik te maken.

Genoten, ook al was het maar 1 nacht,maar de locatie is perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De verlichting in de kamer had iets beter gekund.

Het ontbijt was verrukkelijk. Lekker vers brood, warme croissants, verse koffie en heerlijk vers fruit. 's Avonds een fantastische biefstuk gegeten.

Ik kom hier niet meer terug voor een gezellig hotel hoewel de kamer en het onbetwiste goed waren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant is niet n balans metde kamers. Geen voorzieningen voor hotelgasten. Het restaurant is enorm druk en heeft het karakter van een “ vreetschuur”. Past niet bij het hotel.

Mooie klassieke hotelkamer.

Romantische kamer en uitstekend verblijf
    • Superior Plus

Leuk hotel in de buurt van Deventer, Zutphen, Apeldoorn! Na een heerlijk dagje Paleis het Loo en winkelen in Apeldoorn zijn wij doorgereden naar Loetje Gorssel. Achter het hotel is voldoende parkeergelegenheid en bij het restaurant kan je inchecken bij het hotel. Bij de boeking van het hotel is er gelijk een tafel voor ons gereserveerd in het restaurant. Dit is een aanrader in verband met de drukte bij Loetje. Het avond eten was heerlijk en wij hebben hier een gezellig avondje doorgebracht. Via twee trappen kwamen wij bij onze kamer, nummer 9. De kamer is ontzettend groot en kijkt uit op het grote plein van het dorp. Naast een groot en goed bed, beschikt de kamer over een heerlijke jacuzzi en een aparte douche. De jacuzzi werkt uitstekend en is heerlijk om na een lange dag wandelen in te liggen. Verder is de kamer erg stil en hebben wij hier uitstekend geslapen. *Groot pluspunt: de luxe toilet artikelen van Rituals (shampoo, douchegel, bodylotion, etc) Het ontbijt is heel goed! Bij binnenkomst kan je kiezen wat je wilt drinken en wat voor brood je wilt. Hierbij wordt er indien gewenst een vers gebakken eitje gemaakt en is er voldoende variatie in het beleg. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Heerlijk, een aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Badkamer met bad was ook heerlijk alleen mag iets beter schoongemaakt. De glazen deur aan de onderkant veel kalk en toen de stop eraf viel van het leeg laten lopen zat daaronder viezigheid. Af en toe schoonmaken moet dat oplossen.

Ontzettend vriendelijk personeel en een heel erg lekker en compleet ontbijt. Bedden sliepen heerlijk!

Super locatie, mooie ruime gezellige kamer. Vrolijk en vriendelijk personeel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was geweldig. Luxe, ruim, erg gezellig ingericht. Mijn vriend heeft vaak klachten over bedden maar deze keer was hij super tevreden. Het gebouw warm, welkom. Personeel aardig, vrolijk. Niet te stijf. Ontbijt heerlijk. We hebben er niet gegeten maar hoorden dat het restaurant goed is. Het zat 's avonds rond 22h nog goed vol met mensen die naborrelen, dus erg goed denk ik. Het was er warm en gezellig.

Het is een genot om hier te verblijven, wij komen zeker terug!

Helemaal niets!

Prima hotel op mooie locatie, ook goed voor een bezoek aan Deventer of Zutphen! Heerlijke bedden en kussens! Het ontbijt was prima! Opvallend attent en vriendelijk was het personeel!

• Beoordeeld op: 5 december 2017

geweldig genoten in dit hotel / resturant.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

had graag ons hondje mee genomen....

heerlijk ontbijt, zeer goed restaurant voor in de avond, mooie en luxe kamers, elke kamer is weer anders. zeer goed hotel !

mooie ruime en rustige kamer met prima bed heerlijke douche.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was 100% herfst weer met regen en natte sneeuw. Dus een rondje wandelen door Gorssel zat er niet in. Naast gelegen MORE museum heeft een mooie collectie.

mooie ruime en rustige kamer met prima bed heerlijke douche. Ontbijt was ruime voldoende voorzien met zeer vriendelijke thee en koffie service

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Het restaurant was super, bediening vriendelijk en allert.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Verwarming op de kamer én badkamer functioneerde niet. Het licht op de badkamer kon beter en vooral misten we afleg mogelijkheden op de badkamer! Alles moest op de grond staan!

Het ontbijt was heerlijk, de kamers waren minder.

