Beoordelingen over Loodsmans Welvaren 3-sterren

Hoge Achterom 5, 1797 AZ Den Hoorn, Nederland

#7 van de 7 hotels in Den Hoorn

Fjne rustpauze in ons druk bestaan!

Kleine badkamer...als je doucht wordt alles nat Kleine ruimte voor WC

Er was een uitgebreid ontbijt en men kon er fijn relaxed zitten, met voldoende ruimte voor de hond. De comfort kamers op het gelijkvloers waren voldoende ruim. Het hotel is gelegen in een gezellig, pittoresk dorpje .

Super!

Nadat we via google het adres opgezocht hadden, stonden we aan de achterzijde van het gebouw enige tijd tevergeefs te wachten. (Google hanteert de achterkant van het gebouw dus als adres). De kamers zijn erg warm.

Het feit dat het een studio ipv hotelkamer was. De locatie binnen Den Hoorn zelf. De inrichting van de kamer (groot, lekkere bedden, apart zitje). De sfeer (zelfstandig het restaurant gedeelte in kunnen, de vrijheid om hier rond te kunnen lopen, maar toch ook de aandacht van een B&B bij het in en uitchecken).

Het ontbijt was heerlijk.

Het ontbijt was wel aan de hoge prijs, maar dat was dan wel het enige min puntje dat ik kan verzinnen. Beter om het ontbijt inclusief te maken.

Het ontbijt was heerlijk. het gebruik van van het café was voortreffelijk, jammer dat er niet meer mensen gebruik van maakten.

Prima onderkomen

Jammer dat de honden niet even op de kamer mochten blijven. Ik wilde graag gebruikmaken van de sauna maar dat kon dus niet. Ik had de honden in een bench op de kamer, ze hebben niet op de bedden gelegen en waren niet blafferig. Verder vind ik dat de gastvrouwen iets vriendelijker mogen zijn. Meestal wordt er gevraagd of alles naar wens was en meer van de streek uitgelegd. Het contact verliep wat stroef.

Kamer was prima. Ontbijt was goed

Lekker vrij en schoon

Ontbijt was eigenlijk steeds net te weinig voor alle gasten. enkele xen terug gelopen naar tafeltje omdat er geen broodjes meer waren volgende x exclusief ontbijd we gaan dan naar bakker in het dorp de koog voor ontbijd

Nette schone kamer

Super!

De indeling van de meubels kan misschien anders. De tv staat nu namelijk een beetje schuin van het bed.

Wij hadden een nieuwe kamer, dus alles was nieuw en fris!

Het gemoedelijke en vertrouwen wat er naar de gasten geuit...

De ramen in de slaapkamer konden niet op kiepstand om te ventileren.het badkamerraam was krom waarom deze niet meer dicht kon.

Het gemoedelijke en vertrouwen wat er naar de gasten geuit wordt.

We hebben genoten !

Niks.

Een leuk hotel, met een gezellige lounge, fijne kamer en een hele aardige gastvrouw. Uitgebreid en uitstekend ontbijt. Mooie ligging aan de rand van Den Hoorn. We gaan zeer zeker nog eens terug !

Leuk hotel/b&b, goede uitvalsplek voor de rest van Texel!

Beetje gedateerd. Plafond in de badkamer hangt bol, oude vloerbedekking.

Mooie locatie, makkelijk te bereiken en bijzonder vriendelijke ontvangst. Gezellige "ontbijtkamer". Ruime kamer.

We hebben genoten van deze vakantie en het verblijf was prima.

Badkamer erg klein, in bad douchen lastig voor oudere mensen.

