Beoordelingen over Hotel de Tabaksplant 3-sterren

Coninckstraat 15, 3811 WD Amersfoort, Nederland

#12 van de 18 hotels in Amersfoort

Heerlijk ontspannen bezoek aan Amersfoort. Prima hotel.

We sliepen aan d straatkant en ik had de klaargelegde oordopjes in moeten doen. Door de stille omgeving was elke pratende fietser of loper zeer goed te horen.

Op loopafstand van het centrum , goede kamer en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.zeer sfeervol hotel met mooie binnentuin.

Locatie prima, kamer absoluut niet
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De uitstraling aan de buitenkant, mooi pand in leuke straat en dan vind ik de zolderkamer niet geschikt voor B&B, verouderd, vloerbedekking op de grond 😳 ook onder de wastafel en een verouderde kleine badkamer zonder douchewand. Contrast met benedenverdieping groot.

De ligging is mooi

Kamer was stofferig, er was geen ruimte voor de bagage. Te dure prijs gevraagd voor de kamer
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaak van de kamer. Het onthaal was zeer kort en weinig uitnodigend op zondagavond bij aankomst!!

Mooie binnentuin. De ligging dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

we hebben ons prima vermaakt

Leuk hotel op een erg leuke locatie, ongeveer 2 minuten lopen van het leuke oude centrum van amersfoort, de kamers zijn eenvoudig maar het ontbijt en de locatie maken dat meer dan goed

Fijn verblijf!

Het ontbijt viel erg tegen. Het brood was beide dagen oud. Zelfs t warme croissantje was erg oud. Beschuit was erg zacht. Kortom slecht. Het bed was te zacht, en zakte wat door.

Prachtige locatie, mooie kamer, fijne douche, hele mooie tuin.

We hebben genoten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Onze conditie. 4 trappen omhoog . Toch even uithijgen. Leeftijd!

M.n. het ontbijt was voortreffelijk. De kamer was heerlijk rustig. We moesten alleen erg uitkijken om niet ons hoofd te stoten aan de lage balken. Verder prima.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Leuk hotel in centrum Amersfoort
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamer en badkamer zijn toe aan een update.

Leuk hotel in het centrum van Amersfoort, heel gastvrij personeel. Keurige, grote kamer. Goedkope kamer, ontbijt niet zo goedkoop maar wel heel erg lekker.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Fijne locatie in het centrum van Amersfoort.

Het hotel kan wat meer onderhoud gebruiken: wastafel loopt niet goed door; luxaflex werkt niet optimaal...

Fijne locatie in het centrum van Amersfoort. De meeste personeelsleden zijn heel erg aardig.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Centraal gelegen historische plek
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

Inchecken verliep wat chaotisch Alles piept en kraakt aan het gebouw maar dat heeft ook wel weer charme Yoghurt bij het ontbijt mag wat verser in plaats van chemisch bekertje

Ruime kamer in sfeervol historisch pand Dichtbij centrum Goede bedden met keuze in kussens ( al ontdekten wij dat de volgende dag pas) Ontbijt was ok en bij het ontbijt vriendelijk personeel

Wij hebben een heerlijke weekend gehad in Amersfoort dankzij Hotel De Tabaksplant!
    • Luxe-Kamer met 2 Aparte Bedden

1 zacht bed en 1 hard bed. Maak er dan 2 medium beds dan maar. 1ste nacht geslapen met kussen op het bed was veel te zacht. Er waren gelukkig meer dan voldoende betere kussens. Meer opbergruimte in de badkamer (handdoek rek en plankjes/kastje) zou prettiger zijn.

kamer was heel ruim en stil, ontbijt was uitstekend en overal indruk van het hotel was heel prettig.

Verrassend goed bevallen in centrum Amersfoort
    • Economy Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Hier en daar een likje verf nodig. Niet storend.

Historisch pand in het historische centrum van Amersfoort. Vriendelijk personeel en goede bedden. Stalling voor de fietsen.

Komen zeker terug......

Een eitje bij het ontbijt!!

