Beoordelingen over De Lunterse Boer 3-sterren

Boslaan 87, 6741 KD Lunteren, Nederland

#1 van de 4 hotels in Lunteren

Super hotel !
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het zou fijn zijn als er een hordeur aanwezig zou zijn bij de balkondeur zodat er geen ongedierte of insecten naar binnen kunnen.

Vriendelijk personeel, mooie locatie, zeer ruime parkeergelegenheid, gezellige kamer met balkon, super ontbijtbuffet met heerlijke koffie en de ontbijtruimte is sfeervol.

Goed. Maar voor ons te luxe en te prijzig voor vakantieverblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Betere comminicatie. Er werd gezegd dat de nespresso gratis was. Voor 3 nachten 2 cupjes gratis. De overige betaals à 1€ per stuk. Niet zo klantvriendelijk.

De omgeving.

De kundigheid van het personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De douche ruimte is war aan de kleine kant en bij erg warm weer kan je als je beneden zit niets open zetten, waardoor het erg warm is in de kamer

De kundigheid van het personeel.

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Restaurant was erg goed maar niet geschikt voor mensen die zakelijk reizen. Iets van een dag menu zou prettig zijn

Hele mooie kamer met terras grenzend aan het bos

Fijne overnachting met prima ontbijt in luxe kamer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

TV kan op een betere plaats is wat aan de kleine kant en het zenderpakket zou iets uitgebreider kunnen. Er zijn slecht twee cupjes voor de koffie. Ik miste leuke en/of mooie decoratie(s). Kluisje zit helemaal op de grond. Bijbetalen voor het ontbijt.

Hele mooie kamer alles erg netjes en in detail in perfecte staat van onderhoud. Als een kamer wat minder goed is zeg je al snel dat het alleen maar om te slapen is, echter voegt dit toch wel wat toe.

Heel ontspannen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Heel fijn personeel. Ze kwamen al met een antwoord voor je een vraag had kunnen bedenken. Super gastvrij en ontspannen verblijf! Gezellig met onze hond op de kamer. Goed geslapen en heerlijk gegeten!

het verblijf was zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

ze zouden meer informatie over de omgeving moeten geven markten/museums /tentoonstellingen. ook over fiets gelegen heden aan de overkant van de weg (op Goudberg)zijn diverse kleine MTB banen ,had dan fiets meegenomen

de locatie de accommodatie is prima

Mooie lokatie in het bos.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Kamers zijn wat lastig te bereiken, we moesten een stuk buitenom. Kamer vrij klein.

Mooie lokatie in het bos. Mooi restaurant met goed en vers ontbijt.

Heerlijk uitrusten in het groen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Sfeervol ingerichte kamer met uitzicht op wuivende bomen, je loopt zo het bos in. Het eten en ontbijt was prima, restaurant fijn ingericht met haardje, het personeel aardig. Zelfs een fietsenhok voor onze mtb’s

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Aanrader voor natuurliefhebbers, heerlijk hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Televisie klein en oud, functioneert niet goed.

Het hotel is fantastisch gelegen midden in de bossen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De kamer mooi schoon, lekkere koffie op de kamer.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Heerlijk ontspannen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Tot rust gekomen in een rustige omgeving. Ook tijdens ontbijt, lunch en diner was de sfeer in het restaurant ontspannen. Heerlijk gegeten. Lekker groot ligbad, mooie omgeving direct naast het hotel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Heel plezierig verblijf

Paar kleine dingen: dekbed veels te dik. Vloer badkamer erg koud. Bedlampjes kunnen niet afzonderlijk aan en uit.

Prachtige locatie en super aardig personeel

prettig verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De luxe kamer was klein. Wel een fijne badkamer. Als je voor een bad kiest betekent dat wel dat u geen aparte douche heeft.

Mooie omgeving. vriendelijk personeel en schone kamer. verder kan je in het restaurant heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Heerlijk, aanrader en wij komen zeker nog eens terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De bedden waren heerlijk maar wat zacht voor wat wij gewend zijn.

Zeer vriendelijk personeel, mooie fietsen gehuurd en gefietst en gewandeld in de geweldige natuur van Lunteren!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Was verder oké

Ontbijt , oké niet geweldig .... bed was goed , hoofdkussens veel te dik en te groot idem dekbed veel te dik en heel warm !!!! Was meer voor 10 graden onder 0 ... afstandsbediening van televisie werkte niet ...

