Beoordelingen over Logis Hotel Restaurant Lunia 4-sterren

Molenhoek 2, 8421 PG Oldeberkoop, Nederland

#1 van de 1 hotels in Oldeberkoop

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prima plek om te overnachten en te eten

Airco of frisse lucht? Doordat er geen horren zijn, toch maar de airco aangedaan.

Mooie spreiding van de gasten over de eettafels in de verschillende ruimtes van het restaurant. Kamers zijn comfortabel.

Wat logees betreft -alles prima in orde, kamer, badkamer,...

Ontbijt was een echte vernedering voor ons. Er werden oude onopgemaakte resten (oude brood, "vers" beleg van andere eerder ontbijtende mensen op onze tafel gelegd. Andere mensen kregen (Friesen) verse brood leuke extraatjes waar wij moesten (buitenstanders) steeds navragen en alsnog kregen wij minder, karige porties en in kleinere schaaltjes. Het wordt zgn. geserveerd, maar wij moesten eigenlijk om alles vragen. Jammer. Ouderwetse zuinigheid en om deze redenen geen aanrader .

Wat logees betreft -alles prima in orde, kamer, badkamer, personeel- behalve ontbijt.

Top restaurant, degelijk hotel
    • Villa

De kamer en badkamer waren niet echt super, wel degelijk in verhouding met de betaalde prijs De straat is best wel luid Het was echt warm in de kamer

Het restaurant was geweldig, dit had ik echt niet verwacht, het waren super combinaties van smaken Personeel was vriendelijk en deed echt zijn best

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Mooi hotel met prima eten en vriendelijk personeel in rustige omgeving
    • Villa

Paar kleine dingetjes: Tweepersoonsbed bleek 2x 1-persoonsbed, geen bad/handdouche Rustige omgeving betekent ook: weinig te doen

Mooie villa, charmant vorm gegeven op rustige plek Ontbijt prima, diner ook (je moet wel van beetje alternatieve opmaak houden) Personeel erg vriendelijk, flexibel (bijv. bij invulling wens dessert) Goeie kamer, zacht bed Netflix-bioscoop voor ons zelf

prettig

afvoer van de douche stonk naar riool .Dat mag niet als je in de Michelin staat ! de klik op de badkamer deur is hinderlijk .Als je 's nachts eruit moet maakt dat de ander wakker !

mooie grote zolderkamer ,kon wel wat meer stoelen hebben , verder in orde

Mooie oude villa met fantastische tuin, lekker eten en...

Voor het diner zaten we op een nogal drukke plek in het restaurant

Mooie oude villa met fantastische tuin, lekker eten en drinken, vriendelijke medewerkers

Leuk, kleinschalig hotel

In de bar en restaurant erg veel last van vliegen en op de kamer van muggen, een hor zou wenselijk zijn. De waterdruk van de douche is heel laag waardoor er een 'zielig' straaltje water uitkomt. Hierdoor moet je 2x zo lang onder de douche staan om jezelf volledig te kunnen wassen. Spaarzaamheid is prima maar dit lijkt verkeerde zuinigheid.

Mooie ruime kamer Gezellige ambiance, leuke bar en terras in de tuin

Heerlijk gastvrij in prachtige omgeving!
    • Villa

Luidruchtig ontbijtteam dat werkoverleg houdt over de hoofden van de gasten heen.

Heerlijk verblijf. Heel gastvrij ontvangst. Heel attent werd vooraf gevraagd of ik wilde dineren. En dat diner was heerlijk. Ontbijt wordt uitgeserveerd en biedt ruime keuze.

Leuke locatie en aangename mensen zeker een aanrader

Ze geven veel te kleine porties voor het diner (maar wel lekker) en het aanbod van het ontbijt is ook maar beperkt

Kamers heel proper en mooi. Prachtige locatie en fantastisch personeel

Terras buiten, bed lag prima.
    • Villa

Rioollucht in de kamer was ernstig. Zijn s nachts in de weer geweest met handdoeken op de afvoerputjes. De kamer was wat armoedig. Ontbijt kon bij hoge uitzondering tot 10 uur, wij wilden graag even uitslapen naar zo'n trouwdag maar dat was niet mogelijk qua ontbijt. Weinig flexibel.

Terras buiten, bed lag prima. Versiering op bed, was onze huwelijksnacht, was superleuk.