Een prachtig pand met zeer vriendelijke medewerkers........Mooie kamer die naast schoon ook gewoon huiselijk voelt. Voorzieningen van kwaliteit, mensen met verstand van zaken....En gastvriendelijk...

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Heerlijk in het centrum.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

kamer was wat oud: oude TV, plafon platen hingen bol, losse verlengsnoeren achter de TV, geen mogelijkheid om telefoon aan de oplader te leggen naast het bed. Kleine verbeter puntjes dus. Hotel zelf was heel mooi en goed ingericht.

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Geweldig !! Super locatie..
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

We hebben een mooie kamer gekregen, we hadden anders geboekt. We kregen super kamer mer comfort. Het personeel was super vriendelijk en heerlijk ontbijt. Middenin het centrum en alles op loopafstand..

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Kort verblijf voor zakelijke afspraak in de buurt
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Locatie en accomodatie is heel erg leuk. Zeer vriendelijke mensen ook. Heb geen ontbijt genomen, maar zag wel een hoop mensen in een hele leuk ruimte lekker genieten ;-)

Goed gelegen, karaktervol, vriendelijk, verzorgd en nuchter
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamer is niet modern aangekleed. Een tv met beeldbuis en zonder afstandsbediening is niet meer van deze tijd, en ook de verlichting oogt ook wat 'outdated'. Het bed was echter gewoon goed.

Prettige mensen, gebouw met karakter, keurig verzorgd

Prima overnachting voor een goede prijs

TV ontvangst slecht. Er zou gratis WIFi zijn, maar verbinding was moeilijk tot stand te brengen. Voor vertier moet je echt de stad in.

Prettige ligging in de binnenstad, vlak bij theater De Flint (met grote parkeergarage). Ontbijt wordt netjes aan tafel geserveerd.

Kamer niet zoals geadverteerd
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Kamer geboekt om sauna maar die bleek kapot, personeel kon ons ter plekke niet helpen. Geen compensatie. Erg jammer maar dus geen klantvriendelijk hotel. Inrichting kamer ook aardig verouderd, een storende TV, weinig sfeer. Geen goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima ontbijt.

De locatie is echt top!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamer was gedateerd, geen douche en wc op je eigen kamer, oude minitv zonder afstandsbediening. Bedden waren voor ons te hard, maar ieder heeft zijn of haar voorkeur.

De locatie is echt top! Net buiten het oude centrum, je loopt zo de stad in.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Gastvrij in historische sfeer
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Sfeervol, gastvrij hotel op een mooie plek aan de rand van het historische centrum. Alle medewerkers hebben veel gevoel voor service. Ik voel me echt welkom.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Goede locatie voor mijn doel, kamer was ruim, bed was goed.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Kostte veel overredingskracht om via het hotel de uitrijkaart voor de parkeergarage te bemachtigen. Uiteindelijk gelukt, maar van harte ging het niet. De parkeerkaarten bij het hotel waren op en ze vonden dat ik dan maar gewoon een kaart in de garage zelf moest kopen tegen dubbele kosten. Ook rook de kamer erg muf.

Goede locatie voor mijn doel, kamer was ruim, bed was goed.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

De kamer met badkamer was alles wat je nodig hebt voor een...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamer was ietwat gehorig.

De kamer met badkamer was alles wat je nodig hebt voor een verblijf in amesfoort. De bedden waren heerlijk comfortabel. Het ontbijt was uitgebreid, lekker en vers!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Vriendelijk en comfortabel, de moeite van het terugkomen waard.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het was op de site onduidelijk aangegeven dat je van een parkeergarage gebruik maakt en niet direct bij het hotel kunt parkeren. Gelukkig is de te overbruggen afstand te overzien. Het zou prettig zijn als de kosten voor het parkeren vooraf bekend gemaakt worden op de site. Dat scheelt verrassingen. Geen verlichting boven de wastafel, waardoor ik slecht kon zien wat ik deed.

Een verblijf van uitersten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Een gedeelde badkamer met een wachttijd van een half uur veraangenaamd het opstaan niet.