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Heerlijk genieten van de natuur en het lekker eten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het dekbed en de matras op het bed liggen niet zo comfortabel. Ook de tv op de kamer is wat aan de kleine kant.

Heerlijke tijd in Lunteren. De fietsen kan je ter plaatse huren. Naast het hotel ligt een wandelpark. Je steekt de bosweg over voor het hotel en je stapt zo de Lunterse bossen in. Op het ingangsbord vind je alle info over de wandelroutes. In het hotel kan je ook fietsroutes krijgen met fietsknooppunten. Zalig om in de Veluwe te fietsen op de verzorgde fietspaden. We kregen een heel uitgebreid ontbijt en de maaltijden waren hemels lekker. Aanrader!

Helemaal goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Tafeltje en kruk in badkamer was handig geweest. Bij diner veel tijd tussen de gerechten.

Mooie hotelkamer met uitzicht op bos. Grote badkamer. Prachtige dinerzaal met prima menu.

Kamer prima, maar gastvrijheid kan stukken beter!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

We konden alleen wat drinken in de lounch, die heel ongezellig was. In het restaurant was geen plek omdat ze deze voor een thema avond gasten hadden. In de kelder was een leuke bar maar geen personeel! En toen we een bitter garnituur vroegen was er zeer beperkt iets mogelijk! Dus dit verdiend geen aanbeveling bij onze contacten helaas hadden we een duurde overnachting met weinig gastvrijheid!😌

De kamer was prima!

Ultieme ontspanning en genot op de Lunterse Boer door alle luxe en vriendelijkheid
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Mogelijk een hor plaatsen bij de buitendeur (in de hotelkamer) gezien we veel last hadden van muggen.

Ontbijt maar ook diner waren zeer lekker en luxe! Personeel was erg vriendelijk en gastvrij. We werden echt in de watten gelegd

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Kort verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Persoonlijk vond ik het bed best wel hard, had de volgende ochtend last van rugpijn.

Een prachtige rustige locatie midden in de bossen. Mooie kamer ruime badkamer, alles keurig schoon.

Voor ons te kort.

Een uitstekend ontbijt, De kamer had een mooie badkamer, we vonden het vreemd, dat er geen deur voor het toilet was aangebracht. In feite stond het toilet via de badkamer in open verbinding met de toiletruimte,Om te wandelen en te fietsen vormt de accommodatie een heel goed uitgangspunt.

Perfecte startplaats voor prachtige fietstochten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was sober en niet in verhouding met wat het kost. De grote handdoeken hadden een onaangename geur. De kleine handdoeken op wonderbaarlijke wijze niet.

De ligging is prachtig. Goede WiFi. Nette kamer met moderne badkamer. Eigen balkon.

Een vakantie om tot rust te komen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

bij diner geen pastagerecht te krijgen. Bijna altijd frieten bij hoofdschotel.

Bij het ontbijt had je veel keuze van brood, vlees kaas beleg drank...er was voldoende van alles. Alles was zeer vers. Zeer goede keuken.

Fijne plek, sommige details zijn storend
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het groene lampje vd rookmelder dat snacht de slaapkamer erg verlicht. Geen raam wat open kan. Zeer beperkte menukaart voor vegatariers

Prachtige locatie, goede service

Fantastisch!

De Lunterse Boer is rustig gelegen, midden in het groen, zeer verzorgde aanblik. De Lunterse Boer is een uitstekende locatie voor bezoekjes aan De Hoge Veluwe, Arnhem, Paleis Het Loo, .... De kamers zijn netjes. Het ontbijt was zeer goed, het diner schitterend. Het personeel was joviaal, maar correct. Voor herhaling zeker vatbaar.

Prachtige locatie en zeker aan te raden mits enkele aanpassingen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Een afknapper is het vast tapijt in de kamer met de nodige reukhinder. Geen horren noch airco. Honden werden toegelaten in de ontbijtruimte hetgeen allerminst hygiënisch overkomt. Te kleine fietsstalling met een onpraktische afsluiting.

De locatie en een lekker ontbijt ondanks het ontbreken van broodjes. Wel 3 verschillende broodsoorten en koeken. Goede lunchkaart. Mooi terras. Uitermate vriendelijk personeel. Goede parkeergelegenheid.