Als deze 2 puntjes opgelost zijn is Uw hotel zeker aan te bevelen!!
    • Villa

Misschien niets aan doen maar er was te weinig water bij het douchen. Mijn man heeft niet gedoucht. Tafeltje voor 2 pers. bij raam was voor het ontbijt te klein zodat we geen eitje hebben genomen.

Goede en gezellige sfeer en hele goede communicatie.

een ervaring die zeker voor herhaling vatbaar is
    • Villa

Er viel niets tegen. Ik had het wel fijn gevonden als er in de kamer een mogelijkheid was geweest om te schrijven, bijvoorbeeld een klein tafeltje tussen de gele stoelen. (als idee).

De sfeer was goed, het personeel bijzonder aardig en de uitstraling erg gezellig.

De personeel van de hotel, was wel vriendelijk en hulpzaam.
    • Villa

De afwerking van de kamer. De stink van de wc. Geen airco in 3 ster hotel. Geen telefoon in de kamer. Pasje waren geblokkeerd en moet ik zelf naar de receptie,en niet anders.

De personeel van de hotel, was wel vriendelijk en hulpzaam. De ventilator is direct vervangen.

Zeker een vijfde ster waard
    • Villa

Het ontbijt en diner waren werkelijk uitstekend, het personeel was uitermate vriendelijk en gastvrij. Een hele goede ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Het overtrof iedere verwachting.
    • Villa

Ontvangst was hartelijk. Personeel is zeer attent, communicatief en behulpzaam. De locatie in een historisch sfeervol pand is geweldig. Het ontbijt is zeer smaakvol en uitgebreid. Het diner is een culinair feest. Het hotel heeft een heerlijk terras aan een binnentuin.

Mooi
    • Villa

Dat er 's nachts (na 00:00) nadat we terugkwamen van een uitje er een bridge-avond aan de gang was. En er door het personeel nog opgeruimd moest worden. En het slepen van tafels helpt niet als je wilt slapen.

Mooie locatie, leuke kamer en het ontbijt was erg luxe.

Juweeltje

Jammer dat er geen jacuzzi meer is, ik snap de reden. Mss toch overwegen om weer een ( andere) jacuzzi te plaatsen? We zijn bereid om hiervoor te betalen

Geweldig hotel, al meerdere keren geweest. Mooie nieuwe kamers, geweldig restaurant met topkok, heeelijke sfeer daar en onze hond was ook erg welkom.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

oke, maar mogelijk niet voor herhaling vatbaar.
    • Villa

De sfeer van het restaurant.

Geen gebruik gemaakt van ontbijt. 1 x diner, eten was goed en lekker. Personeel vriendelijk en zelfs te vriendelijk. Kamer en badkamer netjes, ruim maar wel koud, herrie van onzichtbare machine, maakte dat de nacht niet rustig was.

mooi maar beperkt
    • Villa

aanbod om voor 10 Europa een upgrading te nemen, is gewoon een manier om iets meer te verdienen. Douchen was gedoe om aan te krijgen en niet schoon, verlichting op kamer onvoldoende. Wel sfeervol allemaal maar slordig in afwerking dus

mooi huis, mooi ingericht en fijne sfeer

Prettig hotel als uitvalsbasis voor veel activiteiten in de omgeving.
    • Villa

Gastvrije ontvangst. De zeer schone, ruime kamer op de 2e etage was prima; sfeervol onder de hoge balken. Modern interieur dat prima past bij de sfeer van het hotel. Mooi uitzicht. Heerlijk rustig. Inloop regendouche. Koffie en thee op de kamer. Ruime parkeergelegenheid met elektrische laadpalen. Ook het kunstenaarsdorp Oldeberkoop is zeer de moeite waard om te bezoeken.

Zaterdagavond genoten van lezen in de lounge en uitstekende items van de kaart. Goed geslapen.

Er is geen zitje/fauteuil op de kamer.

De kamers zijn ruim en schoon en je kunt buiten voor je kamer zitten met uitzicht op de tuin. De zitjes in de lounge zijn heel sfeervol. Het personeel zeer voorkomend en behulpzaam.

Hier gaan wij beslist nog terugkomen

Het water van de douche stroomt ietwat de verkeerde kant op.

Fantastisch hotel in een mooie omgeving, heerlijk gegeten. De moeite waard voor de wijde omgeving. De vriendelijke en persoonlijke behandeling van het personeel.