Ontbijt was prima, de ruimte waarin we konden ontbijten was ook beschikbaar om te zitten lezen onder het genot van gratis koffie of thee, een mooie service!

fantastie`s

honden bij het ontbijt

goede kamer heerlijk ontbijt warme dranken waren de hele dag gratis zelf pakken en voldoende frisdrank zelf bediening wel noteren

Gewoon fantastisch

echt niks

Het vertrouwen van de eigenaar en personeel in ons. En een geschenkenbon voor als we de volgende keer rechtsstreeks via hun telefoon gaan boeken. Want ze gunnen de toeristen alles, ook de kortingen via een rechtstreekse boeking. En dat gaan we zeker doen daardoor kunnen we nog een nachtje langer blijven. Fantastische mensen. Ook de vrijheid die we daar dankzij hun hebben mogen ervaren. De tijd die ze voor je nemen om te luisteren en aanbevelingen te doen. Ze zetten zich meer dan 200% in voor hun gasten. Nee door deze goede en fijne mensen krijg je zowaar weer vertrouwen in dat er meer is dan alleen business en management die zoveel mogelijk willen verdienen over de reizende gast. Want tegenwoordig draait alles alleen maar om geld.

Heerlijk!

Er lag vloerbedekking op de grond, maar daar wordt aan gewerkt...

Fantastisch ontbijt en een superlocatie aan de rand van Den Hoorn. Bos en strand dichtbij

Ontbijt prima, je kan pakken wat je wilt.

Kamers zijn gedateerd. Zoals wat oudere Vloerbedekking in de slaapkamers terwijl honden welkom zijn. Honden zijn ook veel aanwezig tijdens ons verblijf. (Voor ons was het geen probleem). Bad ziet er versleten uit en het badgordijn is veel te lang waardoor je tijdens het douchen steeds het gordijn met je voet opzij moet schuiven.

Ontbijt prima, je kan pakken wat je wilt. Gedurende de dag kun je zelf wanneer gewenst drinken pakken, koffie en thee is gratis en andere dranken kun je opschrijven en het wordt later verrekend. Kamers zijn voldoende ruim, evenals de badkamer. Inrichting is huiselijk en voelt welkom aan. Locatie ook goed, je bent vrij snel op het strand, met de fiets of auto. Rustig dorpje met twee goede restaurants en supermarkt naast de deur.

een prachtige basis om er een paar dagen tussenuit te zijn en om Texel te ontdekken.

Helemaal niks

De hoge mate van gastvrijheid en gezelligheid. Een gevoel van welkom zijn. Alles was met liefde ingericht. Personeel had vertrouwen in eerlijkheid van de gasten. we konden 's avonds, wanneer het personeel er niet meer was, zelf in onze natje en droogje voorzien. We werden wel geacht dat op te schrijven zodat we dat de volgende morgen af konden rekenen.

Aanrader!

Geen opmerkingen. Top geregeld.

Een geslaagd weekend bij Loodsman Welvaren. Goede service, goed verzorgde kamers en meedenkend met haar gasten. Het ontbijt werd voor ons eerder opgediend nadat we aangaven dat de tijden helaas niet haalbaar waren.

Het is een aanrader!!

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was netjes en sfeervol ingericht. Het bed was fantastisch, heerlijk geslapen. Sauna aanwezig top! 24 uur koffie en thee gratis. zeer vriendelijk personeel. Wij gaan zeker nog een keer terug.

heerlijke fiets vakantie Texel

we hadden nu een standaard b&B kamer volgende keer een comfort, we gaan er zeker naar toe terug!!!!

de vriendelijk- en bereidwilligheid van het personeel en directie. de uitstekende lokatie. vlaknaast het witte kerkje met een heerlijk klokkengeluid. de ligging is voortreffelijk laatste straat ,Herenstraat, van het dorp en uitstekend restaurantje, met fijn terras om de hoek op het pleintje, voor het gaan slapen een bizonder wandelingetje over het hoge achterom. terrasje voor de b&B kamers. zeer tevreden. comfort kamers zijn iets groter dan de standaard, logisch

Een fijn, ruim verblijf.

De 2 lossen bedden, de kraan van het bad/douche was moeilijk op temperatuur te stellen.

De kamer was prima. Veel ruimte en mooie muur schilderijen. Wij verbleven in de studio waarbij het huiskamer gevoel aanwezig was. We vonden het fijn om savonds nog even buiten in de tuin te zitten.

Prettige locatie, mooie kamer en alles bij elkaar echt waar voor je geld.

Vaak heb je in een hotelkamer de beschikking over een (mini) koelkast en dat is wel handig voor je aankopen bij de supermarkt. Het was geen hindernis maar het viel mij op.