Heerlijk verblijf in een prachtige omgeving!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Uitstekende verzorging, zowel het hotel- als restaurantgedeelte. Het valt vooral op aan kleine kwaliteitsverbeteringen bij de maaltijden... echt net verse jus, zelfgemaakte jam, karnemelk rechtstreeks van de boer.... Prima verblijf!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Buitengewoon !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De Lunterse Boer is een paradijsje. Buitengewoon zowel wat betreft ligging, comfort, keuken, gastvrijheid ... De medewerkers hebben bovendien het onderste uit de kan gehaald voor ons peutertje met allergieën. Wij waren zeer onder de indruk.

Top.

Prima kleinschalige locatie, gemoedelijk en rustig. Geen grote schreeuwerige gezelschappen. Een plek voor de liefhebber die rekening houdt met de andere gasten en geniet van de natuur en het prachtige verblijf.

Heerlijk hotel in prachtige omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ik miste een vergrotingsspiegel en föhn in de badkamer. Dat zijn maar kleinigheden.

Heerlijk terras waar we de eerste avond buiten konden dineren. Heel aardig personeel. Goede sfeer. Een fijn hotel om te verblijven.

geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt was heerlijk ,de kamer mocht wat groter zijn ,maar het was goed naar wens ,we hadden eigelijk de suite wille boeken,maar was voor onze neus weg jammer ,maar het zei zo.verder in een woord geweldige accommodatie ,en fantastische bediening .gerard

De rustige kamer,en de goede gordijnen
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Alleen een koffiemachine ,geen mogelijkheid om thee te zetten.Toen ik er om vroeg heeft het personeel een ketel gebracht.

De rustige kamer,en de goede gordijnen

Junior suite in de Lunterse boer

Ontbijt kan beter: prijs-kwaliteit iets te duur. We logeerden in de suite, mooie kamer, leuk dat er een bubbelbad is en een ruime badkamer, jammer dat het toilet niet apart is maar in de douche staat. Als je na het douchen naar het toilet moet sta je met natte voeten. Badkamer van kamer ernaast is net naast de suite, geluid van douche is hoorbaar. Jammer. Ook veel geluid van op de gang.

Ligging is perfect om de streek per fiets te verkennen. Hotel ligt in een mooie rustige en groene omgeving om 5 min van het centrum. Prachtig terras! Zeer lekker eten (diner), dat was dan wel dik oke prijs-kwaliteit.

Op locatie aangekomen bleek dat we 2x geboekt hadden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Op locatie aangekomen bleek dat we 2x geboekt hadden. Dit was niet het geval omdat we maar 1 keer bevestiging per mail ontvingen. Gelukkig regelde men dit.

Geweldige accommodatie, heel rustig, hondvriendelijk en het restaurant is subliem!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De luxe kamer, onze hond ging mee, was heel ruim, netjes, kortom niets op aan te merken! Het personeel was bijzonder vriendelijk, op het ontbijt viel niets aan te merken en het diner was verbluffend goed. We hebben bij aankomst het "arrangement" genomen dat zijn prijs meer dan waard was. Een speciale dank aan de koks en de sommelier, dit restaurant (hotel) is minimum een vermelding waard bij Michelin!

Rust, natuur, lekker eten, dus we komen zeker terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Prijs ontbijt mag van mij in de kamerprijs opgenomen worden. Iedereen eet er toch wel.

Super vriendelijk personeel. Bij het ontbijt ook hier het personeel enorm behulpzaam. de thermoskan voor het wandelen werd zonder vragen direct gevuld. Eten is heerlijk en al wandelend zo de natuur in maakt de locatie super.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Mooie locatie, maar kamer TE gehorig
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Slechte kamer: super gehorig! Het lijkt of je buren bij je op de kamer zitten. Enorme spleet onder de deur die kamer s nachts verlicht.

Prachtige locatie in bos, lekker eten restaurant.

Prachtige omgeving, maar personeel niet gemotiveerd.

Personeel is een beetje lomp, alles komt wel maar je moet er veel om vragen om ze in actie te krijgen. Lijkt wel of ze er geen zin in hebben. Het eten zag er erg goed uit. Prachtige kwaliteitsproducten, maar er zaten te veel smaken in het gerecht verwerkt waardoor het niet lekker meer was. Het niveau sterrenrestaurant wordt geprobeerd te evenaren maar daardoor verpesten ze het eten totaal. Dat kunnen ze niet.

Zeer mooie omgeving. Mooi aangelegde tuin. Faciliteiten zien er nieuw uit. Alles is lekker schoon. Is echt veel in geïnvesteerd en dat zie je.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

prachtige locatie met een goede accomodatie en maaltijden
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

De muziek paste niet geheel, tijdens de maaltijden, die kan beter aangepast worden aan de accommodatie, instrumenteel (v.b. piano)en modern-klassiek.