Het ontbijt was heerlijk, de ontvangst allerhartelijkst en de ligging perfect.

Kamers top, ruim en netjes, van alle gemakken voorzien,...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Kamers top, ruim en netjes, van alle gemakken voorzien, zelfs een keukenblokje met Senseo en koelkast etc. Heerlijk uitgebreid ontbijt sfeervol hotel

Ideaal voor en kort verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

De meubilering van de kamer valt tegen, zou wel wat verzorgder mogen zijn.

De ligging is ideaal en het hotel ziet er bovendien aantrekkelijk uit. Prima ontbijt gehad!

Tevreden
    • Economy Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

In de ochtend veel lawaai van de kamers om ons heen, hier was het personeel bezig met de was etc

Mooi uitzicht over de stad, aardig ontvangen bij aankomst

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Het ontbijt was goed verzorgd, het is heerlijk ontspannen...

Wij waren met een groep. Bij het inchecken ging men wat te omslachtig te werk waardoor het te lang duurde alvorens we onze kamers konden betrekken. Had graag iets meer slagvaardigheid gezien waarbij de uitleg beter vooraf 'en groupe' had kunnen plaats vinden. Bij het ontbijt kwam de wens van een goed doorbakken ei (hard met gespreide dooier) niet goed over. Wel nadrukkelijk om gevraagd, (communicatie in de keuken?)

Het ontbijt was goed verzorgd, het is heerlijk ontspannen toeven in het bijbehorende (stille) tuingedeelte. Waar ook uitstekend bediend wordt. Kamers waren geheel naar wens. Leuke locatie in de oude stadskern van Amersfoort.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Mooie locatie en vriendelijk personeel, wel erg gehorig en niet geschikt voor mensen slecht ter been
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Er is geen lift en er zijn veel drempels, dus niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Op de 2e verdieping is ook de huishouding gevestigd. Het is erg gehorig en de huishouding was dan ook goed te horen 's ochtends.

De locatie van het hotel is perfect. Personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

het ver blijf was super

de plaetsurvers dit was voor een volwassen man veel te weinig je heb geen voor en na gerecht de smaak was prima maar dit is vulling voor een hole kies dus pittig aan de prijs als slager van beroep en als chef kok voor de bejaarden als vrijwilliger koken voor 30 personen zou ik dit niet durven te brengen ik begreep dat jullie niet zelf kokken neem een partum kok dat kom jullie bedrijf echt ten goede dan geef ik dit bedrijf een 9 plus ik hoop dat jullie hier iets mee doen dit is voor ons opbouwend advies groetjes familie de Brabander

het ontbijt was echt super goed de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam

Perfecte locatie om Amersfoort te leren kennen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Heerlijk ontbijt, goed verzorgd. Dichtbij het centrum gelegen en toch rustig. Zeer vriendelijke bediening. Rekening houdend met persoonlijke wensen. Uitgebreid informatief op door ons gestelde vragen. Afgesloten fietsenstalling aanwezig. Perfecte locatie om van hieruit Amersfoort te leren kennen.

Prachtig gebouw midden in het oude centrum van Amersfoort.
    • Economy Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het ontbijt viel tegen; voor de prijs van 12,50 per persoon kun in de stad beter ontbijten!

Prachtig gebouw midden in het oude centrum van Amersfoort. Alles op loopafstand. Kamer was netjes en heeft een waterkoker.

Heerlijk nachtje in Amersfoort, volgende keer blijven we lamfer!
    • Economy Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Badkamer. Niet omdat die op de gang was maar de staat ervan. Erg armoedig en viezig vergeleken bij de luxe van de kamer zelf

Goede sfeer, fijne ontvangst, comfortabele bedden, koffie/thee op kamer

fijn verblijf in rustig hotel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Tja de achterburen hadden een feestje. Daar kan het hotel niets aan doen. Dat heb je in een stad. Verder alles prima

Heel vriendelijk personeel. Ruime kamer. Schoon. .en een prachtige tuin om s avonds nog rustig in te zitten

redelijk
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Helaas hebben we bij het boeken niet goed opgelet, waardoor we een hostel-kamer kregen. Douche en toilet delen met 7 mensen. de kamer was erg warm, leuk dat er een ventilator stond, maar net als de kleine ouderwetse tv stelde het niet veel voor. De kamer was wel groot genoeg, maar toch enigszins claustrofobisch door te weining ramen. Het geheel was op de 2e verdieping in elk geval erg oud en slecht onderhouden. Matrassen waren prima, kussen te hard waardoor we niet konden slapen.