Uitstekend verblijf, voor herhaling vatbaar geweest (dit was ons tweede bezoek) en wedewrom vatbaar

Onze enige kritiek betreft de kamer en het onderhoud ervan, want: 1) douchestang zat los 2) als je een plant op de kamer doet, neem dan geen duidelijk gestorven sanseveria 3) als je op de kamer de receptie wilt bellen, moet je je mobiel gebruiken èn het receptienummer op internet zoeken (!), want bij de gasteninformatie op de kamer is geen nummer te vinden. 4) waterkoker was kapot 5) er is in de badkamer wel erg weinig ruimte om je eigen spullen even neer te leggen, tenzij je er alleen bent.

Lunia combineert een aangename, warme omgeving die eerder doet denken aan een privé landhuis, met professioneel èn ongedwongen personeel, met een uitstekende keuken en wijnlijst, en last but not least comfortabele bedden. Daarbij komt dat Lunia in zijn omgeving ver is "from the madding crowd", maar dicht bij mooie landschappen en verrassend sympathieke stadjes.

De temperatuur op de kamer en de lucht installatie. De handleiding had in de map gemoeten zodat je delf iets kunt aanpassen/instellen.

De prachtige ligging van het hotel en het heerlijke eten.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Fijn verblijf, zeker een aanrader!
    • Villa

Geluid, moet eigenlijk in de ochtend stil zijn en het ontbijt was te vroeg voor onsonsen en het is net vroeg te afgelopen...

Het ontbijt hebben we niet gedaan, lunch was heel lekker en de kamer zag er netjes uit. Alleen was er matige Wi-Fi... En je hoorde nogal beetje geluid.

sfeervol hotel
    • Villa

Parkeren was slecht aangegeven van de kant waar ik vandaan kwam. Ook geen toelichting gekregen op achteruitgang, Doucheputje stonk naar putlucht, dat moet echt anders. Bij bediening gaven we aan dat we max 1/2 uur hadden om iets te eten, Zou lukken, maar kwam te laat, wij in de stress. Dan zeggen dat het niet lukt en bijv taart aanbevelen. Bij betaling kamers verschillende kamers die op zelfde achternaam stonden verward waardoor ik meer moest betalen. Dat was slordig en viel mij op. Is wel goed opgelost maar toch. Dame in kwestie had het veel te druk met bedienen en hotel incheck. Wel van goede wil.

sfeer, authentiek maar met moderne twist. Ruime kamer in nieuwbouw.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

We sliepen er één nacht, mijn zusjes en ik, en we zijn...
    • Villa

Het vegetarische eten was heel creatief samengesteld, maar de groenten wat te kort gekookt helaas.

We sliepen er één nacht, mijn zusjes en ik, en we zijn enthousiast over de locatie. Een mooi groot huis met historie. De aanbouw is ook prachtig met zeer comfortabele kamers. De kamers in het huis zelf zijn eenvoudig, maar ook niet te duur. Prima hotel met sfeer!

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Mooie ruime rustige kaner.

ontbijt kon iets uitgebreider voor dat bedrag, best prijzig en de diner porties konden iets royaler zijn, eigengerookte ingredienten erg lekker, maar toen we arriveerden stond het badkamerraam open en de kamer vol rook, misschien iets om aan te denken. Gelukkig was de kamer goed te luchten .

Mooie ruime rustige kaner. Mooi terras bij het hotel aan voor en achterzijde van het hotel. Leuke menukaart voor lunch en diner met eigenzinnige gerechten. Verder heerlijk verblijf. Hotel ligt bij een mooi dorp om door te wandelen .

wij hebben alleen puur de overnachting gebruikt omdat we bij vrienden op bezoek gingen.

Doordat er een mooie terras deur in de kamer zit kan je s nachts niet een raam op een kiertje zetten. Wel in de badkamer en dan de deur open houden maar dat werkt niet echt.

Kamers waren prima alleen jammer dat je geen raam open kunt zetten. Heerlijk ontbijt vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Potentiëel fijne plek, jammer van een paar minpunten

Er was een rioollucht in de kamer; heb zelf maar het sifon in de douchegoot hersteld.... Als je een tweepersoonsbed reserveert, verwacht je daar ook een tweepersoons dekbed op. Helaas waren het twee eenpersoons dekbedden. Niet fijn. De tweede dag functioneerde de sauna niet.