Ontbijt was erg goed, goede kamer en eindelijk een keer een kamer met een fatsoenlijke tv ! Niet zo'n oude vierkante ding van 37 cm of een 19 inch tv. Gewoon een mooie 32 inch tv, waar ik overal in de kamer de ondertiteling kon lezen.

Kort verblijf op Texel.

Les lits, en fait deux lits simples mis côte à côte, avec la literie qui va avec deux lits simples. En plus les lits sur roulettes, donc se déplaçant facilement. Pas exactement le comfort d'un lit double ou king size tout en occupant plus de place. De bedden, in feite twee enkele bedden naast elkaar geplaatst, met beddegoed van twee enkele bedden. De bedden bovendien op wieltjes, ze glijden dus gemakkelijk uiteen. Niet echt het comfort van een dubbel of king size bed hoewel ze meer plaats innemen.

La tranquillité, le petit déjeuner, gentillesse du personnel. Pas de restaurant mais plein de possibilités à distance de marche. Kalmte, ontbijt, vriendelijkheid van het personeel. Geen restaurant maar meer dan genoeg mogelijkheden dichtbij.

1 dag eeder vertrokken

Erg gehorig, ik hoorde de buren snurken en praten. Ik vind het eigenlijk meer een bed and breakfast. Na 17.00 zit er niemand meer bij de receptie. Ze hebben een ligbad met zo'n vies douchegordijn waardoor de hele badkamer nat wordt.

De sauna

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Lekker uitgerust.

Personeel mag vriendelijker. Geen uitleg over openbaar vervoer en parkeren op Texel gekregen in hotel. Jammer.

locatie goed te vinden. (was wel werk in uitvoering in het dorp) Parkeergelegenheid goed. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Niets op aan te merken, heerlijk geslapen en ontbeten

Het scherm in de badkamer was verkeerd om gemonteerd en kon niet worden uitgeklapt, waardoor de vloer onnodig nat werd.

Zeer goede service en heerlijk ontbijt. Geweldig dat er nog vanuit vertrouwen wordt geopereerd en je je drankjes altijd kunt pakken en opschrijven. Super dat je dag en nacht koffie kunt pakken en de eetzaal/huiskamer open blijft s nachts

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima voor een nachtje!

Douche werd binnen een paar minuten koud en ook wel weer warm en de verwarming werd maar voor een klein deel (1/5 deel) warm.

Ontbijt was zeer uitgebreid!

• Beoordeeld op: 9 maart 2017

een apart verblijf maar wel heel gezellig

ontbijt was heerlijk, kamers simpel maar oke het was erg rustig en de benedenverdieping (lounge) hadden we helemaal voor ons zelf . voorzieningen waren er voldoende ( drank , versnaperingen en veel spelletjes ) wat dus heel gezellig was met 4en

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goed hotel,huiselijk en diervriendelijk.

Er lag vloerbedekking in de kamer die wij hadden.Dat is niet zo handig met huisdieren op de kamer. Zeker niet met een hond. Ik denk dat 90% van de honden in de zee zwemt en nog nat is als je bij je hotel aankomt. Het zou handiger zijn als er bv een pvc vloer zou loggen.

Prima ontbijt. Huiselijke sfeer en huisdier vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

de lounge is erg gezellig en comfortabel.

de kamer was niet helemaal onze smaak, maar wel schoon, netjes en compleet het 3e bed was voor een volwassene wat krap zo onder de schuine wand.

de lounge is erg gezellig en comfortabel. het personeel is erg vriendelijk. fijne ontbijtruimte.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Geen gelukkig verblijf.

De kamer was erg gehorig. Er was me een kamer beloofd die vrijwel geluiddicht zou zijn, vandaar mijn keuze, ik was voor mijn hondjes op zoek naar zo min mogelijk vuurwerkgeluid. De kamer was klein er loopt een stalen brug met trap overheen waar flink over werd geklost. Met mijn klachten over het geluid werd niets gedaan. De kamer stonk naar het riool toen ik binnen kwam en wilde je de waterkoker gebruiken dan moest je die op de grond zetten. Ik vond het een beetje een armetierige kamer. De wc liep ook nog door, maar dat werd wel snel gerepareerd. Kortom veel te duur voor wat ik kreeg; ik voel me enigszins belazerd.