De locatie was top! Evenals de tuin.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Goed gelegen hotel voor een paar een nachten in Amersfoort en super behulpzame medewerkers.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Helaas liggen de comfortkamers aan de straatkant. Veel kabaal van passerende voetgangers, brommers, fietsers en auto's. Er zijn koffie- en thee faciliteiten, maar er werd niet bijgevuld en ook de gebruikte kopjes/glazen werden na de eerste nacht niet vervangen. Dit is wel een punt van verbetering.

De ligging van het hotel is perfect. Je wandelt binnen 1 minuut het centrum binnen. Alles is binnen handbereik. Het personeel is erg vriendelijk en doet zijn best om het hun gasten naar de zin te maken. Parkeren kan dichtbij in een parkeergarage. Je bent echt zo in het hotel met je bagage. Die kun je alvast afgeven terwijl je de stad verkent. Als je terug komt staat de bagage netjes op je kamer. Goeie service !!

Heerlijk geslapen voor aanvang van een wandeltocht.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Wellicht een douchegordijn in de douche.

De gastvrijheid van het personeel was bij zonder hartelijk. De tuin achter het hotel was bijzonder smaakvol. Ondanks gedeelde sanitaire voorzieningen vond ik het jammer dat er geen douchegordijn aanwezig was. Op de kamer viel de televisie van 35 cm mij op.

Aangenaam en verzorgd ondanks bovengenoemde omissie
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een weekend geboekt omdat we 45 jaar getrouwd waren. Onze kinderen, die op vakantie waren in Taiwan, hadden via de mail aan de leidinggevende gevraagd ervoor te zorgen dat, op het moment dat wij zouden aankomen, er een mooie bos bloemen en een fles goede wijn op de kamer zouden staan. De betaling was al verricht. Helaas was men vergeten om aan dit verzoek te voldoen. Nadat onze kinderen met het hotel wederom contact hadden opgenomen heeft men alsnog voor bloemen en de wijn gezorgd. De verrassing was er echter af. Wij vinden een dergelijke "vergeetachtigheid" niet klantgericht. Toen wij bij de receptie aangaven dat wij teleurgesteld waren dat een en ander pas de tweede dag was gerealiseerd, was het antwoord: "het is toch nog een verrassing". Domme opmerking ! Men had op zijn minst excuses kunnen aanbieden.

Personeel was erg vriendelijk en het ontbijt, dat geserveerd werd, was goed. Pand is erg oud maar wel mooi. Is wel behoorlijk gehorig maar dat is in een dergelijk pand niet te voorkomen. Oordoppen worden wellicht daarom ter beschikking gesteld ? Ligging is ten opzichte van het centrum erg goed. Er is een gelegenheid om fietsen te stallen op een veilige plaats.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Mooie rustige locatie met enkele minpunten.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Ik had bij het boeken niet direct opgemerkt dat het sanitair te delen was Gelukkig waren er op de gang niet echt andere mensen maar ik zou dit zeker niet meer nemen. Tapisplain in een hotel op de kamer vind ik niet echt hygiënisch.

Het ontbijt was lekker maar pistoleetjes vallen bij ons toch meer in de smaak ipv brood of een croissant of koffiekoek. De tuin was zeer mooi en verzorgd.Spijtig dat daar het ontbijt niet werd opgediend. Mooie foto's aan de wanden over de vroegere functie van het hotel.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Bijzonder sfeervolle uitstraling centrum van Amersfoort. Kamer aan acherzijde noodzaak.
    • Deluxe Kamer met Spabad

Separate ontbijtprijs te hoog bij de prijs van deze kamer. Niet geboekt dus. Geen barruimte.