Rustige kamer op de 2e etage, prima badkamer en bedden.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuurregeling niet in orde (te koud) en te weinig licht om te lezen

Rustige kamer op de 2e etage, prima badkamer en bedden. Prachtige omgeving en naast het museum Mora, waar we voor kwamen.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Heel goed behalve kritiek op kamer 1

Zie boven

Kamer 1 was niet onze eerste keus Door de wind uit de airco op het bed en kleinere badkamer plus eenigszins keukenluchtjes.dus volgende keer boeken we telefonisch zodat we informatie over de kamer krijgen.verder heel fijn gehad.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Ruime kamer met prima bedden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was echt minimaal. Nauwelijks ruimte tussen wc en wastafel. Alleen plafonddouche. Is niet handig als je droog haar wilt houden. Ook geen douchemutsje aanwezig. Jammer. In de ontbijtzaal was niemand aanwezig. Moesten op zoek naar tweede kop koffie. Anderen ook naar brood.

Ruime kamer met prima bedden

Tophotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

uitstekend hotel, niet gedineerd maar het was er bomvol, mooie ruime kamer, prachtige badkamer, goed ontbijt, personeel zeer vriendelijk, zeer netjes en een relaxte sfeer.Top!

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat er een misverstand was over een annulering wat niet ons betrof. Maar daar hoort iets tegeover te staan..al was het een gratis drankje van het huis bijv.

Het ontbijt was prima met heerlijke koffie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was prima met heerlijke koffie. Er was niets mis met de kamer en het bed was geweldig. De douche (regen- en handdouche) was in het bad, wat wel wat lastig was, omdat ik nooit de regendouche gebruik en de handdouche niet op stahoogte aan de muur bevestigd was.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Mooie ruime kamer en badkamer, fijne bedden, Nespresso op...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst is een beetje vreemd, midden in het restaurant. De bediening had ook eigenlijk geen tijd om mij in te checken.

Mooie ruime kamer en badkamer, fijne bedden, Nespresso op kamer aanwezig, heerlijk ontbijt.

Musea waren goed te bereiken door de ligging van het hotel, kamer niet geschikt voor mindervaliden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren te hoog.De deur ging onpraktisch open voor iemand die een rollator/rolstoel heeft.Er was geen zitje voor de TV, maar ik moest als ik TV wilde kijken op het bed liggen. De WC was verstopt achter de douche en daar door moeilijk bereikbaar voor rollator. De lift was oncomfortabel,te klein.

Het ontbijt was heerlijk.

Genoten van verblijf bij Loetje Gorssel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Haakjes in de kamer voor jassen. Uitklapbare rekjes om koffer op te zetten. Twee gewone stoelen. Kast met paar planken.

Goed ontbijt. Goede biefstuk natuurlijk. Aardig personeel. Toplocatie. Mooie omgeving. Goede parkeerplaats.

Een aanrader dit hotel!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ik miste een spiegel in de kamer.

Het hotel ligt midden in het dorp. De kamer is ruim en de bedden zijn prima. Een hoekje met een koffieapparaat , waterkoker en koffie en thee was een aangenaam extraatje. Ook de badkamer was ruim, douchen in bad is voor sommige gasten misschien wat minder, maar een een goede beugel en een heerlijke douche maken dat goed. Het ontbijt was geweldig.

Is uitstekend bevallen en we komen zeker weer terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In deze kamer, nr 3, was slechts één stoel aanwezig dis een van ons twee moest onprettig op de rand van het hoge bed zitten. Bij die ene stoel is geen tafeltje en geen licht, dus je kan niets neerzetten en lastig lezen.

mooie kamer en een zeer mooie en praktische badkamer

Prettig verblijf, fantastisch restaurant en terras.

Zie hierboven

Ontbijt was heerlijk: er werd verse koffie (espresso, cappuccino) geserveerd en het brood werd vers gesneden bij binnenkomst. Rijk gevulde fruitsalade, romige yoghurt en vers geperst sinaasappelsap. Heerlijk! De kamer had airco (da's fijn) maar de ventilatieroosters zaten in de koof boven onze hoofden en waren naar beneden gericht. In de koof zaten ook 2 felle spotjes die met de bedlampjes aan en uit gingen.??. Geen spiegel in de kamer wel een koelkastje (met gratis flesjes water) en een kluisje. Schone vloerbedekking maar slechte spiegel verlichting in de badkamer (dames/make up).

Vraagt om herhaling.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat je op het balkon een etensgeur rook, maar daar kunnen ze ook niets aan doen.

Alles heel fijn! Bedden, kamer, balkon, badkamer, ontbijt, restaurant, airco, ligging naast More. Personeel aardig en voorkomend,gezellig terras.

Heerlijk hotel , echte aanrader.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Niks viel tegen . De kamer was wel vrij fris en we kregen m niet warmer. Maar dat kan ook aan ons liggen.