Kamers waren mooi, ontbijt was verzorgd.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Zeer gastvrij en fijne ontvangst midden in de nacht
    • Villa

Alles was hartelijk en gastvrij. Geen verbeteringen nodig.

We kwamen erg laat aan omdat we een lange rit moesten maken door flinke sneeuw. Gearriveerd om 02.00h. Dat is rijkelijk laat maar toch werden we met open armen ontvangen, er was speciaal voor ons iemand zijn bed uitgeklommen. Grote pluim!

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Aanrader!!

Jammer dat de kosten voor het ontbijt er bovenop komen.

Aangename, lichte en sfeervolle kamer. Mooi uitzicht op de tuin. Ontbijt smakelijk en voldoende keuze. Je kunt lekker dineren in het restaurant.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Formidabel hotel om te verblijven en te eten.

Het diner was uitstekend. Zeer afwisselend en zeer bijzondere gerechten. Bij het verrassingsmenu werd gevraagd wat we al gegeten hadden zodat de kok iets kon bereiden wat we nog niet gegeten hadden.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Fijn hotel waar ik heerlijk heb geslapen, heerlijk ontbijt.
    • Villa

Met iets meer zorg aan het ontbijt besteden wordt het helemaal geweldig (3 ochtenden om fruitmesje gevraagd, meezingen met de muziek tijdens het ontbijt hoeft voor mij niet) Op de gang lagen de vuile lakens van de gasten, een waskar kan ik aanbevelen. De laatste ochtend kwam er een putlucht uit de douche.

Heerlijk ontbijtje in sfeervolle ontbijtruimte op prachtige locatie. Ruime kamer met fijne bedden, heerlijk geslapen.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Fijne ruime kamer
    • Villa

Het was een koude nacht buiten. En omdat het een grote kamer is, werd het ook niet warm.. ik had verwarming aan staan, maar de warmte bleef niet hangen.

Mooie villa, ruime kamers met huge tuindeuren! Schone kamer en de badkamer zag er nieuw en mooi uit.

Absolute aanrader

Supergezellig en sfeervol klein hotel met hele aardige staf. Bij het ontbijtbuffet is het af en toe een beetje dringen, maar er is veel keus en veel is bio/lokaal. Prima plek om oud&nieuw door te brengen. Kamers zijn groot en comfortabel, goede Wifi. Parkeerplaats is even zoeken maar ruim en gratis.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Pastorale idylle in Oldeberkoop

Gezien de prijs van het ontbijt had ik zeker op zondag iets meer luxe broodjes verwacht.

Het rustig gelegen hotel beschikt over een prima restaurant waar je heerlijk en behoorlijk origineel kunt eten. Het restaurantgedeelte is in het historische pand gevestigd. Er is een hottub in de tuin. De kamers zijn modern en ruim. De kamers op de begane grond zijn via een eigen ingang prima voor rolstoelen te bereiken. Professioneel, vriendelijk en waar nodig zeer behulpzaam personeel!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Zeer klantgericht, comfortabel en goede prijs-kwaliteit verhouding.
    • Villa

Medewerkers doen erg hun best, maar zijn niet altijd op de hoogte hoe alles werkt. Daardoor gaat er soms wel wat mis, maar aan de bereidheid en klantgerichte houding van de medewerkers ligt dat niet.

De servicegerichtheid van de medewerkers is klasse. Echt top! Voor elk probleem wordt een oplossing bedacht. Comfort van de kamer is uitstekend. Comfort van de zaal (ik werkte er met een groep) is prima. Sfeer is goed. Lunch is o.k., maar zou iets meer van gemaakt kunnen.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Goed personeel, goede Wifi ontvangst

Geen mogelijkheid een raam open te doen en open te laten staan (een schuifpui op de begane grond open laten staan is niet wenselijk) en geen afzuiging in de badkamer.

Goed personeel, goede Wifi ontvangst

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Superfijn hotel en omgeving voor een break-out
    • Villa

Sfeervol historisch huis met daarin de bar en het restaurant, met daarachter een modern complex met luxe kamers. Perfecte combinatie wat ons betreft. Persoonlijke en uitstekende bediening. Goede avondkeuken en bar. Ontbijt idem dito.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Leuke combinatie van moderne strakke kamers met lounge in karakteristieke villa

de waterbesparende douche bespaarde wel heel veel water!