De ligging van het hotel, de sfeervolle uitstraling en de kamer MET Whirlbad en separaat toilet. Leuke binnentuin.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Prima verblijf op uitstekende locatie

Voor de prijs is er niets om op te merken verder!

De locatie van dit onderkomen was prima. Het huis ziet er mooi uit van buiten en binnen. Ook in de tuin was het prima vertoeven. De kamer die wij hadden was beneden. Straalde weinig charme uit.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Heerlijke sauna!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Het was nogal warm in de kamer en de ramen kunnen helaas niet goed open vanwege de lamellen. Daarbij kwam er heel veel stof vrij bij het naar boven halen van de lamellen (om de ramen te kunnen openen). Deze waren kennelijk in tijden niet schoongemaakt. Ook mist de kamer een bepaalde sfeer. Het bed is mooi maar de rest van de meubels passen er niet bij. Ook waren er geen haakjes om de jassen op te hangen en het ontbijt viel helaas tegen. Het werd aan tafel geserveerd waardoor je niet kan kiezen wat je wil. Er werd wél voldoende brood gegeven maar mijn man moest om yoghurt en muesli vragen. Ook was er geen volle schaal met vers fruit - zoals ons in een mail werd verteld - en de thee waar ik om vroeg werd niet gebracht. Maar goed, de jonge vrouw deed het voor het eerst en ze was kennelijk niet goed ingewerkt. Hoe dan ook, het ontbijt is het geld niet waard dus ik raad gasten aan om elders te ontbijten. Of nog beter: over te stappen op een buffet dan krijg je veel meer tevreden klanten! :-)

Wij hebben een hele fijne tijd in Amersfoort gehad! Echt een verrassend leuke stad en gemoedelijke sfeer! Wat het hotel betreft hadden we de kamer met sauna geboekt. We werden heel vriendelijk ontvangen en alles werd goed uitgelegd. En de sauna was heerlijk en ook een mooi en goed bed! Maar helaas vielen een paar dingen tegen...

Heerlijk hotel maar let op, aandacht voor onderhoud anders verloedert het!

Het was heel erg warm en benauwd op de kamer. Er is geen airco en onze kamer aan de straatkant bood weinig mogelijkheden om frisse lucht te krijgen. Gelukkig kregen we een ventilator aangeboden! Ik ben eerder in het hotel geweest en vond het qua onderhoud wat verloederen. Tuin is prachtig maar slecht onderhouden, mn het meubilair. We hadden meerdere kamers en op 1 kamer was het stucwerk gebladderd aan de muur en in de badkamer zat bruine aanslag op het sanitair. Kortom, er wordt wat achterstallig onderhoud zichtbaar en dat is echt zonde want de plek is super en het is een prachtig pand!

Het is een sfeervol en gezellig hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Zalige plek op perfecte lokatie!!

Er zouden horren voor de ramen moeten komen of de mogelijkheid om een klamboe om het bed te hangen.... er waren muggen.

Dit hotel was echt zalig! Ik kreeg een gratis upgrade en daardoor zat ik in een prachtige hoekkamer grenzend aan schitterende tuin! De zeepjes shampoo en bodylotion zijn van een geweldige kwaliteit en bijzonder! super vriendelijke dame bij receptie! Zalig bed!

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Wij gaan niet terug naar dit hotel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was echt enorm gehorig. Er zat een appartement boven en het gestommel kwam erg binnen. Ook het geluid van de straat kwam erg binnen, je kon dus je raam niet open laten. De oordoppen lagen al klaar, dat zegt meestal genoeg. Verder waren de meubels wat gedateerd, zakte het bed aan 1 kant door en de badkamer mag ook wel eens vernieuwd. Ik denk dat je er beter in de appartementen kunt zitten.

De locatie nabij het centrum en de uitstraling van het pand. Ontbijt was prima maar gewoon wat je ook mag verwachten en niet meer dan dat. Ik kreeg niet het type ei wat ik op hun vraag had aangegeven te willen.