Het bed was heerlijk, het ontbijt goed en de mensen aardig.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Genoten van super kort verblijf.

De entree op het terrein, mag beter opgeruimd worden. Dat we er maar 1 nacht konden blijven😊

Heerlijk ontbijt, vriendelijke mensen. Tof dat je op basis van vertrouwen, drankjes gebruikt mogen worden . Schemerlampjes branden toen wij op de kamer kwamen, wat getuigd van gast vrijheid.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Een goede en gezellige locatie, maar geen top-plek in een gure, winterse periode.

Gebouw enigszins kil wanneer het flink koud en guur weer is (nog enkel-steens muren ?). 's Avonds continue pop-achtige muziek in de openbare ruimte; een marteling voor liefhebbers van klassiek.

Het ontbijt was uitstekend; goede kwaliteit, veel keuze en over groot deel van de ochtend beschikbaar

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Heel fijn ontvangst en aardige mensen.

Gedateerde kamerinrichting met versleten vloerbedekking. Onprettig wisselende douchetemperatuur door ontbreken van thermostaatkraan

Heel fijn ontvangst en aardige mensen. Goed verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Rustige plek, nabij strand en duinen, maar ook restaurants en supermarkt. Zeer vriendelijke service!

Ietwat sleets systeem plafond, vochtige badkamer, die zelfs met ventileren moeilijk droog te krijgen was, heel klein prullenbakje alleen in de badkamer en heel dun wc papier

Fijne, rustige plek in Den Hoorn, dichtbij diverse restaurants en supermarkt, strand en duinen, met ruime kamer, goede bedden. Zeer vriendelijke service, verzorgd ontbijt, jacuzzi en sauna, gratis koffie en thee, fietsverhuur (ook elektrische!). O.i. aanrader.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

sauna en bubbelbad.

sauna en bubbelbad. Eenvoudig maar voor 7,50 per uur een verademing na een lange strand wandeling. Leuke gemeenschappelijke ruimte waar je zelf drankjes mag pakken.

Heerlijk verblijf, een aanrader

De ontbijtruimte ruikt sterk naar rook.

Locatie is geweldig. Personeel is heel vriendelijk en wil graag wat extra voor je doen. De sfeer is heel gemoedelijk. Heerlijk dat, als je de welness boekt, je die voor jezelf hebt. 3 persoons kamer is lekker ruim en licht. Entrasol perfect voor wat ouder kind. Fijne faciliteiten zoals koffie en thee op de kamer en een " open bar".

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Een heerlijke plek om tot rust te komen!

Zeer schone en ruime kamer. Goede, stevige bedden en heerlijk ligbad op de kamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en vriendelijk personeel! Ook fijn is dat je de hele dag gratis koffie/thee kunt pakken in de lounge, aanwezigheid van wifi en een zitje buiten. Sauna is op inschrijving en tegen bijbetaling.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Nostalgisch, helemaal in de geest van het dorp

zou het niet weten

Ontbijt was goed, uitstekend. De kamer(comfortkamer) van alle gemakken voorzien niets op aan te merken een heel gezellige plaats om te zijn

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Het ontbijt was HEEL goed.

Er viel niets tegen maar het zou handiger zijn als de douchekop 10 cm verder had gestaan ivm alles nat sproeien.

Het ontbijt was HEEL goed. Ook de gelegenheid om er koffie/thee enz onbeperkt te kunnen gebruiken. En het vertrouwen dat je maar een notitie hoefde te maken voor fris ed.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Wij hebben het hotel aanbevolen aan onze buren.

De wandelkaart kwam niet 100% meer overeen met de effectieve lokale wandelroutes (paaltjes verdwenen, wegjes omgeploegd). Dat heeft niets met het hotel te maken maar toch ging de uitbaatster contact opnemen met de verantwoordelijken om het probleem te verhelpen (dat laatste moet dan weer bij het positief lachend gezichtje staan).