Prachtige kamer met enorme Badkamer! Prima ontbijt. Vriendelijk jong personeel

Het ging om het bezoek aan het wonderschone, nabijgelegen museum "More". Dat was een pleister op de
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer; het uitzicht was weliswaar aangenaam, maar er was slechts één ietwat wrakke fauteuil. Geen stoelen, geen schrijftafel, geen rek voor de koffer. Koffer op bed evenals zitten voor de TV. In de hoek een smalle sidetable van steigerhout. Geheel bezet met folders en reclamezaken en een koffiezetapparaat waarvoor men diep door de knieën moest om een stopcontact te vinden. Prijs/kwaliteit in zeer scheve verhouding. Het allerergste is het restaurant, bij de aanmelding hadden wij reeds gereserveerd. Bij de entree van het immense restaurant stuitten wij tegen een muur van herrie, geschreeuw, kabaal, waarmede de overmatige biefstukken te lijf werden gegaan. Nog nooit zoiets smakeloos meegemaakt. We mochten per gratie aan een tafel in het café en even later kregen wij een plek in de veel rustigere ontbijtzaal. Deze is evenwel dermate hoog dat alles galmt als in een kerk. Kortom: Huize Linke Loetje.

Het ontbijt was goed - de badkamer overdadig, maar met slechts één wastafel. Plastic bekers. Het bed was zeer goed. Het televisietoestel was van grote klasse

Een heerlijke plek om te verblijven
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het viel niet echt tegen. Toiletartikelen konden we niet echt kwijt in de badkamer.

Een heerlijk ontbijt met service van zeer vriendelijk personeel. Goed wakker worden! Prima kamer .

Ik vond het al met al een prima hotel en kom zeker een keer terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niet echt gezellig de kamer, wat ik miste, waren een paar aardige schilderijen aan de muur. Vooral omdat het min of meer bij museum More hoort. Het personeel was wel vriendelijk maar ik werd niet begeleid naar de kamer. Omdat de airco heel laag stond, moest ik weer naar beneden om te vragen hoe ik dat zelf kon doen.

De bedden waren heel goed. prima ontbijt. Uitstekende locatie en goed restaurant. Airco aanwezig. Mooie grote televisie.

Prima plek om een heerlijk vakantiegevoel te hebben. Gorssel is ook een leuk dorpje.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mocht er winst over zijn, zet er dan dubbele beglazing in aan de voorkant.., het is toch een doorgaande weg......

De biefstuk was de lekkerste wat ik ooit gegeten heb, helaas is het 's avonds altijd druk in het restaurant, voor een gesprek moet je een kamer huren ;-) Alhoewel het terras ook prima vertoeven was.. Personeel was erg aardig en hulpvaardig met het uitzoeken naar een kamer omdat we te vroeg waren, geen gezeur maar gewoon kijken wat er mogelijk was, prima!!

heel mooie omgeving om te fietsen - gezellige knusse dorpjes met aangename terrasjes.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

typ voor de kamer - rekje om produkten op te zetten.

heel vriendelijk personeel, mooie kamers, lekker ontbijt (alle dagen vers brood en croissants uit de oven)

De kamer was prima;
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche. Een mooie grote kop, maar niet verstelbaar. Misschien douchekapjes neerleggen?

De kamer was prima; de bedden heerlijk! Het personeel is werkelijk geweldig: aardig en gezellig. Goed sfeertje onderling.

De kamer was prettig en schoon.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt vind ik echt onder de maat voor een hotel dat 4 sterren voert. Op dag 2 geen vers fruit. Bij navraag bleek dat de leverancier niet geleverd had!?!? Er was geen alternatief.

De kamer was prettig en schoon. Lekkere douche

De douche is v e r s c h r i k k e l i j k !!
    • Superior Plus

De douche is echt verschrikkelijk (kamer 9). Duurste kamer, maar het water is er of koud of heet. Niet kunnen douchen dus. Personeel reageerde verbaasd 'we hebben de kamer gisteren nog verhuurd'. Ging ik recensies lezen, kwam ik dit euvel vaker als klacht tegen. Toen ik dit de volgende dag vertelde, erkenden ze dat ook. Loetje hoofdbureau zou nog contact met me opnemen....ben benieuwd...

Mooi hotel, prima kamer.

De locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De karakteristiek biefstuk van Loetje werd lauw geserveerd op koude borden. Na dit gemeld te hebben zijn de borden terug gegaan naar de keuken en de biefstuk was heel ietsjes warmer , maar nog steeds niet warm genoeg. Heel jammer.

De locatie. Het terras en de leuke inrichting van het restaurant. Prima slaapkamers. Heerlijke bedden. Erg kleine badkamer. Jammer dat er geen douche-kapje was bij deze heerlijke stortdouche.

een heerlijk bed maar ik zou dit niet aanraden, vind lekker douchen onontbeerlijk!

DOUCHE WATERKOKER

de kamer was erg mooi. Het ontbijt was lekker. De douche functioneerde niet, een enorme domper!!! De waterkoker deed het ook al niet. Ik vind 160 euro dan wel erg veel, liever een kleine kamer met een prima douche!!