Simpele maar schone kamer, prima geschikt voor een kort verblijf
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Geluiden op de hal van andere gasten: wc en douche bevinden zich op de hal bij de kamers, deur van de wc en douche valt hard dicht.

Fijn dat er een wasbak op de kamer was en de mogelijkheid om een kopje koffie en thee te zetten op de kamer. Een simpele maar schone kamer met gelukkig 2 losse bedden die je uitelkaar kunt schuiven.

Leuk voor city bezoek Amersfoort

Wij prefereren ontbijtbuffet. Het aan tafel opgediend ontbijt was wel lekker maar er is uiteraard geen 'keuzevrijheid'.

Centrale en toch rustige ligging. Charmant hotel. Zeer behulpzame mensen in het hotel. Ook leuk buiten zitten in de binnentuin.

Heerlijk verblijf in een karakteristiek hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De kamer waar wij verbleven was wel een beetje gehorig (ligging midden in de stad), maar er lagen wel oordoppen klaar, mocht je deze nodig hebben.

Het was een hele nette kamer, maar de persoonlijke touch bij het ontbijt en de heerlijke stadstuin waren de hoogtepunten van ons verblijf.

Prima verblijf!

Niets! We hebben het echt prima gehad. Wel 1 tip: Een Stopcontact op een handige plaats voor de waterkoker zou een verbetering zijn.

Ontvangst was prima! We waren veel te vroeg maar konden de koffers achterlaten en kregen vast de kamersleutel mee. Toen lekker de stad ingegaan en bij terugkomst stonden de koffers netjes op de kamer. Ontbijt was heerlijk. Ik had gelezen dat het erg gehorig is, dat klopt maar wij hebben daar geen moment last van gehad.

Perfecte basis als bezoek aan Amersfoort
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ontbijt was heerlijk, appartement was mooi, ontvangst perfect, personeel vriendelijk, ligging dicht bij het centrum, veilige parkeergelegenheid op korte afstand.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Een mooie hotel, mooie locatie, maar neem niet de zolderkamer met gedeelde sanitair
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De kamer was een zolderkamertje deed een beetje armoedig aan, scheur in gordijn, vreselijke groene kleur die in alles was doorgevoerd. Er was gedeelde sanitair (wat we van te voren wisten) maar het was een douchecel een wastafel en straalde weinig fris uit.

Lekker ontbijtje,

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Wel netjes voor dit bedrag...alleen niet weer op zolder!!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Nou dat wij op zolder sliepen, klein ,vochtig. en dat de wc en douche op de gang zat, vonden wij niet prettig.

Het ontbijt was goed je kon alles krijgen. en mooi midden in het centrum.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Perfecte ligging in een prachtig pand, vriendelijk en...
    • Deluxe Kamer met Spabad

Een wastafel in de badkamer ontbrak (deze zat in het minikeukentje, beetje onhandig), vrij gehorig pand, tv had matige ontvangst

Perfecte ligging in een prachtig pand, vriendelijk en behulpzaam personeel, mooie lichte kamer, fijne douche en bad, goed bed, mooie tuin

Chaotisch maar vriendelijk personeel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst chaotisch en niet professioneel. Aanmelding procedure duurt lang met onnodige vragen, zoals mijn beroep. Hotel had mij vooraf benaderd of ik van het ontbijt gebruik wilde maken. Dit antwoord hadden zij niet verwerkt. Badkamer erg gedateerd en basic. Geen ruimte om je toilettas neer te zetten. Bureau was kapot en niet veilig dus dit kon je ook niet gebruiken. Heb dit gemeld. Ontbijt werd geserveerd door een aardige dame maar onervaren.

Personeel vriendelijk. Kamer was schoon met een goed bed. In het centrum

Nachtje Amersfoort
    • Deluxe Kamer met Spabad

Uitstekende kamer met heerlijk spa bad. Heerlijk en goed verzorgd ontbijt. Vriendelijke bediening. 100 meter van centrum Amersfoort. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Goede bediening en goed ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Voornamelijk het matras van een van de bedden had een kuil. Het andere matras was beter, maar je kon lastiger bij dat bed komen door een balk (het was een zolderkamer).