Supervriendelijke mensen. Uitgebreid lekker ontbijt, (geen middageten meer nodig). Ook hondje welkom. Cultuur-historische informatie over Texel aanwezig. Texelse streekproducten beschikbaar (mmmh, o.a. lekkere biertjes).

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Ontspannen goed verzorgde dagen gehad. Prima BB.

Douche aan de kleine kant.

Het ontbijt was goed verzorgt, onbeperkt koffie,thee,cake en fruit vonden wij zeer prettig. Fijne wellness faciliteiten. Ontspannen sfeer.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Fijne dagen. Beslist voor herhaling vatbaar.

Grootte van de badkamer/toilet. Hierdoor kun je b.v. niet douchen zonder alles nat te maken.

Het prettige contact met andere gasten door het intieme terras. Totaal een heel ontspannen sfeer.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima hotel in mooie omgeving

Niets, ik heb er een fijne vakantie gehad

Fijn hotel, schoon en de eigenaren en personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was prima verzorgd. Mooie rustige omgeving, heerlijk om te wandelen en te fietsen.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima locatie gerund door gastvrije mensen met aandacht voor de gasten.

Douch in bad blijft een wat lastig verhaal.

Ontbijt was prima, lekker brood en broodjes, lekker en smakelijk beleg meer dan voldoende. Zelf drankjes mogen pakken alleen even opschrijven. Lekker ruimte om te lezen of krantje te lezen of om gewoon wat te zitten gezellig.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Heerlijk verblijf in texel

Het huren van fietsen was niet mogelijk omdat drie fietsen kapot waren. Wel doorverwezen naar fietsenverhuur in het dorp. Huurprijs lag daar iets hoger. Bij afrekenen klopte de rekening niet, zonder problemen opgelost.

Zeer ruime kamer met ligbad. Uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Zeer welkom in een prachtige rustige omgeving

Als ik 1 minpuntje zou moeten noemen is dat het redelijk gehorig is, al weet ik dat dit wellicht ook persoonlijk is.

De toegankelijkheid van het hotel. Laag drempelig, zeer welkom en het ontvangst door zeer vriendelijke mensen deed de vakantie super beginnen. In de avond lekker buiten zitten met een (gratis) kopje koffie, ontbijt in een artistieke ruimte, het vertrouwen. Ik zou een heel boekwerk kunnen schrijven. Al bij al was het een super verblijf.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Een verblijf in Loodsmans Welvaren kan ik van harte aanraden!

Al bij aankomst moet het gehele bedrag van het verblijf betaald worden, dit kon gepind worden of contant worden afgerekend (helaas niet met credit cards) Het zou ook heel prettig zijn als er horren geplaatst worden, zodat we meteen naar bed kunnen en niet eerst op muggenjacht moeten gaan. Honden zijn toegestaan en mogen op de kamer, maar niet op bed/meubilair. Indien er ook "huisdiervrije" kamers zijn zou dat specifiek op de website vermeld moeten worden, zodat die geboekt kunnen worden door gasten die daar de voorkeur aan geven (i.v.m.allergie/hygiëne)

Kleinschalig, bijzonder vriendelijk personeel, goed ontbijt, dagelijks schone handdoeken, goede hygiëne, in goed vertrouwen de gedronken drankjes zelf noteren en pas bij uitchecken betalen. Parkeren op eigen terrein.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Veel keuze bij het ontbijt.

Geen airco, bed aan de zachte kant wat mij betreft. Wel iedere dag opgemaakt.

Veel keuze bij het ontbijt. Eetzaal/lounge erg leuk ingericht. Zeer positief dat je de hele dag door verschillende soorten koffie en thee kunt pakken. Andere versnaperingen gewoon turven en bij uitchecken afrekenen.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Prima locatie en een sfeervol ingerichte gezamelijke ruimte...

Een muggenhor voor het raam was fijn geweest. Kleine moeite, maar voorkomt nachtelijke insektenbezoek.