Het eten was van zeer goede kwaliteit, mooi gepresenteerd en heel erg lekker

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Heerlijk relaxen in een prachtige omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De kamers zijn mooi maar wel enorm gehorig. Niet voor de lichte slapers.

De locatie is prachtig! midden in het bos. Je kan er heerlijk wandelen en tot rust komen. In de avond kan je prima eten in het restaurant. Hier snappen ze nog wat goed vlees is!

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prachtig gelegen in de bossen Fijne kamer met heerlijk bed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Prachtig gelegen in de bossen Fijne kamer met heerlijk bed. Heerlijk vers ontbijt.

De kamer met een mooie badkamer erbij, plus terras.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

De kamer met een mooie badkamer erbij, plus terras. En de natuur bereikbaar vanuit het hotel!

Personeel vriendelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Eten goed maar traditioneel, niet spannend.

Personeel vriendelijk

De kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Prijs kwaliteit iets te hoog

De kamer

Leuk weekend gehad

Alles was naar wens

Ontbijt was heel goed

geweldig!

een minpuntje, geen buitenlamp bij accommodatie.

alles.

Heel erg mooi

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Ligging van het hotel. Kamer met terras en uitermate vriendelijk personeel maakt het verblijf tot een feestje .

Heel goed prijs/kwaliteit !

geen airco op de kamer. De wijnkaart kan beter. (cava was lauw) … jammer

Locatie super ! Heel vriendelijk personeel ! Net.

Een heerlijk verblijf op een rustige locatie in het bos
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Prachtige ligging en vriendelijk personeel. Goede kaart, heerlijk gegeten.

De rustige omgeving en fijne kamer

Niks aan te merken

De rustige omgeving en fijne kamer

accomodatie

aanbod restaurant

accomodatie

Het was gewoon helemaal ok alles netjes schoon en leuk...
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het was gewoon helemaal ok alles netjes schoon en leuk personeel

Is aan te bevelen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Mooie omgeving Vriendelijk personeel Bosrijk Heerlijk bed Mooie kamer Mooi uitzicht vanaf het balkon

heerlijk genoten van de accommodatie, het eten en de sfeer
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

onbedwongen sfeer, relax en erg vriendelijk personeel

Mooie en rustige locatie in het bos.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Mooie en rustige locatie in het bos.

Schone kamer

Schone kamer

Sfeervol landelijk mooie locatie.

Tv werkte niet.

Sfeervol landelijk mooie locatie.

Wij hebben genoten en een hele mooie omgeving

De prijs

Vriendelijk personeel!

Prima hotel mooie ligging in het bos.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt te duur voor wat er was.

Mooie ligging,prima kamer,vriendelijk personeel. Dinee goed maar beperkte kaart.

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Jammer dat de telefoonverbindingen mobiel zo slecht waren

Geen idee

Comfortabele rustig gelegen kamers, uitstekende keuken, prima ontbijt, vriendelijk personeel.

Heerlijke kleine vakantie

Viel niets tegen!

We hebben gefietst! Prachtige omgeving!

Prachtige rustige en bosrijke omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Prachtige rustige en bosrijke omgeving. Heerlijk verrassingsmenu tijdens diner

Mooie plek.

Lange wachten tijdens lunch

Mooie plek.

Geen minpunten

De rust van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel.

Heerlijk slapen en eten midden in de natuur!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Bad

Fantastisch mooie lokatie half in het bos! Prima fietsen ook te huren. En fijne ophaalservice vanaf het treinstation.

Zeer aangenaam

N.v.t.

Ontbijt/diner/kamers prima Bediening - zeer goed

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Het was super. Goede lokatie, mooie kamer, goed bed. Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 21 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Klantvriendelijkheid, ontbijt en prima kamer, erg schoon

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Ontbijt matig voor de prijs, kamer redelijk, matras bed niet goed.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Alles goed

Geen deur tussen toilet en douche

Alles goed

Locatie in het bos

Tv op de kamer

Locatie in het bos

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Heerlijk genoten in deze mooie omgeving

Bedden wat hard, maar dat is persoonlijk.

Prachtig gelegen hotel en heerlijk diner en ontbijt. Luxe uitstraling in Junior suite en prachtige badkamer

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met Balkon of Terras

Kamer. TV niet meer van deze tijd. Alles aan krappe kant (bureau)

Personeel en Restaurant