Goede bediening en goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

De kamerdeur wilde van binnenuit niet op slot en de waterdruk van de douche was zeer minimaal. Echter dit is een moment opname want bij voorgaande bezoeken (in andere kamers) heb ik deze problemen niet gehad.

Prima hotel met prima kamer, goed ontbijt en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt wordt nog op tafel gezet en is redelijk beperkt. Tegenwoordig krijg je overal ontbijtbuffet en kun je zelf kiezen.

Persoonlijke ontvangst en vriendelijk personeel. Werd nog persoonlijk naar de kamer begeleid. Kleiner maar comfortabel hotel. Kamers zijn prima. Fatsoenlijk bed, tv en douche. Prima hotel waar ik voor een zakelijk bezoek was en waar ik zeker weer zou boeken.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Dicht bij het crentrum
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, werd aan tafel geserveerd en de schalen met etenswaren waren van te voren al klaar gemaakt dit had invloed op de versbaarheid van de etenswaren.

Dicht bij het crentrum

Weekendje Amersfoort

Het parkeren was en het feit dat we van te voren de tijd van het ontbijt op moesten geven.

Dicht bij het centrum, op loopafstand afstand. Mooie ruimte waar je savonds nog een drankje kon nemen.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

locatie en kamer waren mooi en comfortabel, prima ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Er was 1 douche en 1 toilet voor 6 kamers, dus we moesten 's ochtends wel even geduld hebben. Was wel vermeld bij de boeking.

locatie en kamer waren mooi en comfortabel, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Mooie ruime kamers, goede bedden en lekker rustig maar wel...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Ietwat hautaine ontvangst, wat naar onze mening niet nodig is in een middenklasse hotel. De koffie was smakeloos, en er zou fruit gepakt kunnen worden in de hal, daar stond inderdaad een schamel platautje met een paar verdwaalde kiwi's. Verlichting badkamer werkte niet optimaal (lamp stuk).

Mooie ruime kamers, goede bedden en lekker rustig maar wel centraal gelegen. Ontbijt wordt geserveerd.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Goede uitvalsbasis voor een weekendje uit

Geen makkelijk toegankelijke aan/uit schakelaar aan staande lamp, weinig ophanghaakjes in badkamer.

De centrale ligging, een praktisch ingerichte kamer, prima douche en vriendelijk meedenkend personeel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Knus en warm verblijf in hartje Amersfoort!

Helemaal niets

Uitermate vriendelijke ontvangst. We voelden ons helemaal welkom. Heerlijk ontbijt (geen buffet!) en de lokatie in midden in het centrum en toch rustig.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Budget concept past niet bij het imago
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het hotel heeft een goed en chique imago. We hebben gekozen voor de budget kamer met badkamer en toilet op de gang. Deze budget kamer was wel erg budget en gewoon niveau van een hostel, terwijl dit voor mij niet last bij het imago en de uitstraling van dit hotel. Douche: putje spoelde niet door, geen douchegordijn, slechte/geen afzuiging Kamer: rook muf en naar zolder, geen gordijn op dakraam, plankje bij wastafel los. Bedden en kussens daarentegen goed. En dat is het belangrijkste van het slapen!

Ontvangst en vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Zeer geslaagd!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Arriveerde om 16 uur en toen was de kamer nog niet klaar. Nu moest ik nog even de stad in maar dat was wel laat.

Heerlijk ontbijt, heel erg aardig personeel en leuke kamer.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Kamer erg leuk ingericht en echt als gast ontvangen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Douche

Assortiment ontbijt viel wat tegen. Iets meer luxere broodjes was gewenst

Kamer erg leuk ingericht en echt als gast ontvangen. Ontbijt erg leuk uitgeserveerd

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Heerlijke verzorging in mooi stadje
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Sauna

Enige geluidsoverlast, want kamer direct aan straatkant, op begane grond. En minibar was leeg.