Prima locatie en een sfeervol ingerichte gezamelijke ruimte voor de gasten, waar je relaxt kunt genieten van een drankje. Dit laatste mag je zelf pakken en noteren... Waar vind je dat nog... Kortom, een aanrader.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Mooie locatie, weinig comfort

De inrichting was oubollig en oud De kamers en vooral de badkamer erg klein, het comfort was slecht De ontvangst en het contact was afstandelijk Het buitenterras was weinig uitnodigend, hier en daar wat oude stoelen met een tafeltje

Het hotel ligt geweldig aan de rand van het dorp Den Hoorn

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Ontbijt de ene dag met vers en de andere dag met oud brood...

Ontbijt de ene dag met vers en de andere dag met oud brood was een beetje jammer Kamers zijn schoon maar kunnen wel een opknapbeurt gebruiken Beetje met de Franse slag verbouwd . Op donderdag is het slecht bereikbaar en kan je niet parkeren ivm de markt hierover verder weinig info aan de receptie

lekker rustig en een mooie omgeving

de heerlijk ruime kamer in dit knusse hotel

Zeer aangenaam

Prachtige ligging, leuk dorpje, vriendelijk ontvangst. Fijne plek voor honden.

vakantie/goed

alles was goed . Zowel het personeel als de santaire voorzieningen. Goede uitvalhoek om te fietsen.

Een echte aanrader, hele leuke locatie. Hele gezellige sfeervolle zaak.

De gastvrijheid van de hotel eigenaar, super vriendelijk.

heerlijk genoten

prima ontbijt

Internet was op de kamer niet mogelijk.

Ontbijt prima, kamer prima.

Heerlijke ontspannende vakantie in fijne accomodatie.

Douche. Alles wordt nat. Wel mooie douche.

Kamers prima. Rustige gezellige sfeer.

Rust

Rust

Het was een aangenaam verblijf

De kamer en de badkamer zijn nogal klein

De bedden zijn erg goed

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Een fijne plek om tot rust te komen

Geurkaarsen in de lobby/bar. Die ruik je tegenwoordig overal. Brr

Fijne kamer, heerlijk bed. Aardige mensen! De sauna is fijn

Vriendelijke ontvangst

Douchekop en -slang stonden wat in de weg in de badkuip.

Vriendelijke ontvangst

Ontbijt was netjes.

Super gehorig en de kamers zijn verouderd.

Ontbijt was netjes.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Het ontbijt was goed en de kamer ook.

Met harde wind klappert de bevestiging van de afzuigkap tegen de dakgoot aan en daardoor slechte nacht gehad.

Het ontbijt was goed en de kamer ook.

Heerlijk ontspannend!

Het douchegordijn wst tegen je aan plakt ;(((

Het was superschoon Vriendelijke mensen Ontbijt top Prijs kwaliteit prima

Ruim voldoende mogelijkheden om interessante uitstapjes te maken in een rustige omgeving.

Geen mogelijkheid om in het hotel te dineren.

De rustige ligging.

leuke ambiance

badkamer krap, vroeg ontbijten wat ingewikkeld, kan wel als je het van tevoren aanvraagt

kamer heel gezellig, leuke sfeer, rustig gelegen

Lekker warme broodjes

Lawaai in de badkamer

Lekker warme broodjes

Zeer prettig en geweldige dagen gehad!

Wat ons betreft niks.

Heel gastvrij en gezellig hotel! Geweldig ontbijt en prachtige omgeving. Ook de sauna vonden we zeer prettig geregeld!

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was heerlijk. Top vakantie gehad.

rustig gelegen goed onbyt

rustig gelegen goed onbyt

Ontbijt pas van af 9.

Ontbijt pas van af 9.00 uur

Ontspannen

Geen airco en koelkastje

Bed

Mooie locatie, gastvrije ontvangst, heerlijk ontbijt en een...

Mooie locatie, gastvrije ontvangst, heerlijk ontbijt en een mooie schone kamer.

Rustig gezellig kleinschalig hotelletje.

Er niets tegen gevallen Tip: kamernummers op de buitendeuren.

Uitgebreide ontbijtmogelijkheid Gezellige ontbijtplek Ruime kamers

Perfecte overnachting!

Het bed was heerlijk zacht! Ontbijt was erg lekker. De kamer was hartstikke schoon. Al met al hebben wij ontzettend genoten.