Heerlijk ontbijt, mooie kamer, gezellige lounge/restaurant, mooie tuin, schattig dorpje, mooie omgeving

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Heerlijk bijkomen in Friesland.

Niet van toepassing.

Rustige kamers, sympathieke lounges, goede keuken, prettig personeel, heerlijke tuin. Een goed rustpunt op tochten door Friesland!

Grootte van de kamer

Stankoverlast Afhandeling klacht

Grootte van de kamer

Leuke ambiance en bijzonder vriendelijk personeel.

Leuke ambiance en bijzonder vriendelijk personeel.

Superlocatie en sfeervol hotel

gastvrij, vriendelijk, gelijk gevoel van welkom

Leuk sfeervol hotel met prima ontbijt.
    • Villa

Leuk sfeervol hotel met prima ontbijt.

gezellig
    • Villa

Hele vloer in badkamer/toilet staat onderwater na een douche.

Mooie omgeving en kamers.

Ontbijt beetje karig voor die €14,50

Mooie omgeving en kamers. Snelle actie op plannings misser v onze kamer.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

leuk
    • Villa

leuk hotel, locatie en service

Dit was onze 4e keer,dus dat spreekt voor zich!!
    • Villa

Wij vonden de toiletspullen shampoo etc wat mager

Bedden heerlijk Personeel erg aardig en flexibel.

Rustig, goed verzorgd, prettige mensern, heerlijke keuken,...

Rustig, goed verzorgd, prettige mensern, heerlijke keuken, mooie omgeving, om nog eens terug te gaan

• Villa

Liever een ontbijt buffet, zodat je niet ergens om hoeft te vragen

Aangenaam verblijf in mooie locatie.

Te weinig koffie op de kamer : 1 sachet per persoon per dag

Mooi terras,vriendelijk personeel

Erg goed bevallen
    • Villa

In de villa hadden wij een kamer op de tweede verdieping echter zonder lift

Het diner was voortreffelijk

Sfeervol hotel

De kamer rook wat muf

Mooi ingericht hotel, aardige bediening, lekker eten

De prachtige kamer

De prachtige kamer

Leuk
    • Villa

Kamer was klein en zonder airco

Prachtige locatie, charmant hotel

Gemoedelijke sfeer in en rondom de locatie
    • Villa

Kamer zondet airco I.c.m. geen horren voor ramen.

Gemoedelijke sfeer in en rondom de locatie

aanrader

personeel heel erg vriendelijk heel mooi Hotel goed eten alles was zeer goed!!

Heerlijk comfortabel rustig hotel met uitstekende service

Helemaal niets

De rust en behulpzaam petsoneel

Fantastisch genieten in dit gezellige hotel

Voortreffelijk 4 gangen diner

Uitstekend!

Eigenlijk viel ons niets tegen

De grote service gerichtheid, op een ongedwongen manier. De rust in en om het hotel. De ruime kamer. De ligging.

De ruime kamer met mooi uitzicht, het diner, de...

De ruime kamer met mooi uitzicht, het diner, de vriendelijkheid.

De ruime kamer met mooi uitzicht, het diner, de vriendelijkheid.

Aanrader

Mooie villa in het rustige Oldeberkoop. Vriendelijk personeel, uitstekende keuken, fijne kamer.

Prachtige ligging vlak bij historisch dorpsgezicht.

Prachtige ligging vlak bij historisch dorpsgezicht. En onze stoere kleine hond werd met open armen ontvangen.

trappen lopen

Tot de volgende keer
    • Villa

Geluid overlast in de nacht door kikkers.

Vriendelijke bediening, lekker gegeten in een mooie omgeving.

Prettig, mooie omgeving

De rust en mooie omgeving

Eten hoog niveau.

Villa kamer de bedden

Eten hoog niveau. Personeel top

prima kamer met een goed ontbijt en lekker gedineerd in het restaurant

aanrader
    • Villa

Lunia is een super plek, klantvriendelijk personeel, en prachtige ruime en schone kamers ! Ik kom er graag.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Huiselijk een goede kwaliteit bedden en eten

Je kunt in de loungeruimte gezellig zitten en het eten was voortreffelijk

Echt genieten.
    • Villa

Het totaal plaatje was gewoonweg fantastisch!

Prima kamer, heerlijk verrassingsdiner

• Beoordeeld op: 16 december 2017