Zeer vriendelijk en persoonlijk geholpen door professioneel personeel. Sauna in eigen kamer was top!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Toplocatie, mooie tuin, vriendelijk personeel.

Kamer was oubollig en de lampen, stoelen veel te groot voor de beperkte ruimte, kon de gordijnen amper sluiten omdat zo op elkaar was gebouwd en bed er tegen aan stond. Spinnerag en kapot pleisterwerk. Kamer 2 Kamer 1 aan voorkant is gehorig ivm straatligging.

Ontbijt was goed en uitgebreid en aan tafel geserveerd. Eindelijk eens wat anders dan dat eeuwige buffet. Je kon je ei naar wens bestellen. Jammer van alle verpakte etenswaren. Had wat meer iets landelijks verwacht. Zoals jam en boter van de lokale boer en verse jus ipv uit pak zouden het hebben afgemaakt. Bedden waren comfortabel. Waren hier maar 1 nacht. Tips en voucher geregen aan de receptie. Locatie tof

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Genoten!
    • Economy Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er miste een douchegordijn/douchedeur waardoor de grond erg nat werd

Locatie was super. Personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 27 december 2016

De kamer is vertrouwd prettig.

Een extra stopcontact nij het bed is tegenwoordig een vereiste. Hoe moet het anders met de telefoon?! Een extra haakje of rekje bij de wastafel zou ook niet onplezierig zijn. Mijn handdoek belandde nu op de fohn.

De kamer is vertrouwd prettig. Het ontbijt is erg goed, met een op maat gefabriceerd eitje.

Fijn hotelletje voor leuke prijs, ik zou in ieder geval wel terugkomen.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

De douche in de gedeelde badkamer had geen douchegordijn, dus al het water spetterde door de badkamer.

Hotel ligt centraal en is makkelijk bereikbaar. Vriendelijk personeel en leuke, compacte kamers.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Service en entourage goed, kamer erg teleurstellend tov de belofte beneden

Comfort in de kamer, ik was afgegaan op de ervaring van een vriend uit Afoort en heb daarom niet meer gekeken naar kamertypes. Uiteindelijk voor 85 euro een soort ziekenhuis kamer geboekt, met 2 aparte bedden een wasbak voor het bed. Er stond zelfs een alarmklok met van die rode letters. Wij hadden na het inchecken haast om de rondleiding niet te missen en uiteindelijk heb ik onze ervaring pas 's ochtends gedeeld met de receptioniste. Wellicht had ik dit eerder moeten doen zodat we nog een kamer hadden kunnen wisselen. Ook de bedden, heel laag bij de grond en niet comfortabel. Douche wel prima. Was heel jammer, was een heel leuk weekend ter ere van de verjaardag van mijn vriend, maar de kamer heeft daar niet aan bijgedragen. De receptioniste vertelde wel dat deze kamers allemaal nog gerenoveerd moeten worden.

Het ontvangst was vriendelijk en het ontbijt goed en uitgebreid. Alles wordt aan tafel gebracht. Entourage ook mooi

• Beoordeeld op: 5 december 2016

super/gastvrij en erg sfeervol
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Dat we er maar 1 nacht zijn geweest. Als we weer eens naar Amersfoort gaan is dit ons hotelletje

Het is een klein hotel en we werden naar de bovenste kamer gebracht. heel knus oud zoldertje, de bedden waren super en kamer was schoon en netjes personeel en eigenaar schenkt erg veel aandacht aan de gasten (waar veel grote hotels nog wat van kunnen leren) Ontbijt was ook super uitgebreid en aan tafel geserveerd. Het is geen luxe hotel maar wel erg sfeervol en netjes, en midden in het centrum van Amersfoort en prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Dicht bij het centrum, een prachtige locatie

Door het schuine dak op de kamer, regelmatig het hoofd gestoten

De rust in het hotel, alles erg netjes, zeer vriendelijk geholpen, goede informatie, Goede faciliteiten, mogelijkheid tot gebruik koelkast, theefaciliteiten, enz

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel de Tabaksplant